אוויר פסגות: המעו"ף טיפס 0.82% לשיא של 1,550 נק', מדד הבנקים זינק 2.55%

מדד ת"א 75 עלה 0.13%, בשוק המניות: בזק עלתה ב-0.76% במחזור הגבוה בשוק, פרוטרום הוסיפה 1.65%
סוחר, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב התנהל בתנודתיות. לאחר פתיחה מהוססת - סגר מדד המעו"ף את יום המסחר בעליות שערים של 0.82%. בכך מצליח המעו"ף להיסחר בשיא כל הזמנים חדש של 1,550 נקודות. מניות הבנקים זינקו ב-2.55% לאחר דוחות דיסקונט והבינלאומי וסיפקו תמיכה למעו"ף.
הדולר מצליח לחצות את רף ה-4 שקלים. הדולר עלה בכ-0.83% ל-4.017 שקלים. האירו צנח ב-1.38% מול השקל ונסחר תמורת 4.367 שקלים.
מדד ת"א 35 +0.42% מדד ת"א 35 1,460.5 +0.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:638,394,054 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.42% מדד ת"א 90 1,067.36 +0.42% מדד ת"א 90 בסיס:1,062.93 פתיחה:1,064.21 גבוה:1,069.64 נמוך:1,063.41 תמורה:183,730,984 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.71% מדד ת"א בנק 1,859.35 -0.71% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,872.64 פתיחה:1,870.39 גבוה:1,880.93 נמוך:1,859.32 תמורה:125,675,760 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-565 מיליון שקל.
בשוק המניות בלטה לחיוב מניית בזק עם עלייה של 0.76% במחזור הגבוה בשוק. מניית פרוטרום הוסיפה 1.65% במחזור גבוה. עוד נציין במסחר את מניית בנק דיסקונט שזינקה ב-3.93% לאחר הדוחות. 
שוקי ההון בעולם
בבורסות אירופה התנהל המסחר ביציבות עם נטייה לירידות שערים. בבריטניה מדד הפוטסי נחלש ב-0.53%, בצרפת מדד הקאק יורד ב-0.47%. הדאקס הגרמני עולה 0.31%.
המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת: מדד הניקיי שביפן איבד 1%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג נחלש ב-0.2% ואילו הבורסה בשנחאי זינקה ב-1.9%.

מניות במרכז
בנק דיסקונט +0.32% דיסקונט 972 +0.32% דיסקונט בסיס:968.9 פתיחה:965.3 גבוה:976.9 נמוך:965.3 תמורה:13,337,184 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגר את הרבעון הרביעי של השנה עם רווח נקי זעום של 5 מיליון שקל. בנטרול הפחתות שונות, היה הבנק מציג רווח נקי של 186 מיליון שקל. בשנת 2014 כולה רשם הבנק צניחה של 32% ברווח הנקי החשבונאי ל-596 מיליון שקל. לדוחות בנק דיסקונט בהרחבה - לחצו כאן.
הבנק ה בינלאומי -0.11% בינלאומי 6,991 -0.11% בינלאומי בסיס:6,999 פתיחה:6,999 גבוה:7,067 נמוך:6,980 תמורה:10,232,894 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגר את שנת 2014 עם רווח נקי של 478 מיליון שקל. הדוחות הכספיים הושפעו לשלילה מהפרשה של 28 מיליון שקל כתוצאה מיישום הוראת המפקח על הבנקים בנושא הפרשה קבוצתית בגין הפסדי אשראי ללקוחות פרטיים. לדוחות הבינלאומי בהרחבה - לחצו כאן
חברת יס אשר מוחזקת על ידי בזק -2.3% בזק 517.4 -2.3% בזק בסיס:529.6 פתיחה:527 גבוה:530.9 נמוך:517.4 תמורה:30,745,637 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום את הדוחות הכספיים של הרבעון הרביעי של השנה. בשנה החולפת רשמה החברה רווח תפעולי תזרימי (EBITDA) של 570 מיליון שקל - גידול של 7.5%. בשנת 2014 רשמה החברה עלייה של 31,000 מנויים למצבת שיא של 632,000 מנויים.
תגובות לכתבה(39):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    כסף על הרצפה, לא צריך לעשות כלום זה על בטוח!!! (ל"ת)
    ירון החתול 09/03/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 18.
    הודיע על התייעלות ומפטר 400 עובדים. תכף נראה מה
    בנק הפועלים 09/03/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלי יחימוביץ ולפיד יעשו. יצעקו לא לפטר? לפיד ילך נגד אלה ששילמו לו מליונים על הפרצוף תחת שלו? ההסתדרות תצא להגן על המליונרים בפנסיה? כל אחד שם יצא עם דירה ומשכורת חודשית לכל החיים. מעניין מה יעשו הקומוניסטים
    סגור
  • תודה
    18 09/03/2015 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש עוד יהודים טובים. אך כאן הניתוח שלך נפלא. תודה
    סגור
  • 17.
    כמו
    מוטי מ 09/03/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שהבטחתי .הפוטים שנקנו אתמול מופסד 30 אחוז. עדיין נשאר איתם .
    סגור
  • נשמע כבחור ישר והגון.
    א 09/03/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עדכן התפתחויות..זה מעניין לשמוע ולקרוא בלייב. מאחל לך הצלחות בכל.
    סגור
  • 16.
    ECB רוכש ביבשת כמויות ענק של סחורה לא איכותית.
    מידע מהמתרחש באירופה 09/03/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מתמקד היום בפריז..מדריד..ואתונה. מעניין שכל כמות ביקוש מסופקת מיידית ואפילו מתבצעות עסקות בירידות. לפי ניתוח הדברים.. :או שכמות הצעים מרחבי העולם מתגברת על ביקושי הבנק..או..שלא מתבצעת קנייה אמיתית של הבנק המרכזי..ומבצעים פעולה עלובה של קנייה מכאן ומכירה משם. נודע שלבנק אין כוונות אמיתיות להדפיס ביודעם את הנזק..או אין מספיק נייר.
    סגור
  • 15.
    בעיתוי ותיזמון מדוייקים לחלוטין.
    זה תמיד בא 09/03/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    נירשם בפרוש על קיר בענן לפני 204 ימי מסחר בדיוק.
    סגור
  • 14.
    כסף בחינם רק למעלה , מי ששמע לי עשה ארגזים (ל"ת)
    ירון החתול 09/03/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • במה השקעת שיש לך ארגזים? (ל"ת)
    ציפי הציפור 09/03/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • רק לונג מעוף פי (ל"ת)
    ירון החתול 09/03/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • טען עוד
  • הוא השקיע בבטלה
    לציפי 09/03/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    השקיע בלעבור את החיים(בן 67 עד 120)בלי להכנס בפתח לשקת גיוס. השקיע בלא ללמוד לא תורני ולא כללי. השקיע בלקבל דמי מחיה מביטוח לאומי ודודות זקנות. השקיע בלא למצוא אשה וללדת ילדים..אבל בסך הכל כמו שנאמר השקיע בלהיות חמודון אמיתי ולא מזיק.. נו .שיהיה..
    סגור
  • אולי אפשר לקבל ממנו טיפ? אולי הוא קורא ספרים
    בכל זאת 09/03/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בין השקעה להשקעה מוצלחת. וכמה דירות הוא צבר.
    סגור
  • 13.
    אומר ליכודניק אמיתי מצביע כולנו. אוי ואבוי מה צפוי לנו
    קח לון 09/03/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד שר אוצר אהבל כאילו לא הספיק לנו האהבל הקודם. צריך לשלוח אותו להדליק משואה לתפארת משרד האוצר. רק חסר שיעשה רוטציה עם טרכטנברג. הלך עלינו
    סגור
  • כחלון
    אזרח מודאג 09/03/2015 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איך אפשר למנות אדם בעל חנות לשעבר של חלקי חילוף בחיפה לשר האוצר? הרקורד שלו:בוגר משפטים במכללת נתניה ועוד תואר שולי מאותה מכללה. אין לו שום רקע בכלכלה מדבר עממי ,נלחץ כל הזמן רק במדינת בננות רואים בזיון כזה!!!! אתם רואים אותו משוחח עם נשיא קרן מטבע או לחילופין עם שר האוצר האמריקאי באנגלית? מספיק עם הבושה הזאת.
    סגור
  • מודאג גזען
    לוזון 10/03/2015 06:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה אתה מתבייש מרוב העם לעבור לרשות
    סגור
  • כחלון למרות טיפשותך
    לוזון 09/03/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי אתה שתגיד אהבלים בן טימטום
    סגור
  • 12.
    שער 500 בקרוב מאוד. (ל"ת)
    כלל ביוטכנולוגיה 09/03/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    אף אחד לא מצייץ על כיל. כולם עובדים על עובדי כיל
    שקט 09/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלא הבינו ששישנסקי זה גם על חשבונם. העובדים ילכו הביתה וב 18.3 יבינו שהפוליטיקאים עשו עליהם סבוב. שלי יחימוביץ עשתה קרייה על חשבונים ולפיד הרס אותם. אף אחד מהם לא מחה נגד לפיד ולפיד נכנס לגוב האריות להצטלם איתם כי העובדים טיפשים. יו"ר הועד מאנשי הליכוד מרויח כמו 10 עובדים צריך לפטר גם את החברים של ביבי מכיל.ב 18.3 ביבי יקים ממשלת אחדות עם הקומוניסטים והוא יחזיר שטחים . כי רק הליכלוך יכול להחזיר שטחים המחנה הציוני משקשק. וכולם אותו דבר . שלי היא מתנחלת קומוניסטית וביבי מתנחל עם כלכלה של קומוקפיטליזם. קומוניסט או קפיטליסט בהתאם לצורך. ביבי המציא כלכלה חדשה ושמה קומוקפיטליזים. וצריך לתת לו פרס נובל על ההמצאה הזאת כי בכל מקרה הוא והאוצר מתעשרים.
    סגור
  • 10.
    יעד 1450 הודעה פצצה (ל"ת)
    קמטק לא לפספס 09/03/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 9.
    נו
    שמואל 09/03/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תגידו זה לא בועה? מאיפה העליות . זאת מלכודת לפני בור רחב ועמוק.
    סגור
  • 8.
    ללא שינוי או ירידות
    משה 09/03/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בכותרת כתוב מעוף ירד 0.2 ....בתוכן כתוב ללא שינוי...לא מבין!!!
    סגור
  • 7.
    תיקון מתבקש לפני הבום הגדול..לסבלנים (ל"ת)
    אינסוליין 09/03/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 6.
    אל תפספסו את בזן!! מחיר יעד 150
    אסף 09/03/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הירידה של הנפט הגדילה את הרווח הנקי של החברה ב 1 ל 4 תקנו, הדוחות הכספיים בקרוב ותראו..
    סגור
  • הגיעה ל 138 והתרסקה . לא ברור לי למה (ל"ת)
    בזן 09/03/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תיקון כזה או אחר..
    אסף 09/03/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה לא משנה, מי שמכר יצטער. 2015 היא השנה של בזן, כל עוד הנפט נמוך הרווח שלה יזנק. השוק עדיין לא תימחר את ההפרש הגדול שנוצר להם ברווח, רק שיצאו הדוחות הכספיים בטח תיהיה פה כתבה יפה
    סגור
  • בוזזת את משקיעה. איפה שעידן עופר דורך לא יצמח דשא
    בזן 09/03/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכשהו הוא מתעשר והמשקיעים מפסידים. חברה לישראל תרגיל לישראל. קנון רק צנחה. בזן הונפקה בשער 320 והוא אמר שהם יתנו הרבה כסף דיבידנדים. בינתיים רק הפסדים.
    סגור
  • כשהנפט יורד המלאי שלהם יורד. תלוי איך השוק יפרש את זה
    לא בטוח 09/03/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל על צריכה לעלות גם כי הנפט ירד והדולר עלה אבל גם היא ירדה
    סגור
  • בתחילת השנה היה להם X מלאי..
    אסף 09/03/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר הנפט צנח הם גם צנחו 1. בגלל שהם קנו מלאי נפט ביוקר. 2. גם בגלל מימוש ענק. בכל מקרה היחס שלהם עלה, וכך גם הרווח. הם בטח גם קנו עוד נפט בזול...
    סגור
  • 5.
    קולפונט
    גבר 09/03/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 13
    תיקון לפני הפריצה הגדולה.
    סגור
  • 4.
    12500 פסגות נתן אפסייד הצלחות (ל"ת)
    דלתא היעד 09/03/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    שיא-----------BOOM
    דו רה מי פה סול לה 09/03/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    do dow down
    סגור
  • 2.
    תוכל להסביר (ל"ת)
    תמר 09/03/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    היום ה9 בחודש המשאיות של החתיך בדרך לבנקים
    ירון החתול 09/03/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    13 22
    מהיום עד 2016 החתיך דראגי שולח לנו ארגזים של כסף לקנות מניות ונדלן. קדימה אחריו. משחק קל שלא תאמרו לא אמרנו לכם.
    סגור
  • באופקים גילו לאחרונה עכברושי ענק בגוגל של חזירון..
    סיפור אמיתי לירון 09/03/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    13 3
    הם טורפים חיות קטנות ולאחרונה גילו שהם תוקפים גם חתולים.
    סגור
  • חתול שמרתול מסטול סמרטוט (ל"ת)
    אפרים 09/03/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • תוסיף גם חנוט מרוט ולהיפך וכו וכו וכו חחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    לאפרים 09/03/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • לאפרים וליתר לא להתיחס אליו כלל וכלל הוא לא שווה זאת (ל"ת)
    משה 09/03/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לאפרים ומנשה ההעכברים הבכיינים , מסכנים, רק למעלה
    ירון החתול 09/03/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    5 5
    למעלה ולמעלה. כסף על הרצפה משה ואפריים. חבל שאתם לא מרימים אותו . זה ממש קל , למעלה ולמעלה , לא למטה עכברים למעלה!!!
    סגור
  • ממש תיסכלו אותכם. לא נורא !! עכברים (ל"ת)
    ירון החתול 09/03/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור