יום תנודתי בת"א ננעל במגמה מעורבת: מדד המעו"ף איבד השבוע 2.3%

מניית כלל ביוטכנולוגיה זינקה ב-4.3% לאחר הסכם רישיון בחברת בת, טאואר השילה 1.3%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א רשמו היום יום מסחר תנודתי. מדד המעו"ף שאיבד כבר 0.5% במהלך היום עבר לקראת הסגירה לעליות של עד 0.3% אך ננעל בסופו של יום בירידה של 0.2%. מניית  טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ריכזה את המחזור הגבוה בשוק והשילה 0.9% למרות דוחות כספיים חזקים לרבעון הראשון - לכתבה המלאה.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בשוק הסתכם ב-1.66 מיליארד שקל.
בסיכום שבועי, היה זה שבוע אדום בבורסה המקומית. מדד המעו"ף נחלש השבוע ב-2.3%, מדד ת"א 75 צנח השבוע ב-3.1% ומדד הנפט-גז איבד לא פחות מ-4% מערכו. 
עידן אזולאי, מנהל השקעות ראשי, אפסילון: "הודעת הריבית ה'אנמית' אתמול של הפד מגבירה את רמת האי ודאות בנוגע לריבית בארה"ב. אני סבור שהנתונים שפורסמו בארה"ב לאחרונה ידחו את העלאת הריבית שם לסוף השנה ואולי אף מעבר לזה.  כל זה מציב את בנק ישראל בסיטואציה לא נוחה מאחר וככל שהעלאת הריבית בארה"ב תידחה, יש להניח שהדולר ייחלש מה שייאלץ את בנק ישראל לפעול, בין אם על ידי הגברת רכישות המט"ח (כלי לא אפקטיבי ) או על ידי הפחתה נוספת של הריבית (עוד כלי שכבר איבד את יעילותו)".
שוקי ההון בעולם
מדד ה דאקס +0.27% דאקס 13,103.56 +0.27% דאקס סגירה:13,068.08 פתיחה:13,027.84 גבוה:13,109.13 נמוך:13,008.07 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הגרמני עולה 0.3% אחרי יומיים של נפילות (אתמול איבד 3.2%). הקאק הצרפתי יורד 0.1%. בצהריים פורסם כי שיעור האבטלה בגוש האירו נותר על 11.3% והאינפלציה עלתה ל-0% ממינוס 0.1%.  
המסחר בניו-יורק ננעל אמש בירידות שערים על רקע אכזבה מנתון מאקרו שפורסם -  הצמיחה בארה"ב האטה לקצב של 0.2% בלבד. מדד הדאו-ג'ונס ירד 0.41%, מדד ה-S&P 500 נחלש ב-0.37% ומדד הנאסד"ק איבד 0.63%. הפד החליט להשאיר את הריבית על כנה - לכתבה המלאה.
מחיר הנפט עלה ב-2.5% למחיר של 58.5 דולרים. בשבועיים האחרונים הנפט מבצע ראלי של קרוב ל-20% במחירו, אם כי מאז יולי האחרון מחירו התמוטט בכ-40%. מחיר אונקיית הזהב נסחר ביירידות של 0.8% אל מחיר של 1,202 דולר.
אתמול בבורסה
המסחר בבורסה המקומית ננעל אתמול במגמה שלילית: מדד המעו"ף ירד 0.7% לרמה של 1,648.56 נק', מדד ת"א 75 נחלש ב-0.8% ומדד הבנקים תנח ב-1.6%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.32 מיליארד שקל.
מניות במרכז המסחר
סקטור התרופות המשיך לרכז עניין רב: טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הרוויחה 1.2 מיליארד דולר ברבעון הראשון של השנה - הרבה מעל תחזיות האנליסטים. החברה העלתה את התחזיות שלה לשנת 2015. לכתבה המלאה.
חברות אפליי +8.83% אפליי 244 +8.83% אפליי בסיס:224.2 פתיחה:248.3 גבוה:250.5 נמוך:224.2 תמורה:15,781 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו- וויטסמוק -4.71% וויטסמוק 28.3 -4.71% וויטסמוק בסיס:29.7 פתיחה:29.7 גבוה:29.6 נמוך:27.5 תמורה:44,893 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחו הבוקר (ה') על הסכם נוסף של חברת הבת קיבו מול מועדון הכדורגל של באיירן מינכן. לפרטים המלאים - לחצו כאן
חברת כלל ביוטכנו -0.49% כלל ביוטכנו 327.7 -0.49% כלל ביוטכנו בסיס:329.3 פתיחה:329.3 גבוה:332 נמוך:325.3 תמורה:163,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עדכנה היום כי חברת הבת פוליהיל (43%) חתמה על הסכם ייצור ושיווק תרופות למחלות נדירות. ההסכם נחתם מול חברה ספרדית אשר תעביר לפוליהיל תמלוגים שיתקבלו ממכירת מוצר הפוליהיל 2 אשר צפוי לקבל אישור שיווק באירופה בשנה הקרובה.
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    רק פרוטרום ללל פרוטרום לללל
    צימר 01/05/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם מחכים אחרי תודה אלוהים תודה פרוטרום
    סגור
  • 27.
    וויסטמוק
    גבא 30/04/2015 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מנייהלפני פריצה.
    סגור
  • 26.
    רוצים לדעת איך יפתח מעוף ביום ראשון ? כנסו
    זיפו 30/04/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מאוד פשוט. תבדקו איזה מומנטום שולט בכותרות של ביזפורטל. אם ביזפורטל הוציאה מהמגירות את כל הכתבות הדוביות עם כל מיני סוקרים שצופים התרסקות 40% אז זה סימן שביז מושקעת עמוק בתוך אלפי פוטים ומשדלת את השוק לירידות וכשה ביז רוצה משהו היא תמיד תקבל את רצונה. תבדקו את הכותרות מהערב עד מוצש. רק לפני שבוע שייטנו בשער 1698 ועכשיו כבר נמחקו 55 נקודות. מה קרה ? מי מת ? אתמול התיק ירד 1.5% היום עוד 1.5% למה ? ככה !!!! ביז והמוסדיים משחקים עם ניגזרים והתיקים נשחטים.
    סגור
  • 25.
    לחבר קובי מנכ"ל אלומות.
    ד"ר ניר(איצ100) 30/04/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    44 0
    לצערנו ..אתה וחבריך המלומדים והבכירים(הערתי כאן גם לסמנכ"ל חברת ברק)זורים חול בעיני קהל המשקיעים. מי כמוכם האמונים על כללי כלכלה וחוקיה(ולא אתייחס כרגע לתנועות הכסף הגדול. חוסר שליטה על שוק הניגזרים. מצבים מדיניים. מלחמות בין מעצמות בנושאי מטבע ולא רק..ועוד ועוד)אמורים לספר לקהל שמאמין לכם ובכם כי אתם באמת טובים..את האמת המרה שידועה לכולנו כבר זמן רב. שוקי ההון מתחו עצמם הרבה מעבר לכל שווי אמיתי או תאורטי.יש מקום לספר לציבור(עם כל הכאב) את הדבר האמיתי..ולא להמתין ולנסות לגרוף עוד שיברי אחוזים. וגם..לא כל ירידה לצורך עלייה(ירידה של כמה? 10..30..76..אחוזים)ועוד סיסמאות למיניהן..וגם לא להנפיץ תורות שונות ומשונות שמאשרות את הצורך בהמשך ניפוח הבועה..שלדעתנו היא הגדולה שהייתה אי פעם..מאחלים לך ולציבור הצלחות ובריאות.
    סגור
  • 24.
    אמרתי לכם לא לטאואר ולא לאחת שמבינה היא אכן לא מבינה (ל"ת)
    מיכה 30/04/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    אמרתי לכם אתם תיראוט אדום הרבה ימים, תירשמו (ל"ת)
    מיכה 30/04/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    ותמשיך מטה ל 600 בזק, כנל דלקרכב 4000 (ל"ת)
    מיכה 30/04/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    אני לא טועה עם בזק ב 775 אמרתי, 750, בדרך ל 725, 700, 6 (ל"ת)
    מיכה 30/04/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    גם טאואר לא,דלק רכב לא, לא בזק לא פועלים, אני תמיד צודק (ל"ת)
    מיכה 30/04/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    לא לגעת במניות, אנו לפני עוד ירידות,כולל בזק,פועלים טאו (ל"ת)
    מיכה 30/04/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    מהריצפה
    חברת מרימים כסף 30/04/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מעוניינת להשכיר חתול טורבו קופה 12 צילינדר 6700 סמ"ק במצב נוראי.
    סגור
  • 17.
    טאואר לפניי סיבוב כנראה למעלה (ל"ת)
    חכם מה אומר 30/04/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    עולה עולה עולה......................................... (ל"ת)
    טאואר 30/04/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    דוחות טובים מנית יורדת לא טובים מרסקים לא מובן (ל"ת)
    קמטק 30/04/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לקנות מניות הבורסה רק תעלה . (ל"ת)
    ירון החותל 30/04/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אתה חסר ניסיון- התחלנו אתהשוק הדובי לכמה שנים- תרשום (ל"ת)
    יודע דבר 30/04/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • חתול חבול
    למכירה בהזדמנות 30/04/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 2
    משומש יד שמינית במצב גרוע. אפשר ללטפו במזבלה של ג'אסר א זרקא על יד פחון ב/8 נוף לים הקריבי שלחופי ניו זילנד אשר בפתח תקווה.
    סגור
  • לירון החתול...כנס
    ישראלי 30/04/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפה היית כל השבוע{היו ירידות}..עכשו אתה רוצה שנקנה...ושוב תברח כמו חתול
    סגור
  • 13.
    השוק התחיל אדום ויסיים בירוקקקקק!!!! (ל"ת)
    סטוקס 30/04/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה טוב (ל"ת)
    משה 30/04/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    כמו שכתבתי
    משה 30/04/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סקיילקס צירון וטאור היום......
    סגור
  • 11.
    קולפלנט !! הללויה !! (ל"ת)
    דני רופ 30/04/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על מה?
    אבי 30/04/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה בדיוק הללויה?
    סגור
  • הללויה
    ארז 30/04/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה החזאי דני - מה נסגר ?אני מושקע וקונה עוד - קולפלנט בדרך לפרסום תוצאות הניסויים ? על מה הללויה .
    סגור
  • 10.
    לגבי הדירה בברלין אשר בצרפת
    ירום החותל 30/04/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שיש לי כמותה עשרות בעולם. אני מעוניין למכור במחיר סי כדי להכניס הכסף לבורסה שהיא בגובה ריצפה ורק צריך להרים ובכלל לא צריך לעבוד לעולםכי מרוויחים מליונים רק מבורסע. הבעיה שאני לא זוכר בדיוק היכן נמצאת הדירה ורק אני יודע שהיא בברלין אשר בסקותלנד. אז בגלל שאני לא יודע איפו היא אז נאני מוכר אותה בחצי מחיר שזה אומר 70 אחוז הנחה. לגבי הפחון בג'אסר א הזרקא אשר לחופי הים התיכון ברביירה הצרפתית אני מעוניין למסור חינם כי שמואל המתווך מקיסריה השכנה יקרע אותי בעמלה ששווה יותר מהווילה בזרקא. אז מה אני פראייר. אני חתול רעב שטורף עכברים ולא עובד ולא רוצה עכשיו בגיל 71 להשלים את השרות הצבאי שלא עשיתי בגיל צעיר כי לא היתאמתי לדרישות של הפלמ"ח.אז קנו מניות כי הכל בריצפה
    סגור
  • 9.
    כיטוב פארמה בדרך לפריצה (ל"ת)
    סטוקס 30/04/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לאיזה כיוון? (ל"ת)
    לסטוקס 30/04/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למעלה אחי למעלה
    סטוקס 30/04/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    משקיעים לא מבינים כמה פוטנציאל יש לכיטוב פארמה החכמים שבינינו ידעו לזהות את זה
    סגור
  • 8.
    כיטוב פארמה בדרך לפריצה (ל"ת)
    סטוקס 30/04/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    רדהיל לפני פריצה
    שמוליק 30/04/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק סבלנות לכיוון ה100 אחוז
    סגור
  • 6.
    רדהיל מנית העתיד
    חכם 30/04/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המון עסקאות ופטנטים בקנה.
    סגור
  • 5.
    טאואר אגח ו -אם היא יורדת יותר משער 165 אני קונה קצת
    נועםדבורה 30/04/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מוזר לי שהיא יורדת יותר מהמניה אבל משהוא מתרחש שם כולם גנבים
    סגור
  • 4.
    רציו
    אור 30/04/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה רציו תני כבר בראש רוצים לראות איתך כבר בשער 40 ואחרי זה השמיים הם הגבולבהצלחה
    סגור
  • 3.
    סקיילקס צירון טאואר...
    משה 30/04/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקוה עליות....יום טוב לכולם.
    סגור
  • 2.
    כיטוב פארמה
    אסף 30/04/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הבדיחה הגדולה ביותרכנראה שההשקעה שלי ירדה לטמיוןקשה לי לראות אותך עושה תיקון אגרסיבי לשער 400
    סגור
  • 1.
    לכל מי שלא ראה אתמול - החלטתי לפרוש מכתיבתי באתר כפי
    מחזיק פרטי בגבעות - 30/04/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שכתבתי אמש בתגובה מס׳ 77 שתוכנה מדבר בעדה. אני מקווה ומאחל לכל המחזיקים הפרטיים במניית גבעות עולם, שהצדק יצא לאור בקרוב ושכספם יוחזר להם במהירה. לא ייתכן לדעתי, שבמדינת חוק יעשקו בצורה כזו את המשקיעים! לסיכום: בשורות טובות וכל טוב לעם ישראל.
    סגור