נעילה שלילית: החלטת בנק ישראל העבירה את המעו"ף לירידה של 0.2%

חברת מיילן החליטה לדחות את הצעת הרכש של טבע והמניה צללה ב-2.9%. הדולר צונח ב-0.9% לאחר החלטת הריבית
ירידות, צילום: Getty images Israel
מסחר תנודתי ומעורב עבר לצד השלילי עם פרסום החלטת בנק ישראל בשעה 16:00 למרות שהמסחר בוול-סטריט נפתח במגמה חיובית. מדד המעו"ף עבר במהירות מעליה של 0.2% לירידה בשיעור דומה - צפו בגרף. מניית טבע +0.79% טבע 6,390 +0.79% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,510 גבוה:6,510 נמוך:6,325 תמורה:65,720,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 2.9% במחזור גדול של 166 מיליון שקל לאחר שחברת Mylan סירבה להצעת הרכש שלה.
מדד ת"א 35 +0.31% מדד ת"א 35 1,465.84 +0.31% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:170,512,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  ירד ב-0.2% לרמה של 1,684.46 נק',
מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.45 מיליארד שקל.
הערכות הכלכלנים היו כי נגידת בנק ישראל פרופ' קרנית פלוג תותיר את הריבית על כנה ברמה של 0.1% - וכך קרה. החלטת הריבית העבירה את המדדים המובילים לטריטוריה שלילית וגם השפיעה על המסחר במטבע חוץ - הדולר ירד ב-0.9% במסחר הרציף.
המסחר בעולם
בבורסות המזרח הרחוק המסחר נסגר במגמה מעורבת כאשר הראלי בבורסות בסין נמשך בעוצמה. מדד שנחאי טס 3% והשלים מהלך אדיר של 40% מתחילת השנה. ומדד ההאנג סנג הוסיף 1.3% לערכו. בצד השלילי ניצב הבוקר מדד הניקיי ביפן שנחלש ב-0.2%. 
מניות במרכז
האם מניות הסלולר פרטנר +1.64% פרטנר 2,107 +1.64% פרטנר בסיס:2,073 פתיחה:2,099 גבוה:2,126 נמוך:2,089 תמורה:3,967,985 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום -0.12% סלקום 3,416 -0.12% סלקום בסיס:3,420 פתיחה:3,390 גבוה:3,459 נמוך:3,390 תמורה:1,076,683 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נמצאות כעת בדרגת קניה? בתוך מהלך העליות האחרון של הבורסה המניות התשו להתרומם ואיבדו עד 50% מערכן. Bizportal מנתח את הסיטואציה במניות אלו. לכתבה המלאה - לחצו כאן
סקטור התרופות ממשיך לרכז עניין רב על רקע התוכנית של טבע +0.79% טבע 6,390 +0.79% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,510 גבוה:6,510 נמוך:6,325 תמורה:65,720,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לרכוש את חברת מיילן. האחרונה דווקא מעוניינת יותר לרכוש את פריגו +0.07% פריגו 30,290 +0.07% פריגו בסיס:30,270 פתיחה:30,400 גבוה:30,480 נמוך:30,290 תמורה:1,849,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ביום חמישי בצהריים תפרסם חברת טבע את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הראשון של השנה.
חברת {כן פייט ביופרמה} רוצה להציל את התרופה לפסוריאזיס שנכשלה בניסוי החשוב בחודש שעבר. היום מדווחת החברה כי ניתוח נוסף שערכה החברה מצביע על יעילות התרופה לאחר 32 שבועות. בתגובה - מניית החברה מזנקת במסחר. לידיעה המלאה - לחצו כאן
חברת {נובה} עדכנה היום כי חברת ריוורה שנרכשה על ידה קיבלה הזמנה לפתרון x-ray  מתקדם מיצרן זכרונות מוביל. בחברה מציינים כי צבר ההזמנות מאמת את ציפיות הסינרגיה מהרכישה ומייצר זרם הכנסות משמעותי לחברה. 
מדד המעו"ף שינה כיוון בשעה 16:00 עם החלטת הריבית של בנק ישראל:

תגובות לכתבה(68):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    כיטוב פארמה עלתה על הגל מי שמשקיע עכשיו זכה לרווח מטורף (ל"ת)
    הזאב 27/04/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 41.
    מלאנוקס
    רצ 27/04/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך ל60 דולר רק סבלנות
    סגור
  • 40.
    הנה הדקס עלה מעל 1.5 והתעודה הרבה פחות 3.5, ככךגנבו 1 % (ל"ת)
    מיכאל שורץ 27/04/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אין לו מושג ונותנים לו במה (ל"ת)
    מיכאל שורץ 27/04/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    מאז שגורביץ טען מדד 75 יטוס למעלה הוא רק יורד (ל"ת)
    מיכאל שורץ 27/04/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • להגיד לא עולה כסף
    אז אמר 27/04/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואולי הגי'רפים הם שהיטעו אותו?
    סגור
  • 37.
    זה זה או שזה לא זה?
    הגד נא לי 27/04/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאאללה שתוק כבר..זה זה וזהו זה.
    סגור
  • תגיד לי פייר הזה הזה זה נכון?
    אתה רציני? 27/04/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תשבע באחותך..
    סגור
  • יא סתום
    שתוק כבר 27/04/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין לי בכלל אחות..
    סגור
  • אתה אומר
    אז מה 27/04/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הניבזים סתם הריצו ת'חוזים הרקובים?
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    גם בזק לא טובה וגם השוק קאקי במיכנסיים (ל"ת)
    מיכה 27/04/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 35.
    כפי שאמרתי, הריבית ללא שינוי,ופועלים גרועה לא לגעת (ל"ת)
    מיכה 27/04/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 34.
    אפילו השוד הגדול במדינה שהיה בבנק למסחר, קטן לעומת שוד
    אחד מעשוקי גבעות 27/04/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחזיקים הפרטיים הקטנים בגבעות! איפה רשויות החוק? מתי נזכה לראות את כספינו בחזרה?
    סגור
  • חבר יקר..
    פרופ. א 27/04/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ליבי ליבי איתכם..ומהמעט שאני מכיר את המקרה..אני חש שיש צדק בדבריכם.לדעתי..עליכם לעבור לפאזה של חכמים יותר מאשר פאזת צודקים. זה שאתם יורים לכל הכיוונים..אתם מפספסים את העיקר..והעיקר כנראה זה השבת המצב לקדמותו ושהצדק יצא לאור...אתם חייבים להתארגן ולהיות ממוקדי מטרה ולרכז כוחות ולנקוט בכל האפשרויות החוקיות שחוק המדינה מקנה לכם בזכות ולא בחסד. מייחל להצלחתכם..מקווה לשמוע בשורות טובות. ערב טוב.
    סגור
  • ממני אזרח עשוק בגבעות - אתה צודק בכל מילה ואני חושב
    לפרופ. א היקר! 27/04/2015 22:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיוק כמוך, אך הבעיה כפי שאני רואה הינה שאף אחד לא נטל על עצמו עדיין את ריכוז הנושא. אינני רואה שום התארגנות של בעלי היחידות וחבל על הסבל המיותר שממשיך להיגרם למחזיקים הפרטיים במניה זו. אכן חייבים להתארגן ולהיות ממוקדי מטרה בנושא חשוב וכאוב זה, כפי שהצעת, אך שוב, אני חש בינתיים די בודד במערכה ואין ביכולתי לטפל בנושא.
    סגור
  • 33.
    כפי שנאמר דלק רכב לא שווה כלום,לעולם לא תגיעה ל 5000 (ל"ת)
    איתן 27/04/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 32.
    אמרתי לכם בזק לא שווה כלום,כבר אדומה - שורט ענק (ל"ת)
    מיכה 27/04/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 31.
    הדשדוש זו החולשה האמיתית (ל"ת)
    ניר 27/04/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    גם לי הקפיאו את הכסף במניית גבעות עולם. דופקים כאן את
    אחד מהאזרחים ההגונים 27/04/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    17 2
    האזרחים ואין פוצה קול ומצפצף! לאן נעלמה לה הרשות לניירות ערך? מדוע הנהלת הבורסה אינה פועלת לפי החוק לביטול ההשעיה באופן מיידי ולתיקון שער הנייר כפי שצריך להיות? לאן נעלמו להן כל רשויות החוק במדינה?
    סגור
  • 29.
    מי ששמע שלא להשקיע כאן הרוויח בגדול,פוטסי ניקיי עדיפים (ל"ת)
    עודד 27/04/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 13
    סגור
  • 28.
    איך צחקו עליכם עם בזק-היתה כמעט 2- לא שווה כלום (ל"ת)
    שמשון 27/04/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 27.
    תשלמו לחוקרי רשות ניירות ערך יבדקו קסם דאקס פי 3 לונג (ל"ת)
    מיכה שוורץ 27/04/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    אתם צופים בגנבת ת. סל דקס פי 3 בשידור חי,ללא בדיקת רשות (ל"ת)
    מיכה שוורץ 27/04/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    תעודות סל גנבה לאור יום אתמול גנבו 0.6 ,היום בדאקס 1.5 (ל"ת)
    רני דמרי 27/04/2015 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    דאקס ירוק אבל התעודה לא- חחח -עבודה עיברית (ל"ת)
    דניאל 27/04/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    הארץ -המדינה גנבה לי את חסכונותי האישיים בגבעות עולם ואין
    אזרח מיואש ממרכז 27/04/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאן אף גורם במדינה שאיכפת לו או שמזיז לו משהו!!! העיקר לגבות מס הכנסה, מיסים עירוניים וביטוח לאומי מאנשים שבקושי משתכרים, הם יודעים טוב מאוד! 
    סגור
  • נכון מאוד. הם מסדרים כהוגן את מעמד הביניים והשכבות
    רמת גני עשוק בגבעות 27/04/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    11 0
    החלשות בציבור. אותם אלה שבקושי יודעים לא רק כיצד לגמור את החודש, אלא גם כיצד להתחילו - מטילים עליהם מיסים שונים ומשונים, אפילו את מעט החסכונות שחסכו בבורסה בגבעות עולם למשל, מנסים לגזול מהם! אין שום בושה במדינה הזו! הפקר פטרושקה אומרים בפולנית(למרות שאינני פולני). מטילים פה מע״מ על מוצרי יסוד למשפחות מעוטי יכולת! לוקחים מס בורסה מאנשים שכירים שבקושי מרוויחים משהו בבורסה, ואם בכלל... ואפילו את החזרי המס המגיעים להם, מס הכנסה לא מחזיר! אני מפסיד כבר מספר שנים בבורסה ואינני יכול לקבל החזרי מס בגלל זה, ואפילו לא על העמלות הרבות ששילמתי לבנק! פשוט בושה וחרפה!
    סגור
  • 22.
    אנו מראים לכם מי שולט בשוק רק שורט והפוטים טסים (ל"ת)
    פיני 27/04/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 21.
    עדיף גרמניה,אנגליה,יפן,וארהב-לא מעוף פה ולא75 (ל"ת)
    רונן 27/04/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 20.
    לא להשקיע כאן,צוחקים עליכם בהכל (ל"ת)
    רונן 27/04/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    רציתי לדעת איך אפשר לדעת עד למתי פרעון
    נועםדבורה 27/04/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אגח ד של טאואר ואיך אפשר לדעת ?
    סגור
  • 18.
    ולראיה כל הפוחלצים נעלמו
    המצב לא טוב 27/04/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    18 1
    ולמי שלא מבין הרי כל אלו ההזויים שלא עובדים ורק מתפרנסים מהכסף שהם משקיעים שהם מרימים אותו מהריצפהועושים מליונים וקונים דירות ברחבי העולם שהם אפילו לא זוכרים היכן הדירות ומה כתובתם . זה התחיל בעילעי ועבר לחתול ואז צצו עוד 14 פוחלצים או מפוחלצים איך שתירצו ולמיטב זיכרוני בחורה אחת בתוכם. אף אחד מהם לא שרת בצבא ןלא לומד דף גמרא והם כולם בתולים ואטין משפחות כי אף אחד לא רתה להתחבר עליהם ובקיצור ערימה של בבונים שהכניסו אותנו עמוק עד צוואר לבורסה ועכשיו שצריך אותם הם נעלמו. אז או שהכל היה הצגה וחרטא או שהם מלקלקים כרגע את הפצעים או שכולם זה אחד והוא החתול ירון או שדודה קלרה הפסיקה לתת דמי חנוכה בפסח. אז נה לעזעזל יהיה איתנו כי נישארנו בלי מורה דרך לחיים
    סגור
  • מי אמר לך להסתמך על החתול ההזוי תלמד להבא מהנסיון (ל"ת)
    אפרים 27/04/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה
    לאפרים 27/04/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה באמת בחור נשמה.
    סגור
  • 17.
    החגיגה התחילה (ל"ת)
    בונוס אמרנו בום 27/04/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • 16.
    אלביט מע'
    מהנדס 27/04/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מבחינתי הזדמנות איסוף. חברה עם פוטנציאל אדיר , חוזים רבים בצנרת (מה לעשות טרם נגמרו המלחמות...)
    סגור
  • את/ה נמצאים בקזינו ה״בורסה״. (ל"ת)
    מהנדס? הרצה? 27/04/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מאותם אזרחים פרטיים שהשקיעו בגבעות - אינני מבין למשל
    אף אני משתייך לאחד 27/04/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מדוע לא יוצאת עצומה בשם כל המחזיקים להשבת כספם? לפני מספר חודשים יצאה עצומה ובה דרישה לפירסום מיידי של הדו״ח הסודי של עתודות הנפט בגבעות, וכידוע מספר ימים לאחר מכן, יצא פירסום לציבור! לאור זאת, לא ברור לי מדוע לא פועלים שוב בכיוון כזה של הוצאת עצומה ובה דרישה מיידית להשבת הכספים שנגזלו מאיתנו!!! מאוד מוזר ותמוה בעיני מדוע חברי פורום גבעות, לא פעלו עד כה להוצאת עצומה כאמור, כפי שהם פעלו בנושא פירסום עתודות הנפט שבשדה מגד!!!???
    סגור
  • 14.
    מתחת לראדר קמטק בורחת
    אביעד 27/04/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחמישה ימי מסחר האחרונים היא מטפסת כבר למעלה מ11%שימו לב ותעקבו.
    סגור
  • 13.
    בורסה מגעילה משקיעים מזוכיסטים
    שוקי וייס 27/04/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אין שום טעם לפתוח את הבור - סה ביום ראשון !!! מסחר מגמתי , לא מעניין , לא מלהיב ויבש כמו מדבר , קורא להנהלה לבצע פעולות בדחיפות אחרת לא תהנו ממשכורות העתק , וכן דאגו למשקיעים בין גדולים בין קטנים זאת מטרת הבורסה לניירות ערך { לרגע ששכחתם }.
    סגור
  • לבורסה
    שוקו וייץ 27/04/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ואוסיף שעליכם לדאוג הבורסה רק תעלה והרבה וגבוה ובלי סוף. לא צריכים להיות מגעילים ולתת לבורסה לרדת אפילו קלות וגם חס וחליסה שלא יהיה בלי שינוי. בורסה מעצם טיבעה היא השקעה בטוחה ואחראית ועליה לשמור מכל משמר על כלל המשקיעים. אני עומד על זכותי ההיסטורית הלגיטימית לשהות בבורסה שרק תעלה ותניב רווחים ורבים אם אפשר. אחרת אם יש הפסדים אפילו קלים עליכם להודיע לנו לשם שלא נפסיד אפילו אגורה שחוקה. ואני מדגיש שקהל המשקיעים אינו קהל חזירים ואנו בכנות מסתפקים במועט. אם תאפשרו לנו להרוויח כל יום בין 3 ל 4 אחוז נטו על הקרן והרווחים נראה זאת בעיין יפה. אין לנו עיניים גדולות ואנו לא מביישים עצמנו ודורשים 8 עד 11 אכחוז ליום. כמו שאמרתי אנו צנועים ומבקשים באזור 4 אחוז ליום. אם תעשו חשבון אז כל בקשתנו זה 4 אחוז ליום ואפשר לפעמים גם 3 אחוז ואז כל 100 ימי מסחר בריבית דריבית כל עשרה מליון שקל שלנו יהפכו כולה ל446 מליון שקלים. אז מה כבר דרשנו. מה נראה לכם מוגזם שלכל אחד מאיתנו יהיה הון בסיסי קטן בצד בסך מליארד שקלים. אנו בעד השלום והאהבה והאחווה ובעיקר קצת מאד אושר וקצת מאד עושדר. אם היינו רוצים הרבה עושר היינו
    סגור
  • 12.
    בונוס-שימו לב כל היצע
    חגי 27/04/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שיש סביב המחיר הנוכחי ניקלט ,המחזור כבר עכשיו 400000 ש"ח עם כמעט 1000000 ע"נ שהחליפו ידיים !!!
    סגור
  • בונוס
    בונוס 27/04/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בנוסף פורסם לפני מס׳ דקות שבוצעה הקצאה פרטית למשקיע בסכום של 2000000 ש״ח לפי שער של 50 אג׳ שמשקף עלייה של 16% ביחס למחיר הסגירה אתמול
    סגור
  • 11.
    ממליץ לעיין בתגובות 38,43,66 מאתמול לגבי גבעות ולהתחיל
    דעה אישית ממחזיק 27/04/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    23 0
    לפעול למען המחזיקים הקטנים בגבעות, אשר ״סידרו״ וקיפחו אותם מאוד! כל מי שיכול לטפל בנושא, מתבקש לרכז את הנושא ולנסות לארגן פניה רצינית בשם כל המחזיקים הפרטיים לגורמים הבאים: הנהלת הבורסה, הנהלת רשות לני״ע, הנהלת שותפות גבעות עולם, הממונה על תשתיות הנפט והגז (השר סילבן שלום). העתקים לידי: מבקר המדינה, לשכת ראש הממשלה, נשיא המדינה. אני אחד מאותם מחזיקים פרטיים בנייר, אשר פשוט ״לקחו״ את כספי שלא בצדק ושלא על פי דין ויושרה. אין באפשרותי (וכפי שכבר כתבתי והדגשתי בעבר) לטפל בנושא באופן אישי, ועל כן אני פונה בזאת כאן עליכם. אין לי שום קשר לאף אחד מהנהלת השותפות, או למישהו מחברי השותף המוגבל, או למישהו מחברי הפורומים של גבעות. אני אזרח פרטי שכאמור חש כי רימו והונו אותו וכי פשוט שדדו את כספו.
    סגור
  • מה עוזר פה כל הלייקים החיוביים אם אף אחד לא עושה שום
    מישהו 27/04/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דבר למען הצדק?
    סגור
  • המשך - א. מצטער על הטעות סופר: כתבתי בטעות עליכם במקום
    דעה אישית ממחזיק 27/04/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אליכם. ב. ברצוני להוסיף כי אנו המחזיקים הפרטיים הקטנים בגבעות, פשוט נעשקנו וגם קופחנו מאוד ביחס לבתי השקעות וגופים גדולים, שלא על פי דין, ובניגוד גמור לחוקי בורסה ומסחר הוגנים ותקינים שהיו אמורים להיות! לא ייתכן שבמדינת חוק ייקרו דברים כאלה וימשיכו להתעלל בנו המשקיעים הקטנים!
    סגור
  • 10.
    שימו בבנק את הכסף תקבלו0.01 בשנה!!!!!!!!חחחח
    מישל 27/04/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בנדלן ובבורסה עושים את זה בחצי שעה חחחחחח
    סגור
  • 9.
    אפריקה בירוק (ל"ת)
    אפריקאי 27/04/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 8.
    אקשן בצפון
    אמיתי 27/04/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דובר המשטרה: הותרה לפרסום חשיפת להב 433 יאל"כ – חשד לגניבת קרקעות שיטתית ע"י שורת מעורבים ובהם עורכי דיןאגף החקירות והמודיעין - להב 433 יאל"כ חושפת חשד לפרשת גניבת קרקעות שיטתית בצפון הארץ על ידי רשת שבמרכזה שורת מעורבים ובהם עורכי דין. מזה תקופה ארוכה מנהלת היחידה חקירה סמויה מורכבת ומאומצת שעניינה חשד לכך שמספר רב של גורמים ובהם עורכי דין, חברו יחדיו במטרה להשתלט על אדמות בהיקף נרחב בצפון הארץ וביצעו לאורך תקופה שורת עבירות זיוף, מרמה, סחיטה באיומים והלבנת הון.החקירה החלה במחלק ההונאה של מחוז צפון ובהמשך הועברה ללהב 433 יאל"כ ומנוהלת בשת"פ עם פקיד שומה חקירות חיפה ומשרד מיסוי מקרקעין נצרת ברשות המסים ובליווי פרקליטות מחוז צפון (פלילי ואזרחי).ממצאי החקירה הסמויה ביססו חשד לכך שבשנים האחרונות פועלת חבורה של מעורבים ובהם מספר עו"ד, מרביתם מאזור הצפון, תוך שהם מנהלים מנגנון שיטתי של זיוף מסמכים, זאת על מנת להשתלט על אדמות שלא כדין. על פי החשד, למעלה מעשרים חלקות קרקע, מרביתן חקלאיות, נגזלו במרמה וללא ידיעתם מבעליהן ובוצעו בהן פעולות שונות מול הרשויות, בין אם רישומי "הערות אזהרה" ובין אם העברת בעלות של ממש. בחל
    סגור
  • כבר אי אפשר לסמוך גם על הטאבו במדינה הזאת (ל"ת)
    אקשן 27/04/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    צירון- ממשיכה בטיסה אחרי התיקון
    אבי 27/04/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אחרי מימוש רווחים צירון תמשיך למעלה עד לשווי המייצג את פוטנציאל העסקה עם בית הזיקוק, קרי עוד 60% לפחות תבדקו אותי עוד שלושה ימים
    סגור
  • 6.
    כיטוב פארמה
    אסף 27/04/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מושקע במניה ונמצא כרגע בהפסד גדול מאוד לצערי .מי יכול לשפוך לי קצת אור אינפורמציה מה קורה ? תודה
    סגור
  • 5.
    אירוע מרכזי בלי "דריכות" ו "חשש"? (ל"ת)
    לא יכול להיות 27/04/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 4.
    כיטוב פארמה עם הודעה על רכישת מניות בפרמיה של 123%!! (ל"ת)
    אסף 27/04/2015 07:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • בהמשך להודעתך -כיטוב פארמה
    אסף 27/04/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה יכול בבקשה להרחיב אשמח לקבל מידע אני מושקע חזק ומופסד חזק תודה
    סגור
  • לצערי לא פורסם מאומה אמש אז נמתין ונתחכם עוד זמן מה (ל"ת)
    מנשה 27/04/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ראה פה
    אסף 27/04/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www.magna.isa.gov.il/?ProofID=2015-01-005901
    סגור
  • 3.
    כיטוב פארמה ואינסוליין עפות (ל"ת)
    יוסי 27/04/2015 07:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    אינסוליין עולה היום חזק, כיטוב פארמה עם הודעה מאתמול (ל"ת)
    מושיק 27/04/2015 07:37
    הגב לתגובה זו
    6 19
    סגור
  • על סמך מה עולה היום?. פרט ונמק תודה (ל"ת)
    אינסוליין 27/04/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כנס תקרא
    מושיק 27/04/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינסוליין רצתה לגייס כסף בשער 18. המניב נפלה 33% לשער 20. לאחר מכן הודיעו שהם גייסו בשער 24. לכן השער המייצג שלה הוא 24. כרגע אנחנו ב 21. זאת אומרת שיש לה לפחות עוד עלייה של 15%. בתכלס היא תעלה ל 27 - 30 עד שתיהיה הודעה כלשהי על הגרמנים.. אם יאשרו להם את המוצר היא תטוס בחזרה ל 100+ ואם לא... היא תשאר תיפול שוב.
    סגור
  • אינסוליין...חביב זה לא עובד ככה. (ל"ת)
    למושיק 27/04/2015 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כיטוב פארמה
    אסף 27/04/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה הודעה הייתה אתמול של כיטוב פארמה אשמח להתיחסותך אני מושקע חזק ומופסד חזק לאן פני המניה לאור מה שאתה יודע תודה
    סגור
  • 1.
    מניות במוקד לעלייה
    סוחר ותיק 27/04/2015 07:36
    הגב לתגובה זו
    5 12
    ננו דיימנשן, אינסוליין, כיטוב פארמה, דלתא, אינטק פארמה
    סגור
  • למה? בגלל שיש לך אותם... (ל"ת)
    לסוחר ותיק.. 27/04/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • בהחלט, ולא סתם..
    סוחר ותיק 27/04/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תראה את ננו דיימנשן עולה 5%+, עד סוף השנה יגיעו לשער 1000. דלתא מומלצת לשער 13,500 מי שקונה עכשיו שימכור אחרי עלייה של 8-10 אחוז. אינסוליין צריכה להגיע השבוע לשער 24, זה עלייה של 15% מהשער הנוכחי. כיטוב פארמה היאיותר ספקולטיבית אבל אני מאמין בה. אינטק פארמה מנייה מעולה, התחילו ייצור לגלולת האקורדיון שלהם, סגרו הבכם מסחר, אי אפשר להפסיד פה.. לפחות 20% יעלו במהלך ה 3 חודשים הקרובים.
    סגור
  • בו נעשה עסקים ביחד מכיוון שאי אפשר להפסיד..
    לסוחר ותיק 27/04/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אני אפקיד אצלך 5 מליון שקלים שלי שהיום מאד סולידים באגח הבטוח ביותר. מה שאני מבקש תוך שנה על ה 5 מליון זה 7 אחוז נטו אחרי מס. כל מה שמעבר לזה יהיה שלך ולא מעניין אותי אפילו עשית 50 אחוז מעל ה 7. אבל..אבל..כל אגורה שאפסיד על ה5 מליון..אני מבקש שנתחלק בהפסד. 60 אחוז שלי ו 40 אחוז שלך. פייר אינפ? האם ניתקלת בעוד עיסקה שכזאת? אגב אני במשך השנה לא שואל ולא מתעניין ואתה עושה אעם הכסף ככל העולה על רוחך. ןאגב קטן..אתה מפקיד אצלי ערבות בנקאית פתוחה(יש דבר כזה) על מנת שאוכל לקבל את ה 40 אחוז במידה שתפסיד. אני ממך לא רוצה שום מסמך. אני מוכן להתחיל כאן ועכשיו. השאר כתובת ואנו יוצאים לדרך..
    סגור
  • מה אני נראה לך?
    סוחר ותיק 27/04/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני איפשהו הצהרתי שאני בית השקעות? או ביקשתי שתביאו לי את הכסף שלכם? אני המלצתי על מה אני משקיע ולמה, בכדי שיהנו אחרים גם, וכמובן כי זה מגדיל את הרווח. אני לא מעוניין לקחת כסף של אף אחד.
    סגור