סגירה בת"א: מדד ת"א 75 זינק 1.6%, פריגו נפלה 2.7%, טבע טיפסה

המעו"ף סגר בעלייה של 0.04% ל-1,462 נקודות. רבוע נדל"ן ריכזה את המחזור הגבוה בשוק וטיפסה ב-1.7%
בורסה אחוזת בית, צילום: Bizportal
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת. מדד המעו"ף סגר בעלייה זניחה, מדד ת"א 75 טיפס בחדות והבנקים נחלשו.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,460.5 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.04% ל-1,462 נקודות, מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,067.36 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 0% מדד ת"א בנק 1,859.35 0% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בפתיחה הסתכם בכ-539 מיליון שקל.

בשוק המניות פריגו 0% פריגו 30,220 0% פריגו בסיס:30,220 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-2.7% במחזור גבוה, טבע 0% טבע 5,760 0% טבע בסיס:5,760 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה ב-1.6%. עוד נציין את רבוע נדלן 0% רבוע נדלן 14,830 0% רבוע נדלן בסיס:14,830 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-1.7% במחזור הגבוה בשוק - 73 מיליון שקל ואת ארית תעשיות 0% ארית תעשיות 196.4 0% ארית תעשיות בסיס:196.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-31% בעקבות זכייה במכרז בהודו לאספקת מרעומים.

שוק האג"ח בת"א סבל מירידות שערים ברקע לעליית התשואות החריפה באג"חים מעבר לים. האג"ח של ארה"ב ל-10 שנים שפתחה אתמול באזור ה-1.79%, סגרה בתשואה של 1.96%. כל זאת ברקע לנתון התעסוקה בארה"ב שהכה את התחזיות והגביר את הספקולציות כי העלאת הריבית בארה"ב מתקרבת.

עידן אזולאי , מנכ"ל אפסילון קרנות נאמנות: "המסחר באגרות חוב מושפע היום מעליית התשואות בארה"ב כאשר השוק המקומי יורד בחדות יחסית. עם זאת, אני סבור שמוקדם לקבוע שהריבית בארה"ב תועלה בעקבות נתוני התעסוקה שהתפרסמו ביום שישי מאחר וראינו כבר באפיזודות דומות בעבר, שהנתונים השפיעו לטווח הקצר בלבד. לצד זה, בל נשכח שהתוכנית המוניטרית של ה-ECB תמשיך ללחוץ את התשואות כלפי מטה, מה שלדעתי ימשיך לתמוך בשווקי האג"ח העולמיים".

בסיכום שבועי, מדד ה-S&P500 רשם עלייה חדה של 3% לרמה של 2,055 נק' אך עדיין לא הצליח לנפץ את שיא כל הזמנים שנמצא ברמה של 2,090 נק'. מדד המעו"ף רשם בשבוע החולף עלייה של 0.64% לרמה של 1,461 נק' וגם הוא רחוק מרמת השיא ב-1,491 נק' (תחילת דצמבר). מדד ת"א-75 קפץ השבוע 1.7%.

מניות במרכז

עזריאלי קבוצה 0% עזריאלי קבוצה 18,020 0% עזריאלי קבוצה בסיס:18,020 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה את גיוס האג"ח הראשון בתולדותיה. ביקושים של כ-3.1 מיליארד שקל נרשמו בשלב המוסדי בהנפקת סדרת אג"ח חדשה בהיקף מתוכנן של 615 מיליון שקל.

חברת אלוני חץ 0% אלוני חץ 3,668 0% אלוני חץ בסיס:3,668 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה היום כי השלימה בהצלחה גיוס הון בהיקף של 155 מיליון שקל. מטרת המהלך - להגדיל את החזקות הציבור בחברה אל יותר מ-60% ולהגדיל את הסחירות במניה.

חברת ארית תעשיות 0% ארית תעשיות 196.4 0% ארית תעשיות בסיס:196.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי קיבלה עסקה של כ-5 מיליון דולר לצבא הודו במסגרת מכרז שהתקיים. החלק של ארית עשוי לגדול בעוד כ-10-13 מיליון דולר. ארית תספק מרעומים לצבא הודו במסגרת העסקה.

חברת אנרג'יקס 0% אנרג'יקס 335.4 0% אנרג'יקס בסיס:335.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה עסקה לרכישת 85% מפרוייקט אנרגיית רוח בפולין תמורת סכום של 15 מיליון לירות אירו. הפרוייקט מספק 192 מגה וואט של חשמל. 10 מיליון אירו ישולמו במועד הסגירה הפיננסית של העסקה ו-5 מיליון אירו ישולמו במועד החיבור של הפרוייקט והפעלתו.

חברת {ווקסיל ביו} עדכנה היום על תוצאות המשך חיוביות בניסוי המעקב בחולי סרט מיאלומה. מהעדכון עולה כי שלושה חולי מיאלומה שטופלו במוצר של ווקסיל אובחנו עם רמה יציבה של המחלה עד 51 חודשים מתחילת הטיפול. ניסוי המעקב צפוי להסתיים בסוף 2015.

אידיבי פיתוח ביום שאחרי מוטי בן-משה - הזדמנות השקעה או סכין נופלת?
תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    מתי תתקנו כבר את העוול הרב שגרמתם למחזיקים בנייר גבעות? (ל"ת)
    לכבוד הנהלת הבורסה 09/02/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    29.9 עם מחזור של 730 אלף שח מחר נדע בטח מה הסיבה (ל"ת)
    בונוס איזו סגירה 08/02/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    מה קורה לפריגו? למה יורדת כל כך הרבה? (ל"ת)
    איתן 08/02/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    די פארם
    יוסי 08/02/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הולך להפתיע בשורות בקרוב מתקן את כל הירידות של השנים האחרונות לא כדאי לפספס
    סגור
  • 42.
    חיובי של 6.9% ופה יורדת למה????? (ל"ת)
    רדהיל חזרה עם פער 08/02/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    יש בורסה עלובה משלנו? אין (ל"ת)
    גיא 08/02/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    מדינה של גנבים נוכלים פלא ששונאים אותנו בעולם (ל"ת)
    אבי 08/02/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 39.
    הכל פה עקום. (ל"ת)
    בורסה עקומה 08/02/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 38.
    2 מניות נקנו היום
    סוחר חתיך 08/02/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איזיציפ מתבצע איסוף יעד8200,9300,10000,12000 קנון עשתה תחתית ב 6300 לא שוברת למרות שמנסים להפיל אותה יעד 7100-7300
    סגור
  • 37.
    גם אם השוק יעלה ל 1470 הגלום לא יזוז (ל"ת)
    חיים 08/02/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    שנים לא ראיתי מעו"ף עומד ככה (ל"ת)
    טל 08/02/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    כשהאופציות נשחקות קוראים לזה יציבות? (ל"ת)
    מיר 08/02/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מדד המעוף
    חני 08/02/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה יהיה כל יום ראשון הבורסה שלנו פרווה תלויה בוול סטריט הכי טוב לצרף אותה לוול סטריט ונתחיל לסחור שם שיעמום מוות בימי ראשון
    סגור
  • 33.
    מה איתכם..אני סוגרת מדפים ואשנבים ויורדת לבונקר..
    אני לא יודעת 08/02/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל..אצלי מרגיש שבקרוב..קרוב ביותר נחווה מימוש/נפילה/התרסקות ולא משנה איך תיקראו לזה. יכול להיות שזה יבוא כבר מחר. יכול להיות שיתעקב כמה ימים. אבל זה מרגיש לי שזה כבר כאן. מושכים זאת ממרץ 09 בערך..ואני מקווה שכולם נהנו. אבל ..כל דבר טוב ניגמר. מה עוד שהדבר הטוב היה תרמית ענקית. לדעתי הגיע הזמן להגיד תודה ולא להתראות. לגבי גודל הארוע? אני מעריכה שיכול להיות תיקון של 15%. ויכול להיות שהשווקים ירדו לנמוך יותר מ2009. אני אישית מאמינה שיש מצב שהירידות תגענה ל מינוס 55% ויותר. מרגע זה אנו במשחק פוקר סופר מסוכן בו ניכנסו אלמנטים שטרם היו.
    סגור
  • 32.
    מחממת מנועים לכיוון 35 40 ואחרי 120 (ל"ת)
    בונוס לעקוב 08/02/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • קשות
    לזאת שאמרה ירידות 08/02/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני חושבת שהירידות יהיו הרבה יותר קשות ממה שאמרת אבל לפני זה יש סיככוי שנוכל למצוץ מהבורסא עוד 15 עד 30 אחוז ואז תבוא אם הקריסות. אני לא רוצה להיות בחוץ בעליות של 30 אחוז.ץאבל מצד שני הרווחתי על הס.פ מ650 עד 2100 אז אני מתלבטת אם כדאי להיות חזירה ולקחת סיכון וידוע שהחזירים חוטפים ברש בסוף. מה עוד שכולם עכשיו אופטימים מכל צבעי הקשת. אז אם המצב גרוע וכולם צועקים עליות של לפחות 50 אחוז אז אני חייבת ממש לעשות חושבים ולא לצאת פפראייארית. לא מעוניינת להחזיר לבורסה גרוש ממה שלקחתי ממנה בצדק. אני ישב בחוץ שנה ומה שיהיה יהיה ואז אם כל האופטימים שזה כולם יאכלו אותה אחזור כמו גדולה לשוק אפילו עוד שנה שנתיים בשליש מחיר
    סגור
  • אופציות דולר
    חני 08/02/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שרוצה לעשות כסף שישקיע באופציות דולר מפני שהכרישים לא נימצאים שם גם אים תקנו קול ופוט תצאו מורווחים כי יש שם תנודתיות קיצונית לשני הכיוונים ואין דישדוש כמו באופציות המעוף כותבת לכם מתוך ניסיון אני מזמן התנתקתי מאופציות המעוף הכסף נשחק שם משני הכיוונים רק בדולר עשיתי כסף
    סגור
  • 31.
    איך יכול להיות שביז פורטל לא כותבים על התופעה
    דוד 08/02/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    של שחקני המעוף שמווסתים את המדד סביב 1460 בזמן שבורסות העולם עלו ב 10 אחוז, כל יום מאזנים סביב ה 0 את המדד באמצעות מניות הבנקים , העיתונים רואים ת התופעה ולא כותבים עליה ,מוזר מאד
    סגור
  • כנראה שזה לא ממש מעניין אף אחד הרשות לא עושה כלום (ל"ת)
    לדוד 08/02/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    תעודת סל מי יודע
    שמואל 08/02/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש תעודת סל יכול להיות גם ETF שמשקיעה במדד דרום אפריקה . ותעודה שמשקיעה במדינת קובה. תודה לעונים
    סגור
  • תחפש בתכלית סל דרום אפ בקובה לא ידוע איפה אפשר (ל"ת)
    אנונימי 08/02/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מי יפחית מחירי טפולי שנים?
    טכנאי שניים 08/02/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רופאי שניים וטכנאי שניים חוגגים ואין מושיע ואנשים הולכים עם פה מסריח ללא כתרים וללא שתלים לאכול
    סגור
  • אצלנו הכי זול זה חיי אדם (ל"ת)
    מדינה זולה 08/02/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    יש מצב שבגלל שאנשים כתבו על מחזור מסחר נמוך
    למערכת 08/02/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט העלימו נתון זה ? או שיש סיבה אחרת?
    סגור
  • 27.
    כן פייט-היעד הבא 880 ...תזכרו
    Amer 08/02/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מניה בדרך המלך......כל שבועיים יש פעימות של דיווחים חיוביים
    סגור
  • הצלחות לכולם (ל"ת)
    מחכה ל950 1000 08/02/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    קנון -מדוע לא יוצאת הודעה ?
    אלירן 08/02/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שבוע טוב, קראתי הבוקר בעיתון כלכליסט כי חברת קנון במשא ומתן לרכישת 2 תחנות כח לייצור חשמל. מסתבר שעידן עופר הולך להשקיע ובגדול. לדעתי המניה בכיוון החיובי וסתם הורידו אותה בתקופה האחרונה. בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • קניתי היום בשער ממוצע6330
    סוחר חתיך 08/02/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחר תזנק 5%
    סגור
  • לא יוצאת כי היא לא קנתה שמלה לאירוע (ל"ת)
    ההודעה 08/02/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    למה שלי יחימוביץ לא עוזרת לעובדים שמפוטרים
    כיל 08/02/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולמה לפיד לא אומר מילה על כיל. שניהם עשו קריירה על חשבון כיל . וכשהם רואים את תוצאות הטמטום הם נעלמים ונאלמים.
    סגור
  • 24.
    משחקים במניה הזאת. פעם האנליסטית המוערכת כדברי
    פלוריסיטם 08/02/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביזפורטל שרון דה סטפנו אמרה שיש אירוע בינרי והמניה ירדה בחדות. אחכ עלתה לשערים גבוהים. כעת אותו דבר פעם מריצים את המניה ופעם מורידים. איפה האנליסטית "המוערכת"? אם היא כו מוערכת למה לא שומעים ממנה כלום ואיזה השפעה יש לה על המניה. לא יתכן שיוציאו המלצה שהמניה תעלה 600% ואז אחר כך המניה מתרסקת. והמוערכת שותקת. לדעתי היא קנה עוד מניות כי היא מושקעת במניה והצהירה עלך כך. אולי מישהו לא מוערך יתן דעתו על המניה והמניה תחזור לשפיות.
    סגור
  • 23.
    ואז באים תורם של הבנקים לאזן ואף להוריד (ל"ת)
    שיר 08/02/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    האתר החדש לוקה בחסר (ל"ת)
    לביזפורטל 08/02/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • לוקה
    במה 08/02/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחסר?
    סגור
  • בפורמט הקודם היה ראשי ואפשר היה ללחוץ עליו נעלם (ל"ת)
    לביז 08/02/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פרט (ל"ת)
    מה הליקויים? 08/02/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בעבר לפני שנכנסנו לכותרת ראינו כמות מגיבים היום
    לביז 08/02/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק כשנכנסים פנימה רואים
    סגור
  • ראשית איו מחזור מסחר (ל"ת)
    לביזפורטל 08/02/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    גם אם היה עולה בחול 2 אחוז כאן לא יעלה (ל"ת)
    טל 08/02/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 20.
    המורצת החדשה. ואילו קנון התרסקה
    אופקו 08/02/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איפה האנליסטים שטענו שהחברה לישראל וקנון צריכות לטוס?
    סגור
  • 19.
    גם אם היה עולה בחול 2 אחוז כאן לא יעלה (ל"ת)
    טל 08/02/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    באופן אישי נזק כספי גבוה (בינתיים) כתוצאה מהודעה מאוחרת
    הנהלת הבורסה גרמה לי 08/02/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלה לגבי השעיית הנייר גבעות מהמסחר בבורסה !!! היא היתה צריכה להוציא הודעת הזהרה לציבור עוד בהרבה קודם לכן, כאשר השותפות יצאה בדיווחים מטעים ביותר לציבור, ולא בדקה התשעים כאשר הנייר ירד כבר לשער 1.4, ולא היה ניתן אפילו למכור אותו מאותו הרגע ביותר מאשר שער 1 !!!! הנהלת הבורסה לא פעלה לדעתי כשורה בעניין זה וגם לא על פי דין ! ומשלא נהגה כן, אני סבור שמחובתה לתקן לאלתר את כל הנזקים הכספיים שנגרמו למחזיקים הרבים בנייר זה ! אני מבקש ודורש בזה מהנהלת הבורסה לטפל בעניין זה בדחיפות לטובת הציבור ולא רק בעבור זה שאני נכלל בין מאות, ואולי אף אלפי משקיעים שניזוקו כספית קשות בצורה לא הוגנת ! תודה.
    סגור
  • גם לי עשו אותו דבר במניה אחרת. לך לתבוע אותם
    כן כן 08/02/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא יעזור שתכתוב פה.
    סגור
  • וקוראים לדעתי את כל התגובות! רק חבל לדעתי שכל אלה
    לא לדאוג! הם רואים 08/02/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמחזיקים בנייר זה טרם התאחדו כאן לתלונה קולקטיבית בנושא כאוב זה. תביעה אישית לא תעזור לדעתי מכיוון שלהנהלת הבורסה יש עורכי דין תותחים משלהם ואתה יכול להיות צודק 1000 פעמים בכל מאת האחוזים ולא יעזור לך שום דבר! לכן, אין ברצוני להגיש תביעה אישית בלבד, אלא רוצה לראות את הציבור כולו נרתם לנושא בהגשת תביעה ייצוגית רצינית, ו/או לחילופין לראות את הנהלת הבורסה מתקנת את הטעון תיקון.
    סגור
  • 17.
    מה עם פריגו? (ל"ת)
    אין 08/02/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אם ביום חמישי מדד 25 הגיע עד 1467 והגלום ל 1461 דרשני (ל"ת)
    גל 08/02/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קוראים לזה "יציבות" (ל"ת)
    לגל 08/02/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם היום יהיה ככה (ל"ת)
    לגל 08/02/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    צריכה לצאת הודעה ניסוי בניים..$$$$$$ (ל"ת)
    בונוס כל יום 08/02/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    כן פייט=בשורות טובות בקרוב=מניית השנה! אל תגיד לא ידעתי (ל"ת)
    אץ כץ 08/02/2015 05:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • יהיה היסטוריה בהצלחה לכולם!!!$$$$$$$ (ל"ת)
    שער 1000 08/02/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    עולה או. יורד ? לפי הכותרת תנחשו. (ל"ת)
    חיים 08/02/2015 02:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אפריקה בעליות !!!!!! (ל"ת)
    ישראל 08/02/2015 00:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 11.
    גם אם יפתח בעליה הכיוון שבוע הבא ירידות לפחות ל1450 (ל"ת)
    שבי 07/02/2015 22:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 10.
    מתי הנהלת הבורסה תבטל את ההשעיה בגבעות ותחזיר את המסחר
    שבוע טוב 07/02/2015 22:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הרגיל בנייר? מדוע המחזיקים הרבים בנייר זה צריכים להפסיד כספים בגלל החלטות שגויות שנעשו ע״י הנהלת הבורסה?
    סגור
  • 9.
    האם יש משהו חדש לגבי גבעות עולם? האם הנייר ימשיך
    בוקר טוב 07/02/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    35 4
    להיסחר בבורסה בקרוב? האם הנהלת הבורסה תתקן את הטעויות הרבות שנעשו לגבי גבעות?
    סגור
  • המחזיקים בחברה/שותפות/
    ההתייחסות של 08/02/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לעניין כנייר....אולי באמת מראה את השווי הממשי.
    סגור
  • כן זה רק נייר ערך, אשר המחזיקים בו קופחו באופן משווע!
    כן 08/02/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נייר זה לפי שוויו ההוגן והריאלי צריך היה כבר להיסחר בבורסה ולא ניתן להמשיך ולהתל במחזיקים בו בצורה כל כך לא הוגנת כפי המצב כיום!
    סגור
  • 8.
    ואם הנפט היה צולל
    איתן 07/02/2015 21:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרי שהכתב היה טורח לציין״ מניות האנרגיה במוקד״. מאחר והנפט עלה בימי חמישי שישי jQuery20306132149756886065_1423338410502??? תבינו לבד.
    סגור
  • 7.
    שוק אגח
    שלום ציון 07/02/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ריבת תעלה בהקדם
    סגור
  • 6.
    בזן אל על ומניות הגז לזנק!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    קדימה 07/02/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 5.
    פרוטרום
    גבר 07/02/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לקנות!!!!
    סגור
  • 4.
    ארביטראז
    יוסי 07/02/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אחוז ארביטראז לפני המסחרתודהשבוע טוב
    סגור
  • 3.
    בי5נדווקס
    ביונדווקס 07/02/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמרו שהיא תסחר בארצות הברית ADR מה קורה עם זה ?
    סגור
  • 2.
    צפי לשוק האגח???
    סנדרה 07/02/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדוע אינכם סוקרים את שוק האגח ?
    סגור
  • שוק האגח אמור ליפול
    אגחניק 07/02/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    5 5
    התשואות צפויות לעלות חזק...
    סגור
  • לא לרדת להתרסק