אלדד תמיר מסמן את המניות שעלולות לחטוף חזק - ביום שאחרי הבחירות

מנכ"ל תמיר פישמן מתייחס לצפוי בבורסה ביום שאחרי הבחירות לכנסת - צפו בקטע
אלדד תמיר, צילום: יח"צ; Getty images Israel
ביום שלפני הבחירות לכנסת, מכ"ל תמיר פישמן מתייחס לצפוי בבורסה בתרחישים השונים - וגם אומר מה בוודאות רבה צריך המשקיע לעשות כעת עכשיו. צפו בקטע.
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    כל החזרת שטחים גרמה ליותר פיגועים אם אתה
    משה ראשל"צ 21/03/2015 23:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יועץ השקעות - אני מלפפון כל פיזור זה כשלון אני י שינתי שיטה אני הולך נקודתית ולא על פיזור - וזה עבד מצויין בשנתיים האחרונות אני ממליץ עכשיו על תעודות סל גז נפט נדבר עוד חודשיים וגם לתקופה של חודש אגח ממשלתי שקלי 0142
    סגור
  • 22.
    גם הוא שמאלני בעיניכם, מצביעי ליכוד שוטים?
    דני 17/03/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תבינו שאנשים עם שכל רואים דברים אחרת מהמוח הקטן שלכם?
    סגור
  • 21.
    ביזפורטל מצביעים רק ימין (ל"ת)
    gil 17/03/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כולם מבינים כבר חודשיים שכחלון ישב באוצר (ל"ת)
    הכל מתומחר מזמן 17/03/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מיץ ממותק הבחור
    ששש 16/03/2015 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה נילחצת מכל סיפור שלוקח שנה לממש אותו אם בכלל
    סגור
  • 18.
    תמיר רוצה לאסוף מניות בנקים
    אחד שיודע 16/03/2015 21:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כחלון ילחם בבנקים בעמלות הבנקים וזה יפגע להם בהכנסות אולם המהלך שהוא עומד לעשות בדיור יביא לבנקים פי. 10 הכנסות בהלוואות משכנתאות . והמדינה תרויח הכי הרבה כי בסופו של דבר על כל דירה המדינה מרוויחה 40. 50. אחוז
    סגור
  • 17.
    הוא אמר משקיעים זרים חחחחחחח
    סוחר חתיך 16/03/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פשוט ליצן אין פה משקיע אחד זר על מה הוא מדבר הסתום הזה חחחח
    סגור
  • 16.
    הנבואה ניתנה לנביאים ולא לשוטים (ל"ת)
    יעקב 16/03/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    שטויות במיץ (ל"ת)
    ששש 16/03/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 14.
    וואוו ביז ממש התגייסתם....
    איש 16/03/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עד עכשיו החזקתי מכם האתר הכלכלי הכי רציני ופחות צהוב (גלובס הפך ממש לפח) לאיזה טייקון אתם שייכים שמכרתם את האמינות שלכם ככה? מה אתם מרוויחים מזה ?טוב לפחות אתם לא מצנזרים תגובות כמו האחרים..
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    איזה חרטטן~תהליך ה"שלום" הביא הכי הרבה חוסר וודאות
    משה 16/03/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למדינה אפילו ברמה הקיומיתהוא הביא הרג של אלפים ובסופו של דבר גם למלחמות ומבצעים שהיו מיותרים אם לא היה התהליך המיותר וההרסני הזהישראל כבר שנים תחת ניהול נתניהו מתפתחת בלי התהליך המיותר הזה
    סגור
  • 12.
    שמאלני קיצוני
    צדק 16/03/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איך שמאל יביא לעליות? זה תמיד הפוך כשהם בשלטון. אבודים בכלכלה אבודים בשלום. תמיד אחרי שלטון שמאל או אינטיפאדה או פיגועים או מתיחות עם עולם, כי מבטיחים הרבה אבל נדרש יותר וזה מביא לחץ. עדיף שקט של ימין וכלכלה סוציאל קפיטליסטית ימין מרכז.
    סגור
  • 11.
    אז בתיקים שלכם אין בנקים ? (ל"ת)
    אבי 16/03/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    פעם ראשונה שאני מוכרח לומר שאהבתי את העריכה של הוידאו.
    גלובאלי 16/03/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לגבי תוכן הדברים - סה"כ מאוזן ודיי נכון אם כי הוא שכח לציין שכחלון בראש ובראשונה הולך להיכנס בנדל"ן , עדיף לטובת כולם (גם בעלי נכסים) שמישהו יעשה סדר בנדל"ן עכשיו כי אם לא - מה שיקרה זה פגיעה אנושה במשק עקב מחירי הנדלן הגבוהים מה שיביא בתורו לקריסת מחירי הדיור , אני מניח שבעלי נכסים ירצו לראות בטווח ארוך יציבות פיננסית ולא מאניה (שקרובה לסיום) דפרסיה (שעלולה להמשך שנים) ולכן צריך מישהו שיעשה סדר במחירי הנדלן שזקוקים בדחיפות לקירור ניכר.
    סגור
  • 9.
    זה רק מוכיח שכחלון כאן בשביל לעשות שינוי ולא מפחד מאפחד
    כחלון 16/03/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    תצביעו לכחלון הוא יעשה רק טוב עם האזרחים וכל הטייקונים שגזרו על הציבור קופון במשך שנים יתחילו להבין שהציבור היה מטומטם אבל לא מוכן עוד לשלם! כחלון חזק = אזרחים חזקים
    סגור
  • 8.
    בלי דעות פוליטיות
    איילי 16/03/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל הכתבה שלך היא דעה פוליטית אחת גדולה בעד ממשלת שמאל. לא צריך להיות טמבל בשביל להבין את זה....
    סגור
  • 7.
    לא הזכיר את בזק (ל"ת)
    נועם 16/03/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    פרטנר פושטת רגל בגללו (ל"ת)
    כחלון 16/03/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • עד שכחלון הגיע האזרחים פשטו רגל בגללם ובגלל סלקום
    משה 16/03/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כולנו כחלון!!! בנאדם מבריק אמין ונחוש להוריד את יוקר המחיה! אל תשקיעו במונופולים כי הוא יפרק אותם. תשקיעו רק במניות בעלות ערך למשקיע ושלא מתבססות על עושק הציבור!
    סגור
  • 5.
    לא להצביע לכחלון (ל"ת)
    דני 16/03/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    12 11
    סגור
  • רק כחלון. למה לא להצביע שהמניות שלך לא יפלו?
    נועה 16/03/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    6 5
    המניות שלך יותר חשובות מעתידה הכלכלי חברתי של המדינה ואנשיה הא? בגלל אנשים כמוך חובה להצביע כחלון.
    סגור
  • 4.
    תתעסק במה שאתה מבין וגם זה לא תמיד קולע לך
    לאלדד תמיר 16/03/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    14 3
    כחלון עם 4 מנדטים ישב באופוזיציה
    סגור
  • 3.
    כל אחד בא כדי לפגוע במשהו אף פעם לא משהו לטובה
    לא בוחרים 16/03/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    8 3
    תמיד זה לרעה. הספיק לנו משלי יחימוביץ לפיד וביבי שנסחב במקום להוביל. שר האוצר שהביא לנו המון שפע זאת שלי יחימוביץ היא נכס לליכוד כי הרבה לא רוצים לבחור את המחנה הציוני בגללה.
    סגור
  • 2.
    ממש לא פוליטי
    אזרח 16/03/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אבל כל מילה הייתה לטובת השמאל. על מי אתה עובד???????
    סגור
  • 1.
    משיחל לנו את הדעה שלך שמאלני רשע
    בלי להביע דעה ואתה ת 16/03/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    19 4
    לא יעזור לך רק ביבי והבורסה תמיד עלתה עם ביבי אז אל תפחיד אותנו!!!!
    סגור