סגירה אדומה בת"א: מניות הגז חזרו למסלול נפילות - פלוריסטם צללה 9.6%

מדד המעו"ף רשם ירידה של 0.1% במחזור דליל. אינסוליין וסיליקום קפצו 10% ו-8.7% בהתאמה. יום סוער עבר על שוק האג"ח
 |  (40)
באחוזת בית
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בירידות קלות, זאת לאחר יציבות לאורך מרבית שעות המסחר. מניות הבנקים לחצו מטה יחד עם טבע ופריגו שחזרו עם פערים שליליים. מחזור המסחר היה נמוך מאוד. פלוריסטם +2.11% פלוריסטם 207.7 +2.11% פלוריסטם בסיס:203.4 פתיחה:202.2 גבוה:207.7 נמוך:202.2 תמורה:279,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 9.6% והמשיכה לרכז מחזורי ענק אחרי יומיים של ראלי מסחרר ברקע לפרסום המלצה רותחת. Bizportal ניתח היום את ההמלצות הקודמות של אותו גוף שהמליץ. לכתבה המלאה

מדד מניות הגז-נפט שקפץ 6% בשבוע החולף וקטע 13 שבועות של נפילות, חזר היום למסלול האדום עם נפילה של 2.4% בהובלת רציו יהש -0.54% רציו יהש 260.2 -0.54% רציו יהש בסיס:261.6 פתיחה:261.6 גבוה:262.6 נמוך:258.3 תמורה:3,121,104 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה 3.06% ו{אבנר יהש} שאיבדה 2.5%. לכתבה המלאה


מדד ה-S&P500 סגר היום ו' בירידה של 1.3% והשלים נפילה חודשית של 3.1%, הירידה החודשית החדה מאז ינואר הקודם (שאחרי הייתה דווקא שנה לא רעה בכלל). מנגד, מדד ה-Stoxx 600 האירופי דווקא זינק 7.2% החודש ורשם בכך את פתיחת השנה הטובה ביותר מאז 1989 (ברקע להשקת תוכנית ה-QE). נציין כי המעו"ף ירד 1.17% בינואר.

מדד ת"א 35 +0.69% מדד ת"א 35 1,577.53 +0.69% מדד ת"א 35 בסיס:1,566.67 פתיחה:1,577.92 גבוה:1,582.43 נמוך:1,576.38 תמורה:920,325,958 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.9% מדד ת"א 90 1,226.66 +0.9% מדד ת"א 90 בסיס:1,215.69 פתיחה:1,218.81 גבוה:1,226.93 נמוך:1,218.53 תמורה:257,666,878 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.35% מדד ת"א בנק 2,369.58 +0.35% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,361.38 פתיחה:2,376.41 גבוה:2,387.57 נמוך:2,369.52 תמורה:346,252,722 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -0.68% מדד ת"א נפט 1,024.98 -0.68% מדד ת"א נפט וגז בסיס:1,031.98 פתיחה:1,036.8 גבוה:1,042.97 נמוך:1,023.76 תמורה:30,278,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-454 מיליון שקלים.

המניות הדואליות העיבו. טבע ופריגו שהינן המניות הכבדות ביותר במדד המעו"ף (טבע במשקל של 10.2% ופריגו 9.8%) חזרו עם פערים שליליים של 0.16% ו-0.43% בהתאמה. כיל חוזרת עם פער שלילי של 0.2%. סיליקום צפויה לבלוט עם פער חיובי ענק - צפו בטבלה המלאה

שוק האג"ח סער. ממשלתי שקלי 0324 +0.35% ממשלתי שקלי 114.55 +0.35% ממשלתי שקלי 0324 סגירה:114.15 פתיחה:114.3 גבוה:114.58 נמוך:114.24 מחזור:206,090,760 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח גרפים ביצועים ריביות כתבות נוספות בנושא: שהינו האג"ח ל-10 שנים בישראל פתח בזינוק של עד 0.8% לתשואת שפל של 1.54% בלבד (!!) אבל לבסוף סגר בעלייה של 0.1% בלבד. לכתבה המלאה + פרשנויות - לחץ כאן

הכלכלה האמריקנית צמחה ברבעון הרביעי בקצב שנתי של 2.6% בלבד, נפילה דרמטית לעומת קצב של 5% ברבעון הקודם וגם פספוס משמעותי של ממוצע התחזיות שעמד על צמיחה של 3% ברבעון הרביעי.

מחיר הנפט זינק 7.5% ביום שישי האחרון לרמה של 47.8 דולר לאחר דיווח לפיו מספר מתקני הקידוח בארה"ב ירד באופן דרמטי (כלומר פחות היצע). לפי חברת Baker Hughes המספקת שירותים לחברות גז-נפט, בשבוע החולף מספר מתקני הפקת הנפט הפעילים רשם ירידה של 7% (במספרים זה אומר ירידה של 94 מתקנים). מדובר בירידה השבועית החדה ביותר לפחות מאז 1987 וכעת עומד מספר מתקני ההפקה על 1,223, שזה המספר הנמוך ביותר מזה 3 שנים.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    פלוריסטם צללה בגלל הכתבה שפורסמה באתר זה
    מ.א. 01/02/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני הצהריים.ללא הכתבה האפוקליפטית פלוריסטם היתה סוגרת פער ארביטראז' של 4.5%.מסכנים אלו שקנו ביום חמישי ונתקפו פניקה היום ומכרו
    סגור
  • צודק. אין שום סיבה אחרת. עובדה שהתחילה חזק למעלה. (ל"ת)
    אנונימי 01/02/2015 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    תמונת מצב מאוד ברורה. נסיון הרצה בוטה!!
    משה 01/02/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור שיש כאן הבטים פליליים. ונקווה שהעניין יחקר. מבחינת המגיבים- כל מי שנכנס לפוזיציה וספג הפסדים מנסה למזער הנזק בהתייחסות מבטלת לכתבה. זה שקוף מידי. יש לשער שבעתיד שוב יהיו המצלות של גופים אנונימיים ,ויתכן שזה אדם אחד, שינסה להריץ מניות . הזהירות מתבקשת. לגבי פלוריסטם- ההתבתאויות של המנכל/הבעלים מוכרות וכבר עשו עליהם כמה סיבובים. זה כבר פסה. יש לזכור שזו חברה ללא מוצר ,ללא מכירות , ועם הוצאות אדירות לפיתוח שצריכה לגייס כסף כל הזמן. כעת צריך להתרחק מהמניה עד שיתגבש מידע קונקרטי עליה
    סגור
  • 20.
    גל ירידות קולוסאלי
    המקצוען 01/02/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    8 5
    התרסקות התמוטטות ענק יצאה לדרך .את כל המשקיעים בבורסות בנדלן ובכלל בכל מה שזז יזמברו .נבוט על נבוט שאבארייה עלך שאבארייה מלחמה עולמית וקריסת ענק בבורסות בפתח
    סגור
  • בשם הגברת שושיקה דרחי. בהמשך לתגובה 16 שלנו.
    מזל חתוכה 01/02/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    42 1
    ואני פונה למקצוען מ 20: דבריך ידידי המלומד(אני מניחה שאתה בגיל של הנינים שלי)באו אלינו כאן והרשימו אותי. הבעיה שבאת אלינו במילים עדינות שלא מראות את חומרת הדברים העומדים להתרחש. דבריך נשמעו לי כמנגינה עדינה של כינורות בתיזמורת סימפונית איכותית. אף אתה נחמד ולא רצית ברוב חוכמתך להפחיד את הקוראים..אך היית צריך בקטע הזה של סיום הקונצרט להכות בתופים בעוצמות אדירות ולהרעיד אמות הסיפין ואף לירות בתותחים בשיא העלילה כמו הקונצרט המפורסם...אני מאחלת לך ולכולם הצלחות.
    סגור
  • 19.
    אני כה מתגעגעת לסוחר חתיך וירון ויוס ועילאי ולאחת
    דנה 01/02/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שמבינה ויופיטר ושלי ולשור זועם ולמעוז ולאנונימי ועוד רבים ובבר וזקן חכם ו א ואמיר ולעצבני איפו כולם לעזאזל
    סגור
  • דנה קמה . לקשקש שטויות . מתגעגעת או סתם מברברת (ל"ת)
    דנה נמה 01/02/2015 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה ראויה
    המפציץ 01/02/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם הפסידו את התחתונים בשוק המווסת על ידי נוכלים
    סגור
  • 18.
    מדדי כל המניות
    חני 01/02/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה הבורסה שלנו גוססת היא חיה על אינפוזיה אם תבדקו את כל המניות בבורסה תימצאו על קצות ההאצבעות מניות שהרויחו אפילו טבע שעלתה השנה נכון להיום דרכה במקום היא הגיע לשערים שהיתה לפני שמונה שנים מי שמרויח בבורסה אלו רק כותבי האופציות הם עושים הכי הרבה כסף ואם יש מניות ביומד שעולות בקצב מטורף הבעלים עוקצים אתנו לאחר העליות הם הולכים לגיוס כספים וטוחנים את המניות לאגורות המסקנה ליברוח גם בהפסד ולהשקיע בחו'ל הכי בטוח כי הבורסה שלנו היא בורסה של גנביםםםםםםםםםםםםם
    סגור
  • תודה על הבקיאות
    יוסי 01/02/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מיניה ולא מקצתיה
    סגור
  • 17.
    מחזור מסחר של קיוסק (ל"ת)
    חיים 01/02/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לחיים
    חיימון 01/02/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ארטיק שוקולד..וניל..תות..מי רוצה..אני הולך..לא נשאר..אני הולך..
    סגור
  • 16.
    הרא"לשית של הגברת שושיקה דרחי. התבקשתי למסור.
    מזל חתוכה 01/02/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    188 11
    1)שבוע טוב ומבורך לכוווווולם. 2)אוי וואאיי וואי או אוי ואבוי.. 3)שהמצב קשה..שהמצב לא טוב..נכתוב מכתב לרבי שבפלך מוגילוב... 4)ומאיתנו הגברת דרחי שושנה ומזכירתה האישית לענייני טאקטיקה ואיסטראטגיה של ניתוחים למערכות ופעילויות מסובכות הגברת מזל חתוכה. אנו מוסרות אהבתנו לציבור וממשיכות להזהיר. שושי מודיעה קבל עם ועדה שהיא ממשיכה בדיוק בתלם. שבוע טוב.
    סגור
  • 15.
    פלוריסטם
    יודע דבר 01/02/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    7 16
    ביזפורטל לא יודעים לפרגן......את המלצת הקניה של חברת המחקר אקסלרון(והיא לא אנונימית כמו שטועכנים כאן בכתבה) פירסמו לראשונה בגולובס שבוע שעבר ורק אחר כך זה התפרסם בביזפורטל..להזכירכם עוד בתחילת ינואר פורסם בביזפורטל הכותרת הבאה:" אנאליסטית הביומד המוערכת שרון די סטפאנו מסמנת עבור פלוריסטם שוק בעל פוטנציאל אדיר וביקוש חד מצד חברות הפארמה הגדולות.....פלוריסטם מתקרבת לפתרונות בתחום האימונותרפיה"(תמר קורנפלד מ-6 ינואר 2015)......אז ביזפורטל..תתאפסו....תדעו גם לפרגן
    סגור
  • המלצה רותחת
    ללא 01/02/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או שתבדקו מי המליץ לפני שאתם מפרסמים את ה"המלצה הרותחת" ולא תחזרו עליה כתוכי. גם עיתונאים כלכליים אמורים לבדוק לפני שהם מדווחים, בדיוק כמו עיתונאי חדשות.
    סגור
  • 14.
    - המשך - למה ומדוע איפשרתם לנייר גבעות להמשיך ולהיסחר
    לכבוד הנהלת הבורסה 01/02/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבורסה לאחר שני דיווחים מטעים כאלה של הנהלת השותפות והדירקטוריון שלהם!!!??? למה ומדוע נזכרתם לפתע להוציא הודעה לציבור כי הנייר עומד בפני השעיה רק בדקה התשעים כאשר הנייר כבר צנח לשער 1.4 ולא היה כבר ניתן למכור אותו ביותר ממחיר 1 , עקב צניחה של כארבעים אחוז כבר בו ביום בעטיה של הודעת האזהרה שלכם !!?? איפה הייתם עד אז ומדוע גרמתם ואתם גורמים עדיין למחזיקים בנייר נזקים כספיים עצומים !!!??? הינכם חייבים על פי החוק לפצות מיידית את כל המחזיקים בנייר ולהחזיר את הנייר לשער האמיתי וההגון שבו הוא צריך להיסחר בבורסה!!
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    המשך - למה ומדוע לא עצרתם גם בהמשך את המסחר בגבעות
    לכבוד הנהלת הבורסה 01/02/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר יצא דיווח לא ברור ומטעה בפעם נוספת לגבי דליפה שנתגלתה במגד 6, כאשר לא נמסרו שום פרטים לגבי מהות הדליפה, כמו לדוגמא מה דלף שם? נפט? מים? או דברים אחרים, הרי ברור שיש הבדל מהותי כאשר מדובר על דליפת נפט למשל, שאז הדבר יכול אולי ללמד על כמויות נפט גדולות שדלפו, לבין דיווח שלילי מאד!! - הרי עד היום לא ניתנו שום הסברים או הבהרות על ידי הנהלת השותפות גבעות, זאת למרות שהוובטח על ידם בדיווח כי יימסרו פרטים נוספים בהמשך! למה ומדוע
    סגור
  • 12.
    למה ומדוע לא יצא/ יוצא עדיין שום דיווח מהנהלת גבעות ???
    לכבוד הנהלת הבורסה 01/02/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה ומדוע נתתם לנייר זה להיסחר בבורסה כאשר הנהלת השותפות בגבעות הטעתה את המחזיקים בנייר בדיווחים לא ברורים ומטעים בדבר תגלית פטרוליום משובח (נפט נקי) שפרץ במהלך קידוח מגד 6 (כמות משמעותית)! למה ומדוע לא עצרתם כבר אז את הנייר וגרמתם לאנשים לקנות את הנייר במחיר גבוה מתוך אשליה כי מדובר בבוננזה רצינית, כפי שגם אני הוטעתי וגם עוד אלפי משקיעים אחרים??? למה ומדוע לא עצרתם את המסחר. -
    סגור
  • מקורב :מישכנו את מגד 5 לטובת הבנק כי לא הסכמתם להנפקה (ל"ת)
    משה 01/02/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • להנהלת הבורסה !! מה הקישקוש: כי לא הסכמתם להנפקה ??
    למקורב - הפניה היא 01/02/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה שייך לנושא כאן?! נעשתה כאן הטעיית משקיעים לאורך מספר חודשים והנהלת הבורסה מתוקף תפקידה היתה חייבת לעצור את המסחר מזמן ולדרוש מהנהלת השותפות מתן הסברים ברורים לציבור! משלא נעשה כן והמסחר לא נעצר בזמן, נגרם נזק כספי גדול ולא צודק לציבור המחזיקים בנייר! כל אלה שהחזיקו בנייר זה וממשיכים עדיין להחזיק בו, חייבים לדעתי להיות מפוצים כראוי וכפי המגיע להם על פי החוק.
    סגור
  • מתי אתה תובע אותם? חבל לחכות לך לעורך דין
    אז???? 01/02/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ותתבע אותם. לכתוב פה לא יביא לך את הישועה שאתה מצפה לה או תאגד מספר משקיעים ותפנו יחד לבית משפט או תפנה לבד במדינתנו הכל נגמר בפשרה כי לשופטים אין כוח וחשק וזמן להחליט אז הם יציעו לך פשרה עדיף מכלום לא? מה אתה צריך אומץ??
    סגור
  • ולהסיט את נושא הפגיעה במחזיקי גבעות? הנהלת הבורסה
    למה אתה מנסה לטייח 01/02/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חייבת לטפל מיידית בתיקון העוול הרב שנעשה למשקיעים הרבים ופניה/דרישה לתיקון מיועדת אליהם ולא אליך! כל אחד מהמחזיקים הרבים בנייר זה נפגע וניזוק כספית קשות באופן לא חוקי בעליל והנהלת הבורסה חייבת ונדרשת לתקן את המעוות בהקדם האפשרי! זה לא עניין לתביעה אישית, אלא לתביעה קולקטיבית של ציבור הנפגעים אם ובמידה העניין לא יפתר. ניתן גם לפנות כמובן למבקר המדינה במידת הצורך.
    סגור
  • 11.
    תראפיקס ביו עולה חזק לפני הפתיחה
    אנונימי 01/02/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אחרי שירדה 97% בשלוש שנים נקווה שמשהו חיובי סוף סוף מתפתח.
    סגור
  • 10.
    פלוריסטם לפני זינוק מטורף!!!
    מאיר 01/02/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    4 10
    הודעה מטורפת בדרך
    סגור
  • חבל סתם להתאכזב
    יוסי 01/02/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד כשעלה עלה בפעם אחד חזק ואז ירד מייד
    סגור
  • 9.
    המניות הרותחות היום
    שימו לב 01/02/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אינסוליין פלוריסטם מדווי ורדהיל בהמשך היום הצלחות למחזיקים
    סגור
  • בדיוק על המניות האלו כתוב בגוף הכתבה אז אין חידוש אצלך (ל"ת)
    אנונימי 01/02/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לביז
    המפציץ 01/02/2015 08:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביציבות או בירידות? השתמשתם בכל האופציות שהארבטראז 0.5 עליות לא יהו בפתיחה
    סגור
  • 7.
    אם כבר אז פער שלילי של -0.05% ולא -0.5% (ל"ת)
    אז 01/02/2015 07:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    בורסה מנומנמת
    עופר 01/02/2015 07:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כרגיל הדשדוש ימשיך במעוף,סקטור הגז יעלה עוד 3 אחוזים השבוע.אין הרבה מניות מעניינות.
    סגור
  • 5.
    Razio ????????40
    Razional 01/02/2015 02:37
    הגב לתגובה זו
    1 9
    Razio ????????40
    סגור
  • 4.
    איך ארביטראז חצי אחוז למטה.?
    דוד 01/02/2015 02:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הארביטראז אפילו חיובי, משאלת לב של ביזפורטל
    סגור
  • הבקבוקים של שרה
    שמעון 01/02/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפיד העלה את מחיר המשקאות ב80 אחוז בכדי לנפח את הוצאות של שרה וכרגע אין לו איך להשמיץ את נתניהו אז שולף את נושא המשקאות אבל אם המחיר של המשקאות לא היה מתייקר אז הוצאות המשקאות היה אפילו נמוך משנים קודמות אז רק ביבי לשלטון
    סגור
  • 3.
    מחר יפתח בירידות ונסיים בירוק בהיר
    אמיר 01/02/2015 00:48
    הגב לתגובה זו
    3 11
    השחקנים בשוק לא יתנו לשוק לרדת
    סגור
  • 2.
    מניות חמות עד רותחות !!!!
    אופטימי 01/02/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    3 16
    אופקו, פלוריסטם, סיליקום....טיסה נעימה :-)
    סגור
  • להיט השנה לא לשכוח (ל"ת)
    בונוס 01/02/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • אוגי תפסיקי להריץ
    שושי 01/02/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאס........
    סגור
  • מעוניינים בהרצה כי הם נמצאים שם בפנים
    בהרצה 01/02/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל עניין של אינטרסים גדולים
    סגור
  • פלוריסטם אמורה לעלות ב700 אחוז אחרי ההודעות
    אורי 01/02/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 8
    פלוריסטם אמורה לעלות ב700 אחוז בזמו הקרוב!!!
    סגור
  • 1.
    אידיבי (ל"ת)
    רק אידיבי פיתוח 01/02/2015 00:19
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור