סקטור תחת לחץ: אלון גלזר על הנפילות במניות הבנקים - האם זו הזדמנות קניה?

הבנקים צוללים כמעט 2%. בראיון ל-BizportalTV מתייחס מנהל המחקר בלידר להוראת המפקח ולמניות. מי 2 המניות המומלצות?
 |  (12)
אלון גלזר, צילום: Bizportal
המפקח על הבנקים הוציא היום טיוטת חוזר לפיה על הבנקים להגדיל את ההפרשות להפסדי אשראי הקשורות לאשראי הצרכני. תגובה המניות היא ירידות שערים חדות אבל המהלך השלילי במניות הבנקים לא החל היום. מניית פועלים +0.08% פועלים 2,445 +0.08% פועלים בסיס:2,443 פתיחה:2,440 גבוה:2,450 נמוך:2,414 תמורה:85,879,368 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: למשל משלימה היום 9 ימי ירידות רצופים. לאומי -1.51% לאומי 2,344 -1.51% לאומי בסיס:2,380 פתיחה:2,359 גבוה:2,370 נמוך:2,334 תמורה:128,465,755 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת כעת 2.4%. בסה"כ איבד מדד הבנקים בת"א כמעט 13% תוך 3 חודשים. בראיון ל-BizportalTV מתייחס אלון גלזר מלידר שוקי הון להוראת המפקח ובאופן כללי לכדאיות ההשקעה במניות הבנקים אחרי הירידות.

תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אחרי הבחירות יהיה להם קשה... נקודה.. אין לי חשק להסביר
    מניות בנקים 29/12/2014 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ...אבל קחו רמז יהיה קל להוריד להם את החזירות זה לא אומר שהם יפסידו חס ושלום אבל ירוויחו פחות......
    סגור
  • 10.
    בנקים הכי זולים והכי כדאיים להשקעה לא רק בבורסה ת"א
    pan 28/12/2014 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלה בכל העולם, תבדקו מכפילים ותבינו למה,,, בכל תיק לפחות 10% מומלץ רק בשוק ההון חרטה פרטה ובתי השקעות המתנהגים כמו עדר בישראל מניות יכולות להגיע כה לתיהום
    סגור
  • 9.
    לא להתקרב למניות הבנקים! (ל"ת)
    משה 28/12/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    אלון גלזר נותן עצות
    פלצנים בגרוש 28/12/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא אשכח. לפני כשנתיים,כשהזהב דהר מעלה והגיע ל - 1800 דולר לאונקייה. אולפן "לילה כלכלי". גדי סוקניק (המנחה) שואל את אלון גלזר הגאון:"לדעתך,הזהב יגיע ל - 2000" ?....אלון גלזר נקרע מצחוק ועונה לו בשיא הבטחון:"מי מדבר על 2000?, השאלה היא תוך כמה זמן הוא יגיע ל - 3000 ואולי ל - 4000.".מאותו היום הזהב רק יורד ונמצא כעת באזור ה - 1100.
    סגור
  • 7.
    לגלזר אתה נראה איש נחמד אבל...
    א 28/12/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קנה..קנה..בנקים..סחורה זולה אמרת? אל תפספס..קנה כמה שיותר..שלא יחסר חלילה.
    סגור
  • 6.
    דסקונט הכי אטרקטיבית (ל"ת)
    לילי 28/12/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    צודק !!! קניתי היום פועלים עוד לפני הכתבה שהבתם
    יעקב 28/12/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מניות הבנקים הם רווחים גם אם יתילו עליהם כל מני גזרות אין לבנק ישראל ולממשלה כדאיות בנפילתם אחרת ירד דירוג האשראי ויברחו מכאן כל המשקעים הזרים בקיצור נפילת בנקים זו פשיטת רגל לכולנו בלי יוצא מהכלל המכפילים של הבנקים מגוחקים עד להחריד לדעתי השקעה להמשך לתשומת ליבכם הבורסה עלתה בגלל המניות הדואליות טבע פריגו אופקו נייס ובזק העליות בהם היו חדות ואלו בעיני בסיכון מה לשנה הבאה אז לכו על מניות הבנקים הזולות וימים יגידו אם צדקתי או לא
    סגור
  • פועלים נתנה הלוואות ללא כיסוי לפישמן לא סתם יורדת (ל"ת)
    לאון 28/12/2014 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    הבנקים יחטפו ראשונים כשבועת הנדל"ן תתפוצץ
    ירקרק 28/12/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    6 4
    כך שאם כבר היה שווה לקנות אותם זה רק לטווח הקצר, ואז בא זקן...
    סגור
  • 3.
    לא קונה (ל"ת)
    מניות בנקים 28/12/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 2.
    אמר יפה בסוף : ".....שהייתי מהמר עליהם".
    איציק 28/12/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עובד בהימורים במקום לתרום משהו לעולם הזה ולדור העתיד
    סגור
  • 1.
    מניות פולישוק (ל"ת)
    בניות הבנקים 28/12/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור