יום סוער בת"א: המעו"ף טס 1.5% לשיא כל הזמנים; המחזור - 1.9 מיליארד שקל

המעו"ף חצה את רף ה-1,700 נקודות וננעל ב-1,708 נקודות. הבנקים טסו 1.6%, פרוטרום טסה 4.6%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום סוער במיוחד בבורסה בתל אביב ננעל בשיאים חדשים. המדדים המובילים בבורסה טיפסו בחדות בעקבות הראלי בשווקים מעבר לים. מדד המעו"ף חצה לראשונה את רף ה-1,700 נקודות וננעל בשיא כל הזמנים - 1,708 נקודות - זינוק של 1.5% לעומת שער הבסיס. בשוק החוב נמשכה המגמה השלילית, זאת בעקבות עליית תשואות בארה"ב ולאחר פתיחת חיובית איבדו האג"ח השקליות בירידות שערים של עד 1.04%
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היה גבוה מהרגיל והסתכם ב-1.9 מיליארד שקל
בשוק המניות בולטת לחיוב מניית פרוטרום שטסה 4.6% במחזור גבוה. עוד נציין את מניית טבע שעלתה ב-1.5% כאשר מנגד, כיל ירדה ב-1.1%. 
שוקי ההון בעולם
המסחר במזרח הרחוק מתנהל הבוקר בעליות שערים: הבורסה בשנאחי שבסין מזנקת ב-2.7%, מדד הניקיי שביפן עולה 0.7%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג מוסיף ב-0.4% וכך גם הוקספי שבדרום קוריאה.
המסחר בוול-סטריט ננעל אמש בעליות שערים: מדד ה-S&P 500 עלה 0.3%, מדד הדאו-ג'ונס טיפס 0.14% ומדד הנאסד"ק התחזק ב-0.6%. מחיר הנפט ירד ב-0.4% אל מחיר של 59.5 דולר לחבית ומחיר אונקיית זהב נסחר ביציבות מחיר של 1,226 דולר.
אתמול בתל-אביב
הבורסה המקומית התקרבה אמש לשיא של הזמנים: מדד המעו"ף עלה ב-1.1% לרמה של 1683.05 נק', מדד ת"א 75 התחזק ב-1.9% ומדד הבנקים הוסיף 1.4%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.
התייחסות מחלקת המחקר של בית ההשקעות "טופ אלפא" למסחר עד כה: "נראה כי בשל הריבית נמוכה ימשיך שוק המניות לעלות, בהתאם להערכותינו כי הירידות בשבוע שעבר הצביעו על תיקון ולא על שינוי מגמה. היחידי שצבוע היום באדום הוא האירו שנחלש אל מול השקל, כתגובה לידיעות על הגדלת היקף ההרחבה הכמותית באירופה הכוללת הרחבת רכישות האג"ח".
מניות במרכז
סקטור הגז נפט המשיך לרכז עניין רב על רקע הערכה שהממשלה החדשה תגיע לפשרה עם החברות השותפות במונופול "תמר-לוויתן". מנגד פרופ' איתן ששינסקי מונה ליועצו של שר התשתיות החדש פרופ' יובל שטייניץ.
דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש}
רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
מניית פלוריסטם -0.18% פלוריסטם 489.4 -0.18% פלוריסטם בסיס:490.3 פתיחה:490 גבוה:496 נמוך:487.1 תמורה:841,810 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול בבורסה ב-6.3% במחזור חריג של 11 מיליון שקל לאחר דיווח שתאי PLX נבחרו למסלול האישור המואץ של ה-EMA (המקביל האירופי ל-FDA).
תגובות לכתבה(118):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 84.
    ביו ויו
    רפי 20/05/2015 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול היה איסוף בנמוך היום לפני פריצה משמעותית אחת החברות ביומד הריווחיות ביותר בבורסה אל תגידו לא ידענו..
    סגור
  • 83.
    ננו לא קשור למה שחושבים המטרה היא צפונה חזק
    רמי 20/05/2015 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תאמינו לאיזה שערים תגיע ננו מי שיודע כבר מתטייד בסחורה כעת זה לא כמה היא שווה אלה כמה תהיה כל המלעיזים בוכים כל יום שהם לא בפנים
    סגור
  • 82.
    ננו דימנשיין וביוסל !!! כנסו
    איציק 19/05/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שמחר יעלו מה דעתכם?
    סגור
  • 81.
    קשקוש
    ננו 19/05/2015 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ננו דיימנשן בדרך למימוש עמוק
    סגור
  • 80.
    ניתוח טכני
    C 300 19/05/2015 21:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגרפים נישאים על ידי גז הליום הליום גז שמתפוגג מהר... תבדקו מה המכפילים של החברות בתא 100 תקבלו שכרון מעמקים.. באופן מובהק אין התאמה בין בצועי הכלכלה לבין העליות של כמעט 20% מתחילת השנה. כשכולם שיכורים ורצים פנימה זה הזמן לצאת ויפה שעה אחת קודם....
    סגור
  • 79.
    אחרי שהגיעה ליעד שלה ממחר ננו דיימנשן מתקנת למטה
    יוסי 19/05/2015 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוזר לקנות בנקודת התמיכה 640
    סגור
  • יוסי אתה באמת חושב שהיא תרד?
    איציק 19/05/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי אתה באמת חושב שהיא תרד?
    סגור
  • 78.
    כחלון תעלה את המיסים על הבורסה.
    עופר 19/05/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ותוריד מיסים על האוכל ושתיה. אפשר לקחת מליארדים ממיסים על הבורסה. לא הוגן שמי שמרויח בבורסה ישלם רק 25 אחוז מס. ומי שעובד משלם 50 אחוז.
    סגור
  • מי משלם 50 אחוז?
    כחלון 20/05/2015 05:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיזה כוכב אתה?
    סגור
  • אתה לא משלם 50 אחוז מס הכנסה מדורג
    לעופר 19/05/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש רבים שלא משלמים בכלל מס כי המשכרת שלהם קטנה ולידיעתך כשהמס היה קטן המחזורים היו פי 3
    סגור
  • טען עוד
  • עדיף מס על הכנסה משכר דירה
    שמיל 19/05/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבורסה יש מיסוי גבוה ועל השכרת דירה כמעט שאין מס.תעלה מס על הכנסה משכר דירה שהיא ההכנסה הכי בטוחה שיש ואפשר גם להוסיף מס רכוש לבעלי 3 דירות ומעלה
    סגור
  • 77.
    לופט געשעפט, אין קסמים בסוף תיפול חזק (ל"ת)
    שמטוב 19/05/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    בונוס תעלה מחר עקב הביקושים המטורפים (ל"ת)
    בונוס 19/05/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • איזה ביקושים (ל"ת)
    חביב 19/05/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    די פארם מחר ההודעה על סיום הניסוי החיובי (ל"ת)
    די פארם מחר תפציץ 19/05/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 74.
    בונוס,אלגומייזר ודי פארם בדרך לאקזיט (ל"ת)
    אנליסט 19/05/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 73.
    כיטוב הקשוחה
    כיטוב הקשוחה 19/05/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום המנייה היתה קשוחה לא הביאה לי לאסוף עוד..מחר תשחררו חברים
    סגור
  • 72.
    אין על הבורסה , המצאת המאה. שבר את 1700
    איתן 19/05/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בדרך ל2000
    סגור
  • 71.
    הכל טס
    אורי 19/05/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר לחשוב שאנחנו נמצאים בבן גוריון רק טיסות שומעים פה
    סגור
  • 70.
    תחזית
    ארי 19/05/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תחילה אציין שהנכתב הוא על פי חישובים שלי ולדעתי בלבד. כמה מניות ברמות סיכון שונות ששווה לשים לב אליהן. ראשית מניית כיטוב פארמה המחזורים שלה נמוכים לדעתי מכיוון שרוב המחזיקים ממתינים לתוצאות הביניים בפאזה 3 שאמורים להתפרסם בסוף החודש. יצויין שתוצאות חיוביות יטיסו אותה ושליליות להיפך. טאואר מניה ברמת סיכון נמוכה יותר ותעלה כנראה גם היום בוול סטריט בכ2 אחוז. היא תעלה ותרד אך הכיוון חיובי לטווח ארוך. מניה קטנה ששמתי עין עליה ובשפל שירדה היום השקעתי קצת היא ג'רוסלם השקעות. די לצפות במוסדיים המחזיקים בה כדי להבין שהם בונים עליה ובמוקדם או במאוחר תבצע מהלכים שיתכן ויעלו אותה חזק. בהצלחה
    סגור
  • 69.
    היום עשתה את העליה האחרונה שלה לשבוע
    ננו דיימנשן 19/05/2015 17:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיעה ליעד ב 800, ועכשיו תרד ל 640 נקודת התמיכה
    סגור
  • מדבר שטויות ננו עוד הרבה למעלה
    שגי 19/05/2015 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חצתה את ה800 דרך אגב
    סגור
  • זה שהיא חצתה את ה 800 בקצת אומר הכל
    אסף 20/05/2015 00:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא תרד מחר.. היעד היה 800 ועכשיו מימושים כבדים
    סגור
  • 68.
    קמהדע
    גאון 19/05/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזור יפה הולכת לעליות מחר.
    סגור
  • 67.
    התכוננו להודעה טובה בכיטוב ממש ממש בקרוב
    עשר ועשרה 19/05/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין זו המלצה רק דעה אישית ...
    סגור
  • 66.
    ושוב פעם מסכנים ההעכברים שרצו ירידות. שנים!!!! ככה (ל"ת)
    ירון החתול 19/05/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • המילה הארוכה הזאת
    מזה 19/05/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ההההההההההעכברים?
    סגור
  • הפוחלץ הדיסלקט שלא יכול לכתוב נכון יותר ממילה אחת...
    אוי מי בא לנו 19/05/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ואנו זוכרים לו את עקשנותו לא לשרת באצ"ל ולאחר מכן בצה"ל...כן ..חשבו את גילו..לא מסוגל לקרוא דף גמרא..מיצמד בדבקות לבתוליו ואף בת זוג לא מתקרבת אליו. יש לו המון דירות והוא לא זוכר היכן בדיוק. הפחון שלו בג'אסר א זרקא פונה לים עם 4 כיווני אוויר הרים למרות שזה על החוף..ועוד ועוד..
    סגור
  • הההעיקר שהבורסה עולה ואתה כועס. (ל"ת)
    ירון החתול 19/05/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 65.
    מחזור מעל 1.5 מיליארד (ל"ת)
    טל 19/05/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 64.
    לאפריקה מכפיל רווח משמעותי מאוד
    בנצי כץ 19/05/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רק משקיעים מקצוענים יכולים לראות , בהצלחה .
    סגור
  • 63.
    מעט מניות עולות השאר לא מצליחות להקטין את ההפסדים
    בורסה זבל 19/05/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חוץ מאופקו ומניות הבנקים וטאואר הכל עדיין גוסס כיל, בזן,מניות הביו. ומה עם מניית בינדווקס הבטחתם 80% עליה כשהיתה שער 80 חחחחחח
    סגור
  • 62.
    ההודעה מכיטוב פארמה צריכה לצאת עד סוף החודש
    סטוקס 19/05/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שרוצה לעלות על רכבת ההפתעות זה עכשיו
    סגור
  • 61.
    כבר בתחתית הודעה ביוני יולי תוצאות ניסוי.בהצלחה
    ביוליין 19/05/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמן טוב לאסוף בנמוך יעד 120
    סגור
  • 60.
    הזדמנות עכשיו לקנות בונוס ביוגרופ!! שער מעולה לפי עליות
    חווה 19/05/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בדרך ל ל 65!!
    סגור
  • בונוס
    גבר 19/05/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לקראת פריצה
    סגור
  • במה עוסקת החברה תודה (ל"ת)
    חביב 19/05/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • בתחום תאי גזע חלקי חילוף לבני אדם..
    בונוס 19/05/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תוצאות ניסוי בניים ביוני על שתלים להשלמת חסר בפה 20 מטופלים בניסוי
    סגור
  • ממשיך לאסוף
    ארז 19/05/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה נכון לגבי התמיכה ב 60 - היו מימושים קטנים היום - לדעתי בימים הקרובים תעלה .
    סגור
  • ממשיל לאסוף
    ארז 19/05/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה נכון לגבי התמיכה ב 60 - היו מימושים קטנים היום - לדעתי בימים הקרובים תעלה .
    סגור
  • נכנסת חודש יוני למדד מאגר היתר
    בונוס עוד דבר חשוב 19/05/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תיהיה זרימת מזומנים גדולים מתעודות הסל והקרנות..בהצלחה
    סגור
  • 59.
    בונוס ביוגרופ - אל תשכחו יש תעודת ביטוח לשער 60
    בונוס 19/05/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תתחילו לקנות עכשיו בזול, היה משקיע ב 60 אג' למניה שבוע שעבר ועוד הודעה טובה על הסכם עם חברה אמריקאית. בדרך חזק למעלה בונוס בשבוע הקרוב
    סגור
  • 58.
    איפה המסכן שמכר אתמול (ל"ת)
    CAIIIIIII 19/05/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 57.
    זה מספר שעות מתנוססת בראש הכתבה הכותרת:
    השעה 13:22 בדיוק 19/05/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    23 1
    "תל אביב מתפוצצת..."כן..."תל אביב מתפוצצת...". כנראה פרי עטו של כתב צעיר ולא רגיש ולא חכם ולא מנוסה. אז..הבאנו את הכותרת בפני מאות סטודנטים בפקולטה יוקרתית לתקשורת...התגובות היו...בין גועל..לבוז..ולהערות מאד פוגעניות שלא אפרט כאן....לסיום קם סטודנט "בוגר "הפיגוע הנורא בדיזנגוף סנטר ששם נפגע קשות..תאר בפרוטרוט את המראות שהוא סוחב איתו כל חייו ..ולא אפרט...בושה וכלימה לאתר.
    סגור
  • תודה לאל.
    14:41 19/05/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכותרת האומללה הוחלפה.
    סגור
  • ועכשיו עברתם למעו"ף טס.
    16:52 19/05/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני מסתכל השמיימה ולא רואה טילים ומטוסים...אתר שמכבד עצמו צריך במיידי לרדת משיפשופי עיינים..מתפוצץ..ועוד ועוד. האם תיתנו לנו בשפה צחה ונקייה הסברים על היתרונות או הסכנות בלשהות כרגע בשווקים. יהיה יותר עדיף לכולם. הציצו פעם באקונומיסט או וול סטריט ג'ורנל ונסו להבין באיזה שפה יפה ומדוייקת הם נוקטים..כאתר מוביל בישראל..אולי כדאי ללמוד קצת מהגויים.
    סגור
  • 56.
    קניתי 100 k פוט 1690 שער 210 (ל"ת)
    עורב אמיתי 19/05/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 55.
    סוף שנה 2000 המעוף. אין איפה לשים את הכסף
    אמנון 19/05/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כסף עושה כסף. בעבודה רק מפסידים כסף
    סגור
  • שים את כל הכסף..אבל הכל..לאחר שהעפת את כל הזבל..
    אמנון טומטום 19/05/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בתוך התחת של התרנגול הקפוא בפריזר. אם אתה עצמך גם תוכל להיכנס לשם..תהיה מוגן מפורענויות ולא תקשקש עצמך לדעת..
    סגור
  • שמח שיש אנשים פסימיים (ל"ת)
    אמנון 19/05/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 54.
    מה קורה ?
    ינשוף 19/05/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאלביט מערכות
    סגור
  • 53.
    כל הכסף בעולם הולך רק לנדלן ובורסה. הכלכלה על הפנים
    אמיר 19/05/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    והכלכלה תמשיך להיות על הפנים. כי כל הכסף הולך רק לנדלן ובורסה. וזה לא מוסיף לעובדים מהומה. רק מי שלא עובד עושה כסף. ומי שעובד רק מפסיד. דור חדש
    סגור
  • 52.
    לא מצליחה לעבור את 40 (ל"ת)
    רציו 19/05/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    כרגיל מאז שגורביץ אמר ירידות השווקים טסים חחחח זה היה
    גורביץ הליצן 19/05/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ברור כשמש אבל גורביץ עדיין לא סיים לגמור על המשקיעים שמאמינים בחרטות שלו אני לא מבין למה האנשים האלה לא תובעים אותו למרות הכתוביות המצחיקות שהם מצמידים לניתוחים שלו
    סגור
  • 50.
    האם מיילן יגיבו מהר ויעלו את ההצעה ?
    הצעת מיילן ??? 19/05/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פריגו מסכימה לדון במחיר הנכון , אם בניין שווה 2.6 מיליארד אז כמה שווה פריגו ? אם היום פריגו מקבלת הצעה של 36 מיליארד, שזה יותר מ20 אחוז מהשווי הנסחר היום, מה היא תעשה ? הולך להיות מעניין, מה תעשה טבע ? זה יחסום את ההצעה שלה (נראה לי) הכל ספקולציות, ובכל מקרה, הרבה הולכים להתעשר עוד יותר מהעסקה הזו אם תהיה,
    סגור
  • 49.
    מציעה 250 דולר למניה ופריגו מסכימה
    נראה לי היום מיילן 19/05/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר רק פריגו מטיסה מעוף ב 2.5 אחוז וואי וואי וואי , לכו תדעו, זה ניחוש
    סגור
  • 48.
    חברה תזהרו ותתחילו לממש את ננו, הגיע לנקודת היעד
    ננו דימנשן 19/05/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומפה תרד למטה חזק!
    סגור
  • 47.
    שקט מאודדד היום!!!!!!
    מעריץ של כיטוב 19/05/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכוליות שמתבשל משהו??
    סגור
  • 46.
    לונדון וציריך
    המשך ל 27 ו 31 19/05/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    61 1
    שני השווקים עם הבורסות האיכותיות ביותר ביבשת. מסמנות מטרות ברורות ומסרבות להיצטרף לתאטרון האבסורד. תשואתן קרובה לקו האפס מתחילת שנה זאת. החברות האיכותיות בעולם ניסחרות בן. השקעה בן תניב רווחים בסבירות גדולה בהרבה משאר הבורסות ביבשת ובעולם. במקרה משבר..הן תיפגענה הפחות ביותר.
    סגור
  • היד הנעלמה אדירת הכח והממדים עושה להם בלאגנים בחוזים...
    המשך ל 27 31 46 19/05/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    65 0
    הביטוי יד נעלמה או INVISIBLE HAND מופיעה הרבה גם כמטפורה אצל הפילוסוף והכלכלן הדגול אדם סמית. גם בסיפרו עושר העמים. בלי קשר וגם עם...אותה יד נעלמה שבכותרת...מחפשת להשיב הסדר על כנו.....נחכה ונראה בקרוב...
    סגור
  • צ"ל הביטוי מופיע.
    תיקונצ'יק ועוד 19/05/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שימו לב לקימבון של הקוצרים(הפוקעים)ברינה בדמעה יקצורו...(במקור הפוך)ברגעים אלו דוחפים הדואליות בתל אביב ומשחררים בוול...מעניין... וכבר כתבנו..קואלו קעאלב ביג'י יומו..יענו בשפת השכנים..כל כלב בא יומו.
    סגור
  • 45.
    שער 158 בקרוב מאוד (ל"ת)
    בזן 19/05/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    קניתי שלשום קול1730 ב100 כרגע 650. רק למעלה (ל"ת)
    אמיר 19/05/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    הבנקים נותנים0.01 בשנה. חחחחחחחחח
    יוגב 19/05/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שימו את הכסף בבורסה זה עולם של טכנולוגיה והדפסות של כסף. לא להקשיב לעיתונאים כל מה שהם אומרים זה הפוך בדוק.
    סגור
  • 42.
    בסופו של יום המעוף יעלה חצי אחוז (ל"ת)
    עורב אמיתי 19/05/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אני חושב שיעלה פחות מחצי אחוז. (ל"ת)
    אבי 19/05/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    ננו הגיע לנקודת היעד, המוסדיים מוכרים בכדי לקנות בזול
    יוסי 19/05/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראו שם : https://stocker.co.il/profile/1474-comp235 רואים שמכרו מניות, קיבלתי ידיעה שיקנו מחדש בסביבות ה 640
    סגור
  • 40.
    מה הבומבסטיקה הזאת?ת"א 25 עלתה מתחילת השנה רק 24% (ל"ת)
    רן 19/05/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    ננו לא יהיה תיקון המניה כרגע בתחתית שלה
    שירי 19/05/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שאמר תיקון ב800 טועה זאת מניית העתיד הכל יתבסס על זה ולכם יודעי דבר יודעים וקונים השערים האלה אפסיים
    סגור
  • 38.
    מעניין איך כולם שכחו איך ביבי השחיל להם את טרכטנברג
    זכרון קצר 19/05/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם 25% מס על הבורסה. עכשיו יש לו שרים חברתיים כדמותו את לפיד הוא העיף והביא לנו את קחלון עם עוד מיסים . עכשיו הם נטפלים לעזבונות ולירושות. תשקיעו ותרויחו המון כי ביבי מחכה בפינה לקחת ממכם מעשר לשחד את בוחריו. כנראה למד מפריקלס היווני שהואשם שהוא משחד את העם בכספו שלו.
    סגור
  • 37.
    מכאן כיטוב רק עולה לכל המעוניינים לרווח מטורף
    הזאב 19/05/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחצי שנה הקרובה זה הזמן לרכישה
    סגור
  • כיטוב
    דנה 19/05/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה מטורף ? הסברתודה
    סגור
  • עשרות אחוזים (ל"ת)
    רומנו 19/05/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חזרה לשער 600 פלוס..
    הזאב 19/05/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסבלנות תשתלם
    סגור
  • 36.
    בקצב הזה פקיעה חודשית 1800 +
    פקיעה 1800 וואוו חחח 19/05/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 5
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • ממש לא (ל"ת)
    ל 36 19/05/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    קמטק
    המומחה 19/05/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף יוני השער 1600
    סגור
  • אמרו 1500 ומאז שנגעה ב1400 רק ירדה מקווה מאוד 1600 (ל"ת)
    לפני חודש 19/05/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מיילן תציע 40 מיליארד ? לך תדע ....
    מה יעשו עם הכסף ? 19/05/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פריגו ב 230-240 דולר תקפיץ המעוף ב 3-4 אחוז לבד, לך תדע, מחר 1750 פיייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מטורף
    סגור
  • 33.
    פריגו מסכימה לדון בהצעה טובה יותר
    פריגו 19/05/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי עוד 20 אחוז וזה הולך, מיילן לדעתי תציע את זה כי זה מהלך חוסם לטבע, נראה לי פריגו הולכת לעוף עד מחר 20 אחוז, לא ככה ? נראה
    סגור
  • 32.
    נחנקים
    כשרעבים ואוכלים מהר 19/05/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשנחנקים אז אן חמם או שמקבלים אירוע מוחי או שמתים
    סגור
  • 31.
    כשאני קורא את תגובות 10 13 14
    המשך לקריסה 19/05/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    46 1
    אני משוכנע שמקומי בחוץ והארמגדון בפיתחנו.
    סגור
  • 30.
    ננו הגיע ליעד של 800+ נגמרו החגיגות, בדרך לתיקון שוב
    ננו דיימנשן 19/05/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני כמה ימים רשמי שהיעד זה 800 - 820, אחרי היום שהגענו ליעד הדרך למטה היא בתיקון לשער התמיכה 640
    סגור
  • 29.
    נו נו מה תגידו צדקתי או לא?
    סוחר חתיך 19/05/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 22
    פריצת 1640 ומה קיבלנו?אה כן קולים ברווח יומי של 70k הרווחתי בשבוע מעל 250k חחחחחחחחחחח אני עשיר והפוטים שלכם שווים 0 כנל שורטים חחחחחחחחחח תבואו שוב לשחק בבורסה מקווה שלא ביזבזתם הכל הפוט אחד חחחחחחחחחחחחחחחחיחחחחחחייי
    סגור
  • 28.
    העולם השתגע. המעוף חצה את 1700. כולם מתעשרים
    שאול 19/05/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ורק אני לא.
    סגור
  • 27.
    כרגע בדיוק
    מדד ת"א 25 19/05/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    53 0
    בעלייה של 1.66%.... מוזר להגיד את המשפט הבא: כך בדיוק נראית כניסה לקריסה. אבל..לכל תעלול יש גבול..ואבסורדים בעולמנו..דינם להחרץ.
    סגור
  • 26.
    אהבתי הבורסה מתפוצצת למעלה (ל"ת)
    יהודה 19/05/2015 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 25.
    זהירות ננו דיימנשן בקניית יתר! היעד 800 אחרי זה התרסקות
    סוחר חתיך 19/05/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תיהיה ירידה חזקה מאוד למטה
    סגור
  • 24.
    קמטק
    המומחה 19/05/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סבלנות זאת מניה בטוחה. לכו לישון. לא יעזור לאף אחד היא תעלה חזק. מילה שלי.
    סגור
  • זה רק עיניין של זמן והשמיים הם הגבול (ל"ת)
    צודק בהחלט 19/05/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    ביזפורטל השיא הזה בשבילכם . תמשיכו עם ההודעות
    אמנון 19/05/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקשות שאתם מפרסמים. ככה נמשיך יותר גבוה. הכסף זורם לבורסה וביזפורטל שנים אומר שירד. לא יאמן העתונאים האלה הכול הפוך אצלם
    סגור
  • 22.
    לכלכלה בכל האוניברסיטאות- אין צורך בכלכלנים
    לסגור את הפקולטה 19/05/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תראו מי עוסק פה בכלכלה . פילוסופים, בוגרי ישיבות ואפילו שלי יחימוביץ חחחח
    סגור
  • 21.
    ננו יורדת -- בונוס עולה!! (ל"ת)
    דני 19/05/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 20.
    בונוס ממשיכה לטפס! קדימה בחזרה לשער 60+ (ל"ת)
    יוסי 19/05/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 19.
    אני מימשתי את ננו דיימנשן אתמול, לדעתי יהיה מימושים
    סוחר ותיק 19/05/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אקנה חזרה בשער 640
    סגור
  • גם אני מימשתי אתמול מחכה שוב לתיקון
    דני 19/05/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראיתי באמת פעם שעברה שהנקודת תמיכה היא 640, יש מצב שהיא תעלה ל 650 כבר
    סגור
  • ודעא"ש
    מוג'אידין חאלק 19/05/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם אנחנו..אחרי שסיימנו לערוף..כלבים בני כלבים אנחנו.
    סגור
  • 18.
    מה קורה עם השביתה ? (ל"ת)
    כיל 19/05/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    קמטק
    המומחה 19/05/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פטנט חדש במעגלים המודפסים. לפני פריצה רצינית.
    סגור
  • 16.
    קמטק
    רואה נכון קדימה 19/05/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתחילים לראות תנועה ומסחר הולך וגדל במניה. סבלנות למחזיקים בה ותומכיה מאושר ומעושר.
    סגור
  • 15.
    תצאו היום-השוק הולך לאדום
    שחקן 19/05/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הודעה גרועה אתמול בערב בבנקים
    סגור
  • 14.
    כול השכונה אצלי בבורסה. תראו איזה מכוניות יפות
    עמית 19/05/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש פה בחורים שעושים מיליונים בבורסה קונים נדלן וחיים כמו נסיכים. הכל מהבורסה לא יאמן.
    סגור
  • 13.
    הגרף מסמן רק עליות. הרבה כסף רוצה להיות בבורסה
    יוסף 19/05/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בקרוב הלוואי הקלה כמותית אצלנו. ואז הבורסה עוד 10 אחוז למעלה. הלוואי
    סגור
  • 12.
    שטייפלוץ את שישנסקי את שלי יחימוביץ ששש (ל"ת)
    לא נפטרים מהצמד חמד 19/05/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 11.
    למעלה למעלה השבוע 10 למעלה
    טאואר היום תפוצץ 19/05/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אחרי הרבה זמן שהיא מנסה לעלות היום עליה בין 5 ל6.5 אחוז רוח גבית וול סטריט
    סגור
  • היא תעלה 6 אחוז רק בסוף המסחר שיפתח המסחר בוול סטרייט (ל"ת)
    מצאותי 19/05/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מאז שניכנסתי לבורסה , מצבי הכלכלי שופר לחלוטין.
    יוסף 19/05/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בעבודה כבר לא מרוויחים.
    סגור
  • 9.
    טאואר!!!
    ארי 19/05/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היום עולה 6 אחוז
    סגור
  • 8.
    שימו לב היום למניית טאואר ....... (ל"ת)
    שימו לב 19/05/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    יובל שטייניץ ד"ר ולא פרופסור (ל"ת)
    מאיר 19/05/2015 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    נשים בשליש השלישי של ההריון יוכלו לחנות בחניית נכים
    ארגון הנכים 19/05/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צריך אישור רפואי? להוגה הרעיון צריך לתת תו נכה לכל חייו אין סוף ליצירתיות של חברי הכנסת שלנו . למה יש רק 120 חברי כנסת? צריך לשלש אותם כדי שיהיו לנו חוקים נהדרים
    סגור
  • 5.
    מקווים לשיא חדש היום. מזל שיש את הבורסה (ל"ת)
    אמנון 19/05/2015 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    כשקוראים שדרעי שר כלכלה יודעים כבר שהכל רקוב פה
    מגמה חיובית? 19/05/2015 08:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כשקוראים שהוא מינה את איציק אלרוב ליועץ כלכלי כל זה בזכות פוסט עילג על קוטג' . שאף אחד לא יודע כעת כמה הוא עולה לו מה שבטוח שהקוטג' (הגבינה) עולה לנו כעת כמו קוטג' בקוסטה ריקה אם לוקחים בחשבון את העלאת המס על הבורסה לכל החיים! המחאה הזאת סידרה לכמה אנשים ג'ובים לא רעים אבל מצבי לא הוטב להפך. מחר אכתוב פוסט על הכיף -כף תחת הכותרת "בלי כיף כף אין לי כיף בחיים" דרעי, אם אתה קורא מדורי כלכלה אל תשכח לפנות אליי יש לי רעיון להוזיל את הכיף כף.
    סגור
  • 3.
    ננדי וביוגרופ
    אהרון 19/05/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 8
    המניות שלי לשנים הקרובות.מקווה שיעלו גם היום.
    סגור
  • 2.
    מניות הגז
    בן 19/05/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אתמול לא היתה שום הצדקה לירידות בעקבות הצטרפותו של שישינסקי לעזור לשטיינץ לקדם את נושא הגז הממשלה חייבת בקרוב להגיע לפשרה חיובית עם השותפויות המניות לדעת מניות הגז הינם אטרקטיביות מאד בהצלחה לכולנו.
    סגור
  • 1.
    פעמיים כי-טוב
    יום שלישי 19/05/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 13
    יום שלישי פעמיים כיטוב!
    סגור
  • כיטוב
    רונן 19/05/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 7
    היום הגיע זמנה שימו לב אליה מהבוקר
    סגור
  • כיטוב
    יעל 19/05/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבר ונמק שהמניה תעלה. ובכן מדוע יורדת?
    סגור