סגירה עוצמתית: המעו"ף קפץ 1.14% עמוק לתוך שיא כל הזמנים - צפו בגרף

בין המניות: טבע עולה 2.1%. אינסוליין מתרסקת 74% במחזור גדול. מדד יתר-50 מזנק 3.25%
עליות גלובליות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הזה במומנטום עליות חזק מאוד, כאשר המעו"ף זינק מעל 1% וסגר עמוק בתוך שיא כל הזמנים - 1,535 נקודות, וזאת דווקא אחרי סגירה שלילית בוול סטריט ביום ו'. מניית טבע עלתה ב-2.3% במחזור הגבוה בבורסה, מניית אינסוליין -1.99% אינסוליין 3,452 -1.99% אינסוליין בסיס:3,522 פתיחה:3,570 גבוה:3,580 נמוך:3,400 תמורה:304,676 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 74% לאחר שקיבלה כתף קרה מהרשויות בגרמניה לצורך אישור מכשיר שפיתחה. נזכיר כי שבוע המסחר יסתיים ביום ד', בשל חופשת פורים.
מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -0.18% מדד ת"א 90 1,064.27 -0.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,062.2 תמורה:150,979,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.46% מדד ת"א בנק 1,859.45 +1.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,872.32 נמוך:1,833.73 תמורה:179,354,455 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר 760 מיליון שקל.
בגרף, מדד המעו"ף בשנה האחרונה:
ברקע לירידות בוול סטריט ביום שישי האחרון עמד נתון הצמיחה בארה"ב שפורסם טרם פתיחת המסחר והציג צמיחה שנתית של 2.2% בלבד, זאת לעומת תחזיות לצמיחה של 2.6%. הנתון בעיקר הראה כי הצמיחה המהירה שנרשמה ברבעון השלישי (5%) הייתה מקרית ולא מייצגת.

השער היציג של הדולר נקבע ביום שישי בעלייה של 0.84% אך לאחר קביעת היציג הדולר רציף המשיך להתחזק עד לרמה של 3.984 שקלים. בשבוע החולף קפץ הדולר בשיעור של 2.72%, ברקע להורדת הריבית מצד בנק ישראל.
מניות במרכז
מניית אופקו הלת' +2% אופקו הלת' 1,785 +2% אופקו הלת' בסיס:1,750 פתיחה:1,748 גבוה:1,789 נמוך:1,722 תמורה:4,130,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת 5% לאחר שדיווחה על הפסד של 172 מיליון דולר בסיכום 2014. ההכנסות פחתו ב-5.6% ל-91 מיליון דולר בלבד. 
 
אינסוליין -1.99% אינסוליין 3,452 -1.99% אינסוליין בסיס:3,522 פתיחה:3,570 גבוה:3,580 נמוך:3,400 תמורה:304,676 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת לאחר שדיווחה שקיבלה מכתב מקדים מהגוף האחראי על רישום מוצרים בקטלוג המוצרים הרפואיים בגרמניה לפיו הגוף הרושם סיים את בחינת בקשת הרישום של מוצר ה-InsuPad של אינסוליין בגרמניה, וכי אין בבקשה די כדי לאפשר אישור רישום בקטלוג המוצרים הרפואיים בגרמניה.
קבוצת פישמן מרכזת עניין לאחר ש כלכלית ירושלים -0.02% כלכלית ירוש 964.9 -0.02% כלכלית ירושלים בסיס:965.1 פתיחה:969.9 גבוה:969.9 נמוך:958 תמורה:1,160,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על מחיקה של כחצי מיליארד שקל בגלל ההחזקה במירלנד - חברת נדל"ן הפעילה ברוסיה.
תגובות לכתבה(99):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 68.
    כותרת ראשית היום האם יהיה הסדר חוב בדסקש
    שימי 01/03/2015 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחקנים תפסו שיטה למכור בשוטר להביא את נירות הערך של החברות מתחת לשווין אחר כך לבא ולבקש הסדרי חוב ככה הם גומרים את כל המשקיעים
    סגור
  • 67.
    גיבורים
    יעקב 01/03/2015 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום אחד אתם מתעופפים בזיקוקים יום אחד בוכים מירורים ... נקווה לטוב !
    סגור
  • 66.
    על מה האופטימיות ?
    אמיר 01/03/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עלייה לצורך ירידה חזקה יותר
    סגור
  • 65.
    א והחברים
    ניר צ 01/03/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אתם בחיים? הפוזיציה השגויה לא ריסקה אותכם? מה אומרים הפרופסורים?אוורטון גבסו ושאר הגאונים והנביאים... צריכים חילוץ? אדבר עם הגרמנים הם מתמחים שלי..
    סגור
  • 64.
    מעוז הנביא
    עופר 01/03/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מר מעוז,תפסיק כבר ליצור רושם שאתה מבין משהו ושיש לך קשר טלפוני עפ אלוהים.אתה מנחש כמו כולם, טועה המון,ולא מפסיק לשווק את עצמך,תרגע!
    סגור
  • 63.
    ירון החתול- שיחקת אותה. אני חוזר לחור חחחחחח (ל"ת)
    בר העכבר 01/03/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    משחק הכי קל . רק למעלה ולמעלה , כסף על הרצפה (ל"ת)
    ירון החתול 01/03/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 61.
    שוב ,הכפשה של כן פייט ,למה לא מוזכרת במסחר היום?
    Amer 01/03/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב ,הכפשה של כן פייט ,למה לא מוזכרת במסחר היום? כ- +5% היום , כנ"ל עליות נאות בשבוע שעבר , וביזפואטל לא מזכיר אותה אפילו ....!!!!!ביזיון
    סגור
  • 60.
    קרחנה במניות חברים קרחנה, תהנו . מקווה שאתם
    ירון החתול 01/03/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חתולים . ולא העכברים שמתבכיינים כל הזמן.כל החתולים הגדולים איתנו מזרימים לנו כסף בחינם . תודה לכל החתולים הגדולים
    סגור
  • 59.
    ששנה שעברה כתבתי כאן שהמעוף יגיע ל1500 והS&P ל2000 היו
    שלמה מעוז 01/03/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    15 6
    כאן חבורה שצחקה וגיחחה עלי אז חברים המעוף יגיע גם ל1600 הS&P יגיע השנה ל2500 נראה עליות חדות עד שתתחיל העלאת הריבית בארה"ב ואז יתחיל תיקון קל לא רציני הבורסה תעלה השנה טוב בהצלחה לכולם
    סגור
  • טען עוד
  • לשלמה מעוז - יישר כח
    ארז 01/03/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם אכן אתה אישית הגבת כאן ומגיב לכתבות אני חייב לציין שבשונה מכמה מנתחים טכניים (שאמנם עושים עבודה מקצועית אבל הקשר בינה לבין המציאות הוא מקרי לחלוטין) כל עצה שנתת כאן קלעה בול. החל מהעצה הנוכחית ששנה שעברה נתת כפי שכתוב בתגובה שלעיל, דרך העצה לקנות אג"חים במפולת שהייתה בדצמבר האחרון עקב המשבר ברוסיה וכלה בהנחה שלך שיצאה נכונה שהריבית תרד כנגד עשרות כלכלנים שהניחו אחרת. יישר כח
    סגור
  • חדל בירבורים חבר. אתה אדם רציני ומבוגר
    מי זה? האם טפירו? 01/03/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בכדי לכתוב בדיוק בצורה שאחת שמבינה כותבת.. אמרתי..עשיתי..הראתי..לא מאמינים לי..ועוד.. אבל היא לפחות צעירה ויפה וחכמה..מבלי להסתובב בסביבה של טאפירוס והכלומניקים. אגב..העניין של רמי לוי וכל שאר הכישלונות שהאכלת אותנו היה בכוונה או סתם טעות נפוצה אצלך? אבקשך לכתוב כאן כרגע 3 מניות(כמובן בלי התחייבות)ולתת הערכה כמה יעמדו בעוד 6 חודשים.ואז ניבדוק רטרואקטיבית. בסך הכל אל תעלב..אבל העניין של שטיפת המוח ברמי ועוד..עדיין מרכיז..תהיה בריא.
    סגור
  • 58.
    מזכיר לי בדיוק
    זבדן ב 01/03/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    את ערב המפולות העיקר מ 1983 משבר הבנקים איך דחפו בלי הכרה.והייתי גם שנים לפני וכמובן עד הגדולה האחרונה ב2006. אותו הצורה ואותו הריח ואותם השטויות ואוטוטו מגיעים הבכיות והיסורים למה ולמהולמה ואני דורש ממנהלי הקופות שמנהלות לי את הפנסיה והחסכונות..תנו להם..תנו להם..לפחות את חלקי היחסי אם אפשר לא רוצה להיות במעגל הטירוף הזה שגם כל המומחים והטכנאים והמנהלים אוטמים את אוזניהם ויוצרים כרגע את הפשע שיקרא אחר כך המשבר הגדול מאז ומעולם וכולנו ניתבןסס בהריסות שישאירו לנו הרעים
    סגור
  • במקום לברבר
    יעקב 01/03/2015 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולבקש ממנהלי הפנסיה שלך למכור, פשוט תעבור מסלול לשקלי קצר אם אתה חושש כל כך. אבל תזכור שפסימיסטים לא בנו את העולם ושאף אחד לא יודע לתזמן שווקים
    סגור
  • למזכיר לי. מזכיר לי שאתם כותבים כבר 6 שנים אותו דבר (ל"ת)
    ירון החתול 01/03/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כשהמפולת תבוא- היא תבוא בינתיים השוק טס
    ריבית נמוכה 01/03/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    5 3
    וימשיך ככה ריבית נמוכה אין אלטרנטיבה לכסף 1700 הנה מגיע אוטוטו
    סגור
  • 57.
    כך נראית בועה. פלוג יוצרת מפלצת שקשה יהיה להתגבר עליה. (ל"ת)
    רוקלון 01/03/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 56.
    סרגון
    f15 01/03/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה שם מי יודע
    סגור
  • 55.
    היום היזדמנות קניה שלא תחזור הכיוון 70 (ל"ת)
    אינסוליין 01/03/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 54.
    לכול המשקעים בבורסה..
    שימו לב 01/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    6 9
    בתקופת נתניהו הבורסה תמיד עולה ואנחנו מרווחים כסף כל אופציה אחרת אנחנו נפסיד תתחתונים...ראו הוזהרתם..
    סגור
  • 53.
    הודעה בפתח על הסכם עם קופ"ח לאומית הצלחות (ל"ת)
    אינסוליין 01/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 52.
    שימו לב...
    העם החליט 01/03/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    7 4
    העם בוחר בנתניהו לראשות הממשלה...
    סגור
  • אבל מה הוא עשה בשביל המדינה? (ל"ת)
    לא מבין 01/03/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 51.
    רוצים ירוק בעיניים מצבעים נתניהו
    מצביעים נתניהו 01/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    6 8
    אחרת השמאל בשלטון הבורסה יורדת בחדות...ראו הוזהרתם..
    סגור
  • יהיה שחור בעיניים (ל"ת)
    רופא עיניים 01/03/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 50.
    מידוי?הפסקת מסחר נקווה לטיסה (ל"ת)
    סוחר חתיך 01/03/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • לסוחר חתיך שלום..
    ישראלי 01/03/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מ דעתך לגבי טאואר?תודה
    סגור
  • 49.
    איך מזמברים אותנו עם אופקו כמעט עשיריה למטה
    שימו לב 01/03/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמריקנים יכולים להביא מחר חמש עשרה למטה וכל זה בלי ששמעתי שיד משהוא רע במניה פשוט משחקים עם המעוף ונראה לי גם בבנקים מתוך כוונה להחליש היום ובטח לקראת מחר
    סגור
  • 48.
    עוד נתגעגע
    שמואל 01/03/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לבורסה הירוקה. רק ביבי בעזרת השם.
    סגור
  • 47.
    נתניהו
    גאון 01/03/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    7 8
    כל עוד ביבי בשלטון תיראו את הצבע הירוק. כל יום עליות לא יאומן. ואם חלילה הוא לא יהיה. תיראו את הצבע האדום בורדו. המעוף יהיה עלול להגיע לשער 500 שימו לב רבותי.
    סגור
  • תיקון: 590 (ל"ת)
    אייל 01/03/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 46.
    בקרוב מחלקים עוד כסף. בורסה אך ורק למעלה . תהנו (ל"ת)
    ירון החתול 01/03/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • הבורסה באמריקה ירדה כל השבוע
    מה אתה מבלבל תמוח 01/03/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חוץ מיום אחד עליות קטנות בדרדלה. תגיד לי ירוני אני בגילך בערך והייתי רוצה לפגוש אותך ולדון בבורסה מה הולך לקרות.אני כבר 40 שנה בשוק מאז הייתי 20 ואני מאמין שנוכל לצ'פר אחד תשני בטיפים.אז תשאיר כתובת או טלפון תוזה ותצליח
    סגור
  • 45.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    העם בוחר נתניהו 01/03/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    8 13
    בהצלחה למחנה הימין בראשות נתניהו
    סגור
  • עוד
    טמבל 01/03/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    6 8
    טמבל
    סגור
  • 44.
    התערבות מנהל הבורסה...
    איציק 01/03/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם לעינין י..ש..ר..מ..ק..ו......מדוע הם עושקים את המשקיעים הקטנים שבזכותם היום הם מרויחים הון מדוע לא מחלקים דיוידנדים לפי הצפי ההגיוני והחוקי העם רק בגצ חייב לעזור .???????
    סגור
  • 43.
    בוםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    דלתא בוםםםםםם 01/03/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    מדיוי
    טדי 01/03/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין על מדיוי היום עולה עולה....
    סגור
  • 41.
    אפריקה יעד250 דוחות על הפמנים (ל"ת)
    bhr 01/03/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 40.
    סאטקום מערכות הודעה חזקה במאיה
    דני 01/03/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סאטקום מערכות הודעה חזקה במאיה-תספק שרותים ללקוח באפריקה-התקשרות לשנה,הכנ" 1.2מ$+אופ להארכה. פורסם ב-01/03/2015 09:14 שימו לב לאופציה 1 של סאטקום מערכות
    סגור
  • 39.
    שימו לב
    דויד 01/03/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שימו לב ברינסויי מחממת מנועים לפני טיסה מערבה לכוון אירופה. גם אתם מגיע לכם לעלות למטןס לפני ההמראה בהצלחה לכלנ
    סגור
  • 38.
    אופקו סנונית ראשונה השוק לקראת תיקון עוד היום
    אנליסט 01/03/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הכל דבש, יש הרחבה יש הסכם עם יון והאירנים פישר לא יעלה ריבית בקרוב הסינים מורידים ריבית.לברוח מהר המפולת בפתח.בארצות הברית המסחר שינה כיוון ועבר בסוף היום לירידות.בלאגן אופקו הסנונית הקאשונה הפרשות הכסף של הבנקים...לברוח מהר.
    סגור
  • 37.
    המניה צריכה לעלות והרבה. גם בגלל טאואר (ל"ת)
    קנון 01/03/2015 08:19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 36.
    ארביטראז
    ארביטראז 01/03/2015 07:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה הארביטראז על הבוקר בבקשה מי שיודע נא לעדכן תודה רבה
    סגור
  • 35.
    בתקווה שהנהלת הבורסה תדאג להשבת כספי משקיעי גבעות
    שבוע טוב 01/03/2015 00:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כבר בימים הקרובים ותצא בדיווח מתאים לציבור. בכבוד רב, אחד מהמחזיקים במניית גבעות עולם.
    סגור
  • 34.
    האם הנהלת הבורסה תדאג להחזיר את הצדק למחזיקים בגבעות?
    לאן פני גבעות השבוע? 28/02/2015 23:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במידה והעוול הרב שנעשה להם לא יתוקן בקרוב, אני מציע שתוגש תביעה קולקטיבית בשם כל המחזיקים המקופחים והעשוקים במניית גבעות בהקדם האפשרי!
    סגור
  • 33.
    קולפלנט!! מעל 100% מתחילת השנה !! (ל"ת)
    אנונימי 28/02/2015 23:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    לבייב תתחיל לממש נכסים (ל"ת)
    אפריקאי 28/02/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • לאפריקאי
    דחקון 01/03/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אולי הוא ממש כי היא בשיאה 200 מליון דולר אחרי שטסה לו מ10 מליאד דולר ועלתנ לשמים ל 200מליון שגל הוא רוצה לממש הרווח ואף צריך להכין כסף לתחפושות פורים לילדים ואוזני המן
    סגור
  • 31.
    טאואר בקרוב הסכם עם הודו ואז המניה תשתולל לדעתי (ל"ת)
    טאואריסט 28/02/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • מאיפה אתה יודע? והאם יש איזה כתבה על זה קישור בבקשה (ל"ת)
    טאואר בקשר להסכם 01/03/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 30.
    מחר אפריקה שוב מעל 400 בדרך ל 500
    יוסי 28/02/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הון עצמי באפריקה של מעל ל3 מיליארד לאחר הדוח מול שווי שוק של 800 מיליון בלבד שיפור ברובל יתורגם לרווח עצום של מאות מיליונים בדוחות הבאים
    סגור
  • 29.
    אשקול תביעה עקב קסם דקס פי 3 במקום 45 אחוז- רק 17 (ל"ת)
    ליאור אסוס 28/02/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    מדד הדקס עשה 15 אחוז בחודשים-אבל גנבי קסם ד.פי 3-רק 17
    ליאור אסוס 28/02/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גנבה לאור יום, עם המדד עולה 15 אחוז התעודה צריכה לעלות 45 אחוז, הגנבים לא שילמו אפילו לא קרוב לחצי ,ולכן נשקלת תביעה
    סגור
  • רק שכחת את החלשות היורו ב 10 אחוז
    דני 01/03/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה חשוף גם למטבע, לא רק למדד
    סגור
  • דקס
    איציק 01/03/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טועה 39 אחוז
    סגור
  • 27.
    אומר לכם,דפקו אתכם בלונג פי שלוש,ומחר גם בדקס שלוש תתדפ (ל"ת)
    סאמי חדארה 28/02/2015 21:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 26.
    אנו נשחק את השוק מחר-תירשמו-אדום (ל"ת)
    טומי 28/02/2015 21:49
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 25.
    הזהרנו אתכם שבזק בדרך ל 600,ולא לגעת בפרוטרום-וכלכלית י (ל"ת)
    פיני 28/02/2015 21:49
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 24.
    לקנות זה פריגו-טבע- לאומי-לא לגעת זה פועלים-בזק-סלקום. (ל"ת)
    איתן 28/02/2015 21:48
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • לאומי יש אזהרת רווח (ל"ת)
    שי 01/03/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    תתרחקו מבזק הדרך ל 600 כפי שטענתי קרובה מתמיד,תזכרו 600 (ל"ת)
    מיכה 28/02/2015 21:47
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 22.
    מזור
    ראם 28/02/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שימו לב למזור עומדת לעלות חזק.
    סגור
  • 21.
    סינרג׳י כבלים
    אבי 28/02/2015 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מתי תתחיל להיסחר אגח ג׳ החדשה?
    סגור
  • 20.
    תיקון מתחייב
    חיים מחדרה 28/02/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מתישהו הירידות יגיעו. כמט תמיד. כאשר לא מצפים להן. אחרי שש שנים רצופוצ של עליוצ הירידות הגדולות יגיעו. בתוך שנה לכל היותר. ארבעין אחוז לפחוצ ואז פי שניים ויותר למעלה.
    סגור
  • 19.
    עליות בעולם
    איש פשוט 28/02/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדולר זה חלק מהמסחר יום שני עליות בעולם היום הודיעו שהורידו את הריבית בסין
    סגור
  • 18.
    לפיד הרס את כיל. מחר עוד יום של הפגנות . מתי כבר
    כיל 28/02/2015 20:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הפארסה הזאת תיגמר?
    סגור
  • 17.
    מחרהפראיירים שמכרו אפריקה יבינו שהם פראיירים לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 28/02/2015 19:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אתה צודק אחי
    וזלינולוג 01/03/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מכרתי שהייתה שווה 10 מליארד דולר והיום שווה אולי בלחץ 200 מליון דולר ואני מזה מצטער הייתב יכולה להיות לי חלק בחברה ששווה 200 מליון דולר אתה יודע מזה?
    סגור
  • 16.
    טאואר תשבור מחסום רציני מחר בהצלחה (ל"ת)
    טאואריסט 28/02/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    כנסו
    יוסף 28/02/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איך שכחתם את טאואר בפער חיובי של 2.5 וכמובן את. פלוריסטם קולפלנט כיטוב ורדהיל המלכות שלי בהצלחה לכולנו
    סגור
  • 14.
    די אן אי ביומד
    יגאל 28/02/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בתהליך חימום מינועים !!!רק ממליץ
    סגור
  • 13.
    מדיוי 100% עולה
    נהור 28/02/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי מתבשל ההסכם עם הסינים
    סגור
  • 12.
    שאלה למבינים
    יוסף 28/02/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הבורסות בעולם עובדות לפי חוק כלים שלובים?אם אמריקה עולה אז בכל העולם עולה?אין קשר לבורסה ולמצב הכלכלי בכל מדינה בנפרד?
    סגור
  • התשובה היא כן אבל לא כולל את ישראל
    אליק בליק בום 01/03/2015 07:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו בפיגור של בערך 15 אחוז מארה"ב או דקס אצלנו בגלל שהשוק קטן מה שמשחק זה האופציות ולא המצב הכלכלי של החברות
    סגור
  • הרמוניה בין השווקים
    אילן100 28/02/2015 21:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדרך כלל יש הרמוניה בין רוב השווקים. זהו מצב המראה על עוצמת מגמה גבוהה (למעלה או למטה). אך לעיתים גם אין הרמוניה בין מדדים שונים באותה מדינה מה שמלמד על רמת סיכון גבוהה.לגבי הבורסה ומצב הכלכלה, זה גם לא תמיד אחד לאחד. הבורסה משקפת ציפיות לעתיד (הערכות חיוביות או שליליות) וכן מושפעת מפסיכולוגיה של המונים (ולעיתים מנסיונות הטעיה של בעלי ההון והמוסדיים).
    סגור
  • 11.
    אסף
    אסף 28/02/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בלי טבע ופריגו המעוף ברצפה
    סגור
  • 10.
    טעות בהערכות שלכם לגבי מחר
    יוסי 28/02/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    9 16
    הדואליות אומנם חוזרות עם פער חיובי .אבל הסיבה היחידה היא התחזקות הדולר מול השקל.השווקים בארצות הברית במגמת תיקון והם יצנחו השבוע בכ4% .אצלנו מחר השוק יפתח בירידות קלות שיתחזקו לקראת ארבע וחצי. רק אחרי תיקון רציני השבוע בעולם ובארץ יבוא המשך הראלי.
    סגור
  • למגיבים אתם מדברים מהבטן ואני מהראש
    יוסי 01/03/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מגיבים יקרים ושפנים קטנים אתם בפוזציה של קולים ומ פ ח ד י ם. הדולר התחזק כי הוא מורץ על מנת להריצו לכיוון הפוך כל הדואליות בקיזוז עלית הדולר ביום שישי במינוס בדיוק בהמשל למגמת המימוש בארצות הברית.. כן אני מחזיק כדור בדולח ומחר גל אדום יעבור על השווקים בעולם.
    סגור
  • צא מזה יוסי הרים של כסף לתוך השוק
    ריבית נמוכה 01/03/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוק "התחרפן" ואתה תישאר "צודק" וחבל... הריבית בשפל חסר תקדים אין אלטרנטיבה לכסף עד אחרי הבחירות השוק ל- 1650 ! אחכ תיקון מהיר של 5-6 אחוז ושוב למעלה עד שכל הציבור יהיה בפנים רק אז תבוא הנפילה שאתה ככ מחכה לה שכח אותה יוסי שכח מהמספר 14xx
    סגור
  • כמה עולה לשכור
    המכשפה אזמרלדה 28/02/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את כדור הבדולח שלך ?
    סגור
  • אתה במקרה חוזה בכוכבים? קורא בקפה?
    צבי 28/02/2015 19:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאיפה הבאת צניחות חופשיות?...קח רגיעון ותן לשוק להגיד את דברו!.בקיצור: השוק למעלה! נעדכן אותך כשיגיע ל-1550 אם יש תיקון באופק. ועד אז-אחלה שבוע טוב.
    סגור
  • גם אם יהיה השבוע "רק" 4 אחוז.
    ליוסי 28/02/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה ממש לא רק תיקון. זה משהו הרבה יותר גדול..שיתפתח לפי יודעי דבר לדבר הגדול ביותר שהיה מאז מעולם.
    סגור
  • 9.
    שבת שלום כמה האוחז ארביטראז. למחר בבוקר. ... תודה (ל"ת)
    אני 28/02/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • מאד קל לבדוק זאת.
    לאתה 28/02/2015 18:23
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני מניח שאתה אפילו לא יודע משמעות המושג ואיך מחשבים אותו. כל שבוע אתה שואל זאת. היזהר בהשקעותיך חבר.
    סגור
  • 8.
    פועלים צפויה לרדת חזק ואיתה שאר הבנקים
    ירון 28/02/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    4 9
    שוק מחר ל 1510
    סגור
  • במקרה הטוב (ל"ת)
    MIKI 01/03/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    צפי שוק האגח למחר???
    רינת 28/02/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בבקשה סקירת שוק האגח.למחר תודה ושבת שלום
    סגור
  • 6.
    לא לפספס היו דוחות טובים ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
    דלתא 28/02/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    השבוע פוק תעלה 10 אחוז........
    פוקס מן 28/02/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 10
    את שנת 2015 היא תסיים עם רווח נקי של 125 מיליון שקל
    סגור
  • פוקס תטוס מחר (ל"ת)
    פוקס מן 28/02/2015 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    סרגון חוזרת עם פער חיובי של 6.6 . לא שווה איזכור ? (ל"ת)
    משה 28/02/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • לא (ל"ת)
    בוז'י 28/02/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 3.
    טבע חיובי חזק השבוע
    סחר 28/02/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    5 10
    תקנו תקנו
    סגור
  • 2.
    קום תעשה תמלוגים
    לפיד ושישנסקי 28/02/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 3
    תהרוס את כל המפעלים. הפוך ת'עובדים למובטלים קום תקח את כל הכספים אל תשאיר אותם מיותרים ואל תשכח את מניות הגז תשאיר קבור שלא יגז צריך להשאיר לדורות הבאים ולעזאזל עם הנוכחים. קום תעשה תמלוגים תסגור את כל הדרום ואל תשאיר מפעל יתום קח את כל האשלג כי זה של האוצר ביחד עם עבדי אבוג'ן כי הם מנהלים לנו את החיים קום תעשה תמלוגים תראה כמה אתם יכולים. ולעזאזל כל המדינה העיקר כסא בממשלה.
    סגור
  • 1.
    סקיילקס
    יעקב 28/02/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    משהו יודע מה קורה עם סקיילקס, מה מחיר המנייה ומתי חוזרת להישכר?
    סגור
  • הגד נא לי
    ליעקב 28/02/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שאלתך רצינית? הפגר שאתה שואל לגביו ..שווה היום 666 אלף $ וביום המסחר האחרון שלה הייתה שווה 0.125% משיאה. 8/8000. אם תירצה מכור דירת 4 חדרים בשכונות פתח תיקווה ובכסף יהיה מי שישמח לתת לך את כל החברה. חשוב ברצינות. אתה יכול להיות טייקון על(לשעבר)עם "אימפרית ענק". האם לא תמו התמימים הכסילים מן הארץ? במקביל ובתוספת תוכל לעזור להרבה אנשים יקרים..כאשר תכניס ביקוש גדול לגבעות וקנה הכל בפלוס 40%..ממש מתנה לך ולהם.
    סגור
  • שווה 0.104% מהשיא.
    מתקן 28/02/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    8/7690.
    סגור
  • סקיילס