נעילה בבורסה: מדד הבנקים זינק 1%, בזק צללה 3.9%, פרוטרום נפלה 2.7%

המעו"ף סגר בעלייה קלה. טאואר ביצעה סיבוב פרסה וננעלה בירידות מינוריות, אבוג'ן זינקה ב-6% אחרי עסקה עם מונסנטו
 |  (63)
בורסה אחוזת בית, צילום: Bizportal
הבורסה בתל אביב סגרה יום מסחר רגוע בעליות שערים מתונות. מדד המעו"ף שמר על יציבות לאורך מרבית יום המסחר אך תנודות בולטות הורגשו במדדים אחרים בבורסה כגון מדד הבנקים ומדד מניות התקשורת.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.75% מדד ת"א 35 1,568.3 +0.75% מדד ת"א 35 בסיס:1,556.65 פתיחה:1,566.69 גבוה:1,570.96 נמוך:1,566.2 תמורה:195,820,261 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: התחזק ב-0.1% ל-1,457 נקודות, מדד ת"א 90 +0.49% מדד ת"א 90 1,137.34 +0.49% מדד ת"א 90 בסיס:1,131.85 פתיחה:1,133.69 גבוה:1,137.83 נמוך:1,133.41 תמורה:84,269,117 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.43% מדד ת"א בנק 2,193.42 +0.43% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,184.08 פתיחה:2,192.4 גבוה:2,201.86 נמוך:2,186.17 תמורה:70,671,617 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א נפט וגז +0.91% מדד ת"א נפט 1,085.76 +0.91% מדד ת"א נפט וגז בסיס:1,076 פתיחה:1,082.28 גבוה:1,089.72 נמוך:1,078.59 תמורה:27,663,203 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בבורסה הסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל.

בשוק המניות, מניית בזק +1.7% בזק 322.6 +1.7% בזק בסיס:317.2 פתיחה:321 גבוה:323.2 נמוך:320.2 תמורה:6,697,750 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה אחרי הראלי האדיר מאתמול ואיבדה 3.9% מערכה, {פרוטרום} ריכזה מחזור גבוה ונפלה ב-2.7%. עוד נציין את טאואר +1.78% טאואר 5,893 +1.78% טאואר בסיס:5,790 פתיחה:5,880 גבוה:5,920 נמוך:5,872 תמורה:3,100,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה בשיעור קל של 0.8% אחרי שכבר איבדה 4% במהלך המסחר. בצד החיובי בלטה היום אבוג'ן +0.16% אבוג'ן 864.3 +0.16% אבוג'ן בסיס:862.9 פתיחה:860 גבוה:882.2 נמוך:859.2 תמורה:114,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם זינוק של 6% אחרי שת"פ נוסף עם מונסנטו.

שוקי ההון בעולם

בעת נעילת המסחר בתל אביב באירופה נרשמות ירידות שערים קלות במדד הדאקס הגרמניה ובמדד הקאק הצרפתי. בבריטניה נרשמות היום ירידות שערים בשיעור של עד 0.8%.

המסחר בבורסות במזרח הרחוק מתנהל במגמה חיובית על רקע עליות השערים אמש בוול-סטריט. מדד הניקיי שביפן מזנק ב-1.9%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג עולה 0.9% והבורסה בשנחאי שבסין מוסיפה 0.3% לערכה.

המסחר בבורסות בניו-יורק ננעל אמש בעליות שערים: הדאו ג'ונס עלה 1.76%, מדד ה-S&P 500 התחזק 1.44% והנאסד"ק טיפס 1.09%. מחיר הנפט התאושש מעט לרמה של 57.6 דולר לחבית נפט מסוג ברנט.

מניות במרכז

ניירות הערך בסקטור האנרגיה עולים על רקע התאוששות קלה במחיר הנפט בעולם:
רציו יהש +0.34% רציו יהש 294.7 +0.34% רציו יהש בסיס:293.7 פתיחה:295 גבוה:300 נמוך:294 תמורה:4,347,700 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 41 0% ישראמקו יהש בסיס:41 פתיחה:40.9 גבוה:41.1 נמוך:40.7 תמורה:3,489,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{אבנר יהש}

חברת אפריקה מגורים +2.5% אפריקה מגורים 6,427 +2.5% אפריקה מגורים בסיס:6,270 פתיחה:6,455 גבוה:6,470 נמוך:6,427 תמורה:10,845 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה הבוקר על רכישת 37.5% ממתחם סומייל תמורת סכום של 140.5 מיליון שקל. בכוונת החברה לפעול לקידומו של פרוייקט מגורים ומסחר במתחם המאפשר להקים 80.5 יחידות דיור ושטחים מסחריים בשטח של 1,530 מ"ר.

חברת אלוני חץ +1.31% אלוני חץ 3,935 +1.31% אלוני חץ בסיס:3,884 פתיחה:3,922 גבוה:3,965 נמוך:3,919 תמורה:4,426,307 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עורכת היום מכרז מוסדי לגיוס של כ-140 מיליון שקל. מטרת המהלך - להגדיל את החזקות הציבור במניה ליותר מ-60% ולהביא לעליית מדרגה בחישוב משקל המניה במדדים. ההנפקה מתבצעת לפי מחיר של 28.8 שקלים למניה כאשר המשקיעים המוסדיים יקבלו עמלת התחייבות מוקדמת של כ-2%.

חברת בית שמש -0.03% בית שמש 8,622 -0.03% בית שמש בסיס:8,625 פתיחה:8,601 גבוה:8,650 נמוך:8,597 תמורה:229,231 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה אתמול בערב כי סגרה חוזה עם לקוח מאירופה שבמסגרתו תייצר חלק מנוע. ההיקף המוערך של הפרוייקט מסתכם בכ-11 מיליון דולר וההכנסות יוכרו בין 2017 ל-2023.

חברת דלק קבוצה +1.27% דלק קבוצה 62,000 +1.27% דלק קבוצה בסיס:61,220 פתיחה:61,550 גבוה:62,200 נמוך:61,550 תמורה:3,696,795 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה אתמול בערב על כך כי היא בוחנת הנפקה של שתי סדרות אג"ח בהיקף כספי של כ-400 מיליון שקל. הפעם האחרונה שבה קבוצת דלק ביצעה גיוס אג"ח הייתה ביולי 2011.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    בורסה אך ורק למעלה, מספיק כבר לחשוב כמו עכברים
    ירון החתול 04/02/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מ ס פ י ק , רק למעלה ולמעלה, ואם ירד תאספו . מזרימים כסף לבורסה והרבה.מה אכפת לכם איזה כסף זה , יעצור ימשיכו להדפיס משחק הכי קל בעולם
    סגור
  • 42.
    פועלים - פרצה התנגדות בתעלה עולה 1765
    עמיר 04/02/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסע צפונה עד 1850 - יעד הבא.
    סגור
  • 41.
    אין לי שום בעיה עם כל האדומים שאתם מסמנים לי על כל
    אחת שמבינה א 04/02/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    3 15
    תגובה שלי גם כשהתגובה שלי היא עניינית ( כמו היום) אבל שימו לב מה קרה, תגובה 35 של סוחר ושלי היא אתה תגובה המלצה לטאואר, לי סימנו 9 אדומים ולסוחר אדום אחד, אז מה בעצם המסקנה לדעתכם?..... אני בטוחה שמחר או בשבוע הבא אני שוב אכתוב לכם את האמרתי לכם שאתם כל כך לא אוהבים. שיהיה לכם ערב טוב.
    סגור
  • טאואר
    גבי 04/02/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אני קניתי בירידה של 4% וטוב שכך!!!!!
    סגור
  • 40.
    תעלה מהיום . (ל"ת)
    פלוריסטים 04/02/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 39.
    יום טוב. אני מעלה הילוך..חייבת לסיים מכירת כ18%
    שושיקה דרחי 04/02/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    17 3
    מהכמויות הגדולות מאז התחלתי לרשום כאן ובערך גם למכור בערך בדיוק בסוף דצמבר. שולחת מכאן אהבתי לכולם ואף העברתי דרישות שלום כפי שהתבקשתי.
    סגור
  • אני כה ממהרת להתפטר מהכמויות הבלתי נגמרות..
    שושיקה דרחי 04/02/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    43 2
    שהיום ארסס ואפיץ סחורה ולא איכפת לי שיגביר הירידות אצל האמריקאים שעושים צרות לביבי שלנו ולמדינתנו. שושי תלמד אותם לקח בל ישכח
    סגור
  • סיפורון
    שושיקה דרחי 04/02/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    75 2
    נורה אהבתי את להקת משינה ששרו אחלא שירים שבעולם ב 1985 שהייתי צעירה בערך בו נגיש משהוא כמו ארבעים או שישים ממש לא זוכרת הם שבו את ליבי בשיר רקבת לילה לקהיר איזה שיר וקצב. אבל חשבתי שהייתח פוחדת לעלות על הרכבת לילה לקהיר שבררתי והיא ה ייתה הרכבת האחרונה שיצאה מהתחנה וטסה טסה הרכבת ילדים בבקשה לשבת. היא הייתה אחרונה ומי שאיחר היה צריך להמתין איזה זמן רב עד שאיזה דיליג'נס(ראו גוגל או ויקיפדיה)ייקח אותו. ראיתם איזה ידע יש לשושי..אהבלה אבל חריפה כמו סחוג הכי חריף בעולם.
    סגור
  • נתתי הוראה מפורשת לעוזרות הנאמנות שלי
    שושיקה דרחי 04/02/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הגברת חתוכה והגברת הרשקוביץ שיצאו לשטח לסיור לאאות מה קורה. קיבלתי מידעע מהשטח שהתחתון עולם מזיז את הבורסה כרצונו לצורך הפקיעה שהם נעזרים באנשים עם החליפות והעניבות המנהלים הבכירים שהולכים עם גוצ'י ורולקס במאה אלף פונטים. הם פוחדים משושי ואמרו שלא רוצים יותר להתאמץ באיסוף בקבוקים ופרוטקשן זה עבודה שחורה בשביל פושעונים. אז הם מפקעים כל שבוע והראשות עושה גם כן במכנסיים. אמרתי להם חד משמעית שאני נכנסת ראש בראש ובקטנה מסדרת את הבורסה בארץ ומג'עג'עת להם ת'פקיעה. תיבחנו את שושי מחר בבוקר
    סגור
  • אצלנו בשכונה יודעים הכל
    שושי דרחי 04/02/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    16 1
    הקמתי כאן מחתרת בקוד פנטגון שנילחמת בפשע המאורגן. הם פוחדים משושי פחד מות. אני מסתובבת עם חברתי מזל חתוכה והם נותנים לנו כבוד רב. עכשיו הזהרתי אותם שבאזור מחיה שלי שלי אין איסוף בקבוקים ופרוטקשן ודמי חסות ודוניה. אם הם מרימים את האף שושי יוצאת לשטח עם יסמניקים רולות שתיים על שתיים כל אחד ומכסחת תצורה שלהם. הבאתי איתם היום דיבור שאם ימשיכו להשתעשע עם הבורסה שלנו יחד עם הבנקאים והמנהלים שכפופים להם מרוב פחד.. אני אג/עג'ע להם תפקיעה מחר.תיראו מחר לפי כל הכלים הכלכליים שהם לא יפגעו ושושי תזיז להם תשער חופשי חופשי. שילכו להתעסק בצפון העיר וברישפון עם המליונרים ועם השומרי ראש שלהם ולא יבואו למיליארדרים בשכונות שאין להם שומרים ורק שושי מסדרת עניינים עם סגניתה מזל חתוכה. חכו למחר ותיראו שושי יוצאת גבר גבר
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    מזמן לא שמעו מה יש לו להגיד על מעשיו הטיפשיים
    לפיד 04/02/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שלא עזרו לו להישרד בכסא שר האוצר. כולם שכחו שהוא האחראי להרס כיל מטעמים פופוליסטיים . העובדים המפוטרים זועמים מנקבים גלגלי מכוניות של בכירים בכיל. מאיימים על ילדים. איפה עכשיו כל הפופוליסטים זה כבר לא נוגע להם הם בכנסת במקומות מכובדים עם משכורת מובטחת לעוד כמה שנים
    סגור
  • 37.
    לא לפספס
    כן פייט הודעה 04/02/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן פייט השלימה ניסוי שלב 2/3 בתרופת ה-CF101 לטיפול בפסוריאזיסכלל החולים השלימו טיפול בן 32 שבועות; החברה מתכננת לפרסם תוצאות שורה עליונה עד סוף חודש מרץ 201504/02/2015 | 14:10 כן פייט ביופרמה מודיעה היום (ד’) כי השלימה את הניסוי שלב 2/3 בתרופת ה-CF101 לטיפול בפסוריאזיס. מהחברה נמסר כי כל החולים שגויסו בשלבה לניסוי שלב II / III בתרופה המועמדת של החברה השלימו את הטיפול בן 32 השבועות, בהתאם לפרוטוקול המחקר. על כן, הפאזה הושלמה כאמור, והנתונים הסופיים מוכנים לניתוח. החברה מתכננת לפרסם תוצאות שורה עליונה עד סוף חודש מרץ 2015. נזכיר כי תוצאות ביניים מניסוי שלב II / III, ותוצאות סופיות עבור ניסוי שלב II מוקדם בתרופת ה-CF101 לטיפול בפסוריאזיס היו חיוביות.
    סגור
  • 36.
    למי שלא קרא. בי.ג'י איי- כנסו:
    שתדעו 04/02/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודעת החברה מאתמול על כניסת משקיע לחצי שותפות תמורת 20 מיליון דולר. הון עצמי של החברה פי 3 ויותר ממחירה של המניה. בהמשך, מהבנתי את ההודעה. צפויה הצעת רכש משום שרוצים להוריד שכבה והחברה תהיה פרטית. לכן לדעתי המניה צריכה לעלות לפי 3 בערך בזמן קצר. לא ממליץ ולא מריץ. תקראו את ההודעה מאתמול במאיה ותחליטו בעצמכם. ג.נ. יש לי מהמניה.
    סגור
  • 35.
    טאואר הזדמנות קנייה מעולה
    סוחר 04/02/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אני קניתי היום תודה למוכר
    סגור
  • 34.
    בקרוב הסרט מתחיל (ל"ת)
    אסיה פיתוח 04/02/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    זה אמור להגיע כל יום..להיות שם שזה קורה הצלחות (ל"ת)
    בונוס 04/02/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    זה מתחיל
    רדהיל שבוע הבא 04/02/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנס בניו יורק ב9.2.15 תדווח על הפעילות לא לפספס
    סגור
  • 31.
    נראה שגמרה את הירידות . בכל זאת שווה משהו לפחות עליה
    פלוריסטים 04/02/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    של 10%
    סגור
  • 30.
    מהבוקר אני מחכה למשפט לחץ מחו"ל על העליות של
    ניר 04/02/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתמול והארביטראז החיובי לא מעניין איש פשוט נוכלים
    סגור
  • 29.
    יצאו לדרך
    כרמית א100 04/02/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    30 1
    פרופ' אבירם שלנו ובחור שהינחה לדוקטורט באונ' אסקס היוקרתית בלונדון. שם הבחור הנפלא שהצטרף לאחינו הוא ד"ר יאניס וארופאקיס..שלדברי אבירם הינו פנומן שירעיד את אמות הסיפין. יום טוב.
    סגור
  • לכרמיתוש
    א100 04/02/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    טהר לב ווילנסקי..שני חברים הלכו בדרך בים בם בום... נשיקות ילדתי.
    סגור
  • צריך להיות חבר של קרל מרקס ושלי יחימוביץ . פאסה! (ל"ת)
    הוא 04/02/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • שלי יחימוביץ ולא שלך
    לא נכון קשקשן 04/02/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קרל לואיס משיג את מרכוס בריצה לעומק פאסה קומפוזה מה אתה משוויץ שיודע מילה בצורפתית
    סגור
  • 28.
    העולם בדרך לדפלציה ומיתון- המשך
    זקן חכם 04/02/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    13 1
    במהלך חודש פברואר, בכל החברות בעולם ירגישו את הירידה במכירות...השמועות והחששות מרבעון א' חלש ומצמיחה חלשה עד שלילית ברוב מדינות העולם....כל אלו ישלחו את הסוחרים למכירה מסיבית של מניות... באירופה יתברר שתוכנית הרכישות של האג"ח שוות ככוסות רוח למת. גם האשליה שיוון תשלם חובות תתנפץ. הזהרתי ואני ממשיך להזהיר את המשקיע הקטן. ימים אלו מסוכנים במניות.
    סגור
  • אתה כל הזמן מטעה משקיעים וגורם להפסדים שלהם
    ירון החתול 04/02/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 8
    כל פעם ששמעו לך לא קנו מניות, כל הסיבות שאתה ממציא לך כדי להטעות משקיעים. מתי תבין שהבורסה מונעת עלי ידי כסף. מכניסים כסף והרבה כסף למניות כדי שהשוק יעלה ולאנשים יהיה כסף, ככה כבר שנים.לא אכפת לי שעזה כסף זה מודפס או לא, אבל אנחנו עולים כבר שנים. אז מספיק לבלבל לאנשים את המוח עם סיבות כאלה או אחרות. תקנו מניות והרבה רק ככה מרויחים כסף, צועק את זה כבר חודשים
    סגור
  • 27.
    אוטוטו אדום (ל"ת)
    גל 04/02/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    אחרי רצף של ימי ירידות במניית טאואר
    אחת שמבינה א 04/02/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 13
    נוצרה הזדמנות קנייה, ממליצה מאוד להתחיל לאסוף גם אם תמשיך לרדת, לאסוף ולאסוף לפני גל עליות נוסף בדרך, קנו ותהנו!
    סגור
  • תדעי לך שאת ממש מבינה
    המקצוען 04/02/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 14
    אותי ממש תלפטיה ובכלל אני רוצה להגיד לך שאם הייתי פנוי ( זאתאומרת לא נשוי ) אני בכלל לא הייתי חושב פעמיים והייתי יוצר איתך קשר והיינו מתחתנים והיינו מביאים ילידים יפים זכים טהורים נאורים ממש גזע ארי עם צבע עור ורוד עיניים כחולות ובלי שערות
    סגור
  • יפיפיה שלי איפה נעלמת כל כך הרבה זמן ?
    המקצוען 04/02/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 15
    בטח כבר יש לך כבר יאכטה פרטית ..ובטח את מתלבשת קלאס ..ועושה שופינג בחול בטוח
    סגור
  • קפוץ (ל"ת)
    למקצוען 04/02/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 25.
    שווי חברה 100 מיליון ומה עוד רוצים מתעוררת (ל"ת)
    בבילון שער מצחיק 04/02/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    תראו איזה מחזורים? בתעודת סל יש חצי מליון
    אבי 04/02/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפעמים יש שם 100 מיליון
    סגור
  • 23.
    פרוטרום
    גבר 04/02/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה יורדת?
    סגור
  • 22.
    שימו לב טאואר ופרוטרם סיימו כנל בזק (ל"ת)
    סאמי 04/02/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    לא להתקרב ל בזק תרד ל 600,דלק רכב ל 3500,פרוטרום 10000 (ל"ת)
    מיכה 04/02/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    לא לגעת בטאואר- נוריד אותה ל 10 דולר (ל"ת)
    דניאל 04/02/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 19.
    אנו נעביר השוק לאדום-תירשמו. ואז תבינו מי קובע השוק (ל"ת)
    מיכה 04/02/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    שאלה- מדוע עליית מחיר הנפט משפיעה.על מניות הגז פה?
    עוזי 04/02/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר?
    סגור
  • החוזים של הגז צמודים למחירי הנפט. (ל"ת)
    נפט גז 04/02/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    כמו שנאמר פרוטרם תרד,בזק ל 600 ,לא לגעת בד.רכב (ל"ת)
    יעקב 04/02/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    בזק לא שווה כלום תרד ל 600 - היתה 610 משם ל550 (ל"ת)
    שרון 04/02/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    כמו שנאמר לא לגעת בטאואר תרד ל 10 ד (ל"ת)
    מיכה 04/02/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    לא ייתנו לבורסה לעלות שמעת חתול (ל"ת)
    לחתול 04/02/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    תתרכז בלעשות כסף אל תבלבל את המוח (ל"ת)
    לחתול שמיל 04/02/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 12.
    בורסה שלא נותנים לה לעלות דינה להסגר (ל"ת)
    ניר 04/02/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא יאומן כי יסופר נכתב על הבורסה בת"א (ל"ת)
    לניר 04/02/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    פיטר את השרים הזדמנות פז לייקר מחירים בלי שאף אחד
    ביבי 04/02/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יפריע לו. אנחנו עם מסכן חסר מנהיגות. שלי יחימוביץ התחילה עם הסתת העם וכל שר בתורו הרס משהו. כחלון עם המבצעים שלו בהוט מובייל . והטמבלים נוהרים לחסוך עוד 20 שקל בחשבון ושותקים כשהעלו מס על הבורסה המגעילה ביותר בעולם
    סגור
  • 10.
    למה מניות הגזבלוף לא עולות? הנפט עולה
    גז בלוף 04/02/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כולם עומדים בפתח לקנות את כריש תנין מירה שירה רציו ואבנר מכל העולם נקבצו לקנות את הגז היהודי שתקוע בים והמשיח גילה ושישנסקי מחכים לבוא הקונים. ביבי דביל
    סגור
  • 9.
    הנפט עולה בזן יורדת הנפט יורד בזן יורדת . אדיוטים (ל"ת)
    בזן 04/02/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    רווית. דנה. סיגל. שמואל. סתיו. זהבית. רוזי. מרדכי. יעל
    טלי. אוסנת. מירי. 04/02/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    10 3
    תמר. ציפי. עדי ומורן.אנו כולנו פונות למגיב 4 ו 5 ומבקשות ודורשות שלא תעשה זאת לנו שנית. מידי פעם אתה נעלם בעיתות מצוקה ומשאיר את כולנו ממש אבודות. חיינו בלעדיך הם לא חיים. ואף החתולים והעכברים שנעלמים איתך גורמים לנו לסבל רב ומצוקה. ועד שאתה חוזר אנו שבורות וממררות בבכי. ומה באשר להבטחתך לעשות לנו ילד חתיך כוסון בלונדיני ענק משכיל ועשיר כמוך. אנו מוכנות אחד לכולם וגם כל אחת משלה. אז מתוכי אל תעלם.
    סגור
  • איזה סבל יש לך
    8 04/02/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    איך אתה מסתדר עם כל כך הרבה אנשים בגוף אחד?
    סגור
  • 7.
    אחלה עליות ממש כמו בעולם (ל"ת)
    חיים 04/02/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הנפט עולה ואצלנו המניות יורדות (ל"ת)
    רציו ל40 04/02/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    בימים האחרונים יצאתם החוצה, תחזרו מהר לחורים
    ירון החתול 04/02/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 13
    יש לנו הרבה הרבה הרבה כסף , כבר שנים מרויחים , ואתם רק מדברים שטויות
    סגור
  • למה נראה לך שייתנו למעו"ף לעלות? (ל"ת)
    חתול 04/02/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מה זה לנו יש הרבה כסף לנו זה אתה לבד בבקשה לא לברבר (ל"ת)
    אלבז 04/02/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ברברן כמה ימים היה בשקט אז הברברן חזר (ל"ת)
    אפרים 04/02/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • איך אתה מסביר שאצלנו ל 0.1 קוראים עליות? (ל"ת)
    לחתול 04/02/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • יום יומיים תופסים עכברים וממריאים (ל"ת)
    ירון החתול 04/02/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 4.
    הבורסות למעלה, בי בי לכול העכברים, תפנימו עכברים ! (ל"ת)
    ירון החתול 04/02/2015 08:19
    הגב לתגובה זו
    2 20
    סגור
  • 3.
    שר התקשורת ושר האוצר(אותו אחד)
    ראש הממשלה 04/02/2015 08:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העלו את מחירי הדואר בעשרות אחוזים. יקר מאוד מאוד עדיין הוא מפטר עובדים ועדיין עושה לנו שירות יותר גרוע מהפך? אצל ביבי זה מה הפח? אבל אל תדאגו המדד ימשיך להיות שלילי .
    סגור
  • 2.
    מניות האנרגיה לא במוקד?
    איתן 04/02/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה קרה? כל ירידה במחירי הנפט ואתם בהודעות דרמטיות ובימים אלו הנפט בזינוק חד ואין כל איזכור. למה?
    סגור
  • 1.
    רעעננה
    Sirous 04/02/2015 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירידות שערימ
    סגור