רוזנטל שלח תיקון - "שכרו של פרי קרוב יותר ל-60 אלף שקל ורחוק מ-160 אלף שכתבתי קודם"

עוד כתב רוזנטל: "חשוב שהדיון העקרוני ימשיך". פרי בתגובה על הסטטוס הראשוני - "סכומים מופרכים ופנטזיונרים"
נדב פרי, צילום: יח"צ
סאגת המעבר של כתב חדשות ערוץ 10 נדב פרי לקבוצת דלק נמשכת. הבוקר כתב ח"כ מיקי רוזנטל בטוויטר כי מקור בדלק קידוחים סיפר לו שפרי ירוויח אצל תשובה משכורת חודשית של 160 שקל בונוסים להצלחה חבילת אופציות. בערך שעתיים לאחר מכן, העלה רוזנטל תיקון - "שכרו של פרי קרוב יותר ל-60 אלף ורחוק מ-160 ש״ח שכתבתי קודם".
עוד כתב רוזנטל בסטטוס המוקדם יותר כי "פרי יהפוך לשתדלן של הקבוצה. ייתכן שכאשר מצפונו ייסר אותו - חשבון הבנק ינחם אותו. אני לא הייתי מתחלף איתו", ובסטטוס בו הוא מתקן את עצמו, כתב - "חשוב שהדיון העקרוני ימשיך". 
נדב פרי התייחס בחשבון הטוויטר שלו לטטוס הראשון ואמר כך: "דוחה את הניסיונות להטיל דופי ביושרתי ומודה מאוד לחבריי הרבים והמפרגנים. עומד מאחורי הבחירות שלי (שאינן כוללות סכומים מופרכים ופנטזיונרים..)".
אתמול התייחסה לדברים גם ח"כ שלי יחימוביץ' וכתבה כך בין היתר - "אני בהלם מזה שאתה הולך לשרת את תשובה. תקשורת לתפיסתי היא שליחות בשרות האמת והדמוקרטיה ואתה הולך לשרת את ההון הגדול במירעו. מאכזב. וחבל שהשם תשובה נשמט מההודעה המכובסת. וחבל שלא הודעת מיד שזה יעדך, היית חוסך למקצתנו את המבוכה שבהודעות הפרידה הנרגשות."
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    למה אסור לעבוד אצל תשובה ? (ל"ת)
    עדי 03/06/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 38.
    הקנאה מדברת מגרונך מיקי רוזנטל.לך תעשה תחקירים
    טלטל 03/06/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ותמצא עוד שקשוקות.רק תפנים,בלעדי תשובה ,עד היום הית נושם אוויר מזוהם ומשלם פי 2 על החשמל של משפחתך.תחשוב מעט לפני שאתה משתלח.עובדתית,אתה לא יוצלח קנאי ומסכן שלא מצליח להתקדם בחיים.
    סגור
  • 37.
    רוזנטל, פופוליסט וקנאי מסריח (ל"ת)
    כתב 03/06/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 36.
    רוזנטל אינו חבר רכנסת אלא מציצן וטרדן עלוב (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 35.
    לרוזנטל תנסה משהו יותר טוב מאשר לרדת על עיתונאי סתם (ל"ת)
    מנשה 03/06/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 34.
    אתה לא היית מצליח להחליף את פרי אתה מקנא (ל"ת)
    לרוזנטל 03/06/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 33.
    למי שכר יותר גבוה, לנדב בקבוצת דלק או לטאלנטים בTV? (ל"ת)
    אין מידע 03/06/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    ואף מילה לא שמענו ממנו על פרשת רונאל פישר ורות דוד?
    אזרח 03/06/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה לעשות צחוק מהבוחרים שלך! תתבייש
    סגור
  • 31.
    מה כולם משחקים אותה פה
    אביעד 03/06/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גם את שלי יחימוביץ אם היה לך הזדמנות כזאת לקפוץ על העגלה היית מדלגת אליה מספיק להיות ייפי נפש חלום של כל אחד גוב כזה,מברוק.
    סגור
  • 30.
    השכר של פרי הוא לא הבעיה
    רון 03/06/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המחיר שאנחנו נשלם מטריד יותר
    סגור
  • טען עוד
  • 29.
    כבר לא יודע את נפשו מרוב קנאה וצער . רודף את כולם
    רוזנטל 03/06/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחכה לנהג של עידן עופר ומתלהם. כשאמרו לו לעמוד שם. אין לו חיים. ... איש פתאטי. מה אכפת לו אצל מי עובד פרי. הוא לא נבחר ציבור והוא לא חבר כנסת. ביתיים רוזנטל נהפך לחבר כנסת והוא זה שצריך להשפיע אבל מסתבר שהאיש שרוי בצער עמוק עקב שנאתו המפעפעת וחוסר השפעתו על הנעשה. תמשיך לכתוב כי הנייר סובל הכל. אנחנו כבר לא סובלים אותך .
    סגור
  • 28.
    כל הכבוד
    ינשוף 03/06/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מאחל לו הצלחה
    סגור
  • 27.
    אם לא היית מתנכל לעידן עופר היית יכול לעבוד שם
    לרוזנטל 03/06/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ב 160 אלף שח לחודש. עידן עופר לא קמצן להפך הוא פזרן ומחצית מעובדיו מרויחים יותר מחברי כנסת. נראה לי שרוזנטל וחברתו שלי פשוט מקנאים גם בעובדי כיל ולכן רוצים שלעידן עופר יהיהי פחות כדי שיתן פחות. אחרת אין הסבר לאובססיה שפיתחו שני הנבחרים לכיל. סייג לחוכמה שתיקה. כבר נאמר
    סגור
  • 26.
    צער ופזיזות והתלהמות האיש הנלעג רוזנטל ירה מהמותן
    מרוב קנאה 03/06/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שהוא רוצה ולא מה שנכון. עיתונאי קטן שאפילו את העובדות לא טרח לברר קודם. אלה נבחרי ציבור? בושה וחרפה לבוז'י הרצוג
    סגור
  • 25.
    עיניים צרות
    Dan 03/06/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בושה פשוט אנשים קטנים , זכותו לעבוד היכן שיחפוץ.לא זכור לי שלא תקפו את מונופול הגז בערוץ 10 בקדנציה שלו , ההפך הוא הנכון , שלי נובחת בלי להביא פיתרון בנתיים מדינת ישראל מפסידה , לא זכור לי שרוזנטל או שלי קדחו בים זה פופוליסטיות בחצי לירה .ששינסקי קבע 60 אחוז מס , לאן זה הולך jQuery20304104250487871468_1433321793907לאזרחים , מאז הגז חברת חשמל אחרי שנים חזרה להרוויח , מחירי החשמל ירדו , תשובה אוייב המדינה ???נובל אוייב המדינה ??הם שמצאו הם שישקיעו מאות מליוני דולרים בים והמדינה מרוויחה וזה בסדר שהם גם ירוויחו , מה הם באו לפה מאינטרס לאומי הם חברה שהוקמה למטרת רווח , אפאחד לא ידע את זה לפני ?? וכולם חיבקו ואהבו אותם שהם הגיעו ואז מה ???
    סגור
  • 24.
    בהצלחה
    אסתי 03/06/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נדב שיהיה לך המון בהצלחה, ושימותו הקנאים.
    סגור
  • 23.
    מספיק עם הקנאות!!
    רוני 03/06/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל הכבוד נדב!!זה לא בושה להצליח במדינה!!!
    סגור
  • 22.
    כמו כל הקרובים לצלחת מכר את נשמתו לכסף (ל"ת)
    ישראלי שפוי 03/06/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 21.
    לרוזנטל
    אשר 03/06/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם כל הכבוד שאני רוכש לך מאז שעלית על פרשיות מביכות שנעשו בחברה לישראל ונעשים שם לא מעט גם כיום אין הצדקה לזה שאתה מחפש על פרי כמה מרוויח ואיך הוא מנסה לשפר את עצמו ובערוץ 10 היו לו לא מעט מעצורים מטעם ההפקה והערוץ שנית הוא לא התלכלך ברפש אלא ניסה עד כמה שיכל לפעול בטעם נכון פה ושם היו לו החלקות ומריחות אבל בעקרון לא הזיק אז מה איכפת לך כמה הוא מרוויח לחודש אנא ממך רד מזה בבקשה זה לא דומה למה שהראית למשל על מכוניות השרד של ראשי כיל והזלזול שלהם בחוק ועל החוק להבדיל פה הוא לא פעל לא חוקי אז בבקשה ממך רד מנדב פרי
    סגור
  • 20.
    רוזנטל יקנאי!!!!איש קטן! ומה אתה עשית?עברת
    אבי 03/06/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מהתקשורת לכנסת עם משכורת מנופחת ולא עושה כלום
    סגור
  • 19.
    ח״כ רוזנטל, מה זה עניינך? מספיק עם צרות העין. נמאסתם!!! (ל"ת)
    נורית 03/06/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 18.
    ייייי
    אני 03/06/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיהיה לו לבריאות
    סגור
  • 17.
    נדב הווילה והסקודה ינחמו
    אבי 03/06/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם בארז נפלה חתיכת שלהבת - בעיני הארז(המצפון) נשרף לאפר - בוש נדב בוש בלהפוך למשרת של מבצע התיספורת (הספר) מנתניה
    סגור
  • 16.
    שלי יחימוביץ ורוזנטל שונאים אותו אז רוצים לעשות חרם על
    אסור לעבוד אצל תשובה 03/06/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תשובה. אם יכלו היו תולים אותו בככר העיר או מלשינים לדעא"ש שיבואו לקחת את תשובה. זאת מלחמה אבל לא על טובת העם אלא על טובת 2 נבחרי ציבור עלובים רוזנטל ויחימוביץ ההזויים המפלגה צריכה להוקיע אותם
    סגור
  • 15.
    קדימה כל המטקבקים בשכר של תשובה להתחיל להפגיז (ל"ת)
    ראש צוות 03/06/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 14.
    מת על המטיפים.
    מכל מלמדיי השכלתי. 03/06/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנה הפסוק מלאכתם של צדיקים נעשית דרך חופן דולרים. מת על אותם עתונאים שלא הפסיקו לתקוף את ברק על רמת חייו. ( מגדלים) והנה הנה בהזדמנות הראשונה שנפלה לידיהם שינו את כל הקונספט לגבי חזירות האחר. נדב בקרוב יהיה עוד אחד ממכבי השריפות של יצחק תשובה. מעניין מה היה כותב אם פוליטיקאי היה נוהג כמותו ויהפוך למביא ומוציא מול המחוקקים. רפובליקת בננות.
    סגור
  • 13.
    הוא מקנא! מסתבר ששיטת השקשוקה שלו הביאה אותו להיות
    לנדב פרי 03/06/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבר כנסת פקח.
    סגור
  • 12.
    מילדותו נדב מתעניין בקידוחים
    מוטי 03/06/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לדבריו, חלום חייו התגשם רק עכשו. בטוח שהיה מסכים לעבוד אצל תשובה גם ב 5000 לחודש ברוטו.
    סגור
  • 11.
    מה אכפת לך מהשכורת שלו? לא ראיתי שיצאת חוצץ נגד
    לרוזנטל 03/06/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המשכורת של יו"ר ועד כיל בן סניור עם 90 אלף שח לחודש ונסיעות לחו"ל 300 ימים תוך 4 שנים היה בחו"ל. גם לא נגד לנקרי עלות משכורת 70 אלף שח. מה הם עושים בעצם? מי צריך אותם? לא ראיתי שאתה מתבכיין על אקדמאים שאין להם עבודה על דוקטורנטים שרוצים לחזור מחו"ל ואין תקן בשבילם על מאסות של עורכי דין שהמדינה מייצרת כדי שלמכללות יהיה כסף והורסת את המקצוע. בהם אתה לא נלחם. צבוע צבוע צבוע וקנאי.
    סגור
  • 10.
    א. מי זה נדב פרי ולמה מדברים עליו כל כך הרבה???
    סתם אחד 03/06/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב. אם כבר מדברים עדיין לא הבנתי למה לילד המפגר הזה רוזנטל מפריע ואכפת כמה הוא ירוויח חוץ מצרות עין וקנאה. ג. למה האתר הזה נותן במה לאיש הזה בכלל.
    סגור
  • 9.
    עיניים על העצים אנשים! שיצליח מה אכפת לכם (ל"ת)
    ירון 03/06/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    שיחק אותה! הוא יודע שהיום רק כסף מדבר.....חבל חבל?????? (ל"ת)
    sdsd 03/06/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    ככה קונים מדינה בנזיד עדשים (ל"ת)
    רפי 03/06/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    If you can't beat them , join them - המשך
    דן 03/06/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עיתונאי קטן שר אריק אינשטיין .. מכר את נשמתו וכבודו המקצועי והאישי בשביל כמה ג׳ובות ..
    סגור
  • 5.
    היום ביבי אמר לשר החוץ הקנדי שאין ידידה יותר טובה מקנדה
    לרוזנטל 03/06/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לישראל. אז בגלל שכמותך גם יחימוביץ גם לפיד. ישראל לא מכרה את כיל לפוטאש. ביבי לא רצה מהומות. מדינת ישראל הפסידה מס המשקיעים הפסידו. והעובדים פוטרו ויפוטרו. ומה יקרה עוד 15 שנה? אתם הרי נגד עידן עופר אז תיאלצו למכור את כיל או להלאים את כיל ולהפוך את כיל לעוד חברה כושלת כמו חברת החשמל והנמלים . אז לא עדיף היה למכור ישר לקנדים? אוהבי ישראל במקום לתת לה סטירת לחי מצלצלת. לצערנו, ביבי חסר מנהיגות ופחדן . אם לא היה כזה אתה שלי יחמוביץ ולפיד הייתם מחפשים ג'וב אצל תשובה. כי לטלויזיה גם לא יחזירו אתכם. בושה וחרפה . חתרן בלתי נלאה אתה וחבורת הבריונים הבולשביקים. שכל מי שלא מסכים איתכם חוטף אתם שנואים על מרבית הציבור והגיע הזמן שבוז'י יסיק מסקנות ולא יהיה עלוב נפש כדברי גרבוז
    סגור
  • צודק
    צודק 03/06/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 4.
    מה קורה
    ימותו הקנאים 03/06/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דיי לחוסר פירגון ולנבירה בחייו האיישים של כל מאן דהו, מיקי רוזנטל תשיג חיים !!!
    סגור
  • 3.
    ולבחירות שלו בחיים רכלנים שופכי דם ברבים
    בושה שנכנסים לו לכיס 03/06/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חזק ואמץ נדב זכותך להרוויח גם מילון שקל אם נותנים לך שלי ורוזנטל אתם בושה למדינת ישראל גועל נפש
    סגור
  • 2.
    וכמה אתה עשית משיטת השקשוקה שלך? יצאת נגד עידן עופר
    לרוזנטל 03/06/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עשית קריירה ביחד עם שלי יחימוביץ וכן, זה על חשבון כיל. הקנאה הורסת .
    סגור
  • מה אוכל אותך רוזנטל מה
    חיים 03/06/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קנאי אחד
    סגור
  • השקשוקה
    רוני 03/06/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בוא נראה אותו חושף כמה הוא קיבל בכדי שישתוק?! הבנאדם ממורמר הלך לכנסת בכדי לקבל משכורת של ח"כ ולא בשביל שום דבר אחר.
    סגור
  • 1.
    וכמה אתה עשית משיטת השקשוקה שלך? יצאת נגד עידן עופר
    לרוזנטל 03/06/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    6 3
    עשית קריירה ביחד עם שלי יחימוביץ וכן, זה על חשבון כיל. הקנאה הורסת .
    סגור
  • שימותו הקנאים
    אהרן 03/06/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נדב פרי לא חייב לאיש כלום - עלה והצלח
    סגור