סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, מי המניה שהקפיצה את ת"א-75?

הבורסות באירופה מאבדות עד 1.8%. בת"א בזק מחקה ירידות של 2.5% וסגרה בירוק בהיר. פרוטרום עלתה 2.6%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, זאת על רקע הירידות החדות באירופה (ה דאקס +0.46% דאקס 13,183.53 +0.46% דאקס סגירה:13,123.65 פתיחה:13,131.41 גבוה:13,183.83 נמוך:13,079.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נופל 1.7% אחרי 8 ימי עליות רצופים). הראל השקעות ואלוני חץ שהינן במקום השני והשלישי מבחינת משקל במדד ת"א-75 קפצו ומשכו את המדד מעלה. רציו יהש +2.2% רציו יהש 228.1 +2.2% רציו יהש בסיס:223.2 פתיחה:223.9 גבוה:229 נמוך:222.5 תמורה:5,790,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 7.6% ומשכה מעלה את מדד הגז-נפט.

מדד ת"א 35 +0.19% מדד ת"א 35 1,463.22 +0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:723,877,992 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.17% מדד ת"א 90 1,069.22 +0.17% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,070.34 נמוך:1,068.08 תמורה:149,692,989 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.46% מדד ת"א בנק 1,850.77 -0.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,861.56 נמוך:1,847.27 תמורה:149,249,976 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז +0.2% מדד ת"א נפט 894.27 +0.2% מדד ת"א נפט וגז בסיס:892.46 פתיחה:892.03 גבוה:900.11 נמוך:889.57 תמורה:30,337,201 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר 1.25 מיליארד שקל כאשר בזק ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק - 110 מיליון שקלים.

בעולם עיני המשקיעים נשואות לארה"ב שם מתקיים מפגש של יומיים של הבנק הפדרלי. ביוון ממתינים לראות האם ראש הממשלה החדש יממש את איומיו מהימים שבהם היה באופוזיציה וברוסיה המצב מחמיר - סוכנות הדירוג S&P: הורידה את האג"ח של רוסיה לדרגת זבל.

בגזרה המקומית: אמש החליט בנק ישראל כצפוי להשאיר את הריבית בגובה של 0.25%. כלכלני הבנק מזהירים כי "קצב נטילת המשכנתאות החדשות ממשיך להיות גבוה מאוד".

שוקי ההון בעולם

המסחר בבורסות במזרח הרחוק מתנהל במגמה מעורבת על רקע המגמה החיובית אמש בוול-סטריט. הבורסה בשנחאי שבסין ירדה 0.9% ומדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג נחלש ב-0.4%. מנגד - מדד הניקיי שביפן זינק ב-1.7%.

המסחר בניו-יורק ננעל אמש במגמה חיובית: מדד הדאו-ג'ונס עלה 0.03%, מדד ה-S&P 500 התחזק 0.26% והנאסד"ק טיפס 0.29%. מחיר הנפט ירד 1.1% ל-45 דולרים לחבית ומחיר הזהב ירד ב-1% ל-1,280 דולרים.

אתמול בתל-אביב

המסחר בבורסה בתל-אביב ננעל אתמול (ב') ביציבות עם נטייה לעליות שערים: מדד המעו"ף התחזק ב-0.06% לרמה של 1,460.44 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 1.25%, מדד הבנקים עלה ב-0.9%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.

מניות במרכז

סקטור האנרגיה מרכז עניין לקראת החלטת פרופ' דויד גילה לגבי מונופול הגז "תמר-לוויתן". אתמול ירדו ניירות הערך בתחום בשיעור חד:
רציו יהש +2.2% רציו יהש 228.1 +2.2% רציו יהש בסיס:223.2 פתיחה:223.9 גבוה:229 נמוך:222.5 תמורה:5,790,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{אבנר יהש}
דלק קידוחים יהש +0.57% דלק קידוחים 980.5 +0.57% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:974.2 גבוה:988 נמוך:967.1 תמורה:12,367,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:

מניית טבע +1.6% טבע 5,852 +1.6% טבע בסיס:5,760 פתיחה:5,800 גבוה:5,920 נמוך:5,605 תמורה:79,251,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לרכז עניין רב לאחר שאתמול פורסמה המלצת "מכירה" למניה , לראשונה מזה שנים רבות.

דלק קבוצה +2.38% דלק קבוצה 52,450 +2.38% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:51,230 גבוה:52,920 נמוך:50,990 תמורה:16,335,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על מכירת השליטה בחברת ה הפניקס -1% הפניקס 1,791 -1% הפניקס בסיס:1,809 פתיחה:1,809 גבוה:1,822 נמוך:1,791 תמורה:1,610,869 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לפי ההון העצמי של חברת הביטוח - כלומר פרמיה של כ-40% על מחיר הבסיס הבוקר.

חברה לישראל -0.35% חברה לישראל 60,340 -0.35% חברה לישראל בסיס:60,550 פתיחה:60,980 גבוה:60,980 נמוך:59,830 תמורה:7,500,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תפחית בדוחותיה הכספיים 400 מיליון דולר בגלל המהלך ליצירת החברה המפוצלת - קנון +3.51% קנון 7,255 +3.51% קנון בסיס:7,009 פתיחה:6,955 גבוה:7,291 נמוך:6,949 תמורה:2,645,965 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

כן פייט ביופרמה -1.12% כן פייט ביו 229.3 -1.12% כן פייט ביופרמה בסיס:231.9 פתיחה:230 גבוה:234.3 נמוך:225.3 תמורה:240,717 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת לאחר שדיווחה על תוצאות ניסוי פרה קליני. שיפור של 118% בתפקוד מיני בתרופת ה-CF602.


תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    בורסה מושחתת ומווסתת באופן קבוע .גועל נפש (ל"ת)
    דוד 27/01/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    שימו לב לטאואר בניו-יורק (ל"ת)
    מגדל העמק ירוקה 27/01/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    מאת מנהל בנקאי בדימוס: מקווה שתראה תגובתי זו + 21
    למר קורנפלד הנכבד 27/01/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותואיל אולי לצאת בכתבה על הנושא הכואב והמרגיז הזה של קיפוח המחזיקים הרבים בנייר גבעות. ברצוני להבהיר בזה כי אינני חבר באף פורום של גבעות וכי אינני מכיר אף אחד מהם, כמו גם שאינני מכיר אף אחד מחברי ההנהלה או הדירקטוריון של השותפות. בתור מי שמוחזק בנייר זה ומופסד עליו רבות כתוצאה מהטעיות מתמשכות של הציבור ע״י השותפות בהודעות מטעות, סתומות ולא ברורות, אני חשוב כי טובת הציבור מבקשת ממך לשפוך אור על המצב ולהביא לפיצוי המשקיעים בהקדם. לא ייתכן לדעתי כי הנהלת השותפות תטעה באופן אינטנסיבי את הקוראים ותוציא דיווחים לא ברורים ומטעים לציבור, כמו לדוגמא הדיווח על מציאת נפט משובח וכמותי במהלך מגד 6, דיווח מטעה מאד לדעתי אשר הטעה אותי באופן אישי וגרם לי להשקיע סכום די ניכר בנייר. הנהלת הבורסה או הרשות לני״ע היו צריכות לדעתי להפסיק כבר אז את המסחר בנייר ולא לתת לו להידרדר לשער 1 ולהגיע להשעיית הנייר מהמסחר הרציף בבורסה בגין עילה זו. כמו כן לדוגמא, הדיווח האחרון המטעה של השותפות בדבר דליפה, בו לא דווח לציבור מאומה על מהות הדליפה, מה דלף, זמן התיקון המשוער, עלות וכדומה, כמו גם ההבטחה למסור עידכון
    סגור
  • המשך - בהמשך לגבי הדליפה, עדכון אשר לא נמסר עד כה! אני
    למר קורנפלד הנכבד - 27/01/2015 20:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סבור שמות ואולי אף אלפי מחזיקים תמימים בנייר (כמוני למשל), לא יכולנו לצפות כלל כי הנייר עלול להתרסק משער 13 לערך בשיאו עד להגעה למצב של שער 1 ולהשעיה מהמסחר בגין עילת שער אגורה! אני סבור בנוסף כי הנהלות הבורסה ו/ או הרשות לני״ע שגו אף הןקשות בכך שלא התריעו והזהירו את הציבור בזמן ! לו היתה ניתנת התרעה מתאימה על ידם במועד, עוד לפני מספר חודשים כאשר השותפות דיווחה דיווח מטעה מאד על תגלית נפט משמעותית ומשובחת כאמור במגד 6 (פריצת נפט משמעותית) מבלי למסור יותר פרטים בנושא ולהעשירו כה מעורפל וכה נוטה לתקוות, הרי שמחזיקים רבים היו נמנעים מלרכוש את הנייר, מה עוד שהם היו חייבים לדעתי לעצור את המסחר כבר אז ולא להמתין עד לדקה ה-90 ולהוציא אזהרה כאשר הנייר עמד כבר בשער 1.4 והאזהרה אף גרמה לקריסה נוספת של כ- 40% עוד בו ביום! אני פונה אליך בזה ומבקש כי תנסה לשפוך אור על הנושא בכדי שהנייר ימשיך להיסחר בבורסה בהקדם האפשרי במחירו ההוגן והריאלי. תודה. כמו כן, אבקש התייחסותך לנושא של הכנסת שותף רציני לחברה והאם נעשים צעדים בנושא זה לדעתך. ושוב תודה לך וכל טוב.
    סגור
  • מצטער על מספר טעויות סופר - התכוונתי: שמאות, במקום:שמות
    המשך מבנקאי בדימוס 27/01/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התכוונתי לכתוב: ולהשאירו, במקום: ולהעשירו.
    סגור
  • 22.
    ביקושים ערים בשערים גבוהים (ל"ת)
    רדהיל 27/01/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    גבעות עולם עדיין 1 !!! למה ומדוע ממשיכים לדפוק את
    השער בנייר 27/01/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחזיקים בנייר !???
    סגור
  • 20.
    דווקא השחקנים בולמים. המעוף היה צריך לרדת לפחות אחוז (ל"ת)
    יודע דבר 27/01/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ברור תסתכל לתגובה 16 שלי (ל"ת)
    קובי 27/01/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    ממש לא מזמן המלצתי לכם על שערי קנייה
    אחת שמבינה א 27/01/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 13
    למניות הגז רציו- 30 ישראמקו- 65 ואבנר 250, הם הגיעו לשערים האלה ואני מאוד מקווה שקניתם, כתבתי לכם שבסופו של דבר הכל יסתדר, אבל יהיו להם הרבה תנודות למניות האלה, לכן מומלץ למכור מהר. זוכרים את פניקס שהמלצתי עליה גם לא מזמן , עלתה 10% ןכתבתי לכם למכור וכמובן צדקתי מכיון שהיא שוב ירדה והיום היא שוב עולה, תבינו בתקופה הזו לא מומלץ להחזיק מניות לטווח ארוך. פשוט לקנות ולמכור יותר מ-10-5% אי אפשר היום למעט טאואר .. המשך יום נעים, תהנו!
    סגור
  • טען עוד
  • שאלה בבקשה
    לאחת שמבינה 27/01/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    14 2
    האם כדאי באמת לעבוד על בינגו? נכנס..דופק 178% ויוצא? ככה הרבה סיבובים..אז אפשר בתאורטי לקחת אלפייה ולהפכה למיליוניה. רק לדעתי לא צריך לקחת ריזיקו גדולה ולברוח כל פעם כבר ב127 אחוז. למה להסתכן? יש לי חבר ששיחק בצורה שאת מציעה ועלה גבוה יותר מידי ועוד הוסיף שןלחן וטיפס עליו ורצה לשבור השיא ולעשות 200 אחוז בסיבוב הזה. אבל מה? שרתה לברוח הוא קפץ מהשולחן והביצים ניתפסו לו המגירה. יא מא מייאה איזה צעקות הביא והיום הוא בלי בייצים ומדבר ציפציפ והולכים להשתיל לו שתי ביצים של בת יענה או של יונה עוד לא הוחלט. תגידי מתוקה יש היום מנפולת? האם את בטוחה שלא תגידי לי ולא אברח כח אני מעריך אותך ואת יויך ושנינותך.
    סגור
  • 18.
    אולי תבדקו איך קול 1380 פברואר נמכר בכאלה
    לרשות 27/01/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מחירים מעוותים פעם למעלה פעם למטה זו העבודה שלכם לפקח
    סגור
  • 17.
    מתנהגת מעולה היום (ל"ת)
    רציו ל40 27/01/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 16.
    נמאס כבר מהבורסה הזה
    קובי 27/01/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא עולה לא יורד אי אפשר לקנות מניה זולה ולא למכור מניה ברווח פשוט הוחלט שישאר עד הפקיעה 1460 וזהו ואף אחד לא מדבר ?
    סגור
  • אל תידג
    לקובי 27/01/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתה או שלא עולה ולא יורד. אני מבין שאתה מחפש עליות וזה לגיטימי. ירידות לא מעניינות אותך ואולי אפילו מפחידות. לדעתי כסף עושים בעבודה קשה כמו שאני נהג משאית ולא בבורסה מי שמנסה כאן צריך לקחת בחשבון שיפסיד ויש לי חבר מבין עניין שאמר לי שבערך 1 אחוז שותה הכסף לכל ה99 אחוז הפראיירים וזה תמיד כך וגם מנסיוני שבעבר כל פעם היפסדתי כי זה כמו התמכרות מזופתת אז אני עובד על ההגה שעות רבות ומבסוט. צא מהשטויות של בורסה זה לא שווה לעצבים
    סגור
  • 15.
    בתעודת סל השקיעו מיליון שקלים בושה (ל"ת)
    אור 27/01/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    אתמול היו עשרות תגובות היום כבר כולם הפנימו את
    שיר 27/01/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה שיש שולטים בבורסה ואסור בתכלית להשקיע שקל הכל מנווט וכל הזמן כתבות פחד חיל ורעדה
    סגור
  • 13.
    כל רגע מכניסים כתבה כדי להוריד את השוק (ל"ת)
    גיא 27/01/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    לכל חברי באשר הם
    שושיקה דרחי 27/01/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    37 0
    אני מביעה רק את דעתי האישית ומבקשת נורא לא להיות מושפעות מדברי.אני פשוט מעבירה כאן לכתב את התורות הסודיות ההשקעות שעוברות אצל נשות המשפחה מזה 523 שנה מאז גירוש ספרד. הבעלים היקרים שלנו הולכים לעבודתם הקשה ואנו הנשים עומלות על תחזוקת הבית והמשפחה וכן על הבאת הכסף הגדול שאנו מייצרות בשווקים בעת עבודתנו עם קרנות הגידור הגדולות בעולםץ למעשה איני מבינה דבר בפיבונאצ'י ומתנדים ושלושת הזמנים וירידה לצורך עליה. לזה יש את המומחים של האתרים ובעיקר המוממחה כאן אייל.אני מנסה כבר שנים להבין בזה אבל לא תופשת כלום. רציתי ללכת מסודר לקורס אבל אין לי זמן כי אני עסוקה כל הין במטבח להכנת אוכל ל17 פיות שבמשפחתי ונידי פעם אני מעבירה פקודות בטלפון לברוקרים שלי ברחבי העולם כי אי=ן לנו מחשב ואני לא מבינה כלום בקידמה. גם עכשיו מי שכותבת עבורי היא תמי ביתי שהיא סטודנטית. אז בנוהל אני ממשיכה היום לקפל ציוד ואני מקדימה את כולם שאני חוששת שיתפסו. היום גם כן אציף השווקים בכמויות ענק ושלא תגידו ששושיקה לא הדליפה לכם. אבל אל תושפעו ממני תהיו בריאים וחזקים ואני אוהבת את כולם
    סגור
  • לגברת שושנה מתגובה 12 כאן בעמוד.
    רו"ח גבסו מלונדון 27/01/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני נדהם נוכח הידע שאת מפגינה בחומר. ואני חושב ושאלתי גם את עמיתי הרואי חשבון שעובדים כאן במישרדי..מי צריך לשבת שנים האוניברסיטה וללמוד כלכלה או ראיית חשבון ואז התמחות ולהתחיל ממש מהתחלה לאחר הלימודים המתישים. אם קמה לנו כאן גאונה ששולטת במטריה ביד רמה ומדברת עימנו בגובה העיניים והידע המיצטבר שלנו ועוד מדברת על התחלת העברת הידע מדור לדור מאז גרוש ספרד 1492. זה מדהים אותנו והיינו רוצים לדעת יותר על ה"תופעה". ואני מעז לפנות ל א100 היקר או אבירם חברו שכתבו כאן וכותבים ולשאול. התיתכן כמות ידע שכזאת וקשרים מבלי להיות מחוברת? אבל לפי דברי הגברת היא ממש כן מחוברת. אז א100 אם אתה קורא אותי אנא ענה לי חבר. בתודה. נ.ב: אם מישהו אחר מהכותבים מכיר את שושי או שמע עליה ..כיתבו או השאירו מייל.
    סגור
  • לשושיקה . הרגת אותי טוטאל
    סמסונוב ג. 27/01/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מצד אחד את כותבת שלא מבינה כלום ושאת עובדת במטבח ביד אחת ובטלפון לברוקרים ברחבי העולם מעבירה פקודות ועובדת עם קרנות גידור. את יודעת מזה קררן גידור? אלו גופים מלאים בכסף ועובדים בעשרות ומאות מליארדים אז אם כל הכבוד שאני רוכש לך איך זה מסתדר שאשה מן הישוב עובדת עם ענקי עולם. גם אהבתי מאד את העניין של הידע שאתם מעבירות במשפחה מזה מאות דורות ממש מקסים ונראה לי שאת לא מסטלבטת ואני ממש מעריץ אותך. מסמסונוב.
    סגור
  • 11.
    "הודות לפער ארביטג' חיובי"..עללק!!! הודות לכן פייט +9%
    AMER 27/01/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "הודות לפער ארביטג' חיובי"..עללק!!! הודות לכן פייט +9% עשרות פעמים מניה זו סופגת הכפשות מהעורך....תתעורר יא ....???
    סגור
  • 10.
    דלק קבוצה
    מני 27/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תשובה אין עליך. סוחר בנפשו. בהצלחה.
    סגור
  • 9.
    פרוטרום
    יוסי 27/01/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מחיר מצויין לקנייהלאסוף.....
    סגור
  • 8.
    יתאבדו ולא ייתנו לשוק לפרוץ (ל"ת)
    ניר 27/01/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אתה צודק (ל"ת)
    אור 27/01/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    פתיחה חיובית אולי תחסכו מאיתנו את התיאוריה הזו (ל"ת)
    לביזפורטל 27/01/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    מניית תפרון דולר חזק מעולה בשבילה
    למבינים בלבד 27/01/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 25
    אין לראות באמור המלצה
    סגור
  • אין לך חברה יותר טובה להשקעה
    תגיד לי 27/01/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אתה משחק עם חברה שתופרת תחתונים וחזיות ושווה כמה גרושים בבורסה..כמעט אין יוצא ואין בא
    סגור
  • אתה לא מבין אם הית מבין הית עושה כבר 5 אחוז ביום של נפי
    מבינים בלבד 27/01/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 15
    של נפילות -תפרון לקראת המראה אין לראות באמור המלצה
    סגור
  • המניה ממש לא עשתה 5 אחוז היום.
    לבחור הצעיר 27/01/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל המחזור היה 7300 שקלים בלבד. ומה קורה אם מישהו רוצה למכור 10 או 20 או 100 או 300 אלפי שקלים? מי מתעסק עם דבר כזה אלא אם אתה רוצה להשתעשע עם 1000 שקל.
    סגור
  • 5.
    מי ייתן לבורסה לעלות? השתגעתם (ל"ת)
    חיים 27/01/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תגיד להם תודה
    לחיים 27/01/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    17 2
    שלא מרסקים. מה אתה מחפש עליות. בהמשך כתישה קשה.
    סגור
  • לא ייתנו זה ברור אפילו לארביטראז לא התייחסו (ל"ת)
    לחיים 27/01/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    לא לשים לב לכתבות רעות, הרבה כסף מודפס זורם
    ירון החתול 27/01/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 6
    רק למעלה ולמעלה, קנו מניות נדלן באירופה , הכסף זורם לנדלן ומניות. תצטרפו לאן שזורם הכסף המודפס. קלי קלות!!!
    סגור
  • היית אחלה בדיחה , עכשיו אתה כבר לא מצחיק אתה מציק
    אורי 27/01/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה שהפסדת מספיק כדי לתת לנו מנוחה ממך לכמה ימים או שבועות
    סגור
  • 3.
    כמו שכתבתי אתמול, גם היום ימשך הדישדוש סביב 1460 עד
    אנליסט עממי 27/01/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    10 14
    הפקיעה ביום חמישי הקרוב.
    סגור
  • שכח
    מכובדי 27/01/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ממה שכתבת...
    סגור
  • מי יכול נגד הברברים שחקני מעו"ף אין להם אלהים (ל"ת)
    לאנליסט 27/01/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 38
    סגור
  • 2.
    בעזרת השם יגיעו לסיכום ורציו יאלה לשער 100 (ל"ת)
    היום השימוע 27/01/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 1.
    מניות הגז
    בני 27/01/2015 07:49
    הגב לתגובה זו
    7 3
    היום מניות הגז יזנקו בעקבות הסכם פשרה שיושג במהלך היום. לא מאמין שגילה יגרור ויסבך את מדינת ישראל לבתי המשפט בחו"ל בהצלחה לכולנו אני אופטימי.
    סגור