רוני רימון מסמן את המפלגה שעשתה את קמפיין הבחירות הטוב ביותר - ובאופן בולט

אסטרטג התקשורת מסכם עבור BizTV ואייס את צד התקשורת בבחירות. "התקשורת רצה אחר כל שטות"
רוני רימון, צילום: יח"צ; Getty images Israel
היום מסתיימת אחת ממערכות הבחירות היצריות ביותר שנראו בישראל מעולם, ולאינטרנט חלק גדול מכך. ראינו את ראש הבית היהודי נפתלי בנט מתחפש להיפסטר, את ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה "ביביסיטר" ואת ראשת מרצ זהבה גלאון מקפיצה טאקילות.
עם התקרבות מועד הבחירות המנהיגים הפוטנציאליים הפשילו שרוולים והקצינו עמדות, כאשר השיא היה בעימות הטלוויזיוני בערוץ 2. החרדה מפני הירידה במספר המנדטים הוציאה את נתניהו למרתון ראיונות טלוויזיוניים אשר שיאם היה בעימות קצר ולא מתוכנן ביום שבת האחרון עם ראש המחנה הציוני יצחק (בוז'י) הרצוג.
יועץ התקשורת והאסטרטג הוותיק רוני רימון סיכם עבור BizportalTV ואייס את צד התקשורת בבחירות. צפו בוידאו
בימוי ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    גיבור "דלה שמטס"
    דוגי 19/03/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חפשו מקצוע אחר נגמר עידן שלכם
    סגור
  • 10.
    המפלגה היחידה שפיה וליבה שווים זוהי מפלגת יהדות התורה
    התרשמות אישית 17/03/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    25 2
    אשר כל נציגיה אנשים טובים, מקצועיים,הגונים וישרים! ניתן לציין לדוגמא את החכי״ם גפני וליצמן אשר סייעו ועזרו לציבור כולו במסירות נפש עילאית ובאופן הטוב ביותר שניתן! לפני הקמת הקואליציה הנוכחית, כולם ראו כיצד שני אנשים יקרים אלה היו הטובים ביותר לישראל מאז קום המדינה - מר גפני כיו״ר ועדת הכספים, ומר ליצמן כסגן שר הבריאות. נציגים אלה, כמו גם כל יתר נציגי יהדות התורה(חלקם הציבור אינו מכיר עדיין) יפעלו כאמור בצורה הטובה ביותר עבור כולנו וידאגו להחזיר לנו את החיוך לפנים. בברכה, אחד מהמצביעים.
    סגור
  • ממש חה חה חה חנ (ל"ת)
    חנית 17/03/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    3 19
    סגור
  • למה טיקבקט בכינוי חנית - אולי חנית וחרב יותר טוב? למה
    לחנית ממש חה חה 17/03/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ומדוע אינך רוצה להכיר באמת ולדעת גם לפרגן? מציע לך לראות את העשייה הנפלאה של מפלגה זו לטובת הציבור כולו ואת כוונותיה הטובות למען כולם!!!! הלוואי ותזכי גם את ליהנות מהם בעתיד. כל טוב לך, איתמר מהמרכז.
    סגור
  • 9.
    הכי חשוב בעולם
    ערן 17/03/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צאו להצביע המחנה הציוני צאו להצביעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 8.
    למשפחות העוני והמצוקה, מבזבזים את הכסף שנגזל מהם עבור
    במקום שיהיה מה לאכול 17/03/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    פרסומים וקמפיינים ברחובות ובחוצות העיר! בכסף הרב הזה שנשפך ונזרק עתה ברחובות ובחוצות הערים השונות, ניתן היה כבר לפרנס אלפי משפחות שגזלו מהם את פת לחמם!!!! כל המפלגות שהיו חברות בממשלה הנוכחית אשמות במצב הנוראי והקטסטרופלי שהגענו אליו כיום! זוהי הממשלה הגרועה ביותר שהיתה לישראל מאז קום המדינה!
    סגור
  • 7.
    רק הליכוד: צמיחה גבוהה במערב, אינפציה אפס, דולר עלה. (ל"ת)
    לא ב. (נתיהו מאוחדת) 17/03/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 6.
    למפלגות היהודיות לא ממש ירד האסימון לגבי המשמעות של...
    eby 17/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    איחוד המפלגות הערביות.כל ח"כ יהודי לאחר שיראה מוחמד יושב משמאל לו.מימינו אחמד מלפניו זחלראה ומאחוריו זועבי מכניסה לו את הזובי.רק כך יבינו חברי הכנסת שאין מנוס אלא לשתף פעולה כי זו לא רק שלא תהיה מדינה יהודית ולא מדינה דו לאומית,אלא ,מדינה ערבית טהורה שתבריח מכאן את הרוב היהודי.חלם זה כאן חבורת מטומטמים משאל ומימין.
    סגור
  • 5.
    ראיון רדוד עם קמפינר שכבר לא בשימוש
    אורן ממן 17/03/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רוני רמון הוא פאסה ולכן הראיון איתו הוא רדוד והמרואין מדבר ממקום ירוד ופגוע.
    סגור
  • 4.
    היחידי שאני מאמין לו- יאיר לפיד
    אנליסטו 17/03/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    7 46
    יאיר עם כל הכבוד לטומי יותר פיקח וחכם מאביו זל .הוא הצבר האולטמטיבי מתאים להיות על כל 173 שלו ראש ממשלה איכותי.הוא לא שמאל ולא ימין הוא אנחנו.פרון כשר אוצר דתי מראה לנו שהדת שלנו היא לא אגודה שס ובנת. יעקב פרי הבטחוניסט מספר אחד בארץ... בבחירות הקודמות לא הצבעתי בשבילו ואני היום בקלפי שיניתי דעתם של שלושה.
    סגור
  • טען עוד
  • כך מגיב " אנה ליסט" ואנו אמורים להאמין לאנליסטים?!!!! (ל"ת)
    שימו לב "אנה ליסט"?? 18/03/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הבן אדם האחרון שאני יאמין בחיים זה יאיר לפיד (ל"ת)
    משה ביטון 18/03/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • המפלגה הישרה, ההגונה והטובה ביותר עבור ישראל היא יהדות
    דעה אישית 17/03/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    32 2
    התורה -ג. זוהי המפלגה היחידה בארץ שכל נציגיה אנשים ישרים והגונים כמו סרגל ויפעלו באופן הטוב ביותר עבור כולם! זוהי גם המפלגה היחידה שתפעל באופן הטוב ביותר לתיקון העוני הקיים ולביטול הגזירות הרעות הקשות שהוטלו על שכבות העוני החלשות ועל מעמד הביניים! אני חושב שמפלגת יש עתיד בראשות לפיד ושלח, פגעה באופן הקשה ביותר בציבור הרחב וגם היום מנסה להמשיך ולהשתלח בו בשינאתה העזה לדתיים ובמיוחד למיגזר החרדי! מי ששכל בראשו רואה את האמת לאמיתה וידע כבר מה לבחור! בשורות טובות וכל טוב לישראל, יהודי מר״ג ממצביעי יהדות התורה.
    סגור
  • המפלגה הגרועה והרעה ביותר בישראל מאז קום המדינה. (ל"ת)
    מפלגת יש עתיד 17/03/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • והרעה ביותר ישראל מאז הקמת המדינה! נציגיה פגעו באופן
    זוהי המפלגה הגרועה 17/03/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    34 2
    קשה מאד בשכבות העוני החלשות וגם בשכבות הביניים! כל נציגיה לכנסת נוטפים ארס ושינה עזה לדת, ליהדות ולכל מה שקשור לתורה, למוסר ולערכי היהדות! בהרבה בתים המקררים ריקים ואין כמעט מה לאכול בגלל הגזירות הרעות של מפלגת יש עתיד!!! לכן לדעתי, הינך טועה וגם מנסה להמשיך ולהטעות את הציבור בכתיבתך! לכן גם דע לך כי הציבור אינו טיפש וכי הוא רואה הפעם את האמת לאמיתה!
    סגור
  • ושינה, במקום ושינאה (טעות סופר) ומתנצל. עכ״פ אני שב
    המשך - כתבתי בטעות 17/03/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    25 2
    ומדגיש כי מפלגה זו בנויה אך ורק על רוע ושינאה עזה לתורה ולמסורת ישראל. הרבה אנשים חוטפים ממש פחד וצמרמורת לשמע דברי הבלע והרוע של ראשי מפלגת יש עתיד! כשמר לפיד לדוגמא, פותח את חרצובות לשונו הרעה על החרדים, אני ממש מתחלחל וחושש מאוד מרוע גזירותיו! עם ישראל סבל כבר מספיק ממנו וממפלגתו הרעה. איננו צריכים מהם גזירות רעות חדשות! צריך עכשיו לשאוף לתיקון הגזירות הרעות ולא להכביד יותר את העול על הציבור! הגיע כבר הזמן שלא יסתובבו יותר אנשים רעבים ברחובות בגלל גזירותיה של מפלגת יש (אין) עתיד. ידע הציבור ויזהר!
    סגור
  • הצליח לו ללפיד לעבוד עליך (ל"ת)
    חיי 17/03/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 3.
    דווקא אריה דרכי נתן קמפיין מבריק
    אלי 17/03/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואני לא חרדי כלל
    סגור
  • דרעי קמפיינר בפני עצמו (ל"ת)
    ירון 17/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    התקשורת זה מפלגת שמאל לגיטימית!!
    ידיעות אחרונות 17/03/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    6 3
    התקשורת ניהנת מהחופש לסלף עובדות לשקר. לרמות לבצע מניפולציות...הכל כדי להביא ממשלת שמאל לגיטימית גם המימון כספי טרור
    סגור
  • 1.
    לפחות במגזר הערבי יש אחוז גבוה של בוחרים היום. (ל"ת)
    הנה באה ממשלת השמאל. 17/03/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור