הבורסה ננעלה במגמה מעורבת: המעו"ף עלה 0.2%, מניית בזק זינקה ב-1.7%

מניית מנרב ירדה ב-2.3% במחזור חריג של 21 מיליון שקל. מחר לא יתקיים מסחר לרגל חג פורים
מגמה מעורבת בבורסה, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הרביעי (והאחרון) של השבוע ננעל במגמה מעורבת. המסחר בארה"ב נפתח במגמה שלילית ובאירופה נרשמת מגמה מעורבת - הדאקס עולה בשעה זו ב-0.3%. מניית טבע ריכזה את המחזור הגבוה ביותר בבורסה ועלתה ב-0.09%. דיסקונט חיתום הפיץ היום מניות של מנרב -1.23% מנרב 39,190 -1.23% מנרב בסיס:39,680 פתיחה:39,680 גבוה:39,610 נמוך:39,110 תמורה:403,785 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהיקף של כ-20 מיליון שקל.
מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה ב-0.2% לרמה של 1,529.78 נק', 
מדד ת"א 90 -0.18% מדד ת"א 90 1,064.27 -0.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,062.2 תמורה:150,979,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.46% מדד ת"א בנק 1,859.45 +1.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,872.32 נמוך:1,833.73 תמורה:179,354,455 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל כולל המחזור בפקיעת האופציות השבועיות על מדד המעו"ף ברמה של 1,533.06 נק'. מדד המעו"ף עלה השבוע ב-0.8% ומתחילת השנה עלה המדד ב-4.4%.
היום - יהיה זה יום המסחר האחרון של השבוע. מחר (ה') לא יתקיים מסחר בשל חג הפורים וזה יחודש רק ביום ראשון הקרוב. 
מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,527 נקודות, זאת לאחר שאתמול איבד 0.6% במחזור יחסית גבוה של 1.49 מיליארד שקל. מדד ת"א 75 התחזק ב-0.6% ומדד הבנקים איבד 0.6% מערכו.
עידן אזולאי מנהל השקעות ראשי אפסילון: "אולי בפעם הראשונה אי פעם, העקום הישראלי כולו נמצא מתחת לעקום האמריקאי לאחר ירידת התשואות החדה שהיתה בטווחים הארוכים מתחילת השנה. לאור ההיפרדות הצפויה במדיניות המוניטרית בין שני המשקים, אני סבור שרבים הסיכויים ש"פרמיית הסיכון" ההיסטורית שנלוותה תמיד לשוק האג"ח המקומי ביחס לעמיתו האמריקאי תמשיך להיות שלילית עד אפסית בדומה לרוב המדינות בעולם המפותח"
המסחר בעולם
בבורסות המזרח הרחוק ננעל הבוקר המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים: מדד ההאנג-סנג בהונג-קונג ירד ב-1%, מדד הניקיי שביפן נחלש ב-0.6% ואילו הבורסה בשנחאי עלתה 0.5%.
אמש ננעל המסחר בארה"ב במגמה שלילית, כאשר מדד הנאסד"ק נסוג מתחת לרמת ה-5,000 נקודות כשהוא מאבד 0.6%. מדד הדאו ג'ונס ומדד ה-S&P 500 השילו 0.5% מערכם.
מניות במרכז
מניית טאואר +0.42% טאואר 11,950 +0.42% טאואר בסיס:11,900 פתיחה:11,930 גבוה:12,040 נמוך:11,910 תמורה:17,390,076 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה אתמול מחזור חריג של יותר מ-120 מיליון שקל לאחר שדיווחה על שיתוף פעולה חשוב עם אינטל. המניה זינקה בלמעלה מ-6% במחזור השני בגובהו בשוק. גם היום צפויה המניה לבלוט.
סוכנות מידרוג הורידה אתמול את דירוג החוב של אפריקה 0% אפריקה 20.5 0% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:21.8 נמוך:19.7 תמורה:610,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בדרגה אחת בעקבות המצב ברוסיה. הדירוג החדש הוא Baa1 עם השלכות שליליות. במידרוג מציינים כי "השחיקה במצב המקרו כלכלי של רוסיה משליך לשלילה על פרופיל הסיכון בחברה".
חברת{גטר} גרופ פרסמה הצעת רכש לבעלי המניות בציבור (12.746%) במחיר של 22.92 שקל למניה. הצעת הקיבול עד ה-19 במארס.
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    חהל שצריך להמתין ליום א שיחליטו כבר על מסחר ביום שישי (ל"ת)
    אורי 04/03/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    ביוליין
    ברק 04/03/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מה קורה במנייה עולה כבר יותר משבועיים למעלה מ60 אחוז
    סגור
  • 24.
    למה מנית וי.טי...מדיקל לא נסחרה היום?
    מאי 04/03/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מניית וי.טי. מדיקל לא נסחרה היום?
    סגור
  • 23.
    לאליעזר לוי
    אחת שמבינה א 04/03/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה? מזמן לא כתבת בפורום, בקשר לטואור אני לא האמנתי שאקבל את הכסף בחזרה , חשבתי שזה אבוד וכבר השלמתי עם זה, מכרתי חלק כפי שכתבתי בתגובה שלי ועם היתר אני רוצה קצת להרוויח, בינתיים בשנתיים האחרונות קניתי הרבה ומכרתי, ניצלתי את השערים הנמוכים במנייה, מאז שהיא חתמה על הסכם עפ חברת פנסוניק התחלתי להאמין בה, בקשר לאפריקה מזמן אין לי אותה בתיק, נכון לעכשו יש לי בתיק רק טואור רק עם המנייה הזאת אני משקיעה, אם גם ביום ראשון תרד אקנה אותה לטווח קצר בלבד, בקשר לכתיבות, הלך קצת רע עם שתי כתיבות בקולים הפסדתי קצת וקניתי שוב שתי כתיבות של קולים בשערים נמוכים יותר מקווה שאצליח להוציא את ההפסדים, אבל בתכלס הרווחתי טוב בשנת 2014, . שיהיה לך הרבה בהצלחה ותשאר בקשר אשמח לעדכן אותך תמיד.
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אליעזר לוי 04/03/2015 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חן חן לך על תשובתך המנומקת כרגע חזרתי מהחנות וראיתי את תגובתה של אסתר חברת הפורום ואת יודעת מה אני חושב שהיא צודקת אסור להיות חזיר ולנסות להמר כמו שכתבת ולפעמים טוב להמתין ולא להמר על החסר כי לאחר הבחירות מי יודע מה ולמה ואיך יתפתח המצב לכן השקעה זמנית בשקל אולי עדיף כרגע שנית לא כתבת לי מה עם אורמת שבזמנו המלצת עליה האם רכשת משהו ממנה כל טוב לך ערב טוב ובהצלחה בעתיד
    סגור
  • 22.
    חג פורים שמח! הגיע הזמן שהעכברים יתחפשו לחתולים (ל"ת)
    ירון החתול 04/03/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • לירון
    אחד 04/03/2015 19:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גדול!!
    סגור
  • 21.
    שורט על רמי לוי איזה כיף הכסף זורם כמו מים (ל"ת)
    אבי 04/03/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מה
    לאבי 04/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה מפסיד את התחתונים? אולי שלוימה ידע איך להינצל...
    סגור
  • 20.
    איזה כיוון ?פורים היום שכחתם עד ראשון אין בורסה
    למערכת 04/03/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכחתם
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    מישהו יכול להגיד לי מה הסיפור של קרדן אן.וי
    אסף 04/03/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הם עולים כל כך הרבה כל יום?
    סגור
  • כדי להגיע לשער שממנו נפלה המניה ייקח עוד 20 שנה (ל"ת)
    לאסף 04/03/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אם עד שעה זו המעו"ף לא פרץ היום זה לא יקרה (ל"ת)
    דודו 04/03/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    נראה לי שהחגיגה במעוף עומדת להסתיים בקרוב
    אחת שמבינה א 04/03/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    והנהנים העיקריים כרגיל הם אלה שקנו אופציות שיהנו להם. הכי חשוב שטואר הגיעה כמעט לשער הקנייה שלי אתמול , השער הישן שלי הוא 500, אתמול מכרתי חצי מההשקעה שלי ב-7300 מופסדת 3 אחוז, אני מודה שעבדתי כל כך בטיפשות לפני 4 שנים, שמתי את כל החסכונות שלי במניה הזאת וכולה רציתי 10% רווח, פשוט אז טמטום אחז בי היום הייתי עושה הכל אחרת, אם הייתי רואה שלא הולך הייתי מיד סוגרת גם בהפסד קטן, למדתי הרבה ב-4 השנים האלה, אבל תודה לאל אני אקבל את כל ההשקעה שלי בחזרה וגם בריבית גבוהה. מכיוון שאני מאמינה שתגיע גם ל10000 ויותר, העיקר שחצי מהסכום נמצא אצלי בחשבון ו והיתר מהמרת על זה. שיהיה לכם פורים שמח תתחפשו ותהנו!
    סגור
  • בחצי השני תקני שכל לא יזיק לך. קשקשנית לא מבינה ולא
    איפה החצי השני 04/03/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חכמה בכלל.
    סגור
  • לחצי השני ההזוי מה לך כי תלין על מה ולמה ומדוע ההתלהמות (ל"ת)
    אליעזר 04/03/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לזה שכתב איפה החצי השני
    אחת שמבינה א 04/03/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני מודה שלפני 4 שנים לא היה לי כך ניסיון בשוק ההון, לא הבנתיח מה זה שורטיסטים שעלולים לשחק במנייה, אבל זה לא עושה אותי פחות חכמה, טעיתי ולמדתי, ישנם כאלה עם הרבה ניסיון ולא עובדים נכון עושים המון טעויות, עובדה שנתתי לכם המון המלצות לקניית מניות והוכחו כנכונות , ולזה שכתב לי שלא אהב שכתבתי מהמרת, אז כן אני פשוט מהמרת, מכיוון שזה הכל הימור , בורסה זה פשוט קזינו. היום אני מאוד זהירה ומשקיעה בסכומים קטנים מאוד 5000 עד 10000 לא יותר.
    סגור
  • הרשע
    אתה 04/03/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מהאגדה או המגילה?
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אליעזר לוי 04/03/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יופי שהצלחת עם טאואר מספיק מרור אכלת שם גם אני חיזקתי מ3100-4200 5000 ענ בנוסף למקודם שלפני 3 שנים בסביבת 4-5 3000 ענ מכרתי שליש וממתין עם הרווח להבא מה עם אפריקה שרכשת בזמנו בהנפקה גם אני אוכל מרור שם לא מעט וחבל אורמת גם רכשת עם ההחלפה יצא לך טוב או צריכה עוד זמן ומה עם הכתיבה במעוף האם ממשיכה לכתוב שם כל טוב לך ובהצלחה יתר התיק מאוזן כולל בזק בנקים ומשאבי טבע כולל כיל מתחיל לרכוש בחסר אולי אני טועה ואולי לא כל טוב לך
    סגור
  • אתה והמבינה כנראה אותו דבר פעם הייתם יותר כותבים פה
    אסתר 04/03/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני חושבת שאתה טועה אם תרכוש קסם בחסר [שורט] או אחר בחסר הבורסה במגמה ברורה כרגע תמתין עוד ושב בינתיים בקרו שקלית ריבית קבועה או אי בי אי שקלית עם 1.5% -1 ריבית תמיד אפשר לרכוש בחסר כל טוב לשניכם וערב טוב
    סגור
  • הפסדת 3 אחוז ואת בוכה בואי נתחלף (ל"ת)
    לאחת שמבינה 04/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • היי חמודה..
    א 04/03/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ..הכל היה יפה ומכובד..עד לרגע שכתבת :מהמרת.. אני הייתי כותב מילה אחרת..מאחל לך הצלחות.
    סגור
  • לא
    חמוד 04/03/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אולי מספיק כבר עם התגובות המתנשאות.
    סגור
  • 16.
    סביבון סוב סוב עכשיו פורים מה קורה ? (ל"ת)
    אבי 04/03/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    בורסה משעממת היום להחריד (ל"ת)
    טל 04/03/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    קולפלנט !!! ראו הודעה ב"מאיה"
    דוד ביתן 04/03/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי יומיים של ניעור ידיים חלשות- שוב משתוללת ! מצטרפים ? אני באופן אישי מושקע חזק וממשיך לחזק לא משנה באיזה שער משום שהמניה הייתה בשיאה בשער 250 כך שהשערים הנוכחיים הם מגוחכים בטח אחרי שהאמריקאים ייכנסו כפי שמופיע במאיה. בהצלחה !
    סגור
  • תענוג!
    פלוני 04/03/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשורות מצויינות יביאו לעליות חדות
    סגור
  • 13.
    קולפומנט ננודמשיין
    גבר 04/03/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העליות בדרך...אחלה מניות
    סגור
  • 12.
    דשדוש כזה יביא לירידות (ל"ת)
    שיר 04/03/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כפי שנכתב ונשמר בענן לפני 200 ימי מסחר בדיוק...
    זה בא בתיזמון מושלם 04/03/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כרגע עוד זירזופים אחרונים של חוזים..אירופה..הכל למראית עיין מעולה. חגגנו שש שנים ועלינו על גל מטורף שרובו לא היה מוצדק.מה שהזין אותו היה כסף מפיסות נייר ט...שהודפס בבתי הדפוס של אילי הרוע והטיפשות.. נראה בעליל שסוף עידן התמימות..הרשע והאיוולת עומד להיפרד מאיתנו..זה מתבשל בחדרי חדרים כבר שנה לערך...קורם אור וגידים בתקופה האחרונה ואף לטובי מבט ניתנו יותר מרמזים..בימים האחרונים כל הסנסורים הפזורים ברחבי תבל..רועדים ומשדרים מצוקות..ניפגש בימים טובים ורגועים יותר..יום טוב.
    סגור
  • שהתקופה הקרובה תהיה ממש לא נעימה..
    ואני חושב... 04/03/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אבל ממש..ממש..כן תהיה נוראה ויתכן איומה..למה ומדוע? מזה שנים רבות..יודע האדם שלתופעות רבות בטבע יש מחזוריות..יש מצב שסיימנו תקופה טובה..ואנו ניכסים לתקופה גרועה..אבל..יש האומרים..שהפעם הספציפית הזאת תהיה גרועה מכל הפעמים הקודמות הידועות לנו..
    סגור
  • ממש לא בטוח..עור וגידים במחשכים
    אור... 04/03/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ממש כן ובגדול לצער רבים. ברירה יש? ממש כ...ן ושימו לב ופרשו בהתאם...????????????משמאל לימין...
    סגור
  • ליהודים היתה אורה ושמחה..
    א100 04/03/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אורה ושמחה וששון ויקר.. מילים: מן המקורות. לחן: נורית הירש.
    סגור
  • 10.
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=100101522 (ל"ת)
    דלתא לא לפספס 04/03/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    כבר שבועיים אומר לכם
    אחד שיודע 04/03/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שאיידייאיי בהמראה לאסוף לאסוף שבוע הבא זה הטיסה שימו לב בעליות מתחילת שנה ולא סתם
    סגור
  • 8.
    טבע הבאה מסכים
    טאואר 04/03/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הודעה קרובה על שיתוף גדול יש על השולחן הצעת קניה של אינטל
    סגור
  • 7.
    סקיילקס חזרה למסחר! השער נמוך מאי פעם (ל"ת)
    אסף 04/03/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עליות חדות
    רותי 04/03/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חזרה למסחר ולדעתי תתקן חזק מאוד בימים הקרובים
    סגור
  • 6.
    אפשר לקבל הסבר איך נמכרו 3 קולים 1440 אפריל ב 6200
    לרשות 04/03/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליחידה ששוים יותר מ 9500?
    סגור
  • 5.
    מטאטא חדש הודעות חדשות הצלחות וסבלנות עוד נראה 60 (ל"ת)
    אינסוליין 04/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 4.
    אתמול בבוקר לא היינו עם ארביראז חיובי למה ירדנו?
    ניר 04/03/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה בדיוק הפער 0.3 יתרום.?
    סגור
  • 3.
    קמהדע
    סטולי 04/03/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראית טוב!!!
    סגור
  • 2.
    קנון (בעלות על טאואר ) עדיפה הרבה יותר במחיר נמוך (ל"ת)
    מהלך טוב 04/03/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    הפסדתי 140000 שח בקבוצת דלק (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון ונכס 04/03/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה מקשקש..חארטה ... לא הפסדת ולא נעליים ואין לך מניות (ל"ת)
    עוזרייני 04/03/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הפסדתי 140000 שח אחי ...בקבוצת דלק...מה יש לשקר? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון ונכס 04/03/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יופיטר
    איציק 04/03/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הרגע חבריקו ודאג ליים בריאים ושמחים. ביי.
    סגור
  • ליופיטר
    מאיר 04/03/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא טוב שתשקיע בבורסה אם אתה מפסיד כל הזמן אז חבל שתמשיך אני כל פעם קורא בטוקבקים שלך שאתה בהפסדים לא מעטים אז אולי לא כדאי לך להמשיך עם הבורסה פה בארץ ותחפש אפשרויות נוספות להשקעה או אלטרנטיבות אחרות חבל להמשיך בהפסדים או שתחתוך היום מה שיש או שיגבר וחבל מזל שיגיע והכל ימשיך לעלות הוא קלוש ביותר אז תפנים ותתפכח ותשמור על מה יש וזהו כל טוב ובהצלחה ממאיר
    סגור
  • למאיר