סגירה צורמת בת"א: המעו"ף איבד 1% בלחץ המגמה באירופה, בזק צללה 2.85%

מדד הבנקים נפל עוד 1.7%. מדד הגז-נפט ירד 0.5%. בזק נפלה ברקע להצעת חוק לפירוק מונופול הטלפוניה
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות שערים חדות, זאת במקביל למגמה השלילית באירופה - שם מאבד הדאקס 1.4% וכאשר המסחר בוול סטריט נפתח בירידות חדות. מדד הבנקים שנפל 1.7% העיב על המעו"ף. מניית בזק ירד 2.85%. בוול סטריט מדובר ביום שני ברציפות של ירידות לאחר דבריה של ג'נט ילן כי בכוונת הפד' להעלות ריבית השנה. בעניין זה, המשקיעים מגיבים גם לנתון ההזמנות למוצרים בני-קיימא שהראה סימנים של התעוררות כלכלית באפריל.  
מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 125 +0.37% מדד ת"א 125 1,333.77 +0.37% מדד ת"א 125 בסיס:1,328.88 פתיחה:1,330.53 גבוה:1,335.69 נמוך:1,329.99 תמורה:856,523,666 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.18% מדד ת"א 90 1,064.27 -0.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,062.2 תמורה:150,979,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -1.23% מדד ת"א נפט 868.57 -1.23% מדד ת"א נפט וגז בסיס:879.42 פתיחה:879.11 גבוה:881.51 נמוך:867.43 תמורה:32,076,171 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליארד שקלים.
שוקי ההון בעולם
לאחר העליות במזרח הרחוק, פתחו המדדים באירופה בעליות, אך מהר מאוד עברו בחדות לירידות של  קרוב ל-1%. הדאקס הגרמני משיל כעת 0.63%, הקאק הצרפתי עולה ב0.43%, ומילאנו עולה ב0.6% לאחר הנפילה אתמול.
המסחר במזרח הרחוק התנהל הבוקר בעליות שערים. הבורסה בשנחאי שבסין מזנקת ב-1.6%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג עולה ב-1.5% ואילו מדד הקוספי שבדרום קוריאה נחלש ב-0.2%. מדד הניקיי שביפן נסחר ללא שינוי סביב שער הבסיס.
בעולם העיניים נשואות בין השאר ליוון שם תשלום החוב הבא ב-5 ביוני בסך של 300 מיליון אירו. ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס ושר האוצר שלו ניס ורופקיס מנהלים מו"מ עם האיחוד האירופי להסדר חוב.
היום יפורסמו בארה"ב מספר נתוני מאקרו חשובים: הזמנות מוצרים ברי-קיימא, PMI, מכירות בתים חדשים ומדד אמון הצרכנים.
אתמול בתל-אביב
הבורסה ננעלה אתמול במגמה מעורבת ובנטייה לירידיות שערים: מדד המעו"ף נחלש ב-0.5%, מדד ת"א 100 איבד 0.3% ואילו מדד ת"א 75% עלה ב-0.2%. מחזור המסחר הסתכם ב-919 מיליון שקל. מניית טבע ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק וירדה 1.3%.
מניות במרכז
סקטור הגז ריכז עניין רב לאחר ההתפטרות של הממונה על הגבלים עסקיים, פרופ' דיוויד גילה:
דלק קבוצה -1.49% דלק קבוצה 50,370 -1.49% דלק קבוצה בסיס:51,130 פתיחה:51,000 גבוה:51,530 נמוך:50,350 תמורה:9,908,923 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש}
רציו יהש -1.6% רציו יהש 221.3 -1.6% רציו יהש בסיס:224.9 פתיחה:224.9 גבוה:225.2 נמוך:221 תמורה:2,841,425 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דלק קידוחים יהש -1.77% דלק קידוחים 939.3 -1.77% דלק קידוחים יהש בסיס:956.2 פתיחה:956.2 גבוה:963 נמוך:939.3 תמורה:14,271,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
מדד הבנקים ירד ב-1.7% בהובלת מניית בנק לאומי +1.71% לאומי 1,962 +1.71% לאומי בסיס:1,929 פתיחה:1,938 גבוה:1,984 נמוך:1,933 תמורה:63,882,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שנפלה 2%. אתמול איבד המדד 0.65% וזאת לאחר שבשבוע הקודם זינק ב-4.3% ברקע לדו"חות הבנקים. נזכיר כי ביום ה' הקרוב יפרסם בנק לאומי את הדו"חות ל-Q1 ובכך יחתום את עונת הדו"חות מבחינת הבנקים. 
בסקטור הנדל"ן מניית גזית גלוב -0.2% גזית גלוב 3,521 -0.2% גזית גלוב בסיס:3,528 פתיחה:3,515 גבוה:3,573 נמוך:3,505 תמורה:4,498,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה האם שלה נורסטאר +0.35% נורסטאר 6,680 +0.35% נורסטאר בסיס:6,657 פתיחה:6,637 גבוה:6,745 נמוך:6,590 תמורה:1,691,151 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין לאחר הדיווח אתמול על עסקת ענק לרכישת חברת נדל"ן נורווגית. החברה הבת סיטיקון תרכוש את חברת Sektor הנורבגית ב-6.3 מיליארד שקל.
חברת לייבפרסון -1.12% לייבפרסון 4,333 -1.12% לייבפרסון בסיס:4,382 פתיחה:4,371 גבוה:4,501 נמוך:4,311 תמורה:1,033,979 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה מעל 12.6% על רקע פרסום לפיו חברת נייס -0.67% נייס 31,000 -0.67% נייס בסיס:31,210 פתיחה:31,370 גבוה:31,370 נמוך:31,000 תמורה:22,882,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מנהל מו"מ לרכישת החברה לפי שווי של 600-650 מיליון דולר.
רשת  ויקטורי +1.02% ויקטורי 4,276 +1.02% ויקטורי בסיס:4,233 פתיחה:4,300 גבוה:4,300 נמוך:4,230 תמורה:964,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסמה את דו"חותיה הבוקר והציגה עלייה של כ-15% בהכנסות, זאת בשל פתיחת 5 סניפים חדשים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(77):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    כיטוב
    ארי 26/05/2015 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי שווה לחכות. התוצאות ממש בפתח ואם דקסל השקיעו חצי מיליון דולר על בסיס מניות בשער 350 אזי הם יודעים את הכיוון וה מניה בדרך לשם ואף מעבר. בהצלחה
    סגור
  • 45.
    שבוע אני אומר תקנו תראפיקס ביו הולכת ל70 (ל"ת)
    הבורר 26/05/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מה הלחץ?
    כלכלן 26/05/2015 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מיוון שאם תפרוש מגוש היורו המצב לא גרוע כמו שכולם מעריכים פה..אם יעלו את הריבית בארצות הברית זה אומר שהמצב הכלכלי משופר והבורסה תרד קצת אבל תעלה מקום יותר גבוה..כי בסך הכל יעלו אולי את הריבית ב0.7 לא אמור להשפיע על החברות.אבל בבורסה אי אפשר לדעת כלום לצערי
    סגור
  • 43.
    כיטוב פארמה
    שרון 26/05/2015 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימום חודש לשבוע לתוצאות בינתיים..אני כל כך מתרגש ומקווה שהתוצאות יהיו טובות כמו שאמור להיות
    סגור
  • 42.
    בונוס תמשיך עליות כל השבוע
    בונוס ביוגרופ 26/05/2015 18:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם היום שהיה "מימושים" המניה עלתה קצת, השבוע היא תחזור ל 60
    סגור
  • 41.
    כולה ירדו אחוז. איזה רעש (ל"ת)
    אמיר 26/05/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ומה לגבי מחר ? שוב יירד (ל"ת)
    לאמיר 26/05/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היום אחוז
    לאמיר ממי צודק 26/05/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומחר שניים ומורותיים שלוש ומאחורי מוחרותיים ארבע אוכל קדימה אוכל
    סגור
  • 40.
    איזה חרות המעופניקים בטח מלאים בלונגיזם
    מאיר 26/05/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ופיבווונאצ'ה וכולים ועוצרים את המעןפ והעולם לתוס כל העולם יורדים אז איך נרוויח היום כמו כל יום שבע אלף שקל על כל מניה ..יענו רוצים להגיד שהלך עלי. קוס אימא שלהם
    סגור
  • 39.
    איזה כיף לראות את ננו עולה..יוסי? (ל"ת)
    שיר 26/05/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    כל המומחים
    לא פייר 26/05/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    15 1
    בארץ ובעולם החל מאחת שמבינה שאמרה לא לידוג דרך אנאלים ואנליסטים ומומחים ואייל ומנהלים ויועצים ובכירים והפוחלצים ומעוז ומיטב ופסגות והראל וכלכלנים וחרטיונרים ובתי השקעות קטנים וגדולים ואמה ודוניה וחרט אל טאנק והחתיך והחתוך והחתול והעכבר ועילאי וגם אני וגם אני וגם אני ו75 אלף ליו0 ודירות בברלין וניתוחים טכניים ובונוס וקונוס ומפולת וקריסונת ושר אותר מבלף ויאלן ופישר ואובמבה..ובעצם מי לא..כולם אמרו שנלקלק דבש ואין מה לידוג כי ירד 89 אחוז לצורך עליה
    סגור
  • חבל שלא קראת תגובה שעניתי לשבי מתגובה 4 (ל"ת)
    ל 38 26/05/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה אתה אומר אחי. אכלנו אותה
    גדי 26/05/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל מה שהירבחתי ילך פארש כולל הדירה מה קניתי בזרנוגה עילית
    סגור
  • 37.
    כמו שיוסי טעה ננו חזקה למעלה
    שיר 26/05/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא תתקן עד שער 1000 ביי
    סגור
  • 36.
    כמו שאמרתי, השבוע ננו למטה בתיקון חזק
    יוסי 26/05/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נתראה בשער 650
    סגור
  • מי שמחכה ל 650 יקנה בסוף ב 1300
    אלי 26/05/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וגם מי שיקנה ב 1300 ירוויח המון כסף
    סגור
  • 35.
    קול 1700 בפקיעה בקצב הזה יימחק (ל"ת)
    גיא 26/05/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מכ'פת לי
    שימחק 26/05/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מיזה
    סגור
  • 34.
    הגלום נמוך מהמעו"ף כל היום שחקני מעו"ף לא נותנים
    ניר 26/05/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשוק לפרוץ מעלה
    סגור
  • 33.
    כנסו
    ביוליין 26/05/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שותפתה של ביוליין לפיתוח ה- 1040-BL תציג בשבוע הקרוב תוצאות ממחקר חדש ומתקדם שבוצע בחזירים..
    סגור
  • 32.
    בקרוב משקיע בשער 70 (ל"ת)
    בונוס 26/05/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 31.
    בונוס ביוגרופ
    איצקו 26/05/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה כל החכמים שאמרו לקנות? מישהו מוכן להסביר לי מה הולך כאן? מה לדעתכם יקרה?איפה אפשר למצוא מידע?
    סגור
  • תיכנס למדד מאגר היתר בחודש יוני (ל"ת)
    עוד דבר לבונוס 26/05/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תוצאות ניסוי אמורות בחודש יוני יולי.. מעל 55 חיובית
    אני יעזור לך 26/05/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יעד 64 שני 66.9 שלישי 73 ופריצה חזקה במחזור גדול 134 בהצלחה מחזיקה והרבה..בהצלחה לסבלנים!!! הנפקה רק לאחר תוצאות
    סגור
  • 30.
    מתי נראה פיצוץ חזק למעלה????? (ל"ת)
    קמטק 26/05/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 29.
    אמרתי לכם שתראפיקס ביו הולכת לעלות וזה רק ההתחלה תגיע ל
    הבורר 26/05/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תגיע ל70 אג פוטנציאל ענק
    סגור
  • 28.
    עוצמה אדירה בקרוב50 (ל"ת)
    רציו 26/05/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 27.
    המשבר ביוון לקראת פיתרון.
    כלכלן 26/05/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    4 12
    באחריות.
    סגור
  • ברברן
    קשקשן 26/05/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ביצת קינדר
    סגור
  • 26.
    פעם ראשונה לאחר שנים שנשנעים קולות למכור מניות
    אבי 26/05/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהעדיף מזומן. בצהריים יתחילו הפדיונות בקרנות ככל הנראה
    סגור
  • 25.
    לא כדאי להשאר בשוק,
    אבי 26/05/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הולכים למפולת בקנה מידה גדול
    סגור
  • 24.
    גבירותי ורבותי בקרוב תגלית חיסון השפעת
    רופא 26/05/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 12
    ביונדווקס המדהימה.
    סגור
  • לקבל
    אפשר 26/05/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מספר רשיון של אדוני המלומד...?
    סגור
  • 23.
    לפי המכירות בטאואר היא תצנח חזק היום
    קובי 26/05/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למישהוא יש מידע פנימי נראה לי כי המכירות גבוהות הרבה מהביקוש למרות המחזור הנמוך בינתיים
    סגור
  • 22.
    כתבה על גבעות! מעניין מדוע......? ברוגז ...? גם
    שימו לב שאין שום 26/05/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום הודעות לבורסה...?
    סגור
  • חוץ ממה שניתן לקרוא בפורום, לא מיידעים את הציבור בשום
    התרשמות אישית 26/05/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דבר - לדעתי האישית, הציבור צריך לקבל מידע שוטף לגבי ההתפתחויות והחדשות שיש בשותפות גבעות ע״י הנהלת השותפות בעצמה, ולא באמצעות אנשים מטעמה, אשר מככבים בפורומים השונים וממשיכים להטעות את הציבור הרחב!
    סגור
  • הפורומים האלה! איפה רשויות החוק? (ל"ת)
    צריך לסגור כבר את 26/05/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    ננו מהיה חזקה אני לא רואה שום תיקון
    שיר 26/05/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם לא הלחץ בשווקים היתה היום בשער1000 יכול להיות שעוד ישתנה
    סגור
  • ננו מהיה בטוח חזקה.
    לשיר 26/05/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתמול ראיתי את הבריון השכונתי חוטף מכות מננס צולע.
    סגור
  • 20.
    הסוחרים בעולם מתחילים להבין שהאינפלציה עומדת לפרוץ
    זקן חכם 26/05/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ולא רק שהאינפלציה תפרוץ, אלא שרוב המדינות בעולם לא יעמדו בהחזרי החובות שלהם, החל ביוון, ספרד ועוד, ושלמעשה הבעיה כפולה: גם המחירים מתחילים לעלות וגם אין ירידה של ממש באבטלה. הצפיה תהיה לעליית ריבית ושוקי האג"ח ירדו חדות ...המניות יצטרפו גם כן. המילכוד גדול ועל המשקיע הקטן לשמור מרחק בתקופה הקרובה.
    סגור
  • זקנציק חזרת? תמיד כשאתה כותב מתחילות הירידות
    עוקב אחריו 26/05/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל בשונה ממך אני חושב שה "אסימון באמת יפול" רק כאשר ממדי המחירים יעלו בחדות או שהפד יקדים אותם בהעלאה של לפחות 0.5%
    סגור
  • 19.
    אין שם מסחר למה? (ל"ת)
    ביוליין מוזר 26/05/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ננו דיימנשן תמשיך ירידה לתיקון כל השבוע (ל"ת)
    יוסי 26/05/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    קונה מחוץ לבורסה אגח לא סחיר במחירים גבוהים
    אגח 26/05/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה מחוץ לבורסה במחירים הגבוהים בשוק אגחים שהפסיקו להיסחר כמו דוראה,אולימפיה,סיאלו,סיביל ג'רמני,מטיס קפיטל,רילון,סנטראל יורו,טאו,חפציבה חופים,לידקום,אייס דיפו,אפסק ואחרים. במכירת האג"ח ניתן להתקזז מול רווחי הון במהלך השנה ולנצל את מגן המס. לפרטים והצעות מוזמנים לפנות בצירוף פירוט כמות ענ למייל : DOR123DORI@WALLA.COM ולקבל הצעה הוגנת.
    סגור
  • 16.
    לזאב
    מופסד הרבה 26/05/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד אתה כותב שכיטוב תעלה והיא לא עולה מאיפה הביטחון שלך
    סגור
  • זהירות הם הולכים להנפקה (ל"ת)
    אבי 26/05/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היא הייתה במגמת ירידה עד לפני חודש וחצי ועכשיו
    הזאב 26/05/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מדשדשת חודש בגלל שככה זה קורה שמתחלפת המגמה :-)
    סגור
  • כי טוב פרמה
    יעל 26/05/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני אכלתי אותה, כי לא טוב! המלצתם גם על סקיילקס וראו כמה ירדה! אתם נהנים מהפסדים של אחרים?
    סגור
  • 15.
    ננו כנראה תמשיך לעלות נתראה בשער 1000 (ל"ת)
    שיר 26/05/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 14.
    למניות הגז ופיתוח ליויתן יש עוד דרך ארוכה והרבה נפילות
    טלטל 26/05/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כרגע מה להתלהב.
    סגור
  • 13.
    ממשיכה לטפס לשער 60 (ל"ת)
    בונוס ביוגרופ 26/05/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מימוש קטן בפתיחה
    ארז 26/05/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תעלה תעלה - שוב אומר שנתמכת ב 60 - ויש שחוזים עד 120 - סקפטי לגבי זה - אבל איפה שהוא באמצע מאוד סביר שתגיע לאור פירסומי תוצאות הניסוי.
    סגור
  • פריצה 66.9 יעד 73 ומשם יעד שלישי 134 הצלחות (ל"ת)
    בונוס 26/05/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    תתחיל כנראה היום את מגמת הירידה שלה למשך השבוע
    ננו דיימנשן 26/05/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נתראה בשער 650, לאט לאט
    סגור
  • 11.
    אינרום
    שמוליק 26/05/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    המשך גידול חד ברווחים. הולכת לגדול בענק מהבניה המואצת.
    סגור
  • 10.
    ממתי בת"א מעניין מה קורה באסיה? (ל"ת)
    גל 26/05/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 9.
    כיטוב פארמה היום עוברת ת168 עלייה חזקה היום' (ל"ת)
    הזאב 26/05/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אם היית מבין במניות היית קונה תראפיקס ביו יזאב
    החתול 26/05/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כניראה ניתקעת עם מניות כי טוב או כי רע זה מניה של נוכלים
    סגור
  • דיי להשחיל אנשים זה מניה זבל הם הולכים להנפקה (ל"ת)
    אבי 26/05/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמן ואמן (ל"ת)
    שאול 26/05/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    בונוס
    חביב 26/05/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כנראה נראה היום מימוש לא קטן אחרי עליות לא קטנות
    סגור
  • 7.
    רציו
    רצ 26/05/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רציו נקווה שגם היום היא תעלה המימוש היה אתמול תוך כדי מסחר ירדה מ41.7 עד ל40.8 ואם תפרוץ 42 ויסגר מעל 42 אז נרוץ ל45 בהצלחה יום טוב לכולם ובהצלחה בהמשך היום
    סגור
  • 6.
    בונוס וננו יקפצו היום יותר מהרגיל,גם די פארם (ל"ת)
    מניות מדהימות 26/05/2015 08:00
    הגב לתגובה זו
    2 21
    סגור
  • 5.
    "הבורסה תיפתח ביציבות על רקע עליות השערים באסיה..."
    סתירה בכותרת ולוגיקה 26/05/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    37 0
    1)מה הקשר הישיר והשפעת אסיה עלינו? 2)אם כבר משווים..אז גם אנו צריכים לעלות..אז למה נהיה רק יציבים? 3)ובכלל..מה דעתכם שיתכן וכאן בכלל נרד ואותו כנ"ל באירופה וארה"ב? 4)אולי כדאי בכלל להסתכל מעבר לפופיק ולראות שאנו בעיבו של שינוי ענק בשווקים..ומה שהיה צריף לקרות כבר מזמן..אכן..קורם עור וגידים בימים אלו ..וזאת גם בגלל הבועה הגדולה מעולם שאנו חיים בה וגם בגלל המצב הקשה ביותר של כלכלות העולם מאז ומעולם...יום מבורך.
    סגור
  • ממשיך
    א100 26/05/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    49 2
    כבר כתבנו בעבר את :תם השרב הגדול..של אריאל ופוליקר..אבל..השרבון שחווינו אמש..הוא רק פתיח ליום רביעי הקרוב. אבל זאת בקטנה ובעינייני מזג אוויר. ובאשר לבורסות? כנראה..שניצטרך להתרגל לצורות חיים שונות בשווקים מאלו שקיבלנו במתנה בשנים האחרונות..וזאת..למרות שרוב הדרך בעיקר בפימפומים בתקופה האחרונה..הייתה על ענני הליום..זה אומר..בלי כל ערך כלכלי אמיתי..העמיסו והעמיסו ..ועכשיו נקבל גלידת טירמיסו שתהיה טעימה כמתנת פרידה..אבל..תימס ותעלם במקומותינו.
    סגור
  • 4.
    היום המבחן של 1700 אם לא ירד
    שבי 26/05/2015 07:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז ישמצב לפקיעה גבוהה 1725 ןמעלה אם ירד הפקיעה מתחת 1693
    סגור
  • השחקנים היו רוצים 1680 אבל יש גוף גדול
    לשבי 26/05/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שרוצה למעלה מחזיק המון קולים 1 .בפקיעה גבוהה יתעשר במאות מליונים מי ינצח ? נחכה ונראה
    סגור
  • מאות מליוני לירות ,,,,,,,,,,,,,,,, (ל"ת)
    אבי 26/05/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מניות הגז
    בני 26/05/2015 07:41
    הגב לתגובה זו
    9 7
    הדרך סלולה הכל ערוך ומוכן לעליות חדות במניות הגז. משקיעים יגיעו לא יהיו יותר עיכובים בפיתוח לויתן כל הכבוד לראש ממשלתינו בנימין נתניהו שעושה הכל לקידום נושא הגז והפסקת ההפסדים הרבים שנגרמו כתוצאה מעיכוב פיתוחו של לויתן הצלחה לכל בית ישראל ולמשקיעים כמובן. יום טוב ובשורות טובות.
    סגור
  • הכותרת מאתמאל היתה מניות הגז מגיבות בחדות
    מניות הגז בלוף 26/05/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עליה של 1% או 2% זה לא עליה חדה. ביבי איחר את הרכבת הוא נעל את האורווה אחרי שהסוסים ברחו. צדק זליכה שאמר שביבי זה מר שמריהו קופא על שמריו אין לו מנהיגות בכלל צריך לרשום אותו להישרדות ביחד עם היועצת שלו שרה הלא כל כך חכמה. אין שום ודאות בענף הגז . אותו דבר הוא נהג בכיל אחרי שפוטאש תברח סופית ותמכר את מניות הזבל של אוצרות הטבע הישראליים. הוא יזכר לפעול וזה יהיה מאוחר מידי מר שמריהו יפתח מפעל יצוא לחומוס משומר . למפעל הוא יתן עדוד השקעות הון. ממשלה של זבלונים ותו לא.
    סגור
  • בני
    ההפך 26/05/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההפך. גם אני מושקע ב10 אחוז מהתיק בגז. אך למרות זאת חושב שראש הממשלה של כולנו..לצערי..מריונטה שמונעת על ידי שיקולים שונים ומשונים..וכאן פשוט נכנע לטייקון הבזוי תשובה. ראה את מקרה הבושות עם ארדן האיש הנהדר שלדאבוני הצטרף ונכנע למשחק הבזוי. אגב..יש כאן שפטליזם לשמו וזאת על שם האיש הבזוי.
    סגור
  • 2.
    אלגומייזר היום תעשה תיקון חד מעלה (ל"ת)
    כלכלן 26/05/2015 07:36
    הגב לתגובה זו
    1 19
    סגור
  • חזק למעלה
    בעל ידע 26/05/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 10
    ואפילו יותר
    סגור
  • ההערה לאנליסט ב 1
    ראה את 26/05/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    15 0
    האם אתה לוקח אחריות מלאה על דבריך? וגם... האם מותר לדעת את כישריך בכלכלה כמו גם איזה תואר ומהיכן...
    סגור
  • 1.
    די פארם ומנית רקח יקפצו חזק היום (ל"ת)
    אנילסט 26/05/2015 07:34
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • לאנליסט כביכול על מה אתה מסתמך על הוקוס פוקוס פרטי (ל"ת)
    אשר 26/05/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בזה
    אתה משוכנע 26/05/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    20 0
    ? או שאתה שואף שכך יהיה? מעניין.
    סגור