נעילה שלילית בת"א: מדד המעו"ף ירד ב-0.3%, מניית לאומי צללה 2.6%

מניית בנק הפועלים ירדה 1.3% אחרי פרסום הדוחות לסיכום שנת 2014. מניית אינסוליין זינקה 6.4%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה נפתח אמנם בבוקר במגמה חיובית של עד 0.41% במדד המעו"ף, אך עבר בהמשך למגמה שלילית וננעל בירידה של 0.3%. המשבר ביוון הביא לירידות שערים שערים חדות באירופה שם הדאקס צנח 1.3% ולאחר מכן הירידות התמתנו. המסחר בוול-סטריט נפתח בשעה 15:30 בירידות שערים שהלכו והחריפו.
הסיפור המרכזי של היום - דוחות הבנקים. הבוקר פרסמו בנק הפועלים ובנק מזרחי-טפחות את התוצאות הכספיות השנתיות שלהן. אתמול בלט מדד הבנקים עם זינוק של 2.5% לאחר הדוחות של הבינלאומי ודיסקונט ואילו היום המדד סובל ממומנטום שלילי.
מדד ת"א 35 +0.42% מדד ת"א 35 1,460.5 +0.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:638,394,054 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  ירד 0.3% לרמה של 1546.27 נק',
מדד ת"א 90 +0.42% מדד ת"א 90 1,067.36 +0.42% מדד ת"א 90 בסיס:1,062.93 פתיחה:1,064.21 גבוה:1,069.64 נמוך:1,063.41 תמורה:183,730,984 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.71% מדד ת"א בנק 1,859.35 -0.71% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,872.64 פתיחה:1,870.39 גבוה:1,880.93 נמוך:1,859.32 תמורה:125,675,760 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.
המסחר בעולם
בבורסות המזרח הרחוק ננעל הבוקר המסחר בצד השלילי. ביפן מדד הניקיי ירד ב-0.7%, בהונג קונג מדד ההאנג-סנג איבד 0.9%. עוד נציין את מדד הקוספי בדרום קוריאה שנחלש ב-0.4% ובורסת שנחאי שירדה ב-0.5%.
אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים. מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.8%, מדד ה-S&P 500 טיפס ב-0.4% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.3% לערכו. השעון בניו-יורק זז שעה אחת ומהיום המסחר נפתח כבר בשעה 15:30 שעון ישראל. המסחר נפתח במגמה שלילית.
מצעד המדווחות
בנק ה פועלים -1.02% פועלים 2,431 -1.02% פועלים בסיס:2,456 פתיחה:2,448 גבוה:2,457 נמוך:2,425 תמורה:45,427,277 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסם הבוקר את תוצאותיו הכספיות והציג רווח שנתי ענק של 2.47 מיליארד שקל. אתמול התפרסמו דיווחים כי הבנק נערך לאימוץ של תוכנית לצמצום של 600 משרות אשר יוביל להפרשה של מאות מיליוני שקלים במסגרת הדוחות הכספיים.
בנק מזרחי טפחות -0.5% מזרחי טפחות 6,186 -0.5% מזרחי טפחות בסיס:6,217 פתיחה:6,206 גבוה:6,257 נמוך:6,186 תמורה:17,339,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  לפרסם גם הוא את הדוחות הכספיים שלו הבוקר - רווח שנתי של 1.08 מיליארד שקל.
מניות במרכז
הבורסה פרסמה אתמול בערב את עדכון הרכב מדד התל-דיב אשר ייכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב. מניות רבוע נדל"ן, פולירם, הפניקס, מנורה החזקות, ביג והבינלאומי ייכנסו למדד. מנגד, מניות אסם, כלכלית ירושלים, סלקום ופרטנר ייגרעו מן המדד. הביקושים וההיצעים מצד תעודות הסל צפויות להתרחש ביום חמישי הקרוב בשלב הנעילה.
חברת הנדל"ן האמריקנית רילייטד השלימה אתמול גיוס של 847 מיליון שקל. הריבית שנקבעה במכרז על הנפקת האג"ח עמדה על 5.1%, פחות מאשר הריבית שנקבע במכרז המוסדי שעמדה על 5.2%. את העסקה הובילה כלל פיננסים חיתום.
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    מישהו ראה את החתול ? אני מודאג. (ל"ת)
    עכבר העיר 10/03/2015 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מה קורה לסקיילקס אחרי ההבטחות לעתיד טוב מחברינו לונו לו (ל"ת)
    משקיע מודאג 10/03/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    סקיילקס
    אדם מודאג 10/03/2015 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה לסקיילקס אחרי האבטחה לחיים יפים יותר
    סגור
  • אחרי שהיא עלתה הרבה יש מימושים.. גם אני מימשתי 30% רווח
    אסף 10/03/2015 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחכה לראות מחר \ מחרתיים אולי יהיה שער טוב לעוד איסוף בטח יעלה שוב אחכ.. בגדול, לטווח ארוך, שווה להחזיק. מאמין שלתקופה של שנה-שנתיים היא תעלה מאות אחוזים.
    סגור
  • 24.
    אני מקווה שכי"ל תקרוס , המדינה תלאים את כיל ותבנה מחדש
    אחד 10/03/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתנהגות החזירית של הנהלת כיל ועידן עופר בראשם , שבמשך שנים הרוויחו עשרות מיליארדים , משכו דיוידנדים אסטרונומיים וכעת מדביקים מכתבי פיטורים על דלת בתיהם של עובדים. שלא לדבר על בזיזת והרס של ים המלח. התנהגות חזירית ולא מוסרית שכזו מקומה לא במדינת ישראל. כ"יל במתכנותה הנוכחית צריכה לחדול מלהתקיים ולחזור לבעלות המדינה או של בעלים פרטיים מוסריים יותר.
    סגור
  • 23.
    זה
    ספרים? 10/03/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סטימצקי.
    סגור
  • 22.
    איפה ירון החתול?ירד למחתרתjQuery20309553515736479312_1426002639906? (ל"ת)
    בר העכבר 10/03/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מה הסיפור
    לאיש 10/03/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עם הספרות והאותיות? דבר אלינו אחינו.האם זה צופן או דבר סודי ביותר?
    סגור
  • זה כתוצאה משימוש באפליקציה של ביזפורטל
    בר העכבר 10/03/2015 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לילה טוב :)
    סגור
  • 21.
    כמו שהבטחתי יא בניאין לכלב
    המדיום 10/03/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדום חודשים נחזור בשער מעוף 1300 .
    סגור
  • טען עוד
  • בנאיון אחי אחלא זמר בעולם.
    מי קרא לי? 10/03/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יחזור ל 300 אני מאריך ליתר הביטחון אני לא קונא לפני מגיע גרוש מעל 300 ואז אני יוצא לטיסות עד 600 בערך פי 3 מה רע
    סגור
  • 20.
    אמזון מקים חנות בTmall של Alibaba בסין
    אמזון עליבאבא 10/03/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.usatoday.com/story/tech/2015/03/08/amazon-on-alibaba-tmall/24610123/
    סגור
  • 19.
    אין סיכוי לכחלון להיות שר אוצר .מה הוא יעש לבנקים?
    מניות הבנקים 10/03/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ימוטט אותם? בנק ישראל לא יתן לו. יש אלטרנטיבה לבנקים יש חברות שניתן לסחור דרכם. מה כבר הבנקים מרויחים חוץ מדמי ניהול חודשיים על בסיס קבוע. שיתנו בחירה לאזרח בין עמלה קבועה לבין לשלם על פעולות ממני לוקחים כל חודש דמי השלמה. מי צריך את זה? מי יתן לו להיות שר אוצר ביבי? או הרצוג? אין לו סיכוי.
    סגור
  • 18.
    בעיתוי ותיזמון מדוייקים לחלוטין..
    זה תמיד בא 10/03/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    38 2
    נירשם כאן בפרוש על קיר בענן לפני 205 ימי מסחר בדיוק.
    סגור
  • 17.
    לירון המקסים
    מסטיק שוקולד 10/03/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אל תפחד ואל תידג בכלל בכלל. אוהבים אותך ואתה חסר. תן מילה שאדע שהכל טוב
    סגור
  • 16.
    גבעות עולם - הנייר עדיין בשער 1 וציבור המקופחים שותק! (ל"ת)
    יציבות גם במניית 10/03/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אין מי שיגן עלינו
    מושקע ושקוע 10/03/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפיקים נפט ולוקחים משכורות עתק.המשקיעים וביננם אני הפסידו את כספם.אין מי שיגן על המשקיעים.
    סגור
  • מזה, אינני מבין למה כל המקופחים שמחזיקים בנייר זה עדיין
    אני מסכים איתך ויותר 10/03/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שותקים ולא יוצאים לאמצעי התקשורת על העוול הרב שנעשה להם ועל גזילת כספם שלא על פי דין וגם לא על פי חוקי הבורסה! אינני מבין למשל להיכן נעלמו לפתע כל חברי הפורומים בגבעות, כולל עורכי הדין התותחים הכלולים ביניהם?! מדוע לפתע קולם נדם, חוץ מקישקושים סתמיים ולא רציניים בפורומים שלהם?! מדוע הם לא מופיעים בפני הציבור ומנסים להחזיר לציבור המשקיעים את כספם והונם האישי, אשר הושעה בינתיים מהמסחר בבורסה!!!!
    סגור
  • 15.
    בטאואר מתחילה הפרסה (ל"ת)
    טאואריסט 10/03/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 14.
    מתי כיל מחלקים דיבידנד ?
    אשר בן חורין 10/03/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עזרה , לעזור ....help
    סגור
  • 13.
    המלצות קניה
    אסף 10/03/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טבע - יעד 24000---------- פועלים - פועלים פרסמו דוח מעולה! - יעד 2100----------- בזן - מחירי הנפט הנמוכים הגדילו את טווח הרווח שלהם על כל זיקוק - יעד 150---------
    סגור
  • ואם אתם בעניין אג"חים..
    אסף 10/03/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אינטרנט זהב אגח ד - 1131614 - הדוחות הכספיים שלהם מעולים ואין סכנה שלא יוכלו לעמוד בתשלום. ---------- סלקום אגח ב - 1096270 - אגח קצר וטוב, כנל אין סכנה שלא יעמדו בתשלומים.
    סגור
  • 12.
    משהו קורה באפריקה עולה במחזור גדול (ל"ת)
    אפריקה 10/03/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • מחזור חודשי לאפריקה.. לא קורה כלום ..תרגיע (ל"ת)
    עכנאי מצוי 10/03/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אסור להתקרב לאפריקה עד שיסתדר המצב ברוסיה (ל"ת)
    אסף 10/03/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • מחזור ענק......חחחחחח (ל"ת)
    אינדיאני 10/03/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 11.
    כל הכסף בבורסה ובנדלן. תאשימו את ביבי שהכניס את כולם (ל"ת)
    ציפורה 10/03/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 10.
    קולפונט
    גבר 10/03/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הטבע הבאה....
    סגור
  • 9.
    מאיש מבטיח הפך עצמו לאיש השנוא ביותר בעולם ובארץ (ל"ת)
    ביבי 10/03/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • השמלאנים תמיד שונאים את כולם (ל"ת)
    ימין 10/03/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • וכם הפעם הוא זוכה. אין לא מחליף ראוי בארץ
    עמית 10/03/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יכולים כל השאר להיות רק העוזרים שלו
    סגור
  • 8.
    טאואר לוקחת אוויר לפיסגה הבאה? (ל"ת)
    טאואריסט 10/03/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    העיסקה קיבלה אישור של כל הרגולטורים העסקה תחתם
    תנובה ומבטח שמיר 10/03/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף מרץ. מבטח שמיר סוף סוף תעלה.
    סגור
  • 6.
    אפריקה בתחתית הגיע הזמן להתפוצץ (ל"ת)
    אפריקאי 10/03/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • בזהירות מהרסיסים ללא פגע התפוצצות מסוכנת !!!!! (ל"ת)
    אפריקה 10/03/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • חחחחחח (ל"ת)
    אפריקאי 10/03/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • למומחה ליבשת אפריקה או חברת אפריקה
    מומחה לוזלין 10/03/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    11 2
    למען האמת גמרתי מזמן את כמות הוזלין כי קניתי אפריקה בשווי עשר מליארד שקל ואני מחכה ומחכה ולא נישבר. לפני כשנה חשבתי שאני מקזז וקניתי כמות עצומה ומאז ווזלנתי בעוד חמישים אחוז. בממוצא אני מופסד איזה 89 אחוז אבל אני לא נישבר כי אני רואה שיש לי שותפים לטימטום. במקביל קניתי שהחברה הייתה עשר מליארד בסכום זהה סתם איגרות מדינה וכולם צחקו עלי. האיגרות עשו מאז מעל 90 אחוז. ניגמר לי האומץ אז אני מבקש בבבקשה וזלין וכדורי הרגאה.
    סגור
  • 5.
    מדווחת בקרוב על הצלחה בניסוי קיליני !! (ל"ת)
    קולפלנט!! 10/03/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    70% מכיל בידי הציבור . והמשקיעים שותקים
    כיל 10/03/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כיל למעשה הולאמה . כיל אינה זוכה לעדוד השקעות הון. העלו את התמלוגים. הממשלה מתערבת בניהול. ההסתדרות גוזרת קופון על העובדים . עובדים מרויחים יותר מראש ממשלה נהנים מטיולים בחו"ל נופשונים ונשפים. באים להחתים כרטים ולישון. עובדי הקבלן עושים את עבודתם . הכסף נשפך שם כמו מים ולמשקיעים אין תשואה. בעל החברה עבר ללונדון לשלם פחות מס. איפה מחאת המשקיעים . אם החברה הולאמה שיפצו את המשקיעים.
    סגור
  • 3.
    פורסם ביפןעל עסקה עם טאואר
    מושון 10/03/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טאואר תחל בייצור מידי לחברת סוני לא פורסם על עקף העסקה אבל ניראה שמדובר במשהו גדול
    סגור
  • 2.
    יש הרבה מאוד כסף בחוץ שנכנס. גם מודפס. רק למעלה (ל"ת)
    ירון החתול 10/03/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • היי חתול . הכל בסדר ? מקווה שלא קנית קולים בפתיחה
    עכבר העיר 10/03/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא , נתחלק איתך באוכל של העכברים.
    סגור
  • 1.
    תקראו את המצע . הוא מתכוון לבטל מע"מ על מצרכי יסוד
    זהירות טרכטנברג מגיע 10/03/2015 07:49
    הגב לתגובה זו
    8 42
    דבר שיוזיל את הגבינה והחלב בכמה אגורות אבל את הכסף החסר הוא רוצה להטיל על רווחי הון בבורסה. העלאת מס חברות והשוואת ההמס על הבורסה למס הכנסה. והגשת דו"ח מס אישי כמו כן מס על שכר דירה החל מ 2000 ש"ח. כך שהגבינה והחלב יעלו לנו כמו זהב. זה גם נועד לממן את הטיפשות שלו גן חובה מגיל 3 דהיינו לממן עוד סייעת. כי יש טיפש עם מע"מ 0 ויש טיפש עם גן בגיל 3. בסוף האזרחים וכולם משלמים יותר ולא מקבלים כלום בתמורה. טרכטנברג יגרום לבריחה מהבורסה. מכה סופית על הבורסה הכושלת .
    סגור