סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.72% בסיום יום תנודתי

ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות שערים כאשר המעו"ף רושם יום שני רצוף של ירידות - אחרי ראלי שהחל עם ניצחונו הסוחף של נתניהו ונמשך עם ספקולציות לגבי הורדת הריבית. באירופה נרשמות כעת עליות נאות, הדאקס מטפס 1%. נתון מדד מנהלי הרכש בגרמניה בתחום הייצור עקף את התחזיות ורשם את הקריאה הגבוהה מזה 8 חודשים.  בוול סטריט המספר נפתח בעליות קלות ברקע לנתון מחירי הדירות החדשות בארה"ב - נתון שרשם שיא של 7 שנים.

מדד ת"א 35 +0.19% מדד ת"א 35 1,463.22 +0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:723,877,992 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.17% מדד ת"א 90 1,069.22 +0.17% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,070.34 נמוך:1,068.08 תמורה:149,692,989 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.46% מדד ת"א בנק 1,850.77 -0.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,861.56 נמוך:1,847.27 תמורה:149,249,976 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

הדולר צלל 2.3%. ליאור קידר, סמנכ"ל השקעות בברק בית השקעות על שוק המט"ח המקומי: "הנפילות שנרשמות בשוק המט"ח המקומי אתמול והיום מושפעות מהחלטת הריבית של בנק ישראל ומעידות על 'אובר שוטינג'. אפשר לנצל את הירידות על מנת לקנות דולרים. יתכן שנראה את בנק ישראל מבצע התערבות בשוק המט"ח ומזרים עוד מאות מיליוני דולרים, על מנת לתמוך בשער הדולר וביצואנים. התיסוף שנרשם בשקל חזק מדי וזה לא מצב תקין".

שוקי ההון בעולם

המסחר במזרח הרחוק ננעל במגמה מעורבת: הבורסה בשנחאי שבסין עלתה 0.1%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג אבד 0.4% והניקיי שביפן נחלש ב-0.2%.

המסחר בוול-סטריט ננעל אמש בירידות שערים קלות: הדאו ג'ונס ירד 0.06%, ה-s&p 500 נחלש  0.17% והנאסד"ק השיל 0.31%. החוזים העתידיים מצביעים כעת על פתיחת מסחר חיובית.

אתמול בתל-אביב

הבורסה ננעלה אתמול (ב') בירידות שערים קלות: מדד המעו"ף ירד ב-0.14% לרמה של 1620.35 נק', מדד ת"א 75 נחלש ב-0.86% ומדד ת"א בנקים עלה ב-0.98%. מחזור המסחר היה גבוה מהרגיל והסתכם בכמעט 2 מיליארד שקל.

מניות במרכז המסחר

מומנטום חיובי בסקטור הגז ללא דיווח מיוחד: מניית דלק קבוצה +2.38% דלק קבוצה 52,450 +2.38% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:51,230 גבוה:52,920 נמוך:50,990 תמורה:16,335,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול ב-5.4% במחזור חריג בניגוד למגמה השלילית בשוק, {אבנר יהש} ב-4.8% ו- דלק קידוחים יהש +0.57% דלק קידוחים 980.5 +0.57% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:974.2 גבוה:988 נמוך:967.1 תמורה:12,367,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ב-4.4%.

חברת בזק -0.27% בזק 516 -0.27% בזק בסיס:517.4 פתיחה:519.8 גבוה:521.7 נמוך:506.8 תמורה:30,200,273 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזת עניין רב משתי סיבות: הראשונה - היום יפורסמו התוצאות של ההצבעות של בעלי המניות האם הם תומכים בעסקת YES; השניה - ביום חמישי יפורסמו הדוחות הכספיים לסיכום שנת 2014.

הצרות של חיים כצמן ודורי סגל - לוזון קבוצה +2.47% לוזון קבוצה 49.8 +2.47% לוזון קבוצה בסיס:48.6 פתיחה:49.4 גבוה:50.6 נמוך:48.9 תמורה:54,954 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה את השנה החולפת בהפסד גדול של 276 מיליון שקל - לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    מעוף
    אמיר 24/03/2015 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פקיעה 1620 תרשמו
    סגור
  • 21.
    כן-פייט מחה ירידות של כ-10%, מניה חזקה בהחלט
    AMER 24/03/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העובדות מדברות בעד עצמן.............עדיין הזדמנות קניה
    סגור
  • 20.
    מס בורסה
    שמואל 24/03/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    6 7
    שמועה אומרת שהאוצר רוצה להעלות את המס ל30 אחוז
    סגור
  • לשמואל - הורת מס בורסה
    אברהם 24/03/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמועה נוספת אומרת שהאוצר רוצה לבטל את מס הבורסה!
    סגור
  • 19.
    משנה מסלול לביומד בהצלחה כרגע אין מסחר
    מרחביה אחזקות 24/03/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל שיהיה אישור חושבת שהכיוון 250 280
    סגור
  • 18.
    מצחיק אותי שאנשים שקונים מניות
    ד 24/03/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קוראים לעצמם משקיעים. בסה"כ קניית ניירות לצורך רווח.
    סגור
  • 17.
    מניית דלתא מומלצת מאוד - לשער יעד 13,000 (ל"ת)
    אסף 24/03/2015 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 16.
    גם אני חושבת שנעשה כאן עוול משווע למשקיעי גבעות עולם
    רננה 24/03/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וחבל מאוד לדעתי שיש התעלמות מוחלטת בנושא זה בציבור!
    סגור
  • 15.
    זה השקט שלפני הסערה (ל"ת)
    אינסוליין 24/03/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 14.
    היתה הנפקה מוצלחת היעד 120 (ל"ת)
    ביוליין לא לפספס 24/03/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    סקיילקס
    משה 24/03/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    משהו קורה שם......?! מישהו יודע....
    סגור
  • 12.
    ידיעה חמה:כן-פייט וצ'יפר פרמסוטיקלס חתמו על הסכם הפצה
    AMER 24/03/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קן-פייט ביופארמה וצ'יפר פרמסוטיקלס חתמו על הסכם הפצה מאת: מערכת Bizportal 16:14 | 23.03.15 קן-פייט ביופארמה (סימול: CANF) חותמת על הסכם עם צ'יפר פרמסוטיקלס להפצת התרופה CF101 של החברה הישראלית בקנדה בכפוף לאישור רגולטורי. תחת תנאי ההסכם, קן-פייט תקבל מראש סכום של 1.65 מיליארד דולר קנדי, עד 2 מיליארד דולר תשלומים עתידיים ותשלומים בשיעור 16.5% עבור הכנסות.
    סגור
  • וזה שיורדת זה שורטים מתכסים לפי דעתי..פריצה תבוא (ל"ת)
    זה הודעה של אתמול 24/03/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אז למה יורדת
    שירי כן פייט 24/03/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מובן.או לפני פריצה
    סגור
  • כן-פייט מחקה ירידה של כ-10%.....גדולה
    AMER 24/03/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה התשובה
    סגור
  • 11.
    אתר של בנק מזרחי החדש..כנסו
    עוזי 24/03/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא ידידותי..מגעיל..אין חשק לסחור במניות..הכל בשביל ההגו..והפוזות...תתביישו לכם בנק מזרחי
    סגור
  • 10.
    בורסה
    אבי 24/03/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השעה עשר ושלושים ,שלושה מגיבים,לזה קוראים בורסה,זה קזינו,כחלון-לטיפולך.מ
    סגור
  • 9.
    כן-פייט,מעניין שביזפורטל מציין את הירידיה היום אך 3 ...
    amer 24/03/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כן-פייט,מעניין שביזפורטל מציין את הירידיה היום אך 3 ימי עליות של 16% בממוצע הוא לא ציין לזה זכר אפילו,,,ממש האתר לויאלי....ולא פלא שהמשקיעים לא סומכים על מה שנכתב פה...
    סגור
  • 8.
    בורסה
    אבי 24/03/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 6
    השעה עשר ושלושים ,שלושה מגיבים,לזה קוראים בורסה,זה קזינו,כחלון-לטיפולך.מדינה של נוכלים.......
    סגור
  • נוכלים
    אבי 24/03/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיבו לשלילה ארבעה נוכלים שתיחנקו עם הכסף שאתם גונבים.
    סגור
  • 7.
    מישהו עוצר את המעוף מלעלות (ל"ת)
    ריקו 24/03/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    המלצה נוספת - מניית דלתא - יעד 13,000 (ל"ת)
    אסף 24/03/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    תוצאות ברבעון הראשון..כנס מחר בבוסטון
    רדהיל בקרוב 24/03/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תציג בכנס Autoimmune & Inflammation Leaders בבוסטון ב25.3.15
    סגור
  • 4.
    שימו לב מחזור עלוב בירידה זה מראה שלא מוכרים בשער כזה
    כן פייט 24/03/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טעות מי שמוכר היום בשער מצחיק שכזה
    סגור
  • טעות תראה כמה מוכרים
    שיני 24/03/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה כמה מוכרים ואין קונים
    סגור
  • 3.
    נובה + אלוני חץ
    ליאון 24/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ללקק את האצבעות.
    סגור
  • 2.
    לחץ די כבד מהדואליות
    ספיר 24/03/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פתיחה אדומה בוקרטוב
    סגור
  • 1.
    מתי הנהלת הבורסה תבטל את ההשעיה הבלתי חוקית בגבעות עולם
    שאלת המקופחים 24/03/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותדאג לכך שהמניות של השותפות תיסחרנה כרגיל בבורסה? מדובר כאן בהרבה מחזיקים פרטיים ובתוכם גם אני, אשר כספם מוקפא כבר מדצמבר מבלי יכולת לבצע פעולות במסגרת המסחר הרגיל בבורסה!!!
    סגור
  • לשאלה על גבעות
    אפרים 24/03/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כל מידע על מה שקורה שם הם ממשיכים להפיק נפט ללא שום דיווח לבורסה כי הם לא במסחר אז כל הכנסה והוצאה כולל בעיות אם באות לא מדווח ואף אחד חוץ מהחברה עצמה לא יודע מה ואיך וזאת הבעיה בגבעות
    סגור
  • אם זה נכון מה שכתבת, הרי שהדבר מחזק עוד יותר את העובדה
    לאפרים 24/03/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שפשוט מסדרים את המשקיעים ״ולקחו״ את כספם בניגוד לחוק!!! מדוע הנהלת הבורסה והרשות לני״ע אינן מטפלות בנושא מיידית?? מדוע הציבור שותק כבר מזה כשלושה חודשים?
    סגור
  • אני אחד מאותם אנשים פרטיים ש״סידרו״ אותו ולקחו את כספו
    י. מרמת גן 24/03/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא על פי דין ובניגוד גמור לכללי אתיקה הוגנים שאמורים היו להתקיים בבורסה! אינני מבין מדוע הציבור שותק על העוול הרב שנגרם למשקיעים? כמו כן, אינני מבין מדוע הנהלת הבורסה אינה מטפלת בנושא ומבטלת באופן מיידי את ההשעיה הבלתי חוקית, אשר נעשתה באיחור רב מאוד של מספר חודשים ואף גרמה לצניחה נוספת של הנייר! מדוע המחזיקים בנייר זה צריכים להמשיך ולסבול בגלל הודעות מטעות של השותפות ובגלל ״פאשלות״ של הנהלת הבורסה, אשר לא חייבה את הנהלת השותפות להוציא הסברים והבהרות נאותים לציבור, וגם לא עצרה בזמן את המסחר בנייר ונתנה לו להידרדר לשער של 1 אגורה!!! ???
    סגור