סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.62% וסגר בשיא כל הזמנים אחרי ראלי שבועי חזק

מדד הבנקים טיפס השבוע 4.5%. בזק ריכזה עניין על רקע המלצה דובית.
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בעליות שערים קלות, זאת במקביל לפתיחה הססנית בוול סטריט. המעו"ף טיפס לשיא כל הזמנים כאשר בסיכום שבועי עלה המדד בכמעט 3%. ומדד הבנקים זינק 4.5% (אחרי עלייה של 2.5% בשבוע שעבר). 


מדד ת"א 35 +0.32% מדד ת"א 35 1,465.99 +0.32% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:169,158,219 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

בשוק המניות - בזק +0.47% בזק 512.2 +0.47% בזק בסיס:509.8 פתיחה:510 גבוה:512.6 נמוך:506.1 תמורה:6,874,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ואיבדה גובה לאחר הורדת המלצה מצד לאומי שוקי הון. עוד נציין את מניית טבע שמתחזקת ב-1.1% לאחר שדיווחה על תחילת טיפול בניסוי שלב 2b יחד עם חברת קסנון. עוד נציין את מניית פרוטרום שמטפסת ב-2% במחזור יחסית גבוה. 

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמת שיא כל הזמנים - 1,630.83 נקודות, זאת לאחר שאתמול התחזק ב-0.31%. מדד ת"א 75 רשם אתמול עלייה של 0.78% ומדד הבנקים בלט עם זינוק של 1.32%. מחזור המסחר אתמול בבורסה הסתכם ב-1.36 מיליארד שקל. 

המסחר בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר ביציבות. הדאקס הגרמני נחלש ב-0.1%, הקאק הצרפתי והפוטסי הבריטי עולים בשיעור מתון של עד 0.1%. 

בבורסות המזרח הרחוק ננעל הבוקר המסחר באווירת חיובית. ביפן נרשמו עליות שערים של 1.5% במדד הניקיי. עליות שערים מתונות יותר נרשמו בבורסת הונג קונג (0.8% ), בורסת סין (0.4% ) ובורסת דרום קוריאה (0.03% ).

אתמול ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים מתונות. מדד הדאו ג'ונס, ה-S&P 500 ומדד הנאסד"ק איבדו 0.4% כל אחד. תשומת לב המשקיעים מכוונת לעבר יום שישי. אז יפורסמו נתוני התעסוקה בארה"ב. עם זאת, המשקיעים יוכלו להגיב לכך רק ביום שני מאחר ומרבית מהשווקים בעולם יהיו סגורים ביום שישי.

מניות במרכז

חברת גזית גלוב +0.66% גזית גלוב 3,528 +0.66% גזית גלוב בסיס:3,505 פתיחה:3,507 גבוה:3,538 נמוך:3,507 תמורה:1,564,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אתמול את השלב הציבורי במסגרת הנפקת אג"ח. חברת הנדל"ן מניב הרחיבה את סדרת האג"ח שלה (י"ב) וגייסה מהמשקיעים כ-680 מיליון שקל. מטרת הגיוס הינה למחזר חוב פיננסי קיים של החברה. 

חברת ביולייט +0.96% ביולייט 1,469 +0.96% ביולייט בסיס:1,455 פתיחה:1,455 גבוה:1,469 נמוך:1,469 תמורה:5,729 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום על שותפות אסטרטגית עם משקיע סיני אשר ישקיע 24.8 מיליון שקל בחברה. ההשקעה מתבצעת בפרמיה של 12% על המחיר בשוק. בין הצדדים סוכם עוד על הקמת מיזם שיסייע ויקדם את המוצרים של ביו לייט במזרח הרחוק. לידיעה בהרחבה - לחצו כאן

חברת מנדלסון תשת +1.32% מנדלסון תשת 1,155 +1.32% מנדלסון תשת בסיס:1,140 פתיחה:1,140 גבוה:1,178 נמוך:1,102 תמורה:57,715 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה הבוקר על עסקה לרכישת פעילות תמורת 18 מיליון שקל. הפעילות מניבה הכנסות של כ-50-60 מיליון שקל בשנה. לפרטים המלאים - לחצו כאן.


תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    וקציצות
    מחשב קיצין קיצות 02/04/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה בעליל שוול הולך ליום שלישי רצוף של ירידות. מה עוד שלושת המדדים הראשיים משחקים פוקר היסטרי עם רמת אפס מתחילת השנה. סחורות. מטבע. אג"ח . מניות ברחבי תבל משחקים בקלפים גלויים מול השטן. מה יהיה עכשיו? כדאי לקנות או על גדר או לחסל הכל? נראה שתוך שנה לא ישאר הרבה והעולם יחזור אלפי שנים אחורה ונעשה עסקות של ברטר של כבש מול חיטה.
    סגור
  • למחשב קיצין
    רמי 02/04/2015 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסחר של היום גרוע יותר מאר ירידות ולמה? חולשה נוראית לכל אוראך המסחר וחוסר חשק של הסוחרים ועושי השוק להמשיך במסיבה שהסתיימה. בסוף היתה זריקת סחורה מסיבית. ציפיתי שלאחר כמה ימי ירידות יהיה הרבה יותר טוב וממש התאכזבתי.נראה ששבוע הבא נחזור לחולשה שמאפיינת את השוק עם חשש להתגברות נסיונות לשחרר סחורה בכל מחיר.
    סגור
  • 19.
    אני לוקח את יופיטר שוקי הון לפירוק ..מצטער ..אין אשראי
    יופיטר שוקי הון ונכס 02/04/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אשראי קבוע .... אני לא רואה ברירה אחרת...
    סגור
  • 18.
    כרגיל תרשמו עוד חצי אחוז על התיק גם היום (ל"ת)
    ירון החתול 02/04/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בהצטיינות יתרה. בחשבון היה לי אפילו טוב מאוד.
    בוגר ב כיתות 02/04/2015 19:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אז ככה ירוני צ'ופצ'יק מתוקי קשקשני...הבה נעשה חשבון קטן..וזאת מתוך נתונים שאתה הלא חכם הבאת לנו....: כל יום חצי אחוז שהירווחת(בו נגיד שגם בימי ירידות)וטענת שכל יום אתה מביא 10000 שקלים. בחשבון פשוט..התיק שווה לערך שני מליון שקלים חדשים..(2.000.000)מברוק עיליך עד כאן. אבל ...קושקושוני..לפני כחודש טענת שאתה מחזיק תיק ענק(לדבריך)של כ 350.000 שקלים.מכאן שהתיק תפח בחודש וחצי בערך פי 5.72..מוזר לא קושקוש..אלא אם כן..דודה קלרה הביאה לך דמי פסח בסך 7.67 שקלים בדיוק ואתה כולל את זאת..אז מתוקי..אנחנו סתומים בלומים ומרוויחים רק 15 אחוז בשנה טובה..אבל אנו ישרים וטובי לב אפילו שאתה האבא של הקשקשנים. הבנת קטנצ'יק(בן 69 שלא שרת ולא נשוי ולא לומד דף גמרא ובתול וישן מחובק עם המקינטוש...)
    סגור
  • חג שמח וכשר!
    ירון החתול 03/04/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכסף רק מבורסה. ואתה רק תעשה לי את החשבון של הכסף. תודה לך וחג שמח
    סגור
  • 17.
    דיבידנד ענק בעקבות המכירה של תנובה. (ל"ת)
    מבטח שמיר 02/04/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    לטינית:
    א100 02/04/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    256 2
    .........SANCTA MAIOR HEBDOMADA
    סגור
  • Iz
    Dr. Everton 02/04/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    115 1
    ? What do u mean my dear Prof
    סגור
  • אברי היקר
    א100 02/04/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    163 0
    אינטלקטואל שכמוך מבין ויודע את המשמעות של יום חמישי הגדול והסעודה האחרונה בנצרות. מחכים לך כאן בארץ הקודש לביקור ואפילו לעליה...ביי MINE LIEBE...(שאל את זוגתך שתחיה ילידת גרמניה..אם גם היא מוכנה לכנותך אהובי כמו שהחברים מכנים....)
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    כסף כסף
    כסף חינם 02/04/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תנו המלצה טובה לקניה
    סגור
  • 14.
    כן-פייט
    Amer 02/04/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המניה בעלייה של כ- 7% , מחיר המניה אטרקטיבי... אם היום תעבור את רף 470 אז פניה בהחלט צפונה בקרוב מאוד... בהצלחה
    סגור
  • 13.
    המניה צריכה לעלות 100% (ל"ת)
    מנדלסון 02/04/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    גזית גלוב
    צחי 02/04/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה כצמן תן גז . ייבשת אותנו בשנה הקודמת.
    סגור
  • בינתיים מי
    קבלן 02/04/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנותן גז זה אדון חץ מאלוני. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 11.
    תהנו חברים. רק בבורסה מרויחים בקל בלי להתאמץ
    ירון החתול 02/04/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 4
    וגם משלמים הכי פחות מיסים. ממש חגיגה , עולם חדש לפנינו לא צריך לעבוד הבורסה מחלקת כסף . ותמשיך לחלק פראייר מי שלא בפנים.
    סגור
  • כסף כסף
    רוצה כסף חינם 02/04/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ירון החתול תן עצה להשקעה
    סגור
  • רק מדד (ל"ת)
    ירון החתול 02/04/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ביצת הזהב
    המומחה לתשואות 02/04/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    קנו אג"ח ממשלתי 0142 רק עולה ועולה !!!
    סגור
  • 9.
    איך ירון החתול אומר... שימותו הקנאים (ל"ת)
    גיא 02/04/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • זה הולך כך
    ועכשיו 02/04/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא להתבלבל עילאי אמיר ירון סוחר עמית גיא נבוכדנצר כל השבעה אוטו אחד דביל
    סגור
  • חג שמח וכשר שיהיה לך (ל"ת)
    ירון החתול 02/04/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 8.
    הנוכלים???..ץץץץץץ לא עוצרים. (ל"ת)
    אבי 02/04/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    התיקון מגיע בגדול....
    פרוטליקס !!!!! 02/04/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    פרוטליקס תהיה מניית השנה ....
    סגור
  • 6.
    מה אתם שואלים אם יעלה כבר 6 שנים? כל הזמן רק עולה!!! (ל"ת)
    עמית 02/04/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אם ישתילו לך מוח של ציפור בולבול
    תגיד לי ירון עמית 02/04/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אז תטוס ברוורס ותשיר באינדונזית?
    סגור
  • 5.
    המעוף
    אבי 02/04/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    היום ניגע ב1640
    סגור
  • 4.
    איך ירון החתול אומר.. ממשיכים לחלק (ל"ת)
    עמית 02/04/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 68
    סגור
  • עוד חוליגן הגיע עלינו לרעה
    יא אלא יא רבי 02/04/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    13 1
    עילאי..ירון..עמית..אותו סגנון אותה חרטא בונא..אתם אחד שהם שלושה או שלושה שהם אחד?
    סגור
  • 3.
    מתי תכתבו על הבלוף בת"א שנשלט ע"י 3 גופים גדולים?!
    רם 02/04/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יומיים אדומים בוול והיו חוזים אדומים וארביטראז' אדום ולמרות זאת אתמול עלה בת"א. מחזור של דוכן פלאפל.
    סגור
  • תפסיק להיתבכיין (ל"ת)
    תקנה קול במקום פוט 02/04/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • אני לא משחק באופציות, כולם מפסידים שם הכל לאורך זמן
    רם 02/04/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לך תעשה אתה משהו עם החיים שלך.... פשוט אני מסתכל על הבורסה ומרגיש שאני במדינת עולם 3.
    סגור
  • צודק מאה אחוז. כל המורמרים שקונים פוטים (ל"ת)
    עמית 02/04/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    חג שמח לכל עם ישראל ושנצא לחג עם 1650 במעוף (ל"ת)
    ותיק 02/04/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • ותיק ותיק
    היי ביז'ו 02/04/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל כל יום כיוון נאחר בדבריך? זאת הרוח הקלילה שמנענעת אותך?
    סגור
  • 1.
    המשך עליות. כבר כמה שנים שהמניות הללו תקועות וגם לא
    מניות הבנקים 02/04/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חילקו דיבידנדים. המפקח על הבנקים לא הרשה להם. פועלים 2200 לאומי 1700
    סגור