ת"א ננעלה בגבוה יומי: מדד המעו"ף קפץ 1.2%, טאואר זינקה 3.8% במחזור ער

מדד הבנקים טיפס ב-1.1%, כת"ב טיפסה 4.9%, אפקון טסה 12.5% אחרי דוחות חזקים, סלקום נחלשה 1.5%
 |  (102)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel

חגיגה בבורסה בתל אביב. המסחר באחוזת בית ננעל בעליות שערים כאשר מדד המעו"ף שוב ננעל מעל רמת ה-1,600 נקודות הפסיכולוגית וסגר בגבוה יומי. עונת הדוחות קובעת את הטון בבורסה המקומית. בהמשך השבוע יפרסמו גם בנק לאומי, קבוצת דלק ואפריקה ישראל את תוצאותיהן הכספיות. 

מדד ת"א 35 +0.05% מדד ת"א 35 1,568.55 +0.05% מדד ת"א 35 בסיס:1,567.72 פתיחה:1,568.63 גבוה:1,569.69 נמוך:1,565.17 תמורה:285,002,789 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.14% מדד ת"א 90 1,138.74 +0.14% מדד ת"א 90 בסיס:1,137.14 פתיחה:1,138.63 גבוה:1,141.61 נמוך:1,137.47 תמורה:138,292,772 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.03% מדד ת"א בנק 2,191.72 +0.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,191.04 פתיחה:2,196.74 גבוה:2,197.5 נמוך:2,183.13 תמורה:94,111,453 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-512 מיליון שקל.
בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טאואר שטיפסה 3.8% במחזור ער, כת"ב זינקה 4.9% לאחר ביטול תביעה ייצוגית נגדה. עוד נציין את אפקון החזקות עם זינוק של 12.5% בעקבות דוחות חזקים. מנגד, מניית סלקום בלטה לשלילה עם ירידה של 1.5%. 


העליות בוול סטריט ביום שישי הגיעו לאחר 4 ימים רצופים של ירידות כאשר בסיכום שבועי מדד ה-S&P500 איבד 2.25% ורשם בכך את השבוע הגרוע מאז ינואר. נציין כי ביום ו' המדדים נעו ברצועה צרה לכל אורך המסחר, מלבד בדקות הפתיחה, אז הגיבו המדדים בקפיצה חזקה לדבריו של יילן לפיהם הריבית אמנם ככל הנראה תטפס השנה - אבל בצורה מאוד הדרגתית.

בסיכום השבוע החולף איבד המעו"ף 0.44%, בעיקר בשל ירידה של 1.07% ביום המסחר האחרון. המדד המוביל בת"א שקבע בתחילת השבוע שיא כל הזמנים ברמה של 1,622 נק', נפל מאבד בשיעור של 1.7%
וסגר ביום חמישי ברמה של 1,594.18 נק'.

נציין כי הנתון המרכזי של השבוע הוא נתון התעסוקה בארה"ב שיפורסם ביום ו', אבל באותו היום (3 באפריל) הבורסות בוול סטריט יהיו סגורות לרגל Good Friday.
מניות במרכז
חברת {אסם}פרסמה הבוקר את הדוחותהכספיים לסיכום שנת 2014: ההכנסות צמחו אשתקד ב-2% ל-4.3 מיליארד שקל ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 396.3 מיליון שקל - שיפור של 5.4% - לכתבה במלאה.
חברת הנדל"ן ביג 0% ביג 22,870 0% ביג בסיס:22,870 פתיחה:22,820 גבוה:23,000 נמוך:22,820 תמורה:625,064 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתכננת גיוס הון בדרך של הנפקת מניות ואופציות. בשלב המוסדי נרשמה היענות מוצלחת מצד המוסדיים בהיקף של 246 מיליון שקל.
מניית שיכון ובינוי -1.06% שיכון ובינוי 634.4 -1.06% שיכון ובינוי בסיס:641.2 פתיחה:645.2 גבוה:645.4 נמוך:632.4 תמורה:1,739,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זוכה להמלצת קנייה חמה מצד בנק איגוד - לסקירה המלאה.


דלק ונובל מבססות את מעמדן - שימו לב לדיווח של Eni

מניית אפקון החזקות +3.68% אפקון החזקות 17,190 +3.68% אפקון החזקות בסיס:16,580 פתיחה:16,600 גבוה:17,330 נמוך:16,600 תמורה:2,466,163 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה על שיא בהכנסות, בצבר וברווח בשנת 2014 וברבעון הרביעי. החברה רשמה זינוק של 47% ברווח התפעולי בשנת 2014 לרמה של 71.4 מיליון שקל. מנכ"ל החברה ציין: "הדוחות הינם הטובים בתולדות החברה עם שיא בצבר ההזמנות - 1.3 מיליארד שקל". 
מניית כלל ביוטכנו -1.03% כלל ביוטכנו 289.2 -1.03% כלל ביוטכנו בסיס:292.2 פתיחה:296.9 גבוה:296.9 נמוך:287 תמורה:64,834 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה במסחר. הסיבה: התובע שהגיש תביעה ייצוגית נגד החברה בעקבות פרשת מכירת אנדרומדה להייפריון והטענות החליט לחזור בו מהתביעה. 
 

תגובות לכתבה(102):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    מה עם בבילון (ל"ת)
    ג 30/03/2015 02:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    חזרתי מעבודה ואני רואה שהפורום לא נרגע אז אנא ממכם אנא (ל"ת)
    ניסים 29/03/2015 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    קבל בראש עבי
    לוזון 29/03/2015 20:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה יושב על פוטים
    סגור
  • 42.
    לפורום
    עמוס 29/03/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה פורום כלכלי בורסאי לא פורום דתי ואנטי דתי וחבל לגלוש לוויכוחים לא ענייניים כל טוב לכולם זו דעתי האישית ערב טוב לכולם
    סגור
  • 41.
    מרימים מעוף במחזור אפסי
    אורי 29/03/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יגמר בבכי
    סגור
  • 40.
    ממשיכים לחלק. גם הגיעו עכברים חדשים. קדימה למעלה!! (ל"ת)
    ירון החתול 29/03/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    מבינה נה נה
    לוזון 29/03/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלח אותה לוול סטריט
    סגור
  • 38.
    שיהיה לכולם שבוע אדום
    אבי 29/03/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השבוע תקבלו בראש
    סגור
  • משקיע בפוטונים
    משקיע 29/03/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבל בשימחה את הברכות .הלואי ויתגשמו .
    סגור
  • 37.
    מנסים לחזור על תרגיל יום א הקודם..
    הפושעים 29/03/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מעלים את השוק על 0 כסף על סרק..נמנהלי הפנסיה והקופות כמובן ופוחדים להפריע ולשגר סחורה. הפושעים מכינים "בשר" שיהי ממה לרדת לכיוון יום ה עת הפקיעה וביודעם שיאלצו לרדת בצמוד למה שיתפתח בשווקים השבוע..
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    איפה המבינה שכתבה חגיגה באדום. התבלבלה בצבע (ל"ת)
    חגיגה בתל אביב 29/03/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ותקבל חוקן מכל הכיוונים והמינים והצבעים והצורות
    העזר בסבלנות 29/03/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ודרך אגב מי זה המבין שצדק מה שמו
    סגור
  • 35.
    יהודי הוא זה המקיים את מה שמצווה התנך ,לכתוב כתבות בשבת
    בא 29/03/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 16
    לא נאסר בתנך ,גם לנסוע בשבת ברכב לא נאסר ,כן נאסר תמונות ,לא תעשה לך פסל ותמונה ,ונאסר להשתמט מהגנת עם ישראל וארץ ישראל .
    סגור
  • כטוקביסט אובססיבי שאינו מרפה מלתקוף את הדת והיהדות! גם
    בא - אתה ידוע ומוכר 29/03/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בתקופת הבחירות המשכת לטקבק את השטויות שלך עם כל בדיחות הקרש שלך, כולל על הטבלורן. הוכחת כבר מזמן באתר זה כי הינך שונא דת ויהדות וגם שונא הבאת ילדים יהודים לעולם! בקיצור, את כל זה הציבור כבר יודע מזמן, אך הפעם נראה שהתחלת גם להיות רפורמי ולהמציא תורה חדשה משלך. בקיצור, הינך זקוק לדעתנו לטיפול נפשי דחוף! כל טוב ורפואה שלימה בקרוב.
    סגור
  • האזרח אמר שהוויכוח הסתיים כבר אז למה להמשיך בן למה (ל"ת)
    נחום 29/03/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    למה המניה לא עולה? (ל"ת)
    קנון 29/03/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    כל הבורסות בעולם.
    מדיום 29/03/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עומדות להתרסק ב...95 אחוז. המעוף יגיע לשער 81
    סגור
  • 32.
    ננו דיימנשיין
    ינשוף 29/03/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה איתה? מי יכול להמליץ?
    סגור
  • 31.
    זה שכתב טעות חמורה בידך . וכתב על שבט לוי שלמד תורה
    ל 18 29/03/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומתפלל בשבילי. שמתי לב שמצבי השתפר בזכות תפילות שבט לוי. ומאיפה הידע ששבט לוי למד תורה ושאר השבטים עבדו בלחלוב פרות? כל זה קרה בגלל בן גוריון שחשב שקומץ ילמדו תורה . אבל לא חשב שזה יהפוך לערים שלמות. אני לא רוצה לממן את בחורי הישיבות . מעניין שבברוקלין הם גם לומדים וגם עובדים. עם ישראל התרגל שחלק מקבל הכל בלי לעבוד וחלק צריך לעבוד . גמרנו עם תקופת אדונים ומשרתים. מה גם שאותם לומדי התורה או רובם מתיחסים בבוז לספרדים והם לא מתערבבים בהם ודוחים אותם. מה לי ולכל זה? הליכוד כעת עם שותפיו הטבעיים אז מה אתה בוכה? בקרוב יעלו להם קצבאות ולנו מס על הבורסה. וכל זה כי הם לומדים תורה ועושים לי טובה גדולה. אבל הם בזים לי ומתנשאים עלי עם הדת שלהם. לא רוצה לממן אותם ולכן כל גרוש שיהיה לי רווח יוצא מהבורסה ולא חוזר .
    סגור
  • אין באפשרותי לענות לך בהרחבה, אך אוסיף עוד מספר משפטים
    ל - 31 - המשך תגובה 29/03/2015 23:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אצל החרדים יש אהבת יהודים עזה ביותר! כל אחד מוכן למסור את נפשו למען הזולת ולא משנה אם מדובר ביהודי חילוני, מסורתי, דתי, חרדי, ספרדי, אשכנזי!!!! כולנו יהודים קדושים וטהורים ומצווה גדולה לאהוב , לעזור ולשמח כל יהודי ויהודי באשר הוא! את האהבה העזה והעזרה הגדולה אחד לשני, כולל מסירות הנפש העילאית, ניתן לראות בכל צעד ושעל בעולם התורה! חבל מאוד שאינך ניצנה על ציבור לומדי התורה ואינך מכיר את האמת לאמיתה ואת כל הטוהר הקדוש היוקד מציבור חשוב זה! אתה רואה אולי רק את מסירות הנפש של זק׳א לדוגמא, או את כל ארגוני החסד הרבים והנפלאים שיש לציבור זה כגון עזרא למרפא, בית התבשיל,חסדי נעמי ועוד מאות גופים שעוסקים בצרכי צדקה וחסד עם הזולת בכל רגע נתון, אך אינך רואה את הלימוד הטהור והקדוש עצמו, כיצד יהודים נפלאים לומדים תורה בשקידה יומם ולילה, בוכים ומתפללים בדמעות שליש. בבכי ובצעקות קורעות לב עבור כלל עם ישראל! יהודים שבקושי יש להם ממה להתקיים ולפרנס את משפחתם, דואגים לכולנו בזכות תפילותיהם הזכות ובזכות לימוד התורה הקדושה! לסיכום: בן גוריון לא היה טיפש כלל! הוא הבין כל זאת!
    סגור
  • בן גוריון לא טעה בכלל! הוא ידע והבין היטב את גודל
    ל - 31 - המשך תגובה 29/03/2015 22:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החשיבות שיש ללומדי תורה! הוא ידע בדיוק שיהיו הרבה לומדי תורה ולא רק קומץ לומדי תורה כפי שכתבת! בן גוריון לא היה כלל אדם טיפש כפי שאולי נדמה לך! בן גוריון היה אדם חכם מאוד והבין היטב שעם ישראל צריך הרבה לומדי תורה, כי בלי התורה ששומרת ומגינה על ישראל ועל העולם כולו, אין שום סיבת קיום לעם ישראל! רק לימוד התורה ושמירתה בכל הדורות הגנה על עם ישראל! אילמלא התורה חס ושלום, כל העולם היה כבר נחרב מזמן! עם ישראל ללא תורה כגוף בלי נשמה! בן גוריון ידע זאת היטב היטב ולא העיז לנגוע חס ושלום בלומדי התורה הצדיקים שמתפללים עלינו יום יום וכל רגע ורגע! דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום ויש אהבת אחים ורעים ספרדים ואשכנזים כאחד! עם ישראל ערבים זה לזה! לא כמו שאתה כותב כאן על שינאה בין אחים כפי שכתבת! אצל החרדים יש אהבת יהודים - כולנו אחים קדושים, ספרדים ואשכנזים כאחד ולא כפי השקרים שניסית להדביק כאן! אני נאלץ שוב לקטוע את התשובה בגלל קוצר הזמן...
    סגור
  • חמורות בידך!!! לא אוכל לענות לך כאן בהרחבה כי כאשר
    ל -31 - מספר טעויות 29/03/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כותבים כאן מעל לזמן מסוים, התגובה אינה עולה! בקיצור אענה לך שכל מה שכתבת אינו נכון וכי יש לך דעה קדומה וסטיגמה מוטעית ביותר לגבי חרדים!!! כן, הם שבט הלוי שלנו שלומד תורה ומגן בתורתו על כל עם ישראל וכולל גם על החיילים. ציבור זה לומד תורה בשקידה יומם ולילה, מתפלל ובוכה כל הזמן לשלום כולנו! אילמלא הם, עם ישראל היה כבר מזמן נכחד! כן אנו צריכים אותם הכי הרבה! הם לא סחטו ולא סוחטים אף אחד! הם גם רוצים לחיות ולהתקיים! בא בבקשה גם אתה ותלמד תורה יומם ולילה - האם אתה מסוגל לכך? האם אתה מוכן להמיר את כל התאוות והחומריות של העולם הזה בלימוד תורה לשמה? האם אתה מוכן להקריב את כל הבילויים שלך, אך ורק למען לימוד התורה שמגינה ומצילה על כל עם ישראל.? סליחה שאני נאלץ לקטוע באמצע בגלל שהכל עלול להימחק מפאת הזמן...
    סגור
  • כל שנים עשר השבטים היו לומדי תורה וכולם היו צדיקים
    ל -31 - המשך 30/03/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדולים ואדירים, יסודי עולם. אינני מבין מה יש לך נגד חרדים? למה ניסית לקשור אותם כביכול למס הבורסה? האם הם הטילו מס על הבורסה, או ראשי הממשלה ושרי האוצר החילוניים של המדינה? מה אתה רוצה מהחרדים שגנבו וגזלו מהם את הקיצבאות? האם גם אתה תהיה מוכן שיקחו חס ושלום מהילדים שלך את האוכל שלהם? האם בגלל שהילדים הצדיקים האלה שייכים למיגזר החרדי, לא מגיע גם להם לאכול בשר, ירקות ופירות? האם גם אתה תרצה שהילדים שלך יסתובבו מזי רעב ברחובות בבגדים ישנים מאוד, מבלי יכולת אפילו לקנות להם בגדים חדשים לקראת חג הפסח למשל? מה יש לכם נגד החרדים שלומדים ומתפללים עלינו יומם ולילה?
    סגור
  • הוויכוח הסתיים כבר אין להוסיף מאומה כל טוב לך ושבוע טוב (ל"ת)
    האזרח מהמרכז 29/03/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ממש לא הסתיים . הוא רק התחיל. שבט לוי צריך לעבוד
    הויכוח הסתיים? 29/03/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ולא לסחוט אותי כמו לימון.
    סגור
  • תראו כמה נחמד האזרח. וכמה לא טובים ומומרמרים כל השאר (ל"ת)
    עמית 29/03/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    מחר העיסקה למכירת תנובה נסגרת. וגם מבטח שמיר
    מבטח שמיר 29/03/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הודיעה על קניה עצמית של מניות .
    סגור
  • 29.
    הצהרת כוונות עם אירן -
    יואב 29/03/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עשויה להקפיץ את השוק
    סגור
  • ביבי ימשיך להפחיד את הציבור ולהפיל את השוק (ל"ת)
    אירן 29/03/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    טאואר טאואר טאואר ועוד פעם טאואר
    נועםדבורה 29/03/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המניה הזו לא עוצרת ולא תעצור לעולם תיראו תמחזורים בכמה החודשים האחרונים כולם קונים משהוא גדול יתרחש ומתרחש שם איזה שינוי חודש הבא עם ירצה השם טאואר מעל שער 8000 אלף מי שלא מחזיק חבל זה לא אותו חברה ומניה שהיתה הכל ישתנה והזמן יעשה את שלו חכו ותיראו בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 27.
    טבע
    נמרה 29/03/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מה קורה עם טבע?
    סגור
  • טבע במשא ומתן עם נובוטיס על אוטודין
    משה 29/03/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על אוטודין טיפות אוזניים נובוטיס מנסה להצר את טבע בשוויץ ובגרמניה ששם היא שולטת אבל בתביעת פשרה הם מגיעים להסכם מכירה שוטפת ללא הגעה לדיון כך פורסם אמש בבטאון רפואי אירופאי אני לא יודע מה קורה בנושא אבל טבע נתבעת לא אחת על ידי כל מיני גופים ולא פעם הם מפסידים אבל צרות העין על טבע לא קטנה להיפך לא מעט גופים אינטרסנטים מנסים את מזלם חלק בהצלחה הרוב נידחים על הסף כל טוב לך
    סגור
  • למשה
    נמרה 29/03/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה על דיווח טבע. ואם אפשר להיות טמעית, ידוע לך משהו על מדיווי ? מהבטאון שבידך?
    סגור
  • לנמרה מצטער לא פורסם מאומה על מדווי ולעמוס גם זה נכון (ל"ת)
    משה 29/03/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למשה
    עמוס 29/03/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא זו הסיבה פשוט טבע פרסמה בזמנו על רכישה חוזרת של מניותיה עצמה דבר שלא מתבצע בפועל חוץ מפרסום עצמי והאדרת שמה שהיא החליטה ומבצעת לא כך הכל כאילו אין רכישה מאסיבית של האגח ואין רכישה אחרת אז אנליסטים זוכרים מה נאמר בזמן שיחת הוועידה לאחר פרסום הדוח ןלא כך נעשה היום זה גורם לעצבנות במניה עצמה ולתנודה מעלה ומטה ללא הגיון ממש
    סגור
  • מה השאלה ?
    מומי 29/03/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הזדמנות להיכנס. לט"א.
    סגור
  • ?
    נמרה? 29/03/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ?
    סגור
  • 26.
    בזן - המשך עליות
    אבי 29/03/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר ניעור קליל אחרי גל עליות צפוי המשך מגמה צפונה. כיוון של 155 לפחות. ממליץ בחום. דוחות טובים.
    סגור
  • מסכים איתך בהחלט
    שלומי 29/03/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אפילו מעריך שלקראת אמצע שנה תגיע לשער 200 . חברה שבעדכון מדדים הבא חוזרת למעו"ף.
    סגור
  • 25.
    ביג
    ביג ממה 29/03/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה גיוס חזק. בהצלחה.
    סגור
  • 24.
    טאואר
    מוטי 29/03/2015 07:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    פערי ארביטרג' חיוביים. סיימה עם המימוש השבועי
    סגור
  • 23.
    ביום ג חתימה של תנובה עם ברייטפוד
    סוף סוף 29/03/2015 07:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עסקה אחת יוצאת לפועל למרות הבולשביקים שהכל שלהם השמיים והארץ והגז והאשלג. לא עזר הפיקוח של לפיד על שמנת מתוקה. וההתערבות בשוק החופשי.. תנובה נמכה לסינים מפלס הפחד של הבולשביקים עולה כי הם מאמינים שלהזמין חולצה מאלי אקספרס זה בסדר אבל לשתות חלב זה רע כי הסינים קנו את תנובה רק כדי להרעיל אותם ולעשות להם דווקא ולקחת אחת מסמלי הארץ כי אפילו בתנך כתוב ארץ זבת חלב ודבש והכל שלהם!!!!!!!! כל הכבוד לזהבית כהן שהצליחה
    סגור
  • גזען אחד ללא תקנה אין לי מה להתווכח אתה כזה ותישאר כזה (ל"ת)
    אנונימי 29/03/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 22.
    יפתח בעליות קלות..שיתחתנו..ואחר כך יסיימו בעליה של 3/4
    אורן 28/03/2015 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 4
    דעתי בלבד
    סגור
  • 21.
    השוע מסיימים בירידות (ל"ת)
    מיקי 28/03/2015 23:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 20.
    טיב טעם עם דוח ממש טוב
    יורם 28/03/2015 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכנסת ל2015 בתנופה. מעניין איך תגיב המניה
    סגור
  • 19.
    המעוף
    יוסי 28/03/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עליות מחר בתל אביב . אין אלטנטיבה לכסף .מדד המעוף מחר עולה לפחות אחוז
    סגור
  • 18.
    כואב הלב לראות את חילול השבת הנוראי שנעשה באתר זה! אני
    אזרח ממרכז הארץ 28/03/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אדם חילוני שומר מסורת ואינני מבין מדוע אתם מפרסמים כתבות שונות בעיצומה של השבת? לא מדובר כאן הרי בפיקוח נפש, ומדוע הפרסומים הדחופים ״כביכול״(שאינם דחופים כלל), אינם יכולים לחכות עד ליום ראשון, או לפחות עד מוצ״ש?!! אני אדם חילוני, מסורתי כאמור ויש כאן פגיעה בציבור שלם שחושב כמוני, ואינני מדבר כבר על הדתיים והחרדים שבוודאי וודאי אתם פוגעים בהם קשות !!!
    סגור
  • בתנך לא כתוב לא לכתוב כתבות בשבת ,כן כתוב לא תעשה לך
    בא 29/03/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פסל ותמונה ,כולל תמונות רבנים , יהודי הוא מי שמקיים את מה שכתוב בתנך ,כולל מצוות הגנה על עם וארץ ישראל .
    סגור
  • אמת יש רק אחת. (ל"ת)
    צודק מאה אחוז 29/03/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אם אתה יודע שפירסמו בשבת אז כנראה שגלשת בשבת (ל"ת)
    דוד מ , 29/03/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ראיתי במוצ״ש והגבתי במוצ״ש! ופשוט כואב הלב ! (ל"ת)
    לדוד - טעות בידך! 29/03/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • למה אתה גולש בשבת? (ל"ת)
    פרא אדם 29/03/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • למה ומדוע אתה מגדף? התגובה נכתבה במוצ״ש ! תראה קודם את
    למה פרא אדם? 29/03/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השעה בה נכתבה התגובה ותלמד הבנת הנקרא! כמו כן, תלמד בבקשה לרסן את עצמך!!!
    סגור
  • פרימיטיבסקי לך הביתה
    די לכפייה דתית 29/03/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כיף לשמוע שלא נעים לך
    סגור
  • למה פרימיטיבי אני לא כפיתי עליך דבר לא דת ולא דעה
    האזרח 29/03/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בסך הכל כתבתי מה אני חושב בעצמי לא כופה ולא קיצוני בדעתי ובמעשי זה מה אני חושב לא בטלן מתפרנס בכבוד ללא עזרת הזולת לא מבקש טובות מאיש ואישה פשוט אדם שומר שיש דברים כמו לכם שיושבים לי על הלב ואני מביע דעתי הפרטית אז אנא מכם תכבדו דעה נוספת למה לא ולמה להכפיש אני לא כפוי טובה ולא מבקש רחמים ולא רעב אז תפנימו בבקשה וקבלו דעה שונה למה לא
    סגור
  • אתה סתום (ל"ת)
    רמי 29/03/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • רחמי אלוהים על יריאי יהוה
    רתוש 29/03/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם דתי, וגם טיפש. אך, כמה שאלוהים התעלל בך..תצעק יותר חזק בתפילה, אולי ישא פניך יהוה אלוהיך.אם כי אתה עשוי להסתכן. לפי התנ"ך מדובר באל עצבני וקפריזי במיוחד. שלא יעשה לך כמו שעשו הוא והשטן לאיוב..
    סגור
  • הבחירות ראיתי את הטיקבוקים שלך נגד התורה, הדת, היהדות ,
    לרתוש - גם בתקופת 29/03/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    13 0
    המסורת, הערכים וכל מה שקשור לקדושה! בקיצור, עניתי לך כבר אז, אך אני רואה שאתה ממשיך בשלך לתקוף להשמיץ ולהכפיש את כל הקדוש לעם ישראל! לסיכום: אני מפקפק מאוד באם הינך יהודי בכלל! אפילו אצל אומות העולם אין שינאה יוקדת כמו זו שלך לתלמידי חכמים! תתבייש לך! ממני, אזרח ממרכז הארץ. דרך אגב, מי שטיקבק כאן היום רבות בשם האזרח, זה לא אני!!!
    סגור
  • דתית - בא לי פשוט להקיא כאשר אנשים כמוך כותבים בסגנון
    למיסטר שכתב די לכפיה 29/03/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נאלח שכזה ופותחים את חרצובות פיהם ולשונם הרעה גם באמצעות הכתיבה! תתבייש לך! אינני בטוחה גם בכלל שאתה יהודי לפי סגנון כתיבתך! לפני שאתה מדביק כינויים לאחרים, קשוט עצמך תחילה!!!! בכבוד רב, איילה ממרכז הארץ - חילונית, אבל יודעת לשמור לפחות על מסורת ישראל ועל ערכים.
    סגור
  • למה ההתנפלות הזאת עלי כתבתי מה חשבתי זה הדמוקרטיה (ל"ת)
    האזרח 29/03/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אדם כמוך שמתבטא בצורה כזו!!! אין פה שום כפיה דתית!!!
    כואב הלב גם על 29/03/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני רוצה שתדע לכבד את השבת לפחות כמו הגוי שיודע לכבד את יום המנוחה שלו ! חוץ מזה גם השינאה אחים הזו שלכם מאד כואבת! למרות שאני יהודי חילוני, אני פשוט מתבעת ונחרד מהרוע הזה של הכפשת יהודים וכינויי הגנאי שאנשים כמותך מדביקים להם!
    סגור
  • ״גדולה שינאת עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר משינאת אומות
    מישהו מהמרכז 29/03/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העולם לעם ישראל״.
    סגור
  • איזה שטויות
    שמוליק 29/03/2015 07:48
    הגב לתגובה זו
    4 6
    על אותו הגיון אתה יכול להגיד גם ש-YNET לא יפרסמו כתבות בשבת ושאולי גם לא תהיה טלויזיה בשבת ולא ישמיעו רדיו בשבת. היום היחיד בשנה שכל האתרים כולל ביזפורטל לא פועלים זה יום כיפור (וגם זה לדעתי האישית מיותר)
    סגור
  • אמצעי התקשורת (התשקורת) האחרים חייבים להיות סגורים
    לשמוליק - אכן כן, גם 29/03/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בשבתות ובחגים. אנו יהודים (למרות שאני חילוני, גם אני יהודי) ואנו צריכים לכבד את הדת שלנו לפחות כמו הגויים! גם לנו מגיע לפחות יום מנוחה אחד בשבוע! חוץ מזה, נשבר לי כבר מהעליהום שעשו במפלגת יש עתיד על הדתיים! די כבר! חלאס! מספיק כבר עם השינאה והרוע הזה! הסתובבתי בשבוע שעבר במספר מקומות בהם גרים יהודים חרדים ונחרדתי לראות את העוני הרב שבו הם חיים! בא לי ממש לבכות כשראיתי ילדים קטנים לבושים בסחבות ונראים רעבים מאוד! אוי ואבוי לנו כמדינה שככה ״דפקה״ ילדים עניים וגרמה להם לחפש פת לחם לפיהם! ואוי ואבוי לנו כמדינה שאנשי יש עתיד עדיין ממשיכים ברוע שלכם ומחפשים בכל הזדמנות להתלבש על האוכלוסיה הזו!
    סגור
  • צר וכואב הלב על אותם יהודים שלא יודעים ולא מבינים את גודל
    דעה אישית 29/03/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החשיבות של שמירת השבת! מי ששומר על השבת נחשב כמי ששמר את כל התורה כולה ומי שמחלל את השבת נחשב כמי שכפר בכל התורה כולה! שמירת השבת הצילה את עם ישראל בכל הדורות וגם בדורנו אנו! ״לקראת שבת לכו ונלכה כי היא מקור הברכה. מראש מקדם נסוכה סוף מעשה במחשבה תחילה״.
    סגור
  • גם אני מכבד את הדת
    שמוליק 29/03/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 18
    על אף שאני חילוני ואגב מתגורר בחו"ל אני מאוד מכבד את הדת. אף אחד לא כופה על שום עסק או אתר תקשורת לפעול בשבת, הוא עושה זאת מרצונו החופשי ולמטרת רווח כמו בכל מדינה אחרת בעולם. בנוגע לעוני, מי שמשריץ ילדים כמו זבל מבלי לעשות חושבים בטרם עת אם יהיו לו אמצעים כלכליים לספק להם מחייה, לא צריך לרחם עליו ללא קשר לדת או למוצא. הילדים הללו אכן מסכנים ולא אשמים בהורים זבל שלהם שלא דאגו להשתמש בקונדום והביאו אותם לעולם של סבל כמו חתולי הרחוב שעדיף היה שלו יוולדו מלכתחילה
    סגור
  • מכבד את הדת! אתה נשמע כמו עוכר ישראל! ואתה מזכיר לי
    לשמוליק - אתה לא 29/03/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משום מה את פרעה הרשע שציווה כל הבן היילוד היאורה תשליכוהו. וגם מזכיר לי את המן הרשע שציווה להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן טף ונשים ביום אחד. וגם מזכיר לי את כל הזדים הרשעים שרצו להרוג ולהשמיד את עם ישראל. מעניין מאד שאתה תוקף את הילודה אצל היהודים! לעומת זאת הילודה הגבוהה בקרב הערבים אינה מפריעה לך כלל - לך ותמשיך לשלם ביטוח לאומי וקיצבאות ילדים למחבלים ערבים ותמשיך לתמוך בילודה הגבוהה שלהם - על זה לא דווה ליבך !!! מה שכואב לך זה הבאת ילדים לעולם על ידי חרדים!!!! תתבייש לך שמוליק!!!
    סגור
  • זה קורה כי הם לא עובדים ומקבלים קצבאות
    העוני של החרדים 29/03/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואני לא רוצה שיעלו לי מס על הבורסה ומס הכנסה לממן אותם שילכו לעבוד ואז לא יהיו עניים. זה שהם לומדים תורה לא אומר שזה צריך להיות על חשבוני. אני אשב ממחר בבית קפה כל יום ואתה תממן לי ארנונה חשמל מים ולחם.
    סגור
  • ששונאים דת ומדינה, עדיף שימשיכו להתגורר בחו״ל! הם גרים
    אנשים כמו שמוליק, 29/03/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שם ומטיפים לנו ברוע לב ובזדוניות רבה על הבאת ילדים לעולם! אוי ואבוי לנו שכך קורה בימינו! ילדים ערבים מחבלים מותר להביא לעולם לפי התיזה שלהם, על זה לא דאב ליבם! על מה דאב ליבם - על הבאת ילדים יהודים לעולם ! אנו עומדים עתה לפני חג הפסח ונאמר כולנו ביחד והיא שעמדה לאבותינו ולנו שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו אלא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם.
    סגור
  • לניסים צודק לא מגיב יותר שבוע טובלך ולכולנו כן יהי רצון (ל"ת)
    האזרח 29/03/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • סתם משמיץ ומכפיש לומדי תורה! מקווה שאינך אחד מאלה
    טעות חמורה בידך! אתה 29/03/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שפגעו באוכלוסיה זו וגזלו מהם את פת לחמם! ממליץ לך ללמוד גם קצת תורה ולבקר בישיבות ובכוללים הקדושים ולראות את לומדי התורה בוכים ומתפללים גם עבורך ועבור כל עם ישראל!!! בכל דור ודור היה שבט לוי שלמדו תורה ואף אחד לא פגע בהם! אפילו בן גוריון הבין את גודל החשיבות של לומדי התורה לעם ישראל ולא העיז לפגוע בלומדי התורה!!!!
    סגור
  • אם הוויכוח ממשיך אני יותר לא מגיב שבוע טוב לכולם בהצלחה (ל"ת)
    האזרח 29/03/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לאזרח אתה העלית את הוויכוח פה בפורום אז בוא נסיים אותו (ל"ת)
    ניסים 29/03/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בנוסף לתגובה הבאה אני מתפרנס בכבוד ומממן משפחתי לבד (ל"ת)
    האזרח 29/03/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה ההתנפלות כתבתי שאני דתי מסורתי אבל לא קיצוני בדעה (ל"ת)
    האזרח 29/03/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    אפריקה תתחזק בעקבות עליית הנפט והרובל
    אריאל שרון 28/03/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אפריקה נחתה המון שלא בצדק.עוד יתברר שהסיבות בגללן המניה ירדה לא רלוונטיות יותר.הזדמנות קניה בלתי חוזרת
    סגור
  • 16.
    פרוטרום זמן לאיסוף סחורה
    אופטמיסט 28/03/2015 20:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חברה מעולה הטבע של העשור..תמשיך לצמוח ולהרוויח בגדול וכל הורדת ההמלצות מקורן בצרות עניין וחוסר הבנה וידיעה של היכולות דל ההנהלה .אז שחא יעבדו עליכם. שבוע אוב
    סגור
  • פרוטרום
    יאיר 29/03/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבחינתי הירידות היו הזדמנות לחיזוק. ניפגש עוד שנה.
    סגור
  • 15.
    המשך עליות
    אורי 28/03/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מומנטום חיובי בארהב , ארביטראז חיובי . המשך התחזקות הדולר . ירידת הנפט . הכל מצביע על המשך עליות בשבוע הקרוב
    סגור
  • 14.
    חג הפסח קרב
    רועי בן-דור 28/03/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המניות הכבדות אמורות לעלות עד אחרי חג הפסח.
    סגור
  • 13.
    רציו עד סוף השבוע שער 37 (ל"ת)
    רציו 28/03/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 12.
    צפי לשוק האגח??? (ל"ת)
    לבנה 28/03/2015 19:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אפריקה בתחתית לדעתי הכיוון למעלה (ל"ת)
    אפריקאי 28/03/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    12 15
    סגור
  • חיפה
    מיכה 28/03/2015 20:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחר היא תעלה 12% ועד סוף השבוע עוד 40%הרגע להכנס
    סגור
  • 10.
    מחר סביב אחוז מינוס
    ותיק 28/03/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    10 13
    ילין מפוחדת לא מרבה לדבר על הריבית ועידת הערבים כחלון ועוד המלצות ליזרוק מניות בנקים ויוון כמובן שבוע טוב לכולם
    סגור
  • מה קרה כפרה אכלת אותה בשורטים ? (ל"ת)
    יעקב 29/03/2015 00:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה מינוס
    לוזון 28/03/2015 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פער חיובי ביבי ניצח שכחתה
    סגור
  • 9.
    ארביטראז חיובי (ל"ת)
    גל 28/03/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 8.
    כן פייט תזנק
    רועי 28/03/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    17 3
    עד יום שלישי תוצאות פסוריאזיס שלב 3. האינדיקציות הן לתוצאות חיוביות ואז תעלה פי 5 לשווי מליארד שח.
    סגור
  • 7.
    כיל עם העיסקה צפויה
    קוקי 28/03/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    13 6
    לפתוח בעוצמה של חמישה אחוז לפחות למעלה
    סגור
  • בעניין באתר ביזזזז, מעניין!! (ל"ת)
    שום מילה 29/03/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הפשרת כספים......
    איש פשוט 28/03/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    8 6
    הפשרת הכספים לפלסטינים תעלה את השוק מחר לפחות בחצי אחוז גם הארביטראז חיובי פלוס 0.3
    סגור
  • 5.
    ג'רוסלם השקעות שווה מעקב
    משקיע לעניין 28/03/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השתלטה על מעין ונצרס ישנם משקיעים אמריקאים שכבר נתנו סכום מכובד לפני הסכם עפ שווי של 15$מיליון עושה רושם שבקרוב תפרוץ
    סגור
  • 4.
    מה קורה
    ביונדווקס 28/03/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה קורה עם החברה הזאת אמרו מסחר בארצות הברית זה לוקח שנים ?
    סגור
  • רק יורדת מה נדבקת למניה הזאת ? (ל"ת)
    זבל של מניה 28/03/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פוטומדקס
    יוסף 28/03/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוזר עם פער חיובי של 9 אחוז שימו לב
    סגור
  • רכבת הרים שם
    ירון 28/03/2015 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאים לכולם
    סגור
  • 2.
    כן פייט פער חיובי טוב
    אסף 28/03/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    12 3
    שבוע שעבר אחרי פער חיובי של 4% המנייה קפצה 12% בערך.מה יהיה מחר?
    סגור
  • תוצאות
    ירון 28/03/2015 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל יקום ויפול לפי התוצאה
    סגור
  • 1.
    זהירות
    jr 28/03/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    18 15
    חשש למפולת בוולסטריט!!!!
    סגור
  • זה לא חשש
    JY 29/03/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנו בתוך זה
    סגור