ת"א סגרה בירוק: המעו"ף טיפס 0.5% במחזור נמוך - 527 מיליון שקל בלבד

מדד ת"א 75 זינק ב-1.33%. אידיבי פיתוח לא עוצרת וזינקה עוד 5.5%, אפריקה ואיידיאו טסו למעלה מ-7%
עליות, צילום: Getty images Israel

יום המסחר הראשון של השבוע ננעל בעליות שערים. המדדים המובילים טיפסו על רקע המגמה החיובית בשווקים מעבר לים ביום שישי האחרון. מחר לא מתקיים מסחר בבורסה בארה"ב בשל יום הנשיאים ולכן המסחר היום היה דליל במיוחד. נציין את מדד ת"א 75 שזינק 1.33% בדחיפת לייבפרסון +8.17% לייבפרסון 4,250 +8.17% לייבפרסון בסיס:3,929 פתיחה:3,929 גבוה:4,273 נמוך:3,908 תמורה:1,407,562 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   ו אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-527 מיליון שקל. 
בשוק המניות בלטה לחיוב מניית אידיבי פתוח שלא עצרה וזינקה עוד 5.5%. עוד נציין את אפריקה ואיידיאו שטיפסו בלמעלה מ-7%. 
ביום המסחר האחרון בשבוע שעבר נפל המעו"ף בשלב הנעילה וסגר בירידה של 0.34%. הסיבה למכה מטה בסיום הייתה התאמות שביצעו תעודות הסל למחיקתה של אורמת וכניסתה של אורמת טכנולוגיות למעו"ף. מחזור המסחר בשלב הנעילה היה עצום - לכתבה המלאה
אורי גרינפלד מפסגות: "הרקע למגמה החיובית בסופ"ש בבורסות בחו"ל היה בעיקר נתוני צמיחה טובים באירופה. לשכת הסטטיסטיקה האירופי פרסמה ביום ו' כי הצמיחה במרחב האירו ברבעון הרביעי עמדה על 0.3%, זאת לעומת צמיחה של 0.2% ברבעון הקודם (וכאשר התחזיות היו לצמיחה של 0.2% ברבעון הרביעי). כלכלת גרמני רשמה צמיחה של 0.7%, יותר מכפול מהתחזיות - שעמדו על צמיחה של 0.3% בלבד. מנגד כלכלת יוון רשמה התכווצות של 0.2%, אחרי 3 רבעונים רצופים של צמיחה (ועדיין, הבורסה ביוון עלתה 5.6% ביום ו')".
רק המעו"ף תקוע. בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף ירידה של 0.6% (מינוס 0.86% מתחילת השנה). מדד ה-S&P 500 האמריקני דווקא רשם עלייה שבועית של 2.24% וסגר בשיא כל הזמנים (גם הראסל 2000 סגר בשיא והנאסד"ק בשיא מאז שנת 2000). הדאקס הגרמני עלה 1.08% השבוע ואף הוא סגר בשיא כל הזמנים. נציין כי המעו"ף ממשיך לדשדש ורחוק כעת 2.2% משיא כל הזמנים (שנקבע בתחילת דצמבר).
הנפט מטפס. נציין כי מחיר הנפט קפץ 3.1% לרמה של 52.8 דולר ביום שישי ורשם שבוע שלישי של עליות. הראלי מחיר הנפט הינו בעיקר על רקע ספקולציות כי תפוקת הנפט האמריקנית צפויה לפחות בצורה משמעותית. מספר אסדות ההפקה והקידוח בארה"ב הינו בשפל מאז אוגוסט 2011 (בשל אי הכלכליות במחירים הנוכחיים).
 
נתוני הצמיחה באירופה שהתפרסמו ביום שישי הצליחו להפתיע בחלקם כלפי מעלה ויחד עם הפסקת האש (הזמנית?) באוקראינה דחפו את מדדי המניות באירופה לעליות. גם בהיבט של הטרגדיה היוונית, נראה כי שוק המניות נתמך על ידי ההתפתחויות האחרונות. אמנם, שרי האוצר של האיחוד ושל יוון הסכימו שוב שלא להסכים אך הטון בו השתמשו שני הצדדים לאחר הפגישה הרבה יותר מתון ורגוע מזה של שבוע שעבר. עם זאת, הפער בין הנאמר מעלה לבין התחושה שמדדי המניות באירופה הם קניית העשור הוא יחסית גדול. ראשית, מכיוון שהתמחור היחסי של היורוסטוקס 600 לעומת ה-S&P500 הוא גבוה וגם בגלל שאין דין החברות הגרמניות כדין החברות הספרדיות. 
מניות במרכז
מניית לייבפרסון +8.17% לייבפרסון 4,250 +8.17% לייבפרסון בסיס:3,929 פתיחה:3,929 גבוה:4,273 נמוך:3,908 תמורה:1,407,562 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טיפסה במסחר על רקע פער ארביטראז' חיובי גדול של 10.6% עם חסרת המניה (LPSN) מוול-סטריט.
מניות אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל ו- כלכלית ירושלים +1.48% כלכלית ירוש 968 +1.48% כלכלית ירושלים בסיס:953.9 פתיחה:953.9 גבוה:968 נמוך:944.1 תמורה:3,888,949 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו  לרכז עניין אחרי הראלי שנרשם ביום חמישי בניירות הערך של שתי החברות שחשופות לרוסיה. ברקע: התאוששות במחיר הנפט ועליה במדדים המובילים ברוסיה.
חברת  אפליי +8.83% אפליי 244 +8.83% אפליי בסיס:224.2 פתיחה:248.3 גבוה:250.5 נמוך:224.2 תמורה:15,781 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת נועם לניר ו- וויטסמוק -4.71% וויטסמוק 28.3 -4.71% וויטסמוק בסיס:29.7 פתיחה:29.7 גבוה:29.6 נמוך:27.5 תמורה:44,893 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחו היום על שיתוף פעולה עם שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו שמשחק בקבוצת הכדורגל ריאל מדריד שבספרד. 

תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    קולפלנט הדבר הבא @! (ל"ת)
    סמי בורקס 15/02/2015 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    מניות
    יודע 15/02/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי מדד כזה אין ספק שכסף רב ירוץ למניות מחר שוק אשששששששש
    סגור
  • 69.
    למה מדד 25לא עולה כמו 75? (ל"ת)
    גל 15/02/2015 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל האופציות מדד 25 נכה ולא זז (ל"ת)
    לגל 15/02/2015 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    תקנו מניות והרבה, בקרוב החתולים מדפיסים כסף פה.
    ירון החתול 15/02/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולכל העכברים לא נמאס לך לקטר כול היום. נשאר לכם בכלל כסף לשחק?חחחחחחייחחחחח. ובמיוחד לזקן חכם מאוד מאוד. מספיק זקן חכם
    סגור
  • 67.
    השועלים מתעוררים (ל"ת)
    רדהיל זה רק ההתחלה 15/02/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 66.
    הורדת מס בורסה ל10%
    חיימון 15/02/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יקפיץ את המחזורים ויוריד את הדירות ב20% . ממשלה פח רק תאוות בצע לנגד עיניהם
    סגור
  • 65.
    יש מחר מסחר? למבינים (ל"ת)
    נסדק 15/02/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין מחר
    לא מבין 15/02/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וכך הם דוחים את הפליקים שיחטפו מחרתיים מעבר למה שכולנו נחטוף כבר מחר
    סגור
  • 64.
    לא שכחנו שאנחנו שניאורצים בגשם. עכשיו אתה שניאורצן
    לפיד 15/02/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שעומד עם עובדי כיל לאחר שדפקת אותם בשישינסקי . יש לך מזל שהם שניאורצים רק מייללים ולא נושכים עם קצת שכל היו יודעים מי אתה.
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    שנים אני בבורסה עוד לא ראיתי שביתה איטלקית כזו (ל"ת)
    קובי 15/02/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    30%
    30% 15/02/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה המס שטרכטנברג יטיל עליכם בעידודה של זהבית ממרץ
    סגור
  • 61.
    מר טים מנכל אפל נפגש עם מנהלים בחברת סומוטו
    אלי 15/02/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרם הגיע לחדשות אבל יש הבהרה לעניין המכתב מאפל לגיניו.עוד מעט פרטים .
    סגור
  • 60.
    בקרוב דו"ח מעולה ודיבדנד 7% (ל"ת)
    דלק רכב 15/02/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 59.
    החתולים מדפיסים כסף, והמניות שלנו עולים, משחק קל
    ירון החתול 15/02/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 8
    תתצרפו פריירים. וגם לזקן חכם מאוד, כדי לך לשם כסף בבורסות על בטוח מרויחים. ולא כל השטויות שאתה מספר פה לאנשים ומפחיד אותם , שנים זה עולה ושנים זה רק יעלה, ניראה לך שניתן לעצמנו להפסיד.
    סגור
  • אתה צודק . ושימותו הקנאים (ל"ת)
    לירון החתול 15/02/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא מבין את המילים שלך
    פודלובסקי 15/02/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה פרוש תתצרפו? מה פרוש פריירים? מה פרוש כדי ?מה פרוש לשם? מה פרוש על בטוח? מה פרוש מרויחים?מה פרוש מדפיסים כסף?מה פרוש המניות שלנו עולים?מי זה זקן חכם(מאד)? מה קורה שיש כל כך הרבה שגיעות ושגיאות ושגיהות? זה בגלל שאתה מבוגר מאד או בגלל שלא שרתת בצבא או השכלה כללית ותורנית ברמה נמוכה? מה זה החתול שמופיע כל הזמן? מה זה כל החינטרושים? מתי ישלך זמן לעשות מעשה טוב ולהתנדב בבית אבות סיעודי?
    סגור
  • פירוש להרויח כסף, ולא לבלבל במוח (ל"ת)
    ירון החתול 15/02/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תגיד לי. אתה חתול על באמת או
    לקוקס ירון 15/02/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתם מסתלבט.
    סגור
  • זה בגלל שכתבתי מהר מידי
    לפודל 15/02/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וזה בגלל שהזקן החכם מאוד טועה ומטעה . ואני לא מבוגר אל תדאג להשכלתי מספיק לפיד דואג. ואל תתנשא עלי אולי גם אתה תגיע לגיל מבוגר אם יהיה לך מזל . זה לא ברור מאליו. אל תשלח אחרים להתנדב תעשה בעצמך קודם. וגם תעשה טובה אתה וכל אלה שמפחידים את הציבור למכור למכור למכור כי אתם בשורט תשתקו כבר. מי שהקשיב לכם הפסיד . אבנת אית זיה פודל האו האו?
    סגור
  • עם ליפסטיק
    לקוקס ירון 15/02/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאגיע לגיל מבוגר? בסדר. אני עוד לא כל כך מבוגר ואני מחכה בקוצר רוח להיות מבוגר ואני רק בן 92.5 שנים מחר יומולדת. אני בין היתר מתנדב לעבוד עם זקנים ממש בני 76 בערך ואני מטפל בהם יפה.אז מה ? עכשיו אני חייב לך שנים והרבה?ואמרת לי לעשות טובה אז הריני עושה טובה לטובה הרכזת שכבה שלנו בת 112..אחלא מתוקונת שבעולם. אני לא מבין מה זה שורטס חוץ מהמיכנסונים הקצרצרים שהחברות כאן בגילי לובשות ומטמטמות לי את הדמיון. חרמן פחד נהייתי. ומדוע סיפרת כאן שאתה בגילך בתול ובלי משפחה ובלי צבא?
    סגור
  • אתה כל כך טיפש. תקנה מניות זה קלי קלות (ל"ת)
    ירון החתול 15/02/2015 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • במקום לבלבל את המוח , תתחיל לעשות הרבה כסף (ל"ת)
    ירון החתול 15/02/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    שימו לב למנייה שפרצה אודיוקודס
    סוחר חתיך 15/02/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצה את רמת 5.2$ לפי גרף שבועי לא ברור מי לוחץ אותה מהעלייה החזקה אבל השבוע היא תעלה חזק,מבני תעיישה גם מעניינת לטווח קצר
    סגור
  • לסוחר החתיך..כנס
    עוזי 15/02/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה לעשות עם קנון+איזיצ'פ לפי המלצתך קניתי האם למכור? וטאואר גם קניתי 14דולר ויורדת...תודה רבה
    סגור
  • טאוור הכיוון למעלה
    ק 15/02/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגע במימוש שיכול להמשך עד 12$ אני מכרתי אם תרד ל 12 אני אקנה
    סגור
  • הפורום משמש להרצת ניירות בקטנה..
    עוזי... אל תהיה פתי! 15/02/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמור כספך וסמוך על עצמך או על יועץ השקעות סולידי ומוכשר כמו ילין לפידות או מישהו בסגנון למרות שאין הרבה...
    סגור
  • 57.
    קסם חוזה נפט לא עולה בהתאם לעליות במחיר חבית
    נועםדבורה 15/02/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נפט קניתי ב2412 וזה נראה שבחיים לא הגיע לזה רק עם מחיר חבית נפט תגיע ל150 לפחות משהוא לא הגיוני עם התעודה הזו
    סגור
  • 56.
    למה לא מפרסמים תגובות? כולם כועסים על הבורסה (ל"ת)
    לביזפורטל 15/02/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    לפני חודש אמרתי תפרון מאז 50 אחוז
    כסף ברצפה 15/02/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום אומר די פארם ראו הודעה במאיה ....אין לראות באמור המלצה משום סוג שהוא
    סגור
  • כסף ברצפה (ל"ת)
    די פראם=תקועה.. 15/02/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    לא אמרתם מחיר יעד 15500 ? רמי לוי מנופחת (ל"ת)
    רמי לוי 15/02/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    לא לגעת בטאואר הולכת לרדת המון,ולא דלק רכב. (ל"ת)
    חיים 15/02/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 52.
    איידיאיי טסה כבר (ל"ת)
    אמרתי לכם 15/02/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    בזק לא שווה כלום. כולל הבנות שלה (ל"ת)
    דניאל 15/02/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    כמו שנאמר נשחוט לכם טאואר ובזק ל 600 (ל"ת)
    מיכה 15/02/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 49.
    רק מעיזים להעלות מעבר ל 1460 מייד מצליפים מטה (ל"ת)
    דודו 15/02/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 48.
    סביבון סביב 1460 (ל"ת)
    דודו 15/02/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    מה יהיה עם פריגו? (ל"ת)
    איתן 15/02/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    סגרו את הבורסה אתם לא מסוגלים לפקח עליה (ל"ת)
    לרשות 15/02/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 45.
    יש עוד מישהו שחושב שזו בורסה? קזינו לא יותר מזה (ל"ת)
    גיא 15/02/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    בורסה פח ממש פח (ל"ת)
    ניר 15/02/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 43.
    ממה מתחזק המעו"ף מהרצפה שירד ביום חמישי? (ל"ת)
    אבי 15/02/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    בורסה למעלה , מדפיסים ועולים תצטרפו אלינו. ככה מרויחים (ל"ת)
    ירון החתול 15/02/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 41.
    פלוריסטם
    הלחשן 15/02/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המניה בפני פריצה...שלא תגידו שלא שמעת....ששששששש
    סגור
  • 40.
    מי ייתן למעו"ף לעבור את ה 1460 ? נכון אף אחד (ל"ת)
    שיר 15/02/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    אחרי שכיסחו את השוק ביום חמישי אז 0.2 זו " עליה" (ל"ת)
    חיים 15/02/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    רק המליץ על נובה ומאז רק יורדת... (ל"ת)
    גורביץ הנחס הגדול... 15/02/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אייל המליץ
    יא טמבל 15/02/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על שברולט נובה. איזה מניה זאת טובה? לא מוכרת.
    סגור
  • 37.
    המעפניקים לא ייתנו לבורסה לעלות אבל הרשות שותקת (ל"ת)
    טל 15/02/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    עובדי כיל הם האנשים הכי חשובים במדינה. כולם מתגייסים
    כיל 15/02/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לעזור להם לשמור על מקומות העבודה שלהם. לא סתם הם מרויחים כמו פרופסורים ומנהלי מחלקות בתי חולים. ואיזה חכם לפיד שהקים את שישינסקי כולם רואים את התוצאות המדהימות של שישנסקי. וכל העולם עומד ומוחא כפיים לחוכמתם של שטייניץ ולפיד כי את משאבי הטבע אף אחד לא יקח מאיתנו וכמובן המשקיעים עומדים בתור לקבל את משאבי הטבע העצומים שיש במדינתנו הקדושה ורק חבל שאין מס תמלוגים על אויר צלול כיין בירושלים הקדושה והמאוחדת לנצח נצחים. דרך אגב מישהו יודע מה קרה למפוטרי מגבות ערד? ולמה לא מפטרים אף מליונר מהנמלים?
    סגור
  • 35.
    ביזפורטל מביאים את דיסקין ולא מאפשרים תגובה לדבריו (ל"ת)
    בחירות 2015 15/02/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    בוקר טוב ושמח למשקיע אפריקה היום יהיה נחת בירוק (ל"ת)
    אפריקאי 15/02/2015 07:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 33.
    אפריקה מחר בעליות חדות (ל"ת)
    מיקי 14/02/2015 23:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 32.
    אפריקה ממשיכה לעלות ( ההסכם עם אןקראינה) (ל"ת)
    ישראל 14/02/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 31.
    המעוף ביום א' בין 1.0-1.5% עליה ... (ל"ת)
    זכרוני 14/02/2015 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • פחחחחח
    יוסי 15/02/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחוז אחוז וחצי אתה חולם? בורסה רדומה
    סגור
  • אתה חי באספמיה (ל"ת)
    גיא 15/02/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    הבורסה בארץ מתנהלת בלי קשר לבורסה האמריקאית כנראה!
    מכירים את תמי הזולה? 14/02/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכן יתכן מאוד שיהיו מחר עליות עוד יותר חדות בבורסה בארץ יותר מאשר באנסד"ק בסופ"ש
    סגור
  • 29.
    אמרתי לכם איידיאיי שימו לב (ל"ת)
    אחד שכבר אמר לכם 14/02/2015 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    בשקט בשקט קולפנט!! (ל"ת)
    סמי בורקס 14/02/2015 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    איזה שיאים אנחנו פה 30 אחוז אחורה
    אליק בליק 14/02/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פה או דשדוש או ירידות לכן מכרתי 50 קול 70 למה יש יותר מדי אנשים בקולים ואני לא אוהב שורטים בהצלחה לכולם
    סגור
  • 26.
    הדולר הולך לעבור את 4 ש״ח עוד השבוע (ל"ת)
    קוליסט 14/02/2015 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    השוק מחר טס 1.6 אחוז (ל"ת)
    קוליסט 14/02/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    חוצפן הבחור מספר4
    כילניק 14/02/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני רוצה לראותאותך יורד שבוע אחד ועולה את הדרך לים המלח!!!!!! לחץ הדם שלך לא יבין איפה הוא אתה חוצפן!!! רק לדבר ולדבר!! למי שעובד בסדום מגיע כל שקל!!! על שבתות וחגים.. שמעת פעם!! כן כן לעדות בעבודה לא בבית!!! חוצפן!! כל שקל מגיע להם !!!!
    סגור
  • בטח מגיע להם. במיוחד לבן סניור מגיע מליון שח משכורת
    ל 24 15/02/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא עובד קשה מחפש אתרי נופש לכולם. אוכל בבתי מלון טס מבחלקת עסקים . ומעסיק את קרובי משפחתו. וכאילו שרק הם עובדים קשה. אבא שלי עבד קשה מאוד במשמרות ובעמידה כל חייו ויצא עם פנסיה פחות משכר מינימום. אבל לעובדי כיל מגיע הכל כי הם אנשים חשובים עובדה שכל הפוליטיקאים באים לעזור להם ולא לעובדי מגבות ערד. חתיכת אדיוט שטוף מוח לך קיבינימט אתה וכל עובדי כיל עובדי המאפיה שהממשלה חפצה ביקרם רק שעל הכספים היא לא מוותרת. את תתרום את השקעתך בכיל לטובת המסכנים כי מגיע להם כל שקל. סתום
    סגור
  • חוצפן מה מגיע להם הם רובם צעקנים ללא תקנה מה מגיע להם מ (ל"ת)
    אתה מ24 15/02/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    סקוויז מטרף של 2 אחוז מחר בתל אביב (ל"ת)
    ירוקי 14/02/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 22.
    המחיר של קולפלנט אמיתי? (ל"ת)
    gh 14/02/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מה הקשר ביננו לעולם
    אליק בליק 14/02/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר ירידות ומצטער על כל אלה שקנו ממני קול 70
    סגור
  • 20.
    ביונדווקס
    ביונדווקס 14/02/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה השבוע של ביונדווקס?
    סגור
  • 19.
    הרגולציה הדורסנית והפופוליזים הכחלוני הרסו את הכלכלה (ל"ת)
    הבורסה פה גוססת 14/02/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    קולפלנט תמריא בקרוב לשחקים!! (ל"ת)
    דודו טסה 14/02/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    צפי לשוק האגח למחר?? (ל"ת)
    רינת 14/02/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    האפליקציה הזאת עושה לי חיים קלים
    צחי 14/02/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    החדשות של המניות שלי. פשוט חזק. איך לא חשבו על זה קודם
    סגור
  • 15.
    מחר מיקרומדיק טסה (ל"ת)
    ברוך 14/02/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 14.
    מניות הגז
    מקס הזועם 14/02/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    8 8
    מזה חצי שנה שמניות הגז יורדות ללא שום הצדקה כלכלית לכל שבת יש מוצאי שבת סביר להניח שבתקופה הקרובה ניראה תיקון אלים כלפי מעלה אין אפשרות אחרת כל מי שעניו בראשו רואה כסף מונח על הריצפה שבוע טוב לכל מחזיקי מניות הגזזזזזז
    סגור
  • מניות הגז
    גיל 14/02/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שווה שקל
    סגור
  • שווה אפס?
    על הריצפה קושקוש? 14/02/2015 19:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אף אחד לא טורח להרים קושקוש? ללא שום הצדקה קושקוש?אבל מחר יום ראשון אז מה אתה מספר על מוצאש קושקוש?תיקון עלים כלפי מעלה ואין אפשרות לתיקקון עלים כלפי מטה קושקוש?ולמי שאין עיינים בראשו רק משושים של זבוב קושקוש? איזה שם מפגר מצאת לעצמך קושקוש? השור בדווקא דוהר מעלה קושקוש? אם יגיע מניות נפט ל0 מה יהיה קושקוש? כדאי להשקיע בתעשיית המאגרינה ולחם לבן אחלא סנדוויצ קושקוש.
    סגור
  • 13.
    קולפלנט טסה השבוע !! (ל"ת)
    הקוסם מארץ אוץ 14/02/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 12.
    קולפלנט הפריצה מעלה בקרוב !! (ל"ת)
    אנליסט 14/02/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 11.
    ייפתח כמו שהשחקנים הכבדים יירצו
    ייפתח 14/02/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המעוף מנותק מהעולם ונשלט ע"י שחקנים וקרנות בין לאומיות
    סגור
  • מעו
    שלי 14/02/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון
    סגור
  • 10.
    כנסו
    ארנון 14/02/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 11
    שימו לב למדווי וכיטוב השבוע חברים.....
    סגור
  • צדקת אח יקר
    עוזי 15/02/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדווי פשוט עפה יש משהו שאנחנו לא יודעים...
    סגור
  • 9.
    פיתוח ליוויתן
    יעקב 14/02/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    12 6
    גם אני שמעתי המדינה הגיע להסדר עם שותפות דלק .מתחילים לחתום חוזים ולפתח את מאגר לוויתן במהירות הגדולה ביותר בכדי לעמוד ביעד תחילת 2018
    סגור
  • 8.
    לוויתן
    אלי 14/02/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סופית יש הסכם ,ליוויתן יפותח במהירות יעד סוף 2017.עליות חדות רציו
    סגור
  • רציו
    יצחק 14/02/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתה יודע שיש הסכם
    סגור
  • מי אמר איפה זה כתוב (ל"ת)
    xxx 14/02/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    טעות בנתוני ארביטראז
    דניאל 14/02/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    6 5
    טבע פער ארביטראז מינוס 0.4 פריגו מינוס 0.35 ולא כפי שנרשם
    סגור
  • טעות שלך בגלל ירידת הדולר ארביטראז 1.2 (ל"ת)
    חיים גת 14/02/2015 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ארביטראז מעל אחוז ורבע במניות הנל (ל"ת)
    חיים גת 14/02/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה טועה . ארביתרז מעל אחוז ורבע במנ הנל (ל"ת)
    חיים גת 14/02/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מחר השורטיסטים באפריקה יצטרכו וזלין (ל"ת)
    אפריקאי 14/02/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    8 10
    סגור
  • נבקש לרכוש כמות גדולה מאד בשל וזלין או גריז.
    וזלינוביץ 14/02/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    12 4
    באפריקה לדוגמא גמרתי כמעט את כמויות הגריז והוזלין מאז שהייתה 10 מליארד דולר. זקוק דחוף לכמות נוספת כי רוצה להמשיך להחליק על גריז או וזלין עד שיגיע לשער 1 ואז יכנס ודאי אפריקה לרשימת שימור ויוכרז על חדל פרעון מוחלט אז אבקש כמויות אינסופיוןת של ואזלין כי יש לי בצנרת עוד כמה זבלות להחליק במדרון בשורטיזם.
    סגור
  • כן גם בטאואר קיבלת צינור חחחחח (ל"ת)
    טאואריסט 14/02/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    פלוריסטים . (ל"ת)
    ציפיטפוט 14/02/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 4.
    העולם עומד ומשתאה לנוכח חוכמתו של לפיד .
    כיל 14/02/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ועובדי כיל מאשימים רק את ביבי ושכחו מלפיד שלי יחימוביץ ורוזנטל. מנצלים את מצוקת העובדים " המסכנים" שצריכים לעזוב את כיל בפיצויים בשווי 2 דירות להשקעה ופנסיה של 15000 שח לחודש.
    סגור
  • 3.
    נתקעו לנצח בגלל מלחמת הציונים נגד הליכוד .תחרות מי
    מניות הגז 14/02/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יהיה ראש הממשלה ביבי או שלי יחימוביץ. המחנה הציוני יותר גרועים מהליכוד . עושים הכל להשיג את השלטון . מגייסים אפילו את עובדי הבית של שרה .
    סגור
  • כמה שאתה סתום (ל"ת)
    דוד מ 14/02/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בשורות מצויינות לרציו וליויתן !!!! ואל תגידו שלא אמרתי
    בקרוב מאד 14/02/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    12 11
    ממקורב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • מאיפה המידע? (ל"ת)
    מיקי 15/02/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לוויתן
    ערן 14/02/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי
    סגור
  • פרופסור גילה יודיע שהוא מתפטר ומצטרף לתשובה ונובל (ל"ת)
    שמעתי 14/02/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 1.
    איזו כותרת שקרנית ומטעה! (ל"ת)
    חיים גת 14/02/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור