לקראת יום חמישי: "אנחנו צפויים לראות הרחבה כמותית" - האם הבורסות יזנקו?

דריכות שיא בשווקים לקראת יום ה'. איך נכון להיערך לאירוע? אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי בפסגות, בראיון ל-BizTV. צפו בקטע
אורי גרינפלד, צילום: Getty images Israel
כוונו את השעונים, יום חמישי הקרוב ב-14:45 זה קורה. מאריו דראגי, נשיא הבנק המרכזי האירופי, צפוי להשיק QE אירופאי (או 45 דקות לאחר מכן במהלך מסיבת העיתונאים). ההערכות מדברות על סכום של 550 מיליארד אירו והשווקים נמצאים כעת במצב של דריכות שיא. אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי בפסגות, התייחס לאירוע בראיון ל-Bizportal TV וגם לטלטלה בשוויץ - ולבסוף הסתכלות גם על השפעת הבחירות ביוון ביום א' הקרוב.

אם לבחון את ציפיות המשקיעים לפי הסיטואציות בבורסות, אז ברור שהאופטימיות לקראת יום ה' היא גדולה מאוד. מדד ה דאקס -0.19% דאקס 13,101.18 -0.19% דאקס סגירה:13,125.64 פתיחה:13,107.11 גבוה:13,121.07 נמוך:13,011.97 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שדשדש במשך חודשים ארוכים (בזמן שבוול סטריט נשברו שיאים), פרץ ביום שישי האחרון לשיא כל הזמנים ומאז ממשיך לטפס. בתוך כך, תשואות האג"ח של גרמניה נפלו לשפל של 0.4% והאירו צלל 4% (!!) רק השנה מול הדולר. בקיצור, נקווה שדראגי לא יאכזב.

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יום חמישי ירידות באירופה והכול חרטה לא תיהיה הקלה כמותי (ל"ת)
    רמי 20/01/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    מסכן השוק הזה גמור מקבל כל היום מכות בכוונה (ל"ת)
    שרי 20/01/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    זינוק בעליה? כבר בסרט הזה מלא פעמים (ל"ת)
    לא יקרה 20/01/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    על איזה זינוק אתם מדברים ?
    אמיר 20/01/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכל כבר מגולם במחיר השוק הנוכחי !! אפילו יכול להיות שנראה ירידות . קונים בשמועות מוכרים בידיעות .
    סגור
  • ברור שיעלה.גם שהאמריקאית הדפיסה זה עלה ועלה 6 שנים (ל"ת)
    אידו 20/01/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    צפו לאכזבה וקנו יורו ודולר אוסטרלי
    הברבור הירוק 20/01/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכול מגולם הדולר התחזק מידי בזמן האחרון המדד ירד בארצות הברית ירד ב0.4 הריבית לא תעלה בזמן הקרוב ודולר הולך להחלש בתקופה הקרובה קנו יורו דולר אוסטרלי לחודשים ארוכים ותרויחו
    סגור
  • 6.
    הכל מגולם . עם ההודעה השווקים ירדו (ל"ת)
    פיני 20/01/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    איזה בורסות יזנקו? לא אירופה לא תזנק!!! תיצורו אשליות (ל"ת)
    רמי 20/01/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    אני משקיע בלבד!! (ל"ת)
    רוקי 20/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    הסבר
    פיני 20/01/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מדוע אין בכתבה הסבר לגבי הצפי, למשל של ערך היורו, כתוצאה מהצעדים הצפויים?
    סגור
  • מדוע היורו יתרסק
    מסביר 20/01/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה שקורה בתוכנית הסיוע הוא שהבנק המרכזי של אירופה מדפיס כמויות אדירות של כסף ז״א מזרים הרבה יורו לשוק. עכשיו כמו בכל שוק של היצע וביקוש כאשר אתה מעלה את ההיצע אז המחיר יורד.
    סגור
  • הסבר להסבר
    משה 20/01/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה הסבר אתה מבקש בוודאות שהיורו הולך להיתרסק בהרחבה כמותית שכזו ואל תתפלא שבתחילת שבוע הבא שער הדולר יהיה גבוה מהיורו...
    סגור
  • 2.
    אירופה על סף האדום.
    אנונימי 20/01/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כבר אף אחד לא קונה את ההתערבויות האלו בשווקים.הכל מלאכותי
    סגור
  • עליות
    מקס דקס 20/01/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז איך אתה מסביר שהדאקס לא מפסיק לעלות כבר שבוע בעוד שבארהב ירידות
    סגור
  • 1.
    איזה כיף, עשירי העולם מדפיסים לעצמם עוד כסף.
    וואצ'ר 20/01/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וויייי!!!!!!!
    סגור
  • מה זה משנה.שים בבורסה איתם ותרויח (ל"ת)
    אידו 20/01/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור