לשפשף את העיניים - תראו את המבצע שהוציאו 'הוט מובייל' למנוי סלולר חודשי

חשבתם שהתחרות נרגעת, הוט הולכת צעד אחד (ענק) קדימה. מניות הסלולר שוב יחטפו?
הוט מובייל, צילום: Getty images Israel
התחרות בסלולר רק הולכת ומחריפה, והמחירים יורדים לריצפה. לאחר שסלקום דיווחה ברבעון הרביעי על ירידה נוספת בהכנסה הממוצעת מלקוח לרמה של 67 שקלים, ופרטנר דיווחה על ירידה להכנסה ממוצעת מלקוח של 71 שקלים, שימו לב למבצע שאמש יצאו איתו ב'הוט נט' - הצטרפו לשירות האינטרנט של 'הוט נט', קבלו מנוי סלולר של 'הוט מובייל' ב-10 שקלים לחודש! המבצע לפי שעה מופיע באתר של 'הוט נט' בלבד. 
נזכיר כי בחודש ינואר יצאה הוט מובייל במבצע אגרסיבי מאוד של 40 שקלים ל-2 קווי סלולר, זה היה בתגובה להשקת הקמפיין של סלקום TV (כלומר סלקום נכנסה לתחרות בטלוויזיה, אז הוט פוגעת בסלקום). המבצע הזה גרם לשיא ניודים של כל הזמנים - 290 אלף איש רק בינואר שכן בתגובה גם גולן יצאה במבצע של קו שני ב-2 שקלים.
המבצע של 'הוט נט' מדבר על מנוי סלולר חודשי אנלימטד עם נפח גלישה של 3 ג'גה ב 10 שקלים בלבד למשך שנה. השקת המבצע הנוכחי צפויה להיות אגרסיבית ולכלול קמפיין בטלוויזיה.
לדבריו של אורי ליכט מ-IBI "הוט מבהירה כי מי שיתקוף את פעילות הליבה שלה יענש במבצעים חסרי תקדים". עוד אומר ליכט כי "להערכתנו המבצע החדש הוא חלק מההכנות האסטרטגיות של הוט לקראת השקת השלב השני והאוטומטי של השוק הסיטונאי ב-17 למאי . הוט מנסה להגדיל את בסיס מנויי הוט נט ובכך להחליש את נטוויז'ן וסמייל אשר דרכן ינסו סלקום ופרטנר למכור את שירותי השוק הסיטונאי."
מניית פרטנר 0% פרטנר 2,118 0% פרטנר בסיס:2,118 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מגיבה כעת בירידה של 2.1% ומשלימה נפילה של מעל 50% השנה לשווי של 1.55 מיליארד שקלים. סלקום 0% סלקום 3,532 0% סלקום בסיס:3,532 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 1.35% ומשלימה ירידה של 47% השנה לשווי של 1.8 מיליארד שקלים. מה אומרים בשוק כעת על מניות הסלולר? לכתבה המלאה


תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    עלות תשתית בהוט לאינטרנט
    שולה 30/04/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה כסף?
    סגור
  • 26.
    לידיעת אורי ליכט: מי שבהוט..כבר נמצא בעונ ש!! (ל"ת)
    NOT 29/04/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 25.
    אני לא עובר. הבעיה שאחרי שנה הוט מתחילה למצוץ לך את הדם (ל"ת)
    זיפו 29/04/2015 07:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 24.
    תודה למיכאל רק גולן
    אורי 29/04/2015 00:29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הענשנו את כל החברות החזירות שאכלו אותנו במשך שנים, עד שהיגיע גולן , בלי רמאויות הכל שקוף ושרות מעולה וישר , תמשיך להצליח מיכאל , אנחנו איתך תמיד. מחכים לאנטרנט וטלויזיה.
    סגור
  • 23.
    יש בעיה! רוצים לדעת איפה המינוס?
    אנונימי 28/04/2015 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קליטה טובה של האינטרנט ויש בעיות באינטרנט אני שם ואחרי שראיתי את הבעיות אני מתכוונת לעבור לחברה אחרת. מבקשת לשמוע חוות דעת לגבי חברות אחרות ולא יקרות
    סגור
  • 22.
    סיפור שקרה לי עם הוט מובייל - שומר נפשו ירחק
    דודו 28/04/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בתמימותי רציתי להצטרף להוט מובייל בעקבות מבצע אטרקטיבי. הבטיחו לי סים בחינם. כשהגיע הסים ראיתי שבחשבון אשראי גבו ממני כסף על הסים למרות שהבטיחו שזה בחינם! התקשרתי אליהם והם אמרו לי שהנוהל שלהם זה לגבות אוטומטית תשלום עבור סים, אבל מזכים את הלקוח אם הוא מתקשר להתלונן(!!). אמרתי לעצמי שלא שווה לי להתעסק עם חברה כזאת, שעוד לפני שהצטרפתי אליהם ניסו לעשות עלי סיבוב. עזבתי אותם עוד לפני שהפעלתי את הסים. שומר נפשו ירחק.
    סגור
  • 21.
    מחובר עם שני קווים + תשתית
    לא עובדמטעם הוט 28/04/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין צורך בשירות, מה שמפסיק לעבוד, חוזר לעבוד לבד. הקליטה בנייד סבירה מאוד, ללא הבדל מחברות אחרות. האינטרנט מתנתק ל 2 דקות פעם בשלושה ימים וחוזר לבד. לא קרה שום דבר, לעומת החלופות זה מחיר הוגן שכדאי לשלם.
    סגור
  • 20.
    חוץ לארץ וקליטה בארץ-בעייתי מאוד בהוט!!!! (ל"ת)
    מאיר 28/04/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    קליטה על הפנים
    מאיר 28/04/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אני שילמתי 40 שקל לשתי קווים אבל מה זה שווה שלא שהקליטה ממש גרוע וכול הזמן השיחות מתנתקות.
    סגור
  • 18.
    הוט מובייל
    לירון 28/04/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דווקא כן עדיף את הוט החברה היחידה שמה שסגרתם איתם זה מה שתראה בחשבונית שלכם ועוד דברים כמו שיחות ווידאו והודעות מולטמדייה שבשאר החברות גוזרות קופון שמן על השירותים הנל אז בקיצר היא אולי במקום הרביעי אבל בדרך למקום הראשון בקרוב ??
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    בעצת האתר
    חיים 28/04/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיפשפתי את העיניים ועכשיו יש לי דלקת מרוב שיפשופים. אבל אני חס וחלילה לא מאשים אותם אני גדול ולוקח אחריות על שטויות שאני עושה
    סגור
  • 16.
    הוט נחמדים בהתחלה
    alfa 28/04/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חכו ותראו מה בהמשך , הם עוטפים אותך בקורי עכביש שקשה להתנתק ראו מה המחירים בכבלים. ולך תתנתק , את המעיים הם מוציאים לך
    סגור
  • 15.
    הוט היא החברה הגרועה בישראל
    גיא 28/04/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שומר נפשו ירחק!!
    סגור
  • 14.
    אבוי למתחברים
    ברגרין יצחק 28/04/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוט נט כשלון לא להעיז שרת עלוב חסר שרות
    סגור
  • 13.
    בחיים לא הוט!!! מנסיון, עדיף לשלם לכל אחד אחר
    יוסי מנדלר 28/04/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מאשר לתת מספר כרטיס אשראי להוט. בחיים לא סומך עליהם. הם חברה של רמאים עם דיפלומה!!!כרגע אני בגולן והם הוגנים מאוד. ממליץ.
    סגור
  • 12.
    השרות זה כמו של הטלוויזיה jQuery20307003888012841344_1430199250603?? ?? (ל"ת)
    אלי 28/04/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    אני הצתרפתי להוט מובייל ב 39 שח
    משה 28/04/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קיבלתי ספק אנטרנט עד 100 מב חינם
    סגור
  • 10.
    לא להתקרב להוט
    מאיר פ 28/04/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    8 2
    נכון זה זול אבל הוט מרמים הן במהירות אינטרנט והן בטלויזיה עם תוכניות מימי קוקוס שרות גרוע חיובים ללא קשר לתוכנית , זיכוי רק אם פניתם למשרד התקשורת... בקיצור הוט היא מונופול דרסני המנסה להוציא את האחרים מהשוק ( הוט מחזיקה בסוללר, טלויזיה, אינטרנט ) אף חברה אין לה את כל המכלול של הוט לכן הוט מנצלת את כוחה ורוצה לזרוק את אחרים מהשוק... אם הוט תצליח ותישאר לבד .... תכינו ממחטות ....
    סגור
  • לא להתקרב
    אריה 28/04/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראשית המבצע מדבר על מובייל ולא טלוויזיה. שנית, הוט אינם מונופול בוודאי לא בתחום הסלולר. להשמיץ ברשת זה קל, השאלה היא מה הכוונה המסתתרת אחרי התגובה. יש אופציות רבות בשוק, בוודאי בתחום הסלולר- תבחר את הראויות ביותר, אין חובה לקבל את כל השירותים מחברה אחת.
    סגור
  • גם בזק
    אבי 28/04/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומצטרפים חדשים לשוק הטל כגון סלקום
    סגור
  • 9.
    גם בחינם לא
    שימי 28/04/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא יעזור כלום לא מתקרב להוט הקיתי דם איתם
    סגור
  • 8.
    אין מצב שבעולם שאתקרב לשום דבר של הוט.
    אנונימי 28/04/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    15 0
    נקודה.
    סגור
  • אני עובד שנים עם הוט ואין לי שום טענה אליהם הכל עובד (ל"ת)
    שי 28/04/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 7.
    לא להתקרב להוט. לא נוגע בה אפילו עם מקל. (ל"ת)
    מנוי גולן 28/04/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • צודק גם בחינם לא הוט (ל"ת)
    שועלי 28/04/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    לדעתי החב הסלולריות נשחטו בלי פרופורציה, תיקון יגיע (ל"ת)
    ישראלי 28/04/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 5.
    גם בחינם, לא עוזבת את גולן.
    לקוחה נאמנה 28/04/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מוכירה תודה על המהפך
    סגור
  • את 10 ככה צריך גולן נהדרים (ל"ת)
    יוסי 28/04/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    מה עם דמי מעבר בין תוכניות?
    אני 28/04/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    גובים 39 שח על מעבר בין תוכנית לכל מנוי , שעברתי ל80 שח לזוג ל40 שח לזוג שנתי גבו ממני עוד 80 שח רק על מעבר בין התוכניות , ככה עושים כסף! אני מציע לכולם לעשות בדיקה של חסכון שנתי עקב מעבר בין תוכניות ולא ליפול ברשת הזאת(תרתי משמע).
    סגור
  • בגלל זה עזבתי ועברתי! (ל"ת)
    צודק 28/04/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    צריך מזל בהוט
    יוסי 28/04/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אם זה עובד אין בעיה הבעיות מתחילות ברגע שיש תקלות.כשהאינטרנט עבד עם כל זה שהיו נפילות נשארתיכשהתחילו הניתוקים נתתי להם מספיק זמן כדי לתקן שלושה חודשים בסוף עברתי וההבדל בכסף נכון לעכשיו לא גדול.
    סגור
  • 2.
    לינק בבקשה?
    איפה? 28/04/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדקתי באתר של הוט מובייל... אין זכר למבצע האמור.
    סגור
  • רשום - באתר של הוט נט לא שדל הוט מובייל (ל"ת)
    אסף 28/04/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדקתי עכשיו
    תודה 28/04/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז חייבים לשלם להוט נט 20 שקלים נוספים לחודש עבור האינטרנט... אבל מול אינטרנט סיטונאי זה יוצא לא משתלם.... ובכל מקרה רק מנוי אחד לבית. בקיצור... כנראה לא לכולם...
    סגור
  • 1.
    הרבה קשקושים ושום דבר עיקרי. כתבה מיותרת (ל"ת)
    מה המבצע? 28/04/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור