נעילה חיובית בת"א: מדד המעו"ף עלה 0.2%, מניית חברה לישראל זינקה 6%

מדד ת"א 75 מחק כמעט לגמרי ירידה של 0.52%. באירופה המדדים עברו לעליות של מעל 1%. כיטוב פארמה זינקה 20%
עליות, צילום: Getty images Israel
יום מסחר תנודתי ננעל בעליות שערים קלות במקביל לעליות של מעל 1% באירופה (ה דאקס +1.26% דאקס 13,268.19 +1.26% דאקס סגירה:13,103.56 פתיחה:13,211.63 גבוה:13,271.28 נמוך:13,206.12 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מטפס 0.9%) וכאשר המסחר בוול-סטריט נפתח במגמה חיובית. מניית חברה לישראל -0.23% חברה לישראל 59,630 -0.23% חברה לישראל בסיס:59,770 פתיחה:59,500 גבוה:59,990 נמוך:59,470 תמורה:2,438,464 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בזינוק של 6%, אל על 0% אל על 154 0% אל על בסיס:154 פתיחה:153.5 גבוה:155.5 נמוך:153.5 תמורה:708,890 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה ב-7.3%.

מדד ת"א 35 +0.54% מדד ת"א 35 1,473.64 +0.54% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,475.53 נמוך:1,468.25 תמורה:220,094,940 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה ב-0.2% לרמה של 1462.16 נק'.
מדד ת"א 90 -0.25% מדד ת"א 90 1,063.46 -0.25% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,063.46 תמורה:51,317,298 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.63% מדד ת"א בנק 1,862.59 +1.63% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,862.59 נמוך:1,833.73 תמורה:55,451,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -0.23% מדד ת"א נפט 877.38 -0.23% מדד ת"א נפט וגז בסיס:879.42 פתיחה:879.11 גבוה:881.51 נמוך:875.16 תמורה:11,316,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל. כיל -0.07% כיל 1,422 -0.07% כיל בסיס:1,423 פתיחה:1,430 גבוה:1,430 נמוך:1,412 תמורה:4,264,661 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק (99 מיליון שקל) ועלתה 0.6%.

בשוק המניות, חברה לישראל -0.23% חברה לישראל 59,630 -0.23% חברה לישראל בסיס:59,770 פתיחה:59,500 גבוה:59,990 נמוך:59,470 תמורה:2,438,464 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לקראת הפיצול של קנון, מניית בזק -1.7% בזק 503.5 -1.7% בזק בסיס:512.2 פתיחה:512.2 גבוה:512.2 נמוך:503 תמורה:14,742,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה בבוקר בחדות, אך לבסוף סיימה בעליה של 0.1% על רקע המלצה שלילית. עוד נציין את כיטוב פארמה -2.31% כיטוב פארמה 38 -2.31% כיטוב פארמה בסיס:38.9 פתיחה:39 גבוה:39.2 נמוך:38 תמורה:75,202 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמזנקת היום ב-20% נוספים ומשלימה טיסה של כ-130% מתחילת השנה. מניות הגז ממשיכות לאבד גובה בהובלת דלק קבוצה +0.14% דלק קבוצה 51,200 +0.14% דלק קבוצה בסיס:51,130 פתיחה:51,000 גבוה:51,530 נמוך:50,630 תמורה:3,601,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ישראמקו יהש -0.44% ישראמקו יהש 45.7 -0.44% ישראמקו יהש בסיס:45.9 פתיחה:46 גבוה:46 נמוך:45.6 תמורה:2,048,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דווקא ירוקה.

מחיר הנפט נסחר היום בתנודתיות חריפה. הבוקר איבד הנפט כמעט 2% למחיר של 47 דולר ואז עבר לעליות - אך כעת שוב המוכרים לוחצים הנפט מאבד כ-0.2% מערכו. לכתבה המלאה - לחץ כאו

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,458.7 נקודות, זאת לאחר שאתמול התחזק ב-0.08% בניגוד למגמה בעולם, מדד ת"א 75 השיל 0.9% ומדד הבנקים בלט לחיוב עם זינוק של 1.1%.

המסחר בעולם

בבורסות באירופה נרשמות עליות שערים בולטות. מדד ה דאקס +1.26% דאקס 13,268.19 +1.26% דאקס סגירה:13,103.56 פתיחה:13,211.63 גבוה:13,271.28 נמוך:13,206.12 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עולה ב-0.9%, מדד הקאק הצרפתי רושם עליות שערים של 1.2% ובבריטניה הפוטסי מוסיף 0.9% לערכו. הסיבה לעליות, נתון האינפלציה שפורסם באירופה - לכתבה המלאה

בבורסות המזרח הרחוק ננעל הבוקר המסחר במגמה חיובית עם עליות שערים מתונות במדדים המובילים. ההאנג סנג הוסיף 0.8%, מדד הניקיי ננעל ביציבות, מדד הקוספי התחזק ב-0.1% והבורסה בשנחאי עלתה 0.7%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים בולטות במדדים המובילים הנאסד"ק ירד ב-1.3%, הדאו ג'ונס איבד 0.7% וה-S&P 500 נחלש ב-0.9%.

מניות במרכז

אתמול החלו להיסחר בוול-סטריט המניות של חברת קנון - אשר פוצלה מ חברה לישראל -0.23% חברה לישראל 59,630 -0.23% חברה לישראל בסיס:59,770 פתיחה:59,500 גבוה:59,990 נמוך:59,470 תמורה:2,438,464 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ביום ראשון הקרוב תחל המניה להיסחר גם בבורסה בתל אביב כחלק ממדד המעו"ף. לקראת הפיצול בדק Bizportal את המשמעות של השווי של קנון כפי שמשתקף במסחר בארה"ב ומתברר שייתכן שישנו עיוות בתמחור החברה לישראל. לניתוח המלא - לחצו כאן

חברת נקסט ג'ן +6.76% נקסט ג'ן 30 +6.76% נקסט ג'ן בסיס:28.1 פתיחה:30 גבוה:30 נמוך:30 תמורה:30,000 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עורכת היום הנפקת מניות בהיקף של 1.5 מיליון שקל במטרה למנוע כניסתה לרשימת השימור. ההנפקה מתבצעת במחיר של 20 אגורות למניה. בעלי העניין בחברה ובהם קפיטל פוינט +1.15% קפיטל פוינט 70.6 +1.15% קפיטל פוינט בסיס:69.8 פתיחה:69.8 גבוה:70.7 נמוך:69.5 תמורה:135,936 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחייבו לרכוש מניות בהיקף של מיליון שקל. אם לא יגויס סכום של 1.4 מיליון שקל - ההנפקה תתבטל.

בנק UBS פרסם הבוקר הפחתת המלצה למניית בזק -1.7% בזק 503.5 -1.7% בזק בסיס:512.2 פתיחה:512.2 גבוה:512.2 נמוך:503 תמורה:14,742,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מ"קנייה" ל"ניטראלי", אך השאיר את מחיר היעד.
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    קחו המשך
    אילן 07/01/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    את כל ארוחות השחיתות והערסיות שרגילות לדיקטטורה בבית מהבעלים המזרחים שלהן שמפוצצים להן תפנים במכות וכל המזרחים שגברים רק בלפוצץ לנשים שלהן תפנים ושיכינו להם אוכל אחרי העבודה ומצד שני רועדים בביצים מערבים מחמאס מחיזבאלה אירן דאעש וים המצאות של ביבי וזקנות מזרחיות שהילדים הפחדנים שלה אומרים לה לבחור ביבי. והעיקר ביבי פחד להכנס להלחם במחבלים בעזה שבוע בצוק איתן ורק תקף מהאוויר ושיחרר 1000 מחבלים תמורת שליט ושיחרר את אחמד יאסין ורק שרון חיסל אותו ככה זה כשטמבלים פחדנים שבוחרים בו לא מתים אלה מתחלפים. ואחרי זה המזרחים מתלוננים שהאשכנזים דופקים אותם ומתלוננים שאומרים עליהם שאין להם שכל אבל מה לעשות שזה נכון בגלל שביבי מצליח להאכיל אותם כל דבר ובעיקר מצליח להאכיל אותם פחד וכנראה שהמזרחים זה רק רוח רעש וצילצולים ומבפנים הם שבלולים פחדנים ובעיקר טמבלים אז שלא יתלוננו. אה ושמתם לב שביבי משחק אותה עכשיו מתקרב לציבור עם יעני תציעו לי למי לשריין שני מקומות?
    סגור
  • תחשוב על המשפט הבא. הפוסל במומו פוסל
    ירון 07/01/2015 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערב טוב
    סגור
  • עדיין לא השתחררת מהסטריאוטיפים על המזרחים?
    לאילן 07/01/2015 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כנראה רואה הרבה סרטי בורקס או שאמא שלך חינכה אותך שהמזרחים אוכלים בידיים . גרו במערות. הגברים מרביצים לאשה האשה פרחה שלועסת מסטיק מתלבשת בצעקה האחרונה של האופנה ומצביעים ליכוד כי הם פוחדים מהערבים . תשתחרר כבר משנות ה 50. דרך אגב היתה אחת שעשתה קריירה באקדמיה רק בעזרת סרטי הבורקס ואת ספריה לומדים בכל העולם פרופ' אלה שוחט. תקרא ותחכים. דרך אגב אני לא בעד ליכוד אני אשים בקלפי פתק עם האות ז.
    סגור
  • 47.
    קחו
    אילן 07/01/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ביבי הדיקטטור הטינופת בהתחלה הביא חוק למשאל עם, אחרי שהבוחר בחר את ראש הממשלה אז לא צריך משאל עם על שום מהלך של הממשלה כי זה מה שהרוב רצה, אלה מה ביבי הדיקטטור הטינופת רצה לפגוע בדמוקרטיה ולהביא כל מהלך של ממשלת שמאל למשאל עם וזאת התערבות גם במשילות וגם בדמוקרטיה וגם במה שהבוחר בחר ולכן זה גם מקלות בגלגלים שביבי השועל הדיקטטור הטינופת חשב ולכן מיד לבטל את החוק הזה כי הוא משרת רק את מפלגות הימין והליכוד המזוהמות שפוגעות ברגל גסה בזכות הבוחר שאמר את דברו כבר בקלפי וכמובן הוא משרת רק את מפלגות הימין והליכוד, ועכשיו ביבי הדיקטטור הטינופת רוצה לעשות חוק שימנע מכל אחד להוריד אותו מהכסא כדי שהעם יאכל ויקיא אותו בכל מצב ולא רק זה אלה שהוא רוצה לזרוק גם את נשיא המדינה לצד כדי שלא יקבע כלום באמצעות חוק עוקף נשיא וכך ביבי יהיה דיקטטור טינופת בעל כל סמכות, ובשפה יותר פשוטה תאכלו זין ואני אשאר בשילטון עם קומבינה של החוק שאני אנסה להעביר, קדימה קדימה צריך מהר לזרוק את הביבי הזה ראשית לאופוזיציה אחר כך לבית הסוהר ולאחר מכן לג'ורה. וכמובן מי שבוחר בביבי זה כל העשירים המושחתים שיש לילדים שלהם במקרר את
    סגור
  • 46.
    ליתר בטחון קבלו
    א 07/01/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    10 1
    STANDRAD DEVIATION שונות ברור אני מבין. שום מ"מ. צ'או באו..
    סגור
  • 45.
    ישר ישר 0% סטיית תקן השווה לשורש הריבועי של השונות.
    א פלוס א 07/01/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    10 0
    רק בזהירות בלי להתלהב. ביי אחים.
    סגור
  • 44.
    לא תאמינו אחים שלי
    יקי 07/01/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל זאת תהיה המפולת הראשונה מאז אני בבורסה ב1975 שהייתי אז צעיר בן 31 שאני נתפס בפנים תמיד ניצלתי בשבוע לפני גג. חשבתי המזל תמיד דופק בדלת אבל הפעם שכח אותי
    סגור
  • 43.
    הנוולות הולכים לזייין לנו את הצורה
    באחותי הצולעת 07/01/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יא כלבים ..מה לעשות לא רוצה להחזיר גרוש מהרוווחים
    סגור
  • 42.
    ממש לא מתאים לי מפולת היום
    באימשלי 07/01/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לרצינייים בלבד ידש עצה מה עוושיים
    סגור
  • 41.
    שבמעוף שכרגע בפלוס 0.42
    אתם חושבים 07/01/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יגמור ככה או חזק יותר? אז אתם חושבים. זבשכ"מ תגידו תודה אם יגמר חיובי בכלל
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    אהלק אתה מפחד מה הסיפור שלך
    למקטר שלפני 07/01/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני עכשיו עם הביצים רועדות תיכננתי לזרוק הכל וניתקעתי עם הזבל הולכים להביא לנו וואחד בומבה בפרצוף לא בגלל שאנו חארות אלא בגלל אנחנו מצ'וקמקים ומטומטמים ויושבים על חבילות בבורסא בימים חרה כאלו יש לי עוד קצת זמן עד חמש וחצי ואני מנס למכור אבל יש לי מתברר כמה מניות חרה שאין קונים לפחות אעיף הבנקים והאיגרות חוב ודולר וכך אני יפסיד פחות
    סגור
  • 39.
    בר מינן..
    הלך עליה.. 07/01/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חבל לא שמעתי בקול החכמים...מת העולם..
    סגור
  • 38.
    ציכה לעלות לפחות 10%!!!!!!!!!! (ל"ת)
    החברה לישראל 07/01/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 37.
    יזנקו. (ל"ת)
    קמטק ופלוריסטם 07/01/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 36.
    עולות, רציו יורדת עד מתי ? (ל"ת)
    כל מניןת הגז 07/01/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 35.
    למה היא מתרסקת? אמורה להגיע ל90 לפחות. הדולר פועל
    אל על 07/01/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לטובתה וגם ירידת הנפט. מה לא ברור פה? המניה היתה בשער 120 כאשר המצב היה גרוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 34.
    עוד מעט המוסדיים ייכנסו אליה ותשלש את עצמה (ל"ת)
    אינטק פארמה 07/01/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    שוב בבורסה והאם הנייר יכול לעלות תיאורטית במסחר מחוץ
    מתי גבעות תיסחר 07/01/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבורסה? במידה והתשובה לשאלה השניה חיובית, לאיזה שער גבעות צריכה להגיע במסחר החוץ כדי להיסחר שוב במדדים?
    סגור
  • 32.
    איך מחזיקים את השוק (ל"ת)
    גיא 07/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    מתאימה למוסדיים פקיעה ב-1455 בשבועי-לפי הפוזיציות (ל"ת)
    אינדיאני 07/01/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    לא יעלו את השוק עד מחר-אבל אחר כך השוק , משבוע הבא-טס (ל"ת)
    אינדיאני 07/01/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    כל העולם עולה 1% ופה מטרתם היא מחיקת הקולים בלבד (ל"ת)
    אינדיאני 07/01/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    היום לא לקנות קולים-יש פקיעה מחר, הכל מווסת (ל"ת)
    אינדיאני 07/01/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    רק פה הבורסה דורכת במקום שנה שלמה. כולם כבר ברחו
    בורסת ישראל 07/01/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ונשארו המהמרים. יום חמישי שוב פקיעה הגרלת הלוטו השבועית. כל אחד עושה נזק למשקיעים והולך. שלי גמרה כבר עם מניות הגז נראה שהבטיחה לגילה להיות בכנסת . לפיד בפנסיה אחרי שהרס כל מה שנגע בו. שישינסקי מבזבז את הכסף שהוא קיבל בטח קונה עוד דירה להשקעה. וראש הממשלה חושב שכולם טיפשים ויבחרו בו שוב. ממני יקבלו בקלפי רק את האות ז
    סגור
  • 26.
    תראו את העולם לא יאומן (ל"ת)
    שיר 07/01/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    הייתי בבנק בבוקר
    זנגי 07/01/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    10 10
    ודיברתי עם שלוש יועצים תותחים אחד אמר הבורסה תרד עד שבע עשרה אחוז השני אמר תרד גג עד 37 אחוז השלישי שיועץ לי כבר מ1982 והוציא אותי מכל המפולות כולל הבנקים ב1983 אומר שהבורסה תרד אבל אינו מאמין שהמעוף יגיע ל 410. גג הוא מדבר על 501 עד 567
    סגור
  • לפי התיאור שלך היית בבנק הדואר חחח (ל"ת)
    אנליסט 07/01/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • הוא היה בבנק הדואר ודיבר על זה שהוא בשורט ומת כבר
    בנק הדואר 07/01/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שהכל ירד . כי הוא תקוע ונשאר לו עכשיו רק כסף לכמה בולים וכל הכבוד לו שיצא בגשם סוער לבנק והמטריה עפה לו ברוח אבל הקפוצון שלבש מתחת למעיל עזר לו.
    סגור
  • ועכשיו תוכל תקובע יא בולבולט
    זנגי 07/01/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    12 1
    רק מבול דואר עברי שקניתי במקור חדש ועם שובל בגיל 25 ב1946 כל בול שוווה 52000 שקל ויש לי 17 חתיכות מיזה ובכלל לקחתי אוספ בולים ומטבעות למעריכ ונתן לי שלוש מליון ועוד חצי מליון ומה יש לך לגיד עכשיוו יא ילד תממים
    סגור
  • גם לי יש בולים והמעריך אמר לי שזה שווה 1 לירה ישראלית
    לזנגי 07/01/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 11
    ישנה. ואת המטבעות שיש לי הוא אמר לי לשים בשקית נייר כי ניילון לא מתכלה מהר ולשים יפה בפח ברחוב אולי יהיה אספן זבל שיתיך אותם לעציץ. מה תגיד עכשיו?
    סגור
  • 24.
    כלל ביו הרכבת מתחילה את הנסיעה צפונה (ל"ת)
    קטר 07/01/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מה קרה לכלל? (ל"ת)
    למה 07/01/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    שירדו כמה שיותר כך נקנה בזול זאת החוכמה (ל"ת)
    אלי 07/01/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 22.
    אוטוטוטוטוטוטוטו אפריקה ....... (ל"ת)
    אפריקאי 07/01/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 21.
    יהיו עליות חזקות בנאסד"ק
    חכם 07/01/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המדד האמריקאי יעלה היום 2 אחוז לפחות.
    סגור
  • 20.
    אז מה אתם אומרים
    רומק איש היי טק 07/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יתנו להרוויח איזה 100 שקל ליום על השקעה של 650000 נראה לכם ש100 או 50 זה מספיק על סכום כזה ליום לשנה יתן 20000 מה רע כמו עוד משכורת חודשית שלי זאת אומרת 13 משכורות חוץ מאופציות והוצאות מה רע
    סגור
  • 19.
    הבורסה הכי מגעילה שיש (ל"ת)
    גיא 07/01/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 18.
    תיזהרו.... שומעים בפרדס.....האמריקאנית מאזינה בכל מקום
    אנונימי 07/01/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חבל על הזמן של הנקבה...
    סגור
  • 17.
    כל העולם כבר החליף צבע לירוק ורק אצלנו אדום (ל"ת)
    דודו 07/01/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מי יכול על הנוכלים ? (ל"ת)
    לדודו 07/01/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    אוהה מציאה
    דוד 07/01/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוהה מציאה שווה 50 אחוז יותר מחלקת את מניות בנק לאומי דיודנד בעין להסתכל במאיה
    סגור
  • 15.
    בעולם, ביקוש חד לחשמל והנפט טס למעלה שוב !! (ל"ת)
    חורף קשה 07/01/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מחיר על פי?USA הנקבהכבר לא קובעת .שוק הון המקומי להתאחד (ל"ת)
    אנונימי 07/01/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כלל ביו לפני פריצה ענקית לדעתי (ל"ת)
    ביומד 07/01/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    יום שלא עושים כלום
    חכם 07/01/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא קונים ובטח לא מוכרים.
    סגור
  • מה זה לא עושים כלום?
    איזה חכם בטלן אתה 07/01/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    17 2
    עובדים במחצבה עם טוריה. עובדים בחברת חשמל בתיקונים. עובדים במכבי אש. לומדים תורה. משרתים בקבע בגבולות. טוב שלא כולם כמוך ועוד מכנה עצמו חכם.
    סגור
  • 12.
    מאוהב בשוק בארץ (ל"ת)
    ירון החתול 07/01/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • מה עם העכברים שלך נעלמו כולם איפה הם היום נעלמו לך (ל"ת)
    אפרים 07/01/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 11.
    עשו לכם פתיחת חתולים (ל"ת)
    ירון החתול 07/01/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • 10.
    לגבי השהיית המסחר בגבעות? האם זה חוקי שהנהלת הבורסה
    איפה הרשות לני״ע 07/01/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תוציא הודעה על השעיית המסחר בנייר כאשר הוא היה עדיין בשער 1.4 !!!!!! מדוע הבורסה הוציאה הודעת הזהרה כאשר שער הנייר היה רחוק בכ -40% מהשער 1 ??? לגבי אף חברה אחרת לא היה כן בעבר ומה קרה פתאום שהוחלט להוציא הודעה שכזו, מה עוד שכתוצאה ממנה שער הנייר ירד כבר באותו היום בכארבעים אחוזים!!!! בקיצור,אני סבור שנעשה כאן עוול נוראי לציבור המשקיעים (בתוכם גם לי) ושצריך להחזיר לאלתר את המסחר בנייר ולפצות את המשקיעים. אני מבקש בזה מכל מי שיכול, לטפל בנושא בדחיפות להוצאת הצדק לאור. תודה.
    סגור
  • 9.
    צפוי לנאום רק ב-22.1
    סוחר נוסטרו 07/01/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם הבחירות ביוון רק בסוף ינואר. ועד אז יהיו לנו שבועיים של ירידות עם נפט שלא עוצר...
    סגור
  • 8.
    היום תהיה התאוששות בשווקים, כרגע החוזים ירוקים
    אנליסט עממי 07/01/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לדעתי, במהלך היום הנפט יתאושש והמעוף לא ירד מתחת ל- 1452
    סגור
  • 7.
    הנפט לאן?
    מקס הזועם 07/01/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לדעתי הירידות בנפט לקראת סיום כמו בכל דבר יש נקודות איזון שיוצרו כדאיות כלכלית ברגע שיהיה טריגר קטן יחול שינו כיוון כלפי מעלה מנסיון ארוך שנים יש תחתית לכל דבר הסבלנות בסוף משתלמת!!!!!!
    סגור
  • אני חושב בדיוק כמוך ולכן כדאי היום להשקיע בנפט לתווך
    אנליסט עממי 07/01/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ארוך. תוך שנתיים אפשר להרוויח לפחות 20% בסיכון אפסי. בהשוואה לאגחים זו השקעה מצוינת, כי אין כאן סיכון של תספורות.
    סגור
  • לחכות שנתיים בשביל 20%? (ל"ת)
    20% 07/01/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 6.
    מחכים לטרגי האירופאי שיתחיל להזרים (ל"ת)
    ירון החתול 07/01/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 5.
    למה כוננות
    שרון 07/01/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יהיה בסדר לכל מוכר יש קונה
    סגור
  • צודק
    צודק 07/01/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השאלה בכמה אחוזים למטה אולמעלה
    סגור
  • 4.
    לתמר חוזים סגורים ל 15 שנה
    חברות הגז 07/01/2015 07:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לויותן יפותח בעוד מספר שנים . כך שמחער הנפט לא ממש רלוונטי עבורם . מחיר הגז לא ממש צונח . עוד מספר שנים מי יודע מה יהיה מחיר הגז ?
    סגור
  • 3.
    כוננות ספיגה
    אלמוני 07/01/2015 07:31
    הגב לתגובה זו
    2 10
    יש פוטים ליום חורף קר מחכים בקוצר רוח לפתיחה אנגלית.
    סגור
  • אח שלי הכל בסדר? מקווה שמכרת את הפוטים בבוקר (ל"ת)
    דודו מהשוק 07/01/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שום פתיחה אנגלית (ל"ת)
    לאלמוני 07/01/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כוננות ספיגה, פתיחה אנגלית