ת"א סגרה בעליות: מדד ת"א 75 זינק ב-1%, רדהיל צללה 13.9% אחרי ההנפקה

מדד המעו"ף התחזק ב-0.3% והבנקים טיפסו 0.8%. אורמת זינקה ב-6.5%, ואורמת טכנולוגיות טסה 14.1%
בורסה אחוזת בית, צילום: Bizportal
יום המסחר השלישי של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים. ברקע המסחר, הדיווחים אודות התקדמות בין ממשלת יוון לבין גוש האירו על המשך צעדי הצנע לצד המשך קבלת סיוע.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.31% מדד ת"א 35 1,465.84 +0.31% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:170,512,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה ב-0.3% ל-1,462 נקודות, מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-974 מיליון שקל בלבד, מחזור נמוך לעומת הימים האחרונים.

בשוק המניות, מניית רדהיל +0.48% רדהיל 168.6 +0.48% רדהיל בסיס:167.8 פתיחה:169.5 גבוה:171.3 נמוך:167 תמורה:189,217 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור גבוה ונפלה ב-13.9% בעקבות הנפקה אותה ביצעה ובמסגרתה גייסה 12.5 מיליון דולר. מניית {אורמת} זינקה ב-6.5% לקראת מיזוגה עם אורמת טכנו -1.23% אורמת טכנו 21,630 -1.23% אורמת טכנו בסיס:21,900 פתיחה:21,870 גבוה:21,870 נמוך:21,630 תמורה:1,608,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 14.1%. עוד נציין את קמטק +0.21% קמטק 1,950 +0.21% קמטק בסיס:1,946 פתיחה:1,940 גבוה:1,970 נמוך:1,928 תמורה:166,972 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה ב-10.6% בעקבות הפסד במשפט פטנטים מול רודולף.

ג'רי קוטישטנו, מנהל ההשקעות הראשי ב-IBI קופות גמל, מתייחס למשבר ביוון - מספק אג"ח מומלצת וממי כדאי להיזהר

שוקי ההון בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר באווירה חיובית. בשעה זו, הדאקס הגרמני מוסיף 0.7% לערכו, הקאק הצרפתי מזנק ב-1% ובבריטניה מדד הפוטסי נסחר בירידה של 0.3%.

המסחר בבורסות באסיה ננעל במגמה מעורבת: הבורסה בשנחאי שבסין עלתה ב-1.5%, ההאנג-סנג שבהונג-קונג ננעל ביציבות ואילו מדד הניקיי שביפן ירד 0.3%.

המסחר בוול-סטריט ננעל אמש בירידות שערים: מדד הדאו-ג'ונס השיל 0.53%, מדד ה-S&P 500 נחלש 0.43% והנאסד"ק ירד 0.39%.

מחיר חבית נפט עלה ב-2.2% למחיר של 52.8 דולרים לחבית ומחיר אונקיית זהב עלה 0.5% למחיר של 1,241 דולרים.

מניות במרכז

מניית אורמת טכנולוגיות (סימול ORA) זינקה אתמול ב-11% לשער של 30.3 דולר על רקע המיזוג הצפוי של חברת {אורמת} תעשיות לתוך החברה הבת שלה - תכירו את המניה ה-27 במדד המעו"ף. שם נייר הערך החדש בבורסה: אורמת טכנו -1.23% אורמת טכנו 21,630 -1.23% אורמת טכנו בסיס:21,900 פתיחה:21,870 גבוה:21,870 נמוך:21,630 תמורה:1,608,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - מספר נייר ערך 1134402 - המניה מזנקת 10%.

חברת אליום מדיקל +6.47% אליום מדיקל 125 +6.47% אליום מדיקל בסיס:117.4 פתיחה:123 גבוה:130 נמוך:123 תמורה:263,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום על חתימה על הסכם הפצה ברוסיה לתקופה של 5 שנים. בחברה מציינים כי המפיץ התחייב לרכוש ממנה מוצרים בהיקף של 48 מיליון שקל על פני התקופה.

זה ההסבר לכך שמניית קמטק מתרסקת - הסכסוך ארוך השנים של קמטק לרודולף קיבל הלילה תפנית.
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    אפריקה במהלך יפה מתחילת השנה
    בני 10/02/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה שהירידות החדות פסקו...עברנו לשלב הרגיעה
    סגור
  • 32.
    הגלום חייב להיות פחות מהמדד אז איך ישחטו את האופציות (ל"ת)
    ניר 10/02/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אכן בזק לכיוון 600, ואחר כך 550- עלאא יוסטר. (ל"ת)
    שרון 10/02/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 30.
    תודה מיכה נימכרה טאואר - תמשיך לרדת. חברה גמורה (ל"ת)
    קובי 10/02/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • קובי
    אבי 10/02/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לי אין טאואר אבל השכל שלך גמוררררררר נוכל.
    סגור
  • 29.
    מישהו העז להעלות טיפונת את המעו"ף אז נותנים בראש (ל"ת)
    השולטים בשוק 10/02/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • איך בכלל נרדמתם בשמירה ככה שנתתם לשוק לעלות 000.8 (ל"ת)
    לשולטים 10/02/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    תנו לוניסטים באדום -טיפשים הייתם וטיפשים תהיו. (ל"ת)
    מיכה 10/02/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ל 27 28
    מריו הספרדי 10/02/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הקשר במשפטים שלך לירח? לא לונא זה ירח. אז מה ללוניסטים בבורסה ולירח? אולי קצת פעילים בלילה בתור חולי ירח?
    סגור
  • 27.
    הטימטום של הלוניסטים נימשך-תתרחקו מטאואר נסחרר אותה מטה (ל"ת)
    מיכה 10/02/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • טאואר
    גבי 10/02/2015 19:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך תאכל חמוצים ומחר את כל השורטים שלך באהבה חחחח
    סגור
  • 26.
    אפריקה לפני פריצה לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 10/02/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 25.
    אתמול אמרתי שלשום אמרתי שלא תגידו שלא אמרתי
    אחד שיודע 10/02/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איידיאיי שמו לב לכיון 20%^
    סגור
  • 24.
    מגיע בקרוב לישראל ללמוד מה זה קומוניזים . על סדר היום
    פוטין 10/02/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלי יחימוביץ, רוזנטל, לפיד ולקנוח גילה וביבי
    סגור
  • 23.
    ברגעים אלו בדיוק אני רואה דחיפה היסטרית של החוזים
    א 10/02/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    68 0
    בארה"ב ע"י אמריקה החולה. ואירופה הגוססת מדדה אחריה..חוץ כמובן מלונדון ציריך ואוסלו. קיים כרגע מיתאם נדיר שטרם ניתקלתי בכזה בין תורת המישחקים בקטעים החזקים שלה בעיקר בנושא משחק סכום 0 לבין מה שקורה. (ראו מורגנשטרן ניומן 1940) ממש מדהים. (ואני קטונטי איני כלכלן או מתמטיקאי. אבל מסתובב כל היום בין אדים באוויר של הדברים המסובכים...)יש כאן תיזמון אדיר וכאילו שלא יתכן אחרת. ולעולם ה"נורמלים"...האדונים ציפראס ויארופאקיס היוונים עומדים לטלטל את אירופה קשה וכמובן לצאת עם ידם על העליונה..ערב טוב.
    סגור
  • לאיציק
    אביב 10/02/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    11 1
    האם טחו עיני מראות או שמא חזיון תעתועים בהתגלמותו העכשווית?? אוהב אותך אחוקי.
    סגור
  • מי שחבר שלהם..אוטומטית הוא חבר שלי...
    אברטון 10/02/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנו מכירים אבל עוד לא התראינו..אולי בקרוב. בכל מקרה אחי או אחוקי לפי שפת החברה המז'נונים האלה..לא טחו עיניך ולא נעליים..אתה חוזה בהתגשמות הנורמליות עלי אדמות. ערב טוב אח שלהם אחוקי. ואולי בקרוב אף נחזה בשיבת ציון ועליה מטורפת לארץ. מאזור חברי בצרפת אני מבין שהם על מיזוודות. גם אצלנו כאן בקליפורניה על או ליד סיר הבשר אנו שוקלים ברצינות לעלות...ערב טוב.
    סגור
  • אתה יכול לכתוב ספר בסגנון אגתה כריסטי (ל"ת)
    ל 23 10/02/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • למגיב. ועוד דבר מה שכחתי.
    א 10/02/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    14 2
    נכון שלא הבנת דבר ממה שכתבתי..? לא נורא חבר..גם אני לא הבנתי כלום..ערב טוב והצלח בדרכך.
    סגור
  • ברקלי קליפורניה
    ד"ר אברטון 10/02/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    9 5
    לאיצקו אחוקי. יפה וחכם כמו שד(אל דאגה..אחת הצורות במיתולוגיה היוונית יש את השד שזמין לעזור לכולם..) אבל..בגילך ובמעמדך..אין צורך להתבגר במידי...!? LOVE U DEAR
    סגור
  • למגיב.
    א 10/02/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    16 4
    תודה. אתה נחמד.
    סגור
  • א וחברים
    AB 10/02/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תוחזרנה דרחי והרלשיות לאלתר!! אחרת סתם גיבובי שטויות
    סגור
  • בפינת דיזנגוף
    איך הישיבה במרתף 10/02/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא קר וחשוך?
    סגור
  • 22.
    כמו שנאמר ואף פעם לט טעיתי -בזק לכיוון 600, ואחר כך מטה (ל"ת)
    מיכה 10/02/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    איפה הימים שהבורסה היתה עושה מהלך של 4 אחוזים למעלה? (ל"ת)
    גל 10/02/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • שכחת להגיד מהלך יומי (ל"ת)
    לגל 10/02/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 20.
    אופקו
    יודע דבר 10/02/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תזכרו ביומד זה חרא אפילו אם קוראים לו אופקו
    סגור
  • 19.
    אורמת
    עילאי 10/02/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה קנון החדשה זהירות...
    סגור
  • 18.
    פריגו טבע
    אחת שמבינה 10/02/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לאסוף לאסוף ...
    סגור
  • אני מבטיח לאסוף לאסוף
    לחמודה 10/02/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל אני לא פראייר ולא קונה בנפוח. אני אאסוך אאסוף ואפילו אאסוף שיעמדו במחיר 35% מהמחיר של עכשיו..מבטיח יפיפייה שלנו.
    סגור
  • 17.
    קנון
    אנליסט עממי 10/02/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המימוש נגמר שימו לב יעד קרוב 7200 . לא ממליץ רק מחזיק הצלחות לכולם
    סגור
  • 16.
    מה יהיה עם פריגו? (ל"ת)
    איתן 10/02/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מנפחים את אורמת -תכנס למדד 25 גבוה לאחר הכניסה תקרוס
    ליצן 10/02/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מי שיש לו חבילות גדולות של אורמת ורוצה לעשות סיבוב על חשבון תעודות הסל . עם כניסת המניה לת"א 25 מנהלי התעודות יהיו חיבים לקנות את המניה במחיר מנופח לאחר הכניסה יהיה פיזור סחורה למוסדים עוקבים כגון קרנות נאמנות
    סגור
  • 14.
    תשאירו את הבנקים הסוחרים שיסחרו בעצמם אל תקנו כלום
    לכל העם 10/02/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוטו כמשמעו נראה אחר כך מי יצטער על התרגילים האלה
    סגור
  • אתה לא יודע כמה אתה צודק (ל"ת)
    בנקאית לשעבר 10/02/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    נכון לשעה זו יש במחזור יומי פחות מ 300 מיליון שקל (ל"ת)
    אבי 10/02/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    יש עוד מישהו שמאמין בבורסה הזאת? (ל"ת)
    שיר 10/02/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    בתעודת סל של מייקל דייויס יש כרגע 170.000 אלף
    ממש בושה 10/02/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקל מחזור יומי לפעמים יש שם 80 מיליון ביום אחד ויותר ויש עוד הרבה דוגמאות זו רק אחת
    סגור
  • 10.
    אליום מדיקל
    יוסי 10/02/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז נראה עכשיו עליות של 300 אחוז? וואו סוף סוף נחזיר את הכסף שנעלם כשהשקעצי הוא היה על 23 שח בשורה טובה
    סגור
  • 9.
    שחקני מעו"ף "מענישים" את החלטת הבורסה להעלות
    חיים 10/02/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להם 10 אגורות על אופציה מה שאחרים היו חולמים הם עוצרים את המסחר בכוונה לא קונים אופציות ותעודות סל אבל בשקט בשקט הם שמחים כי בסוף החודש הפקיעה תיהיה כמו שהם תכננו באין מפריע
    סגור
  • 8.
    הבודסה מדשדשת ומעלה גרא עד שבא להקיא
    יעלון 10/02/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בקרוב הבום הגדול והנפילות החזקות, ראו הוזהרתם ואל תגידו לא ידענו , אחד שמבין מתוך המערכת.
    סגור
  • 7.
    מסכים ירוקים? אולי תנסחו מחדש ? (ל"ת)
    למערכת 10/02/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גם היום נסתובב סביב 1460 לא יעזור כלום (ל"ת)
    נתי 10/02/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה גאון (ל"ת)
    לנתי 10/02/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הבכירים הרוויחו מליונים. המשקיעים מקבלים דיבידנדים
    טבע 10/02/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עלובים. מעניין שאף אחד לא יוצא נגד טבע אבל נגד כיל כולם יוצאים הקומוניזים חוזר ובגדול. ביבי מבין שכדאי לו להצטרף לזרם ככה הוא ישאר בכסא המלכות גם יגרוף כסף לאוצר
    סגור
  • 4.
    התנהלות מוזרה של המעוף יחסית לנסדק
    אנליסט עממי 10/02/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שמתי לב (ואני בטוח שגם הרבה מכם) שברבה מקרים שהנסדק עולה, אז למחרת גם ת"א כביכול פותח בעליה מדודה של כמה עשיריות, אבל עליה זו נמחקת במשך המסחר היומי עד פתיחת המסחר בניו-יורק. בשלב זה יש כשעה חפיפה בזמן המסחר של שני השווקים. במידה והנסדק פותח בירוק, אז במקרה הטוב המעוף עולה קצת וסוגר ירוק אבל במידה והנסדק פותח אדום, אז המעוף שוכח את כל מה שקרה יום לפני וזורמת עם ניו-יורק לטריטוריה האדומה. בכך, במשך תקופה ארוכה נוצר פער גדול לרעת ת"א. אני לא אחדש, ששחקני המעוף הם הגורמים לוויסות זה לגריפת כסף קל ב"משחק" שלהם באופציות. לא פלא שהדבר הבריח סוחרים רבים מת"א כולל הרבה זרים והבורסה מתייבשת. הנהלת הבורסה יושבת ושותקת ולא חוקרת התנהלויות לא חוקיות, ובמקום זה מעלה כל מיני עמלות כוסות רוח למת. אני מקווה שיקום מישהו ערכי ויעשה מהפכה בבורסה, כי בסופו של דבר זו הבורסה של המדינה שלנו והפתרון הוא לא לברוח ולהשקיע רק בחו"ל. יום טוב ומוצלח לכולם!!!
    סגור
  • אתה צודק מאוד אבל אף אחד לא יעשה כלום בנידון (ל"ת)
    גיא 10/02/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    תודה ללפיד שגרם נזקים בלתי הפיכים לכיל וניצל את
    כיל 10/02/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הפופוליזים לטובתו .לפיד מתגאה שהפריע למכירת כיל לטובת העובדים. כאילו משנה אם הבעלים ישראלי אנגלי או סיני. המדינה הפסידה מיסים . לפיד שולח לעובדי כיל מכתבים שלבו איתם .מתגאה שלא מכר את כיל והקים את שישינסקי. זה כמו לחרבן על יד דלת לדפוק ולבקש נייר טאולט. לפיד אדיוט מושלם שיאכל מה שהוא בישל.
    סגור
  • 2.
    תודה לשלי יחימוביץ וגילה ושישנסקי שקוברים את הגז
    גז 10/02/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ראש הממשלה עסוק באיראן בדעא"ש בחיזבלה ובמנהרות שהוא נזכר עכשיו לטפל בהם. הבחירות מתקרבות וצריך להרשים את העם
    סגור
  • 1.
    חצי חרא חצי דרייק. (ל"ת)
    מגמה מעורבת 10/02/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור