נעילה שלילית בת"א: מדד המעו"ף ירד ב-0.2%, רציו צנחה 5.2%

מדד ת"א 75 ירד 1.1%. חגיגה בסקטור הביומד: קמהדע זינקה 7.7%, פרוטליקס 17.2% ורדהיל 6.3%. אבנר ודלק קידוחים ירדו כ-4%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בירידות שערים, זאת ברקע למגמה שלילית עם פתיחת שבוע המסחר בבורסות אירופה (הדאקס צולל 2.5%). מניות הסלולר פרטנר -1.04% פרטנר 2,096 -1.04% פרטנר בסיס:2,118 פתיחה:2,107 גבוה:2,120 נמוך:2,096 תמורה:4,799,522 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום -1.53% סלקום 3,478 -1.53% סלקום בסיס:3,532 פתיחה:3,501 גבוה:3,530 נמוך:3,473 תמורה:2,233,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיך ליפול גם היום והשלימו קריסה של כ-15% כ"א מתחילת 2015. ברקע: מחיר חבית נפט ממשיך לצלול ויוון עלולה להיקלע שוב למשבר חוב.

מדד ת"א 35 +0.19% מדד ת"א 35 1,463.22 +0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:723,877,992 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד ב-0.2% לרמה של 1457.47 נק'.
מדד ת"א 90 +0.17% מדד ת"א 90 1,069.22 +0.17% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,070.34 נמוך:1,068.08 תמורה:149,692,989 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.46% מדד ת"א בנק 1,850.77 -0.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,861.56 נמוך:1,847.27 תמורה:149,249,976 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד תל בונד 60 -0.02% מדד תל בונד 333.21 -0.02% מדד תל בונד 60 בסיס:333.29 פתיחה:333.25 גבוה:333.26 נמוך:333.08 תמורה:174,385,115 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז +0.2% מדד ת"א נפט 894.27 +0.2% מדד ת"א נפט וגז בסיס:892.46 פתיחה:892.03 גבוה:900.11 נמוך:889.57 תמורה:30,337,201 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.55 מיליארד שקל.

בגזרת מטבע חוץ: הדולר זינק היום ב-1.1485% ושערו היציג 3.9630 שקלים.

בשוק המניות, סקטור הנפט והגז שוב נסחר תחת לחץ - זאת לאור המשך ירידת מחירי הנפט בעולם. שותפויות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש +0.57% דלק קידוחים 980.5 +0.57% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:974.2 גבוה:988 נמוך:967.1 תמורה:12,367,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדו חזק. מנגד, מניית אלביט מערכות -0.21% אלביט מערכות 47,500 -0.21% אלביט מערכות בסיס:47,600 פתיחה:47,600 גבוה:47,940 נמוך:47,260 תמורה:20,050,629 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טפסה בעקבות חוזה ארוך טווח בהיקף של כ-100 מיליון דולר.

המסחר בעולם

המסחר בבורסות המזרח הרחוק התחדש הבוקר לאחר חופשת השנה האזרחית. בורסת שנחאי זינקה ב-3.6%, מדד הניקיי ירד 0.24% וההאנג סנג עלה ב-0.57%. בדרום קוריאה מדד הקוספי נחלש בכ-0.22%.

באירופה, ה דאקס +0.46% דאקס 13,183.53 +0.46% דאקס סגירה:13,123.65 פתיחה:13,131.41 גבוה:13,183.83 נמוך:13,079.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מאבד 2.5% וה- CAC 40 +0.75% CAC 40 5,427.19 +0.75% CAC 40 סגירה:5,386.82 פתיחה:5,394.93 גבוה:5,427.19 נמוך:5,359.76 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: משיל 2.9%.

מניות במרכז

חברת אלביט מערכות -0.21% אלביט מערכות 47,500 -0.21% אלביט מערכות בסיס:47,600 פתיחה:47,600 גבוה:47,940 נמוך:47,260 תמורה:20,050,629 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עסקה מול משרד הביטחון בהיקף של 100 מיליון דולר. במסגרת החוזה תספק החברה שישה מטוסי כיבוי חדשים עבור טייסת כיבוי האש - שכעת תגדל לכ-14 מטוסים. החוזה יתפרס על פני שמונה שנים.

סקטור הסלולר המשיך לעמוד במרכז הבמה לאור התחרות הגוברת בתחום. אתמול השיקה חברת בת של פרטנר -1.04% פרטנר 2,096 -1.04% פרטנר בסיס:2,118 פתיחה:2,107 גבוה:2,120 נמוך:2,096 תמורה:4,799,522 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חבילה חדשה במחיר של 39 שקלים לחודש לכל החיים וטלטלה את המניות. גם במניה של סלקום -1.53% סלקום 3,478 -1.53% סלקום בסיס:3,532 פתיחה:3,501 גבוה:3,530 נמוך:3,473 תמורה:2,233,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נרשם מומנטום שלילי ומניית בזק -0.27% בזק 516 -0.27% בזק בסיס:517.4 פתיחה:519.8 גבוה:521.7 נמוך:506.8 תמורה:30,200,273 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הפתיעה עם עלייה של 2.6% במחזור הגבוה בבורסה.

חברת כהן פיתוח +1.21% כהן פיתוח 6,932 +1.21% כהן פיתוח בסיס:6,849 פתיחה:6,849 גבוה:7,000 נמוך:6,752 תמורה:413,289 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המחזיקה בשותף הכללי של {אבנר יהש} הכריזה אתמול על חלוקת דיבידנד בהיקף של 7.7 מיליון דולר. המשקיעים אשר החזיקו את המניה אתמול בנעילה - רואים לנגד עיניהם תשואת דיבידנד של 5.7%.

דיבידנד מחלקת גם חברת כוח האדם תיגבור 0% תיגבור 1,190 0% תיגבור בסיס:1,190 פתיחה:1,190 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - סכום של 3 מיליון שקל. הדיבידנד ישולם לבעלי המניות ב-26 בינואר כאשר יום האקס שבו תיסחר המניה (אקס דיבידנד) יהיה ה-12 בינואר.

חברת איתי פיננסים +2.57% איתי פיננסים 203.6 +2.57% איתי פיננסים בסיס:198.5 פתיחה:198.5 גבוה:206.3 נמוך:202.3 תמורה:6,006 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה אתמול בערב אזהרת רווח לרבעון הרביעי של השנה. חברת הפיננסים מעריכה כי ברבעון הרביעי רשמה הפסד של 3 מיליון שקל - זאת לעומת רווח של 6.6 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

מזור רובוטיקה +1.91% מזור רובוטיקה 9,654 +1.91% מזור רובוטיקה בסיס:9,473 פתיחה:9,470 גבוה:9,694 נמוך:9,191 תמורה:5,425,853 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דווחה שמכרה 6 מערכות במהלך הרבעון הרביעי של 2014 , שיא של שנה, ותרשום הכנסות של 5.7 מיליון דולר.


תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    שאלה למבינים
    רחמים 05/01/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אמרו כולם יהיה ראלי דצמבר ינואר ו 2015 יהיו שיאים והבטיחו הבטחות לפי הגרף ולפי הקלף ומה נהיה נראה לי חרטאבונא. אמר לי חבר אל תהיה פאאייר אתה כל חייך בקרנות כספיות בשביל כמה אחוזים אבל בטוח ואני טאמבל לקחתי 90 אחוז מהכסף בקרנות ופיזרתי במניות שונות נכון לעכשיו אני כבר מינוס 15 אחוז והלכו 3.5 שנים שישבתי בשקט בכספיות וואלא יצאתי פיתה משהו משהו
    סגור
  • אם אתה מחכה לתשובות ממגיבים פה אתה לא פיתה
    טל 05/01/2015 23:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה אדיוט
    סגור
  • 20.
    אני ממש לא מבין
    ניקיתה 05/01/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני כבר שישה עשר שנה בבורסא וכל הזמן כמו ילד טוב עוסה מה אומרים לי היועצים בבנק ובעיתון והמנהלין ואני הלכתי בקורס תכני מה לימדו אותי גרפים אצל אחלא מומחים בעולם הלכתי לשתייים קורסים לירות אם יש הבדדלים ואני מה יגיד לכם אני טוכן כל הכסף היתחלתי מתי באתי לארץ והיה ים כסף אולי מליון לירות בשנים נאיה לי 1.5 מילאון ועיכשיו יש איתי כולה 659000 שקל וזה בשישה עשרה שנה ממתי עליתי אז מה איך אומאים לי חברים מה נולדו כן..אחלת אותה יא ניקיטה פרייר אכלו לך הכסף אבל כולם מפסידים אז מי אכל זה כסף שלי אני לא מבין כל חברים מה עלו לארץ וכל חברים מה נוללדו כן כולם אחלו חצי או יותר אז קיביני מאט קורבה חויובה מ י לקח הכסף בלאד
    סגור
  • 19.
    בריינסתרום עלתה בשמועה 140% והיום הודעה ויורדת
    תיראו 05/01/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז סימן לתת לבונוס צנאס..כל יום אמורות לצאת תוצאות ניסוי מהפך בתחום חלקי חילוף.. לא לפספס
    סגור
  • 18.
    הנה לכם עוד מנייה שהמלצתי עליה לפני כשבוע ו מאז
    אחת שמבינה א 05/01/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 23
    ההמלצה שלי היא עלתה 8% וזאת פניקס ( אחת המניות האהובות עלי) אבל אני מציעה למי שרכש אותה לפי המלצתי למכור מהר, מומלץ מימים אלה להחזיק מניות רק לטווח קצר ואת זה כתבתי לכם בפעם המי יודע כמה ולא טעיתי.
    סגור
  • למה למה למה
    למה למה למה 05/01/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה למה למה
    סגור
  • יש לך איזה טיפ פראי
    למתוקה האמיתית 05/01/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שאוכל להשקיע 110 אלף ולהחזיר לעצמי 34 אלף שכיסחו אותי.
    סגור
  • 17.
    הולכת לפתח תרופה לאבולה ויש כתבה תחזית 2015
    רדהיל בוםםםםםםםם 05/01/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשם השמיים הם הגבול נראה אותה בקרוב בשער 1000
    סגור
  • 16.
    בונוס קיבלה אישורבנלאומי EMA ושום כתבה ממכם חבל מאוד (ל"ת)
    ביז 05/01/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    קיבלה אישור EMA
    בונוס 05/01/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בונוס ביוגרופ קיבלה אישור EMA לעמידה בתקנים האירופאי והבינלאומי החברה ותשלובת מתקניה בחיפה עומדים בתקנים GMP ו-ISO-9001 הבינלאומי, בפיתוח, בייצור, בבקרת איכות ובהספקה של מוצרים לניסויים קליניים בבני אדם 05/01/2015 | 9:47 | מערכת ספונסר | הוסף תגובה | שלח לחבר | הדפס כתבה | בוא לבקר בפורום שוק ההון בונוס ביוגרופ (23.6?2.16%) מודיעה הבוקר כי אתמול (א’) התקבל אישור מאת Swiss Institute for Inspection - SWINET, מוסד שוויצרי בינלאומי, המבצע בדיקה והסמכה מוכרת על ידי מנהל התרופות האירופאי EMA, לפיו החברה ומתקניה עומדים בתקן GMP האירופאי, וכן בתקן ISO-9001 הבינלאומי, בפיתוח, בייצור, בבקרת איכות ובהספקה של מוצרי החברה לניסויים קליניים בבני אדם. ספונסר מציע אלטרנטיבה ראויה לכסף שלך תשלובת המתקנים של החברה משתרעת על שטח של כ- 1,000 מ"ר, בפארק מת"מ, בחיפה, וכוללת מתקני ייצור בחדרים נקיים, ברמה הנדרשת לייצור שתלים חיים של עצם אנושית, וכן מעבדות לבקרת ולאבטחת איכות ומעבדות מחקר ופיתוח. כיום עורכת בונוס ניסוי קליני בבני אדם להשלמה של חסר באחת מעצמות הפנים, ובכלל זה חסר עצם בלסת העליונה א
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    שימו לב לכלל ביו (ל"ת)
    ביומד 05/01/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כן פייט ,רבותיי
    Amer 05/01/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא להרהר.....ולא להתבלבל
    סגור
  • 12.
    רק מי שנכנס להשהיה עם יהשי״ם בגבעות, יוכל ( אם וכאשר)
    דעה אישית 05/01/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יגיעו לפשרה עם הכללי, לקבל בחזרה את המגיע לו לפי החוק והצדק, ולא לאף אחד אחר שקנה או יקנה מניות של גבעות מחוץ למסחר בבורסה. כך צריך להיות לדעתי, כדי להיות הוגנים עם המשקיעים החבוטים שהפסידו בינתיים על הנייר את רכושם וכספם! לא מגיע לאף סוחר להמשיך ולהתעלק על חשבון המשקיעים החבוטים ובתוכם גם עבדכם הנאמן. זוהי דעתי האישית כאמור, ושמחתי לקרוא היום בפורום ספונסר גבעות שגם אחרים סוברים כך. מקווה בעזרת ה׳ יתברך שהאמת תצא לאור ושכל המשקיעים המופסדים בגבעות יזכו לראות בקרוב חזרה את השקעתם ואף יותר מזה. כל טוב לכלל ישראל. ממני, מנהל בדימוס של אחד מהבנקים שיצא לפנסיה.
    סגור
  • 11.
    קיבלה אישור בהצלחה (ל"ת)
    בונוס 05/01/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    לדעתי הרבה זמן נראה את הדשדוש הזה (ל"ת)
    חיים 05/01/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה צודק (ל"ת)
    לחיים 05/01/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מי שקנה אתמול מה שציינתי הרוויח
    יוסף 05/01/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי טוב מדווי אינסוליין רדהיל וטאואר ימים יגידו
    סגור
  • את אינסוליין לא אמרת..רדהיל עומדת...טאואר כולם אומרים (ל"ת)
    ליוסף 05/01/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    ממתי המשקיעים כאן מתייחסים לאירופה? (ל"ת)
    טל 05/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    אפריקה לפני תיקון אלים לדעתי
    אפריקאי 05/01/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כמו טאואר בתחילת 2014 הגיעה לשפל ואז כל השועלים קנו והטיסו אותה כך יהיה לגביי אפריקה גם שם במהלך השנה יעיפו אותה למעלה יש לה נכסים טובים בארץ ובארצות הברית לגביי הנכסים ברוסיה הם יעלו חזק שהמב הפוליטי יסתדר אין באמור המלצה
    סגור
  • גם אם יעיפו אותה פי 50 לא תחזור למחיר הזה
    לאפריקאי 05/01/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי מחזיק זיבל כזה שבנוסף שאיבדה תשעים וחמש אחוז עוד תרד
    סגור
  • 6.
    טאואר היום חוצה את ה5500 רישמו זאת לפניכם
    מוטי 05/01/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נסגרה עסקה גדולה הפרסום היום
    סגור
  • טאואר
    אנונימי 05/01/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמח לשמוע עוד פרטים. הרבה אנשים ישמחו עם זה נכון!!
    סגור
  • מוטי אמרתי לך לא לגלות (ל"ת)
    ראסל 05/01/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למה שהענף יתאושש? קרו ניסים בענף מאתמול? (ל"ת)
    סלולר 05/01/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מניות הגז
    מקס הזועם 05/01/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    הסבלנות תנצח לאורך זמן השקעה במניות הגז תניב תשואה עודפת על שוק המעוף החורף שנמצא בעיצומו רק מגביר את הצורך בגז וביקוש יוצר מחיר לכן שלי המצורעת וגילה ההזוי יוכלו את פרי הבעושים שלהם שתהיה להם שנה של נזקים כפי שגרמו למשקעים הפרטיים אמן
    סגור
  • הסבלנות היא מרה אך פירותיה מתוקים
    ה.י.ד. 05/01/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן אתה צודק. סקטור הגז חשוב מדי כדי להפקירו בידי מספר פקידים. איני יודע אם התיקון ייקח חודשיים או שנתיים אבל קיימת הזדמנות קנייה לבעלי אורך נשימה. הסובלים מקוצר נשימה יזדקקו לאינהלציה. חבל שלא יודעים לפרגן לתשובה ונובל. מחיר החשמל נמוך ב-30% מאז שהגז זורם (אלי ציפורי, גלובס 25 לדצמבר). יחימוביץ, קרן נוייבך, לנגוצקי ואחרים נוטעים בנו הרגשה כאילו חברות הגז עושקות אותנו. ההיפך הוא הנכון. זכינו!!! זכינו שעקשנותם של יחידים הביאה לתגלית מפתיעה שכזאת. מחיר הגז כ-6 דולרים ליחידת חום הוא סביר (פרופ' ששינסקי, גלובס, 25 לדצמבר 2014) כי באירופה הוא 8-10 דולר ובמזרח הרחוק 15 דולר. אז, באה חברת נובל שאינה חברה ישראלית ובעליה אינם יהודים והצליחה. מה היא קיבלה? מגבלות על הייצוא במשק בעל ביקוש מוגבל, שינוי בשיטת המיסוי וכעת, הסדר כובל בשל החזקתה הן בתמר והן בלוויתן. איש לא פיצה אותנו על השקעתנו באבג'ק מזל שקדחה באגם החולה, בחברת שדות נפט, נורדן, פספורט ועוד רבות אחרות. למה? כי כל עוד לא גילנו גז או נפט המדינה לא הפסידה. המשקיעים, ואנוכי בתוכם, הפסדנו. המשכנו להאמין והצלחנו. עכשיו המדינה בוכה.
    סגור
  • דרך רשעים צלחה לא שמעת?
    למקסים 05/01/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי אמר לגילה לפעול כך? שלי יחימוביץ או ביבי? שניהם היינו הך ביבי יעשה הכל להשאר בשלטון. את הנזקים ישלמו כל אזרחי ישראל . כולם בורחים מפה אף אחד לא רוצה להשקיע פה. הכל מוקפא וההון בורח
    סגור
  • 3.
    יופיטר שוקי הון מנסה לגייס הון מישהוא\מישהיא יכול לסיע? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/01/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • יופיטר
    יעקב 05/01/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לך לפסיכאטר ועזוב אותנו
    סגור
  • למה פסיכיאטיר?מה עשיתי?אני מנסה לגייס הון... (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/01/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יופיטר
    א 05/01/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה אדם נפלא. אל תיפגע מחורשי רעתך..למרות שאני משוכנע שכוונתו לא רעה..ואגב: אני ואתה וכולנו זקוקים לפסיכולוג או פסיכיאטר בגין תופעות שונות שאנו עוברים בחיינו. זכה לחיים טובים ושמחים.
    סגור
  • 2.
    לא מחכים לישראל . קונים גז מעזה.
    הירדנים 05/01/2015 07:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לנו יש את שלי יחימוביץ גילה שישנסקי וצמח . ישראל בדיחה בעיני העולם. מזלזלים בעזה במקום לזלזל באחראים למחדל
    סגור
  • 1.
    מניות הגז שלך ימשיכו להתרסק. העיקר רצית שנקנה
    לשרון ב 05/01/2015 07:42
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מי שלא הסכים לדעתך כונה חכם טיפש . ומסתבר שאתה הטיפש היחיד.
    סגור
  • השרון ב הזה
    היכן הוא 05/01/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בא. הזיק. הלך.
    סגור