10 החברות שחילקו הכי הרבה דיבידנד ב-2014 - מי חילקה למרות הפסדי עתק?

החברות ה"מפנקות ביותר" חילקו דיבידנדים ב-11 מיליארד שקל בשנה החולפת. מי הוא בעל השליטה שלקח הכי הרבה? צפו ברשימה
שלמה אליהו יצחק תשובה שאול אלוביץ, צילום: יח"צ
שנת 2014 הסתיימה בעליות שערים נאות בבורסה במדדים המובילים. מעבר לזינוק החד בשווי של ההחזקות של חלק מבעלי השליטה בחברות הציבוריות, הם נהנו גם מחלוקת דיבידנדים שמנה. צפו ברשימת החברות שחילקו הכי הרבה דיבידנדים. האם יש קשר לרווח הנקי?

10 החברות ה"מפנקות ביותר" חילקו דיבידנדים בהיקף של 11 מיליארד שקל בשנה החולפת. במקום הראשון - חברת טבע +0.79% טבע 6,390 +0.79% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,510 גבוה:6,510 נמוך:6,325 תמורה:65,720,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שחילקה כ-4.4 מיליארד שקל במהלך השנה החולפת. המניה של ענקית התרופות הישראלית היא גם זאת שסיפקה את התשואה הגבוהה ביותר במדד המעו"ף - מעל 60%.

השינוי: הבנקים וחברות הסלולר מחוץ לחגיגה בעקבות הרגולציה והתחרות

חברות נוספות שחילקו דיבידנדים גדולים הן: בזק +0.47% בזק 512.2 +0.47% בזק בסיס:509.8 פתיחה:510 גבוה:512.6 נמוך:506.1 תמורה:6,874,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק רכב +1.65% דלק רכב 2,774 +1.65% דלק רכב בסיס:2,729 פתיחה:2,740 גבוה:2,798 נמוך:2,721 תמורה:609,483 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , פז נפט -0.12% פז נפט 59,970 -0.12% פז נפט בסיס:60,040 פתיחה:60,050 גבוה:60,100 נמוך:59,800 תמורה:1,089,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מרבית החברות שחילקו דיבידנדים רשמו רווח נקי, אך דלק קבוצה +0.41% דלק קבוצה 51,130 +0.41% דלק קבוצה בסיס:50,920 פתיחה:50,810 גבוה:51,390 נמוך:50,790 תמורה:3,450,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שבשליטת יצחק תשובה בולטת לשלילה: חילקה דיבידנד במהלך שנת 2014 דיבידנד בהיקף של 460 מיליון שקל, למרות הפסד של 645 מיליון שקל (בחודשים ינואר-ספטמבר).

מספר חברות שבלטו בעבר בחלוקת דיבידנדים אינן מופיעות בצמרת וחלקן לא חילקו דיבידנדים כלל: הבנקים: לאומי +0.94% לאומי 1,929 +0.94% לאומי בסיס:1,911 פתיחה:1,920 גבוה:1,945 נמוך:1,914 תמורה:14,236,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מזרחי טפחות +0.39% מזרחי טפחות 6,107 +0.39% מזרחי טפחות בסיס:6,083 פתיחה:6,088 גבוה:6,138 נמוך:6,088 תמורה:3,753,969 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אגוד +0.42% אגוד 1,902 +0.42% אגוד בסיס:1,894 פתיחה:1,900 גבוה:1,913 נמוך:1,894 תמורה:299,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , חברת הביטוח כלל עסקי ביטוח -1.79% כלל עסקי בי 6,365 -1.79% כלל עסקי ביטוח בסיס:6,481 פתיחה:6,500 גבוה:6,500 נמוך:6,344 תמורה:1,909,225 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וחברות הסלולר פרטנר +1.64% פרטנר 2,107 +1.64% פרטנר בסיס:2,073 פתיחה:2,099 גבוה:2,126 נמוך:2,089 תמורה:3,967,985 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סלקום -0.12% סלקום 3,416 -0.12% סלקום בסיס:3,420 פתיחה:3,390 גבוה:3,459 נמוך:3,390 תמורה:1,076,683 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

המרוויחים הגדולים: תשובה, אריסון, אליהו, אגמון ומשפחת המבורגר

לחברת טבע אין בעל השליטה ומרבית מניותיה מוחזקות בידי הציבור. בעלי השליטה שנהנו מחלוקות הדיבידנדים הגדולות הם: שאול אלוביץ' (בזק), גיל אגמון (דלק רכב), צדיק בינו (פז נפט ו בינלאומי +0.37% בינלאומי 7,029 +0.37% בינלאומי בסיס:7,003 פתיחה:7,010 גבוה:7,044 נמוך:7,010 תמורה:2,340,650 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ), יצחק תשובה (קבוצת דלק), שרי אריסון (בנק פועלים +1.15% פועלים 2,383 +1.15% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,365 גבוה:2,386 נמוך:2,361 תמורה:12,909,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו שיכון ובינוי +0.47% שיכון ובינוי 749.7 +0.47% שיכון ובינוי בסיס:746.2 פתיחה:746.2 גבוה:753.4 נמוך:745.4 תמורה:374,734 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ) ושלמה אליהו ( מגדל ביטוח -2.11% מגדל ביטוח 371 -2.11% מגדל ביטוח בסיס:379 פתיחה:380.1 גבוה:380.2 נמוך:368.1 תמורה:2,586,438 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ).

אם לוקחים בחשובות את כל השרשורים בפירמידה של שאול אלוביץ', צדיק בינו או חיים כצמן ודורי סגל, מי שראו כסף ישירות לכיסם הם בעיקר: יצחק תשובה, שרי אריסון, שלמה אליהו, גיל אגמון ומשפחת המבורגר.

אם יצחק תשובה חילק דיבידנד שמן למרות הפסד גדול של קבוצת דלק, החברות של שרי אריסון בולטות לחיוב בתוצאות מתחילת השנה: בנק הפועלים ושיכון ובינוי הציגו יחדיו רווח מצרפי של 2.5 מיליארד שקל וחילקו דיבידנדים בהיקף של 650 מיליון שקל.


הנתון החשוב מבחינת המשקיע - תשואת דיבידנד ולא היקף הדיבידנד

חשוב להבהיר שברמת המשקיע הנתון החשוב ביותר - תשואת דיבידנד למניה ולא כמה דיבידנד חילקה החברה. תשלום הדיבידנד נעשה בהתאם לכמות המניות שבידי המשקיע ולטבע לדוגמה יש כמות ענקית של מניות - כמעט 1 מיליארד כך שתשואת הדיבידנד אינה גבוה כל כך.

תשואת דיבידנד היא היחס בין הדיבידנד ברוטו במזומן למניה לבין מחירה של המניה בבורסה והיא מבוטאת באחוזים. מדד תל-דיב +0.07% מדד תל-דיב 1,662.21 +0.07% מדד תל-דיב בסיס:1,660.99 פתיחה:1,663.58 גבוה:1,667.93 נמוך:1,661.11 תמורה:140,112,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שהושק בשנת 2006 מכיל את המניות הגדולות בבורסה אשר תשואת הדיבידנד השנתית המינימלית שלהן הינה 2%.

כסף בכיס: 10 המניות בת"א עם תשואת הדיבידנד הגבוהה ביותר - צפו בטבלה
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    תשובה ממשיך להתנהג כפושע ומה לעזאזל מונע את עצירתו
    דוד 06/01/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של נקלה גנב זה שחמד כספי פנסיה ולא ישיבם כי אושרה קרחת לכספי הציבור. הקשר הפושע בין הון ושלטון מותיר בידי נקלים כתשובה את האפשרות שלא להשיב כספים ולגזור קופון מחברה מפסידה שברור מי ישלם את רעבונו של הטייקון החזיר.
    סגור
  • 23.
    בטור סוחר בשוק ההון צריך לקרוא מחקרים אחוזת הבית
    יופיטר שוקי הון 03/01/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה שיותר מחקרים את שוק ההון המקומי לקרוא ככה אני יותר חכם בשוק ההון המקומי... אני לא קורא מחקרים בכלל..... דוחות חברה לא יעזרו לי...אלא קריאת מחקרים של במוסדיים והבנקיים את שוק ההון המקומי את תל אביב 100 שם מותר לי לסחור... אבל זה לא רלוונטי עכשיו ...אין גם ככה כסף להזרמה לאחוזת בית תל אביב 100 מחלקות מחקר צריכות לפרסם מחקרים מעודכנים ביותר ואף כנסים לסוחרים באחוזת בית בדגש תל אביב 100 רק שם מותר לי לסחור.. אבל גם ככה אין כסף עכשיו..
    סגור
  • בטור?? אין מצב שאתה סוחר עם עברית עילגת כזאת (ל"ת)
    שלום כיתה א 03/01/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    איך קבוצת דלק מרווח 1.2 מיליארד שח 2013 ו1-9 הפסד?
    יופיטר שוקי הון ונכס 03/01/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה בין ינואר לספטמבר2014 שהיא פתאום מראה הפסד? לא הגיוני... קבוצת דלק בכלל הוא לא מושפע מגלובלי אלא מקומי.... לא יכול להיות כזה תדונתיות קיצונית כזאת...
    סגור
  • 21.
    לדעתי,דוחותיה של קבוצת דלק בוימו....היא מסתירה נכסים...
    אנונימי 03/01/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם פנסיות הציבור כאן.....
    סגור
  • 20.
    דלק קבוצה בהפסד
    עינת 03/01/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד יכול להכנס למניה בדה מרקר ולראות שיש הפסדים או לבדוק בדוחות .מי משקיע בלי לבדוק .אני לא משקיעה בשום קבוצה של תשובה מאז התספורת שעשה .
    סגור
  • עינת דלק אין לו השפעה את המתרחש בחול אלא שוק המקומי
    יופיטר שוקי הון 03/01/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ל קבוצת דלק וחול? קבוצת דלק מתכנן הנפקה בUK אבל זה לא קרה עדין..... דוויד גילה לא כל כך מאפשר הנפקה דואלית... אין קשר בין קבוצת דלק לחול... דוחות קבוצת דלק בוימו! אני אשמח להשתלט את קבוצת דלק מידיו של תשובה... אני משיעה איראן... ו שרון תשובה מסונה לובי השיעה הרבה יותר..הרבה יותר עוצמתי..מהלובי הגמל..
    סגור
  • כל 1 מחברות הנל שמראות רווחים גם יכולים בפתאומי להפסד. (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 03/01/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עינת ב2013 דלק רווח 1.3 מיליארד שח...עכשיו פתאום הפסד?
    יופיטר שוקי הון ונכס 03/01/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות..... משחקים עם מאזנן.... קבוצת דלק לא חשופה לחול...במאומה.... אז איך בהפסד? מה השתנה ב2013 לעומת 2014? לא נראה הרבה... השמיים אותו שמיים והארץ אותו הארץ
    סגור
  • לא ייתכן קבוצת דלק בהפסד!איפה רווחי תמר? רווחי פניקס?
    יופיטר שוקי הון ונכס 03/01/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה רווחי דלק ישראל?איפה רווחי גדות ביוכמיה? והנפקה הדואלית שמתוכננת בUK? לא יכול שהוא בהפסד... קבוצת דלק הוא קבוצה חזקה מאוד...יש לשמור יושר...פנסיות הציבור גם מעורבים כאן...לא לשכוח!
    סגור
  • טען עוד
  • חולון
    דוד 21/01/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לומדים מה קרה בדלק נדלו סגרו תיק וכל המנהלים ובעלי השליטה חגגו וחוגגים גם כיום
    סגור
  • 19.
    כמה חילקו דיבידנד=נתון סרק חסר ערך!!
    אבי שאולי 02/01/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצטט"חשוב להבהיר שברמת המשקיע הנתון החשוב ביותר - תשואת דיבידנד למניה ולא כמה דיבידנד חילקה החברה. תשלום הדיבידנד נעשה בהתאם לכמות המניות שבידי המשקיע ולטבע לדוגמה יש כמות ענקית של מניות - כמעט 1 מיליארד כך שתשואת הדיבידנד אינה גבוה כל כך." למה אבי שאולי מסתיר את הנתון החשוב תשואת דיבידנד???
    סגור
  • לפי עניות דעתי קבוצת דלק, קבוצה חזק יותר במשק המקומי
    יופיטר שוקי הון 03/01/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אפסיק לסחור?מי יודע.... אני מקווה שלא... זה הדרך היחידה להשפיע את משק המקומי... אחרת אין לי מה לכתוב... סחרתי ב10 מיליון שח..עד לפני 4 חודשים... אם אקח החברה לפירוק?לא יודע... אני מקווה שלא... אני מדגיש קבוצת דלק אין לו כמעט קשר לשווקים הגלובלים ... הוא מקומי בלבד...
    סגור
  • אבי שאולי ,אני סוחר בשוק ההון..לא משקיע...
    יופיטר שוקי הון ונכס 03/01/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל עצום....
    סגור
  • 18.
    אף כתב לא יכל לציין שקבוצת דלק היתה בהפסד?אני סומך אתכם
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סומך אתכם עיתונאים! 700000 אלף שח שלי שם! אני צריך להתחיל ללמוד לקרוא דוחות כספים של חברות ציבוריות של שוק ההון המקומי אחוזת בית.... אם אמשיך להיות סוחר בשוק ההון המקומי ארשם לקורס שמלמדים לקרוא דוחות כספיים של חברות ציבוריות שנסחרות באחוזת בית
    סגור
  • 17.
    קבלו המשך להמשך
    אילן 02/01/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושוב ליכודניק שאסף לו חברה יעני נקיים קצת הבטחות קצת חיוכים וקדימה להתעסק עם הכסף שלנו ומדי פעם יוזמה טובה, פה קטנה ושם קטנה והעם יאכל וישתוק ויחשוב הכל סבבה ודבש...אבל מה לעשות הישראלים בולעים כל חרא כרגיל... תחייך להם וקנית אותם...אילו הן רשימת האתרים אשר מפחדים לפרסם את התגובה הזאת שלי כל פעם ושל שמאלנים וכנראה מקבלים כסף מהכסף שביבי גייס מאנשים בחו"ל ובארץ ומהכסף של הליכוד שבא מהכיס שלנו: אתר ynet, אתר nrg, אתר נענע 10, עיתון ישראל היום עד שמפרסם רועדות לו הידיים...?
    סגור
  • 16.
    קבלו המשך
    אילן 02/01/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולאן הלך הכסף שלך ושלנו ושל המדינה? לכל המושחתים של הימין והליכוד עם הקומבינות שלהם ולמתנחלים והמתיישבים ויעני לממש צורכי ביטחון ויעני 12 מיליארד לתקיפה באירן!!! ויעני12 מיליארד לתקיפה באירן!!! ויעני גדול לטיפול במנהרות אולי... באמצעות איש אחד שלוחם של הימין הליכוד וביבי בשם ניסן סלומינסקי שצריך לשבת מהר מאוד בבית סוהר!!!, שצריך לשבת מהר מאוד בבית סוהר!!! חוץ: אל תצחיקו אותנו... אבוי למדינה!!! עוד כהונה אחת של ימין ליכוד וברור שאלוהים ישמור עם ביבי כראש ממשלה ומיד אחרי הבחירות כל העולם מזיין לנו תמדינה, כן כן ראיתם טוב מה שרשמתי, הסכם יוכפה על המדינה עם דייד ליין וכל מני עיניינים חרמות נידויים אנטישמיות והכדור עוד גדול, אז מה זה ימין ליכוד וביבי? תנועות של כל המושחתים והשקרנים והגנבים במדינה שמסדרות ג'ובים וקומבינות בכל מקום בשביל קולות לכסאות בכנסת, ומזה ביבי? איזה אחד שצוחק על כולם בעודו שוכב על מיטה בשווי מיליון וחצי עם גלידת פיסטוק ביד באווירת נירות ריחניים בשווי 11 אלף. ובקשר לכחלון, בן אדם חכם רואה גם רואה ומבין את מה שמאחורי החיוכים של כחלון...
    סגור
  • 15.
    יופיטר שוקי הון דורש לאפשרי לו לגייס $ אירו ושקל במיידי
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מעוניןו לסחור בהון רב יותר! זאת כדי להיות מעורב בצורה הרבה יותר עמוקה בשוק ההון המקומי !כלומר חברות הציבוריות בכל אחוזת בית!בכל החברות הציבוריות ולשם כך חברת יופיטר שוקי הון מחפש להנפיק אגח כ 50 מיליון שח במיידי!כמו כן יופיטר שוקי הון מעונין לגייס $ וכן אירו כדי להיות מעורב הרבה יותר בתחום הפיננסי בUSA EU זאת ועוד יופיטר שוקי הון מעונין לקדם ולשגשג ומחפש חתמים לגיוס הון 0532855155
    סגור
  • 14.
    מאזניה של קבוצת דלק זויפו!!!רשות ניירות ערך להתערב!! (ל"ת)
    קבוצת דלק לא בהפסד!! 02/01/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אני המיד מצהיר הנני מתנגד גוגל גלאס או אייוואצ' או רובט
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכשירים הטכנולוגים פוגעים בבריאותינו!! עלולים לגרום לסרטן ומחלות! הנני סוחר במעט מאוד כעת בשוק ההון המקומי אך גם מביע דעתי במעט מאוד את המתרחש בגלובלי
    סגור
  • 12.
    יצחק תשובה-אין גבול לחזירות! לאחר תספורת מכוערת
    עופר 02/01/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעשה על חשבון החוסכים כעת הוא יונק וחולב דיבידנדים מחברה מפסידה, אם זו לא חזירות ...מהי חזירות?
    סגור
  • נראה לי שהוא משתין עלינו מהמקפצה.אם נותנים לו.....
    המדינה תירקב מבפנים. 02/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלושים ומשהו קונגלומרטים רובם משפחתיים שולטים ב 26000 חברות. רציתם הפרטה שוק חפשי,קיבלתם.
    סגור
  • תאפשרו גם ליופיטר שוקי הון לשלוט...יש יותר מדי ריכוזיות
    יופיטר שוקי הון 03/01/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לפזר העוושר בצורה חדה יותר.... הכל בשיתוף פעולה עם שלטון המרכזי הציוני ...
    סגור
  • 11.
    לא הגיוני בעליל שקבוצת דלק בהפסד!מישהוא משחק עם מאזניה
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קבוצת דלקת שולטת את פניקס..אקסלנס..דלק ישראל..גדות ביוכימיה... וכמון שדה תמר הפעילה עם הכנסות שיא! ..וליוויתן שבפיתוח.....דרך דלק אנרגיה...ששולטת דלק קידוחים...אבנר... לא הגיוני שדלק בהפסד.... מישהוא זייף מאזניה של קבוצת דלק!!!!!
    סגור
  • 10.
    אין אחד ישר לא נמצא
    מזרחי בני 02/01/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אספו כאן 3 מליון יהודים ממזרח אירופה מה זה פצצת גנבים יכולים לגנוב את כול העולם
    סגור
  • 9.
    מה כולכם כאלה
    גויינב 02/01/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מאוד המפסידות מחזקים פולנים ומרוקנים את הקופה
    סגור
  • 8.
    איפה כיל ברשימה שלכם. (ל"ת)
    סתם אחד 02/01/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    למה אף אחת לא הודיע שקבוצת דלק הפסד ?בחדשות משבח דלק! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    עצה שלי לא לכנס לבורסה שהי בסי של כול הזמנים (ל"ת)
    חברים 02/01/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • היכן אתה מתכוון חברים?אני בשוק ההון המקומי....
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק לעת עתה רק קבוצת דלק הייתי מזרחי טפחות סניף 426 מרכז עסקים ב"ש מנהל הסניף דתי יהודי אורתודוקסי חובש כיפה , ומארינה ואירנה מנהלת העיסקי ביטלו לי 8 מיליון שח אשראי תוך איומי סרק ו400 אלף שח מהרווחים שלי התאדו.... סחרתיי עד כ אוקטובר 2014 כ 10 מיליון שח הלך 8 מיליון שח אשראי לשוק ההון..ו400 אלף שח רווחים... 2014 כמעט שלא היה רווח ליופיטר שוקי הון נכנסתי ללחץ ממכתבי סרק ששלחתי לי אורן הדתי יהודי אורתודקסי ומכרתי הכללל הוא שלח שני רוסיות מארינה הרשקוביץ ו אירנה קוגן.... נלחצתי מהמכתבים שאיימו.. אורן הדתי האורתודוקסי רשם "בסד" אל מכתבי מזרחי טפחות שנשלחו לי היה מותר לאורן? אין לי כוח לתבוע אותם
    סגור
  • 5.
    כול המדינה מתנפלת בבורסה אבל צריך כסף אין כסף כל
    חברים 02/01/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי שרוצה כסף כל ילך לכזנו שם שמים את הכסף כל בבורסה רק נפלים בלי כסף כל אתה קונה ניר ומישם אלך הכסף
    סגור
  • 4.
    קבוצת דלק בהפסד?איךךךך?כל הכנסות מתמר!לא הגיוני הפסד!
    יופיטר שוקי הון 02/01/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה לא הודיעו?
    סגור
  • 3.
    כסף לא גדל על העצים וגם לא בחממות הכיון הוא למטה (ל"ת)
    חברים 02/01/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מה עם כיל לא מתנפלים עליו? (ל"ת)
    כיל 02/01/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    קבלו
    אילן 02/01/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מכרו להם ימין ליכוד וביבי: ביבי משתמש בכל כוח שהוא מזהה ודואג להרוס את אותו כוח ואת ההשגים של אותו כוח כדי שאותו כוח לא יאיים עליו ואחרי זה זורק את אותו הכוח לפח האשפה והלאה נקסט לפתי המטומטם הבא.מכרו להם ימין ליכוד וביבי תותחים בביטחון: כל שנות כהונת הליכוד שידע שיש מנהרות לא טיפל בהן כי שמר אותן לקלף בחירות!!! לא טיפל בהן כי שמר אותן לקלף בחירות!!! כי הרי ביטחון זה הקלף של הליכוד לכל הטמבלים הפחדנים שבוחרים בו ומכל זה 68 חיילים מתו סתם!!!. מתו סתם!!!.עוד ביטחון: ים של אונס ורצח...חברה: ים שחיתות סיעוף של ג'ובים וקומבינות של הליכוד עם ראשי ערים והשד יודע עוד מה...בריאות: בתי חולים על סף קריסה מחוסר כסף ומאיימים לשבות ואנשים מתים ואנשים יקרים לאהובים שלהם מתים, שוב מתים...כלכלה:קודם כל גירעון של 40 מיליארד של שטייניץ!!! קודם כל גירעון של 40 מיליארד של שטייניץ!!! שאלוהים יודע לאן הלך מכל הימין והליכוד המושחתים...דבר שני זוגות צעירים שרק יכולים לחלום על בית משלהם +כל דבר ים מיסים ויקר, מלא ילדים וזקנים בלי אוכל ובגדים מחממים ומי יודע כמה זקנים מתו מתת תזונה... שוב מתים...ולאן הלך הכסף..
    סגור
  • מה זה שלשולים בלי ריח
    מזרחי בני 02/01/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בוזי בצרפתית זה נר כן רק נר הנה גיגל לעבודה עם שני ראשים מוטציה. קחו בוזי אחד ורוצו לשלשל
    סגור
  • זה נכון ביבי מנצח
    מזרחי בני 02/01/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    רק ביבי מלך תתפוצצו
    סגור
  • רק ערבים יהודים ממליכים להם מלכים כל הזמן (ל"ת)
    ביבי.. גולן 03/01/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דוחף את הטקסט הזה בכל הזדמנות. אז למי אתה
    אתה 02/01/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תצביע? העבודה זה ליכוד וליכוד זה עבודה. אל תאמין לאף אחד תראה מי יהיה שר האוצר בעבודה טרכטנברג החבר של ביבי אז בשביל מה בחירות? אני לא אלך לבחור אף אחד בטח לא ביבי מירי רגב ושרה לפיד או ציפי ושלי רוזנטל ושאר השקרנים עם העבודה נהיה עניים יותר.מוכרים לך אשליות . מאיפה הם יקחו כסף לחלק לעניים? ממך ומהחסכונות שלך.
    סגור
  • אם אתה ישראלי ערבי. אז אל תצביע
    המגזר היהודי 02/01/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם אל תצביע!!כך אתה מחזק את הישראלים הערבים. אחמד טיבי חוגג על היהודים השמאלנים
    סגור
  • עוד בכיין שמאשים את כל העולם - רק לא את עצמו - אתה אפס (ל"ת)
    משה ראשל"צ 02/01/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור