נעילה בת"א: המעו"ף נשק ל-1,500 נק' במסחר אך נסוג בסיום, פרטנר קפצה 6%

מדד המעו"ף טיפס 0.66% ונקבע בשיא כל הזמנים. אלביט מערכות טיפסה 4.3%, רציו איבדה 1.9%
 |  (94)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב פתחה את שבוע המסחר ברגל ימין - כאשר היא סוגרת את היום הראשון כשמדד המעו"ף ננעל ברמת שיא כל הזמנים (במונחי סגירה) - לראשונה מאז ה-8 בדצמבר 2014. במהלך המסחר נשק מדד המעו"ף לרף הפסיכולוגי של ה-1,500 נקודות (מלמטה)  וליתר דיוק 1,499.64 נקודות, אך לקראת סיום המסחר התממש מעט. 
בסיום המסחר, מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.66% לרמה של 1,495.54 נקודות, מדד ת"א 75 התחזק ב-0.94% ומדד הבנקים הוסיף 0.7% לערכו. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-512 מיליון שקל בלבד - מחזור נמוך ביחס לימים האחרונים.
בשוק המניות בלטה לחיוב מניית פרטנר עם זינוק של 6.1%, אלביט מערכות טיפסה ב-4.3%. עוד נציין את קבוצת עזריאלי שהתחזק ב-3%, וסלקום שרשמה עליות שערים של 4.8%. בצד השלילי נציין היום את שותפות רציו שאיבדה 1.9% מערכה. 
תשומת לב המשקיעים בבורסה מכוונת למחר (יום ב'). אז צפוי בנק ישראל להכריז על הריבית במשק לחודש מארס. מצד אחד, מדד המחירים לצרכן שירד ב-0.9% העלה את ההסתברות בשוק להפחתת ריבית. עם זאת, יממה מאוחר יותר נתון התמ"ג לרבעון הרביעי שזינק ב-7.2% שינה את התמונה. בתגובה - האג"ח הממשלתי חזר לרדת כמו גם הדולר.
ביום שישי עלה מדד הדאו ג'ונס בשיעור של 0.8%, מדד הנאסד"ק ומדד ה-S&P 500 טיפסו ב-0.6%. ביום חמישי ננעל המסחר בארה"ב ביציבות במדדים המובילים.
מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,485.8 נקודות וקרוב מאוד לרמת שיא כל הזמנים (פחות מ-1%) שנקבעה לפני מספר חודשים. ככל שהמגמה החיובית בשוק תימשך, המעו"ף עשוי כבר השבוע לפרוץ את הרמה הפסיכולוגית של ה-1,500 נקודות - אך הוא זקוק לתמיכה מהשווקים בעולם.
מניות במרכז
דלק קבוצה +1.54% דלק קבוצה 62,160 +1.54% דלק קבוצה בסיס:61,220 פתיחה:61,550 גבוה:62,200 נמוך:61,550 תמורה:4,710,414 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה ביום חמישי גיוס אג"ח מוצלח בהיקף של 800 מיליון שקל. במכרז הציבורי התקבלו ביקושים של 238 מיליון שקל אשר סייעו להפחתת הריבית על האג"ח שנקבעה במכרז המוסדי מרמה של 4.4% לרמה של 4.3%.
חברת מדיקל +3.16% מדיקל 392 +3.16% מדיקל בסיס:380 פתיחה:380 גבוה:392 נמוך:380 תמורה:689,545 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה בסוף השבוע על כך שהבקשה שלה לקוד שיפוי בארה"ב לא התקבלה. הדיווח של החברה הגיע יממה לאחר יום המסחר בזכויות שבו החברה מבקשת לגייס מבעלי המניות שלה כסף להמשך פעילותה.
הבנקים צפויים לפרסם דוחות כספיים טובים לסיכום שנת 2014, אך זה לא המקרה של בנק דיסקונט +0.93% דיסקונט 1,309 +0.93% דיסקונט בסיס:1,297 פתיחה:1,310 גבוה:1,316 נמוך:1,305 תמורה:15,757,226 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפרסם אמש הערכה שיציג שורה תחתונה סביב אפס בלבד.
תגובות לכתבה(94):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 78.
    מדד תל אביב יגיע 1560
    שלומי 23/02/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדד אמור לעבור בחודש אפריל את 1560
    סגור
  • 77.
    מחר נראה 1500 מזל טוב !!! (ל"ת)
    אמיר 22/02/2015 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 76.
    עינו אותי ורצחו את משפחתי ומכריי ללא סיבה
    י 22/02/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני דורש תשובות,צדק ופיצויים בגובה 100 מיליארד דולר. אעשה כל מאמץ לפגוע בכם,כל עוד אני לא מקבל תשובות בהצלחה נבלות
    סגור
  • 75.
    אני דורש תשובות
    י 22/02/2015 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה תשובות למה רצחו את משפחתי,מכריי,בעל חיים שגידלתי ומה הולך פה ,אם לא אקבל תשובות ופיצויים אני אזיין את כולכם בלי ווזלין. בנוסף לכך עינו אותי ללא שום סיבה,לא פגעי באיש מעולם,ועינו אותי כדי להתעלל בי ותו לא
    סגור
  • 74.
    ביוליין
    omermilo 22/02/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלתה 28% בנאסדק. מישהו יודע למה ?
    סגור
  • 73.
    אגח להיט
    אסף 22/02/2015 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לאגח אינטרנט זהב ד,אגח שקפץ לאחרונה, הדירוג שלו בכלל לא מתאים למציאות.החברה עם חובות של 800 מיליון, וכל שנה בי קום מזרימים לה 300-400 מיליון.אין לה בעיה בכלל לעמוד בחובות.מומלץ בחום!
    סגור
  • 72.
    עליית תעודות דאקס
    אס 22/02/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרתי הדאקס יעוף, מומלץ בחום תכלית גרמניה DAX 30 מנוטרלת מטבע
    סגור
  • 71.
    טאואר
    גבי 22/02/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי לכם תחזור בסערה ביום א היכונו לטיסה בהמשך השבוע
    סגור
  • 70.
    ביוליין
    ביומדיסט 22/02/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבר לעלייות ביוליין: מומחי ביומד בנסדק בחרו בביוליין בין 5 מניות הביומד המומלצות
    סגור
  • 69.
    החבר של אלה מהמרוץ למליון
    וובה 22/02/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה זוג חמוד. וובה כל הזמן אומר:"אמא'לה". מהיכן הוא יודע מה עומד לקרות?
    סגור
  • טען עוד
  • 68.
    מפלוגה ח בפלמ"ח
    צביקי 22/02/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא רוצה מנפולת. עד שהירבחתי כמה ג'ובות אז באים לכסח לי ת'צורה?
    סגור
  • 67.
    VAROUFAKIS GREECE
    IZ SAN DIEGO 22/02/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    8 2
    AUTRES TEMPS AUTRES MOEURS
    סגור
  • 66.
    החתולים מכים את העכברים מכה אחר מכה, רחמנות!! (ל"ת)
    ירון החתול 22/02/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • מחכה לשורט סקוויז
    אני 23/02/2015 01:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיה עליה לא פרופורציונלית השבוע נגיע ל 1510 ויותר
    סגור
  • העכברים לא מפחדים מחתול מרוט שעושה כאילו הוא חתול (ל"ת)
    לחתלתול 22/02/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אולי תימכור את התיק שבו צברת 727 שקלים?
    לחתול קושקוש 22/02/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה עומד לקבל טוב טוב בראש. שאל את הזקן החכם. הוא אינו מהמר פוחז כמוך. הוא חבילה אדירה של ותק..נסיון..וחכמת חיים. כדאי לך להטות אוזן. שאחרת כל הדמי חנוכה יעופו לכיוון פסח. אתה עדיין גם אמיר ועילאי? או שאתה ר דג רקק?
    סגור
  • כדאי שתחפש מחסה
    לחתלתול 22/02/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בקרוב כל האשלייה של העליות תתפוצץ בפנים המעוף בדרך למטה
    סגור
  • מחסה... תקנה אני אומר כבר חודשיים לקנות, ואתה
    ירון החתול 22/02/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רושם לי מחסה, כמה אתם לא מבינים . פשוט אטומים רוצים שירד, אם זה ירד לא יהיה לאף אחד כסף, והכיוון שיהיה לאנשים כסף כל הזמן כסף, ובגלל זה ז, זה רק יעלה ויעלה, משחק קל מחלקים כסף בחינם , תקח זה קל
    סגור
  • 65.
    המניות שהולכות לזנק השבוע
    אנליסט לשעבר 22/02/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חד משמעי. אבנר יהש וחברה לישראל לטווח הארוך עוד חצי שנה מגיעה ל180000 . כל שאר הקטנות לא תפסו תאוצה .יש את ויקטורי שגם צפויה לטפס בטווח של שנה . בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 64.
    ביוליין
    חיים 22/02/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין שום פרסום! המניה טסה, מישהו יודע למה?
    סגור
  • 63.
    העם עם ביבי
    מצבעים לליכוד 22/02/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ביבי העם איתך...
    סגור
  • 62.
    לא מספיק (ל"ת)
    אקסלנז 22/02/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    אקסלנז היו בקושים
    שאשה 22/02/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מספיק לדעתי אולי בקרוב הודעה מהותית הלוואי תעלה כמו אייסקיור אגב אני מחזיק חח
    סגור
  • 60.
    זה השקט שלפני הסערה (ל"ת)
    רדהיל 22/02/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    פריצה יעד 1000 לסבלנים בלבד (ל"ת)
    שופרסל יעד 880 22/02/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    לסוחר החתיך..מזמן לא שמענו ממך? (ל"ת)
    עוזי 22/02/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 57.
    איפה הבחור שכתב דשדוש ב-1460
    ספיר 22/02/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החודש.....
    סגור
  • 56.
    אולי שפוי בטוחי (ל"ת)
    אקסלנז 22/02/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    ולהנהלת שותפות גבעות - מתי יוחזרו הכספים המגיעים לכל מי
    להנהלת הבורסה 22/02/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שהחזיק בנייר גבעות עולם ביום הוצאת ההודעה על השעיה מהמסחר בגין עילת שער אגורה?
    סגור
  • 54.
    אקסלנז נראית מעניינת
    שאשה 22/02/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שער נמוך והודעות של מה מישו יודע?
    סגור
  • 53.
    בקרוב בוםםםםםם (ל"ת)
    בונוס הצעקה הבאה 22/02/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 52.
    היעד 950 לא לפספס ואופ 11 יהיה שמח (ל"ת)
    כן פייט בוםםםם 22/02/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 51.
    כמו שאמרתי די פארם
    כסף ברצפה 22/02/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גדול במחזורים -תחילת המראה -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 50.
    כבר לא נשאר מי קונה 3.73 (ל"ת)
    אמרתי לכם 22/02/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 49.
    מי קונה ב3.6 למעלה עוד מעט לא ישאר (ל"ת)
    אמרתי לכם 22/02/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 48.
    איידיאיי
    אמרתי לכם 22/02/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדרך ל15% פירסום דוח במשך השבוע
    סגור
  • 47.
    אקסלנז היום הודעה
    בשורות טובות 22/02/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בקרוב יהיו עוד ירדה המון ללא סיבה ועדיין לא עלתה כמו שאר הביומד יש סכוי לפריצה. מחזיק מעט
    סגור
  • 46.
    כמובן איידיאיי שימו לב
    אחד שיודע 22/02/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כבר המריאה בדרך ל15%
    סגור
  • 45.
    אקסלנז
    ביומד 22/02/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תוצאות חיוביות או שיפוי בטוחי
    סגור
  • 44.
    ביזפורטל תיקח לתשומת ליבה את הבקורת לגביה בתגובה מס׳ 29
    הלוואי והנהלת 22/02/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ותשתדל להבא לא לפגוע יותר ברגשות הציבור. תודה.
    סגור
  • הגד נא לי
    להלואי 22/02/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה משחית זמנך כאן באתר במקום ללמוד איזה דף או שניים או מאה עכשיו בכוילל?
    סגור
  • 43.
    די פארם לקרת המראה
    כסף ברצפה 22/02/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 42.
    ביוליין
    יודע דבר 22/02/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביוליין עלתה חזק בוול סטריט כי היא בין 5 המניות של הביומד המומלצות חזק ע"י מומחי ביומד בנסדק...זו התשובה למי שלא הבין למה העליות
    סגור
  • 41.
    איזה הודעות נראה לך? (ל"ת)
    חודש טוב 22/02/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    הודעה
    אקסלנז 22/02/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תקבל 2.6 מליון שח מהfda נראה לי שיש עוד הודעות חיוביות בדרך
    סגור
  • 39.
    אקסלנז מתי ההודעה המהותית ? (ל"ת)
    ביומד 22/02/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    צדה את עיני מודעות בלל לגבי השווקים וכך הם היו
    בונקר גידי 22/02/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אמורים לכתוב: השווקים במצב בועתי שלא היה מעולם ומכפילי הרווח גבוהים מאד. בעיות בות ברחבי העולם עלולות להפיל אטת השווקים בעשרות אחוזים..או לחילופין היו צריכים לכתוב: המצב בעולם רגוע ואף מתאים למשקיעים להעלות את אחוז אחיזה במניות כיוון שהמצב ברחבי העולם ובעיר בארץ מצטיין ולדעתנו אפשר לרכב על גל העליות המתקרב... לעומת השניים הנ"ל..ממליץ הבנק הגדול לשמר ולהעלות את אחוזי האחיזה במניות לאור זאת שהסיכונים רבים מאד ופרמטרים שונים לא מתאימים להשקעה של אדם שקול(הבהרה שלי)ההשקעה כרוכה בסיכון רב אך אנו ממליצים לשמור ולהעלות אחוזי המניות.ותוספת שלי:אנחנו מוכרים במהירות כי אנו בנק מבין וחכם המנהל כספי ציבור ואסור להשקיע בבורסות בימים קשים אלו. אתם עשו כרצונכם וגם לאור המלצתנו לקנות וקחו סיכון להפסיד את כל רכושכם כייון שמישכנתם את ביתכם לצורך מינוף גדול והלוואות לצורך רכישת מניות.
    סגור
  • 37.
    איזה מצחיקים כל מיני חוכמולוגים
    יקובו דרייב 22/02/2015 07:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרוצים להפיל את הבורסה וכל מיני יועצי על שמדברים על נפילות. הם לא מבינים שאין סיכון וכל האזהרות שלהם בלופים כי הם רוצים לאסוף סחורה. ושלא יבלבלו לנו שהם רוצים לאסוף סחורה במימוש הקל. למשל כלכליסט מזהיר על משבר חובות ענק במשק. מה השטויות האלו. הבורסה תעלה לפחות עוד 122 אחוז עד למימוש שיהיה גג 10 אחוז ואז תעשה עוד 124 אחוז. למה מפחידים אותנו עם יוון ואוקרינה ומלחמות ואסונות? הם לא מבינים שכל העובדות האמיתיות שהם מפרסמים זה שטויות והבורסה צריכה רק לעלות כדי להעשיר עוד ועוד את האלופים שכבר הרוויחו עשרות אלפי אחוזים. גם פרופססור שילר לדוגמא מוכר את התיק שלו כי טוען שהמדד שפיתח יקר בטירוף. איזה פחדן עלוב ועוד מומחים שמקשקשים ועוד כלכלנים ומומחים שלא יודעים מזה להרים כסף מהריצפה שמדברים על מכפילים גבוהים ועושטויות ומזכירים שאנו במצב יותר קשה מאשר ב1938 1983 2008 1987ועוד היום הבורסה בטוחה וכולנו נשייט עוד מינימום 300 אחוז לדעתי אז שלא יפחידו
    סגור
  • צודק 100 אחוז (ל"ת)
    ירון החתול 22/02/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • חתול שמטול ברגע הירידה הוא הראשון שבורח מהפורום פה (ל"ת)
    אנונימי 22/02/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • בנתיים עמוס בכסף שלך (ל"ת)
    ירון החתול 22/02/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 36.
    גם השבוע איידיאיי
    אחד שיודע 22/02/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כמו שבוע שעבר ולפני שבועיים אמרתי לכם תגיע עד 17000 בנתיים עומדת בכל
    סגור
  • 35.
    תתרחקו מבזק,פרוטרום-כל המלצה היא למכירה,וכלכלית ים (ל"ת)
    ששון 22/02/2015 07:29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • למה להתרחק מהמניות האלה
    סוחר 22/02/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למה
    סגור
  • 34.
    ותקבלו מדד אדום או 0. לא נחצה 1500 (ל"ת)
    צביקה 22/02/2015 07:29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 33.
    שום איתות-שום כלום-נוריד את בזק,פועלים,פרוטרום-חלק יעלו (ל"ת)
    צביקה 22/02/2015 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 32.
    שלא יפרסמו זה גם באתרים אחרים-לא ניתן לפרוץ היום 1500 (ל"ת)
    טומי 22/02/2015 07:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 31.
    איין זמן
    לוזון 22/02/2015 06:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מהר ל 1500 פקיעה בקרוב
    סגור
  • 30.
    עליות
    אני 22/02/2015 03:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנחנו ניפתח בעליות שיתמתנו במהלך המסחר . ביום רביעי שורט סקוויז
    סגור
  • 29.
    בעיצומה של השבת קודש! מה בער לכם לפרסם שוב את הכתבות
    פירסמתם את הכתבה 21/02/2015 23:36
    הגב לתגובה זו
    9 2
    שלכם דווקא ביום שבת קודש? כסף? בצע כסף? פירסום? רייטינג? אגו מדומה? קידום בעבודה? ..., או אולי סתם שיעמום -ריקנות?..... ? האם אין באפשרותכם לפרסם במוצ״ש או ביום ראשון בבוקר את החדשות המסעירות שלכם? מה קרה? פיקוח נפש? האם לא מספיקים לכם כל ימות החול? מה קרה שאתם יוצאים בפרסומים גם ביום המנוחה? אפילו הגויים מכבדים את יום המנוחה שלהם! למה מערכת ביזפורטל היתה צריכה לעבוד שוב בשבת????? איזה מין פיקוח נפש היה פה????? למה צריכים שוב ושוב להזכיר לכם שאתם פוגעים כאן ברגשות כולם - חילוניים, דתיים ומסורתיים כאחד!!!!
    סגור
  • 28.
    גורביץ, כל הכבוד! חזק בטאואר!! (ל"ת)
    שמעון מהצפון 21/02/2015 23:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 27.
    בנק דיסקונט
    איש פשוט 21/02/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיסקונט פרסם אזהרת רווח מעניין איך יגיבו הבנקים
    סגור
  • 26.
    מניות רותחות
    מיקי 21/02/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאסוף טאואר פלוריסטם רדהיל כיטוב מדווי וקולפלנט המלכה......
    סגור
  • כל הכבוד לך
    איציק 22/02/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרת בול יפה לך........
    סגור
  • 25.
    רעננה נורית 5
    Sirous 21/02/2015 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דישדוש
    סגור
  • 24.
    ביוליין עלתה על אוויר תרד יותר מהר ממה שעלתה
    ראו הוזהרתם 21/02/2015 21:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא לגעת יעד 1$ תוך חודש
    סגור
  • 23.
    קנו רציו ודלק קבוצה ואבנר עליות חזקות-לא בזק,לא פרוטרום (ל"ת)
    איתן 21/02/2015 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 22.
    להתרחק מדלק רכב בחיים לא תגיע ל 4200,לא לבזק,ולא פרוטרו (ל"ת)
    קובי 21/02/2015 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 21.
    אל תיגעו בבזק ולא בפועלים,בטח לא בפרוטרום שהומלצה (ל"ת)
    שרה 21/02/2015 21:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 20.
    אתם תיראו שאנו שולטים בשוק ולא ניתן לעבור 1500 (ל"ת)
    מיכה 21/02/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • למיכה אתה לא שולט בכלום מה זה אנו שולטים אתה כלומניק (ל"ת)
    אריה 22/02/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 19.
    שוב פעם כותבים מתוך פוזציה
    בנדלון 21/02/2015 21:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה נראה כאילו מחזיקים בפוזיציה ורוצים שהשוק יעלה ? דבר ראדון למרות עליות נאות בחול ארביטרזיות היו חלשות יחסית ולא עלו חזק , מעיד על חולשה מסויימת דבר שני לא כתוב דבר ואפילו לא חלקי על קריסת שביתת הנשק ברוסיה שיכולה שוב לסחרר את השווקים אני מאמין מחר בגלל כוחות מנוגדים השוק פתוח בעליות קלות בלבד ומסיים סביב באפס עם נטיות קלות לרידות
    סגור
  • 18.
    הזדמנות אחרונה מניות הגז
    בנימין 21/02/2015 20:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הצדדים מעוניינים בהסכם . ברו שזה יוביל לעליה גדולה במניות הגז
    סגור
  • 17.
    ברכות למשקיעי טאואר מחר חוזרים למסלול הירוק (ל"ת)
    טאואריסט 21/02/2015 20:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    מה שהשורטיסטים בטאואר אכלו באפריקה בקרוב (ל"ת)
    אפריקאי 21/02/2015 20:04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • יאאללא
    לוזנליסט 22/02/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאאלאא זוז כבר
    סגור
  • כל מילה בסלע
    משה כצמן 22/02/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אפריקה תגיע עד סוף השנה לשער 1000 ואפי פיתוח לשער 0.9 !!!
    סגור
  • 15.
    לבייב לא פראייר (ל"ת)
    אפריקאי 21/02/2015 20:02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 14.
    השורטיסטים באפריקה יצטרכו כנראה וזלין לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 21/02/2015 20:02
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • מה זה המספר הענק והנורא
    לוזנליסט 22/02/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בצבע אדום זוהר על יד השם אפריקה ? אני יודע שוזלין זה בלבן שקוף כזה..לא נורא במבי..מחר יתזזו לך את הטוסיק הקטן והלבנבן.
    סגור
  • 13.
    שימו לב מחר איך אפריקה טסה (ל"ת)
    אפריקאי 21/02/2015 20:02
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • וגם שמנו
    שמנו לב 22/02/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    .....
    סגור
  • 12.
    בונוס, כן פייט וקמטק בהצלחה ושבוע טוב!!! (ל"ת)
    מניות השבוע הם: 21/02/2015 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    אין סיא- (ל"ת)
    סיא 21/02/2015 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ביוליין
    מיכל 21/02/2015 19:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איפה כל החכמים שיסבירו למה ביוליין קפצה כמעט בשלושים אחוז בוול סטריטי?????אם זה היה הפוך והמניה היתה צונחת מיד היו מיליון מזילי ריר שהיו "יודעים" להסביר
    סגור
  • 9.
    מי הפעיל את גילה?
    חידה 21/02/2015 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדוע נזכר הפרופסור לפני הבחירות לפתוח את ההסכם ואיך זה שהפתרון העלוב שהוא מציע לא עוזר לציבור . רק לחברת החשמל החוזים ישארו כפי שהם. הציבור הרחב לא יהנה מכלום. לא טובת הציבור לנגד עיניו. מי יתן ונובל לא תוותר ותתקע את הגז לשנים בבתי משפט. למדינה כזאת לא מגיע כלום. לציבור זה לא ישנה.
    סגור
  • 8.
    הבורסה כרגע תיהיה רק לכיוון אחד למעלה
    ברוך 21/02/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שהיפריע עד כעשוו זה רק יוון המטופשת
    סגור
  • 7.
    מחר אדום, קול 1470 מחוק בפקיעה (ל"ת)
    אחד שמבין 21/02/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    באופן חד משמעי ובלי להטיל ספק.
    שלום חבר של ישראל 21/02/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    העם עומד על שלו ודורש צדק חברתי. שלום כלל אנושי ואחווה ואהבה בין הבריות.
    סגור
  • 5.
    ראשי של חברת בובקס ליצור בובלך ושעועית טורמוס ופול
    מנהל חשבונות 21/02/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האם יש נכון בשמועה המשמחת שגונבה לאוזני שקו מנחה(ביזפורטל) השתלטו על גלובס...? לחיזוק השמועה שבידי אני שם לב לשיתוף הפעולה בעניין קביעת הארביטראז' על 9 המניות שניסחרות בארץ ובארה"ב. אז ככה: אתם מפרסמים שטבע במינוס 0.3 ונייס בפלוס 2.33. שזה נלקח מחישובי ביזפורטל המתפרסמים אצלכם. ואף מפרסמים שסך פערי הארביטראז הינם 0.12 אחוז. ואז אתם מביאים את הנתון הסופי שמפרסם גלובס שהארביטראז' הינו פלוס 0.36 אחוז. ואני שואל את עצמי ..:מה פשר ההבדל בין פלוס 0.12 לפלוס 0.36 שזה הפרש ענק...וזאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל ב"שיתוף פעולה" שכזה. אבקש להעלות את תגובתי כלשונה וככתבה. אגב: החישוב המדוייק של הארביטראז' מצוי בידי והוא שונה מזה..גם מזה....שבוע טוב.
    סגור
  • 4.
    רציו השבוע מעל ????????????40
    ????רציונל???? 21/02/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    השבוע רציו תחצה מעלה את ה 40 אחרי שנציגי נובל יאשרו את ההסדר ????????????
    סגור
  • 3.
    איין זמן
    לוזון 21/02/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פקיעה להגיע לשיא עד יום ד בהצלחה לביבי
    סגור
  • 2.
    פוקס תעלה מחר 3 אחוז..........
    אלין 21/02/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הרבעון הראשון מעולה בגלל החורף ובהמשך השנה בכל הרבעונים יהיה גידול ברווח הנקי והיא תסיים את השנה עם רווח נקי של 120 מיליון שקל
    סגור
  • 1.
    בקרוב שבירת השיאים, ביי ביי לכל העכברים (ל"ת)
    ירון החתול 21/02/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור