נעילה בבורסה: הבנקים איבדו 1.2%, בזק טסה 3.4%, טאואר צללה ב-4.1%

ת"א לא זזה כמעט לאורך כל היום. סקטור הנדל"ן בלט לחיוב עם זינוק של 3% עם זינוק במרבית המניות בענף
 |  (60)
בורסה אחוזת בית, צילום: Bizportal
הבורסה בתל אביב ננעלה לפני זמן קצר ביציבות, זאת למרות ירידות השערים הנרשמות בוול סטריט. מדד המעו"ף בבורסה שמר על רמתו לאורך מרבית יום המסחר, אך הרבה מאוד תנודות נרשמו בשוק בלא מעט גזרות.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 -0.19% מדד ת"א 35 1,574.03 -0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,577.1 פתיחה:1,579.84 גבוה:1,583.93 נמוך:1,571.98 תמורה:610,197,354 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ננעל ללא שינוי ברמה של 1,446 נקודות, מדד ת"א 90 +0.59% מדד ת"א 90 1,233.3 +0.59% מדד ת"א 90 בסיס:1,226.04 פתיחה:1,231.59 גבוה:1,235.21 נמוך:1,229.55 תמורה:248,850,356 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד בנקים +0.56% מדד בנקים 2,456.46 +0.56% מדד בנקים בסיס:2,442.68 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:257,530,504 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בבורסה הסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל.

בשוק המניות, מניית בזק -0.11% בזק 268 -0.11% בזק בסיס:268.3 פתיחה:269.8 גבוה:278.1 נמוך:267 תמורה:63,506,311 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה ב-3.4%, מניית טאואר -0.46% טאואר 5,566 -0.46% טאואר בסיס:5,592 פתיחה:5,630 גבוה:5,650 נמוך:5,553 תמורה:2,845,375 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לקחה אוויר ממהלך העליות המרשים שלה ונפלה ב-4.1%. סקטור הנדל"ן בלט לחיוב עם עלייה ממוצעת של 3%. את המגמה החיובית הובילו ארפורט סיטי +1.41% ארפורט סיטי 6,480 +1.41% ארפורט סיטי בסיס:6,390 פתיחה:6,399 גבוה:6,492 נמוך:6,341 תמורה:6,165,181 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {נצבא} ו אלרוב נדלן +0.67% אלרוב נדלן 13,550 +0.67% אלרוב נדלן בסיס:13,460 פתיחה:13,610 גבוה:13,630 נמוך:13,490 תמורה:2,262,589 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עלייה של 4% בממוצע. מאחוריהן ניתן למצוא את אמות -0.9% אמות 2,321 -0.9% אמות בסיס:2,342 פתיחה:2,355 גבוה:2,356 נמוך:2,321 תמורה:3,485,634 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מליסרון +1.34% מליסרון 18,850 +1.34% מליסרון בסיס:18,600 פתיחה:18,560 גבוה:18,850 נמוך:18,540 תמורה:8,972,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מבני תעשיה -1.17% מבני תעשיה 698.5 -1.17% מבני תעשיה בסיס:706.8 פתיחה:706.8 גבוה:707 נמוך:692 תמורה:853,241 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ביג +0.39% ביג 25,500 +0.39% ביג בסיס:25,400 פתיחה:25,440 גבוה:25,650 נמוך:25,420 תמורה:3,292,928 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו עזריאלי קבוצה +1.22% עזריאלי קבוצה 23,190 +1.22% עזריאלי קבוצה בסיס:22,910 פתיחה:22,950 גבוה:23,190 נמוך:22,870 תמורה:11,303,119 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם עליות של יותר מ-3.5%.

מניית פלוריסטם -0.63% פלוריסטם 206.7 -0.63% פלוריסטם בסיס:208 פתיחה:206 גבוה:210.5 נמוך:204.2 תמורה:221,530 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה היום בתנודתיות. המניה פתחה את היום בעליות של עד 8%. בהמשך, בעקבות תחקיר של בלומברג אודות "ההמלצה האוהדת" שקיבלה החברה - עברה המניה לטריטוריה השלילית. בהמשך תיקנה המניה עד לעליות של 4% אך סגרה את יום המסחר בירידות שערים של יותר מ-1%.

שוקי ההון בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר ביציבות. בשעה זו הדאקס הגרמני עולה בשיעור של עד 0.2%. מנגד, הפוטסי בבריטניה והקאק הצרפתי יורדים בשיעור של עד 0.1%.

המסחר בבורסות באסיה ננעל בירידות שערים: הבורסה בשנחאי נחלשה ב-2.6%, מדד הניקיי שביפן אבד 0.7% ומדד ההאנג-סנג שבהונג קונג ירד 0.1%.

המשקיעים ממתינים לראות כיצד יפתח שבוע המסחר באירופה ואחר הצהריים בארה"ב. החוזים העתידיים מצביעים על מגמה חיובית בפתיחת המסחר בוול-סטריט.

מניות במרכז

{אבנר יהש}
דלק קידוחים יהש -1.53% דלק קידוחים 1,030 -1.53% דלק קידוחים יהש בסיס:1,046 פתיחה:1,048 גבוה:1,048 נמוך:1,030 תמורה:4,295,491 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
רציו יהש -0.04% רציו יהש 260 -0.04% רציו יהש בסיס:260.1 פתיחה:261.4 גבוה:262.1 נמוך:260 תמורה:1,161,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
מניות סקטור הגז ריכזו עניין רב בעקבות תוכניתו של הממונה על הגבלים עסקיים לפרק את המונופול "תמר-לוויתן". פרופ' דויד גילה ערך לחברות שימוע בשבוע שעבר.

חברת פלוריסטם -0.63% פלוריסטם 206.7 -0.63% פלוריסטם בסיס:208 פתיחה:206 גבוה:210.5 נמוך:204.2 תמורה:221,530 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה אתמול ב-10% במחזור גבוה יחסית של כ-29 מיליון שקל. חברת הביומד מחיפה עוסקת בתחום הריפוי התאי באמצעות תאי גזע מהשלייה. המניה של פלוריסטם זינקה בכמעט 30% מתחילת השנה בתנודתית רבה מאוד.

ביום חמישי יפתחו חברות התרופות הענקיות טבע -3.24% טבע 3,019 -3.24% טבע בסיס:3,120 פתיחה:3,132 גבוה:3,159 נמוך:3,016 תמורה:51,080,391 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו -2.21% פריגו 15,900 -2.21% פריגו בסיס:16,260 פתיחה:16,260 גבוה:16,290 נמוך:15,710 תמורה:14,001,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: את עונת הדוחות הכספיים לסיכום שנת 2014.

מיקרומדיק +0.88% מיקרומדיק 68.8 +0.88% מיקרומדיק בסיס:68.2 פתיחה:70 גבוה:71 נמוך:65 תמורה:294,619 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה וגם החברה האם שלה ביולייט -1.16% ביולייט 1,189 -1.16% ביולייט בסיס:1,203 פתיחה:1,203 גבוה:1,238 נמוך:1,163 תמורה:101,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מיקרומדיק דווחה על תוצאות חיוביות בניסוי קליני רב מרכזי לניטור חזרתיות של סרטן שלפוחית השתן בנבדקים עם היסטוריה של מחלה זו, תוך שימוש בטכנולוגייה לא פולשנית.
תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    בזק+פרטנר
    יוני 03/02/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה?
    סגור
  • 36.
    לפני שמגיעים לערכאות ולבתי משפט, הנהלת הבורסה חייבת
    בקשר לבעיה בגבעות 02/02/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם לפתור את הבעיה עם המחזיקים בנייר גבעות, אשר קופחו שלא כדין בגלל הטעיות חוזרות ונישנות של דיווחים מטעים ע״י הנהלת השותפות ובשל טעויות שנעשו ע״י הנהלת הבורסה, אשר לא עצרו את המסחר בנייר זה בזמן, למרות בקשות חוזרות ונשנות של מספר משקיעים. כמו כן, הם נזכרו להוציא התרעה לציבור רק בדקה ה -90 ! לא מדובר כאן בבעיה פרטית, אלא בבעיה כללית וקולקטיבית לגבי ציבור המשקיעים שהנהלת הבורסה חייבת לפותרה בהקדם האפשרי!
    סגור
  • 35.
    מדווי מחר אששששש
    יצחק 02/02/2015 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נחכה וניראה
    סגור
  • 34.
    בזק
    בזקjQuery20308170344706159085_1422894684811 02/02/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזק ??
    סגור
  • 33.
    איך מורידים את הבנקים כל יום אותו סיפור (ל"ת)
    גיא 02/02/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    אמרתי ואני חוזר אפשר לסגור את הבורסה
    סוחר שהיגר לוול בלבד 02/02/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הכל בשוק המקומי מתקמט נובל ומת פשוט בושה וחרפה וחבל על הכסף של כולםאני הבטחתי שיותר אנט לא נוגע במניות בארץ ואני סוחר עם הון של 600 אלף דולר יותר לא אשים שקל אחד בארץ
    סגור
  • 31.
    הדולר קורס בעולם כבר 0.7% מול האירו
    אנונימי 02/02/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא להתקרב לצמודי דולר בשוק ההון.הדולר יירד גם למול השקל. נתוני צמיחה זוועתיים בארה"ב רק 2.7% צמיחה לעומת 55 רבעון קודם.כבר אין הרבה סיכוי שהריבית בארה"ב תעלה בשנת 2015. האירו שמצוי בשפל של 11 שנים יתחיל מסע התחזקות למול הדולר.
    סגור
  • 30.
    הודעה פצצה..על מיזוג עם חברה ענקית (ל"ת)
    אסיה פיתוח ממש בקרוב 02/02/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    אהלן חברושס
    שושיקה דרחי 02/02/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    15 1
    פירסמתי זאת לפני שעה עוד מהלאונז' של בן גוריון אבל לא עלה. עכשיו אני כותבת שאנו בטיסת אל על לאנגליהואנו בערך(במקרה) ברום 40000 רגל מעל יוון. אני מתרווחת בכורסאות המחלקה הראשונה ןמרגישה כמו אהבלה. מה אני בכלל עושה כאן וזאת פעם ראשונה בחיים שאני טסה.הכי רחוק הגעתי מאזור הכרמל לטיול בפתח תקווה על יד רמלה בערך. אז ככה: התקשרו דחוף מלשכת שרי האוצר של אגליה וקנדה שאגיע בדחיפות לפגישה בלונדון. אז ארזתי פיז'מה ופוזמקאות ולקחתי את בעלי היקר וחלק מהילדים שגם יראו את לונדון אשר בצורפת. מטרת האזעקה הדחופה זה להיפגש אימידטלי עם שר האוצר הבריתי מר ג'ורז' אוסבורן ועם שר האוצר הקנדי מר ג'ים פלהרטי וזאת על מנת לדון במצב הקטסטרופלי העולם מוהם רוצים לדעת אם שושי יכולה לפתור הבעיות. אני לא דוברת שום שפה חוץ מערבית לובית ואידיש ועברית אז הוחלט כדי לכבד רת שושי שהשיחה תהיה באידיש. והם דואגים להם למתורגמנים. אני מה איכפת לי אני. אדווח בהמשך
    סגור
  • לונדון לא מחכה לי
    שושה 02/02/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה כפת לך מלונדון כולם שם דעא"ש .
    סגור
  • אח
    אתה מתוק 02/02/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שלי
    סגור
  • לא להאמין איזה כבוד המדינה מקבלת וגם
    שושי דרחי 02/02/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    13 2
    שושי הקטנה והזקנה מדרום תל אביב מרכז שבצפון. הפגישה החשאית שסיפרתי פורסמה ברבים ושרי אוצר מרחבי תבל רוצים להצטרף. הרגע שאלו אותי אם אסכים לקבל לפגישה את אנטואן סילואנוב שר אוצר הרוסי וכן את לו ג'יווי שר אוצר הסיני אז ראיתי שזה מתחיל להיות גדול עלי אז ביקשתי שישלחו מהארץ את יובל שטייניץ שהיה שר אוצר שיעזור לי וגם לפיד. הם כולם רוצים לדבר על המפולת ורוצים עצה משושי מה לעשות ואני רוצה לפתור את הבעיות בעולם
    סגור
  • מה יש לך להציע לנו (ל"ת)
    יאלה דברי כבר 02/02/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אח שלי נין שלי
    שושי 02/02/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי אם תבוא לבקר קפה טריפולטאי הכי טוב שלגמת מעולם. ואם אתה ישר וחכם וגבוה ונשמה אכיר לך את אחת הנינות כולן אינג'לים יעני מלאכיות. אנחנו קצת קרם מוקה כזה בצבע אבל נהדרות אחת אחת
    סגור
  • קפה או מוקה . (ל"ת)
    לא רוצה 02/02/2015 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    שער מצחיק (ל"ת)
    שופרסל לא לפספס 02/02/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    כל שער ניחטף (ל"ת)
    בונוס איסוף 02/02/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    קמטק...לשים לב (ל"ת)
    עוזי 02/02/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    תשכחו משוק עולה (ל"ת)
    חיים 02/02/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    ובנסדק בטרום עולה לא לפספס (ל"ת)
    רדהיל יורדת פה 02/02/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בבוקר כתבתם מחכים לעולם מה עכשיו? (ל"ת)
    לביזפורטל 02/02/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    שתגובה מספר 9 בנושא המחזיקים בגבעות, תועבר על ידם
    מן הראוי היה לדעתי 02/02/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להנהלת הבורסה לטיפול דחוף עם העתק למבקר המדינה ולהנהלת השותפות בגבעות. מדובר כאן בבעיה קולקטיבית חמורה מאד שצריכים למצוא לה את הפתרון ההולם, ההוגן והראוי.
    סגור
  • 21.
    במה לא לגעת וממה להתרחק ?
    המקצוען 02/02/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בהכל חוץ משורטים שיהיה יום ושנה טובה לכל השורטיסטים אמן אמן כן יהי רצון
    סגור
  • 20.
    מדד המעוך כמו הסנופי
    המקצוען 02/02/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 12
    בהליך התמוטטות טקטוני מי שלא ייצא עכשו או ביום היומיים הקרובים יחטוף זמבורה אני את שלי אמרתי לכם ומי שלא יקשיב יחטוף
    סגור
  • 19.
    דסק"ש - בעלי עניין קנו, המחזורים ירדו פלאים
    ג 02/02/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה קורה במניה הזאת ? לפני כמה ימים עוד היה מחזורים של 2 מליון כל יום. היום זה 40 אלף בקושי ביום. ולפני כמה ימים היתה קניה של דולפין כמות לא נכבדת של המניה. מתכננים משהו ? מישהו יודע ?
    סגור
  • 18.
    לכל הצעירים באשר הם וכמובן גם צעירים פחות
    שושי דרחי 02/02/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    21 6
    אבל גם בני ה60 70 כמו בבר וזקן חכם הם זעטוטים על יד אני. אני ממש לא מנסה להגיד מה לקנות או למכור ולא מתעסקת עם המלצות ומניות ספציפיות. אני פשוט מספרת את סיפורי ואת פעולותי וכל אחד יסיק מזה מה שירצה. למעשה הכל התחיל שהאנשים הנהדרים עם הראשים בגודל שלוש אבטיחים החלו לפני שנים ללמד בשכונות הכל מחשבון ועד ספרות ותנך. עד אז הכמויות העצומות של ההשקעות שכבו בסחורות לא בבנקים אלא במחסני ענק ששכרתי עם שמירה לצורך העניין ואף פעם לא בדקתי עולה יורד ומה שווה. אבל שבאו הגדולים הבנתי שאני יכולה להשביח ההון הענק. בנוסף לפני המון שנים חלמתי חלום שיעודי בעולם זה לעזור לזולת וכמובן גם בבורסות וזה בדיוק מה שאני עושה ומצליחה בשליחותי. אני מקווה שאנשים יקרים מעיינים בדברי וחושבים אם שושי צודקת וכדאי ללכת בדרכה...יום טוב ואני אוהבת את כולם.
    סגור
  • 17.
    לכל היקרים והיקרות שאולי מעניין אותם הדברים שלי..
    שושיקה דרחי 02/02/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    38 3
    ואם לא...אז לא.. ממשיכה כמובן למכור כמויות ענק כפי שאני עושה כבר ארבעה שבועות בדיוק בערך ואולי יותר. קצת קשה פעולת המכירה ואין המוני קופצים כמו בהתחלה שה ס.פ עמד בערך על 2100. וזאת כיוון שכמות האנשים המתפקחים עולה אט אט ...מה גם שרואים שגברת שושנה שופכת מכל הבא ליד. באפט הצעירצ'יק שאל אותי שבוע שעבר..שושי מה יהיה הסוף. אנשים מעתיקים ממך ומצטרפים למכירות. הוא יודע היטב את דעתי ואף מכבד אותי מאוד. במקביל אני מחפסת באטרף נוראי לשאול סחורה מכל הבא ליד כדי להביא עוד ועוד שורטקלך(ראו בבר הצעיר 72 שנה בבורסה) מטוב חמודים אני הולכת להסתעער על הכביסות שהביאו עשרות רבבות מנכדי וניני מהצבא ומפעילה אל ה18 מכונות כביסה המסחריות הגדולות שבחצר. אני אוהבת את כולם ונהגו בחוכמה בינה ודעת. ממני שושי.
    סגור
  • תקשיבי ותקשיבי לי טוב
    המקצוען 02/02/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 11
    גברת שושי -תצאי מהשוק למה השוק הולך לזמבר לך את הצורה ולא רק לך גם לכך הקלמנטינות שמחפשים השקעות -תביני גברת שושי השוק מתומחר גבוה והגיע זמן הנבוט (התמוטטות ענק בקנה מידה טקטוני ) יש כרשים בשוק
    סגור
  • למקצוען נשמה זכה וטהורה
    שושי דרחי 02/02/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    27 1
    אני באמת סולחת לך על דבריך הלא מכובדים שכתבת לאשה בגילי. שאתה יכול להיות הנין שלי. אתה אדם טוב ואוהב הבריות והתנסחותך אצילית ומכובדת. הלוואי כל הצעירים של היום היו לוקחים דוגמא מהאישיות הנעלה והנישגבת שלך. אוהבת אותך ומאמצת אותך אל ליבי. דע רק טוב בכל שתלך ותבוא מהיום ולעולמי עולמים.
    סגור
  • תראו אותה זאתי
    המקצוען 02/02/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 33
    הפוסטמה באה לפה ומרצה לאנשים חחחחח יאלללה סתמי את הפה שלך יא פאדלאאעה ותפסיקי לעשות לעצמך פאדיחות
    סגור
  • שושי זה שושו . גם ההתנסחות שלו או שלה מזכירה
    למקצוען 02/02/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    את הקבוצה ההיא של א 100
    סגור
  • לעלק מקצוען צעצוע
    ברוך 02/02/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    28 11
    נעדרת מפו שנים וחזרת אם התזמורת המטומטמת שלך של מפולות. יכול ליות שבאמת השוק יפול טקטונית אבל לפני זה יהיה עליות של עד 74 באחוז מעכשיו ואז יפול. אתה יכול להפסיד את השבעים ושמונה אחוז עליות. ודבר נוספת. תגיד לי אתה דביל. מה אתה רוצה מהבחורה הזו אתה לא יודע לקרוא שהיא מוכרת. וואלא ראש דיקט אתה מז'נון
    סגור
  • לא יפה לשקר היא לא מוכרת ולא נעליים
    ברוך אתה ה 02/02/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא פנסיונרית עם בוכטה מהצבא שמשתעשעת בכסף בשביל מה היא למדה מתימטיקה?
    סגור
  • אתה
    לברוך 02/02/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ילד נחמד וטוב לב
    סגור
  • 16.
    לא ייאמן איך שחקני נמעוף מאפסים את המדד באמצעות הבנקים
    דוד 02/02/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    איך לא פותחים חקירה על מעללי שחקני המעוף, בטוח שיש תאום בין גופים גדולים, זה יותר גרוע מהרצת מניות
    סגור
  • 15.
    מיקרומדיק
    חני 02/02/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי זוכר את מיקרומדיק היתה בשער 500 מאות לפני 8 שנים והיום היא שווה פרורים לא להתלהב שהיא עולה היום 25 אחוז הניר הזה לא שווה אגורה אני יושבת עליה 8 שנים ויקח לי עו 20 שנה אולי להחזיר את ההשקעה הסיבה שלא מכרתי כי השווי שלה אצלי 20 שח ואם אני אמכור אצטרך לשלם עמלה של חמישים שח נא לא להיתפתות לקנות אותה בכלל תזהרו ממניות ביומד עובדים עליכם אם ההודעות אני מדברת מתוך ניסיון של שנים
    סגור
  • טיסה נעימה
    ארז 02/02/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר 72 אחוזתהני
    סגור
  • נו? כבר אירגנת לנו 3 מטוסים. (ל"ת)
    לארז 02/02/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טיסה נעימה
    ארז 02/02/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר 72 אחוזתהני
    סגור
  • טיסה נעימה
    ארז 02/02/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר 72 אחוזתהני
    סגור
  • 14.
    לברוח מצמודים ולברוח ממט"ח
    אנונימי 02/02/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דעה אישית
    סגור
  • 13.
    הביקושים לקרנות שיקליות ולאגחים שיקליות
    אנונימי 02/02/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה שינוי מגמה מדהים.עליות חדות בימים האחרונים.אין כמעט ביקושים לצמודים ולדולר
    סגור
  • 12.
    כצפוי הדולר מתחיל במסע החלשות מול היורו
    אנונימי 02/02/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וצפוי להחלש גם מול השקל.
    סגור
  • 11.
    להחליט כבר ולזרז את פיתוח לויתן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ממשלת מטומטמים 02/02/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    פרוטרום
    גבר 02/02/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צפי לעלייה
    סגור
  • 9.
    לתקן מיידית את העוול הרב שנעשה למחזיקי הנייר בגבעות !
    הנהלת הבורסה חייבת 02/02/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    17 0
    אני אחד מאותם מאות ואולי אף אלפי מחזיקים שניזוקו כספית קשות שלא על פי חוק וכפי הסיבות שתוארו באתר זה כבר במשך מספר ימים! הנהלת הבורסה בוודאי ערה לטעויות החמורות שנעשו על ידה בקשר לנייר זה, כמו גם הדיווחים המטעים של הנהלת שותפות גבעות. גם אני פונה בזה עכשיו ודורש להחזיר את הנייר למסחר הרגיל בבורסה לפי השער הריאלי והנכון של הנייר שהיה לפני הדיווחים המטעים, תוך אפשרות כמובן למכור את הנייר לפחות באותו מחיר! מקווה שהנהלת הבורסה תיעתר לכך.
    סגור
  • הפתרון שלך זה שתתבע בעצמך אף אחד לא יעשה לך את
    למושקע בגוועות 02/02/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    העבודה
    סגור
  • ולבתי משפט, הנהלת הבורסה צריכה לפתור קודם את הבעיה עם
    לפני שמגיעים לערכאות 02/02/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחזיקים בנייר גבעות, אשר קופחו שלא כדין בגלל הטעיות חוזרות ונשנות של דיווחים מטעים של השותפות ובשל טעויות שנעשו ע״י הנהלת הבורסה בכך שלא עצרו את המסחר בנייר זה בזמן, למרות בקשות חוזרות ונשנות של מספר משקיעים! כמו כן, הם נזכרו להוציא התרעה רק בדקה ה - 90! לא מדובר כאן בבעיה פרטית, אלא בבעיה כללית וקולקטיבית של ציבור המשקיעים בבורסה!
    סגור
  • יש בכוונתם לתקן והאם יתקנו? כמו כן נשאלת השאלה האם לא
    נשאלת השאלה - האם 02/02/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מן הראוי שמבקר המדינה יכנס אף הוא לתמונה ויטפל בנושא? נראה לי משום מה שלא מזדרזים לתקן את העוול הרב שנעשה למחזיקים בנייר, אשר כספם והונם מושעה בינתיים מהמסחר בבורסה ונמצא כעת בשער אגורה בלבד, במקום שער גבוה בהרבה שהנייר אמור להיסחר בו לפי היושר וההגינות!
    סגור
  • 8.
    פלוריסטם
    שיודע לשאול 02/02/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אתמול פירסם תומר קורנפלד בביזפורטל מאמר שגימד במקצת את ההמלצות החמות של אקסלרון- אנאליסט הביומד על מניית פלוריסטים ותרם לא מעט לירידה בשער המניה אבל הכתב הנכבד גם נשאל אתמול מדוע הוא עצמו פירסם לא מזמן לפני כשלושה שבועות מאמר תמיכה נלהב עם המלצה חזקה מאוד מצד מה שהכתב עצמו הגדיר "מומחיצת ביומד מוערכת" -שרון די סטאפנו שאמרה שיש פה פוטנציאל אדיר- ואילו את אלקסרון שבעצם אמר את אותם דברים הכתב המזהיר מגדיר כאחד כמעט אנונימי...אני דורש תהכתב המלומד שיגיב ועכשיו...אי אפשר לזגזג כל כך מהר..גם בשגעון צריך קצת שפיות
    סגור
  • 7.
    הגז מתמר
    שפוי 02/02/2015 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני שואל את ביזפורטל- למה לא מתייחסים להודעה חיובית כמו מה שפורסם הבוקר ברדיו שנובל אנרגי הולכתל לסגור על עיסקת גז מתמר עם המצרים??? רק חדשטת רעות תופשות כותרות אצלכם? אתם צריכים להעיר בשופרות וחצוצרות את כל הפקידים במשרדי הממשלה הרדומים שיתעוררו ולא להתעסק רק בכמה אחוזים נוספים יילקחו מהטייקונים....אתם רבים על חלוקת עור הדוב..אבל קודם שיצודו אותו
    סגור
  • אותם מעניין רק הכסא בממשלה . ומה ההבדל בין
    ממשלת היהודים 02/02/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קונדום לכנסת . בקונדום נכנס רק שמוק אחד בכנסת 120
    סגור
  • 6.
    תרד ל 1100 (ל"ת)
    פלוריסטים 02/02/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 5.
    ביזפורטל אתם תמיד שליליים
    קורא 02/02/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    5 2
    גם שאתם מציגים עובדות אתם בוחרים להאיר אותם בשליליות.המשק חיובי צומח לאט אבל חיובבבבבבבבבבבי!!!!
    סגור
  • 4.
    אתם קוראים לדבר הזה בורסה.... זה בקושי זז0.01 (ל"ת)
    מאור 02/02/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    הבורסה שלנו או מדשדשת או יורדת (ל"ת)
    דוד 02/02/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    שימו לב
    יוסף 02/02/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    3 6
    המניות הרותחות היום אינסוליין במומנטום אששש לא לשכוח שהיא היתה בשער 300 היום רק 104 טאואר לפני הודעה משמעותית מדווי ורדהיל מחממות מנועים בהצלחה למחזיקים לא ממליץ רק משתף אותכם .....
    סגור
  • צודק חלקית
    ZZ 02/02/2015 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צודק לגבי אינסוליין -תיקונציק לטווח הקצר .טווח בינוני עליות.לגבי השאר לא מומלץ כרגע.
    סגור
  • קשקשן בתחת.... (ל"ת)
    ליוסף 02/02/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    נפגשות והאחת מספרת שבנה היה מועמד לכנסת