סיום צורם: למרות עליות לאורך כל היום, המעו"ף ירד 0.18%, מזור זינקה 6.7%

למרות הירידות באירופה, המדדים בת"א נצבעים בירוק לאורך כל יום המסחר. מזור מזנקת לאחר היקף מכירות החברה
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בת"א, שהתנהל לאורך כל היום בטריטוריה הירוקה, ואף עלה מעל ל-0.6% (בניגוד גמור למגמת הירידות באירופה), חטף מכה חזקה לקראת סיום: כמה דקות לפני השעה 17:00, צלל המעוף בקרוב ל-0.5%, ואיתו שאר המדדים המובילים. סביר כי התגובה החריפה קרתה לאור שמועה כזו או אחרת סביב מפגש הפסגה באירופה. בזמן ירידת המעו"ף, מניית פריגו, שמשקלה במדד הוא 10%, צללה בפתאומיות במעל ל-1%.
מדד ת"א 35 -0.22% מדד ת"א 35 1,460.01 -0.22% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,459.16 תמורה:329,308,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א 125 -0.3% מדד ת"א 125 1,324.34 -0.3% מדד ת"א 125 בסיס:1,328.28 פתיחה:1,327.44 גבוה:1,329.1 נמוך:1,323.83 תמורה:428,794,868 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א בנקים-5 -1.41% מדד ת"א בנק 1,824.69 -1.41% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,850.77 פתיחה:1,847.69 גבוה:1,854.8 נמוך:1,824.69 תמורה:100,519,168 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-960 מיליון שקל.
היום נפגשו בבריסל ראשי האיחוד האירופי בנסיון נוסף - בפעם המי יודע כמה - לנסות להגיע להסכם עליו תהיה מעוניינת יוון לחתום. במקרים דומים בהם התרחשו פגישות כאלו, השווקים הגיבו בעצבנות לכל שביב מידע שיצא מאירופה. הפגישה מתקיימת על רקע התפטרותו של שר האוצר היווני אתמול, ומינוי של שר חדש - אאוסילד צקלוטוס, שאמור להיות ניצי פחות כלפי היבשת. לכתבה בנושא השר החדש - לחץ כאן. 
נציין כי גם באופן הטכני ביותר - יוון בלחץ אדיר. הכסף במדינה עומד להגמר, הבנקים סגורים, והמדינה עשויה למצוא את עצמה 'ממציאה' מטבע חדש, גם אם זמני, כדי להביא להתנהלות כלכלית סבירה ולהתגבר עם המחסור במזומן: תשלום משכורות, חשבונות וכדומה. במצב זה, של יצירת 'מטבע זמני' בדמות שטריחוב או מטבע חלופי. במצב זה, תעבור יוון על חוקי האיחוד האירופי בדבר שימוש במטבע שאינו 'אירו', ותתחיל דה-פקטו את יציאתה מהגוש. 
"אין ספק שאנו ניצבים מול שלב חדש וגורלי במשבר היווני. רגע ההכרעה הגיע, גם עבור הנושאים והנותנים האירופים וגם עבור היוונים", כתבו במחלקת המחקר של FXCM. "הזמן אינו משחק לטובת אף אחד מהצדדים. אם הבנק האירופי ימשיך להגביל את הזרמת הכסף לבנקים היוונים, מהר מאוד יסבלו האזרחים ממחסור במזומן ועשוי להתפתח מתוך הצורך פרקטיקה של שטרי חוב או מטבע חלופי, מה שלמעשה יסמן את פרישתה דה פקטו של יוון מגוש האירו".
מניות במרכז:
טבע +1.52% טבע 5,941 +1.52% טבע בסיס:5,852 פתיחה:5,860 גבוה:5,991 נמוך:5,860 תמורה:39,411,344 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ריכזה עניין לאחר הדיווח בבלומברג כי החברה עשויה לשדרג את הצעת הרכישה של מיילן. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות חברקות הדלק {דלק קבוצה} {אבנר יהש} {רציו יהש} נסחרו על רקע הירידה במחירי הנפט אתמול ביותר מ-4%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
{סיליקום} פרסמה אזהרת רווח אתמול ונפלה 4%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מזור רובוטיקה -1.7% מזור רובוטיקה 9,490 -1.7% מזור רובוטיקה בסיס:9,654 פתיחה:9,576 גבוה:9,576 נמוך:9,403 תמורה:3,786,526 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה לאחר שפרסמה את היקף המכירות הרבעוני. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית טאואר +0.17% טאואר 11,820 +0.17% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,790 גבוה:11,860 נמוך:11,750 תמורה:8,900,698 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה בפתאומיות כ-5.4% לקראת סיום המסחר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
 
מידרוג הורידה את הדירוג ל{אלון רבוע כחול}. דירוג אגרות החוב (סדרה ג') ירד מ-Baa2 ל-Baa3 והותרת הדירוג בבחינה עם השלכות שליליות.
תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    כמו שאמרתי פרוטרום תתרסק-ודלקרכב בדרך ל 4000 (ל"ת)
    מיכה 07/07/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    שולם למושקעי טאואר- מי ששמע לי ולא לפלצנית שמבינה -מבין (ל"ת)
    מיכה 07/07/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • שמעתי לך בישראמקו+אלוני חץ..ואכלתי אןתה (ל"ת)
    למיכה 07/07/2015 23:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    חייבת להתערב מיידית בעוול הרב שנעשה למשקיעים הפרטיים
    הרשות לניירות ערך 07/07/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגבעות וכפי שנכתב להלן בתגובה מס׳ 22. לא ייתכן במדינת חוק להזניח נושא כה חשוב במשך יותר מחצי שנה, מאז הודעת הבורסה הלא חוקית אשר קיפחה את המחזיקים הפרטיים והיפלתה אותם לרעה לעומת בתי ההשקעות! הנהלת הרשות חייבת לטפל בנושא מיידית - לא מחר או מחרתיים, אלא כבר מלפני חצי שנה! מה פשר האדישות והאי איכפתיות שלהם לגבי משקיעים תמימים שלקחו והקפיאו את כספם שלא כדין!!!! אם לא יטופל בקרוב, אני ממליץ לכל המשקיעים המקופחים לפנות לאלתר למבקר המדינה אשר אחראי על הרשות לני״ע. מקווה שהרשות תתעשת סוף סוף ותדאג לתקן את הסאגה הזו והעוול הרב והלא חוקי שנעשה כלפי המשקיעים הפרטיים.
    סגור
  • 23.
    שעת האפס
    ננו דיימנשן 07/07/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מתקרב ובכל רגע עומד לצאת הודעה שתזניק את המניה קדימה. תבטיחו להיות בפנים יש עכשיו שערים מצויינים. בינתיים אף אחד לא מצליח להפיל אותה וזה מראה על האימון הרב שהמשקיעים והסוחרים רוכשים לה. בהצלחה
    סגור
  • 22.
    מדוע אינכם מחזירים את גבעות למסחר? ההשעיה שלכם כידוע לא
    שאלה לבורסה 07/07/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    היתה חוקית כלל וגם גרמתם לירידת שער הנייר ביום פירסום האזהרה שלכם בשיעור של כ - 40% ! היפלתם לרעה את המשקיעים הפרטיים לעומת בתי ההשקעות ובעצם גרמתם לעוול רב למשקיעים. מדוע לא נקפתם עד כה אצבע לתיקון טעותכם? מדוע לא היתה עד כה התערבות בנושא של רשויות החוק - הרשות לני״ע, מבקר המדינה?!!!!
    סגור
  • לשואל ממקורב לבית השקעות זה אסתר לבנון קבעה בזמנו
    אנונימי 07/07/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסתר לבנון פרשה מהבורסה היא גם קבעה זמן ארוך יותר למסחר בגלל המחזור המצחיק של פחות מחצי מיליארד ליום אז מה שקבעה נשאר ואין היום מי שישנה את מה שקבעה לכן תתאזר בסבלנות כי שינוי מיידי לא יגיע בקרוב רק פסיקת בית משפט ימוטט את ההנחה שזה מה יש וזה מה שקבעה באופן שרירותי ואישי כנראה אז מי שירים את הכפפה ויתבע משפטית כמעט בטוח יזכה בשיחזור וחידוש המסחר בגבעות כרגע ידוע לי שהיתה עתירה והוסרה בגלל הוצאות לא מעטות וסחבת רבה מצד הנהלת הבורסה כיום כי הם לא מעוניינים בניקוי אורוות כרגע ברשות לנ"ע ונוח להם המצב העכשוי ואין סיבה למה לא פועלים מיידית בנושא הזה היום או מחר
    סגור
  • אסתר לבנון לידעתך כבר לא בהנהלת אבל קובעת מבחוץ עד היום (ל"ת)
    לאנונימי המקורב 07/07/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא ברור לי מדוע הרשות לני״ע לא מתערבת, כאשר מחובתה
    דעה אישית 07/07/2015 20:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומתוקף עבודה לטפל בנושא מיידית!!! מה זאת אומרת שנוח להם המצב? ומה זאת אומרת שהם לא מעוניינים בניקוי אורוות כרגע? תאמרו לנו בבקשה - האם אנו לא חיים במדינת חוק? מדוע הם לא טיפלו בנושא עד כה? ומדוע מבקר המדינה לא התערב עד כה בנושא? היכן אכיפת החוק? למה השתיקה המוזרה הזו כאשר נעשה עוול כה רב למחזיקי גבעות ע״י הנהלת הבורסה?!!!
    סגור
  • תיקון נוסח: צ״ל כאשר מחובתה ומתוקף תפקידה של הרשות
    דעה אישית - 07/07/2015 21:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לני״ע.
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    רק קדימהסתם טכנולוגיה יותר טובה מבונוס תעלה חזק (ל"ת)
    לא בונוס קונוס 07/07/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מאמין בקדימהסתם אחלה מניה (ל"ת)
    גם אני 07/07/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בורסה מדהימה
    ראלי 07/07/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבורסה מדהימה בישראל. כנראה יש שחקן אחד שמחזיק הכל מנהל הכל ועושה כרצונו+. כנסו כנסו ......
    סגור
  • קוסמים
    ראלי 07/07/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט יושב קוסם ולא נותן למדד לזוז אופציות ותעודת סל נסחרות כאילו מחשב אחד שולט ונותן פקודות.כן שביתה לא שביתה יוון אירופה כלום לא מעניין.....
    סגור
  • 19.
    חקרתי הרבה מניות ואליום מדיקל תיתן את התשואה
    סוחר מנוסה 07/07/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הכי גדולה בזמן הקרוב חכו תראו
    סגור
  • 18.
    יוון זה אחלה תירוץ להחזיק ככה את השוק (ל"ת)
    דודו 07/07/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 17.
    איך הגלום פחות מהמעו"ף כרגיל לא ייתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    חיים 07/07/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • למה שיתנו
    לחיים הגלום הגולם 07/07/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    71 0
    השוק שווה עליה לא עלה יותר מידי מה אתה חושב שזה רכבת לכיוון אחד אתמול בטח התחלת להשקיע וראיתה כמה לירות והתלהבת זה עשוי לברוח לך בצ'יק צ'ק לפני שתרגיש משהוא ותישרא בלי מכנסיים
    סגור
  • גולם זה מי שכותב ראיתה במקום ראית (ל"ת)
    חיים 07/07/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    הרגילו את כולם שהדשדוש הוא הקלף המנצח (ל"ת)
    טל 07/07/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 15.
    ננו דיימנשן - למה כדאי להיות בפנים
    ארי 07/07/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אני לא רוצה להריץ אלא אומר את דעתי - היא לפני כמה הודעות חשובות שמתי שיגיעו מי שיהיה בפנים יחייך הרבה, כגון אישור הפטנט שאמור להגיע מארה"ב ומאירופה למדפסת שלה, רישום מניותיה בנאסדאק (לדעתי הם ירשמו לפי שער מסויים ועל השבוע הראשון היא תכפיל את עצמה עשרות מונים, זה האירוע המשמעותי של החברה, מתי שיהיה)
    סגור
  • 14.
    ננודמנשיין
    סוחר 07/07/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    המרוץ מתחיל...המחזורים עולים.שער800 באופק
    סגור
  • 13.
    אייטיגיאיי
    ירון 07/07/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הודעה משמעותית שתעיף את המנייה לשמיים נסחרת בגרושים לעומת הפוטנציאל שלה
    סגור
  • 12.
    וקחו
    נישמו עמוק 07/07/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    98 1
    כמה שעות של חסד..
    סגור
  • שאלה עדינה לחברים הטובים שכאן.
    נישמו עמוק 07/07/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    294 1
    כמו שאתם רואים..כוחות לא נחמדים ולא ישרים מזיזים את שוק ת"א כרצונם..וזה תוך שתיקה מוחלטת של הרשות. אנו ב"ה מוגנים וכל אוצרותינו לא פגיעים ממשחקים לא חוקיים בעליל שנעשים בשוק. אנו מוכנים לזינוקים בעליה ולקריסה בירידה וזאת בדרכים חכמות ומתוחכמות שמניבות פירות כבר 31 שנים. ובמלוא הצניעות..מביאים כאן גורויים ומנהלי קרנות גדולים שעשו X או Y אחוזים חיוביים מעל S.P לדוגמא במשך שנים...אז עשינו יותר בהרבה ובמשך שנות דור. (מידי פעם צעירים זורקים הערות והשערות פוגעניות..אך..הן מתקבלות בהבנה ואהבה)אז מכיוון שמשחקי השוק הביאו אותו לקצה הבלתי מובן ואפשרי..יש מצב של התחברות בארץ ובעולם לבחורים הטובים על מנת להכניס צדק ואמת גם בשווקים..שהרי נאמר במקורות:"צדק צדק תירדוף"..אז..אני מאמין שבהמשך עצירת המומנטום בחדשיים האחרונים לערך..תרגישו עליית מדרגה בטיפול הטובים ברעים..והחזרת השפיות והנורמל לבית סיפרנו/עולמנו.
    סגור
  • בלי קשר להמשך..אני מבין מעט במדיצינה..
    נישמו עמוק א100 07/07/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    182 1
    ונשימה עמוקה יכולה להועיל בהמון תופעות בחיינו. לא יודע/ואולי כן..מה יהיה היום בהמשך..אבל אתייחס לזמן הקרוב..ואף הרחוק יותר... עוד לא יבשה הדיו מתגובתנו מספר 12..ואנו משוטטים באתר ופוגשים ראיון עם אלדד תמיר..ברצוני לציין שאיני מכירו ואף לא ראיתיו מעולם(חוץ מהמסך) ואני מסיים את הקריאה ורושם הערות לדבריו: זה הזמן לעשות כסף חד משמעית(איני מבין מה פרוש לעשות כסף..מינוח סלנגי ולא ראוי)..לא מתרגש..בטוח בכיוון..מסרב להתרגש(מישהו הכריח אותך?)..אנשים ישתגעו ויהיה פיצוץ. כסף עושים נגד הזרם...(חזק מאד ידידי)..ועוד ועוד וכעסי ותימהוני עולים בקירבי.. אז מר אלדד..אולי היינו יכולים להיות חברים..לקוח שלך לא אהיה לעולם..ראה ידידי.. ביינינו(ואנו גדולים מכם עם הנוסטרו ועם הלקוחות)..ההבדל ביינינו הוא אחד. אנו מנהלים את כספנו האישי שניצבר הרבה שנים ולא כספי לקוחות..איני מבין אם אתה ישן היטב בלילה או ביום עם אימרותיך..אני מכיר את עברכם ותשואותיכם וגם כאן אנו רחוק מעליכם. אז..הצנע לכת..וחשוב על כספי הפנסיות שמופקדות אצלכם וכל שאר החסכונות כאילו הם שלך אישית. חזק ואמץ.
    סגור
  • 11.
    אין קשר בין כלכלה לבורסה. זה מישחק בין חזקים לחלשים (ל"ת)
    ייורם 07/07/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    ניגמר יוון חוזרים לשגרה של כסף חינם . ועליות במניות (ל"ת)
    אמנון 07/07/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 12
    סגור
  • לאמנון
    ישראל 07/07/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה מדבר בתור אחד שרוצה עליות אבל לא כך בבורסה מי שמרוויח מרוויח על חשבון מי שמפסיד לא כולם מרוויחים אז תבין שבורסה זה גם ברוך לא קטן למי שמפסיד והיום כשהבורסה מדשדשת יש כאלו גם שמופסדים בגלל כל מיני שמועות שכך וכך אז קח בחשבון גם ההיפך מעליות
    סגור
  • כסף חינם
    צביקה 07/07/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    22 0
    איזה כסף חינם על מה אתה מדבר אפשר לחשוב מרוויחים פה מיליונים ממש
    סגור
  • 7שנים של כסף חינם.כולל ריבית 0 והדפסות בכל העולם
    אמנון 07/07/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 72
    לזה קוראים כסף חינם. ועוד מינופים מטורפים.
    סגור
  • תגיד לי אני חושבת שאתה ממש צעיר ולא מנוסה בחיים ובבורסה
    לאמנון 07/07/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    26 0
    כמה זמן אתה בשוק אני מניחה חדש דנדש ואני מניחה שלא עברת מפולת והיפסדת אחוזים רבים אז אני כן עברתי כבר פעמיים וזה ממש כואב ודוקר ולא נעים רק עכשיו אני מתחילה להתאושש מהעבר טני פוחדת שפעם שלישית מגגיעה אלי ואני בורחת לא רוצה פעם נוספת זה ממש נורא
    סגור
  • בגלל שחושבים שתהיה מפולת , לא תהיה והפוך יהיה
    אמנון 07/07/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק למעלה. עברנו מילחמות בבורסה עברנו מדינות פושטות רגל בבורסה. עברנו כימי . זה עידן של מחשבים בעולם וכסף קל, לא צריך לעבוד רק ללכת אחרי אלה הגדולים שרוצים בורסה למעלה ולא מעניין אותם כלום , חוץ ולהרוויח עוד ועוד כסף בלי לעבוד
    סגור
  • לאמנון
    תמי 07/07/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה דעתך למצוא עבודה ולהתפרנס בכבוד? ובכלל מצא לך חיים כי אתה מדבר על מתנות וחינם ועליות ונפלאות. החיים לא בדיוק כמו שאתה חושב . וחבל שבגילך המבוגר עוד לא למדת זאת. אז עשה זאת לפני שיהיה ממש ממש מאוחר
    סגור
  • 9.
    בונוס עולה ביציבות (ל"ת)
    דני 07/07/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • וזה רק התחלה תחזור מהר מאוד ל73 ומשם ליעד הבא ובום (ל"ת)
    בונוס 07/07/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 8.
    אחרי עליה של 8% אתמול, תמשיך לעלות גם היום
    יוניטרוניקס 07/07/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתקנת חזק למעלה
    סגור
  • 7.
    הפוך
    אילן 07/07/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צפי לעליות ? היום יגמר מעל מינוס 1%
    סגור
  • 6.
    זה רק התחלה יעד ראשון 136
    אסיה פיתוח 07/07/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מניית היום: מזנקת 17% עקב מו"מ למיזוג פעילות רכב אוטונומי חברת-הבת של Magna B.S.P מפתחת מכ"מ המבוסס טכנולוגיית תלת-ממד לשוק המערכות המתקדמות למניעת תאונות דרכים
    סגור
  • 5.
    צפי לעליות ? כל העולם יורד כאן עולה
    מהפך מתחיל 07/07/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאיפה הכתב מביא תמיד את הכותרות ?יוון רק מסתבך כל המדדים בעולם אדומים ,איפה שאתה מסתכל אתה מבין שכל ההרחבה הכמותית תגרום רק לצרות , נותנים כסף חינם אח"כ מתפלאם שלא מחזירים .
    סגור
  • למה שלא יהיו עליות?רק בגלל שיש לך פוטים? היום עליות ! (ל"ת)
    צבי 07/07/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הוא צודק זה הארביטראז
    דודו 07/07/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וגם באירופה החוזים עולים!
    סגור
  • 4.
    משהוא יודע איך קונים שורטים על בנק לאומי ?
    ערן 07/07/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני צופה נפילה של 20% לפחות
    סגור
  • למה? (ל"ת)
    שמעון 07/07/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הברבור השחור נמצאה פו בבורסה שלנו ראו הוזהרתם (ל"ת)
    אבי 07/07/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הבורסה נמצאת בארץ הקודש הכול עולה מדינה של עליות בלבד (ל"ת)
    דוד 07/07/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    טאואר היום תגיע ל6000,חכו וראו... (ל"ת)
    אפסייד טאואר! 07/07/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • למה