פניני עונה לשאלה: האם ברקע לנפילות באג"חים - המניות הן הבאות לחטוף?

הברוקר של מגדל שוקי הון מתייחס למצב באג"חים, והצפוי במניות. מספק שורה תחתונה ברורה - צפו בראיון
זיו פניני, צילום: Bizportal
*צילום ועריכה: גילי מייזלר
שוק האג"ח בארץ עובר מהלך נפילות כאשר מדד האג"ח הכללי משלים נפילה של כ-2.5% תוך ימים בודדים ו מדד תל בונד 60 -0.02% מדד תל בונד 333.21 -0.02% מדד תל בונד 60 בסיס:333.29 פתיחה:333.25 גבוה:333.26 נמוך:333.08 תמורה:174,385,115 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שצולל כעת עוד 0.5% משלים נפילה של 3%. באותו הזמן, מדד ת"א 35 +0.19% מדד ת"א 35 1,463.22 +0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:723,877,992 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: רשם עלייה של 1.2% והשבוע השיל 0.5%, כלומר התעלמות מוחלטת. זיו פניני מדבר על הנפילות באג"חים ההשלכות הצפויות במניות. צפו בסרטון
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    חברה קשקשו בטקבקים כמה שתרצו
    סוחר ותיק 11/06/2015 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגל עליות הבא צמצמו סיכון כפי שהאיש טוען כיוון שכשיגיע התיקון הוא יהיה מהיר ביותר...
    סגור
  • 12.
    לא להאמין שהתשואה מתחת לארה"ב
    אגחים סיכון וישראל 11/06/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שיש עדיין פרמיה על גרמניה... המשוגעת עוד יכולה להתחיל הקלה כמותית כאן...
    סגור
  • 11.
    מה כל כך מסובך?
    ל 10 11/06/2015 06:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם התשואות. ישארו כאן זה בסדר אבל אם ילכו ל 3 אחוז המניות לא יוכלו להתעלם. ולדעתי אם זה יקרה גם לנדלן תבוא אלטרנטיבה...סוף סוף... וכן. כחלון יגיד שזה הוא...
    סגור
  • 10.
    אז לפי מה שאתה אומר
    אחד שהקשיב 10/06/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להקטין סחורה נגד עליות היום??
    סגור
  • 9.
    עליית התשואה בשוק תציל את פלוג והחלטותיה הגרועות.
    אזרח ותיק מודאג 10/06/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובכך תציל גם את כולנו.
    סגור
  • 8.
    ידידי למה אתה שובר את הראש מה שאתה לא יודע תשאל את גורב (ל"ת)
    פניני תשאל את גורביץ 10/06/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    השוק הישראלי יודע תמיד להקדים את העולם!
    סוחר נוסטרו 10/06/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נראה מה יקרה בסוף השבוע הזה, הימור שלי הפד יתאמץ להקפיץ את האגחים מעלה אבל אם הוא לא יצליח אז פניני צודק או שהאגחים מתקנים או שאם הם ממשיכים לרדת - גם המניות יירדו...
    סגור
  • 6.
    הוא גידר בעיקר את עצמו (ל"ת)
    אבנר 10/06/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • דווקא לא - הוא אמר שהוא לא יודע!
    עמיקם רם 10/06/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבל הוא אמר שיש תרחיש רע בעתיד בהסתברות קיימת והוא ממליץ להקטין חשיפה - דווקא נראה לי הגיוני.
    סגור
  • "אני לא יודע" זה גידור
    אבנר 10/06/2015 19:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תחשוב על זה
    סגור
  • 5.
    כל העולם עולה ואצלנו אדום
    f 10/06/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בושה וחרפה,בזיון של בורסה. כל עושי השוק שמווסתים את המעו''ף.. אח''כ מתפלאים למה סוחרים בורחים מהבורסה הישראלית. גועל נפש..איפה הרשות???
    סגור
  • 4.
    לחבר פניני.
    ד"ר ניר ( איצ 100) 10/06/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    27 8
    אז מה היה לנו? אדם חכם ומתוחכם. ורבליות וידע מדהימים. אבל...היי..יא חביבי..אנא ממך דבר אלי לאט ובעברית..כמעט ולא הבנתי כלום ואף שטף דיבורך השאירני הרחק מאחור. לדעתי..הדבר היחידי שקלטתי היה :"אם אין לחם..איכלו עוגות" לסיכום..חבר יקר אני אדם פשוט..דבר אלי בשפתי ובגובה העיניים. מאחל לך הצלחות ובריאות.
    סגור
  • אני אגיד לך בפשטות מה שלא הבנת - היה מרוכז!
    ל ניר 11/06/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם התשואות יעברו את ה 3% תשכח משוק מניות עולה!!! או שהתשואות נחות כאן. או ששוק המניות יורד... זה מה שהאיש אמר, אם זה יהיה , נחיה ונראה.
    סגור
  • פניני
    c 3oo 10/06/2015 21:39
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יש מה לשמוע...איצ ושפיץ אולי מספיק עם היומרנות הנפוחה שעוברת כחוט השני בכל טיקבוק
    סגור
  • אני מבין אותך אבל אתה לא הוגן
    ע. תלמיד של פניני. 10/06/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    13 5
    תענוג להקשיב לאיש.. הלואי והיה יכול להסביר יותר.. להמליץ ולכוון. אתה צריך גם ללמוד על הזרגון המקצועי ולהבין את שפת השוק. ממליץ לביזפורטל לתת לו במה גדולה יותר.
    סגור
  • מסכים אתך ב 100%. (ל"ת)
    סתם אחד 10/06/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 3.
    אני מאמין בהקלה של פלוג ובנק ישראל
    אלון ב 10/06/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יהיה בסדר.
    סגור
  • 2.
    פניני - הרגו את השוק מה יהיה?
    סוחר מעו"ף 10/06/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סוחרים מידי פעם בשבועי לפני פקיעה אבל חוץ מזה לא נוגע...
    סגור
  • 1.
    טוב זהירות לא מזיקה אף פעם..
    משקיע 10/06/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אבל אחלה ראיון.
    סגור
  • זינגר 15 חיפה
    וילי 10/06/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הבורסה זה חרטה אחת גדולה
    סגור