המספרים של עדיקה נחשפים: זינוק של 136% במכירות בשנת 2014

עדי רונן ודוד שוורצברג מוכרים את אתר האינטרנט שמוכר בגדים לרשת גולף תמורת 40 מיליון שקל
דדי שוורצברג עדי רונן, צילום: דנה קרן
המספרים של אתר האינטרנט עדיקה נחשפים היום לראשונה במסגרת דיווח של חברת גולף 0% גולף 486.9 0% גולף בסיס:486.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעתידה לרכוש את החברה תמורת כ-40 מיליון שקל. מחזור ההכנסות של Adika אשתקד הסתכמו ב-22 מיליון שקל, הרווח הגולמי 13 מיליון שקל והרווח 2.6 מיליון שקל.
דירקטוריון חברת גולף אישר את העסקה שמורכבת משלושה תשלומים: הראשון בגובה של 26.7 מיליון שקל במועד השלמת העסקה ועוד שני תשלומים שווים בשתי מנות שוות בכפוף לעמידה ביעדי מחזור מכירות ורווח גולמי מסוימים בתוך שלוש שנים.
גולף: "עדיקה הינה שחקן מוביל בישראל בתחום האופנה באינטרנט, מנהלת את אתר האינטרנט www.adikastyle.com זירה מקוונת לממכר בגדים ואביזרי אופנה".
סיפור ההצלחה של עדיקה מדהים ומבהיר את הכוח האדיר שעובר מחנויות ברחוב לאינטרנט. בשנת 2012 הקימו עדי רונן ודוד שוורצברג את האתר וכבר בשנת 2013 רשמו מכירות של 9.3 מיליון שקל ורווח גולמי של 5.4 מיליון שקל.
דוד (דדי) שוורצברג עבד כאנליסט ומנהל השקעות בחברות שונות והקים קרן גידור בשם טוליפ. עדי רונן הציעה לו להקים אתר אינטרנט למכירת בגדים, שוורצברג התלהב הבין את הפוטנציאל והשניים יצאו לדרך.
עבור חברת האופנה מקבוצת כלל תעשיות לא מדובר במספרים גדולים, אך הדגש הוא הפוטנציאל, המגמה, האופנה של רכישות באינטרנט - עדיקה מציגה קצב צמיחה אדיר: זינוק של 136% משנת 2013 לשנת 2014.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה