סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 1.4% לאחר שהשתוללות נרגעה, בזק זינקה 4.35%

סקירה של HSBC גרמה לדרמה במעו"ף. סוחר: "זה שורט סקוויז". מדד הבנקים קפץ 1.45%, רציו איבדה 2.3%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בעליות שערים לאחר דרמה גדולה בשעות המסחר האחרונות. המעו"ף ביצע מהלך אדיר מעלה וכבר נסחר בעליות של 2.5% לרמה של 1,618 נק' כל זאת במקביל לסנטימנט שלילי באירופה ובחוזים בוול סטריט. המהלך הגדול במעו"ף קשור לדיווחים בתקשורת לפיהם בבנק HSBC מעריכים כי בנק ישראל יבצע הרחבה כמותית בהיקף של עד 70 מיליארד שקלים ובמקביל יוריד את הריבית מתחת ל-0%. לתגובה מהירה של כלכלים בולטים - לחץ כאן 

אחרי התנודה החריפה מעלה, מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר בעלייה של 1.4% לרמה של 1,601 נק'. מחזור המסחר בשוק הסתכם ב-2.1 מיליארד שקלים. מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שבימים האחרונים איבד גובה מחשש כי כחלון יתמנה לשר אוצר ויבצע רפורמה בבנקאות - קפץ היום 1.45%
גם שוק האג"ח הגיב בעוצמה. מדד האג"ח הכללי עלה כעת 0.33% כאשר ה'שחר' ל-10 שנים עולה 0.63% לתשואה של 1.51%, תשואת שפל כל הזמנים (!). 

מעבר לסקירה של HSBC, הסוחרים בת"א עדיין מגיבים לניצחונו הסוחף של נתניהו בבחירות. אתמול המעו"ף עלה 1% כאשר ההערכה היא שהסוחרים רואים לחיוב את היציבות השלטונית הצפויה. 

הדאקס מאבד 0.7% ברקע למתיחות נוספת בין יוון לגוש האירו (לאחר שהקונגרס היווני אישר היום חבילת הטבות לעניי המדינה). החוזים בוול סטריט נסחרים בירידות של 0.35% אחרי הראלי אתמול (אחרי הודעת הפד' לפיה קצב העלאות הריבית יהיה מתון מהתחזית המוקדמת).

שוקי ההון בעולם

המסחר בוול-סטריט ננעל אמש (ד') בעליות שערים: הדאו ג'ונס עלה 1.27%, מדד ה-s&p 500 מתחזק 1.21% והנאסד"ק מטפס 0.92%.

דרמה בארה"ב: הפד השמיט את המילה "סבלני" מהודעת הריבית

המסחר במזרח הרחוק מתנהל במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים: מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג מזנק 1.3%, הבורסה בשנחאי עולה ב-0.5% ואילו מדד הניקיי שביפן יורד 0.4%.

אתמול בת"א

המסחר בבורסה בת"א ננעל ביום רביעי בעליות שערים נאות: מדד המעו"ף הוסיף 1% והגיע לרמת שיא של 1578.9 נק', מדד ת"א 75 התחזק ב-1.2% ואילו מדד הבנקים נחלש ב-0.5%.

מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל כשמניות הבנקים וטבע ריכזו את המחזורים הגבוהים בשוק לצד הראלי המטורף במניות האנרגיה.

מניות במרכז

סקטור הגז מרכז עניין לאחר שאתמול נרשמו עליות שערים של עד 12% במחזורי מסחר חריגים: זו ככל הנראה הסיבה להתפוצצות היום במניות הגז - רציו טסה
ניירות הערך בסקטור שעלו אתמול בשיעור הגדול ביותר:
רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דלק קבוצה -1.32% דלק קבוצה 50,920 -1.32% דלק קבוצה בסיס:51,600 פתיחה:51,840 גבוה:52,010 נמוך:50,650 תמורה:13,480,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{אבנר יהש}
ישראמקו יהש -2.15% ישראמקו יהש 45.6 -2.15% ישראמקו יהש בסיס:46.6 פתיחה:46.7 גבוה:46.7 נמוך:45.6 תמורה:19,965,842 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:

בניגוד למומנטום החיובי בסקטור הגז, מניות הבנקים שהעניקו למשקיעים תשואת יתר אשתקד, נסחרות תחת לחץ גדול יותר השנה על רקע הערכות שמשה כחלון יהיה שר האוצר.
פועלים -0.17% פועלים 2,356 -0.17% פועלים בסיס:2,360 פתיחה:2,340 גבוה:2,362 נמוך:2,335 תמורה:171,750,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
לאומי -0.98% לאומי 1,911 -0.98% לאומי בסיס:1,930 פתיחה:1,940 גבוה:1,954 נמוך:1,911 תמורה:134,916,244 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דיסקונט -0.24% דיסקונט 956.6 -0.24% דיסקונט בסיס:958.9 פתיחה:968 גבוה:969.3 נמוך:947.5 תמורה:51,765,409 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בנק לאומי יפרסם את הדוחות הכספיים לסיכום שנת 2014 בסוף החודש - 30.3.

סקטור נוסף תחת לחץ שהאור בקצה המנהרה עדיין לא נראה בו - הסלולר. פרטנר -1.71% פרטנר 2,073 -1.71% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,102 גבוה:2,145 נמוך:2,053 תמורה:14,986,386 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סלקום -2.2% סלקום 3,420 -2.2% סלקום בסיס:3,497 פתיחה:3,497 גבוה:3,504 נמוך:3,365 תמורה:11,045,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כבר פרסמו את התוצאות לסיכום שנת 2014 והחברה הבאה בתור היא פלאפון שתפרסם את הדוחות הכספיים ביום חמישי הבא (26.3) ביחד עם החברה האם שלה בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

תגובות לכתבה(66):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    לידענים
    נמרה 20/03/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מופסדת בפרטנר, מדיוי, שפע ימים ומודיעין, כל זה בהמלצת יועצים עושלים בבנק. אנא, אם מישהו יכול לתת לי שמץ של תקווה למזער הפסדים כבדיםjQuery20309969652055297047_1426858621077?
    סגור
  • 47.
    למבינה מביבי
    לוזון 20/03/2015 06:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל לך על הזמן רק כחלון יוריד את המס ויעלה את הבורסה
    סגור
  • 46.
    רק כחלון +ביבי הגדול
    לוזון 20/03/2015 05:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידאגו לנו לקצת כסף שהפסדנו בגלל מוסז
    סגור
  • 45.
    אחרי ירון החתול....לדעתי
    אחד שעוקב 20/03/2015 04:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירון החתול זה סוחר ממולח שיודע מה הוא עושה.אבל אני די בטוח שהוא אחראי על הפעלת מכונות בבורסה.יש לאתר אותו ולחקור מיידית.הוא שחקן מעוף שמשפיע בגסות על השוק.
    סגור
  • 44.
    לי קשר לכל האמור לעיל
    יוז׳י 19/03/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזן תיעצר בשער 260 ומעלה.
    סגור
  • 43.
    יהיו בשורות מצויינות לליויתן ורציו!!!!!!!!!!!!!
    בקרוב ממש 19/03/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביבי ידחף לאשר ולזרז את ההסכמים !!! למי שמחזיק ליויתן ורציו הסבלנות תנצח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 42.
    זאת שאמרה שאם המחנה הציוני יעלה הבורסה תעלה
    איפה ההיא המבינה 19/03/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואם ביבי יעלה הבורסה תתרסק. אם היתה ממשלת אחדות מה היה התסריט שלה? טעתה ובגדול
    סגור
  • 41.
    זה לא מטורף
    יגאל 19/03/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לשפשף את העיניים!
    סגור
  • 40.
    לפי מקורבים
    יודעי דבר 19/03/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שר האוצר הבא יטפל בבורסה. להזהר.
    סגור
  • 39.
    כאשר בועת הקזינו תיתפוצף.
    יודע דבר 19/03/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה יהיה בלי רחמים. לברוח.
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    נכתב על ענן
    ב 200 19/03/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    א והחברים ממיטב האוניברסטיאות...איזה צינוררררר מה מצב ההזיות וההפחדות? רשום על גבי ענן שאתה קשקשן מתוסכל
    סגור
  • 37.
    הארץ שעובד בתור סגן מנקה של חצי פינה בבנק ישראל.
    תימהוני ובור ועם 19/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אז אני חושב ושמעתי ויודע שמעורבות ב"י בשווקים ניירות ערך למיניהם ומטבע וויסותים שונים ומשונים..גדולה הרבה בחודש אחד מאשר כל הסכום הנקוב שאיזה ציפלון בבנק זר ביקע לנו ת'מוח. משמעות הדבר שאם נכונה השמועה הרי בנק ישראל ימזער את התערבותו במשק. אז מה היה לנו? מה אתם חושבים שאני טמבל בגלל שאני מנקה? ואני שמעתי אתמול ממישהו שעובד מעלי בבנק ישראל שעובד מתחת לסגן חצי מחלקת סנדוויצ'ים בבנק ישראל שמצב הבנק על יתרותיו ובכלל כלכלת המדינה היא על הפנים עם הגבות בחול.הם יתחילו לחפש נייר בחוגלה קימברלי כדי להדפיס אבל לא כדאי העניין כי הנייר יקר.גם שמעתי במחלקת משק ונקיון בפינה אחרת שצהל דורש תקציבים לקנות נשק שיעזור לו שלא ישמידו אותנו האוייבים מכל עבר. ואמרו לצהל אין ועחיך אפילו לקצץ 30 מליארד שקל. נו אז אני שואל אותכם דוגרי מב יותר חשוב נשק להגנתנו וכסף להאכיל מאות אלפי רעבים או לקנות נייר םוטלט...נו תגידו לי. מי שיענה תשובה יפה אדאג לעשות לו סיור במחסן חומרי נקוי של בנק ישראל
    סגור
  • פקיעה מעל 1637 (ל"ת)
    ותיק 19/03/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אולי כחלון יסדר לנו שכאשר אני מתקשרים לסניף
    סיור בבנק ישרא- הל 19/03/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יענה לנו פקיד מהסניף ולא המוקד. בנתיים אני מצפה למשהו קטן כגון ביטול המע"מ על המים. בטול אגרת רשעות השידור. ממשלות מתחלפות . ועדות קמות ונופלות ואף גאון מ ה 120 כולל גיבורי המחאה לא מסוגלים לתת לנו משהו? בקשותיי צנועות בהחלט . אם תוכל לסדר לי את זה אודה מקרב לב יום טוב לך.
    סגור
  • אני גם מתי האוזן במיזדרון איפה שסגנית הנגידה
    אותו טבבל פשוט 19/03/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שלנו דיברה עם בלומברג ואקונומיסט ואל אהרם המיצרי ולייצטה נאייס המופיעה בארץ באידיש והיא אמרה להם בפרוש שלא יהיה שום כמותית וזיבולי מוח וגם אין לנו צורך בזה כי הנזק רב מהתועלת. אז מיזה השמנדריק שחרט לנו ת'מוח עם השטויות. וגם שמעתי שמדברים במסדרונות שהמצב בבורסה לא אי יא יאי ואנשים שקועים שם עם מינופים אדירים ועוד מעט בנק שלהם ישתה להם את החשבון כי המשכנתא שלהם תעלה ב 35 רחוז והם לא יעמדו בהחזרים מיסכנים. אני איש פשוט ואוסף לירה ללירה ואין לי משכנתא ואין לי מכונית ויש לי רק אושר ושמחה בלב עם אשתי ו13 ילדים שאנו חיים בשניים וחצי חדרים בנתיבות. אבל הדירה שלי ואנימצפצפ על כל הפלצנים שהולכים לישון בלילה על סדיני משי ואוכלים עם כפיות זהב ונוסעים במרצדסים אבל לא מאושרים ומקטרים כל היום ומקנאים אפילו בי שאני מאושר בחלקי ואפילו מצליח לתת מעשרות לצדקה ולעניים והם לא נותנים כלום.
    סגור
  • 36.
    HSBC מעריך = אז מה אם הוא מעריך
    ננ 19/03/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השוק חיכה לטריגר בשביל לרדת
    סגור
  • 35.
    לפי דיווח מיוחד
    שמוליק 19/03/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קשיים בהרכבת קואליציה. ואיומים של כמה מועמדים לשרים. בקיצור ברדק.
    סגור
  • 34.
    לנגידה שלנו תדפיסי לנו כסף זה טוב לכולם!!!!!
    ירון החתול 19/03/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבל תדפיסי הרבה . ככה גם הבורסה תעלה . וגם יהיה יותר כסף לאנשים. ככה בכל העולם
    סגור
  • אני רוצה שהיא תדפיס לנו דולרים לא שקלים. (ל"ת)
    חתולה סיאמית 19/03/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    וכל זה על סמך סקירה של אנליסט מבנק באנגליה?
    ירקרק 19/03/2015 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשפשף את העיניים ולא להאמין
    סגור
  • 32.
    אחרי שלא נתנו לבורסה לעלות - פתאום החליטו לעלות ולעלות
    קזינו תל אביב 19/03/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כשכולם התיאשו ויצאו בהפסד.
    סגור
  • 31.
    עליות ורק עליות. חכמים וגאונים כל הכבוד לכם. (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חכמים מנצלים את העליות למכור. אני מוכרת
    החתולה הסיאמית 19/03/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומצמצמת את ההשקעות . די לחזירות
    סגור
  • 30.
    בסוף המעוף יגמור
    שמואל 19/03/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בירידה
    סגור
  • 29.
    לא מאמין שרואה עוד אנשים שצועקים מפולת.
    ירון החתול 19/03/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במיוחד החכמים והגאונים למינהים
    סגור
  • 28.
    אוי אוי
    גאון 19/03/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בימים הקרובים האדום יחזור.
    סגור
  • 27.
    זה לא שוק כבר אין פה כלכלה זה קזינו (ל"ת)
    כלכלן 19/03/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 26.
    לא יאומן איזה תת רמה..חחחחח (ל"ת)
    לומפה 19/03/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שוק תת רמה לא יאומן..עולה 2.5% על בסיס דו"ח של בנק
    לומפה 19/03/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז יורד חזרה ומפיל את כל מי שנכנס לקרשים.
    סגור
  • 25.
    יום א
    חכם 19/03/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ירידות של 2.5 אחוז.
    סגור
  • יש מלחמה ביום א? (ל"ת)
    למה? 19/03/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    זהירות זו מלכודת דובים השוק ירד באחוזים ניכרים (ל"ת)
    אנליסט 19/03/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 23.
    מקוה מי שהקשיב לי הרויח. פשוט בא להם לחלק לנו כסף (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 22.
    מי שעוקב אחרי הרוויח!
    אסף 19/03/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אפשר לראות שמלצתי על בזן עוד שהיה בשער 115, יעד 150.... כנל גם על טבע יעד 25500, כיל יעד 3300, ישראמקו יעד 120
    סגור
  • לאסף, לעכבר והחתול
    הנמרה 20/03/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם יודעים משהו על מדיוי?
    סגור
  • את האמת יצאת תותח
    סוחר 19/03/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראיתי המלצה שלך על בזן וטבע, קניתי קצת אחרי שראיתי שהם מתחילות לעלות, בזן עד עכשיו עשתב לי 17% וטבע 10% כל הכבוד
    סגור
  • 21.
    יום ראשון
    חכם 19/03/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    7 6
    מפולת.
    סגור
  • 20.
    היה כל כך שקוף וברור איזה מהלך ואווווווו (ל"ת)
    סוחר 19/03/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    GARBUZZZZZ GFYS (ל"ת)
    RIGHT HAND 19/03/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 18.
    KING BIBI - I ADORE YOU (ל"ת)
    RIGHT HAND 19/03/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • חחחחחחחח
    ינשוף 19/03/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן ימין נתן יהו חחחחחחחחח
    סגור
  • 17.
    צועק לכם כבר חודשים. מחלקים לנו כסף, כסף תעמיסו (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 16.
    פראייר מי שלא בבורסה. צועק ככה כבר חצי שנה
    ירון החתול 19/03/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כול יום מרויח 10 k על התיק. בקרוב מאוד מחלקים לנו עוד הרבה כסף. מה זה משנה מאיפה הדפסה לא הדפסה. עם הכסף הזה אפשר לקנות כל מה שרוצים
    סגור
  • 15.
    רציו,פריגו,טאואר,בזן,דלתא,מדיגוס,בריינסוויי
    סוחר חתיך 19/03/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 6
    בי-קום...תבלו חמודים
    סגור
  • 14.
    לא לדחוף!! יש לכולם. החלוקה נמשכת רבותיי (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 13.
    עוד יום שנכנס כסף. רק רוצה שתרויחו גם (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 12.
    מי המפגר שמוכר רציו ? מדד הנפט לקראת טיסה (ל"ת)
    יעקב 19/03/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    כן פייט דורכת על כל החכמים כאן!!מהרו לקנות
    amer 19/03/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הדיווחים יפורסמו בקרוב ...המגמה חיובית...
    סגור
  • 10.
    המשקיעים בליויתן ורציו חכו בסבלנות בקרוב
    לחברי 19/03/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כל הסיפור הקשה שעברנו יבוא על פתרונו. ביבי עכשו חזק והוא מאד רוצה שסוגיית הגז תפתר מהר. המניות שלנו יטוסו !! סבלנות ובהצלחה
    סגור
  • לו הייתי שרה .....
    ביבי הגבר 19/03/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ועדיין מי הפעיל את הממונה 5 דקות לפני הבחירות? ונראה את ביבי נשאר חזק אחרי הטיפול של אובמה. מה שכן כדאי לביבי החזק לתת הכל לנובל. פחות חיכוכים עם אובמה יותר בריא בשבילו ובשבילנו. נראה כמה זמן החזק יחזיק מעמד.
    סגור
  • 9.
    ישששששששששששששש
    רם העכבר 19/03/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבורסה יורדת 0.01
    סגור
  • 8.
    תחשבו בגדול
    ינשוף 19/03/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תוך ארבע שנים בורסה ישראלית תעלה לפחות ב 20 אחוז חחח
    סגור
  • 7.
    מרויח ארגזים מהבורסה.מה איתכם עכברים? (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • ביום ראשון רק הארגז מעץ ישאר.שמור על צניעות!שבוע הבא
    מתבונן 19/03/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 5
    התרסקות
    סגור
  • למתבונן הוא לא יתיחס ומתיחס אליך כלל אז למה לתת לו במה (ל"ת)
    מאיר 19/03/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למאיר. תאמין לי רק רוצה שתרויח הרבה כסף (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    בוקר טוב! המשך חלוקה, לעמוד בתור מחלקים לכולם (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לירון מה מחלקים איזו חלוקה מדובר אין מתנות אז מה מחלקים (ל"ת)
    נחום 19/03/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה מחלקים ? כסף מחלקים (ל"ת)
    ירון החתול 19/03/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    בנקים בתשואת יתר? מאיפה שאבת את את הידיעה
    צצצ 19/03/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזאת? מהבוידם כנראה
    סגור
  • 4.
    המחנה הציוני בחרו למפלגה שלהם את שלי יחימוביץ
    הבחירות עם בוז'י 19/03/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סתיו שפיו ושמולי. הם גם חילקו בפריימריז דפים מסומנים עם המקומות לשלי וסתיו שפיר. מי רוצה את שלי אחרי שהיא הודחה מראשות המפלגה? מי רוצה אנשים שתוקעים את הכלכלה כמ ששלי עשתה עם הגז? השגיאה של בוז'י בראש וראשונה היא הקומוניסטים שבמפלגה שלו. אחכ טרכטנברג מי רוצה את החבר של ביבי במפלגה של העבודה? טרכטנברג עוד פרופסור נפוח שאין לו סיכוי. שבוז'י יתחיל להפעיל את המוח שלו ויעיף מהמפלגה את הקומוניסטים
    סגור
  • 3.
    תעלה תגיע לשער 13000 לפחות. מכירת תנובה
    מבטח שמיר 19/03/2015 07:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הושלמה. מבטח שמיר צריכה לעלות . טמבלים
    סגור
  • 2.
    ירידה של 85% ברווח ברבעון הרביעי בגלל ירידה בערך
    דלק רכב 19/03/2015 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מניות מוביליי. המניה תרד לשער 4000
    סגור
  • 1.
    כחלון לא יצליח לעשות כלום לבנקים. ביבי לא יתן לו
    לאומי 19/03/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כחלון יצא אחרי הקדנציה הזאת כמו לפיד עם הזנב מקופל. בנק לאומי ירשום רווח גדול ממכירת אחזקותיו במובילאיי. וגם נמצא אחרי הסדרים בנוגע להלבנת הון גם עם גרמניה.
    סגור
  • כחלון יסתפק במשהו מינורי כדי לשמור על שלום בית (ל"ת)
    ותיק 19/03/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ליברוח