נעילה בת"א: מדד המעו"ף טיפס 0.3%, אבנר דלק קידוחים ורציו זינקו כ-8%

מדד ת"א 75 התחזק 0.5% ומדד הבנקים נחלש 1.2%. אופקו וטאואר התחזקו כ-5% בממוצע, בזק, פועלים וכיל ירדו עד 2%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים קלות. הרבה מאוד גזרות סערו היום במסחר ובראשם מדד הנפט-גז שזינק בכ-5% בעקבות ספקולציות כי נובל ודלק קרובות לסגירת עסקה בעניין ההחזקה שלהן במאגרים.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.32% מדד ת"א 35 1,465.99 +0.32% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:169,158,219 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.27% ל-1,460 נקודות, מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בשוק היה גבוה יחסית לימי ראשון והסתכם בכ-מיליארד שקל.

את המגמה החיובית בשוק הובילו מניות הנפט-גז ובראשן {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -0.45% דלק קידוחים 956.2 -0.45% דלק קידוחים יהש בסיס:960.5 פתיחה:954.5 גבוה:963.9 נמוך:953 תמורה:4,192,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש -0.75% רציו יהש 224.9 -0.75% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:224.4 תמורה:1,113,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסו כ-8% בממוצע. עוד נציין את אופקו הלת' +0.46% אופקו הלת' 1,750 +0.46% אופקו הלת' בסיס:1,742 פתיחה:1,742 גבוה:1,752 נמוך:1,742 תמורה:445,434 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו טאואר +1.62% טאואר 11,900 +1.62% טאואר בסיס:11,710 פתיחה:11,800 גבוה:11,910 נמוך:11,800 תמורה:4,602,367 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהתחזקו בכ-5% בממוצע. מנגד, מניות בזק +0.47% בזק 512.2 +0.47% בזק בסיס:509.8 פתיחה:510 גבוה:512.6 נמוך:506.1 תמורה:6,874,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , פועלים +1.15% פועלים 2,383 +1.15% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,365 גבוה:2,386 נמוך:2,361 תמורה:12,909,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו כיל -0.7% כיל 1,423 -0.7% כיל בסיס:1,433 פתיחה:1,429 גבוה:1,433 נמוך:1,418 תמורה:4,642,293 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדו עד 2%.



ההכרזה של דראגי ביום חמישי הייתה לקראת השעה 16:00 ושוקי המניות הגיבו בהססנות תחילה - אך לאחר מכן (כאשר ת"א כבר הייתה סגורה, המעו"ף איבד 0.2%) יצאו לראלי חזק - הדאקס קפץ 1.3% באותו היום ובוול סטריט נרשמו עליות של קרוב ל-2%. ביום שלמחרת (ו') העליות באירופה רק התחזקו (הדאקס קפץ 2%) בזמן שה-S&P500 התממש. בשורה התחתונה, המעו"ף צפוי לפתוח בעליות, בטח בתמיכת המניות הדואליות.

עם זאת, ביום שאחרי ההכרזה של דראגי על QE עיני המשקיעים מסביב לעולם נשואות כעת לאירוע הגדול הבא וזה קורה כבר מחר - הבחירות לפרלמנט ביוון. ניצחון סוחף של מפלגת השמאל סיריזה עלול לרסן לפי שעה את ההתלהבות הנוכחית בשווקים הפיננסים.

ברקע לראלי באירופה עומדת כמובן ההכרזה של ה-ECB על תכנית הרחבה כמותית בהיקף של 60 מיליארד אירו בחודש ממארס הקרוב ועד ספטמבר 2016. לתגובות הכלכלנים על התכנית - לחץ כאן

בסיכום השבוע החולף עלה מדד ה-S&P500 בשיעור של 1.6% בזמן שמדד המעו"ף דווקא רשם ירידה של 0.5%. הדאקס הגרמני הגדיל לעשות בשבוע החולף עם זינוק של 4.8%.

מניות במרכז

מאחורי הקפיצה במניית טבע ביום שישי האחרון (עלייה של 2.4% במחזור שגבוה ב-50% מהמחזור הממוצע במניה) עומד ככל הנראה דיווח בבלומברג לפיו ענקית התקופות פייזר התעניינה בסוף 2014 ברכישת טבע הישראלית אך זו האחרונה השיבה בשלילה.

מניות הגז-נפט נסחרות ברקע לדיווח בערוץ 2 ביום שישי לפיו ישנה התקדמות בגיבוש פתרון להחזקה במאגרים וייתכן כי כבר בשבועות הקרובים יושג סיכום בנושא אשר יאפשר להתחיל את פיתוח 'לוויתן'. לכתבה עם כל הפרטים - לחץ כאן
ישראמקו יהש +0.66% ישראמקו יהש 45.9 +0.66% ישראמקו יהש בסיס:45.6 פתיחה:45.9 גבוה:46 נמוך:45.7 תמורה:2,628,290 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
רציו יהש -0.75% רציו יהש 224.9 -0.75% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:224.4 תמורה:1,113,691 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דלק קבוצה +0.41% דלק קבוצה 51,130 +0.41% דלק קבוצה בסיס:50,920 פתיחה:50,810 גבוה:51,390 נמוך:50,790 תמורה:3,450,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:

חברת גזית גלוב +0.66% גזית גלוב 3,528 +0.66% גזית גלוב בסיס:3,505 פתיחה:3,507 גבוה:3,538 נמוך:3,507 תמורה:1,564,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עורכת היום הנפקת אג"ח בכדי לממן את עסקת רכישת השליטה באטריום. גזית גלוב מבצעת היום את השלב המוסדי בהרחבת סדרת האג"ח - מסדרה י"ב.

חברת אלרון -1.27% אלרון 1,710 -1.27% אלרון בסיס:1,732 פתיחה:1,732 גבוה:1,730 נמוך:1,700 תמורה:68,580 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה היום כי נחתם הסכם השקעה בחברת בריינסגייט לפי שווי של 70 מיליון דולר. חלקה של אלרון בסבב הגיוס צפוי לעמוד על כ-8 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(164):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 98.
    למה לא מזכירים את אפריקה 10% למעלה
    נחמיה 26/01/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזפורטל הנכבדים, לפי ההתיחסויות שלכם עולה מגמה חמורה של התיחסות שלילית לאפריקה. מדוע שיש טיסה אתם לא מציינים זאת בכתבה,jQuery20303315509131643921_1422282208396 זה מריח לא טוב !!!
    סגור
  • 97.
    בקרוב מאוד אצלנו"הקלה במצב כמותית"בקרוב מאוד (ל"ת)
    ירון החתול 25/01/2015 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 96.
    בקרוב"הקלה כמותית אצלנו"אנחנו גם רוצים שוק למעלה (ל"ת)
    ירון החתול 25/01/2015 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 95.
    שוק מווסת
    ראובן 25/01/2015 21:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שמבין בורסה ראה ששחקני מעוף סימנו את הפקיעה על 1460. עדיף להשקיע בתחילת חודש ובסוף חודש שוק של רמאאאים
    סגור
  • 94.
    לירון החתול
    אני 25/01/2015 20:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה עדיין בטוח שיהיו עליות ? אני חושב שאנחנו לקראת תיקון רציני ובחודשים הקרובים אין סיכוי לעליות , מקסימום יהיה דישדוש ונעמוד במקום
    סגור
  • עד הודעה חדשה זה רק למעלה (ל"ת)
    ירון החתול 25/01/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 93.
    בורסה מלאה בנוכלים פושעים שרשות ניירות הערך
    המושקע 25/01/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוצמת עיניים הרי זה כל כך ברור שמתבצע ויסות מניות בצורה גלויה ופושעת ביום שכזה כשטבע ופריגו חוזרות עם פער חיובי עצום וכדי שהמדד לא יעלה מורידים את ה נשים ובזק אז אם זה לא ויסות מה כן jQuery203015113827888853848_1422204578762?
    סגור
  • 92.
    בורסה מחאה בנוכלים פושעים שרשות ניירות הערך
    המושקע 25/01/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוצמת עיניים הרי זה כל כך ברור שמתבצע ויסות מניות בצורה גלויה ופושעת ביום שכזה כשטבע ופריגו חוזרות עם פער חיובי עצום וכדי שהמדד לא יעלה מורידים את ה נשים ובזק אז אם זה לא ויסות מה כן jQuery203015113827888853848_1422204578762?
    סגור
  • 91.
    המעוף טס 0.3 (ל"ת)
    דוד 25/01/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 90.
    אפריקה תהיה מניית שנת 2015 לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 25/01/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טען עוד
  • אפריקה עוד תטוס ותשעוט קדימה
    אריאל שרון 26/01/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם המשחק במניה הזו זה סובלנות .לכל אלו שהיו סובלניים אתם לקראת ימים יפים .סובלנות סובלנותסובלנותלא ללקות בידיים חלשותלהחזיק בכל מחיר.כאשר המניה תפרוץ את שער 1000 נק היא תרוץ בצורה ברוטלית קדימה
    סגור
  • 89.
    מצטער אבל מחר יהיה קידומת חדשה תיהנו (ל"ת)
    טאואריסט 25/01/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 88.
    איזה בורסה מסכנה בארץ [ כמו הנשים בארץ ] . (ל"ת)
    שאול 25/01/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 87.
    מתגובה 23 24
    שושיקה דרחי 25/01/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    14 3
    כמו שהבטחתי לכם אני מעיפה סחורה חופשי חופשי ומתקוננת לפקיעבה נמוכה ואני מתאימה עצמי לזורקי הסחורה בעולם. ואני לא יתפסו אותי יוצאת פראייארית כמו וואערן בעאפט שהשכיב בחודש האחרון די הרבה מלליאארדים שהלכו אם הרוח אני לא פראיייארית כמו הזקן הזהואני ידעתי להעיף אי בי אם בזמן ועוד שטויות שיש לו. אומרים בבראאנזזה שנס ליחו של האורקל ועכשיו דראגי וכל הגדולים לומדים מי זה שושנה דרחי משכונת התקווה במדינת ישאאל ומאז שעליתי ארתה לפני 57 שנה אנ י אוספת גרוש לגרוש ומשחקת אותה יופי יופי. כל העולם ידעה בקרוב מי זה שושנה דרחי מישראל ויפסיקו לשאול אותי ברחוב אם יש לי ימים פנויים לניקיון בבתים. זה שאני צנועה והולכת סולידי לא אומר שאני לא יכולה לכסח לכל המהמרים הגדולים שגם בווגאס רוקנתי אותם בעשרות מליונים והם לא ידעו מאיפו זה בא להם. כל פעם שחסר לי קצת ובבורסא יבש ואי אפשר להרים איזה דירה במיגדלים של יו בכל שבוע אחת כזאת ארני נוסעת לוגאס וקורעת למניוקים תצורה שידעו מי זה שושי דרחי ומחר אני מעיפה סחורה בארופה שלא תגידו שלא ידעתם
    סגור
  • אחיי רק שכחתי דבר אחרון ורציני לספר לכם
    שושי דרחי 25/01/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עכשיו אני במטבח ועזבתי היום אטת החריימה והקוסקוס והטשולנט והקובות ועכשיו אני ביד אחד ניתוחים גרפים למחר שאני לא מבינה כלןם וביד השני אני מכינה בקצב טיגאניטה ודולמצאקיה וכאגאנאקי וצזיקי ומריצאס ןברקע שמתי מוזיקה של ריקודים חספיקו וסירטאקי וזייבקיקי וכל זה אני מספרת לכם מיוחד שעוד מעטט יחזור בעלי מעבודה מהבוקר ויתרחץ וילבש את החליפה מהחתונה והוא מיתכונן לחגיגות של הלילה לעצמאות המקום שהוא נולד שם הרי היא סלוניקי..ואני מכינה לו אוכל יווני ומוזיקה יוונית ואוזו כמו ים ואני ישמח אותו ואת המשפחה שלו שבאה מכל הארץ לכבוד החגיגות העצמאות של היוונים איזה מזל שמצאתי כזה איש איזה אנשים מקסימים העם הזה והשבעתי אותו שלא יעזרו לגרמנים והצורפתים בגלל שהם מטפחים מוסלמים ועכשיו אוכלים אותה ושיתנו יד רק לישראל שיש לנו אותו אופי לעם שלנו וליוונים הנהדרים אז היידה הליילה הוא ימשוך את הלובית שלו זאת אני לחגיגות שלהם
    סגור
  • בטח בטח למה לבלבל את השכל עם שטויות לא מציאותיות (ל"ת)
    אנונימי 25/01/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 86.
    אני פוחד מהטיפוס הגבוה הזה זה מסוכן (ל"ת)
    אבי 25/01/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 85.
    על בונוס לא יזיק עולה 15% במחזור גדול וחריג (ל"ת)
    לביז מילה טובה 25/01/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 84.
    אפריקה תתקן כמו כלכלית ?
    שימי 25/01/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    5 6
    מה הצפי ?
    סגור
  • המניה הכי שנואה שיש פה. אחריה בבילון ואחריה כיל ח"ל (ל"ת)
    אפריקה 25/01/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 83.
    פרוטרום
    דנה 25/01/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מה הסיפור למה יורדת בימים האחרונים ?
    סגור
  • מתי תעלה?
    יוסי 26/01/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שטבעמתרד היא תעלה...
    סגור
  • 82.
    מחכה שהמוכרים יסיימו כבר
    דוד 25/01/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז אולי יגיע העליה
    סגור
  • מתי בדיוק זה יקרה .? היום? (ל"ת)
    לדוד 25/01/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 81.
    אבוגן
    אנונימי 25/01/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    איזה מניה זבל!!!רק יורדת
    סגור
  • זבל (ל"ת)
    אבוג'ן 25/01/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    סגירה בנמוך יומי : ( (ל"ת)
    Buldozer 25/01/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 79.
    סביבון שמסתובב סביב 1460 (ל"ת)
    טל 25/01/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 78.
    תשבור את ה4000 (ל"ת)
    דלק רכב 25/01/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 77.
    אם מחר אירופה תפתח בשלילי יכתבו כאן "בעקבות העולם" (ל"ת)
    שיר 25/01/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 76.
    מעניין למה ומה קורה שם? (ל"ת)
    בבילון איזה ביקושים 25/01/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 75.
    עם פער חיובי של 4% ולא מצליחה להגיע ל624 למה? (ל"ת)
    רדהיל חזרה 25/01/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 74.
    גם אצל בקרוב" הקלה כמותית" על המניות, לא לדאוג (ל"ת)
    ירון החתול 25/01/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 73.
    ביום כזה יורדת .יש שקט תעשייתי אף מפוטר מכיל לא עושה
    כיל 25/01/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מהומות ושביתות?
    סגור
  • 72.
    תשבור את ה 4000 (ל"ת)
    דלק רכב 25/01/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 71.
    מגמה חיובית ? ממש לא (ל"ת)
    לביזפורטל 25/01/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 70.
    גם תעודות סל לא קונים (ל"ת)
    אבי 25/01/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 69.
    יורדת ובזן עולה. בכוח משחקים במעוף (ל"ת)
    החברה לישראל 25/01/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 68.
    קבלו בדיחה
    קובי 25/01/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ילד תימני מבקש מאבא שלו שיקנה לו ניסן ג'וק האבא בתגובה אני יקנה לך ג'וק ותקרא לו ניסן...
    סגור
  • 67.
    הנהלת הבורסה לא הכריחה את הנהלת השותפות בגבעות להוציא
    אינני מבין מדוע 25/01/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לציבור דיווחי הבהרה לגבי הדיווחים המטעים והלא מובנים שלהם בעניין תגלית הנפט במגד 6 (פריצת נפט משמעותית) שגרמה לי באופן אישי להשקיע סכום ניכר בנייר גבעות, ואני מניח שגם לעוד אנשים רבים כמוני שראו כאן הזדמנות טובה להשקעה! כמו כן, גם הדיווח הנוסף של השותפות לגבי הדליפה, לא היה ברור כלל ואף היה מטעה, כי לא ניתן היה להבין ממנו כלום לגבי מהות הדליפה, מה דלף, עלות התיקון וכדומה ! לאור כל זאת, הנהלת הבורסה היתה צריכה להפסיק מיידית את המסחר בנייר ולאלץ את הנהלת השותפות להסביר ולהבהיר לציבור את פני הדברים ולא להטעות אותם!!!!!! זוהי הטעיה חמורה מאד של הציבור לדעתי וחייבים לתקנה מיד לטובת הציבור.
    סגור
  • 66.
    על פאטה מורגנה שמעתם? זו הבורסה (ל"ת)
    אלי 25/01/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 65.
    טאואר
    גבי 25/01/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שינוי קידומת ? 6000 יאלה קדימה
    סגור
  • 64.
    דייייייייייי לויסות. איפה הנהלת הבורסה?
    משקיע 25/01/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בשביל מה אתם קיימים בכלל אם אינכם עושים כלום כדי להפסיק אתת הויסות של המדדים.
    סגור
  • צריכים לשלוח 1000 פקסים ליום להנהלה להפסיק את
    המשקיעים 25/01/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפקיעה השבועית. עד שימאס להם .
    סגור
  • עד שהלך להם הקזינו השבועי הם יבטלו אותו? (ל"ת)
    למה שיפסיקו 25/01/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    הנהלת הבורסה היתה צריכה לדעתי לתקן את החלטתה לגבי גבעות
    דעה אישית 25/01/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולהחזיר את המסחר בנייר בהקדם האפשרי. אני סבור שהם קיבלו החלטה שגויה בכך שהשעו את הנייר מהמסחר, זאת מכיוון שבנייר זה התנהל מסחר לא תקין בבורסה במשך חודשים רבים, כבר החל מהדיווח המעורפל והמטעה של החברה על מציאת נפט משמעותית במגד 6, כולל בדיווח הלא ברור בהמשך לגבי הדליפה שהתגלתה (דיווח מעורפל ביותר בו לא דווח כלל מה דלף - אויר, מים, נפט, חול.... עלות, זמן משוער לתיקון ועוד). הנהלת הבורסה היתה חייבת לדעתי, להפסיק מיידית את המסחר בנייר גבעות, מיד עם הדיווחים המטעים והלא ברורים כלל של השותפות, ולא להמתין מספר חודשים כדי שהנייר יגיע להשעיה בעילת שער 1 !!!! נעשתה כאן טעות חמורה על ידם והם חייבים לדעתי לתקנה בהקדם האפשרי. באופן אישי, התרעתי בזמנו כאן בתגובתי באתר וביקשתי להפסיק את המסחר בנייר!
    סגור
  • את כספם,או חלק ממנו בנייר זה, אינם אשמים בכך שהטעו אותם
    המשך - אותם אלה ששמו 25/01/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיווחים מטעים לגמרי, וגם בכך שהנהלת הבורסה לא היתה ערה לכך בזמנו ואיפשרה את המשך המסחר בנייר, עד להגעתו כאמור להשעיה בעילת שער 1. המחזיקים בנייר זה שרכשו אותו במסגרת המסחר הרגיל בבורסה אינם צריכים להינזק כלל בגין טעויות חמורות אלה וחייבים לדעתי לתקן את המצב לאלתר.
    סגור
  • 62.
    בונוס ביוגרופ
    בונוס ביוגרופ 25/01/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מזנקת מעל 20% ללא הודעה
    סגור
  • 61.
    גנבים פשוט גנבים (ל"ת)
    גל 25/01/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • לשחקני מעו"ף יש עור של פיל ולב אבן (ל"ת)
    לגל 25/01/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • בסוף כולם ישלמו כולל האוזר שפיטר את הש.ג. אבל השאיר
    כל כלב יבוא יומו 25/01/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    4 12
    לעצמו את הפרה שמניבה לו מזומנים . בונוסים וכל השאר החורבן יגיע גם אליהם אמן .
    סגור
  • 60.
    איזה מזל שארבטראז חיובי היום אם לא הבורסה הייתה קורסת
    קובי 25/01/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    5 5
    10 אחוז מדינה של נוכלים חברי כנסת מושחטים הבורסה עצמה מושחטת פשוט העם צריך איך שהוא להתעורר ולנענע את כל החברות את הבנקים ולא לתת לאף אחד לשחק עם הפנסיה שלנו
    סגור
  • רק 10 אחוזים? מצבנו טוב (ל"ת)
    לקובי 25/01/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היא לאץ כיל והבנקים היו עולים. חחחחח (ל"ת)
    משקיע 25/01/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    בתאורטי יזנקו !!! חחחחחחחחח
    רמי 25/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בורסה שרוצה לעלות לא מתנהגת כך
    סגור
  • לא רוצה לעלות ולא תעלה (ל"ת)
    לרמי 25/01/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    המעוף ירד שאלה של זמן לפי הכותרת והעליות האפסיות בפתיח (ל"ת)
    רמי 25/01/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 57.
    לסגור את הבורסה בתל אביב (ל"ת)
    ראלי בעולם וכאן רקוב 25/01/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • איך אתה רוצה שימחקו הר של אופציות ינואר? (ל"ת)
    ל 57 25/01/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 56.
    הלוואי ונראה כבר את הנייר גבעות נסחר שוב בבורסה במחיר
    משאלת לב 25/01/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראוי, כפי שוויו הריאלי והאמיתי של הנייר. מקווה שכל הצדדים יגיעו בקרוב להסכמות מלאות ביניהם ושהנהלת הבורסה תדאג לבטל את ההשעיה בהקדם ולהחזיר את המסחר בנייר לתקנותו.
    סגור
  • 55.
    אגח
    איש פשוט 25/01/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הכי טוב אגח ממשלתי בורסת פח
    סגור
  • 54.
    גועל נפש של בורסה
    קובי 25/01/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איך המוסדיים לא נותנים לבורסה לעלות הלוואי תקבלו קרחת במקום תספורת הפעם
    סגור
  • כל השבוע שעבר כתבתי כאן שלא יפרצו את ה 1460 (ל"ת)
    לקובי 25/01/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יש שחקן שמנסה להוריד מתחת ל 1450 (ל"ת)
    לקובי 25/01/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 53.
    בורסה של גנבים ונוכלים
    דוד מהשוק 25/01/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תראו איך הגנבים מווסתים את השוק עם הבנקים אחרי זה מתפלאים שאף אחד לא משקיע בבורסה והמחזורים נמוכים מאוד. פשוט גועל נפש
    סגור
  • אף אחד לא מסוגל ולא רוצה להעלות את המעו"ף (ל"ת)
    לדוד 25/01/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    כשנבחרת כתבתי כאן שאם לא תטפל בשוק ההון תפול
    לשר האוצר 25/01/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני צודק זה מה שיקרה
    סגור
  • חכה לטרכטנברג שיעלה מס על הבורסה ל 30% מינימום (ל"ת)
    השר פוטר 25/01/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 51.
    בורסה מורסה
    אורי 25/01/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    0.5% ? חחח. הצחקתם אותי. זה כבר 0.22%. בדרך לאדום. אז איפה ההשפעה של ההרחבה הכמותית? רק בעולם. לא בארץ.
    סגור
  • כבר ידוע לכולם שישראל מדינה מפגרת תמיד אחרי העולם
    הרחבה 25/01/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האופנה החידושים מגיעים לפה אחרונים. חכה שפלוג תעשה מה שעשו בארהב ואירופה היא תיאלץ לשפוך כסף למרות שהכונפה רק רוצה להעלות מיסים.
    סגור
  • 50.
    לא עזר שהוא פיטר את המנכלים העלובים שלו שגרפו מליונים
    האוזר 25/01/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 9
    השיקו את הפקיעה השבועית. ותקעו את הבורסה. העיקר שהם מרויחים מהעמלות. אוסף הפרופסורים שמנהלים לנו את המדינה זה אסון כבד. אם היו שווים משהו היו נשארים באקדמיה ועוסקים בכתיבת תיזות ומחקרים שלא מועילים לאף אחד מאחר שגם שם לא הצליחו אז הגיעו לנהל לנו את החיים מעניין שהכל נהיה יותר רע. אוסף של אפסים . מי יתן והבורסה הישראלית תיעלם מחיינו .
    סגור
  • 49.
    צריכה לעלות 70% מינימום (ל"ת)
    מנדלסון 25/01/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 48.
    זה רק עניין של זמן לסקוייז שורט בטאואר
    מושון 25/01/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השורטים מתכסים לאחר שיקנו מספיק מניות ( מה שלא יקרה) הם יתחילו לסגור פוזיציה בעזרת שסחורה שקנו וינסו לא לגרום לעליה מטאורית במניה. להזכירכם את העליות המטורפות שקראו המניה בשנת 2008
    סגור
  • 47.
    מי חלם על עליות ולא קיבל? הרשות רואה את
    שיר 25/01/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הנוכלים ושותקת
    סגור
  • אמרו אדום או לא? (ל"ת)
    לשיר 25/01/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 16
    סגור
  • הדשדוש גרוע מירידות (ל"ת)
    לשיר 25/01/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 46.
    LONDON
    IZ & AVIR 25/01/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    53 0
    GO STRAIGHT
    סגור
  • אני חושב שכתבת האתר במאמר סמוך..
    א100 25/01/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    50 0
    ואף מעין המלצה ..להשקיע בארץ מדממת וזאת ברמת סיכון גדולה מאד..היא אינה רצינית ואף אינה אחראית. לא מקובל בבית סיפרנו. ואגב: הדימויים שהאתר מביא מהרפואה..הם מרובים ומיותרים ואף לא נכונים במציאות...לשפשף את העיניים..לבעלי לב חזק..ועוד.. ולצערי אף ראיתי וקראתי מאמרים ופרשנויות מאתרנו המשובח שהם על סף ה......בוקר טוב. לונדון.
    סגור
  • כוונה כמובן
    א 25/01/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ליוון.
    סגור
  • 45.
    שחקני המעוף
    המיואש 25/01/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אל תצפו לעליות, שחקני המעוף לא יתנו לזה לקרות
    סגור
  • 44.
    מורידים בנקים כדי שהמעו"ף לא יעלה (ל"ת)
    חיים 25/01/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 43.
    בורסה שנוכלים שולטים בה לא להשקיע שקל (ל"ת)
    דוד 25/01/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 42.
    אפילו לארביטראז לא מגיעים בושה לפיד ישלם בכל (ל"ת)
    רן 25/01/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 41.
    שום עליות לא יהיו (ל"ת)
    אבי 25/01/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 40.
    תראו איך הגלום פתח ותבינו לבד איזה עליות (ל"ת)
    חיים 25/01/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 39.
    כמה עליות 0.3 או 0.2 ? (ל"ת)
    גיא 25/01/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 17
    סגור
  • עשו לך 16 אצבע אדומה מה לא צדקת? (ל"ת)
    לגיא 25/01/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא יתנו לפרוץ את ה 1460 (ל"ת)
    לגיא 25/01/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 38.
    מה יש להתעניין בה אם כתוב שהיא סירבה להצעה
    טבע 25/01/2015 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היא כבר לא מעניינת.
    סגור
  • 37.
    התקדמות במשא ומתן גז
    בני 25/01/2015 07:40
    הגב לתגובה זו
    4 10
    אין איזכור בכותרת על ההתקדמות במשא ומתן בין גילה לנובל והשותפיות זה לא בסדר אם זה ההיפך יש הרבה כותרות שליליות נא לתקן תודה.
    סגור
  • ביפורטל אם זה לא יתוקן אפסיק לקרוא אתכם !!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    כל הכבוד אחי 25/01/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 36.
    צריכה לעלות ל 24 דולר. טאואר עולה וקנון מפגרת אחריה (ל"ת)
    קנון 25/01/2015 07:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • תהיה כמו אופקו. אחרי תקופת התנודות היא תטוס!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    קנון 25/01/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    לא מאמין יש עוד עכברים שמחכים לירידות. חחחחחח
    ירון החתול 24/01/2015 22:29
    הגב לתגובה זו
    3 10
    מדפיסים ומדפיסים ואתם מחפשים ירידות , איזה יופי שיש עוד עכברים לטרוף
    סגור
  • סוף היום אדום (ל"ת)
    לחתול 25/01/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תגיד אין לך משהו חדש חוץ מעכברים אולי שפנים או ארנבים (ל"ת)
    אפרים 25/01/2015 08:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • בשפת הבורסה מדברים ככה. חתול= בנק עכבר=אזרח (ל"ת)
    ירון החתול 25/01/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • אתה לא רואה שהוא בדיחה מי מתיחס אליו בכלל אז שיקשקש (ל"ת)
    אנונימי 25/01/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 34.
    למעלה יש ציור של סופה תחליטו (ל"ת)
    גל 24/01/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • השוק מסוגל לפתוח באדום גם לסגור באדום (ל"ת)
    לגל 25/01/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    טאואר טאואר טאואר ירוק חזק (ל"ת)
    משה 24/01/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • נצל את ההזדמנות לברוח (ל"ת)
    טאואר 24/01/2015 22:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 32.
    במידה ופייזר תיתן לטבע הצעה שלא יוכלו לסרב
    rs10 24/01/2015 20:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השמיים הם הגבול! זהו רק תחילתו של משא ומתן
    סגור
  • אתה באמת מאמין שפייר תקנה את טבע וזה יעבור לטבע
    שלטון הבולשביקים 25/01/2015 07:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חלק? חכה להצעה מהסינים או היפנים. קינג ביבי קושר איתם קשרים . בינתיים שום דבר פה לא נמכר בקושי הצליחו למכור את תנובה לסינים גם העסקה הזאת עלולה ליפול . זה נמשך ונמשך הבולשביקים לא ירשו.
    סגור
  • 31.
    עם פער חיובי של 4% הצלחות (ל"ת)
    רדהיל חזרה 24/01/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ידעתי שירדה סתם
    יודע 25/01/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשונה מכן פייט שירדה בגלל שמתחרתה בתחום קיבלה אישור לתרופה, ברדהיל לא קרה שום דבר מיוחד שיצדיק ירידה. בהשוואה לכל שאר הביומד היא הכי רצינית.
    סגור
  • 30.
    רציו...ביזפורטל
    מאיר 24/01/2015 19:54
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כול הכבוד ביזפורטל שהתיחסתם להערתי ...ראה סעיף 3...הצדק יוצא לאור.
    סגור
  • 29.
    ברכות למשקיעי טאואר תיהנו מחר מירוק חזק (ל"ת)
    טאואריסט 24/01/2015 19:20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 28.
    לידיעת השורטיסטים אפריקה הגיעה לתחתית לדעתי בלבד (ל"ת)
    אפריקאי 24/01/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • 27.
    מדד המעוף יום א' כ- 1.0% עליה נאה
    זכרוני 24/01/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    10 9
    לכל מחזיקי תעודות הסל העוקבות אחרי מדדי ארה"ב ואירופה מחר יום א' חגיגה אדירה ...עליות מטורפות !! שבוע טוב לכל בית ישראל .
    סגור
  • למה אתה משלה אנשים לא יפה (ל"ת)
    לזכרוני 25/01/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    איפה הכותרת החשובה ? על התקדמות במשא ומתן בגז!!!! (ל"ת)
    לביזפורטל 24/01/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 25.
    ארביטראז
    אלעד 24/01/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לחברי הפנאל מישהו יודע מה פערי הארביטראז?
    סגור
  • לא ממש משנה רק השחקנים קובעים לכל החולמים
    לאלעד 25/01/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלומות ורודים אני סקפטי מאוד והלואי ואטעה
    סגור
  • 0.64 תיאורטי (ל"ת)
    lnahmani1@gmail.com 24/01/2015 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    וןגם שכחתם באמש'כם
    שושי דרחי 24/01/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    19 3
    איך באמריקה העיפו זבלה עד לסיום וזה אחרי שאירופה קפצה לשמייים והחוזים בבוקר דהרו. הייתי ערה במיוחד אתמול עד לסיום המסחר באמריקה כדי לראות איך הקונים המאעפנים לא מצליחים לקחת סחורה מהמוכרים ומדברים בשכונה שמיום שני יהיייה חגגיגת. לא תאמינו אבל בשכונה כולנו משקיעים ומתענייינים בלהרביח עוד כמה גרושים. כבר 52 שנה אנו מרוויחים כל משפחה איזה 450 שקל שמאזנת אותנו. בנינו על הקיר של סעדה מסך ענק ואנו רואים כל יום בלונברג על וולסדריד וכבר הפכנו מומחים ותעשו חשבון שאם אנו מרוויחים בממוצא 450 לירות במשך 50 שנה עשינו חשבון שכל משפחה הרביחה איזה יותר מ257000 שקל בשנים אלו ויש כמה עקרוטים שהרביחו יותא רק תאמינו לי אנו תורמים למדינה מס ועוד תרומות למיסכנים לפחות עשר אחוז בחודש
    סגור
  • ואני גם רוצה להוסיף לכם אחים
    שושיקה דרחי 24/01/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שהכוונה היא ל 457 שקל בחודש תכפילו בשתיים עשר חודש ומאחורי זה כפול יותר מ55 שנים ותקבלו 28000 לירות שמזה כבר אחרי שנתננו נעשר לעניים. ואת הכסף אנו שמים בבלטות כדי שהגנבים בבנק לא יקררעו אותנו מעמלות. וגם רציתי להגיד שהשבוע אנו מכינים לכם אחלא פקיעה נמוכה שבעולם אחוש שלוקי של פקיעה נמוכה ותיראו שכבר בסוף השבוע הבנו גלום נמוך מאד כדי להתכונן לפקיעה אחוש שלוקי נמוכה. ניסינו גם להתייחס למתנדים וסרגלים ופיבונאצי ומדדי חוזק ועוצמה אבל אנו לא כל כך אוהבים טכני אז אנו עובדים בטכני רק טכני בטוח שמביא לנו תוצאות של לפחות 100אחוז נכונות. אם יש לנו בטכני נגיד רק 96 אחוז נכונות אנו מטיסים לזבל. יש משהוא במדדי החוזק ועוצמה וגרפים ו100 ימים ממוצא אבל אנו משתמשים בזה רק שאנו ב100 אחוזין בטחון. אם לא מאמינה שושנה במתנדים אני מעיפה אותם. ואני מתחילה להוציא כסף מהבלטות כדי לעשות שורטקלך שלמדתי מבבר ואני מכינה גם כסף מבלטות שאם ירד המון אקנה כל פעם מאות שקלים וככל שירד אקנה עוד ושיגיע מעוף ל 400 אני יוסיף בוכטה של 2323 שקל ואז ארוץ אם זה עד לשיא 807 ואז אמכור וחוזר חלילה
    סגור
  • אתמול בחצות ורבע בערך בשתיים עשרה וחמישה בלילה
    שושיקה דרחי 25/01/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    17 0
    כתבתי לכם אחים שלי והאתר לא העלה משום מה אולי פחדו שאני מחנטרשת ומכניסה בהלת שוווא. אז כתבתי שדבר ראשון על הבוקר אני מעיפה את הבנקים שלא חסר הרבה שלא יהיו שווים כלום כמו מניית נפט גבהות. המנהלי סניף והיועצים כאן במרכנטיל ובבנק אגודת ישראל עשו לבנקים מבחני עמידות שלהם ומצאו שחבל על הזמן להתעסק איתם אז אמרתי אני אשתפ את האחים שלי כאן
    סגור
  • איזה מסחיק אתה. אתה מחכה אותי הקי טוף שאיפשר
    סלאח שבתי 24/01/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    2 15
    כמה טוף לסחוק על העניים ואל המסקנים שסמים את הקסף תחת הבליטות. וגרים בפכונים עוד משנוט ה 50. אתה סודק מעה אחוז קולנו ממרוקו אירן עירק סוריה ורק אתה הרשלה מורשה. אתה משקיל וחכם ואת הכסף אתה סם בקופסת שימורים. כי יש לך הרבה ואתה אוחל רק שימורים כי אשתך פולניה ולא עושה כלום. יא בהיימה שטיק נביילה
    סגור
  • מיזה בבקשה
    שושי 25/01/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ת'אמת זה לא רחמו.? אל תבאס. כתוב תאמת אם זה לא אתה אז סליחה
    סגור
  • 23.
    מערכת ביז מנסה לשכנע שמחר חד משמעית טיסות והמראות
    דרחי שושי 24/01/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    29 5
    ואני כאשה פשוטה שמשקיעה את הגרושים כדי לגרד עוד כמה לירות לשפר המצב בבית. משהוא מסריח בבטחון שלהם מה הם לא רואים שהמצב הכלכלי וכרגע בעקר ביטחוני הוא על הפנים. לא קראתם בעיתון שהרמטכל לא הלך הביתה בשבת והיה בכוננות עם החיילים בצפון. מה לא קראתם שדראגון האהבל השפריץ על אירופה איזה 15 מליארד שזה הרבה יותר ממה שיש לי אפילו. מאיפו הפסססיכי ייכח הכסף. מה זה מתגלגל אצלהם ברחובות. ומחר היווונים הולכים לבחירות ויפוצצו את אירופה וכל החרטא שיש שם מאז הביאו את הגוש. מה גם לא קראתם בעיתון שבאוקרינה מתחדשת המלחמה ואני יודעת שפוטין לא יצא פראייר. הוא יביא מלחמה בכל האזור כדי להעניש את אמריקה ואירופה שדירדרו את המצה אצלם.ובטח אתם עוד לא שמעתם על פרשיות כלכליות שיתפוצצו השבוע שאצלנו כבר יודעים מיזה חודש ואתם גם לא תופשים שאמריקה מחרבשת לנו את הראש ואירופא האהבלים יוציאו כסף מיווון כדי לתמוך בגרמניה. החייאת הצחקתם את שושי דרחי עזבו אותכם משטויות ואל תאמינו לגויים הנבלות שאם המוסלמים רוצים לחסל אותנו ימח שמם
    סגור
  • באמא'שכם
    שושי דרחי 25/01/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אל תחשבו לרגע שאני אשה פשוטה אז אני סתומה או אעבלא אני אם ניסיון של 50 פלוס שנים והנייר הראשון שקנינו אז היה אוצר ההתיישבות ואחרי שבעת שנים מכרתי בפי 7 ומאז עשיתי עליה סיבובים אין קץ ובממומא על כל מחזור חיים שלה אצלי הבאתי איזה פי ששת על הנייר. אתמול גם התביישתי אז רשמתי שאני מביאה הביייתה 457 לירות בחודש אבל ת'אמת זה משהוא בערך 2988 שקלים ולא לירות בחודש בחודש אז תעשו חשבון ב 56 שננים ותביני שאני משקיענית ממש לא רעעה מה עוד שהתרומות שהבאתי לעניים בכל השנים אפשר כבר היה לבנות כמה בתי כנסת חוץ מרווחת העניים בינתיים בנו בית כנסת אחד בשכונה
    סגור
  • יודעים כבר על המצב הבטחוני אין חדש
    עליזה מזרחי 24/01/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    3 11
    הרמטכל לא הלך הביתה בשבת כי אשתו הגיעה לביקור בגליל ביחד עם כל המוני בית ישראל שיצאו לטייל שם ובגולן. דראגון לא אהבל מחלק כסף וגם פה בישראל יאמצו את הפטנט. לא צריך לקחת כסף מאף מקום . צריך פשוט לכתוב בעמודה הנכונה בבנק סכום מסויים ואז יש כסף. הכסף לא מתגלגל ברחובות הוא צומח על העצים (ע"י הבית שלי). היוונים יהיו ילדים טובים ויעשו כל מה שיגידו להם אחרת הם יפסידו הכל ויהיו פושטי רגל. באוקראינה יש מלחמה כבר כמה חודשים אין חדש ופוטין לא יעשה כלום כי הוא שותה נפט במקום מים . ואצלנו אין חדש עם הפרשיות הכלכליות. זמן בחירות = גילויים מרעישים מה יחדשו ביביטורס? כל כך הרבה סלט בבת אחת תכאב לך הבטן .ובקצור לא פוחדים
    סגור
  • לגברת עליזה
    שושי 25/01/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    15 1
    את כתבת סתם תשובה כדי לדקור אותי אבל אני יוכיח לך שאת לא דוברת אמת. הרמטכל היה בצפון כתבתי ובכלל בכלל לא היריח את הקצה של הגליל מהיכן מצצת השקר הזה. אנו ראינו אותו ואף לחץ לבעלי את היד ונישק אותו שבעלי היה נהג שלו לפני שנים.ולא היה בגליל נכון שבצפון אבל די רחוק מהגליל הבנת יקירתי עליסה
    סגור
  • 22.
    ביקוש של 1.2000000000000 יורו למניות ונדלן, תקנו
    ירון החתול 24/01/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    2 10
    פראיירים, כסף על הריצפנ
    סגור
  • מה אתה כל כך מתלהב? בעוד מספר שבועות יתקיימו
    אחת שלא מבינה ג 24/01/2015 19:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אצלנו בחירות. ואם העבודה תגיע לשלטון ביחד עם שר האוצר הרכש החדש טרכטנברג שבקרוב יפרסם את עיקרי תורתו הכל יקרוס פה. טרכטנברג בעד פיקוח על מחירי הגז. ביטול מע"מ 0. והטלת מיסים על הבורסה והנדלן. הבורסה מתייבשת גם ככה אז עוד עליה קטנה של 5% (כפי שזהבה גלאון רוצה) תסגור את הבורסה סופית ולא יעזור הבית החדש שהם קנו . מה שיעשה דראגי יהרוס טראח. אז אל תטרח
    סגור
  • בסדר
    לירון 24/01/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נתקן. אל תידג אחי
    סגור
  • 21.
    האגח קורס, הדולר ממריא, המניות בטירוף!! (ל"ת)
    מחר 24/01/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 20.
    המעוף במכה אדירה, קדימה!!!!!!
    מחר 24/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    8 19
    והדולר בפריצה מטורפת, ל 4.5!!!, אני גמור.
    סגור
  • מכה אדירה לא כאן פעם היתה לפני שנים
    ל 20 25/01/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק עלה 4 אחוזים ביום הסרט ימים חלפו
    סגור
  • 19.
    מחלקים לנו כסף כל הזמן כבר שנים. תקחו זה קל (ל"ת)
    ירון החתול 24/01/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 18.
    רק עליות כסף מודפס ניכנס כל יום למניות,
    ירון החתול 24/01/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 8
    כל הכבוד לחתולים שעושים את עבודתם נאמנה. ולעכברים מספיק תתחילו לחגוג איתנו . כל יום מרויחים ארגזים. עליות כסף עליות כסף מישוואה קלה
    סגור
  • למה שזה ישפיע עלינו? (ל"ת)
    לירון 24/01/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    הכל בלוף
    האמיתי 24/01/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הדאקס וכל אירופה תוך 4 חודשים מתרסקות מה יש בכלל בכלכלה שלנו לא עולה כי החברות בצרות
    סגור
  • 16.
    קול1460
    אמיר 24/01/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 7
    יש לי 10 יחידות מה הצפי מחר
    סגור
  • אם יהיה כמו שצריך יעלו 70 אחוז (ל"ת)
    שבי 24/01/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    כיטוב פרמה טואר (ל"ת)
    דוד 24/01/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 14.
    גורביץ אמר שהיא מדשדשת הרבה זמן אולי סוף סוף היא
    דלק רכב 24/01/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תעבור את ה 4000
    סגור
  • 13.
    מזמן היינו צריכים לעבור את ה150 אבל לא
    ניר 24/01/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א
    סגור
  • 1500 (ל"ת)
    לניר 24/01/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1500 (ל"ת)
    לניר 24/01/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    פריגו טבע נמצאות בשיא מפה רק למטה !
    המבין 24/01/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    5 9
    חד משמעי השקעה מסוכנת
    סגור
  • 11.
    למה ביום חמישי ת"א לא עלתה? (ל"ת)
    לביזפורטל 24/01/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • כי יש בועה
    האמיתי 24/01/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כי הבועה פה נוראית
    סגור
  • 10.
    המניות החזקות מחר
    יוסף 24/01/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    8 3
    טאואר עם פער של 7 אחוז רציו לאחר הדיווח ביום חמישי ומדווי לקראת הודעה משמעותית לאסוף לאסוף
    סגור
  • איזה שער מדווי? (ל"ת)
    ליוסף 24/01/2015 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    צפי לשוק האגח למחר ??? (ל"ת)
    אלונה 24/01/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • עלייה כי הריבית תשאר נמוכה לאורך זמן (ל"ת)
    kingbil 24/01/2015 19:24
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 8.
    דעתי האישית
    יוסי 24/01/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    13 7
    הבורסה תתחיל בירידות
    סגור
  • צפי למחר.. בסוף היום
    חלי 24/01/2015 23:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ירידות חדות
    סגור
  • רואים שיש שחקן מעו"ף שיתאבד ולא ייתן לשוק לעלות (ל"ת)
    לחלי 25/01/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האמת לא אתפלא (ל"ת)
    שיר 24/01/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    מניות הגז גם יתרמו לאווירה החיובית (ל"ת)
    אסף 24/01/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 6.
    התקדמות משמעותית
    מקס הזועם 24/01/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    11 10
    מדוע אין איזכור למו״מ בין דלק לגילה רק שיש בשרות גרועות אתם יוצאים בכותרות מפוצצות קריסה תחת לחץ רעידת אדמה וכדומה זבל של כתבים
    סגור
  • היה כבר איזכור רק פה בביז. מאיפה המידע הזה דלף?
    למקס הכועס 24/01/2015 19:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש גם הרבה שאלות לא פתורות לגבי תגובת נובל. קשה להאמין שהכל יעבור בניחותא ושיחות נעימות. גילה הטיל פצצה .
    סגור
  • סוף סוף
    איתן 24/01/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבת לענין. אתה צודק. זבל של כתבים.
    סגור
  • 5.
    ישראמקו עדיף עליה (ל"ת)
    זליהג 24/01/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 4.
    קנון מניית העם (ל"ת)
    טל 24/01/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • מחזיקה בטאואר . היא תהיה כמו אופקו אחרי נדנדה של
    קנון 24/01/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימושים היא תטוס
    סגור
  • 3.
    רציו
    מאיר 24/01/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    13 9
    למה לא כותבים שום דבר על מה שנאמר בערוץ 2 לגבי ההסכם המתגבש עם הרגולטור...מספיק חשוב אחרי כול הטלטה במניות הגז.
    סגור
  • 2.
    ביונדווקס
    ביונדווקס 24/01/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ביונדווקס .לדעתי עלות בעקבות שפעת העופות לא ממליץ אבל בלי סיכון אן סיכוי
    סגור
  • כל המניות הקטנות ננטשו מזמן. גם אם יש מקום לביונדווקס
    ביונדווקס 24/01/2015 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעלות אף אחד א סופר אותה.
    סגור
  • 1.
    טבע עלתה יותר מדי בשנה שעברה. השקעה מסוכנת לטעמי. (ל"ת)
    ירון 24/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • טבע רק בתחילת העליות