סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.66% וסגר בגבוה היומי - מניית מזרחי זינקה 2.65%

ההודעה בעניין "מגבלת ה-5%" של המוסדיים גרמה לשינוי הכיוון. טבע בלטה בירידות של 1.75%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסגרו בעליות שערים שהלכו והתחזקו עד לסיום. המגמה בבורסה התהפכה לעליות קצת אחרי השעה 12:00, וזאת ברקע להודעה מצד רשות ני"ע והמפקח על הבנקים בעניין פיתרון ל"מגבלת ה-5%" של המוסדיים בארץ בכל הקשור למניות הבנקים - לכתבה המלאה. מניית מזרחי טפחות -0.5% מזרחי טפחות 6,186 -0.5% מזרחי טפחות בסיס:6,217 פתיחה:6,206 גבוה:6,257 נמוך:6,186 תמורה:17,339,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 2.65%.
נציין כי ביומיים שמאז הסגירה בת"א איבד מדד ה-S&P 500 האמריקני 0.75% והדאקס הגרמני צלל 3.05%. הקאק הצרפתי הגדיל לעשות ביומיים האחרונים עם נפילה של 2.45%. באירופה החשש הגדול הוא מפשיטת רגל של יוון תוך ימים ספורים - לכתבה המלאה בנושא.
מניית טבע +2.86% טבע 5,760 +2.86% טבע בסיס:5,600 פתיחה:5,600 גבוה:5,900 נמוך:5,585 תמורה:119,298,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה במחזור גדול. רמי לוי +1.37% רמי לוי 18,510 +1.37% רמי לוי בסיס:18,260 פתיחה:18,350 גבוה:18,690 נמוך:18,290 תמורה:6,480,386 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת ב-1.1% אחרי שפרסמה דו"חות חלשים ביום חמישי האחרון עם ירידה ראשונה אי פעם בנתון ה-SSS. לכתבה המלאה
מדד ת"א 35 +0.48% מדד ת"א 35 1,461.29 +0.48% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:586,105,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.42% מדד ת"א 90 1,067.36 +0.42% מדד ת"א 90 בסיס:1,062.93 פתיחה:1,064.21 גבוה:1,069.64 נמוך:1,063.41 תמורה:183,730,984 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.71% מדד ת"א בנק 1,859.35 -0.71% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,872.64 פתיחה:1,870.39 גבוה:1,880.93 נמוך:1,859.32 תמורה:125,675,760 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר 769 מיליון שקל.

נזכיר כי בשבוע החולף איבד מדד המעו"ף 2.25% לאחר ששבוע קודם נגע בשיא כל הזמנים. אפילו מדד ת"א נפט וגז שזינק ביום ב' לאחר הודעת ההתפטרות של דיויד גילה סגר בירידה של 0.2% בסיכום שבועי. מניית דלק קבוצה איבדה 1.9% בסיכום שבועי.
קצת סטטיסטיקה: עבור מדד ה-S&P500 חודש יוני בעשור האחרון הוא החודש הגרוע ביותר עם תשואה שלילית ממוצעת של 1.32%. אבל בדר"כ זו הזדמנות קניה, כי בעשור האחרון בחודש יולי התשואה הממוצעת הייתה חיובי בשיעור של 1.68%, כך לפי נתונים של חברת המחקר 'קרינסקי'.
מניות במרכז
מניית כיל +0.78% כיל 1,424 +0.78% כיל בסיס:1,413 פתיחה:1,416 גבוה:1,429 נמוך:1,410 תמורה:13,713,638 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מקבוצת חברה לישראל +0.45% חברה לישראל 60,550 +0.45% חברה לישראל בסיס:60,280 פתיחה:59,980 גבוה:60,750 נמוך:59,950 תמורה:5,161,058 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר הדיווח על סוף השביתה בחברת הדשנים מהדרום.
מניית לייבפרסון +0.85% לייבפרסון 3,919 +0.85% לייבפרסון בסיס:3,886 פתיחה:3,889 גבוה:3,954 נמוך:3,886 תמורה:446,411 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הנמצאת במוקד לאחר דיווח על מו"מ למכירתה, חזרה עם פער שלילי של 4%.
בסקטור התרופות טבע +2.86% טבע 5,760 +2.86% טבע בסיס:5,600 פתיחה:5,600 גבוה:5,900 נמוך:5,585 תמורה:119,298,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו +0.57% פריגו 30,220 +0.57% פריגו בסיס:30,050 פתיחה:30,080 גבוה:30,420 נמוך:30,020 תמורה:12,543,667 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  חזרו עם פער ארביטראז' שלילי של 1.5 ו-2% בהתאמה. אופקו הלת' +0.16% אופקו הלת' 1,837 +0.16% אופקו הלת' בסיס:1,834 פתיחה:1,825 גבוה:1,860 נמוך:1,805 תמורה:5,001,970 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חוזרת עם פער חיובי של 1%.
מניית קומפיוגן +1.14% קומפיוגן 854.6 +1.14% קומפיוגן בסיס:845 פתיחה:855 גבוה:857 נמוך:849.2 תמורה:220,349 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין במחזור כפול מהממוצע.
תגובות לכתבה(150):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 85.
    אחרי תיקון גדול למטה, היא תתחיל תיקון מעלה (ל"ת)
    ננו דיימנשן 01/06/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    למגיבים
    אנונימי 01/06/2015 06:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כאן מייעץ בשם הסוחר הותיק שבנתיים רק פוגע אז תפרגנו כל השאר כאן סתם מעיפים בלונים לאוויר
    סגור
  • 83.
    איך נרויח כסף אם הבורסה תרד?אינטרס לכולם למעלה (ל"ת)
    מישל 01/06/2015 00:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    ננו מחר נופלת
    שרון 31/05/2015 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי דעתי ננו מחר תגיע לשער 580 אחרי שעשו הקצאה פרטית למשקיעים בשער של 550 כ נראה באמת ניפחו אותה ו היא תחזור קרוב לשער של ההנפקה
    סגור
  • לשרון
    Mike 01/06/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שער ההנפקה בננו?
    סגור
  • 81.
    ל77 בקשר להודעה במאיה על ננו
    סמי 31/05/2015 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סהכ אלו הבהרות ודוחות כספיים ולפי מה שכתוב העתיד שם ורוד זאת מניה לפנסיה מחר בטוח תעלה ב20 אחוז תירשמו לילה טוב
    סגור
  • 80.
    המניות של מחר
    ארי 31/05/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיטוב בונוס וכן פייט. אני בפנים ומחר שלושתם עולים. תרשמו
    סגור
  • 79.
    מניות הבנקים ימשגו את הבורסה חזק
    אבי 31/05/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאור הסרת מגבלת 5% אחזקה במניות הבנקים של המוסדיים. הביקושים ימזכו גם מחר בעוצמה חזקה יותר. היום בדרך כלל הפעילות דלה.
    סגור
  • 78.
    כיל
    מיכה הכהן 31/05/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה של המחר ....תגיע ל-3450 עד סוף יוני
    סגור
  • מסכים עם מיכה (ל"ת)
    Loffy 31/05/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 77.
    ננו
    מוטי 31/05/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מבין את פשר ההודעה שיצאה במאיה עכשיו
    סגור
  • 76.
    כיטוב פארמה ...
    סטוקס 31/05/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מי שמחפש מניה טובה שתשיג לו תשואה מטורפת. בחודשים הקרובים זאת המניה שלב שלישי בשיאו אין שום סיבה לתקלות.אפשר להגדיר אותה כמניית חלום/מציאות
    סגור
  • 75.
    למה יורדת?
    איתמר 31/05/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה? אשמח לקבל הסבר.
    סגור
  • אני משקיע באיתמר כבר הרבה שנים
    Loffy 31/05/2015 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוקב אחרי החברה יום ביומו , המניה עוד תעלה חזק , אם נסתכל לגרף חצי שנתי או שנתי לא היה מחזור כזה גבוה במניה מאז , שזה קרוב ל4M. תקרא תגובה 74 תבין הכול, רק לפני יומיים פטנט חדש בפן + דוחות רבעון טובים , נראה לי העד סוף השנה המניה תגיע ל220
    סגור
  • 74.
    איתמר לפני מהלך ענק בסין . הממשלה הסינית אישרה את
    איתמר 31/05/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הניסויים של החברה בסין , ניסוי שמכיל יותר מ100000 נבדקים וזה יהיה על חשבון הממשלה הסינית .
    סגור
  • 73.
    קישקושים
    ננו 31/05/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה שמושקעים במניה מנסים להריץ אותה פה ומפריחים הודעות חסרות בסיס ושחר ואלה שרוצים אותה בזול בונים לה שערי תמיכה ותיקונים סתמיים פרי דמיונם. אני ואתם לא יודעים כלום לגבי מחר והיא יכולה ליפול עוד 10 אחוז או להיפך לעלות 10 אחוז. וגם יכולה להמשיך לדשדש בלי תזוזה רצינית. בהצלחה קשקשנים
    סגור
  • 72.
    קרדיט חם לסוחר ותיק, יוסי וננו על חיזוי מניית ננו
    עוקב 31/05/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לכם שניתחתם את המנייה ככה, לא האמנתי שהיא תרד לסביבות 640. יפה מאוד אני ממשיך לעקוב אחרי סוחר ותיק. בנתיים ההמלצות שלו מתי למכור ולקנות עבדו בשבילי
    סגור
  • 71.
    בזק למעלה למעלה :) (ל"ת)
    ליטל 31/05/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    המעוף ישבור 1700 מחר בסבירות די גדולה
    אבי 31/05/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המוסדיים מסתערים על מניות הבנקים לפני ששערם יעלה עוד, זה כדור שלג שיביא לעליות די ממשוכות במניות הבנקים עד שהמוסדיים ירכשו את הכמות המבוקשת בהתאם להסרת מגבלת 5%
    סגור
  • 69.
    הבנקים יזנקו השבוע זו הודעה מהותית במיוחד
    אבי 31/05/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעשויה להביא את המעוף לשיא חדש עוד השבוע
    סגור
  • 68.
    מה קרה?
    איתמר 31/05/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ירדה בחדות? אשמח לקבל תשובה.
    סגור
  • 67.
    ננו את האמת צדקת קניתי עכשיו גם להצראות בשער 1000 (ל"ת)
    שיר 31/05/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יש כאן שיר וגם שירי וגם שירו וגם שורו
    לשיר 31/05/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להצראות בקן צרעות.
    סגור
  • 66.
    ננו דיימנשן הגיע לשער התמיכה 640-650 אני עכשיו קניתי
    סוחר ותיק 31/05/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לקנות עכשיו בזול, בעדכון המדדים ננו תזנק לקראת יעד חדש 900-1000. היא כבר הגיעה ל 800 כמו שאמרתי ונפלה, ועכשיו שוב גל עליות
    סגור
  • קנית בשער 800 ונדפקת...
    אבי 31/05/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מנסה לעבוד על אחרים !? רק אתה הטיפש כאן. קנית בגבוה וכעת אתה מקווה לעליות. ננו בדרך ל 460
    סגור
  • אבי לא יודע מה נתפסת עלי, בכל מקרה אני אמרתי למכור ב800
    סוחר ותיק 31/05/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטח ובטח לא קניתי. מכרתי ב 800 ואמרתי פה לכולם שננו הגיעה ליעד, ועכשיו קניתי שוב לעוד סבב עליות. ככה כבר 3 פעמים קניתי ומכרתי את ננו ובכל פעם עשיתי רווח נאה של 15-20%, זה מה שאני עושה. אתה תעשה מה שבא לך ותרד ממני
    סגור
  • כל הכבוד לך חביבי, אני מרוויח בזכותך
    עוקב 31/05/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצותיו הם לא סתם
    סגור
  • 65.
    מניות הבנקים בסיבוב חד למעלה! מומלץ לאומי ופועלים
    רוני 31/05/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    המוסדיים קיבלו אישור לקנות יותר מ 5% מניות של הבנקים. צפו ביקושים כבדים השבוע. כנסו עכשיו ותרוויחו
    סגור
  • 64.
    תנו להם להמשיך להתלהם ולהתקשקש.
    זהירות מתבקשת 31/05/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מסע ירידות חדות מאד בפיתחנו. כמה חדות? מאד מאד. ודוגמית: זה יכול להגיע כמו נושאת מטוסים או ספינת תענוגות בנות מאות אלפי טונות שפעם היו מבצעות סיבוב או סטייה במשך זמן ממושך. היום..הסיפור לוקח לא הרבה שניות לבצע בשתיים הנ"ל סיבוב 180 ואפילו נוכחתי ב360 מעלות סביב צירן...
    סגור
  • 63.
    אתם רואים זו דוגמה טובה למה שאני תמיד טוענת
    אחת שמבינה א 31/05/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    4 19
    כל ירידה לצורך עליה, ו בתגובתי הקודמת כתבתי שמפולת מבחינתי שהמעוף יורד במכה אחת 20% כנראה שלא ניסחתי נכון, הכוונה היתה שהמעוף יירד ברציפות 20% ואף יותר זה כבר נקרא מפולת. שוק בריא הכוונה שבכל עליות צריכות לבוא ירידות. אני כבר לא מתרגשת מהסימונים האדומים מכיוון שאני מאוד שלמה עם מה שאני כותבת . וחוץ מזה אני בניגןד לגורביץ אני תמיד ממליצה להשקיע בעיקר על סמך ההיגון הבריא שלכם וגורביץ לעומת זאת הוא תמיד נסחף אם זה בעליות ואם זה בירידות, הנה דוגמא טובה בדיוק לפני שבוע גורביץ כתב שהמעוף יקפוף מדרגה והיום עם היום החמישי לירידות הוא כבר מהסס ו מ כשהשוק ימשיך לרדת גורביץ יטען שאנחנו במגמת ירידה, בקיצור ניתוח טכני לא עובד נקודה.
    סגור
  • לא ..אנו לא רואים. אנו עיוורים וחרשים ופיסחים ואשכספרדי
    לאחת 31/05/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ואהבלים ועוד ועוד..וממש לא שמנו לב לדברים שיצאו ממוח גאוני ועט מושחזת למרות שאני מאמין שכתבת כאן במקלדת ואנו סולחים על הטעויות.. וכמו שאמרתי ..ולא התכוונתי כיוון שאנו ממש אוהבים אותך באמת מעומק לב. לגבי הצבעים..הרי את היחידה מבין מאות כאן שמדברת על זה. ולגבי יום שישי קרה דבר מעניין..היו לך מאות אדומים ולא הבנתי למה..ובאחת...הגיעו בחורים ובחורות חפצי טובתך ןהציפוך בירוקים ויצאת עם ידך על העליונה..טוב נו..מזל של נסיכות...
    סגור
  • 62.
    כן פייט
    ארי 31/05/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צפו להפתעות
    סגור
  • 61.
    בנק מזרחי סגר את האתר...מעניין למה?
    עוזי 31/05/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לסגור את הלקוחות כדי שלא יבצעו עסקאות....למה לא לעשות זאת בלילה?
    סגור
  • שבקרוב
    יש מצב 31/05/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    16 1
    הבנק עצמו ולא רק הוא ולא רק בארץ יסגרו...
    סגור
  • 60.
    אין להם יחסי ציבור עם אנליסטים לכן המניה יורדת במקום
    מבטח שמיר 31/05/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לזנק 20% מינימום. היד הכבדה של לפיד עם פקוח על השמנת מתוקה הפחידה את המשקיעים הטיפשים. ולפיד איפה שהוא נוגע הכל נובל. וביבי רוצה שיהיה שר חוץ? חחחח בטח חשב להיפטר ממנו בזימבבואה או בזנזיבר.אם הוא יהיה שר חוץ כמו שהיה שר אוצר אז עדיף לתת כבר את המדינה לדע"ש ככה נמות מהר במקום שנגסוס בעינויים
    סגור
  • 59.
    השוק לא מסוגל לרדת חברים.6 שנים מחפש ירידות
    מישל 31/05/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וימשיך לחפש. החיים יפים במינוס
    סגור
  • הינך
    מישל 31/05/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    קשקשן/ית בגרוש ..
    סגור
  • 58.
    כבר מגמה חיובית. חחחחח (ל"ת)
    אמנון 31/05/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מה יהיה
    לאמנון 31/05/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף הסרט?
    סגור
  • 57.
    איפה האנליסט שאמר הצפת ערך ? אף אחד כנראה לא מתרשם
    כיל 31/05/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהישגי ההנהלה. העובדים ניצחו. ימשיכו לפנק אותם בטלויזיות עם מסכי ענק. מיטות , טיולים לח,ול מתנות לחגים יום האשה הטפשה וכו. הם נערכים למאבק הבא שדה בריר. שאין סיכוי שיתנו להם לכרות שם . החרדים יגורו שם. ואותם אסור לסכן באויר מזוהם. המפעל צריך להיסגר ולפיד צריך לחלק להם קצבאות מוגדלות מהתמלוגים שהוא לוקח מכיל. כך שבלאו הכי עובדי כיל נופלים על עידן עופר ולא על הבטוח הלאומי. עוד ציון לניהול הכושל של השביתה וההנהלה . העיקר הסיסמא של עידן עופר לפנק לפנק לפנק. וזה על חשבון המשקיעים שנדרשים כעת גם לאשר משכורות עתק למנהלים השמנמנים של כיל.
    סגור
  • 56.
    למטה למטה לשער התמיכה 640
    ננו דיימנשן 31/05/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רק אז תקנו
    סגור
  • הגיע לשער!
    יוסי 31/05/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קניתי ב 640!
    סגור
  • 55.
    מנסים להוריד ולקנות לפני עידכון מדדים (ל"ת)
    בונוס 31/05/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    הבורסה עומדת לזנק
    חברים 31/05/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    6 13
    תכניסו לכם לראש אין אלטרנטיבה .ריבית אין דירות יקרות בטירוף מספרים למונית השוק מוצף כך שרק בורסה בורסה בורסה והזינוק לשחקים בדרך.
    סגור
  • צודק כסף ניר שמדפיסים. ואם אין הבנק מחלק כאלה (ל"ת)
    אמנון 31/05/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    אני חזק בפוטים
    סוחר חתיך 31/05/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 21
    רווח יומי 60K
    סגור
  • תיסלם יפה אחיי (ל"ת)
    אורי 31/05/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • מה אתה מעליב
    לאורי 31/05/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את הלהקה המיתולוגית? תיסלם אחיי אתה אומר? הם לא אחים של ברברנים.
    סגור
  • 52.
    שבוע טוב לכולם!
    אחת שמבינה א 31/05/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 27
    ראשית אני רוצה שוב לציין שלא צריך להבהל מהירידות , ההיפך כשהשוק צת חלש זו הזדמנות להתחיל לקנות מניות במחירים זולים, בטווח הקצר צפויה לנו תנודתיות בשוק, אבל כפי שכתבתי לפני כמה ימים המעוף לא ישבור שיא חדש, אין שום סיבה להמשך עליות חדות. שנית, אני רוצה להתייחס למי שהגיב לי בכתבה של גורביץ מיום שישי, בקשר למניות הביטוחים, אתה פשוט טועה לפני שנתיים בערך מגדל ופניקס ירדו הרבה ואחרי זה תיקנו למעלה בעליות מאוד יפות. לפני כמה חודשים פניקס עמדה בשער 1030 ואני המלצתי עליה, היא המשיכה לרדת עד לשער 1000 ואחרי זה עלתה 20%, בקשר למעוף, מפולת מבחינתי שהמעוף יורד לפחות 20% מכה אחת ומתקן בעליות קלות וזו כבר מפולת, אבל כשהמעוף יורד 5-7% זה תיקון מתבקש אחרי עליות יפות ןכך צריך להתנהג בשוק בריא לא כל הזמן עליות ותמיד צריך לעקוב אחרי השוק, אני ממליצה בירידות לקנות מניות בהדרגה לא בבת אחת. המשך יום נעים, תהנו!
    סגור
  • עזבי אותך ממילים כמו של ידידך אייל
    לאחת 31/05/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    20 1
    הסיסמאות שאתם נוקטים בהן הן נבובות וחסרות תוכן ואמת כלכלית. לא יעזור כל המנברות והפלוורות. אנו פשוט מאד לפני ה א מ א של ה ק ר י ס ו ת.
    סגור
  • מה הסימנים לשוק בריא
    לאחת שמבינה 31/05/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    16 2
    והאם זה חייב ללכת עם כלכלה בריאה? ואני גם לא מבינה למה שכתבת במכה אחת. יש גם שתי מכות או שלוש מכות? מ ה פרוש?
    סגור
  • 51.
    כיטוב פארמה אזל המלאי :-) בהצלחה למשקיעים (ל"ת)
    הזאב 31/05/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 50.
    כן פייט
    משקיע 31/05/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא לשכוח להעיר אותי בשער 650 . אז אני אקום אשתה משהו והמשיך לישון עד שער 950 . וכך הלאה.
    סגור
  • 49.
    ישראל קנדה
    יניב 31/05/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה הבלוק הזה?
    סגור
  • 48.
    בנק לאומי הולך לזנק אחורה. הם ינפיקו עוד מניות
    ל 42 31/05/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וידללו את המשקיעים המטופשים. מכרתי ונפטרתי מגליה מאור וכחלון
    סגור
  • 47.
    יש דו"ח טוב. הרבה כסף מזומן . מאז שלפיד הכריז על
    מבטח שמיר 31/05/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמנת מתוקה בפיקוח המניה התרסקה. והשמנת מתוקה בכלל לא זולה.. המניה היתה בשיא 13000. פה רק קונים אופקו ומניות קיקיוניות מסוכנות. בונוס, מונוס וקונוס, חבל רק ששמיר המציא את הקמצנות הוא אוגר סוגר ודוגר ועד שהוא מחליט משהו .... אלוהים ישמור. צריך לפזר עליו קצת פלפל הוא אנמי לחלוטין וקמצן שופרא דשופרא
    סגור
  • 46.
    כן פייט
    שמוליק 31/05/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמאמין לא מפחד.
    סגור
  • 45.
    השוק ימישיך למטה כי רק אנחנו קובעים המניות והמדדים. (ל"ת)
    טומי 31/05/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • זה קיצור של טומטום. אתה אפילו לא מסוגל לקבוע מה
    טומי 31/05/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תאכל בבוקר. אתה קובע רק את מדד הטמטום
    סגור
  • 44.
    הייתה לכם כותרת טובה מאמש עד לא מזמן
    וואלה ביז התחרפנתם 31/05/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בה ציינתם בפרוש על מגמת ירידה בטוחה. ועכשיו שאנו כבר בזמן אמת של ירידות די חדות..אתם מדברים על תיקון חיובי. האומנם? אז הבנתי..אתם מרגישים שהירידה לצורך...הסתיימה..והעליות חוזרות..אז מה קורה? ליבלבתם אותי.
    סגור
  • 43.
    כן פייט
    רמי 31/05/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תוצאות שלב 3 חיוביות. האמריקאים נכנסים לתמונה.
    סגור
  • 42.
    בנק לאומי הולך לזנק חזק, כנל כל שאר הבנקים עליות נכבדות (ל"ת)
    לאומי 31/05/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 41.
    השבוע בונוס תזנק עקב עדכון המדדים, אני בפנים ממזמן (ל"ת)
    סוחר ותיק 31/05/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • סוחר ותיק-לא ידעתי שקוראים לך גם לאומי (ל"ת)
    אבי 31/05/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    ננו ממשיכה את מגמת הירידה שלה עד 650, משם לקנות (ל"ת)
    יוסי 31/05/2015 09:12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 39.
    קומפיוגן טטוס השבוע 30 אחוז (ל"ת)
    הבורר 31/05/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    הבורסה היום תעלה מעלה מעלה בגללל שג (ל"ת)
    הבורסה תעלה 31/05/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 37.
    גז
    מאיר 31/05/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזפורטל... למה לא לא מצוין שבסוף השבוע מחיר הגז עלה בחדות...כ 6%
    סגור
  • הנפט עלה ב 6% צריך להשפיע גם על מחירי הגז... (ל"ת)
    מאיר 31/05/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    ננו.הדוחות מצויינים ההפסד לא גדול אופייני
    שיר 31/05/2015 08:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לחברות כאלה שבהתחלה.זה בדיוק הזמן לקנות אותם.תשימו לב כמה קונים יש כשהיא יורדת יש התנפלות.אני מחזיק עד לאלפי אחוזים
    סגור
  • 35.
    ל32 אתה ציני!ננו תטוס היום למעלה מפתחת כרגע
    רפי 31/05/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מדפסת שהיא פריצת דרך עולמית
    סגור
  • 34.
    הבנקים הם אלו שימתנו את הירידות, לאומי
    מניות הבנקים 31/05/2015 07:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לבנק לאומי, זינוק למעלה לאחר דוחות חזקים. בחמישי היו ביקושים גבוהים מאוד.
    סגור
  • 33.
    רציו - השבוע 43 לפחות!!!!!!! (ל"ת)
    רציונל 31/05/2015 03:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 32.
    מה קורה לננו ?
    Doron.Ar 31/05/2015 00:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מישהו מוכן להסביר מה קורה בננו דיימנשן ? אין מצב לנפילה ?
    סגור
  • היום היא תעלה בגלל הדו"ח המצויין שלה שהתפרסם ביו (ל"ת)
    תגיע ל800 בקלות 31/05/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ננו היום תזנק ותעשה תיקון חד למעלה בגלל ש (ל"ת)
    ננו הדבר הבא 31/05/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כרגע נראה שהיא עושה תיקון חד למטה
    לי ג׳ונס 31/05/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים פה סתם מקשקשים.. איפה בדיוק התיקון למעלה?קורסת במעל 4 אחוז
    סגור
  • תתקן למטה עד שער 640-650 לפי דעתי
    יוסי 31/05/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שער התמיכה שלה
    סגור
  • 31.
    המניות
    ארנון 30/05/2015 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כיטוב ביוסל וקומפיוגן המניות של השבוע לגזור ולשמור
    סגור
  • ביוסל ?כן אתה מתכוון המנייה שמתקנת (ל"ת)
    איציק 31/05/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    המפגינים שוב בפעולה. הגז צריך להיות תקוע באדמה
    גז 30/05/2015 22:45
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מחבלים בכוונה בכלכלת ישראל. מגרשים את הטייקונים. מקפיאים את הגז. הורסים את כיל. הפגנות מחאה והפגנות האתיופים השמאל רוצה מהומה במדינה כי הוא לא נבחר. עדיף דע"אש ולא השמאל
    סגור
  • כדאי שתבין
    צודק. 31/05/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלה אנשי השמאל הקיצוני. קומוניסטים-בולשביקים בהשקפתם, אשר מחבלים בכל מה שקשור למדינת ישראל היהודית-ציונית. זה המקצוע שלהם: הרס הציביליזציה המערבית וחיסול ישראל.
    סגור
  • אני שמאל ימין שמאל ימין
    שפטל 31/05/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    12 0
    קיצוני ואני חושב למען האמת שהם בנו לנו את הארץ ואנחנו פרזיטים אוכלי נבלות ועשינו רע לשכנינו ב67. הבנת גורנישט שכמוך?
    סגור
  • 29.
    מחר או מחרתיים 1643 יכול להגיע. (ל"ת)
    שבי 30/05/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    ארביטראז' 0.14 בלבד ולא 0.38 כפי שרשום בכתבה (ל"ת)
    someone 30/05/2015 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    דחוף את הטכני שלך לתחת....טועה ומטעה......
    גורביץ גורביץ 30/05/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    6 96
    לך תעביר קורסים למסכנים אם היית צריך ל חיות מהבורסה מסכן. היית... יא מעפן מסכנים אלה שתולים בך תקווה......
    סגור
  • ל27
    א 31/05/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    56 0
    אתה גס רוח ודוחה. אתה לא חייב להסכים עימו..אבל מה פשר שפת ביבים זאת?
    סגור
  • 26.
    מחר בבורסה
    שרון 30/05/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ננו תמשיך לרדת אחרי שתפרסם מחר את הדוח שלה כנראה ההפסדים לפי דעתי יעלו ואז אחרי שתגיע לשער 680 תתחיל לעלות ..כיטוב ורדהיל ימשיכו לעלות שהחודש הקרוב הם יפרסו את תוצאות ביניים מ הניסוי שלהם ושאר הבורסה תרד ממוצע 0.9
    סגור
  • 25.
    ננו דיימנשן
    דורון 30/05/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה קרה לננו דיימשנן? כבר איבדו אמון? היא עוד תזנק רבותיי
    סגור
  • 24.
    תעקבו אחרי כיטוב פארמה השבוע צפוי עליות (ל"ת)
    קובי 30/05/2015 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • עוד לא קלטת שזה מנינ של נוכלים (ל"ת)
    אנשים הזויים 31/05/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    מניית אידיבי פיתוח תמשיך לתת בראש ולטוס גבוה גבוה
    גוני 30/05/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביחד עם האופציות חלומיות שלבטח מחר יטוסו 100 אג ואני מתכוון לאופציות 4-5-6 עם סיכוי חזק למניה לעבור את 300 אג האופציות יעברו בקלות את מחיר ה1 שח או 100 אגורות .אומנם הBMBY של מר משה הינו על 164 אג אבל אלשטין שרכש את המניות במחיר ממוצע מעל 320 אג לא ירצה לוותר וילך עם משה ראש בראש צפונה .
    סגור
  • 22.
    מתי ההודעה?
    אינטק פארמה 30/05/2015 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים להודעה הגדולה...
    סגור
  • 21.
    עדכון מדדים
    סימי 30/05/2015 19:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחר יום אחרון לעדכון מדדים...מעניין איך בונוס, ננו ומיטרוניקס יגיבו...
    סגור
  • בונוס
    חביב 30/05/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פרט בבקשה בעיקר לגבי בונוס
    סגור
  • ניכנסת למדד מאגר היתר ב15.6 הצלחות (ל"ת)
    בונוס 31/05/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    מחזזורים גדולים יש שמועה שחב אמריקאית הולכת לקנות אותה (ל"ת)
    קומפיוגן 30/05/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • קומפיו
    ההפך 30/05/2015 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הולכת לקנות את אפל וגוגל ואיי בי אם
    סגור
  • מה
    גידי 31/05/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זה אמיתי אתה בטוח?
    סגור
  • נכון מאוד
    רונן 30/05/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה השמועות בשוק כבר שבוע אם זה נכון תעלה מאות אחוזים זה רק הפרומו
    סגור
  • מחר עולה 10 אחוז עד סוף השבוע לפחות עוד 30 אחוז (ל"ת)
    בדרך לרכישה 30/05/2015 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עולה
    אלי 31/05/2015 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עולה
    סגור
  • עלתה 10 אחוז בנסדק עם מחזור ענק (ל"ת)
    גם אני שמעתי 30/05/2015 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    תגיע בקרוב לשער 3000. (ל"ת)
    מזור 30/05/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • אני מקווה
    מושקע 31/05/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הגיע הזמן
    סגור
  • 18.
    צוחקים על המשקיעים בכיל. הם אומרים שההנהלה חוגגת
    עובדי כיל 30/05/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומבזבזת. החברה מתנהלת כמו משרד ממשלתי פזרני ולא יעיל הוועד חוגג המקורבים חוגגים מנהלי משמרת חוגגים. הממשלה יודעת שיש שם אבטלה סמויה. הממשלה הטילה את אחזקת עובדי כיל על החברה והמשקיעים במניה. במקום לשלם להם דמי אבטלה המשקיעים מחזיקים אותם. כולם צוחקים על המשקיעים בכיל. ההנהלה התקפלה בפני הוועד חבר מרכז ליכוד!! איפה הזכויות של המשקיעים? 4 שנים המניה תקועה. הפוליטיקאים פגעו במשקיעים בהחלטות תמוהות והרסניות הפוליטיקאים כמו שלי יחימוביץ ולפיד אומרים "במקום שהמשקיעים יקבלו דיבידנד הממשלה תקבל"!!! והם צודקים שישנסקי זה על חשבון המשקיעים. התרומות של עידן עופר זה על חשבון המשקיעים בינכה אף אחד לא מעריך את תרומתו לאיצטדיון ומכון הלב. המשקיעים היו צריכים לקבל מינימום שקל למניה לאור הבזבוזים. כיל מנצלת את המשקיעים לא לוותר להצביע נגד הרי הכסף שמקבלים הבכירים שפועלים רק לטובתם ולא לטובת המשקיעים. אין ערך למניה הזאת
    סגור
  • 17.
    יוו
    אביןן 30/05/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישראל רק מוציאה כסף ביון על חבילות נופש
    סגור
  • 16.
    גורביץ
    איש פשוט 30/05/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לפני מספר ימים גורביץ אמר "שום דבר לא מפריע למעו"ף לקפוץ מדרגה נוספת"......חייב לשקול מילים מדובר בכסף של אנשים
    סגור
  • סך הכל מאז אמר עוברים עוד מעט המון ימי ירידה.
    אתה צודק 30/05/2015 20:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל אתה מדבר גם על הנים או רק על אנשים
    סגור
  • 15.
    לדוד 7 כותבים הרצת מניות ולא הרצאת
    רפי 30/05/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חוץ מזה אני שם לב שזה הפוך ממה שאתה אומר.כל הזמן רק מנבאים שחורות זה שהבורסה עולה למרות הכל .כי חשבון פשוט מראה שאין היכן להשקיע.גם אם תעלה הריבית גם אם יוון תיפול וגם וגם וגם...בנתיים רק הבורסה וכל ירידה לצורך עלייה לכן תיזהר עם השורטים
    סגור
  • ל 15 מה אתה לא מכיר את דוד זה בכוונה (ל"ת)
    גלי 30/05/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לקשקשן על ננו.לא קרה מה שהיבטחת ננו יציבה
    שירי 30/05/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כנראה תמשיך לעלות .אין מצב חברה עם עתיד כזה תרד.למה אתה כל כך רוצה שתרד לא הבנתי.אבל בנתיים תאכל את הכובע
    סגור
  • אוכל כובעים מדופלם.
    ננושבסקי ננוביץ' 31/05/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    על איזה עתיד הגברת בדיוק מדברת? מה? כל פעם שקוראים בשמך: שירי..בפקודה..את מתחילה לשיר?
    סגור
  • 13.
    השביתה הסתיימה בניצחון העובדים לכן המניה ירדה ותרד
    כיל 30/05/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הנהלת כיל מפגרת. אסור לקנות מניית כיל בשום אופן. עידן עופר מחלק כסף למנהלים ולוועד ולמקורבים. מבזבז כסף על טיולים לחו"ל למקומות כמו ארה"ב. טיסות יקרות על חשבון המשקיעים. יום האשה טיולים לחו"ל. העובדים ישנים במשמרות הלילה. דורשים טלויזיה ומיטות. לא הסכימו לניוד עובדים. הוועד מטייל בחול 300 יום תוך 4 שנים!!!. כל בני המשפחה מועסקים שם. לא מפטרים מקורבים לוועד. זה ניהול? על זה שלי יחימוביץ ירדה לתמוך? על זה לפיד סירב למכור את כיל? הוא עשה טובה לפוטאש!!! המדינה כנראה מגיע לה להפסיד את כיל ולהפסיד מכיל. ולמשקיעים כדאי למכור את השקעתם בחברה עם מסלול בטוח לכשלון. ב סוף יוני יש אסיפה לאשר את תנאי השכר ללוזרים המנהלים את כיל. כל מי שאכפת לו מהשקעתו כדאי לבקש בבנק אישור ולשלוח להם בפקס את ההצבעה נגד השכר המופלג לבכירים החזירים של כיל. כי הכל על חשבון המשקיעים עוד שנתיים כיל תיסגר.
    סגור
  • 12.
    ל2 עוד סחר שמריץ את הבורסה כך זה נראה חייב בדיקה לסוחרי
    אבי 30/05/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זה מראה דוגמה להרצאת הבורסה צריך ליפול יותר מי 50 אחוז שבורסה צריך להיות תקינה שיבאו הקונים
    סגור
  • למה בגלל שזה יותר נוח לך שהבורסה תעלה (ל"ת)
    רמי 30/05/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ננו תמשיך מגמת ירידה עד שער 650
    ננו דיימנשן 30/05/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שימו לב, יש מצב שמחר תעלה כמה אחוזים אבל תמשיך לרדת בימים אחרי..
    סגור
  • על פי ניתטח קו התמיכה שלה הוא 683 .
    דורון 30/05/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב למחזור קניה של 700 הוא היה מאוד גדול. אם המחיר ירד ל 650 הרבה אנשים מופסדים.
    סגור
  • 10.
    המעוף בדרך ל 1580 - 1600 נק'
    אבי 30/05/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    17 10
    כדאי לברוח מהשוק בימים הקרובים
    סגור
  • לאאאאא
    שמקה הכריש 30/05/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    4 17
    שטויות במיץ עגבניות!!!! המעוף עוד ישבור את שיא של כל הזמנים ויגיע ל1780 בימים הקרובים. תחושת בטן של שמקה הכריש לא משקרת!!!!!!
    סגור
  • למה התמימים תמיד חוטפים בראש
    ליודה ושמקה 30/05/2015 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואחר כך מיללים. תישאל גם את עילאי וסוחר חתוך וחתול שבירברו עצמם לאבדון ובמקום רווח של שבע אלף שהיה להם אולי עכשיו ילך פארש הכל אבל הם עגלים אז לא נורא
    סגור
  • אבי שוק ההון
    יהודה 30/05/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    5 22
    השוק בכיוון למעלה. לא מסתכלים בטווח הקצר. כל עוד הריבית שלנו שואפת לאפס אין תחליף לבורסה. איך קבעת את השערים הצפויים של מדד 25. תלמד ניתוח טכני ותראה שהכיוון של המדד הוא 1700 פלוס. מאוד סביר להניח שמחר השוק ירד אך ביום שני הוא יעלה. זה כתוב על הקיר. המון סבלנות בשביל לעשות כסף
    סגור
  • ליהודה
    סוסן 31/05/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגיד לי את הניתוח הזה שכתבת איפו לומדים בבית חולים והאם ההצלחה מובטחת או שזה רק 99 אחוז סיכוי להצלחה בערך
    סגור
  • 9.
    לכדו אותי בפנים ואני חושש
    רפאל 30/05/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    5 5
    נכנסתי חזק בלונגים כשנחצה ה 1700 ועכשיו במקום להמשיך לעלות כמו שכולם ציפו תראו מה שקורה...
    סגור
  • אף אחד לא לכד אותך
    לרפאל 30/05/2015 21:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכדת את עצמך אם תאשים אחרים לא תגיע רחוק
    סגור
  • כשכולם קונים תמכור. כשכולם מוכרים תקנה. (ל"ת)
    הפיכח 30/05/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    ביוקנסל
    אני 30/05/2015 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ביוקנסל בשווי מאוד נמוך היא יכולה לתת מהלך עולה של עד 350-500% כנראה יכניסו משקיע אסטרטגי בפרימיה גדולה מכיוון שעכשיו כלל סיימו לאסוף במחירים נמוכים ... ואיזנה את השער הממוצע שלה... עדיין בהפסד של מאות אחוזים אבל בקרוב תחייך לאחר התוצאות בניסוי המורחב... כללביו רק עכשיו סיימה קניה נוספת של 16 מיליון שקל בשער 100
    סגור
  • מאתה
    לאני 31/05/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מפיטום מהלך 500% יעלה אתה מגזים ואני אומר לך לא 500 אחוז אלא פי 500 ואז נהיה מליארדרים.
    סגור
  • 7.
    פו זה ארץ הקודש חייב בדיקה על הרצאת הבורסה לסי של כול ה
    דוד 30/05/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    במפולת הבורסה היתה 1440 ופו 1677 מה קרה כי יש יותר מדי ספקלנטים שמרצים את הבורסה למעלה ולו לפי ערך המניה לכן חייב בדיקה על הרצאת מניות בבורסה כסף לא גדל על העצים וגם לו בחממות לכן חייב בדיקה לאן הבורסה רצאה יותר מדי מהר למעלה
    סגור
  • לדוד
    אחד 30/05/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כודם קול טכבל אישור מהמורה לכיתה א' לכתוב.
    סגור
  • שאתה יורד על דוד זה מרים אותך עושה אותך חכם? (ל"ת)
    חבר של דוד 30/05/2015 19:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לחבר של דוד
    אחד 30/05/2015 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת ? אחרי המשפט שלך, התגובה שלי לא היית במקום ועל כן אני מתנצל בפני דוד
    סגור
  • 6.
    לבייב תציל את המשקיעים של אפריקה תקנה מניות בשוק (ל"ת)
    אפריקאי 30/05/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 5.
    ל מספר אחד קסם נפל יותר מי50 אחוז תוך שנה (ל"ת)
    דוד 30/05/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    הערכה 0.2-0.3 ירידה בסוף היום
    מנשה 30/05/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ושבוע חדש
    סגור
  • 3.
    המדד
    יוסי 30/05/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המדד לא ירד השוק בארץ עדיין בפיגור
    סגור
  • רופא פסיכיאטר ופסיכולוג
    אתה צודק 30/05/2015 21:00
    הגב לתגובה זו
    31 0
    צריכים לטפל בפיגור של המפגר ולתת לו כדורים ולהסביר לו מה זה השטות שעלה עד 1700 שהוא צריך להיות מקסיננון 500 גג.
    סגור
  • 2.
    המעוף יסיים ירוק
    סוחר ותיק 30/05/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מחר נגמר הדדליין של היוונים לא נראה לי שתהיה דרמה בכל אופן יפתח אדום יסיים ירוק כהה בחסות הבנקים .
    סגור
  • אתה סוחר ו תיק מלא שרצים?
    לסוחר 30/05/2015 19:58
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מה שטויות אלו שאתה מנפיץ?
    סגור
  • שאלה
    שמקה הכרוש 30/05/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אז על הבוקר לקנות קולים???
    סגור
  • כן
    סוחר וותיק 31/05/2015 00:43
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תעמיס השוק בדרך ל1850 עד סוף יולי
    סגור
  • יענו סוחר עם תיק והאם סוחר חתיך?
    לסוחר ו תיק 31/05/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טוב ..מעמיס ..אבל עשה טובה..1850 קטן עלי אז בו נתפשר על 3799 מעוף עד סוף יוני ולא יולי. כולה 130 אחוז מהיום עד עוד חודש בערך. קטן עלינו. טוב לא חייבים במהירות..אפשר לזגזג בהליכת סרטן..העיקר שנביא מכה..כל מליון לירות יהפוך לכמעט שלוש מליון לירות. הולך?
    סגור
  • אז לקנות הרבהההההה לאומי (ל"ת)
    אבי 30/05/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    קסם תל אביב 25 בחסר פי 2, מחר מתחילה הקריסה............
    אמנון 30/05/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מתחילה הקריסה, המעוף יצלול תוך חודש 8 אחוז
    סגור
  • לאמנון
    ישראל 31/05/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כך כדאי להעמיס כמה שיותר ולהמתין
    סגור
  • 8 אחוז
    לאמנון 30/05/2015 19:54
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בתור מנה ראשונה בארוחה דשנה של 6 מנות.....
    סגור
  • הגיוני. הסנופי עם סטייה דובית חזקה במקדי של גרף יומי (ל"ת)
    הפיכח 30/05/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קריסה עלאק
    גורג 30/05/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    4 8
    רואים שאתה טיפש
    סגור
  • האם כך צריך לכתוב שימך ולא גורג?
    לג'ורג' 30/05/2015 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רואים שאתה עגל.
    סגור
  • רואים שאתה מושקע :-( (ל"ת)
    יואב 30/05/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור