נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף איבד השבוע 0.7%, פרוטרום זינקה ב-3%

מדד הבנקים איבד 0.2%; בסיכום שבועי מדד ת"א 25 איבד 0.7%; מדד האג"ח הכללי עלה 0.7%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה ננעל במגמה מעורבת לאחר יום תנודתי כאשר המעוף תיקן את הירידה החדה שרשם מטה - עד 0.9% - וואיבד 0.2% בלבד. אגרות החוב הממשלתיות הציגו עליות שערים וירידה בתשואות. מדד האג"ח הכללי עלה ב-0.7% לאחר שבוע של נפילות. מדד תל בונד 60 טיפס ב-1.3% בשבוע האחרון.
מדד ת"א 35 +0.56% מדד ת"א 35 1,473.96 +0.56% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,475.61 נמוך:1,468.25 תמורה:313,537,944 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 +0.37% מדד ת"א 125 1,333.82 +0.37% מדד ת"א 125 בסיס:1,328.88 פתיחה:1,330.53 גבוה:1,335.18 נמוך:1,329.99 תמורה:408,545,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.72% מדד ת"א בנק 1,864.13 +1.72% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,872.32 נמוך:1,833.73 תמורה:88,065,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות) הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל.
בסיכום שבועי מדד ת"א 25 איבד 0.7%, ת"א 100 ירד ב-0.1%, מדד ת"א נפט וגז עלה ב-3.6% והשלים זינוק של 26% מתחילת השנה. 
כצפוי, הבנק המרכזי בארה"ב החליט שלא להעלות את הריבית, כך לפי הודעתו אמש. בנוגע לתזמון עליית הריבית הולך ומצטבר קונצנזוס כמעט מוחלט כי הריבית תעלה עוד השנה. לכתבה על הכרזת ה'פד' - לחץ כאן
במסחר היום מניות הגז ריכזו עניין, לאחר ההצהרות השונות של פוליטיקאים מהקואליציה בדבר הסכם גז המתקרב לחתימה - בין המדינה לחברות. מדד הגז והנפט עלה היום ב-0.8%.
בגזרת האג"ח, לאחר הנפילות במדדים השונים - שינוי מגמה? מדדי התל בונד עלו היום בעד 0.3% בהמשך למגמה החיובית השבוע. קשה לומר האם מדובר בהיפוך מגמת הירידות, ניצול המחירים הנוחים, או תיקון בלבד, אך עליות אלו מגיעות לאחר צניחה משמעותית במחירי האג"ח בישראל, בדומה לשאר העולם. בעיקר בשל נפילות אלו, נרשמו בשבוע שעבר פדיונות של כ-2.5 מיליארד שקל מקרנות הנאמנות. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז
חברות התרופות טבע +0.83% טבע 6,443 +0.83% טבע בסיס:6,390 פתיחה:6,403 גבוה:6,444 נמוך:6,372 תמורה:40,198,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו +0.56% פריגו 30,460 +0.56% פריגו בסיס:30,290 פתיחה:30,520 גבוה:30,680 נמוך:30,320 תמורה:2,015,877 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שמשקלן במעו"ף הינו 10% כל אחת, ריכזו מחזורים גבוהים. טבע הגדילה החזקתה במניות מיילין. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית פרוטרום -0.72% פרוטרום 30,240 -0.72% פרוטרום בסיס:30,460 פתיחה:30,500 גבוה:30,580 נמוך:30,170 תמורה:25,931,446 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הודעת החברה לפיה חתמה על הסכם לרכישת חברת טעמים נוספת - השביעית במספר השנה - תמורת 70 מיליון דולר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
נייס -0.29% נייס 31,120 -0.29% נייס בסיס:31,210 פתיחה:31,370 גבוה:31,370 נמוך:31,100 תמורה:7,246,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , חזרה מוול סטריט עם פער שלילי.
טאואר +1.09% טאואר 12,030 +1.09% טאואר בסיס:11,900 פתיחה:11,930 גבוה:12,040 נמוך:11,930 תמורה:7,251,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה במגמת העליות.
כיל -0.35% כיל 1,418 -0.35% כיל בסיס:1,423 פתיחה:1,430 גבוה:1,430 נמוך:1,412 תמורה:6,018,325 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ביום רביעי רצוף של ירידות.
תגובות לכתבה(93):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    האם גבעות תתחיל בקרוב בביצוע מעקף חדש למגד 6 והאם היא
    שאלה אישית לחשיבה 18/06/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומדת לעלות על דרך המלך? ?????? מעניין....
    סגור
  • רק אלוקים לבדו מנהל את העולם ורק הוא יודע מה יהיה.
    תשובה אמיתית 18/06/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כל מה שה׳ עושה הכל לטובה ״כל מאן דעביד רחמנא לטב עביד״.
    סגור
  • 56.
    כבר שנה מפחידים אותי להיכנס לבורסה. וחברה שלי
    עינב 18/06/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    1 29
    כבר קנתה רכב חדש מהבורסה . מה אתם אומרים שווה להיכנס
    סגור
  • שאלתך חכמה ובאה ממקומות עמוקים באישיותך.
    לעינב 18/06/2015 19:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    התשובה היא מורכבת . אבל בקיצור..מיצאי לך חתן גבוה בלונדיני עיינים כחולות משכיל טוב לב חכם ממשפחה טובה..ועיזבי אותך משאלות מטומטמות.
    סגור
  • 55.
    לכל המטומטמים ולא חסר
    מיכה 18/06/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 13
    טאואר תיקנה מעט אבל ירדה מ 7200 תבדקו את זה. ובקרוב גל ירידה נוסף. לשקרו שמחזיק ישראמקו- אז אתה דפקט - תקוע , היא בשער גבוה שנתי וחילקה מעל 3.4 אחוז דיבדנד. אז אל תשקר. אמרתי לכם לא לגעת בכיל מ 2809 - 2815 - היכן היום? אני לא רואה טוב. כל מה שאמרתי זה בול, בזק ב 771 אמרתי תרד ל כיוון 600-650 , ועוד איך צדקתי. תפרגו קאקות
    סגור
  • 54.
    שיש כסף בחינם השוק לא יכול לרדת. עיתונאים סליחה
    ירון החתול 18/06/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 37
    שאני הורס לכם . אבל זו המציאות תתרגלו. ותשנו אחרי7 שנים את הכותרות שלכם. אתם רק גורמים לאנשים להפסיד כסף
    סגור
  • תל אביב סיימה לפני למעלה משעתיים בירידות שערים.
    לפוחלץ 18/06/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אני בטוח שאם אתה מושקע בבורסה..הרי היפסדת היום קלות. אז מה אתה מנקר ת'מוח שלנו ומזרגג את הנשמה שלנו ומפחלץ ת'צורה שלנו..25 ירד היום וירד השבוע..איזה כותרת בדיוק צריך לשנות? השתדל לאכול כל יום ראש של דג סיפרוס ממים עמוקים באזור פינלנד..טחון וכתוש היטב וערבב אותו עם קמח שיוצר היום בלבד בטיבט מוגם רסק מפירות ים מקנדה וכל זאת טבל בשייטל ופלפל אדום חריף ועדיף טבסקו. זה ישמר במעט את הנסיגה במוח בגילך המופלג וגם יאפשר לך להעשיר את אוצר המילים ליותר מ32 מילים סך הכל וגם יאפשר לך למצוא בחורה בת 73 שתעזור לך להפרד מהבתולים..בקשר לאין צבא..המשטרה הצבאית כבר לא מחפשת אותך אחרי 65 שנה.צא מהמחילות ומצא לך חיים.
    סגור
  • אתה למכירה?יש הרבה כסף מהבורסה שרק עולה (ל"ת)
    לפוחלץ 19/06/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 53.
    כבר אמרו חכמים ונבונים ואף מבינים בתורה:
    א..................ת 18/06/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    40 2
    הישראלים היהודים היושבים בציון...תמיד..אבל תמיד..הקדימו את הגויים אשר מפוזרים בארצות שמעבר לים הגדול. ובשעה זאת כשהמדדים בארה"ב חוגגים את ניצחון פירוס..בעליות מטאוריות..בחדרי חדרים..נופל דבר ..ולא קם..
    סגור
  • 52.
    ספיץ
    כלכלן 18/06/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ישנה סברה שמנכל החברה עובד צפניה סוגר על מסחר בבורסה הלונדונית.
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    כל ירידה לצורך עליה תזכרו את זה (ל"ת)
    יוסף 18/06/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • השם יוסף דווקא אהוב עלי..
    יוסף יא יוסף 18/06/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נראה לי שאתה לא מתלבש טוב על השם הזה.. נסה להחליף במשרד הפנים לגדי עוז רחמים איתי אמיר או מה שבא לך..אבל רד מהשם הזה.. התגובה נראית לך מוזרה נכון יוסף? המתן בתור בסבלנות ותקבל הסבר. ביינתים אתה יכול לפנות לאחת שמבינה או לבכיר בביז ותקווה לקבל תשובה נכונה.
    סגור
  • 50.
    איך מחזיקים ככה את השוק לא בשר לא חלב (ל"ת)
    אבי 18/06/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • יש להם ביצים של יען (ל"ת)
    לאבי 18/06/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    מיי סייז
    מיי 18/06/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מנייה שהולכת להירשם בנאסק..הולכת לקפוץ בענק
    סגור
  • 48.
    מיי סייז
    אבי 18/06/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביקשה להצטרף לנאסדק..אוטוטו היא הולכת לזנק..המצאה ישראלית גאונית שאף אחד אחר לא חשב..
    סגור
  • 47.
    ספיץ
    רמי 18/06/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וכמו שצדקתי כשאמרתי יגמר ירקרק. אני אומר כאן ועכשו יום א חוצה את שער 13 .
    סגור
  • ספיץ כנסו
    אבי 18/06/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יום א עליות בגלל התקרבות הזמן ללונדון
    סגור
  • 46.
    מימושים! יורדת (ל"ת)
    ננו דיימנשן 18/06/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    דשדוש זה מה שקורה בבורסה (ל"ת)
    גל 18/06/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    אליום מדיקל
    אליום 18/06/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אליום מדיקל הולכת לבצע מהלך מדהים בחודשים הקרובים צפי ל100 אחוז פלוס
    סגור
  • 43.
    תיקון קטן אחרי עליות מטאוריות, בראשון חוזרת לעלות
    בונוס ביוגרופ 18/06/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תצטיידו
    סגור
  • 42.
    למעלה למעלה (ל"ת)
    יוניטרוניקס 18/06/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 41.
    משהו קורה שם מהלך עולה ..טיסה נעימה למחזיקים (ל"ת)
    ג'ובוקיט החזקות 18/06/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 40.
    ספיץ
    רמי 18/06/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סבלנות ----- שוב אין לכם את זה למה לא להתחיל למכור אחר 500 אחוז?
    סגור
  • עם השפוץ הזה
    מה יהיה 18/06/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גם אם יש לך את כל החברה 100 אחוז והיא תעלה פי 3 אז ברווחים של פי 3 תוכל מכסינון לקנות 1.5 חדר בנתיבותסאוט אם מבט לים. כל החברה שווה כמה מאות אלפים והמחזורים שם כמה עשרות שקלים ביום ובכל האתרים 590 איש מדברים על שפוץ וכל אחד בטח מחזיק 34 אגורות
    סגור
  • 39.
    יש התקדמות חזקה לגבי ספיץ
    רמי 18/06/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש סיכוי שתגמור ירקרק. כי שבוע רוץ אחרי הזנב.
    סגור
  • 38.
    כל ירידה לצורך עליה לזכור (ל"ת)
    יוסף 18/06/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כאן מטילדה וזרקו בני נעים
    ליוסף יא יוסף 18/06/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    באמא שלנו שמענו אתמול שהיינו בתאתרון באידיש באום אל פאחם שאנשים שינו שינוי רב את השטות זה. עכשף אומרים בודאי ודאות שכל עטליה לצורך ירידה.תתקשר לאחת שמבינה ותשאל אותא ואני חושף שהיא גם שינתא דעתה ועכשיף היא כבר בטוחא שכל עליה לצרכי ירידה וגם הטכניקלים עוד מעט ילמדו להגיד כל עליה לצורך ירידה חזקה כמו המכות חזקות שהיו בפסח
    סגור
  • 37.
    ספיץ
    גאון 18/06/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוברת להיסחר בממלכה האנגלית. וכמו אקס טי אל שערה יקפוץ ב-400 אחוז.
    סגור
  • 36.
    מה יקרה אם ספיץ לא יצליחו להנפיק בחו"ל? (ל"ת)
    avihaii69 18/06/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    אתם לוזרים עלובים
    חתול 18/06/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 46
    מהבוקר הבאתי כבר עשר אלף ואתם משחקים בקקה אבל ההכברים פוחדים לצאת מהמחילות
    סגור
  • ההכברים? ומה עם הכטולים ?
    אביחי 18/06/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עכברים ולא הכברים...
    סגור
  • לא יפה לדבר ככה (ל"ת)
    ירון החתול האמיתי 18/06/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 42
    סגור
  • מה לא סיפרת לקדוש שהבאת עשר אלףהיום כי הבאתי
    חתןל אמיתי 18/06/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כי הבאתי חמש אלף עשרה היום יא חתיכת לוזר מיתכזה
    סגור
  • 34.
    לא יעזור לאף אחד
    שמואל 18/06/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 11
    ספיץ עלו תעלה.
    סגור
  • 33.
    מי שרוצה לשמור על הדולר. שיקנה את מדד הבנקים
    יואב 18/06/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דולר יורד= בנקים למעלה. קרוס מעולה לעשות כסף
    סגור
  • 32.
    פרוטרום כול שבוע רכישת חברה להריץ את המניה
    אלון 18/06/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרוטרום נסחרת במכפיל רווח מיפלצתי של 30 על הרווח הצפוי וזה אחרי עליה של מאות אחוזים .המנכל מצאה שיטה לגרות את המוסדיים לקנות את המניה כול תקופה קצרה רוכש חברה קיקיונית .ורכישת חברה לא אמורה מיד להרים את המניה אלא רק לאחר זמן אם הגדילה את הרווחים.שרכישת חברה טובה לנרכשת לא לרוכשת מיד. ככה היה לפני שנים לפני הבועה אבל כיום מזרח תיכון חדש בבורסה בתא.גם נייס התנפחה לשווי לא ריאלי במכפיל רווח של 25 בלי עליה משמעותית ברווחים ובהכנסות שתצדיק את הריצה למעלה.טבע נסחרת במכפיל עתידי של 12 אפילו בלי הקופקסון.טאואר במכפיל צפוי של 5
    סגור
  • 31.
    תודה למוכרי ספיץ
    כלכלן 18/06/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אני קניתי . תמשיכו.
    סגור
  • לפי איזה שער? (ל"ת)
    avihaii69 18/06/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עם אתה כלכלן אז אני נהג מכבי אש
    לכלכלן דמיקולו 18/06/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    10 1
    באתי לבנק וביקשתי מירוחם הפקיד שיקנה לי שפוץ בהרבה כסף כי קראתי בביז וגלובוס שהיא יורדת לאט ולא מהר אז אמר לי ירוחם שאין כסף בחשבון אבל עם אני ימכור את הפיאט שלי מודל 1999 במצב טוב 400000קמ אחרי אוברול שווה ברסמי שבע אלף אז בבכסף אני יכול לישטלט על שפו.ץ ולקנות 52 אחוז מהחברה אז אל תעסה כלום ואל תפריע לי אל קקנא כלום אני דואג להכל
    סגור
  • 30.
    פשוט לא יאומן!!!!!!!! בשנה האחרונה בכל שמועה ובכל
    לא יאומן 18/06/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 10
    ציוץ דאגו לשחוט את מניות הגז. הטינופות מצאו כל סיבה להוריד את המניות. ועכשו מה ? ביבי ושטייניץ נחושים לקדם את ליויתן יש כתבות מבטיחות, ורציו ממשיכה לרדת? לא יאומן!
    סגור
  • זה יאומן
    טינופת 18/06/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כי קיללת אותנו ועשית כאילו טינופת זה דבר רע ואנחנו רוצים לשמור על הכבוד שלנו ולא מסקימיפ שתקרא לנו טינופת כמילת גנעי ותתחיל להגיד טינופת נהדרת ואלופה ואז נעלה לך המניות
    סגור
  • כאן, אינה מקובלת עלי וגם סתם השמצת כאן סתם אנשים! הם
    המילה טינו... שכתבת 18/06/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אינם אשמים בכך שרצוי שלך ירדה! אתה ורק אתה אשם בכך שאינך יודע להשקיע את כספך! בכל מקרה, תפסיק לנבל את פיך ולהשמיץ אנשים הגונים וישרים!
    סגור
  • וגבעות לא נסחרת - נשמע חרוז יפה? עד מתי ימשך קיפוחם של
    רציו ממשיכה לרדת 18/06/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלה שהשקיעו את מיטב כספם בגבעות ומתי יזכו לראות בחזרה את הכספים שלהם?
    סגור
  • 29.
    כמו שאומרים"כל ירידה לצורך עליה"!! תתרגלו לאימרה (ל"ת)
    יוסף 18/06/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • ליוסף
    איבגי הקטן 18/06/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אחלא אימרה בעולם הבאת לנו איפו שמעת זה כי אני גם חושב שמתי אצל אחת ש וטכני והם תמיד כמעט צודדקים
    סגור
  • 28.
    קולפלנט
    ארז 18/06/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 8
    רק בתחילת הדרך למעלה - מוצר קולגן מהצומח עדיף מהחי ולהערכתי שנה מהותית את הצריכה הרפואית - הוזלה בעלות פחות אופרציה בהפקה שלו ( צמח-בקר) ניסויים אמורים להתפרסם בקרוב.
    סגור
  • עוד מעט יטוס קולפנט
    לארז 18/06/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    9 1
    למה התחילו ליצר במרץ מקלפי תפוחי אדמה וגזר ושמעתי הם מיצרים 12 חתחכות ביום שעולה להם ליצר 200 שקל אז הם מוכרים את כל הסחורא שיצרו ברווח 400 אחוזין במאה שקל או שמונים ראית איך עלו על פטנט נלעסות כסף
    סגור
  • 27.
    הבנקים חזקים מאוד. תמיד שומרים על השוק מלרדת (ל"ת)
    אמנון 18/06/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • כמו היום
    לאמנון 18/06/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הם אחי חזקים בעולם ושומרים על השוק מלרדת חזק רק כל יום מעכשיו כמו היום חצי אחוז עד אחד וחצי אחוז ירידה ואם לא היו שומרים טוב היה יורד לפחות שני עשיריות
    סגור
  • 26.
    מחזיקי ספיץ
    כלכלן 18/06/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 11
    רק סבלנות לא להתיחס לידיים חלשות וקולות רקע. אתם מחזיקים מניה ששוה פי ארבעה וחמישה. רק סבלנות.
    סגור
  • מראש דפוק
    לכלכלן 18/06/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם אתה יודע על בטח שהיא פי ארבע וחמש אז אין לי את המניה אבל אם תגיד אני אלך לבנק ואקנה בשבע אלף ואמכור לך בזול רק בארבע עשרה אלף וככה שניינו נייה מבסוט=ים
    סגור
  • 25.
    ספיץ
    ארי 18/06/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בנוסף, שימו לב שלפני כמה ימים כשיצאה ההודעה היה תנועה ענקית במניה במספרים גדולים, וביומיים האחרונים אין כמעט תנועה, כי הסוחרים ממתינים ויש להם סבלנות לחכות עד לשערים גבוהים ויש גם כמה פחדנים שמוכרים, הם דרך אגב עוזרים לי, כי אני מחזק כל הזמן על חשבונם
    סגור
  • 24.
    ספיץ - סבלנות נדרשת
    ארי 18/06/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מישהו שאל פה למה ספיץ יורדת - אני מקוה שהוא לא שאל ברצינות, כי אם כן המקום שלו לא בהשקעות, אין מניה שרק עולה, צריך קצת סבלנות וכשהפרטים יתבהרו ויתפרסמו נקצור את הרווח בע"ה
    סגור
  • 23.
    ננו ויוניסטרוניקס
    משקיע 18/06/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מניות אלה לקראת פריצה.
    סגור
  • 22.
    כיטוב פארמה עלתה ביומיים האחרונים ותמשיך לעלות (ל"ת)
    דן 18/06/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    בונוס מספקת לי נחת
    סוחר וותיק 18/06/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מי שרוצה המלצות לפנות ל soher.vatik גימייל קום
    סגור
  • נייס יורדתתתתתת (ל"ת)
    לסוחר וותיק 18/06/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה לאלוהים ולבונוס (ל"ת)
    צימר 18/06/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בונוס
    ארז 18/06/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבטחת העתיד במידה ויצליחו בניסויים , השתלת עצם בלסת עבר בהצלחה - גיוס משקיעים שנכנסים במחיר גבוה לשוק נותן רוח גבית מה גם שזה לא מגיע על חשבון המשקיעים.
    סגור
  • ונכנסה למדדים (ל"ת)
    ארז 18/06/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    סיימה תיקון למטה, מתחילה המשך עליות (ל"ת)
    יוניטרוניקס 18/06/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מתחילה מימושים כבדים היום! (ל"ת)
    ננו דיימנשן 18/06/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    עלתה חזק ביומיים האחרונים, לא למכור בזול! תנו לה לעלות (ל"ת)
    בונוס ביוגרופ 18/06/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    אפריקה ישראל - זו המניה שתחזור בגדול .
    מונטין 18/06/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אפריקה ישראל מתחילה לעלות על דרך המלך כמו בימים עברו.היא מתחילה להגדיל הכנסות ולהשקיע בדברים הנכונים.היא במחיר שלא יחזור לעולם.תעלו על הרכבת ותכפילו את כספכם.זו הזדמנות.לב לבייב מוליך ומנהיג את החברה בצורה טובה
    סגור
  • 16.
    אלגומייזר
    אני 18/06/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האנאליסטים ממליצים על המניה בחום ואומרים שהיא בשער נמוך מאוד, ויש לה הרבה משקיעים מעל לשער הנוכחי, האם יש למישהו מידע על פריצה של המניה בקרוב?
    סגור
  • כן
    אתה 18/06/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יכול ליות פריצה ללמטה ארבעים אחוז
    סגור
  • 15.
    אנחנו בזמן רציו...אל תגידו שלא אמרו לך.... (ל"ת)
    יעקב 18/06/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    אם דולר רציף יורד והאירו רציף עולה, איך אירו/דולר יורד? (ל"ת)
    ? 18/06/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    הורדת הדולר 0.7 אחוז
    מומחה 18/06/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליות באגח
    סגור
  • 12.
    ספיץ
    ארי 18/06/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בימים הקרובים אמור להתפרסם עניין מחיקת החברה ממסחר בת"א והעברתה למסחר באירופה, אני מרגיש צורך להיות בפנים לקראת הדרמה שתהיה כשהסוחרים יקלטו כמה הכסף שלהם יהיה שווה בין רגע, כדאי גם לכם להיות שם. דעתי בלבד. בהצלחה לכולם - יום וחודש טוב ומבורך!
    סגור
  • ספיץ
    האספן 18/06/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני רואה מר ארי שאתה בחור מבין. לגבי המסחר זה יהיה בלונדון . ואוטומטית ערך המניות הנוכחי יהיה פי כמה בהצלחה.
    סגור
  • 11.
    ביומדיקס
    אחד שמבין 18/06/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מישהו יכול להסביר לי איך מניית ביומדיקס שהינה חברת אחזקות בתחום הביומד נסחרת לפי שווי של 12 מליון?? מלבד אחזקות רבות שיש לה היא מחזיקה באליום מדיקל כ10% שהם שווים כ 7מליון, כ 20% בקולפלנט שזה לבד מהווה כ 24 מליון.... אז נכון ההנהלה שם לאורך שנים השמידה ערך אבל ראבק!!! זה פשוט לא נתפס!!
    סגור
  • 10.
    מתחיל לאסוף
    האספן 18/06/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מניות הדסית ביו וספיץ.
    סגור
  • מזכיר לי את אספן העצמות פחד (ל"ת)
    לאספן 18/06/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה ספיץ, היא רק יורדת כל הזמן ? (ל"ת)
    אביחי 18/06/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בוקר טוב לכולם
    משקיע חכם 18/06/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    3 11
    וגם לכוכבת החודש הקרוב ספיץ.
    סגור
  • 8.
    ביפיסי מהלך עליות היום מניה תעשה החודש 70 אחוז למעלה (ל"ת)
    אבי 18/06/2015 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • איזה תותח
    אבי 18/06/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מאיפו הבטחון. בו אני אתן לך 100000 שקל ובסוף החודש תחזיר לי רק 150000 ולא 170000. כדאי לך כי תרביח 20000 שקל ככה בקלות
    סגור
  • הכוונה ביאספי חברה סינית קנתה אותם 40 אחוז מעל השוק (ל"ת)
    אבי 18/06/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כמו שנאמר אין לגעת בכיל,לא בזק,לא דלק רכב,לא פועלים
    מיכה 18/06/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לקחת ישראמקו,אבנר דלק קבוצה. אין לגעת בטאואר,לא שיכון ובינוי,לא אידיבי פ. ולא אלביט מ. לאומי עדיפה על פועלים,לא לגעת בכיל אמרתי 2600
    סגור
  • עוד פעם ישראמקו? תקועה חודש..תפסיק
    למיכה החמוד 18/06/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבלבל לנו עם ישראמקו
    סגור
  • טאואר
    טאואר 18/06/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מיכה אומר לא לגעת בטאואר כבר שבוע עולה 13 אחוז לך תמכור חמוצים טמבל . דרך אגב טאואר היום גם ירוק לפחות בתחילת היום תפסיק להכשיל אנשים.
    סגור
  • אתה חולה נפש עם אישיות מפוצלת (ל"ת)
    יוגב 18/06/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    ולא יקרה אם תפרגנו על כיל,דלק רכב,בזק ישרמקו וטבע (ל"ת)
    מיכה 18/06/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    אייסיקיור הולכת לעלות חזק (ל"ת)
    יוסי 18/06/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני מקווה
    ליוסי 18/06/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שהיא תעלה חלש איזה 70 אחוז נגיד ולא חזק איזה 27 אחוז נגיד.
    סגור
  • 4.
    המניות העולות היום:טאואר,פרוטלקיס ואלגומייזר (ל"ת)
    היום אלה המניות 18/06/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    דפקו אתכם חזק חזק עם דלק רכב -אמרתי לכם 4200-4300 (ל"ת)
    מיכה 18/06/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אז כמו שנאמר דלק רכב פחות מ 4300,ראו הודעות קודמות (ל"ת)
    מיכה 18/06/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    שמועות על הסכמי מכירה מערב (ל"ת)
    אליום מדיקל 18/06/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • שמעתי
    ואני דווקא 18/06/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    15 0
    על הסכמי קניה מזרח ולא הסכמי מכירה מערב.
    סגור