מרגיז: בזמן שמחיר הנפט נחתך החודש בכמעט 20%, תראו בכמה יוזל לכם הדלק

משרד האנרגיה מפרסם היום את ההוזלה הצפויה במחיר הדלק בתחנות החל ממוצ"ש הקרוב, וזאת ברקע לקריסת מחיר הנפט
 |  (54)
משאבת דלק, צילום: Getty images Israel
מחיר הדלק ממשיך לרדת, אבל בשיעור מתון מהציפיות. משרד האנרגיה מפרסם היום כי במוצ"ש הקרוב יעודכן מחיר המקסימום של הדלק בתחנות ל-6.08 שקלים, כלומר הוזלה של 19 אגורות (ירידה של 3.03% בלבד). נציין כי בחודש האחרון רשם מחיר הנפט ירידה של 18%. כלומר מהנפילה החודשית במחיר הנפט, הציבור בארץ רואה פירורים.

זה גם בגלל ההתחזקות בדולר מול השקל (כ-2.5%) אבל בעיקר בשל העובדה שהנפט זה ממש לא המרכיב העיקרי במחיר הדלק. לכתבה בעניין - לחץ כאן

ועדיין, ההמחיר הנוכחי של הדלק הוא הנמוך מזה 5 שנים ובסה"כ ירידה של 20% מאז יוני האחרון. נציין כי באותו הזמן מחיר הדלק בארה"ב (ממוצע כלל ארצי) נפל ב-45% ל-2.04 דולר לגאלון (שזה 2.15 שקל לליטר).

מחיר הנפט בחודשים האחרונים

תגובות לכתבה(54):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    נו זה בסדר! אנחנו כבר רגילים שדופקים אותנו מאחור (ל"ת)
    רוקי 30/01/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    עוד מעט יספרו לנו שבהפרש יממנו את כיפת ברזל
    כיפת ברזל 30/01/2015 01:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד כמה התנחלויות ועוד תיקצוב לישיבות ואנה ערף
    סגור
  • 39.
    נו מה הפלא? מדובר ברמאים ממשרד האוצר מה חדש?
    סאם אם אמו 30/01/2015 00:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו אותם נוכלים שלא מאפשרים לגלם מגן מס על פוזיציות הפסדיות בקיצור קרימינלים יושבים במשרד האוצר וההוכחה אותו קרימינל שיצר תקנות תרמיתיות בית המשפט שלח אותו לעבודות שרות. יור הוועדה התרמיתית וועדת גנבוביץ
    סגור
  • 38.
    אל תמלאו דלק תעשו שביתה מגיעה הנחה הרבה יותר גדולה
    אורנה כהן 29/01/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שזה לא נוח ולא כייף אבל תעשו שביתה אל תמלאו דלק 24 שעות ותראו שיורידו יותר אבל אם מתלוננים וממשיכים עם הזרם ומקבלים את הגזרות כפי שהם אז מנצלים את חולשתכם חישבו על זה
    סגור
  • 37.
    לפני רבע שעה שילמתי 2.24 דולר ל 4 ליטר( 2.20 שקל לליטר) (ל"ת)
    from LA avner 29/01/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ועם מה תיסע לעבודה? תדלק עם שתן של אנשי האוצר?
    רישעות המיסים 30/01/2015 00:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מצחיק אתה תשלם לנו מחיר מפולפל ואנחנו נזנבר אותך והעיקר שאחנו מקבלים דלק מהעבודה על חשבונך יא פראייר שכמוך עם הצעות ההזויות
    סגור
  • 36.
    השמאל יהרוס את כלכלת ישראל
    דעה 29/01/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 12
    אסור להצביע לשמאל...
    סגור
  • פשוט ביבי שיקם אותה
    ע. 29/01/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אידיוט
    סגור
  • מי בדיוק בשלטון בעשור האחרון ? (ל"ת)
    לטוקבקיסט בתשלום 29/01/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • חחח. עוד לא הבנתה שהליכוד ממשלת מיסים
    אנונימי 29/01/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ממשלה שודדת אזרחיה..
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    פריירים
    אורן 29/01/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    איך יממנו את כל המושחתים,החרדים והמתנחלים? כולנו משלמים את המחיר
    סגור
  • 34.
    גונבים אותנו! (ל"ת)
    אני 29/01/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 33.
    ביבי ושרה הביתה
    א. 29/01/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    12 1
    תמשיכו להצביע ביבי טוב לכלכלה ולביטחון.
    סגור
  • 32.
    ביבי לוקח מכיסנו 4 ש"ח לכל ליטר - שיהיה לביזבוזים
    בארה"ב ליטר 2 ש"ח 29/01/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הכל מוקדש ליו"ש, לשטחים, לחרדים ולמקורבים. להם לא איכפת מה מחיר הדלק, יש להם רכבים צמודים על חשבננו.
    סגור
  • 31.
    מבחינת % מהשכר נטו - החסכון של הישראלי משמעותי יותר
    תעשו חישוב 29/01/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אמנם האמריקאי חוסך 2 שקלים לליטר והישראלי רק 1.5 שקל אבל המשכורת פה קטנה ב-ה-ר-ב-ה
    סגור
  • אם יש הרבה כסף אפשר גם לחסוך הרבה ,הנה יש הנחה על
    בא 29/01/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יגואר ,10 אחוז ,אתה קונה וחוסך איזה 70 אלף שקל ,איזה יופי .
    סגור
  • אתה בטח חבר מרכז (ל"ת)
    מואזין 29/01/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 30.
    נו באמת, מה הטרוניות והטענות? איך לדעתכם...
    עופר 29/01/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יממנו את הנהנתנים בשילטון? איך יממנו תוספות שכר לח"כים המסכנים שמרוויחים שכר מינימום? איך יממנו שכר מופקע למנכ"לים? את נהנתנות ראה"מ ואשתו?
    סגור
  • 29.
    מחירי הנפט והדלק
    אריה 29/01/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 7
    כתבה של כותרות פופוליסטיות. נכון איפו שהוא נאמר שמחיר הנפט הוא רק חלק ממחיר הדלק, אך הדגש הוא בכל זאת על מחיר נפט. השוואה עם ארה״ב אינה רלוונטית כיוון שבמדינה הזאת - מפיקת הנפט הגדולה בעולם - כמעט בכל מקום מחירים שונים. צריך להשוות עם אירופה, איזור ללא נפט משלו. אחרת זאת עוד כתבה טפשית (ואולי במטרה לנגח את הממשלה בתקופת הבחירות).
    סגור
  • 28.
    בגרמניה ליטר עולה 1,1 יורו (ל"ת)
    אייל 29/01/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    חוצפה של המדינה לא רק שלא מוזילים את הדלק אלה גם
    שלמה מעוז 29/01/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בתחבורה ציבורית לא הייתה הוזלה של אגורה אחת מאותו יום שחבית נפט עלתה 110 דולר לא באוטבוסים לא ברכבת ולא בתעופה ממש שוד של הציבור לאור היום איפה ההוזלות בשינוע הימי אני במקרה יצא לי לשוט בקרוז לפני שנה וקצת היום בדקתי את אותו הקרוז והמסלול המחיר הכפיל את עצמו איך יתכן? גם היבואנים והסוכנים שודדים את הציבור התמים וחבל נפט זול הוא מנוע צמיחה אדיר למשק אם ישתמשו בו נכון
    סגור
  • 26.
    כבוד השר גודי וסילבן אין זמן לטפל במחירי הדלק והמים (ל"ת)
    מןצצי דםכבוד השר גוד 29/01/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 25.
    פעם היה חזיר קטן ... היום החזיר גדל
    מסתכל מלמעלה 29/01/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לפני הרבה שנים (קום המדינה) המיסים על עבודה היו נמוכים... והמדינה הייתה זקוקה להרבה כסף כדי להתאושש... אך היא חשבה שהאדם העובד הוא חשוב יותר...לאט לאט המדינה גדלה התבססה ... וראתה שאפשר לקחת מיסים ללא מגבלה... התאבון גדל - ומעולם לא הורידו את המיסים...אותו דבר קורה בכל פינה בארץ... החזיר צריך יותר... - כי הוא גדל ... ולא מבין על מה מדברים איתו... מחיר הדלק ירד ... את מי זה מעניין... (אומר החזיר)... זו הזדמנות להכניס את היד ולקחת עוד ועוד ועוד...(ידים ארוכות יש לחזירים, מולם עומדים אנשים "קטנים" עם כיסים קטנים)
    סגור
  • פעם היתה מפא"י
    גיא 29/01/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היום מפלגת השלטון היא מפלגת העם למען העם.....
    סגור
  • 24.
    מווווו אמרה הפרה ושלשלה עוד ועוד כסף לקופת המדינה.
    קורמורן 29/01/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מילא שאנחנו משלמים עוד ועוד. הבעיה היא שאחרים נהנים מהכסף הזה. רשימה ארוכה של טפילים, "אנשי שלומנו", נבחרי העם וגם כאלו שלא נבחרו אבל סמוכים לצלחת
    סגור
  • 23.
    תודה על זה שאתם מתדלקים בזכותכם בניתי ארמונות
    שייח עלי 29/01/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במיליארדי דולרים
    סגור
  • 22.
    באמת איפה סילבן
    סילבי 29/01/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לא רק בנושא הדלק הוא ממלא את הפה מיים..מה עם סקטור הגז שתקוע כשכל הפקידים למינהם וקשקשנים שלא מבינים תוקעים מקלות בגלגל הפיתוח?אדון סילבן..אתה שר.....אתה שר האנרגיה והתשתיות..ולהזכירך שכל השמות והתאירם למשרד שלך זה לא שלט שרשום על דלת הכניסה שלך
    סגור
  • 21.
    ביזיון
    מוטי 29/01/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה עושים לעזאזל !!! ?איך מארגנים חרם צרכנים ? והפגנה נגד מדיניות הממשלה ? לא מעניין אותם כי נוסעים על חשבון הציבור !!!
    סגור
  • 20.
    איפה סילבן??
    אזרח קטן 29/01/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סילבן???? מה...אתם לא יודעים איפה הוא??? הוא עם ג"ודי בפולין....מה לו ולשואה??שהוא ייצג אותנו שם??? הי...הלו..שר האנרגיה והבבל"ט- איפה אתה כ שצריך אותך?????אגב...בקרוב ניראה אותו הרבה באסי]ות בהן יצעק אני ואני ואני...מי אמר שהוא נחשד בשידול נשים??יש הוכחה שהוא זכאי כי הוא אימפוטנט
    סגור
  • 19.
    ...לפחות היה חוזר הכסף לאזרחים.....
    אורי 29/01/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היו בונים בית חולים, היו מעלים את רמת החינוך , היו מורידים מחירים על טיטולים, מטרנה , לחם ..... אבל את הכסף שלנו מליארדים שופכים על עצמם ואלה ששומרים על התחת שלהם .....
    סגור
  • 18.
    גלידה של שרה
    תושב ביבילנד 29/01/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    10 שנים של ביבי=2000000 בקו העוני
    סגור
  • 17.
    שודדים
    מתעצבנת 29/01/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אין לי מספיק מיליןם לתאר את שאט הנפש כלפי םי שהחליט על ההוזלה של כ..שלושה..(!) אחוז כשבעולם ההוזלה היא יותר מעשרים אחוז..סתם עלה תאנה או כיסוי תחת או מיני חוטיני לקוקסינלים שיושבים שם במרד האוצר או משרד ראש הממשלה - ומנצלים את העובדה העגומה שלשחק במחיר הדלק זה המס הכי קל לביצוע ולא מצריך חקיקה...גועל נפש
    סגור
  • אכן שודדים, אבל קיימת נוסחה לחישוב הדלק ואני דורש
    איציק ר 29/01/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסום שיטת החישוב( הנוסחה) שגם באירופה מחושב לפיו הדלק לצריכה. לחשוב שישנם תרופות שלא נכנסו לסל ומאידך מקבלים גופים ציבורים תקציבי מדינה ללא צורך..............
    סגור
  • 16.
    מחיר הדלק
    יצחק כהן 29/01/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמה שהם זריזים בהעלאת מחיר ! אבל בהוזלה הם מתמהמהים !
    סגור
  • ברור למה שנפסיד כל עוד יש טיפשים ששורפים דלק כמו מים
    טיקוני הדלק 29/01/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נמשיך לעשות קופה עליהם.
    סגור
  • 15.
    אולמרט
    ההוא 29/01/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה אולמרט אשם
    סגור
  • 14.
    המון עובדי מדינה שאוכלים מחרבנים ולא עובדים ,רשות האגרה
    בא 29/01/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    והשידור ניסגרה עי ביבי ,ביבי שכולכם נגדו עושה גם דברים טובים .
    סגור
  • 13.
    מה עם הגז ?
    יוסי 29/01/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כן זה באמת מרגיז. אבל יותר מרגיז זה שבזמן שמחיר הנפט ומוצר יורד, מחיר הגז לבישול נותר כמעט ללא שינוי ! יש כאן משהו שאנחנו לא יודעים ?
    סגור
  • ק ר ט ל י ם ....... מה אכפת לממשלה
    עודד 29/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה יותר תשלום כך יותר מע"מ בשביל הגניבות החוקיות שלהם.
    סגור
  • 12.
    אל תשאלו מה המדינה עשתה לכם, תשאלו את עצמכם מה אתם יכול
    מקס הזועם 29/01/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צמצמו את צריכת הדלק שלכם בצורה דרסטית, עקב זאת ירדו הכנסות המדינה ממיסים בצורה מדאיגה שתגרום לפניקה במשרד האוצר ואז אולי גם יבינו שם שמיסוי דרקוני של הדלק דווקא משיג מטרה הפוכה וגורם לירידה בהכנסות המדינה ממיסים.
    סגור
  • 11.
    אל תשאלו מה המדינה עשתה לכם, תשאלו את עצמכם מה אתם יכול
    מקס הזועם 29/01/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    צמצמו את צריכת הדלק שלכם בצורה דרסטית, עקב זאת ירדו הכנסות המדינה ממיסים בצורה מדאיגה שתגרום לפניקה במשרד האוצר ואז אולי גם יבינו שם שמיסוי דרקוני של הדלק דווקא משיג מטרה הפוכה וגורם לירידה בהכנסות המדינה ממיסים.
    סגור
  • גם על הדיור אמרו את זה ומה קרה.?? אנשים דואגים רק לעצמם (ל"ת)
    אזרח 30/01/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ואל תשכחו לשלוח את ביביהו הביתה בבחירות הקרובות (ל"ת)
    מקס 29/01/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 10.
    כולנו מתדלקים מיסים לא דלק
    big bear 29/01/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הגיע הזמן להתעורר.מתדלקים מס (דלק)אוכלים מס (אוכל)גרים במס (דירה)משלמים לעיריה מס (ארנונה)שותים מס (מים)לומדים מס (אוניברסיטה)
    סגור
  • 9.
    מדינה שפלה
    ירון 29/01/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    16 2
    בא לי להקיא על המדינה האת ועל מי שעומד בראשה איכס לברוח מכאן וכמה שיותר מהר עם ישראל זה העם הכי פראייר בהיסטוריה של העמים עברנו שואה ועכשיו עושים לנו שואה כלכלית בארץ שלנו אי אפשר לחיות בכבוד
    סגור
  • אצלנו לא ירד מחיר הדלק. אפילו הועלה מחיר החשמל 7.5% (ל"ת)
    ירדני 29/01/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    ביביכס
    jr 29/01/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה הדוגמה איך ממשלת נתניהו עושקת את העם רציתם ביבי קיבלתם זיבי
    סגור
  • 7.
    גנבים
    סג 29/01/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    13 1
    איזה דוגמה יפה המדינה נותנת לנו הנפט ירד ב3 חודשים 71% כלומר 2.98שקלים לליטר.ומה לוקחים בתחנות 6.09 שקל לליטר אין פלא שכול יום פרשה של גנבים מתגלה כאן
    סגור
  • 6.
    חרם על הדלק
    מכבי נתניה 29/01/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לא לקנות דלק ללכת ברגל מדינה של גנבים
    סגור
  • 5.
    מי גוזר את הקופון? (ל"ת)
    יצחק 29/01/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    לייבא דלק לבד (ל"ת)
    שועלי 29/01/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 3.
    נפוליון ושטינניץ אחרים למחיר לא להצביע לפיד ולא ליכוד (ל"ת)
    שועלי 29/01/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    אדישים
    אדישים 29/01/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    17 0
    איפה אזרחי המדינה ממה שקורה , משלמים כמו עדר וצועקים לענייני פוליטיקה כמו עדר , ממש אבסורדי
    סגור
  • 1.
    פחות הוצאות לממשלה=פחות מסים
    אלי שני 29/01/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    14 1
    יש הרבה מאד ישראלים שפועלים בהצלחה להגדלה משמעותית של הוצאות הממשלה. את המחיר אנחנו מרגישים גם בתחנת הדלק.
    סגור