סגירה עוצמתית בת"א: המעו"ף טיפס 0.8% לגבוה יומי, קנון נפלה

עליות השערים החדות בארה"ב ובאירופה דחפו גם את ת"א צפונה. מניות הסלולר חטפו: פרטנר התרסקת עוד 7.2%, סלקום ב-5%
עליות בשוק ההון, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב ננעלה לפני זמן קצר בעליות שערים נאות. המדדים המובילים דשדשו לאורך מרבית יום המסחר, אך שינוי המגמה בשווקים באירופה ופתיחת מסחר חזקה בארה"ב דחפו את המדדים מעלה לטריטוריה החיובית - מגמה שנמשכה עד לסיום המסחר.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.8% ל-1,475 נקודות, מדד ת"א 90 -0.18% מדד ת"א 90 1,064.27 -0.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,062.2 תמורה:150,979,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 +1.46% מדד ת"א בנק 1,859.45 +1.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,872.32 נמוך:1,833.73 תמורה:179,354,455 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בשוק הסתכם ב-1.86 מיליארד שקל. על פניו - מחזור חריג אך הוא כולל פעילות משמעותית בתעודות סל מצד גופים מוסדיים שהחליפו החזקה בין תעודות. סך הכספי בארבע התעודות עומד על 450 מיליון שקל.

בשוק המניות, מסחר חריג ותנודתי נרשם במניית קנון -0.16% קנון 7,009 -0.16% קנון בסיס:7,020 פתיחה:7,010 גבוה:7,020 נמוך:6,934 תמורה:1,244,271 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . המניה צללה עד 10%, אך בהמשך הצליחה להתאושש וננעלה בירידה של 4.9% בלבד. מחזור המסחר בנייר הסתכם ב-68 מיליון שקל. עוד נציין במסחר את מניות הסלולר שהמשיכו לאבד גובה גם היום. פרטנר -0.05% פרטנר 2,106 -0.05% פרטנר בסיס:2,107 פתיחה:2,135 גבוה:2,138 נמוך:2,101 תמורה:5,850,953 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-7.2%, סלקום +1.84% סלקום 3,479 +1.84% סלקום בסיס:3,416 פתיחה:3,422 גבוה:3,492 נמוך:3,398 תמורה:4,815,871 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 5%.

בישראל: ביום חמישי (15.1) יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש דצמבר 2014. גובה המדד ישפיע על בנק ישראל בבואו לקבוע את הריבית במשק ב-26 לחודש.

שוקי ההון בעולם

בעת נעילת המסחר בתל אביב באירופה נרשמות עליות שערים מרשימות. מדד ה דאקס +1.59% דאקס 13,312.3 +1.59% דאקס סגירה:13,103.56 פתיחה:13,211.63 גבוה:13,331.95 נמוך:13,206.12 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עולה ב-1.8%, הקאק הצרפתי מוסיף 1.7% לערכו ובבריטניה הפוטסי מתחזק ב-0.6%.

המסחר במזרח הרחוק ננעל במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים: מדד הניקיי שביפן ירד 0.6%, הקוספי שבדרום קוריאה נחלש ב-0.2% ואילו הבורסה בשנחאי עלתה 0.2%.

המסחר בניו-יורק ננעל אמש (ב') בירידות שערים: הדאו ג'ונס ירד 0.54%, מדד ה-s&p 500 נחלש 0.81% והנאסד"ק איבד 0.84%.

מחיר הנפט צלל במסחר בארה"ב בכ-5% למחיר של 46 דולרים לחבית. הסיבה העיקרית היא התחזית של גולדמן-סאקס על כך שמחירו עלול להגיע בקרוב אל מחיר של 30 דולרים. מחיר אונקיית הזהב זינק ב-1.4% למחיר של 1,233 דולרים.

מניות במרכז

הירידה החדה במחירי האנרגיה בעולם ממשיכה להשפיע על מחירי המניות של חברות בתחום בישראל. במרכז העניינים: דלק קידוחים יהש -1.77% דלק קידוחים 939.3 -1.77% דלק קידוחים יהש בסיס:956.2 פתיחה:956.2 גבוה:963 נמוך:939.3 תמורה:14,271,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קבוצה -1.49% דלק קבוצה 50,370 -1.49% דלק קבוצה בסיס:51,130 פתיחה:51,000 גבוה:51,530 נמוך:50,350 תמורה:9,908,923 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ,{אבנר יהש}, ישראמקו יהש -1.31% ישראמקו יהש 45.3 -1.31% ישראמקו יהש בסיס:45.9 פתיחה:46 גבוה:46 נמוך:45.3 תמורה:7,319,832 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש -1.6% רציו יהש 221.3 -1.6% רציו יהש בסיס:224.9 פתיחה:224.9 גבוה:225.2 נמוך:221 תמורה:2,841,425 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מניות הסקטור חוטפות גם מהבית: הממונה על הגבלים עסקיים אמר היום כי "אנו חותרים לשינוי במבנה הגז הטבעי שייצור תחרות של ממש בין מאגרים בשוק הגז הטבעי".

סלקום +1.84% סלקום 3,479 +1.84% סלקום בסיס:3,416 פתיחה:3,422 גבוה:3,492 נמוך:3,398 תמורה:4,815,871 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פרטנר -0.05% פרטנר 2,106 -0.05% פרטנר בסיס:2,107 פתיחה:2,135 גבוה:2,138 נמוך:2,101 תמורה:5,850,953 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדו גובה בחדות. שתי המניות החבוטות פתחו את שנת 2015 במגמה שלילית חריפה בהמשך למגמה שלילית מתונה יותר אשתקד. אמש הסתיים המכרז לשירותי דור רביעי - צפו ברשימת הזוכים וכמה שילמו.

מהלך הפיצול של חברה לישראל -0.27% חברה לישראל 59,610 -0.27% חברה לישראל בסיס:59,770 פתיחה:59,500 גבוה:59,990 נמוך:59,130 תמורה:5,226,971 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זוכה לאהדה בקרב ציבור המשקיעים והחברה קנון -0.16% קנון 7,009 -0.16% קנון בסיס:7,020 פתיחה:7,010 גבוה:7,020 נמוך:6,934 תמורה:1,244,271 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפוצלה במהלך של Spin-Off נהנתה ממומנטום חיובי בימי המסחר הראשונים שלה בתל אביב. אחרי יומיים רצופים של עלייה חדה איבדה היום המניה גובה.

חברת סומוטו -8.34% סומוטו 152.7 -8.34% סומוטו בסיס:166.6 פתיחה:169.4 גבוה:169.8 נמוך:152 תמורה:2,350,969 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה היום את התחזיות שלה לרבעון הרביעי של שנת 2014. החברה צופה כי ההכנסות פרופורמה במחצית השנייה של 2014 יסתכמו ב-25-25.5 מיליון דולר, כ-17% יותר מהתחזית הנמוכה של החברה שסופקה בעבר. הרווח התפעולי על בסיס פרופורמה יעמוד על 8.2-8.6 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(65):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    אפריקה מגורים מתקנת חזק בזמן האחרון
    רן 13/01/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה צפוי להשפיע על אפריקה השקעות ?
    סגור
  • 37.
    כמו שנאמר טאואר עלתה חזק במחזור 30 מיליון (ל"ת)
    טאואריסט 13/01/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    בזק כפי שאמרנו בדרך ל 600, פועלים לא לגעת (ל"ת)
    מנחם 13/01/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    כמו שנאמר בזק לא שווה כלום בקרוב כפי שהובטח בזק 650 (ל"ת)
    מיכה 13/01/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 34.
    אהה הבנתי
    יא וואראדי יא אללה 13/01/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    80 2
    אז זהו הסיפור המגעיל על החתול המת שזורקים מקומה רביעית או חמישית אני לא זוכר בדיוק. אז הוא פוגע באספלט וקופץ טיפה למעלה מעוצמת החבטה ואז חוזר לריצפה לעד.
    סגור
  • אז מאז שהתחתנתי עם המלכא שלי מתילדה והבאתי לה שש עשר
    סעדיה ומתילדה רוזנר 13/01/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ילדים וילדות ועוד שישים ואחד או שישים ושתיים נכדים בערך כן ירבו בלי עין הרע אז הבטחתי לה חיים מאושרים ואני מקיים את זה עובד קשה בשוק ומביא פרנסה לכל השבט ואני עובד רק אם קבלות.אז שהזמינו אותנו החברים החשובים שלנו למסיבה כמו היום שעושים בערך ארבעת פעמים בשנה בדיוק אז אמרתי ליפה הנהדרת שלי תילבשי אחי יקר ויפה שכולם יגידו איזה אחלא בעולם של אישה יש לסעדיה. כל הגברים הסתכלו באמת על מתילדה שלי וקינו בסעדיה המלך של השוק ונתנו למתילדה כבוד כבוד גם הבאתי לאנשים המתוקים החברים שלנו שאירגנו המסיבה מכל טוב הארץ ירקות ופירות והתעקשו לשלם למרות שעל הארוחות לא לוקחים גרוש עכשיו אני נוסע באוטובוס ושאני יבוא לכרם הביתה כולם יראו שאני מאושר ומסטול ויתנו כבוד כרגיל למתילדה
    סגור
  • מהשוק. וואלא אנחנו מסטולים לגמרי
    חג'בי ביטון והרשקו 13/01/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    22 0
    הלכנו היום אצל המז'נונים הפירחחים ועשו לנו אחלא מימונה שבעולם שבחיים לא היינו כזה. דפקנו אוכל בלי סופ כל אחד עם אש וילדים באנו מהשוק איזה 256 איש דחפו לנו שתיייה בירות הכי טובות וקונייאקים וויסקים הכי טובים ויקרים וירדנו על האוכל והשתיה רצח כי רק ככה אפשר לחגוג את הסהרנה שלנו וכל הכבוד להם לא התקמצנו האשכנזים האלו שהם הרוב אשכנזים בערך חצי אשכנזים וחצי לא אשכנזים אבל פתחו לנו שולחן שבחיים לא ראינו ועכשיו איגנו אוטובוסים שיקחו אותנו בצות הביתה כי אמרו לא להביא המכוניות שלא ניננהג מסטולים
    סגור
  • הלכתתי לבקר אותכם כמו שהיזמנת אותי
    מה הבנת יא דפוק 13/01/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    12 0
    והבאתם לי ולמזל ולכל הילדים ואני צצטער שרק שבע הגיעו עוד שמונה בנים בישיבה לומדים עד חצות אז הבאתם לכולנו אוכל במיסדה שלכם במשרד שהחיים לט אכלתי אפילו אצל שמש ברמת גן הבירה ורציתי לבדוק ולמשש באמת את האיי קיויים שסיפרו עליכם ואני לא מבין מה הדאאווין ששוכב עליכם כולה ספרתי 16000 איייקיו ביחד רק לי ולמזל יש 187 ביחד וזה הרבה יוצ=תר משחכם אז יאללא חאלאס
    סגור
  • 33.
    מה זה החוזים האלו
    יא ווארדי 13/01/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    40 1
    מצאו משהו מיוחד שאנו לא יודעים? ואם יהיה כמו אתמול שבמקום חוזים הוזים קיבלנו מסובבת לפרצוף?
    סגור
  • 32.
    יא אללא
    ממש לא מאמין 13/01/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    67 1
    למה אנגליה לא רצה כמו כולם ?מה הם יודעים שאנחנו לא ?נראה כאילו מישהו מהארץ גילה להם את הסוד וגם לעוד ארץ באירופה שעושה קולות של מסרבת...
    סגור
  • טען עוד
  • אתה גנוב או מה
    יאללא אח שלי 13/01/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אנגליה מסרבת להם פקודה ויכניסו אותה לקלבוש. ווינה שעור הבירה שלה היא אוסטריה גם מבריזה להם וכבר ירדה איזה עשרים וחמש אחוזזים ונמוכה איזה חמישים וחמש אחוזין משיא השיאים שלה בכל הזמנים של אוסטריה הבירה לנסברג או קורונה של וינה.
    סגור
  • 31.
    יא ווא ראדי יא אללה איזה מפחיד
    לא מאמין 13/01/2015 16:23
    הגב לתגובה זו
    38 1
    איזה פיצוצים מי עושה זאת מזה מת העולם?
    סגור
  • קלטתי אותך אח שלי
    יא וויאלי 13/01/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    180 7
    הפיצוצים שאתה מתכוון זה לא ללמעלה אלא ללמטה. יענו שלא נדע טפו טפו טפו זה כמו מטחים בהלוויות או לפעמים תותחים יורים להוקרה למנוח
    סגור
  • 30.
    הבזוקה של דרגי+ כמה התרחשויות גרועות ימוטטו כמה חברות (ל"ת)
    magic jhonson 13/01/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • 29.
    יהיו פה בשבועות הקרובים ירידות של 25% במעוף (ל"ת)
    magic jhonson 13/01/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 28.
    אל תתפתו-ביום שדרגי ידבר יתמוטט פה הכל (ל"ת)
    magic jhonson 13/01/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 27.
    הכל עובד פה הפוך-הנפט יורד ופה חגיגה, למה? כי הגנבים
    magic jhonson 13/01/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החליטו
    סגור
  • 26.
    היום הייתה הגניבה הגדולה בהיסטוריה-במקום שיירד השמידו פ
    magic jhonson 13/01/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פוטים
    סגור
  • 25.
    הבורסה מתנהלת בשקט ובשלווה לקראת הבום הגדול. (ל"ת)
    החתול שמיל 13/01/2015 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 24.
    2015
    גבי 13/01/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טאואר תפתיע ובגדול
    סגור
  • 23.
    סין
    איש-עם-אוטו 13/01/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק השוק הסיני . תגזרו ותישמרו. צמיחה משמעותית וכן פתיחת הבורסה למשקיעים זרים. ניפגש עוד שנה.
    סגור
  • 22.
    טאואר תזנק היום במחזור של 30 מיליון להערכתי בלבד (ל"ת)
    טאואריסט 13/01/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    דרך אגם מישהו מכיר תוכנה חינמית למיטוטים בזמן אמת? (ל"ת)
    בבר יוקו 13/01/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    לאנליסט העממי
    בבר יוקו 13/01/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בניגוד לאנשים כאן אני מעריך את תשובותיך ויכול להעיד שבהסתברות לא קטנה הם מתקיימות, זוהי מטרת הפורום ישר כח.
    סגור
  • תודה לך! כפי שכתבת, כל חיזוי יכולה להיות בו גם טעות
    אנליסט עממי 13/01/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וגם אני טועה לפעמים, כפי שקרה היום - המעוף עלה לעומת התחזית שלי לירידה מתונה. אם הכל היה בטוח וחזוי מראש היינו מיליונרים. כל טוב!
    סגור
  • 19.
    טאואר
    אליעזר לוי 13/01/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יפה יפה היא מתקדמת אכלתי הרבה מרור עמה אבל המניה כבר לא במצב גרוע כמו שהיה למרות זאת אני עוד חושש מפניה לכן רכשתי עוד אגח שלה עם ריבית אפקטיבית בתקווה לאזן בכל מצב מה עם אחת שמבינה לא שומעים ממך כלל בזמן האחרון האם את עוד כותבת במעוף או רק עם המניות כולל טאואר כל טוב לך ולכולם
    סגור
  • 18.
    שאפריקה תעדכן כמה אג״ח קנתה וכמה רווח הון
    לבייב 13/01/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לפי המחזורים באג״ח נראה שיש מי שאוסף במידה ואפריקה קנתה שתוציא הודעה זה יחזק את האמון בשוק לגביי ההתנהלות שלה
    סגור
  • האגחים עולים כבר כמה ימים רצוף
    שוקי 13/01/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קורה עם מניית אפריקה ? מדוע לא עולה גם כן בהתאם ?
    סגור
  • אפריקה מגורים טסה חבל על הזמן (ל"ת)
    אנליסט 13/01/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא קנו. חיבים בדיווח אם קנו (ל"ת)
    הגולד 13/01/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם דיווחו לא מזמן שצפויים לרכוש...
    ישי 13/01/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכים לדווח שוב ?
    סגור
  • 17.
    נסחרת בחסר גדול. אבל רמי לוי מנופחת והיא עולה חחחחח (ל"ת)
    קנון 13/01/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    ליעד 15$
    טאואר מימוש ומשם 13/01/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כרגע יש שני יעדים כשהראשון מציאותי יותר והוא יעד ההתכנסות אשר משתלב יפה מאוד עם קצה התעלה ארוכת הטווח באזור 15$. פריצה שם ואפשר יהיה לפזול לכיוון יעד הדגלון וזה כנראה יקרה רק במקרה של סקוויז. לסיכום אני מעדיף לחשוב על היעד הראשון בשלב זה
    סגור
  • 15.
    שנת 2014 היה מצוין לכן
    קובי 13/01/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדוחות יתנו את הטון החודש וחודש הבא ואחרי זה אף אחד לא יודע לאן ימשיך השוק לא אני לא אתם לא גורו ולא גולדמן ואפילו לא אחלה מנתח של בית חולים
    סגור
  • 14.
    לגבי גבעות - לדעתי האישית, הנהלת הבורסה והרשות לני״ע לא
    אזרח מרמת גן 13/01/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הזהירו את הציבור ולא התריעו כלל בפניו על התופעה של המסחר בשורטים על הנייר במשך תקופה ארוכה, אשר עשוי לדרדר את ערך הנייר לשער של 1 אגורה, וכפי שגם קרה בפועל! כמו כן, הם לא דאגו לעצור את המסחר בנייר במשך תקופה של חודשים רבים ולא נקפו אצבע כדי לעצור את המסחר המונופוליסטי והמניפולטיבי במסחר! הנהלת הבורסה הודיעה על עילה להשעיית המסחר בנייר רק בדקה התשעים וגרמה בכך לנפילה של 40% בשער כבר בו ביום! האם זה נראה תקין בעיני מישהו??? בעיני כלל וכלל לא!!!! כפי שהגבתי כאן אתמול ושלשום, אני מבקש לפצות מיידית את מאות ואלפי המשקיעים שלא אשמים כלל בסוג המסחר הלא חוקי שהתנהל בנייר במשך תקופה ארוכה ולא יכלו לשער כלל או לצפות את הירידה התלולה משער 13 לערך לשער אגורה!
    סגור
  • תאכל את הלב.המרת בכסף והפסדת.
    פיינשטיין 13/01/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה אתה רוצה ?
    סגור
  • 13.
    קנון
    עילאי 13/01/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה עובר? מישהו יודע
    סגור
  • מה עובר עליך נעלמת
    עילאי 13/01/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בלעדיך חיינו אינם חיים
    סגור
  • מישהו אוסף (ל"ת)
    הטמבלים מוכרים 13/01/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    לדעתי מתחילים לאסוף אפריקה תיהנו בסיבוב (ל"ת)
    אוסף בולים 13/01/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 11.
    תראפיקס ביו פריצת שער 50 תשלח אותה חזק למעלה
    אנונימי 13/01/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי ספק שזה יגיע לאחר כל כך הרבה הודעות חיוביות ולאחר שירדה 97% בשלושת השנים האחרונות.
    סגור
  • 10.
    תראפיקס ביו-פירסמה הודעה מהותית
    אנונימי 13/01/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאחר המסחר אתמול.
    סגור
  • 9.
    תוצאות קרבות (ל"ת)
    בונוס שקט מאוד 13/01/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    תוביל מהלך ל680 הצלחות (ל"ת)
    רדהיל פריצת 590 13/01/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    וכלכלת ארהב מתחזקות בסוף הנפט יעלה סבלנות
    כלכלת סין 13/01/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    6 4
    הכל משחקי כח
    סגור
  • 6.
    עכשיו הזמן להיכנס ...........
    SUS 13/01/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הכרישים נכנסים כשהמניות על הרצפה .....
    סגור
  • הכרישים נפטרים כעת ממניות מריצים את רמי לוי
    הכרישים 13/01/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    והמטומטמים קונים. עוד יום יומיים רמי לוי מתרסקת
    סגור
  • 5.
    ביונדווקס
    ביןנדווקס 13/01/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש ביקושים ערים
    סגור
  • 4.
    שורטיסטים תתחילו להתכסות אפריקה הולכת לטוס בקרוב לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 13/01/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 3.
    עליות
    אורי 13/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבורסה תעלה היום
    סגור
  • 2.
    מה היה אתמול בכנס בסן פרנסיסקו? (ל"ת)
    רדהיל 13/01/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    היום המעוף ירד קצת ל- 1460, מניות התקשורת יתאוששו,
    אנליסט עממי 13/01/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מניות האנרגיה ימשיכו לרדת, הבנקים והפיננסיים ירדו קצת, מניות הנדל"ן יעלו. יום טוב ומוצלח לכם!
    סגור
  • לאוטיסט עממי
    איציק 13/01/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 10
    תגיד מה עם קנון?
    סגור
  • לאנליסט עממי
    רפאל 13/01/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לא כתבת מה השפעת הבחירות על הבורסה כי לאחר מכן יקח זמן להרכבת הממשלה עם כל הבעיות הפוליטיות אז מצפה לתגובה ודעה ממך מה אתה חושב בנדון בתודה מראש רפאל מהרצליה
    סגור
  • לאנליסט עממי תודה תודה הליכוד לא בטוח זוכה אבל כל טוב ל (ל"ת)
    רפאל 13/01/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קשה מאד לחזות כל כך "רחוק" וזה יהיה בגדר ניחוש בלבד.
    אנליסט עממי 13/01/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השווקים כרגע מאד לא יציבים וכל אירוע קטן משפיע עליהם, כי יש הרבה מאד אי וודאויות ולכן מאד לא חכם לחזות מספר חודשים קדימה. תוסיף לזה שתוצאות הבחירות עדיין לא וודאיות ולא ברור מי ירכיב את הממשלה. אבל, בכל זאת אנסה לענות לך: בהנחה שלא יהיו אירועים מיוחדים ומחיר הנפט יתקן מעלה קצת והריבית לא תעלה והליכוד ירכיב את הממשלה (הנחות ריאליות), אז נראה בעוד שלושה חודשים עליה ממוצעת של כ- 4% במדדי המניות ובעיקר באנרגיה המעוף יתקרב ל- 1500. כל טוב!
    סגור
  • לאנליסט עממי תודה תודה אבל לא בטוח שהליכוד ירכיב כל טוב (ל"ת)
    רפאל 13/01/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לרפאל:: בטוח שהליכוד זוכה יש לך ספק בכך אז זהו זה תפנים (ל"ת)
    מקורב פוליטי 13/01/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאנליסט עממי החביב.
    מדען 13/01/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מסקרן אותי מאד לדעת על מה אתה מבסס הערכותיך? האם: ידע. ניחוש. תחושת בטן. ניתוחים גרפים. שמעת ש. הימור. הדלפות ממקורות יודעי ומבצעי דבר. השכלה כלכלית .ועוד. תודה.
    סגור
  • ההערכות שלי מתבססות בעיקר מניתוח השוק, מעקב וניסיון רב.
    אנליסט עממי 13/01/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לוקח בחשבון גם את מצב השווקים בעולם, אירועים ביטחוניים וכלכליים וחוזים עתידיים כולל סחורות וגם תשואות אגח וריביות. למשל, אני בטוח שאפשר להרוויח המון מהנפט. הוא הגיע למחיר של פחות מ- 45$ ולדעתי לא יתנו לו יותר לרדת, כי זה יהיה קטסטרופה ועלול להצית מלחמות. תוך שנה מחירו יגיע ל- 60 עד 70$. זו דעתי ולא המלצה. יום נפלא!
    סגור
  • לאנליסט תודה רבה לתשובתך.
    מדען 13/01/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    12 0
    שאלה נוספת: מה גילך? וממתי אתה בשווקי ההון? נ.ב: אחרי הגיב מישהו בצורה משונה.. פעם נוספת תודה.
    סגור
  • אני בגיל 62 וסוחר בשוק ההון משנת 1979 (ל"ת)
    אנליסט עממי 13/01/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • אני בגיל 62 וסוחר בבורסה משנת 1979. (ל"ת)
    אנליסט עממי 13/01/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • ענית למדען ברצינות. הוא לא ממש רצה לדעת
    לעממי 13/01/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 18
    אלא להציגך כאהבל
    סגור
  • הדברים שאתה אומר הם בדיוק הדברים שלא מועילים לפורום.
    אנליסט עממי 13/01/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני לא כל כך טיפש או תם כמו שאתה חושב, אבל מתיחס בכבוד וברצינות לכל אדם גם אם יש ציניות בהתבטאות שלו. רק כך התגובות יכולות להיות ענייניות ולהועיל לפורום. אני ממש לא יכול להבין איך אפשר לקרוא למי שאתה לא מכיר "אהבל", אני לא נעלב מכך אבל הדבר גורם לי הרגשה לא טובה למה זה צריך להיות כך. אשמח מאד אם תחשוב על כך ותפנים את הדברים. אין לי שום טינה, אני סולח ומקווה שתהיה ענייני. כל טוב לך ותצליח!
    סגור