סגירה שלילית בת"א: המעו"ף ירד 0.6%, מדד נפט וגז איבד השבוע 5%

טבע זינקה ב-1.2% במחזור הגבוה בבורסה, לאומי איבד 0.8%, פועלים עלה 0.7%, שוק האג"ח עלה
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המסחר בתל אביב נסגר בירידות למרות העליות בוול סטריט. ברקע: הלחץ באירופה לאחר שר האוצר היווני שאיים להתפטר במידה ומשאל העם יצביע על קבלת הצעת הנושים לקיצוצים. לכתה המלאה - לחץ כאן
טבע זינקה ב-1.2% במחזור הגבוה בבורסה, לאומי איבד 0.8%, פועלים עלה 0.7%. בסיכום שבועי איבד המעו"ף 0.4%, ת"א 100 השיל 0.8% ומדד נפט וגז צנח ב-4.9%.
שוק האג"ח ננעל בעליות, מדד האג"ח הכללי עלה ב-0.14%, התל בונדים עלו בעד 0.3%. בוול סטריט המסחר מתנהל בעליות. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
באירופה המסחר מתנהל במגמה מעורבת כאשר ה דאקס -0.44% דאקס 13,068.08 -0.44% דאקס סגירה:13,125.64 פתיחה:13,107.11 גבוה:13,159.48 נמוך:13,011.97 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ממשיך להיסחר בתנודיות. למסחר אירופה - לחץ כאן.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 +0.16% מדד ת"א 125 1,325.91 +0.16% מדד ת"א 125 בסיס:1,323.73 פתיחה:1,325.1 גבוה:1,326.67 נמוך:1,309.97 תמורה:1,886,870,199 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות) הסתכם ב-985 מיליון שקל.
יו"ר דלק קידוחים, גדעון תדמור, הגיב היום לראשונה על חשיפת מתווה הגז ואמר: "מתנהל מסע הסתה והשמצה אלים ורווי שקרים נגד תעשיית הגז והעומדים בראשה. מי שמארגן את ההסתה עושה זאת ממניעים פוליטיים טהורים". לכתבה המלאה - לחץ כאן.
פרופ' יוג'ין קנדל צפוי לפרוש מתפקידו ככל הנראה על רקע הלחצים סביב מתווה הגז. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
יו"ר בית ההשקעות מיטב-דש, צבי סטפק, אמר היום בכנס של איגוד החברות הציבוריות, כי ״אסור להתבשם מהעובדה שהבורסה בשיא עם מספר גיוסים גבוה - זה נובע מהריבית הנמוכה. ההתייבשות של הבורסה נובעת מחוסר האמון של הציבור״. לדבריו, "חוסר האמון מבריח השקעות וזה גלגל שמזין את עצמו כאשר משקיעים חוששים להיכנס להשקעה מהפחד שהנזילות תקשה על היציאה ממנה". לכתבה המלאה - לחץ כאן.
באסיה המסחר ננעל במגמה חיובית כאשר הניקיי היפני עלה עוד 0.95%, והקוספי הדרום קוראני עלה 0.45% מנגד, מדד שנחאי ממשיך לספק דרמות משלו, כאשר ירד היום 3.5%, לאחר שאתמול צנח 5.2%.
מעבר לסאגה היוונית שכמובן צפויה להשפיע על מהלך המסחר, יפורסם היום דו"ח התעסוקה האמריקני לחודש יוני והאירוע צפוי לרכז עניין רב. הנתון בדר"כ מתפרסם בימי שישי של תחילת כל חודש, אך מחר הבורסות יהיו סגורות בוול סטריט לרגל ה'4 ביולי' והנתון יפורסם היום. 
מנכ"ל דויטשה בנק, פרדריק אודיה, אמר אתמול כי הגוש האירופי יהיה מסוגל להתמודד עם כל תרחיש בנושא היווני, וסיפק תחזית למבע האירו. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז:
פריגו -0.59% פריגו 30,270 -0.59% פריגו בסיס:30,450 פתיחה:30,550 גבוה:30,650 נמוך:29,810 תמורה:64,695,512 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מכבידה על המעו"ף ויורדת 1.5%, זה היום ה-4 ברציפות.
כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה קלות, זה היום ה-3 ברציפות.
הסוחרים ב דלק קבוצה -1.32% דלק קבוצה 50,920 -1.32% דלק קבוצה בסיס:51,600 פתיחה:51,840 גבוה:52,010 נמוך:50,650 תמורה:13,480,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לא אוהבים את ההתפתחויות האחרונות בנושא הגז, והמניה יורדת השבוע 4.5%.
אלביט מערכות -3.15% אלביט מערכות 46,490 -3.15% אלביט מערכות בסיס:48,000 פתיחה:47,650 גבוה:48,200 נמוך:46,280 תמורה:71,502,102 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 1.7% במחזור גבוה, ברקע לחתימת הסכם גדול עם צבאות הולנד, בלגיה ולוקסמבורג. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית צירון -4.67% צירון 65.3 -4.67% צירון בסיס:68.5 פתיחה:68.5 גבוה:68.5 נמוך:65 תמורה:58,231 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת לאחר שהגישה סקר היתכנות להקמת בית זיקוק בליבריה.
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    ירד
    ברד 02/07/2015 20:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדרום ספרד הלילה.
    סגור
  • 27.
    ערב טוב
    א100 02/07/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    68 2
    מי שבוחן את השווקים..יכול לראות שזה תקופה לא קצרה אנו במומנטום שלילי וגלישה איטית(כרגע) במדרון. השווקים ימשיכו לרדת ואף יצברו עוצמה בדרך הזאת. זה ממש לא העלעת/ הורדת ריבית פה ושם. לא יוון כן/ לא..לא בהכרח נסיבות פוליטיות וסיכסוכים בין מעצמות. יש עוד סיבות רבות ולא דווקא הן הקטליזטור. הסיבה אולי הרבה יותר פשוטה "וחסרת ערך" אך דומיננטית מאד. פשוט סיבות כלכליות כבדות משקל שמצביעות על בורסות חולות שנידחפו מעלה בלי סיבה ראלית אמיתית. כלכלות חולות וגוססות. כל דברי המומחים למיניהם על עתיד ורוד ו"כסף על הריצפה"ואימרת הניצחון "כל ירידה לצורך..." עוד תורות שונות ומשונות(באחת מהן כאן אצלנו קרוב ואהוב..חלה בימים אלו התפכחות מסויימת) כל אותם מומחי על שמשכנעים אותנו שעולם כמינהגו נוהג...ניגמרה תקופה. ניראה עד כמה תהיה קשה ניקוי הפצע המדמם....בנימה לא אופטימית ...עם ישראל חי..
    סגור
  • 26.
    רק תראו כמה אנחנו אוהבים את היוונים ומתרגשים מהם
    ניר 02/07/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    30 0
    באירופה לא עושים להם חשבון אבל כאן? רועדים
    סגור
  • 25.
    נלחמים כדי לא להעלות את המעו"ף (ל"ת)
    אבי 02/07/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 24.
    פוטומדקס
    רמי 02/07/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי החוזים המוקדמים עולה חזק.
    סגור
  • רק יורדת
    לרמי הטמבל 02/07/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעוף מכאן אתה וההמלצות שלך
    סגור
  • 23.
    גרינסטון
    גרי 02/07/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב המצאה בטיפול בפסולת.
    סגור
  • 22.
    גרינסטון
    כלכלן 02/07/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשה .מה שעשתה הדסית ביו. משר 30 - ל-45.
    סגור
  • 21.
    הבורסה תנחת היום ב1 אחוז בגלל כותרות מבלבלות ומבולבלות (ל"ת)
    אליהו 02/07/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    החוכמה
    חכם 02/07/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לראות דברים פשוטים מוקדם יותר. פוטומדקס ושפע ימים שתי מניות שיתנו הרבה האיסוף מתחיל להיגמר.
    סגור
  • טען עוד
  • אז למה פוטומדקס רק יורדת (ל"ת)
    לחכם 02/07/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    יוון זה אחלה תירוץ כשהפקיעה נמוכה שבועית או
    גל 02/07/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חודשית אחרי זה ממשיכים לרדת
    סגור
  • 18.
    בשביל מה צריך בחירות? בינכה ראש הממשלה לא מסוגל
    ראש הממשלה 02/07/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לעשות כלום . מר שמריהו רק יודע לשמר את המצב בתקווה שהדברים יעלמו או יפתרו מעצמם. הוא נחוש לפתור את בעיית הגז נחישות סיסמא יפה. בפועל לא קורה כלום. מי מנהל את המדינה הוא או הבולשביקים בחסות יחימוביץ? שומעים רק אותה אפילו הרצוג כנוע לא מצייץ. ועם הנחישות הזאת והבולשביקיות של יחימוביץ עוד רוצים לנצח את דעא"ש? בושה וחרפה מדינה של פלגמטים
    סגור
  • התסכול בהחלט
    18 02/07/2015 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מובן. הבעיה: התקשורת שנותנת לכל שונאי ישראל במה חופשית. בדוק היטב ומצא: התקשורת היא המשתנה המכריע בחשיבותו לעניין קיומו/פריחתו/היעלמותו של כל סיפור. ךמערי זה כל כך פשוט: התקשורת קובעת את סדר היום ועוצמת הדיון.
    סגור
  • רק שכחתי לציין..
    א100 02/07/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    54 1
    1. האם אתה יודע בוודאות להסביר מיהו ומה הוא פלגמט? 2. ואם ..לפי דבריך..אתה מאשים את המדינה..דהיינו כולנו בפלגמטיות..אני מניח שהמאשים יוצא דופן היחיד במדינה .והוא דבר מה אחר והרבה יותר משובח..הכיצד? שבת טובה ומבורכת.
    סגור
  • לחבר בינכה הנכבד.
    א100 02/07/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    27 2
    אתה ממש לא חייב להסכים עם נתניהו..יחימוביץ'..הרצוג..אבל אל לך לשכוח שאתה כותב בצורה לא ראויה על ראש ממשלתנו וראשי האופוזיציה. תירצה או לא..אלו נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות. והם אלו שראויים להנהיגנו(לפי הבחירות(פחות לפי הצבעתי..)ולהובילנו לכל קרב ומלחמה וב"ה לנצח כל צר ואויב. דעא"ש שאתה כנראה מבוהל מהם לא מהווים גורם נגדנו..הם ולא אחרים. מהכרותי רבת השנים עם כל כוחות הבטחון.ושרותיי בהם.עד היום כמילואימניק בכיר שטוחן עשרות ימים בשנה בגילי(54)והיום אף אב לשני רבי סרנים ביחידות המובחרות ביותר..אתה והעם יכולים להיות מאד רגועים..וזה שאנו חיים על החרב מ1948 ולמעשה 1882 עליה ראשונה וכנראה לנצח..לא צריכה להדיר שינה מעיניך. אז אני מבקשך לחזור בך מדיבורך חסר הנימוס והלא מתאים ומכבד אותך. מאחל לך רק טוב.
    סגור
  • 17.
    פוטומדקס. שפע ימים
    מבין בהן 02/07/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראשונה שינוי כיוון ועליה חדה. השניה תגלית אבני חן בקרוב.
    סגור
  • 16.
    שאלה בנושא חלוקת דיבידנד - פז נפט
    אל שו 02/07/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום לכולם ביום ראשון חל יום האקס של פז נפט, לפי המידע תשואת הדיבידנד עומדת על 2462.63%. אם אני קונה 150 ניירות בשער של 58700 בסכום כולל של 88050 ש"ח כמה כסף דיבידנד אקבל עבור ההחזקה שלי? תודה לעוזרים, חייב לקבל תשובה במהירות.
    סגור
  • 15.
    קניתי
    רואה עתידות 02/07/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפע ימים. פוטומדקס שתיהן תעלנה .
    סגור
  • 14.
    סרגון - משחקים במניה בכוונה כדי להרחיק
    סרג'ו 02/07/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיעים . מומלצת , סגרה כמה עיסקאות גדולות ויורדת שימו לב
    סגור
  • 13.
    אליום מדיקל אנשים יקרים
    רוטשילד 02/07/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אליום
    סגור
  • 12.
    הדקס כבר עולה אנחנו ממש לא (ל"ת)
    גל 02/07/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • האם התכוונת
    לגלוש 02/07/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הדאקס חולה? ואנחנו(ב"ה)ממש לא?
    סגור
  • 11.
    אלביט מערכות מומלץ
    סטיב 02/07/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי חתימת הסכם נוסף בהיקף של 150 מיליון דולר עם מדינות הבלנקוס. הדרך למעלה נראית בטוחה מתמיד
    סגור
  • 10.
    פטרוכימיים עלתה 24000% הזוי!!!
    פטרוכימיים 02/07/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו הרוויח שם בוננזה של החיים !! קנה אתמול עם הפתיחה בשער 1 אג כרגע עומדת על שער 250
    סגור
  • יא ווארדי
    אל שו 02/07/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה שם????
    סגור
  • פתחתי קניה ב1
    א. ס. 02/07/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    12900% רווח ביום אחד. מדהים! מי חלם על דבר כזה, עוד עזרה בשביל הון עצמי לבית. השקעה קטנה של 1500₪.
    סגור
  • 9.
    שפע ימים
    מדיום 02/07/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי הרגשה שעומדת לבוא הודעה . וטיסה של 60 אחוז.
    סגור
  • 8.
    משהו טוב כנראה מה הולך שם (ל"ת)
    צירון 02/07/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    ממשיכה למעלה (ל"ת)
    בונוס ביוגרופ 02/07/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כיטוב - המזל השתנה
    ארי 02/07/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    החברה מצליחה בפיתוח ואתמול קיבלה הכרה בינ"ל חשובה באישור ה-FDA ועכשיו חוזרת לעלות, יש המון משקיעים בדרך והחברה מתעקשת בינתיים על סכום גבוה כמו שדקסל העולמית השקיעה בה, גם אם בסוף יתפשרו על 3 שקל למניה זה 120 אחוז אפסייד על מחיר המניה כיום!!
    סגור
  • 5.
    דיסקונט השיקו אתר "חדש" רק הפרסומות עובדות (ל"ת)
    חיים 02/07/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לברוח
    ריטצ 02/07/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מהר...................................מהר.
    סגור
  • 3.
    לא יהיה שקט
    חכם 02/07/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לקנות רק בזיל הזול . כלאמר ירידות חדות. הכל באויר.
    סגור
  • 2.
    אחרי תיקוו חד למטה, היום חוזרת לעלות! (ל"ת)
    יוניטרוניקס 02/07/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בטח רוצה לזרוק סחורה !! (ל"ת)
    סוסו 02/07/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יוניסטרוניקס
    חדש 02/07/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוזרת בגדולמספר פרוויקטים גדול
    סגור
  • בטח רוצה לזרוק סחורה !! (ל"ת)
    סוסו 02/07/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יוניסטרוניקס
    חדש 02/07/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל של מנייהרק יורדת כבר חודש
    סגור
  • 1.
    ננו היום לדעתי תנחת חזרה לכיוון 600 בגלל יום ראשון (ל"ת)
    הבורסה תעלה ננו תרד 02/07/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ננודימנשיין
    גבר 02/07/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לקראת פריצה?
    סגור
  • ננו
    sark 02/07/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא תפרוץ רק שתחצה את שער 820
    סגור
  • מה יקרה ביום ראשון? (ל"ת)
    רועי 02/07/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה שהיה כל 7 השנים האלה (ל"ת)
    אורן 02/07/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ננודימנשיין
    סוחר 02/07/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה זורק הצהרות ללא ביסוס?מנייה טובה פוטנציאל גדול.התחום הבא בעולם זה מדפסות תלת מימד.היא לקראת פריצה של יעד 800 .רכשתי כמות גדולה השבוע.
    סגור