סיום צורם: המעו"ף נפל 1.5% בהובלת טבע ופריגו, קבוצת דלק צללה 5.3%

מדד ת"א 75 צלל 2% בעקבות מגמה שלילית חריפה שנרשמת באירופה. טאואר צנחה ב-6%
סוחרים, צילום: Getty images Israel
זה היה יום ממש לא פשוט בבורסה בתל אביב. לאחר פתיחה שלילית קלה החלו המדדים המובילים לאבד גובה. המגמה השלילית התחלפה בצבעים אדומים בוהקים ובסיום המסחר סגר מדד המעו"ף בירידה של 1.5%, קרוב לרמת הנמוך היומי. מה שלחץ את הבורסה המקומית היא האווירה השלילית בשווקים באירופה שם מדד הדאקס צונח ב-2.2%.

בשוק המניות, טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק - 225 מיליון שקל. המניה התרסקה 4.5%. מניית פריגו -0.59% פריגו 30,270 -0.59% פריגו בסיס:30,450 פתיחה:30,550 גבוה:30,650 נמוך:29,810 תמורה:64,695,512 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור נמוך בהרבה - 79 מיליון שקל אך המניה איבדה אף היא גובה - 3.9%. עוד נציין את דלק קבוצה -1.32% דלק קבוצה 50,920 -1.32% דלק קבוצה בסיס:51,600 פתיחה:51,840 גבוה:52,010 נמוך:50,650 תמורה:13,480,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצנחה 5.3% במחזור גבוה, אופקו שנפלה 5.8% ו טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 6%. לחץ נרשם גם בסקטור הנפט-גז - זאת ללא כל דיווח שמסביר זאת.

מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד ב-1.45% ל-1,660 נקודות. 
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.55 מיליארד שקלים.

דרור גילאון, סמנכ"ל השקעות במנורה-מבטחים, מתיייחס להחלטת בנק ישראל להשאיר את הריבית במשק בגובה של 0.1% ומסביר - מה עושים עם הכסף?

שוקי ההון בעולם

המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת: מדד הניקיי שביפן עלה ב-0.4%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג ללא שינוי  והבורסה בשנחאי איבדה ב-1.1%. 

המסחר בבורסות בניו-יורק ננעל אמש במגמה שלילית: מדד הדאו ג'ונס איבד 0.23%, ה-S&P500 ירד 0.41% והנאסד"ק השיל 0.63%.

החוזים על הזהב הוסיפו 2.3% למחיר של 1,202 דולר לאונקיה, החוזים על הנפט הגולמי השילו 0.28% למחיר של 56.9 דולר לחבית.

מניות במרכז

מניית כן פייט ביופרמה -0.22% כן פייט ביו 222.8 -0.22% כן פייט ביופרמה בסיס:223.3 פתיחה:222.1 גבוה:225.4 נמוך:221.3 תמורה:46,836 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול בבורסה הראשית בניו-יורק ב-52% (סימול CANF) לאחר שדיווחה על נסיון להציל תרופה שלה לטיפול במחלת הפסוריאזיס.

סקטור התרופות ריכז עניין רב לאחר שחברת Mylan דיווחה על דחיית הצעת הרכש של טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . במקביל מנסה חברת התרופות הבריטית לרכוש את חברת פריגו -0.59% פריגו 30,270 -0.59% פריגו בסיס:30,450 פתיחה:30,550 גבוה:30,650 נמוך:29,810 תמורה:64,695,512 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ביום חמישי טבע תדווח על התוצאות לסיכום הרבעון הראשון של השנה.

מניית {סיליקום}צללה אתמול בת"א ב-15% לאחר פרסום התוצאות לסיכום הרבעון הראשון לשנת 2015. היום סיליקום יורדת בשיעור נמוך יותר.

הירידות במדד המעו"ף הלכו והתגברו במהלך המסחר:


תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    בבבקשה סיועו לי בגיוס הלוואת ללא ביטחונות ברכה והצלחה ל (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון ונכס 29/04/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    מדוע אינכם יוצאים בעצומה בגין כל העוול והקיפוח שנגרם
    שאלה למחזיקי גבעות: 28/04/2015 23:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכם בחצי שנה האחרונה? אם אינני טועה, יצאתם לפני מספר חודשים בעצומת דרישה לפירסום הדוח הסודי של עתודות הנפט בשדה מגד, ואכן כעבור זמן מה, יצא דיווח שכזה באמצעות פירסום די מוזר! גם זה חלק מהסאגה שיש בגבעות עולם! למרות שהדיווח היה מצויין, הנייר ירד כידוע לרמת אגורה באופן מניפולטיבי מאוד! השאלה היא כאמור, מדוע לא יוצאים הפעם בעצומה רצינית, תוך פניה להנהלות הרשות לני״ע והבורסה, לממונה עת התשתיות, ואולי אף למבקר המדינה.
    סגור
  • 32.
    תראו את הגרף היורד ממש מפחיד!!חחחחחחח
    מישל 28/04/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממחר חוזרים לחלוקה
    סגור
  • 31.
    הבנתי שהיום היה אמור להתקיים דיון בהנהלת השותפות בנושא
    מחזיק פרטי בגבעות 28/04/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המשך הספקת נפט לבז״ן. האם הדבר נכון והאם התקיים דיון שכזה? אם כן, מה הוחלט ומדוע לא מיידעים את הציבור? והשאלה הכי חשובה: מתי ישיבו לנו, המחזיקים הפרטיים את הכספים שלנו והיכן רשויות החוק בעניין זה?
    סגור
  • למה שבזן לא יקימו ויבצעו זיקוק בנגב והכל יבוא טוב לכולם (ל"ת)
    אנונימי 28/04/2015 23:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הכל ענין של כסף בזן רק להרוויח עופר לא ישקיע גרוש בבזן (ל"ת)
    לאנונימי 28/04/2015 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למחזיק כמוני
    אסתר 28/04/2015 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה בזן צמצמו את רכישת הנפט מ440-400 חביות ליום ל340-300 חביות ליום בטענה על צמצום נזק לסביבה בעקבות צמצום רכישה יצטרכו בגבעות לצמצם הפקה דבר שיפגע בנו המשקיעים שנית אם כך אז למה לפתח שדה נוסף אם כן אז צריך לייצא נפט גולמי לבתי זיקוק במצרים או אלטרנטיבה אחרת בקיצור ימצא פתרון בבזן אין בררה והם חייבים בהסדר עם השותפות לנפט הגולמי שמופק שם
    סגור
  • למחזיק
    נתן 28/04/2015 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין דיון 2 הצדדים עיקשים לא ידוע למה אבל כל אחד עקשן לעצמו אז זהו זה בינתיים אני לא מבין אבל חבל חבל
    סגור
  • למחזיק הפרטי
    עמוס 28/04/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזן עסוקים בדיון ובאיום עם רשויות מונציפאליות נבחרות בנושא סביבתי זהומי וממשי שטוענים שהם המקור להרס ופגיעה באוכלוסיה שנמצאת סמוך להם ושהם הם האחראים בלבד לזיהום הסביבה לכן הדיון המקצועי עם השותפות גבעות נדחה לתאריך אחר ולא צויין מתי הוא יתקיים לכן מה שהיה הוא מה שיהיה עד שיוחלט מתי ואיך ומה גובה התמלוגים החדשים בעקרון בזן בטענה עקרונית שמחיר חייב לרדת השותפות המוגבלת לא מסכימה ובבזן אין סבלנות וזמן להתווכח בידיעה שהשות אין לה אלטרנטיבת שיווק אחרת לנפט שמפיקה בקיצור הכל פה כיפוף מרפקים מי ישבר לאל פיתרון כל טוב לך וערב טוב
    סגור
  • תודה לכם על התשובה. כל טוב לכם. ממני, מחזיק פרטי
    לעמוס ונתן היקרים! 28/04/2015 21:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במניית גבעות עולם (ברשותי 11.9 מ׳ יחידות בשווי תיאורטי נוכחי בבנק של 119 א׳ ש״ח). באופן אישי, אין בכוונתי כלל למכור את היחידות שברשותי מחוץ למסגרת הבורסה ואני נאלץ להמתין עד לסיום ההקפאה הבלתי חוקית בעליל שהוטלה עלינו ע״י הנהלת הבורסה. מקווה בכל ליבי שהצדק יצא לאור ושהנייר יחזור להיסחר בבורסה במחיר ריאלי, סביר והוגן. ושוב, כל טוב לכם ולכל כלל ישראל. (הרב שלי הסביר לי פעם שברכה זו כוללת את כל הטוב. כשמה כן היא: כל טוב).
    סגור
  • טען עוד
  • למחזיק הפרטי בגבעות
    עמוס 28/04/2015 23:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חן חן לך על תודתך אני רואה עוד תגובות והתיחסויות וזה טוב בעקרון כולם טועים וכולם צודקים בזן לסביבה טועה וצודקת על המחיר גבעות על דרך התנהלות קלוקלת ועל רצון אולי לשפר לפתח ולהרוויח הרשות שפעלה כמו שפעלה והפסיקה מסחר בטענה של אגורה דבר לא הוגן למרות שאגורה זה בעצם אין מסחר כלל אנו שנותנים לכל הפרסה הזו לקרות אבל צודקים בטענות שאסור שזה היה צריך לקרות בקיצור הכל מכל אבל התוצאה עגומה לכולם כל טוב לכולם
    סגור
  • 30.
    מה קרה שיורדים?
    לימור 28/04/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רגילה רק לעליות
    סגור
  • 29.
    דעש כלכלי -גילה כלכלי
    אורן 28/04/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם מתפלאים על הירידות ברציו ? הרי עשו לה פיגוע כלכלי מטעם המדינה בהובלתו של אחראי על מונופול החכמה
    סגור
  • 28.
    משקיעים יקרים שתי מילים. $$$כיטוב פארמה$$ (ל"ת)
    הזאב 28/04/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל הכבוד..שיחקת אותה-האם לקנות? (ל"ת)
    לזאב שלום 28/04/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לפי דעתי יש להם עוד הרבה לאיפה לטפס אבל החלטה שלך גבר (ל"ת)
    הזאב 29/04/2015 01:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    איזה פחד ירדו היום 1.48 אחוז. מתחילת השנה 17 למעלה (ל"ת)
    איתן 28/04/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    מלכודת פתאים
    אורי 28/04/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שקורה עכשיו במורסה שלנו אופיני למלכודת הפתאים שאנו נתונים בה תמיד. מחכים עד שעה 16:00 שבה לא ניתן יותר לסחור בקרנות הנאמנות ואז מורידים את השוק בצורה אגרסיבית. ממש מפולת. אז הלואי שנספוג את הירידות של היום ומחר ונפיל את הבורסה עד הסוף. פעם אחת לתמיד נראה את הספקולנטים זוחלים על גחוניהם.
    סגור
  • 25.
    בהצלחה
    רדהיל הודעה 28/04/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תציג בכנס השותפויות BioNetwork East במיאמי, ארה"ב ב-5.5.15
    סגור
  • 24.
    רציו
    ציון 28/04/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביבי כבר יטיס את הגז למעלה יעשה את השינויים הנדרשים
    סגור
  • לציון
    ציונה 28/04/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה בטוח? הוא התייעץ איתך בעניין?
    סגור
  • רציו
    ציון 28/04/2015 19:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תזכור את המילים שלי תוך חודשיים תשובה ונובל יקבלו את כול מה שביקשו אתה חושב שהם פריארים אולי
    סגור
  • 23.
    שימו לב לכיטוב פארמה! עולה עולה (ל"ת)
    אסף 28/04/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 22.
    טבע
    לירון 28/04/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 9
    נילקחה חבילה רצינית . הרי בקרוב תרכוש חברה כל שהיא. מבחינתי השקעה לט"א.
    סגור
  • התארך לך האף פינוקיו (ל"ת)
    סבא ג'פטו 28/04/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 21.
    יכול להיות שיש בעיה עם הפוחלצים?
    מנדיגו 28/04/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איפו מעלמו ה16 פוחלצים כולל גם אשה זקנה בתוכם שהעמיסו אותנו במניות זבל והם עכשיו נסעו לעולם הרחב בכדי לחפשאת הדירות שקנו להשקעה ברחבי העולם ולרוע מזלם מרוב דירות בעולם כולל ברלין אז הם שכחו חלק מהדירות שבעולם ועכשיו הם בבעיה כי יש להם ים דירות בעולם שחלקם הם לא זוכרים איפו מרוב הרבה דירות בעולם. יכול להיות שהבעיה של הפוחלצים שהם בגיל מתקדם והזכרון קצת משתבש ויכול ליות שהם לר לומדים דף גמרא אז המוח לא מחודד ויכול להיות שבגלל שלא עשו צבא אז יש להם נקיפות מצפון וזה מעיק על הראש והזכרון וגם יכול להיות שהם בתולים ואז לא ידעו גבר או אישה ועבודה עברית זה להשחית לריק ולכן הצטבר הרב חומר שמחפש דרך לצאת אזהוא עולה ומתעאבב בראש אם האין מוח וכך לא זוכרים איפו הדירות
    סגור
  • 20.
    מישהו יודע מה קורה ברציו? על מה הנפילה הזו ? (ל"ת)
    יעקב 28/04/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    על מה בדיוק רציו יורדת זה היום השני ? (ל"ת)
    יעקב 28/04/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ליעקב..עלתה סתם{הרצה קטנה}
    יוספי 28/04/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא עלתה ע"מ שכמה בחירים יעשו קופה קטנה וזהו...אין סיבה משמעותית לעליות האחרונות..
    סגור
  • 18.
    מה קורה לה? (ל"ת)
    רציו 28/04/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שיש לה סחרחורת ובחילה
    שמעתי 28/04/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי היא בהריון?
    סגור
  • 17.
    אפסייד 25% לא לפספס יעד 8.1$
    מג'יק 28/04/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבינלאומי מתחילים לסקר את מג’יק בהמלצת קנייה ואפסייד של כ-25%
    סגור
  • 16.
    טבע+פריגו, תיזכרו-מי אמר לקנות טבע ב 18,000 ופריגו ב50 (ל"ת)
    מיכה 28/04/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 15.
    לא לגעת בדלק רכב הדרך ל 4500,ומשם ל 4000,לא טועה אף פעם (ל"ת)
    מיכה 28/04/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 14.
    טבע כבר בהליך קנייה שלי,לא לגעת בטאואר הדרה ל 6000 כבר (ל"ת)
    מיכה 28/04/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אז כמו שאמרתי בזק 750,725,700,ומטה,לא טועה, אף פעם (ל"ת)
    מיכה 28/04/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    תקנו טאואר כל ירידה לצורך עליה. (ל"ת)
    אחת שמבינה א' 28/04/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • לאחת שמבינה א' המכובדה
    צימרוך 28/04/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    עד איזה ירידה את ממליצה לקנות ואולי אף לעשות קיזוזים? אם חלילה יירד בואי נגיד 30 אחוז אז לקנות לפני שיעלה? ואם חס וחלילה וחס יירד 78 אחוז אז לקנות לפני שיעלה בחזרה? מה המחיר הראלי שגבירתי מעריכה שזה שווי הוגן של החברה שאליו כדאי להתייחס אם תרד ככה וככה.. שהרי אין טטם לקנות בכל מחיר ואפילו אם המנייה באמת מעולה ואם קניתי בואי נגיז במינוס שישים אחוז ואז מהשער ההוא יורדת עוד שלושים אחוז אז מה הועילו חכמים בתקנתם..תני שערים אמיתיים שאת מאמינה כי אני מפוצץ במניה אבל אם ימשיך לרדת ולרדת ואני אקנה ואקנה רק מתוך מחשבה שאחרי הירידות יבואו עליות אז מה עשיתי. דרך אגב..מזמן לא כתבת לאייל משהו א נחמד אבל גם הוא משתמש בירידה לצורך עלייה ישתאום ביינכם?
    סגור
  • זאת הטעות הכי גדולה..לא לנסות לתקן..
    סוחר 28/04/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לשים סטופ לוסים ולעוף..אם אתה עמוק מדי זאת בעיה..אבל קנייה לשם תיקון היא טעות של מתחילים
    סגור
  • 11.
    המדינה יושבים להם במגדלי השן ומה איכפת להם מעשוקי גבעות (ל"ת)
    תאור מצב- קברניטי 28/04/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אינו מטריד אותם כלל! ו (ל"ת)
    מסכימה איתך - הנושא 28/04/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    מה עם בנק לאומי (ל"ת)
    חזק מאוד 28/04/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לחזק מאד
    בנק ללומי 28/04/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אני בסדר..ומה איתך?
    סגור
  • 9.
    הכוכבות הבאות השנה יהיה שמח שם בהצלחה לסבלנים!!!! (ל"ת)
    קמטק ורדהיל 28/04/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    אינטק אמורה להיות לקראת מהלך גדול (ל"ת)
    אינטק פארמה לעקוב 28/04/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    הדבר הזה ..זה זה על בטוח?
    הי אח שלי 28/04/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נודניק..כבר שאלת אמש אם זה זה או שזה לא זה ועניתי לך בפרוש שזה הדבר האמיתי בהתגלמותו..אז מה אתה שואל אותי על הבוקר אם זה הדבר האמיתי וזה זה על בטוח. קבל פעם אחרונה זה.זה וזהו זה.
    סגור
  • הדבר ההוא שזה למעשה הדבר הזה הרי הודיע לך
    היי גיס של אחותי 28/04/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בכל הצורות שיש לך צ'אנסה של החיים לשים הכל על השולחן ולברוח.אז מה אתה מקרצץ לי שכל המומחים והטכנאים טוענים שהכל בונבון ולא רואים בועה..יאללא אז ארוז פקלאות וזרוק לג'ארה באמא'שך...איזה "שמונת הזמנים ואני נחוש בדעתי" בראש שלך...יאללא זרוק..
    סגור
  • נו טוף..שיהיה..אשמע בקולך ואזרוק..
    היי דוד של גיסי 28/04/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רגע..אבל מה התכוונת לזרוק ולאן..לא חבל..זה כמו משומש במצב גרוע יד רביעית מרופא פיסח..יאאללא..עזוב אותך..זה כולא כסף..בא..והולך..והולך..ובא..
    סגור
  • 6.
    אינסוליין לשער 24 השבוע! (ל"ת)
    סוחר 28/04/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לסוחר..אמרת אתמול וראינו מה עשתה.... (ל"ת)
    עזרא 28/04/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אמרתי שהיא תעלה ל 24 במהלך השבוע הזה
    סוחר ותיק 28/04/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש עוד כמה ימים.. נחיה ונראה.. בנוסף אגיד שכנראה במהלך מאי היא תגיע ל 27 - 30. ואם יקבלו אישור מהגרמנים היא תעוף ל 100
    סגור
  • אתה דרדס זב חוטם זקן טיכו.
    אתה סוחר ותיק? 28/04/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה אתה זורק כאן מספרים וכיוונים..מה אתה מזיינתמוך פי 5 פי 100..פיזדייץ..הבנת? תעוף..תתרומם..תשתגל..מה אתה מקשקש ..לך קח חמש גרושים מסבתא וקנה במבה וסתום תפה
    סגור
  • 5.
    הודעה של טבע דואליות לא ירדו הרבה
    שיר 28/04/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאור ההודעה המשחק השתנה לכן הירידות יתמתנו
    סגור
  • 4.
    ישראלי
    לנועםדבורה-אחת שמבינ 28/04/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחת שמבינה א'+סוחר חתיך..וכל תומכי טאואר היקרים..פישלתם בגדול...בטח תמשיכו להמליץ לקנות לא?
    סגור
  • לטאואריסטים
    פונקלביץ' 28/04/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    14 2
    יכול להיות שחברה טובה ויכול להיות שלא..אבל ראיתי כאן שאנשים מתייחסים אליה ברוח אהבה וסלחנות כמו לאהובתם ..זאת סך הכל חברה וצריך להתייחס אליה ככזאת...וחוץ..בהשקעות צריך לא להפעיל רגשות אלא מוח פורה. בהצלחה.
    סגור
  • 3.
    ארביטראז
    סוחר מעו"ף 28/04/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מלשפוט את הכותרת שלכם - השפעת הפערים באופקו טבע ופריגו הם יותר מחצי אחוז כפי שציינתם בכתבתכם. בעמוד הארביטראז שלכם מצויין כי הפער הוא למעלה מאחוז. חייבת להיות חפיפה בינכם לשאר אתרי הכלכלה. לא יתכן כי כשנוח לכם (אולי משיקולים זרים) אתם משתמשים בנתוני גלובס (שהם מוטעים כבר תקופה ארוכה) וכשלא נוח לכם אתם משתמשים בשלכם. מהו הפער הנכון!!??
    סגור
  • 2.
    צירון- אתמול חזרו הקונים, כמו שצפיתי. היום המשך עלייה
    אבי 28/04/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    3 12
    ראו הודעתי מאתמול, חברת צירון עשתה מהלך תוך יומי לקראת הסגירה של 20%. גוף גדול אוסף סחורה והיום ומחר צפוי המשך זינוק. הולכת להודיע בשבוע הקרוב על סגירת חוזה לבית הזיקוק בשווי 40 מיליון. שימו לב לתזמן את הכניסה נכון
    סגור
  • לאבי
    ממדוס 28/04/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מדוע אתה מנפח כאן ת'מוח עם חברה אלמונית ששווה שנקל וחצי.ראיתי לאחרונה שבכמה מאות שקלים היא נעה אחוזים ניכרים לכאן או לכאן. אז אני מבין שקנית וניתפסת שם..אז עזוב אותנו משטויותיך ואל תסבך כאן אנשים.
    סגור
  • לאבי
    ממדוס 28/04/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה אתה עושה מאמצים למכור שם עכשיו סכום עתק של 4100 שקלים ואין קונים לסחורתך גם בקרוב ל 5 אחוז למטה..מהיכן צצת לנו עם הצירון הזה שעד עכשיו אפילו לא שמעתי על קיומו...
    סגור
  • הרצת מניות הינה עבירה פלילית. (ל"ת)
    לידיעתך 28/04/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • תפסיק להריץ