ת"א לא מתאוששת: המעו"ף ממשיך ברצף הנפילות - מניות הבנקים צללו 2%

פריגו התחזקה ב-1.9%, קמהדע צללה ב-5%פרוטרום 2.4% ומניית בזק השילה 1.35% מערכה
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב מתקשה להתאושש ורשמה יום חמישי רצוף של ירידות שערים. מדד המעו"ף סגר בירידה של 0.64% אחרי עליות של 0.5% בפתיחה כאשר הסיבה היא לחץ מכירו במניות הבנקים, ככל הנראה ברקע לאמירות אתמול של שר האוצר בערוץ 2 כי הוא מתכוון לטפל בשני נושאים - מחירי הדירות והתחרותיות בבנקים.  
מדד ת"א 35 +0.31% מדד ת"א 35 1,465.84 +0.31% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:170,512,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-556 מיליון שקל.
בשוק המניות, מניית טבע עלתה ב-2.5% במחזור גבוה, מניית פריגו הוסיפה 1.9% לערכה. בצד השלילי נציין את קמהדע עם ירידה של 5% בעקבות פער ארביטראז' שלילי. מנגד, מניית אלון רבוע כחול זינקה ב-5.4% בעקבות דיווחים על אפשרות למכירת פעילות רשת מגה לידי רמי לוי. עוד נציין את פרוטרום שירדה ב-2.4% ובזק שנחלשה ב-1.35%. 
בסיכום השבוע החולף מדד ת"א 25 איבד 2.3% והמדד נמצא כעת במרחק של 2.7% מהשיא. מדד ה-S&P500 שהשיל השבוע 0.3% רחוק 0.5% מהשיא. הדאקס הגרמני שאיבד השבוע עוד 2% רחוק כעת 8% מהשיא מהשיא שנקבע ב-10 באפריל.
נציין כי אחרי פרסום נתון הצמיחה האמריקני שהיה חלש מאוד 0.2% בלבד ב-Q1), המשקיעים מסתכלים כעת בעיקר על עונת הדו"חת כאשר עד כה דיווחו 260 מתוך 500 חברות מדד ה-S&P500. הרווח הממוצע לפי שעה רשם ירידה של 0.4%, וזאת מול תחזיות ירידה דרמטית הרבה יותר של 4.6% (בשל הדולר החזק והנפט החלש). עם זאת, בהסתכלות קדימה התחזיות שמספקות החברות הינן חלשות מאוד באופן יחסי - והדבר מעיב על וול סטריט. כך למשל, מניית לינקדין הענקית צללה 19% ביום שישי אחרי שחתכה את התחזית השנתית - בשל הדולר החזק והחולשה בענף הפרסום.
מניות במרכז
סקטור התרופות המשיך לרכז עניין על רקע הסאגה בין החברות טבע +0.79% טבע 6,390 +0.79% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,510 גבוה:6,510 נמוך:6,325 תמורה:65,720,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: -מיילן- פריגו +0.07% פריגו 30,290 +0.07% פריגו בסיס:30,270 פתיחה:30,400 גבוה:30,480 נמוך:30,290 תמורה:1,849,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . בתוך כך, אנליסטים עדכנו כלפי מעלה את ההמלצות ומחירי היעד למניית טבע לאחר הדוחות הכספיים שפורסמו ביום חמישי. לכתבה המלאה - לחצו כאן
המניות של ישרס +0.49% ישרס 42,970 +0.49% ישרס בסיס:42,760 פתיחה:42,760 גבוה:43,200 נמוך:42,690 תמורה:757,401 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה הבת {עוגן נדלן} נסחרו כשברקע בעלי מניות מיעוט בעוגן נדלן סיכלו את התוכנית למחיקת החברה מהמסחר - צפו בכתבה.
מניות הגז-נפט ריכזו עניין. מדד ת"א נפט וגז צלל בשבוע החולף ב-4% אחרי מהלך עליות חזק של 12% מתחילת החודש. בהקשר זה נציין כי בסוף השבוע מחיר הנפט בעולם השלים מהלך עליות של מעל 30% וסגר במחיר של קרוב כמעט 60 דולר לחבית. חוזי הייצוא העתידיים של 'תמר' ו'לוויתן' יהיו צמודים למחיר הנפט (ברנט) ולכן מדובר באירוע חיובי. 
דלק קבוצה +0.41% דלק קבוצה 51,130 +0.41% דלק קבוצה בסיס:50,920 פתיחה:50,810 גבוה:51,390 נמוך:50,790 תמורה:3,450,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רציו יהש -0.75% רציו יהש 224.9 -0.75% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:224.4 תמורה:1,113,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{אבנר יהש}
חברת איי.טי.ג'י.איי השלימה גיוס של 6 מיליון שקל במסגרת הנפקת הזכויות. החברה תכננה לגייסה למעלה מ-8 מיליון שקל, אך ההיענות להנפקת הזכויות עמדה על 73% בלבד כך שסכום הגיוס הכולל נמוך יותר. 
מניות הבנקים יורדות חזק לאחר שהמפקח על הבנקים הורה על הקשחת מתן האשראי:
פועלים +1.15% פועלים 2,383 +1.15% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,365 גבוה:2,386 נמוך:2,361 תמורה:12,909,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לאומי +0.94% לאומי 1,929 +0.94% לאומי בסיס:1,911 פתיחה:1,920 גבוה:1,945 נמוך:1,914 תמורה:14,236,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דיסקונט +0.75% דיסקונט 963.8 +0.75% דיסקונט בסיס:956.6 פתיחה:966 גבוה:966.2 נמוך:959.5 תמורה:3,886,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
תגובות לכתבה(91):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    בונוס
    גבר 03/05/2015 20:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפני פריצה.מנייה לטווח ארוך
    סגור
  • 51.
    שאנו רואים
    יש מצב 03/05/2015 19:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את הקצה שלומבוקה ומבולקה שמקביל ונשק לכאוס שמיודד עם ארמגדון..וכל אלו על ראשנו ממש לא לטובה.
    סגור
  • 50.
    אבל בביזפורטל כתבו במוצ"ש צפי לעליות! חחחחחח
    משקיע ותיק 03/05/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתר ביזיון....
    סגור
  • 49.
    לא אתפלא
    איש פשוט 03/05/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא אתפלא אם השוק יצלול השבוע ל 1600 ומטה גם המפקח על הבנקים הטיל פצצה צמצום האשראי על עסקים גדולים זה מכה לתאגידים
    סגור
  • מה רע ב1200?
    1600? 03/05/2015 20:53
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מה רה ב 900? 600? 420?
    סגור
  • 48.
    עדיין ממליץ לברוח מהאגחים והמניות ולחכות בצד.
    למי שנרדם. 03/05/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    התיקון נמשך למטה.
    סגור
  • זה ממש לא תיקון
    ולמי שלא נרדם 03/05/2015 19:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה הולך להיות אכזרי
    סגור
  • ואני ממליץ
    צחי 03/05/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לאסוף בנקים, המכפילים נמוכים . הפחד מכחלון כבר מגולם .
    סגור
  • 47.
    הבחור בשם NDX בפורום אופציות ביהירות גרם לי ולאחרים
    נדנד שוב ושוב 1770 03/05/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפסדים מיותרים. אני פשוט לא מאמין שזה קורה לי. מתעקש על 1770 כאילו יש לו מידע פנים על מניה.
    סגור
  • וממש איתך הוא היה מתחלק במידע פנים.... (ל"ת)
    אבי 03/05/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    שוב הטמבל מדבר (ל"ת)
    האל ישמור אותנו 03/05/2015 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    לשולי מה?
    יניב 03/05/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה הרגשות שתפי אותי ברגשותייך
    סגור
  • ליניב
    שולי 03/05/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אשתף אותך כי אתה נחמד ומתעניין ורוצה רק טובת הכלל. אבל לא אשת בשורות אני. כי אם אתה רציני ואף מושקע עמוק בסמים המקולקלים שדחפו להמונים..הרי די בקרוב תישאר עם שליש מכספך.ואז נראה אותך זועק בראש חוצות..שתו לי..גנבו לי..רימו אותי..הזיזו לי אטת הגבינה..אבל..כמובן לא תיקח אחריות ותגיד וואלה איזה עגל הייתי ונתתי לרעים לטחון אותי דק דק. אבל אל תבכה ..זה סך הכל כסף..ואם תישאר עם שליש מכספך..גם זאת לטובה.
    סגור
  • 44.
    סקיילקס
    רועי 03/05/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביקושים אדירים לסקיילקס ומחזור גבוה של מסחר , יש הודעה בדרך? אני בפנים חזק. טיסה נעימה לכול המחזיקים!
    סגור
  • 43.
    אין ריבית משקיעים בבורסה (ל"ת)
    יוסי 03/05/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 42.
    ץגובה לתגובה 16 מעופניק
    שמעון 03/05/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה צדקתה אתה אלוף
    סגור
  • 41.
    לבעלי לב חלש, מומלץ להתרחק מהבורסה בחודשים הקרובים
    יודע דבר 03/05/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    התנודתיות והעצבנות גוברים בגלל אי ודאות: מדיניות הממשלה החדשה, יוון, צמיחה חלשה בארה"ב ובאירופה, מחירי נכסים ההולכים ומאמירים בארץ ובעולם, מצד שני עדיין יש חברות שמציגות דוחות טובים ועדיין הרבית נמוכה ואין אלטרנטיבות השקעה. אני באופן אישי חושב שאלו הם הסימנים הראשונים לשוק דובי שיתפתח בחודשים הקרובים, משום שאם 6 שנים של ריבית אפסית לא יצרו צמיחה בארה"ב ששם היעילות גבוהה ביחס לעולם, מה יקרה שהריבית תעלה ? והיא תעלה.!!!
    סגור
  • גם
    ליודע 03/05/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכל בעלי לב חזק כי זה הולך להיות קטסטרופלי
    סגור
  • חברי אני ממליץ כבר שבועיים לא לגעת בפוטים לפני 1770
    נדנד שוב ושוב 1770 03/05/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני 1770 במעוף. NDX
    סגור
  • 40.
    יש לי הרגשות משונות מאד
    שולי 03/05/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שכל הידענים"התותחים"שכוללים יועצים ומנהלים ומתטחים טכנים ומנכלים וכל אלו שיושבים על הכסף הגדול כמו קרנות נאמנות או פנסיה או שידעו את האמת ופשוט נתנו לנו נתונים הפוכים שהכל יעלה כדי שניקנה בהמונינו כמו שבאמת קרה או שפשוט יצאו בפארש והם לא מבינים מהחיים שלהם. גם כל האנשים ומישהוא ספר 16 שקראו להם פוחלדים ורךק ניסו לשדלנו לקנות ולקנות כי הכל על הריצפה והם בעצמם ברחו. אבל אני יותר מאמינה שכל הפוחלצים הם עגלים מטומטמים והם ניתקעו אם סחורה חרה ואוכלים את הלב.יאללא כל כך הרבה הזהירו אומנם מעט אנשים ואני הלכתי דווקא אחרי הגדולים שהבטיחו הכל דבש
    סגור
  • 39.
    וממשיך
    איצ 03/05/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    19 2
    כמו שכתב חברנו המתוקן בתגובה 5..אנו מאמינים שהבנקים יובילו את המגמה השלילית בארץ ובעולם ויתגלו סוף סוף במערומיהם.הם התנפחו בשנים האחרונות הרבה מעבר לגודלם וניזונו סה"כ מהרחבות הזויות שהעניקו הבנקים המרכזיים....בתרישי האימה הקיימים תיתרחש ריצה היסטרית של הציבור למשוך כספו במזומן ..מה שהבנקים כמובן לא יכולים לעמוד בו..
    סגור
  • 38.
    לאיצ המבהיל שכתב קודם
    שלי 03/05/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 13
    למה אתה כותב כך אתה לא רואה שאמריקה טסה ביום שישי והמדד בארץ כרגע באזור פלוס 0.7% עם סימנים לסיום חזק היום של לפחות 1.5%. מה עוד שכל המומחים באשר הם ואני בתוכם בטוחים שפני השווקים למעלה וחזק מאד.אין מצב לסיום מגמה ארוכת השנים וכל מי שישקיע עכשיו משקיע אומנם אחרי הרבה עליות אבל לא הגענו אפילו לאמצע הדרך של העליות ויש מומחים שאני משוכנעת גדולים ממני שרואים את 25 התל אביב אפילו ב2700 עד סוף 2016.ןזה אומר לפחות עוד 64 אחוז תוך שנהחתי בערך. תשואה מעולה ללא כל ספק.
    סגור
  • 37.
    שני ציטוטים שהישאלתי לצרכי העניין..
    איצ 03/05/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    66 1
    1) ...The game is over 2)הפעם זה יהיה הגדול והעוצמתי מאז ומעולם. שבוע טוב.
    סגור
  • 36.
    סקיילקס
    משה 03/05/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    2 11
    מה הסיבה שאוספים שם סחורה....
    סגור
  • כנראה אוסף
    בן דב 03/05/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    21 0
    התפנו לו שבע שקל ו 27 אגורות והוא רוצה להשיב לעצמו את החברה.
    סגור
  • 35.
    מלאנוקס
    מלי 03/05/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בשבוע הבא מכירות חזקות בחברה הודעות טובות בדרך מהר מאוד תגיע ל 60 דולר
    סגור
  • 34.
    שימו לב לננו דיימנשן וכיטוב פארמה איך הם עולות יפה (ל"ת)
    סוחר ותיק 03/05/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 33.
    להמשיך לא לקנות טאואר ולא בזק,קנו אלוני חץ, לא פועלים. (ל"ת)
    מיכה 03/05/2015 07:04
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 32.
    טאואר במגמת ירידה מובהקת,כיטוב בעליה (ל"ת)
    יובי 03/05/2015 01:37
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 31.
    זה השבוע שלה בהצלחה לסבלנים (ל"ת)
    בונוס 02/05/2015 23:42
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 30.
    עליות חדות
    אורן 02/05/2015 22:16
    הגב לתגובה זו
    2 9
    קומפיוגן ופולירסטם
    סגור
  • 29.
    לגבי טאואר
    Tal 02/05/2015 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה לעשות?! לשמור את המניה או להעיף אותה כבר?! בבקשה תשובה דחוףףףףף
    סגור
  • תמכו תמכור, מחפשים דגים כמוך. (ל"ת)
    שי 03/05/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    מהעבר:המרויחות ממהרו לדווח-האחרות הולכות איזי איזי (ל"ת)
    כותבי תרחישים 02/05/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    רדהיל
    אבוב 02/05/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
    2 8
    משהו. יודע מה קורה עם המניה ועם הדוחות שלה
    סגור
  • ביום חמישי לא משהו אבל יש סבלנות לתוצאות ניסוי..בהצלחה! (ל"ת)
    דוחות היו 03/05/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    המשקיע העוקב
    דולר 02/05/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמתי לב כשהדולר עולה מול השקל כמו אתמול ביום שישי .בניגוד למגמה .בדרך כלל זה הצהרת. כוונות להמשך בואך 4 שקלים לדולר .מענין אם גם הפעם יבחן את רמת 4 שקלים לדולר .חומר לחשבה בלבד .
    סגור
  • 25.
    0.35
    פער עדכני 02/05/2015 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    0.35
    סגור
  • 24.
    כיטוב פארמה!!
    הזאב 02/05/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    8 12
    תעלה אבל חחחזזזקקק
    סגור
  • אתה המלצת אינסוליין שער 24 .... (ל"ת)
    לזאב שלום 03/05/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל הכי טוב הזאת שווה בבורסה 4 מליון דולר.
    יאללא אהבלים 03/05/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי אפשר להיכנס או לצאת ביותר משבעה שקלים. במה אתם מתעסקים יא בבטונים ?
    סגור
  • הסבר נמק כיטוב פארמה
    אסף 02/05/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לשמוע מדוע אתה חושב כך , לא שאני נגד פשוט מופסד הרבה מאוד כסף האם צפוייה לחזור לפי דעתך לשער 400 ?תודה
    סגור
  • סבלנות ידידי הם בסוף של ניסוי (ל"ת)
    הזאב 03/05/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ראשית תודה
    אסף 03/05/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובהנחה שהניסוי מצליח לאן פנינו ?
    סגור
  • הניסוי יצליח יקבלו את האישור של הfda. ...
    הזאב 03/05/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז יתחיל הייצור ...ואז החברה תתחיל כבר להרוויח. וכל זה עד תחילת 2016
    סגור
  • 23.
    סקיילקס טאואר צירון
    משה 02/05/2015 20:57
    הגב לתגובה זו
    10 12
    עוד חודש חדש עם עליות בסקיילקס ! טאואר עליות עד קסום הדו״ח ולאחריו ! צירון מעניינת מאוד... תלוי מה הסיכומים.... שבוע טוב .
    סגור
  • 22.
    מה יקרה עם טאואר?
    סוחר 02/05/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    7 5
    היא תיקנה חזק בשישי בוול סטריט
    סגור
  • טאואר
    משה 02/05/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    11 10
    החלשים מכרו.... לא ברור לי מה רע שעידן עופר יקבל עוד מניות בטאואר וכן בנק לאומי... עד פרסום הדוחות עליות בכללי. שבוע טוב...
    סגור
  • 21.
    אפריקה המשקיעים מחכים לבשורות טובות (ל"ת)
    אפריקאי 02/05/2015 19:58
    הגב לתגובה זו
    10 16
    סגור
  • 20.
    נמאס לי ממניות הגז . (ל"ת)
    מניות הגס 02/05/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • אז מה אתה מודיע על זה
    בסדר 03/05/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נמאס אז נמאס מה זסה יתן לך או בעיקר לי אם אדע שנמאס לך. וחוץ מזה היכן ומה זה מניות הגס ואולי התכוונת מניות הג'ז שזה מוסיקה משהו
    סגור
  • 19.
    ממליץ לקנות מניות בנקים ומעו"ף
    ותיק 02/05/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    7 20
    בקרוב הפחתת ריבית בלתי נמנעת, מעל 90% שזה יקרה החודש הזה. כמו כן תוכנית כחלון להעלות את מס הרכישה תגרום לצינון במידת מה של שוק הנדל"ן, ולכן ההשקעה היחידית...שנותרה היא להרים את גובה הסיכון ולרכוש מניות והרבה. שבוע טוב לכולם.
    סגור
  • כי זה מבייש את הותיקים
    תפסיק להשתמש בותיק 03/05/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה תוקע "עובדות" שאינך יכול לעמוד אחריהם..וסתם מביע את רצונותך ומאוויך שאין להם קשר למציאות.וחוץ מזה.. מה פשר של הורדת ריבית שתהיהמעל 90%? יענו רצית להגיד שיקחו את הריבית הנוכחית ויורידו 90 אחוז ממנה ומה שישאר יקבע כריבית החדשה..? וואלא התחרפנת.
    סגור
  • 18.
    מעוף מחר 1660-1670 (ל"ת)
    אייל 02/05/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    3 27
    סגור
  • שכתבת אמש את המשפט הנל והמיספרים
    תגיד לי אייל 03/05/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האם היית בטוח..קיבלת מידע סודי..קיווית..חירבשת..האמנת..ידעת..חלמת..ניגלה לך.....אני תוהה איך קם אדם ומחרבש מיספרים סתם כך בלי שום הבנה וידע יענו על הבאב אללא..
    סגור
  • 17.
    מעוף לתקן למעלה
    לוזון 02/05/2015 19:44
    הגב לתגובה זו
    4 11
    שבוע חדש שיאים חדשים
    סגור
  • 16.
    מעוף יפתח 1651 ויסיים 1640 (ל"ת)
    מעופניק 02/05/2015 19:35
    הגב לתגובה זו
    9 23
    סגור
  • העדר תמיד טועה. האספסוף הם הרוב..והם מפחדים לקבל שינוי (ל"ת)
    זאת הוכחה 03/05/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    ביוקנסל
    אני 02/05/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בקרוב תוצאות הנפקה וגיוס בנאסדק לפני הניסוי המכריע.... המניה תעלה בין200-400% אחוז עד סוף השנה... אין צורך לחכות לתוצאות הניסוי אפילו
    סגור
  • 14.
    ושום התייחסות לרפורמת הבנקים? (ל"ת)
    והשפעתה על המסחר מחר 02/05/2015 19:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 13.
    מחר המעוף1658 ל1664 (ל"ת)
    ותיק 02/05/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • מת להיות סוחר מעוף אבל
    ליאור 02/05/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
    3 11
    אני מת להיות סוחר באופציות מעוף לטווחים של פקיעה, יש לי חברים שחיים מזה לא רע ועובדים רק בזה כמובן. אך יש כאלה שאומרים שצריך חצי מיליון בשביל להרוויח 30 אלף בחודש ולחיות בכבוד. אחרים אומרים שזה סכנת נפשות ואני עלול להפסיד את כל חייפחד אלוהים
    סגור
  • תיזהר
    אורי 02/05/2015 20:39
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לא מכיר אותך אל תתקרב
    סגור
  • לליאור
    אחד 03/05/2015 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מה שאמרת נכון: אפשר לחיות מזה לא רע, אכן צריך 300-400 אלף בשביל הכנסה של 15-20K בחודש, ואכן אפשר להפסיד את הכל תוך כמה ימים.
    סגור
  • 12.
    רציו ואפריקה זה כל הקטע.... (ל"ת)
    יעקב 02/05/2015 19:00
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • 11.
    סיום השביתה בכיל
    רוני 02/05/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    2 9
    כפי הנראה השביתה בגיל עומדת להסתיים השבוע והמניה תקפוץ באותיות יום ב5% עד 8% וזה מה שיקרה
    סגור
  • תסביר
    יוסי 02/05/2015 19:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה שסיום השביתה יקפיץ את המניה למחיר שמעל מה שהיה לפני השביתה? ולמה בכלל שהיא תסתיים השבוע?
    סגור
  • 10.
    מניות השבוע
    סוחר ממולח 02/05/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 9
    כיטוב פארמה אחרי פקיעת האופציה תתחיל בגל עליות חזק.ג'רוסלם השקעות שווה איסוף בשערים האלה אמורה להודיע על הסכם עם משקיעים אמריקאים לחברות בפורטופליו של מעין ונצרס ע"פ שווי של 15 מיליון דולר נכון לעכשיו שווי המניה שישה מיליון שקלים אני מאמין שתעלה מאות אחוזים לאחר ההודעה שצריכה לצאת כל יום מאחר וההשתלטות כבר נסגרה..לא ממליץ הכל על סמך דעתי
    סגור
  • מסכים איתך בכיטוב התחילה עלייה יפה (ל"ת)
    סטוקס 02/05/2015 20:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מחממת מנועים (ל"ת)
    כיטוב 02/05/2015 20:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 9.
    זכרו למי ניתנה הנבואה
    ציון 02/05/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    !!!
    סגור
  • ל9! תגובתך כאן היחידה שנכונה בכל מקרה (ל"ת)
    נהיה ונירא 02/05/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    חתמזלו
    דוד 02/05/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תוצאות הרבעון לחברות הגז יהיו יותר טובות מה רבעון האחרון לכן לדעתי זה הזמן להשקיע בסקטור מנייה הכי טובה היא קבוצת דלק שתציג שיפור משמעותי ברווחיות שבוע טוב למשקיעי הגז
    סגור
  • 7.
    ומה לגבי שוק האגח?? (ל"ת)
    אלונה 02/05/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 6.
    מספר 5
    איש פשוט 02/05/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה חי בעננים מתישהוא תהיה ירידה אבל מדד נמוך יגרור הורדת ריבית ואז גם הדולר וגם הבורסה יעלו חזק נבואה ניתנה ל......בהצלחה לכולם
    סגור
  • 5.
    יהיה תיקון, השבוע המעוף צולל 3 אחוז.........
    המתקן 02/05/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    15 21
    אחרי עלייה של 15 אחוז מתחילת השנה אין מנוס והמעוף יצלול השבוע 3 אחוז. בהצלחה
    סגור
  • אתה קורא בקפה או משהו כזה?
    אביחי 02/05/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אולי קלפים?
    סגור
  • קורא
    כן 02/05/2015 20:21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בקקאו ובתה הירוק בלבד רק בטעם מנטה.
    סגור
  • ובתוספת לדיברי המתקן שמעלי..
    המתוקן 02/05/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    55 1
    ברצוני לשאול ולהעיר לכותב מאמר מכובד זה.. האם יש לו התייחסות לשעריה הבועתיים להחריד של בורסתנו..ושאלה נוספת לכותב..אם ימי חמישי ושישי היו מתחלפים ביניהם בוול והירידות שהיו בוול ההיו קורות ביום ה מה עוד שהנאסד"ק ירד יותר ביום זה..גם היה מנסח כתבתו באותה צורה..ודבר אחרונה לכותב המכובד..האם יש סיכוי להשפעה שלילית כבדה של הבנקים שמהווים 25% מהמעוף שעלולים לקלקל את החגיגה עקב נחישותם של האדונים נתניהו וכחלון לצאת באופן חזק מאד מול המונופולים והבנקים בראשם שכבר עשרות שנים לא חוו תנודות ועלולים להיקלע לסיטואציה כמו הסלולאר שחטף עשרות רבות מאד של אחוזים עקב הטיפול בו..ועוד דברים כהנה וכהנה שעלולים להשפיע על חגיגתכם.
    סגור
  • שכתבתי: "ברצוני להעיר לכותב...:
    המתוקן 03/05/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה היה מיד אחרי כתיבת הכתבה המקורית במוצא"ש. האופוריה הייתה מקיר לקיר ועוד קיבלה עידוד רב מהתנהלות המוזרה של וול היום שישי שרצה קדימה ושכחה שיום לפמי זה(חמישי)היה אפשר להשיג סחורה שנישפכה לשוק בלי דורש.
    סגור
  • תיקונים
    C300 02/05/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 20
    הרבה סיבות לעתיד לבוא....אבל הוא בא בגדולללל
    סגור
  • הסבר עצמך ביתר פרוט
    C3000 02/05/2015 22:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ירדנו לסוף דעתך, מה זה הרבה סיבות לעתיד לבוא?ומה בא בגדוללללללללל?
    סגור
  • אני יודע מי אתה ומהיכן אתה משדר דבריך
    ל כ300 03/05/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אתה בחור טוב ורציני. אבל..לדעתי מעתיק וניצמד לדיברי אחרים שרושמים דברים ומקדימים אותך. עד לא מזמן היית כמו "כל החכמים" ושידרת אופטימיות אין קץ. אז מה קרה? אתה בן 59 לערך או יותר? אני רואה שנסיונך רב.
    סגור
  • מה בא?
    C300 03/05/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 16
    התרסקות המערכות המוניטריות כפי שהכרנו עד עכשיו. הניסוי הגדול בהיסטוריה החדשה נכשל! אין התאמה בין ביצועי הכלכלה העולמיים לבין הדפסת שטרות המונופול. תהליכים גאופוליטיים ינתנו את אותותיהם המוחשיים בקרוב היציבות המדומה תתרסק.
    סגור
  • 4.
    60 ולא 50 דולר, מחיר חבית נפט! (ל"ת)
    תיקון טעות 02/05/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    כיל בתנופה
    מיכה הכהן 02/05/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    6 13
    תגיע ל3400 תוך חודש
    סגור
  • כיל בדרך לשער 2500 כמו אמא פוטאש (ל"ת)
    בני 02/05/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • תסביר בבקשה
    יוסי 02/05/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    9 3
    החברה שובתת כבר 3 חודשים ולא מייצרת ולא מוכרת. כפי שזה נראה השביתה עומדת להמשך עוד מספר חודשים. למה שהמניה תעלה?
    סגור
  • 2.
    רציו - השבוע נפרדת מגיל 30
    רציונל 02/05/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    12 7
    לפחות 40 השבוע
    סגור
  • 1.
    טבע היא שלנו ולא ניתן אותה
    ארז 02/05/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    7 14
    ממתין ל 65 דולר למניה .
    סגור
  • טבע
    חיים 02/05/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    6 7
    משקיע בה שנים , בכל מימושון אני מחזק. ואיך אמרת היא שלנו ותביא תשואות נאות בהמשך. רק סבלנות.
    סגור