ת"א ננעלה בירידות קלות: קנון זינקה 6.5% ביום המסחר הראשון

מדד המעו"ף ירד ב-0.3% ומדד ת"א 75 נחלש ב-0.2%. בשוק המניות: טבע איבדה 2.5%, נובה זינקה 6.3%
 |  (67)
מגמה מעורבת, צילום: Bizportal
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים מתונות, זאת על רקע המסחר השלילי שאפיין את המסחר בארה"ב ביום שישי האחרון והורדת הדירוג לרוסיה לאחר סגירת המסחר.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.47% מדד ת"א 35 1,502.49 +0.47% מדד ת"א 35 בסיס:1,495.45 פתיחה:1,498.54 גבוה:1,507.96 נמוך:1,498.54 תמורה:92,868,475 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבד 0.3% ל-1,466 נקודות, מדד ת"א 90 +0.15% מדד ת"א 90 1,071.25 +0.15% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.69 פתיחה:1,070.86 גבוה:1,072.87 נמוך:1,070.79 תמורה:29,920,191 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.63% מדד ת"א בנק 2,090.56 +0.63% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,077.49 פתיחה:2,082.96 גבוה:2,096.76 נמוך:2,082.96 תמורה:37,195,932 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-486 מיליון שקל בלבד - מחזור נמוך ביחס לממוצע.

בשוק המניות, קנון +2.76% קנון 6,777 +2.76% קנון בסיס:6,595 פתיחה:6,595 גבוה:6,777 נמוך:6,587 תמורה:299,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור גבוה וזינקה ב-6.5% ביום המסחר הראשון בבורסה, מניית טבע +1.11% טבע 6,937 +1.11% טבע בסיס:6,861 פתיחה:6,920 גבוה:6,969 נמוך:6,900 תמורה:6,993,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2.5% ואילו נובה +0.01% נובה 8,401 +0.01% נובה בסיס:8,400 פתיחה:8,400 גבוה:8,460 נמוך:8,400 תמורה:639,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-6.3%. עוד נציין במסחר את {פרוטרום} שאיבדה 1.1% ו טאואר -1.2% טאואר 5,355 -1.2% טאואר בסיס:5,420 פתיחה:5,324 גבוה:5,384 נמוך:5,324 תמורה:857,134 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-3.9%.

בימים רביעי-חמישי נרשמו עליות חדות מאוד בבורסות אירופה ובוול סטריט וזאת לאחר פרסום האינפלציה בגוש האירו שהייתה נמוכה מאוד (מינוס 0.2%) ומבחינת המשקיעים זה היה איתות שה-ECB ישיק בקרוב תכנית הרחבה כמותית (QE). ביום שישי הגיעו המימושים.

בסיכום השבוע הראשון של 2015, מדד ה-S&P500 האמריקני איבד 0.7% (פתיחת השנה הגרועה מאז 2008). בבורסה בת"א מדד ת"א 35 +0.47% מדד ת"א 35 1,502.49 +0.47% מדד ת"א 35 בסיס:1,495.45 פתיחה:1,498.54 גבוה:1,507.96 נמוך:1,498.54 תמורה:92,868,475 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: דווקא רשם בשבוע החולף עלייה של 0.52%.

מחיר הנפט שביום שישי רשם נפילות של מעל 4% לפני שסגר בירידה של 1.2% "בלבד" ל-48.2 דולר לחבית. מדד מניות האנרגיה ב-S&P500 רשם בשבוע הראשון של 2015 ירידה של 3.6%. בארץ, מדד ת"א נפט וגז +0.37% מדד ת"א נפט 1,023.58 +0.37% מדד ת"א נפט וגז בסיס:1,019.82 פתיחה:1,025.42 גבוה:1,025.52 נמוך:1,017.32 תמורה:11,918,020 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבד 1.67% בשבוע החולף (וזה כולל קפיצה של 2.5% ביום המסחר האחרון). בשבוע הבא תתחיל עונת הדו"חות בארה"ב, והמשקיעים דרוכים לקראת דו"חות חברות האנרגיה - שצפויות להראות פגיעה משמעותית.

מניות במרכז

מניות חברה לישראל +0.44% חברה לישראל 98,510 +0.44% חברה לישראל בסיס:98,080 פתיחה:98,990 גבוה:98,990 נמוך:97,680 תמורה:1,383,219 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה הבת שלה כיל +0.43% כיל 2,089 +0.43% כיל בסיס:2,080 פתיחה:2,079 גבוה:2,100 נמוך:2,079 תמורה:3,088,148 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין רב ביחד עם החברה החדשה בקבוצה של עידן עופר קנון +2.76% קנון 6,777 +2.76% קנון בסיס:6,595 פתיחה:6,595 גבוה:6,777 נמוך:6,587 תמורה:299,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - מס' ני"ע 1134139. המניה של חברת Kenon Holdings דואלית: תיסחר בבורסה בת"א ובבורסה הראשית בניו-יורק (סימול KEN WI).

חברת ישראל קנדה -0.04% ישראל קנדה 253.8 -0.04% ישראל קנדה בסיס:253.9 פתיחה:253.9 גבוה:254.1 נמוך:253.8 תמורה:7,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם לרכישת קרקע בת"א תמורת 27.9 מיליון שקל. מדובר בקרקע המיועדת לטובת בנייה למגורים.

חברת מבטח שמיר +2.94% מבטח שמיר 6,100 +2.94% מבטח שמיר בסיס:5,926 פתיחה:5,926 גבוה:6,100 נמוך:6,100 תמורה:4,331 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה הבוקר כי במידה ותושלם העסקה למכירת חלקה בתנובה - תרשום החברה תזרים מזומנים של 1.2 מיליארד שקל (לפני מס).

חברת {גטר} ציינה כי היא נדרשת לבצע הפרשה של 6-8 מיליון שקל במסגרת הדוחות הכספיים. הדיווח הינו חלק ממהלך של בעל השליטה בחברה למחיקת המנייה ממסחר לפי מחיר של 22.92 שקלים למניה.
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    המשך - לא צפיתי כאמור מראש כי מתנהל מסחר שורטיסטים
    משקיע רמת גני בגבעות 11/01/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנייר זה במשך תקופה ארוכה מאד ואני בטוח בזה כי גם מאות ואלפי משקיעים אחרים כמוני לא יכולנו לדעת או לצפות מעין סוג מסחר מונופוליסטי וגם מנופולטיבי בנייר גבעות. שימו נא לב בבקשה כי רק מומחים גדולים מאד בשוק ההון הבחינו בתופעה זו. מר תומר קורנפלד הכתב הנכבד היה בין המומחים הבודדים שהבחין בתופעה זו כבר לפני מספר חודשים ואף כתב על העניין, אך מרבית המשקיעים ובתוכם גם אני, לא חלמנו כלל כי מתנהל כאן ממש מסחר תרמיתי ומונופוליסטי מתחת לעינינו! לאור האמור, לא מכרתי את החזקותי בנייר זה ונגרם לי בינתיים נזק כספי גבוה מאד על הנייר. אני מניח שגם רבין אחרים נמצאים בסיטואציה כמוני! לאור האמור, אני דורש ומבקש בזה לפצות מיידית את המשקיעים ולתקן את העוול הרב שנעשה להם. תודה.
    סגור
  • הנהלת הבורסה והרשות לני״ע ידעו על התופעה של מסחר השורט
    המשך 12/01/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגבעות ולא נקפו אצבע כדי למנוע את זה!! הם ידעו מראש כי ביצוע שורטים על שותפות קטנה כמו זו של גבעות תפיל אותה בסופו של דבר לשער של 1 אגורה ויגרם נזק אדיר למשקיעים! אם מר קורנפלד לדוגמא, ידע זאת, אז הנהלת הבורסה והרשות לני״ע גם ידעו זאת קרוב לוודאי! לא די בזה שהם לא עצרו מיד את המסחר בנייר , אלא אפילו לא הוציאו שום אזהרה לציבור המשקיעים! בכך הם איפשרו לסוחרים נוכלים ולגופים מסויימים לעשות תיאום ביניהם של הורדת ערך הנייר! רבותי, זוהי אחת מהתרמיות הגדולות שנעשה כאן במדינה! ראשי השלטון בישראל חייבים לטפל בנושא במהירות ולפצות מיידית את המשקיעים הפגועים!
    סגור
  • 45.
    לדעתי האישית, בוצעה מניפולציה מתמשכת בנייר גבעות ע״י
    משקיע רמת גני בגבעות 11/01/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספר גופים (בתי השקעות מסויימים, סוחרי שורט גדולים ועוד..) וגם היה שיתוף פעולה מצידם, כעין מונופול לחבור יחד כדי להפיל את שער הנייר ולגרוף רווחים גבוהים על גב מאות ואלפי משקיעים כמוני, שלא ידעו ולא יכלו כלל לשער או לצפות כי נעשית קנוניה בנייר כדי להביאו לידי שער של אגורה, קרי הורדת השער מערך 13 לערך ליחידה לשער של אגורה בלבד! זוהי ממש קנוניה ותרמית כלפי ציבור המשקיעים ולא ייתכן מצב שבו רשויות המדינה, קרי הנהלת הבורסה והאוצר מאפשרים לסוחרי שורטים להתלבש על שותפות קטנה ולבצע בה מניפולציות ותככים על חשבון המשקיעים התמימים!!!!!! המשך בתגובה הבאה..
    סגור
  • 44.
    פלוריסטם
    אנונימי 11/01/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מישהו מעריך מה קורה שם... ממש טסה בימים האחרונים.
    סגור
  • פלוריסטם
    תא PLX 11/01/2015 21:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על סף עסקת מסחור או שת"פ. עומדת לקבל אישורים בהתווית רעלת הריון - ארה"ב וכן התקדמות משמעותית במזרח הרחוק. ויש לה מפעל מאושר תקן אמריקאי ואירופי. מספיק כדי להביא אותה לאיזור ה 8-9$ ב2015
    סגור
  • 43.
    אפריקה
    מומי 11/01/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מבין מזה ירידות קלות כשמרבית המניות יורדות מעל אחד אחוז איפה הקלות .
    סגור
  • 42.
    או שיש עוד סיכוי ששנת 2015 תעשה פרסה ל1000 (ל"ת)
    בבילון נישכחה 11/01/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עבדו על המשקיעים . האנליסטים המנוולים (ל"ת)
    בבילון 11/01/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    אי די בי פיתוח צריכה לעלות לפני הנפקת זכויות ש ב20.1 (ל"ת)
    לשים לב 11/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100
    astik 11/01/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שער 120
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    השקעה מעניינת וכדאית באגח קונצרני
    אנליסט עממי 11/01/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 8
    בתקופה שבה, ההשקעה באג"ח ממשלתי מניב פחות מאחוז אחד, ישנם מספר אגחים טובים, שלדעתי כדאים להשקעה. לדוגמה האגחים של מבני תעשיה שחלקם עם תשואות נטו של 5% - 6%. אגחים אלה הם בדירוג גבוה של מודיס (A) והתשואות שלהם עלו מאד בגלל ירידת ערך הרובל היות והם שייכים לאליעזר פישמן המשקיע גם ברוסיה. התשואות עלו ללא שום פרופורציות היות והחשיפה שלהם לנכסים ברוסיה היא קטנה מאד בהשוואה לכלכלית י-ם ומירלנד. כללכלית ניזוקה מירידת דירוג מ- A מינוס ל- BBB, אבל מבני תעשיה נשארו בדירוג A. פשוט ערכם ירד מכוח חוק העדר. אני בעצמי השקעתי די הרבה במבני תעשיה ואף במירלנד עם לקיחת סיכו בגלל התשואה הגבוהה מאד והעובדה שפישמן תמיד החזיר חובות. לשיקולכם ובהצלחה!
    סגור
  • 39.
    אפשר הסבר איך נמכרו 6 קולים 1380 פברואר ב 6300
    לרשות ניירות ערך 11/01/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליחידה למה לא בודקים קומבינות כאלה יש כל יום כאלה בלופים ואתם שותקים
    סגור
  • ראית את הממוצע? שקר אחד גדול (ל"ת)
    ל 38 11/01/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    גבעות, יש case משפטי רציני להגשת תביעה ייצוגית כנגד
    אני סבור שבנושא 11/01/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המדינה וחלק מהפועלים מטעמה, קרי שלטונות האוצר והבורסה. נעשה לדעתי עוול גדול ביותר לשותפות ולמשקיעים השונים בכך שהמדינה ו/או אלה מטעמה כאמור, איפשרו במשך תקופה ארוכה לסוחרים ולבתי השקעות שונים לבצע עסקאות שורט בחברה/שותפות קטנה ,אשר לא היה ביכולתה להתמודד עם שורטיסטים בשוק ההון! גם המשקיעים החבוטים(בתוכם אנוכי), לא היה באפשרותנו לצפות כלל את התרחיש הגרוע הזה שבו שער הנייר צנח מרמה של כ-13 לערך לשער של אגורה בלבד כיום!!!! לאור האמור, אני פונה בזה בפומבי לעורכי הדין מטעם השותפות הכוללת והמוגבלת לפעול ולטפל בנושא לאלתר מול המדינה ולהחזיר את שער הנייר למחיר סביר והוגן בו הוא יוכל להימשך ולהיסחר בבורסה. בתודה מראש, אזרח רמת גני.
    סגור
  • 37.
    במקום לקנות מניות גז ולהתעסק בגז ובצרות שלו
    גז בלוף 11/01/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתם קונים ח"ל גם מקבלים קנון וגם דיבידנד.
    סגור
  • 36.
    תראפיקס ביו פותחת מבערים
    אנונימי 11/01/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי שירדה 97% בשלוש שנים.סוף סוף היו מספר התפתחויות חיוביות לאחרונה.שווי השוק עדיין נמוך מאד כ-7 מלש"ח
    סגור
  • ההסכם שחתמה במזרח נחמד אבל
    אנונימי 11/01/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בונים על התפתחויות נוספות בארה"ב שזה השוק האמיתי יחד עם קנדה למוצרי מריחואנה רפואית.ולמיטב הבנתי הם החברה היחידה בארץ שנכנסה לתחום הזה שנחשב ללהיט בארה"ב
    סגור
  • פריצה של 50 שולחת אותה חזק למעלה
    אנונימי 11/01/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה מעניין לראות
    סגור
  • 35.
    2015 זו השנה של אפריקה
    יואב 11/01/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    7 6
    תבדקו אותי ב31/12/2015
    סגור
  • איך נבדוק אותך ?
    כן כן 11/01/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בטח תהיה ביאכטה שלך מכל המיליונים שתרוויח. למה שתענה לנו ?
    סגור
  • 34.
    כיל
    איציק 11/01/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לחץ מכירות מישהו יודע מה קורה?
    סגור
  • 33.
    מה קרה ל IDB למה עולה ? (ל"ת)
    ML500 11/01/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל500
    מנשה 11/01/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי די בי מקבלת רוח גבית מפסגות שם החליטו לרכוש במחיר הנוכחי ומקווים שהקשר בין השותפים החדשים יסתדר היות ויש הסכם שמי שלא מוסיף מכיסו בהנפקת הזכויות יקוזז בהתאמה לכן בן משה לא ירצה לאבד מכוחו ויוסיף לתמוך במניה באין בררה כל זה פורסם בספונסר שאי די בי תתייצב ומכאן הנפקה תצא לדרך נכונה אני לא מומחה אבל זה מה שנכתב מה נכון או לא אני לא יודע אבל אני גם בדעה שאין בררה לבן משה אלא להשתתף ובעתיד לנסות להוציא פרי מהשקעתו זו כל טוב לכולם
    סגור
  • 32.
    ומתמשכת שנעשתה בשער הנייר של גבעות ובמשך תקופה ארוכה,
    כתוצאה מרמיה ארוכה 11/01/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נגרם למשקיעים נזק כספי רב ומאות משפחות, אם לא אלפי משפחות, סובלים עד היום כתוצאה מכך!!! לא ייתכן שבמדינת חוק יאפשרו לכל מיני נוכלים ורמאים למיניהם לשחק בשורטים עם חברה/ שותפות קטנה ולגרום במישרין לכך ששער הנייר ידרדר כל כך משער של 13 לערך לשער תיאורטי של 1 אגורה כיום!!! לאור האמור, רשויות החוק למיניהן והאחראים על הנושא מתבקשים ונדרשים בזה לתקן מיידית את העוול הרב שנגרם למשקיעים השונים וגם לסייע לחברה/ לשותפות ולהקל עליה במידת האפשר על מנת שתוכל להפיק את הנפט והגז שב שדותיה. הסיוע לחברה חייב להינתן מיידית ע״י המדינה והאוצר, מה עוד שסיוע זה אמור לפעול רבות לטובת המדינה ואזרחיה.
    סגור
  • 31.
    בגבעות - לאור כל המניפולציות והתככים שבוצעו בנייר זה
    דרישה אישית ממשקיע 11/01/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    19 0
    במשך תקופה ארוכה ע״י מספר גורמים וגופים שונים, אני דורש בזה להעלות מיידית את שער הנייר לשער הממוצע שבו הוא נסחר בשלוש שנים האחרונות. הצדק עם המשקיעים שהוליכו אותם שולל, חייב לצאת לאור בקרוב ולא יקרה שום דבר למשרד האוצר אם ידאג להחזיר למשקיעים את הכספים שנגזלו מהם!!!
    סגור
  • 30.
    הרבה בשר באגח
    חכם 11/01/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירדו חזק יעלו חזק.
    סגור
  • 29.
    עליות עליות
    גאון 11/01/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אין סיבה שלא . עליה בקרוב מצרפת ומכל אירופה. והשמאל רוצה להחזיר שטחים. רק ביבי הגדול יקבל 36 מנדטים.
    סגור
  • 28.
    טרכטנברג רוצה להעלות מס על שוק ההון (ל"ת)
    טל 11/01/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הציבור מטומטם והציבור ישלם עוד ועוד. (ל"ת)
    הציבור 11/01/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צודק. מיסים על הבורסה רק שם מרויחים 7 שנים רצוף
    משה 11/01/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לא נורא אם יעלו קצת מיסים על השוק, ויורידו מהאוכל
    סגור
  • באמת לא נורא שיטילו עליך עוד מס מה רע ב 30% מס?
    חחחח 11/01/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העיקר שיוזילו את הגבינה ב 20 א"ג ואת הפסטה ב 30 אג ואת הקורנפלקס ב 40 א"ג. איזה כיף יהיה לנו . נאכל הרבה יותר אוכל כי אנחנו נראים מורעבים כולנו . ומה שישאר לנו מהחיסכון באוכל שזה בערך 10 ש"ח לחודש נשקיע שוב בבורסה המרויחנית שלנו ....ושוב נשלם 30% מס כך שהרווח שלנו 7 ש"ח לחודש אותו נחסוך לדירה חדשה
    סגור
  • 27.
    ניקרע לכם תתוצרה אל תגעו בלונג פי שלוש,לא בבזק לא ד.רכב (ל"ת)
    טומי 11/01/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • למה מי אתה שתקרע לנו את הצורה יא אפס אפסיים אתה כלום (ל"ת)
    אנונימי 11/01/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • זקן..זקן..וגם 70 או 80 זה ה40 החדש...
    לאנונימי 11/01/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבל נותן פייט משובח..יפה מאד.
    סגור
  • 26.
    בפועל היו צריכות להיות עליות,אבלל אנו קובעים ונוריד 0.5 (ל"ת)
    שרון 11/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • לשרון אתה לא קובע כלום מי זה אנחנו אנחנו זה אתה כלוםניק (ל"ת)
    אנונימי 11/01/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • עדיין לא התאוששת מההפסד בפלוריסטם? (ל"ת)
    לשרון 11/01/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    צדקתם לגבי פועלים דלק רכב הגמורה ובזק-דעתכם על לאומי+כי (ל"ת)
    אלעד 11/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 24.
    כמו שנאמר בזק לא שווה כלום,פועלים לא תיראה 210 עוד דור (ל"ת)
    בני 11/01/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 23.
    לא לגעת בבזק,פועלים,פרוטרום-בזק ל 650,אחכ 600,פועלים 16 (ל"ת)
    מיכה 11/01/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ולמה
    למה 11/01/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולמה לא לגעת
    סגור
  • 22.
    פער חיובי והיא תגיע ל 1600 (ל"ת)
    פלוריסיטם 11/01/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    ביאספי הלהיט החם התחום הביומד (ל"ת)
    דני 11/01/2015 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בי אס פי הלהיט החם התחום הביומד שימו לב
    דני 11/01/2015 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו
    סגור
  • 19.
    לעקוב אחריה תשלש את עצמה השנה (ל"ת)
    אינטק פארמה 10/01/2015 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ביומד ירוק
    עושה סדר 10/01/2015 23:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימומ לב כמה מהביומד עם פער ארביטרג חיובי גבוה- ולא מוזכרים ממשום מ ה- פלוריסטים..ביוליין..קמהדע...... שנת הביומד!
    סגור
  • 17.
    פלוריסטם
    מאמין 10/01/2015 22:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניראת מבטיחה עם פתיחה יפה בשבוע האחרון.ממ\ומלצת למעקב לימיט שלי עם הודעה של שת"פ 1800 נק
    סגור
  • 16.
    ביומדיקס בדרך ל13
    דני משקיע 10/01/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תוך ימים עד שבוע
    סגור
  • 15.
    אופקו !!!
    אופטימי 10/01/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וכל מילה מיותרת....
    סגור
  • 14.
    לביז תתקנו את טבע למינוס 2.6 ארבטראז
    קובי 10/01/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השער הוא 56.7 ולא 57.6
    סגור
  • 13.
    עליות מתונות
    Amnon 10/01/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליות מתונות באופציות מעוף
    סגור
  • 12.
    ירוק
    יאיא 10/01/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחר ירוק כהה בעזרת ה
    סגור
  • 11.
    טאואר בארביטראז חיובי של 4 אחוזים (ל"ת)
    טאואריסט 10/01/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 10.
    לדעתי אפריקה לפני פריצה קדימה (ל"ת)
    אפריקאי 10/01/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 9.
    לא הבנתי כלום
    שלומי 10/01/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה יהיה מחר לדעתך? אין לכם מושג בשיט. לתאר את מה שקרה זה לא כזה ביג דיל..........
    סגור
  • 8.
    השפעה חיובית של 0.345 לא נחשבת בענייך ?
    משקיע 10/01/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או שאתם מדגישים מה שנוח לכם
    סגור
  • 7.
    מניות הגז
    מקס הזועם 10/01/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    למה ביז פורטל לא מציין את נובל אנרגי שעלתה בחמישי ושישי ב4.7% רק שנובל יורדת הם פותחים בכותרת לחץ במניות הגז לקראת פתיחת המסחר יש כתבים בבית פורטל שיש להם זיכרון סלקטיבי תתבישו לכם זבלים
    סגור
  • אל תזעם ואל תכעס. בסוף מניות הגזוז יעלו לדעתי
    גזוז 11/01/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק אחרי הבחירות . שהרי הממונה לא קם בבוקר אחרי שאלוהים נגלה לו בחלום ואמר לו תשגיח על מניות הגזוז זה היה המלך ביבי שהורה לו לעשות משהו להרגיע את ההמון הזועם . הנה ביבי הפך לאח התאום של שלי יחימוביץ והמסקנה היא להצביע לאח של שלי כי זה היינו הך. (בכל אופן זה המסר של ביבי). מה גם שהוא נוסע לפריז עם 2 אחיו להלחם בטרור . חכה לבחירות והגזוז או שיעלם או שיעלה.
    סגור
  • 6.
    הנפט מתקן מעלה ו 47 תמיכה חזקה (ל"ת)
    נהור 10/01/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    מה כתבה שיקרית??
    אנליסט 10/01/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הארביטרז' שלילי 0.34%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין לך אמינות!!!!!!!!
    סגור
  • 4.
    ביונדווקס
    יעקב 10/01/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שפעת בארצות הברית ממש לפני מגפה .שפעת חסרת תקדים בישראל תוצאות ניסוי באיכילוב .ומסחר בנסדקADR .מה עוד אפשר להגיד טיסה נעימה כבר אמרנו
    סגור
  • המניה הזאת היתה בשיא בשער פי 2. מי בכלל זוכר אותה?
    נחיתת חרום 11/01/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין להם כסף בכלל הם על סף פשיטת רגל ההנפקה נועדה לגייס כסף. המניה לא עולה ולא ברור למה החיסון שלהם טוב ובאנגליה קנו מהם חיסונים. אבל הם לא מצליחים להמריא
    סגור
  • 3.
    כך צפוי להיפתח מחר שבוע המסחר בבורסה בת"א
    אופיר 10/01/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איך צפוי להיפתח המסחר לא הבנתי ? מי מתחבא תחת השם מערכת ביזפורטל? טוב גם בעבר לרוב התחזית לא הייתה נכונה.
    סגור
  • אתה פשוט
    אופיר 11/01/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אופירוש
    סגור
  • 2.
    התוכנית של דראגי אכזבה
    פסימיסט 10/01/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אכן התוכנית כפי שפורסם היא בסך 500 מליארד יורו אז צפויה אכזבה גדולה בשווקים מאחר ובתחילה פורסם על הקלה כמותית של כמה טריליוני יורו.נוסיף לזה את הבחירות ביוון, הורדת דירוג של רוסיה ומקבלים מתכון לכוננות ספיגה...
    סגור
  • 1.
    תזכרו טוב
    יוסף 10/01/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טאואר אינסוליין רדהיל ומדווי המלכה יככבו השבוע .. לא ממליץ רק משתף
    סגור
  • מי זאת מידווי? (ל"ת)
    המלקה 11/01/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור