ת"א לקחה אוויר: המעו"ף נחלש 0.6%, טאואר טסה 6.4%, טבע נחלשה 1.2%

מדד המעו"ף התרחק משיא כל הזמנים בעקבות המגמה השלילית בעולם. בזק נחלשה 0.9%, פריגו ב-1.5%

 |  (34)
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב התרחקה משיא כל הזמנים. מדד המעו"ף שפתח את המסחר בעליות שערים וברמה של 1,540 נקודות, נכנע למגמה השלילית בארה"ב ואיבד 0.6% מערכו. מדד ת"א 75 שמר על הראש מעל המים ובלט לחיוב. 
מדד ת"א 35 -0.58% מדד ת"א 35 1,569.26 -0.58% מדד ת"א 35 בסיס:1,578.36 פתיחה:1,582.34 גבוה:1,582.34 נמוך:1,567.54 תמורה:1,057,030,808 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.24% מדד ת"א 90 1,138.09 -0.24% מדד ת"א 90 בסיס:1,140.85 פתיחה:1,143.9 גבוה:1,144.97 נמוך:1,137.95 תמורה:127,672,091 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.47% מדד ת"א בנק 2,199.96 -0.47% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,210.24 פתיחה:2,216.19 גבוה:2,216.19 נמוך:2,198.33 תמורה:371,146,601 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.49 מיליארד שקל.
בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טאואר שטסה 6.4% במחזור חריג של 115 מיליון שקל. מניית טבע ריכזה את המחזור הגבוה בשוק (158 מיליון שקל) ואיבדה 1.2% מערכה. עוד נציין את בזק שירדה ב-0.9% ופריגו שהשילה 1.5% מערכה.
שוקי ההון בעולם
בבורסות אירופה מתנהל בשעה זו בירידות שערים מתונות. הדאקס, הפוטסי והקאק נסחרים בירידות שערים של עד 0.5% כל אחד. 
המסחר בבורסות במזרח הרחוק מתנהל במגמה מעורבת: הבורסה בשנחאי יורדת ב-0.9%, מדד הניקיי מאבד 0.2% ואילו מדד ההאנג-סנג בהונג-קונג והבורסות בהודו וקוריאה נסחרות ביציבות.
אמש (ב') ננעל המסחר בוול-סטריט בעליות שערים: הדאו ג'ונס טיפס 0.62%, מדד ה-s&p 500 התחזק 0.6%  והנאסד"ק עלה 0.86%. מדד הנאסד"ק חצה לראשונה מזה 15 שנה את רמת ה-5,000 נק' והמדדים S&P 500 ו-Dow Jones רשמו רמות שיא של כל הזמנים.
אתמול בת"א
המסחר בבורסה בתל-אביב ננעל אתמול ביציבות כשהמעו"ף עולה מעט ושובר שוב שיא חדש. מדד המעו"ף עלה ב-0.03% לרמת שיא חדשה של 1535.6 נק', מדד ת"א 75 התחזק בשיעור דומה ומדד הבנקים הוסיף 0.2%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל.
יוטב קוסטיקה, הכלכלן הראשי במור בית השקעות: "אפקט הורדת הריבית נתן את אותותיו בכל אפיקי ההשקעה, בראשם מדדי היתר וה-75 שרשמו עליות נאות בחודש האחרון. למרות העליות, רמת התמחור של שוק המניות המקומי עדיין אטרקטיבית ביחס לעולם, כאשר המיקוד הוא על חברות בינלאומיות אשר אינן חשופות לרגולציה מקומית ונהנות מהתחזקות הדולר".
מניות במרכז
היום החלו להיסחר איגרות החוב של חברת סקיילקס, זאת אחרי השלמת הסדר החוב. איגרות החוב של החברה סאני תקשורת אגח יא -0.29% סאני תקשורת 100.05 -0.29% סאני תקשורת אגח יא סגירה:100.34 פתיחה:100.15 גבוה:100.15 נמוך:100.05 מחזור:14,506 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים כתבות נוספות בנושא: בהיקף של 220 מיליון שקל פתחו את המסחר במחיר של 40-45 אגורות המשקפים תשואה ברוטו לפידיון של כ-19%.
הספינה של אינסוליין -4.39% אינסוליין 2,720 -4.39% אינסוליין בסיס:2,845 פתיחה:2,890 גבוה:2,890 נמוך:2,700 תמורה:110,402 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הולכת וטובעת. לאחר הכישלון של החברה בגרמניה - הודיעה היום החברה על התפטרותו של המנכ"ל מיכאל נץ. במקומו ימונה לתפקיד מנכ"ל זמני אייל לוין אשר יעבור חפיפה בחודש הקרוב.
חברת מרחביה אחזקות 0% מרחביה אחזקות 37.1 0% מרחביה אחזקות בסיס:37.1 פתיחה:37.1 גבוה:38.3 נמוך:37.1 תמורה:32,984 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (נפקו סטאר לשעבר) נכנסה לתחום הביומד וחתמה על הסכם השקעה ראשונה. מרחביה תשקיע מיליון דולר בחברת CDx המפתחת בדיקה חדשנית לאבחון סרטן הערמונית. 
חברת {נץ ארהב} דיווחה היום כי חברת בת המוחזקת על ידה בשיעור של 51% חתמה על הסכם למכירת נכס בפלורידה תמורת 21 מיליון דולר. בעקבות המהלך תרשום החברה רווח של 680 מיליון דולר. 
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    מחכה לשמוע קצת עכברים !!!או את זקן חכם (ל"ת)
    ירון החתול 03/03/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היום החתולים חטפו וגם מחר יחטפו (ל"ת)
    בר העכבר 04/03/2015 00:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    שאפו . למזיקי קנון - סאחתיין על הכיוון למעלה (ל"ת)
    bob 03/03/2015 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    בורסה מורסה
    אורי 03/03/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה ילמד אותנו בפעם האלף ואחת כמה שטויות כותבים האתרים הכלכליים שאתמול צפו שתהינה היום עליות. חחח.
    סגור
  • 16.
    סקיילקס חזרה למסחר!
    אסף 03/03/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סידרו את החוב. הזדמנות של פעם בחיים לקנות בזול, היא תעלה מאות אחוזים בקרוב
    סגור
  • תותח אתה!
    סוחר נפט 03/03/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד בכלל לא שם לב לזה, חבל! ירוצו שם האחוזים בטירוף
    סגור
  • 15.
    ירון ועילאי וסוחר חתוך ועוד ועוד
    איפו 03/03/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דווקה שצריך אותכן אתם נעלמים
    סגור
  • שנה רצופה אתה שומע אותנו. מגיע לך גם שנשמע ממך (ל"ת)
    ירון החתול 03/03/2015 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אלביט מערכות
    דודו 03/03/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניראה שנחה קצת לוקחת אויר וקרוב לוודאי תמשיך. מבחינתי יום לחיזוק משמעותי.
    סגור
  • 13.
    מאירופאי לבנבן
    לאפריקאי או אפריקנר 03/03/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תגיד לי מאיזה אזור של אפריקה אתה בא וגם רתיתי לבקש למרות שממש לא נעים לי אבל אולי תמכור לי כמה ארגזים של ואאזלינן פשוט מאוד התמכרתי לזאתי וזה עושה לי מאזה מעולה. בבקשה ממך אם יהיה לך עוד הצעות כאלו של שימוש בואאזלין להשתמש למי שאין אפריקה או שורטיזם על אפריקה אז אם יהיה לך עוד עצות תן לי ואני יודה לך
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    לסוחר חתיך תודה על טאואר+קנון אני ברווח עצום
    מוטי 03/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישר כוח הצלחה וברכה
    סגור
  • אל תשקר סוחר חתיך המליץ לחכות 5500 בטאואר
    למוטי היקר 03/03/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובקשר לקנון המליץ לשער 7200 וזהו...אז מה אתה משבח אני יודע מה הוא כתב פה לפני שבוע בערך......
    סגור
  • 11.
    קנון מזנקת מי שקנה בבוקר עשה אחלה עיסקה (ל"ת)
    יוסי 03/03/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    זה הזמן להכנס לקנון ! זולה מאוד (טאואר ושאר ההחזקות ) (ל"ת)
    קנון 03/03/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    בקרוב ! דיבידנד ענק בקבוצת דלק, אבנר ודלקד היכונו! (ל"ת)
    דיבידנד!!! 03/03/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    ל 7
    אלו 03/03/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אנא פרט מה קרה לפניי 199 יום ומה כתבת אתמול
    סגור
  • לא נאמר שקרה דבר מה לפני 199 ימים. הגדרתי זאת אחרת.
    לחבר אלו 03/03/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חושב שיהיה יותר קל עבורך לקרוא את תגובתנו מאמש ולאתר את ההיא מאז. יום טוב ובהצלחה. שמור על עצמך..
    סגור
  • 7.
    בהמשך לתגובה 15 שלנו מאמש...
    זה בא בתיזמון מושלם 03/03/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    409 3
    ניכתב כאן בענן ונישמר...וזאת לפני 199 ימי מסחר בשעה13:57. מאמש..עם הכלים המתאימים שבידינו שממוקמים במספר מקומות בעולם..קלטנו ש13 גופים בלבד(גדולים)אכן קראו את המסר והיגיעו להודעה המקורית , כאמור ..מלפני 199 ימי מסחר בדיוק..יש לציין שבארץ נמצא 1 מבין ה 13. יש לציין שההודעה וההפניה המקורית התבססה על אלפי פרמטרים מכל האפשרויות והמקומות שהיו אמורים להוציא את שנכתב אז אל הפועל. יום טוב.
    סגור
  • ובכל זאת
    אלו 03/03/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה למצוא הואיל בטובך לתת הסבר נוסף
    סגור
  • לאלו
    איציק 03/03/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאר אמצעי קשר כלשהו..גם במערכת. אשמח להזמינך למישרדנו ולשוחח אתך. יש מצב גם לארוחה טעימה... אגב: אשמח לדעת מה פרוש השם אלו.
    סגור
  • יאללה יאללה
    ניר צ 03/03/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 5
    להשתמש לפי הוראות רופא
    סגור
  • לחבר ניר צ
    ד"ר ניר (איצ 100) 03/03/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשמי. בשם איציק ..אבירם..ובשם שאר 97 החברים..וגם 5 המזכירות הנהדרות שהן כמו בנות לנו.. רק רצינו להודות לך שאתה מגיב לנו. נישמח לארח אותך באחד ממישרדינו בארץ ובעולם..והחשוב ביותר..אוהבים אותך הרבה.
    סגור
  • תסביר
    אבי 03/03/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שלא קרא
    סגור
  • 6.
    הבורסה דוקא כן עוצרת (ל"ת)
    ניר 03/03/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ברור בכוח עוצרים עליות (ל"ת)
    לניר 03/03/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הזדמנות שלא תחזור בשערים אלו..הצלחות (ל"ת)
    אינסוליין 03/03/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 4.
    אפריקה הזמן לאסוף (ל"ת)
    יעקב 03/03/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • ל--14: הסבר ונמק...(זה שאתה שקוע,זה לא נימוק) (ל"ת)
    עשיו 03/03/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עד שלא יסתדר המצב ברוסיה אל תתקרבו אליה (ל"ת)
    אסף 03/03/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    אופקו הכתב שלכם אחרי הדוח היספיד אותה..החברה עתידה
    חיים 03/03/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות חברה גדולה..השקיעו בהברה סכום עתק..שטרם נראה במאזן..כמו כן החברה קנתה את פרולור....
    סגור
  • 2.
    שלמה מעוז המליץ עליה וצדק. רמי לוי 12000 מתי? (ל"ת)
    אופקו 03/03/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 1.
    שמארגן השמאל נגד הליכוד? אין אף מילה?
    מה עם ההפגנות 03/03/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    9 7
    פתאום כמה ימים לפני הבחירות כולם עושים שביתות . זה לא מקרי זה מאורגן . השמאל מטרפד הכל. כמה זה שקוף.
    סגור
  • חבר. כמה שזה נכון. ה"שמאל" רוצה שלטון בכוח. מפחיד...
    ישראלי 03/03/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    לאירגוני השמאל לא חסר כסף. לא הדיור ולא יוקר המחיה מעניין אותם. רוצים רק את השלטון כדי להרוס את המדינה מבפנים. העם לא טיפש. העם עם נתניהו. נקודה.
    סגור
  • שמאל. ינצח
    יוסי 03/03/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשמאל. ינצח. ביבי. פורש. זמנית. יודיע. על. פרישה. אחרי. הבחירות. יהיה. רק. טוב. אני. נמאס. לי. מי. הליכוד. חבר. ליכוד. מי. דימונה
    סגור