ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אוריאל לין: "הפסדנו 27 מיליארד שקל בעקבות התערבות בנק ישראל במט"ח"

נשיא איגוד לשכות המסחר מציע דרך להפחתת יוקר המחייה ומחלק ציונים לחברי כנסת שהצטיינו בחקיקה - צפו בראיון וידאו
 |  31
נציג המגזר העסקי
Share
לקראת הבחירות לכנסת ה-20 שוחחנו אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר בת"א. נציג המגזר העסקי מרוצה מהפעילות של המפלגות "ישראל ביתנו" ו"העבודה" בכנסת ה-19, אך הוא מעביר ביקורת על התערבות בנק ישראל במסחר במט"ח ומציע דרך להפחתת יוקר המחיה - צפו בראיון המלא.





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 דוד איש 23/12/2014 11:53 מהיכן הביא בנק ישראל את הכסף לקנות דולרים?
אשמח אם מישהו יבהיר את הסוגיה הקריטית שכלל אינה ברורה, מאיזה מקורות קנה בנק ישראל את הדולרים? האם פשוט הפיק כסף חדש, שהדבר בסמכותו ואיתו קנה דולרים, או שמא לקח שקלים שהיו בקופתו וקנה. זוהי סוגית מפתח להבנת מהלכי בנק ישראל ואשמח אם מישהו יבהיר מהן המקורות.
25 רוסי 21/12/2014 00:26 ידוע שמי שעובד בבנק ישראל זכה בפייס
ולא משנה מהוא עושה, גירבוץ ביצים = 30אלף שח ומלע בחודש
24 אבי 20/12/2014 21:54 בנק ישראל פועל נכון. להגדיל רזרבות מט"ח רצוי למדינה (ל"ת)
23 מסתכל מלמעלה 20/12/2014 20:02 סוף סוף מישהו אומר את האמת
ה"עדר" מסרב להאמין - היה הפסד אדיר - ומישהו ישלם זאת אחרי הבחירות. העדר כרגיל מסתכל במרחק של מטר - ולא רואה שהדולר נקנה במחירי שיא 2009 צריך להסתכל, מאחר והעדר לא זוכר , הוא רואה רק את העלייה האחרונה - תמיד הוא חושב שהוא מבין... בשוק ההון הדברים נמדדים בטווחים ארוכים - כל הכבוד לאוריאל לין שאומר את האמת - למרות שיש פה הרבה שחושבים שהם מבינים גדולים - אין להם מושג ורק יודעים להשמיץ - לכן תמיד יהיה עדר ש"אוכל קש"
22 דן 20/12/2014 19:57 לין כרגיל מזxxן את המח (ל"ת)
21 kuzari 20/12/2014 16:00 לפיד והדולר
לפיד יצא הכי חכם - הגדלת הגרעון והחלשת השקל - בנק ישראל זה סתם בזבוז כסף במיליארדים
20 יוגלי 20/12/2014 14:28 לין ביכלר
ספסר כח אדם וח"כ לשעבר פטפטן מדופלם
19 peleg 20/12/2014 13:41 lean
לין מדבר מפוזיציה - לין בעד ייבוא מוצרים על חשבון התעשיה הישראלית דולר נמוך טוב בשביל הייבוא ורע לייצוא ולעבודים במגזר היצרני איך השלטון הגיע לאיש כמו lean ? הוא נשמע כאילו בו מארץ הכוזרים? אין שמץ מחוכמת הרמבם
18 דייב 20/12/2014 13:37 לין
האדם הזה..אוףףףף ממש מבלבל את המוח,די תעלם מהנוף אתה לא מועיל למשק בכלום!!!
17 קובי 20/12/2014 11:19 לא הבנתי למה הוא חושב שבנק ישראל הפסיד??
כשבנק ישראל התערב וקנה מט״ח אז אמרתי שזה מהלך טיפשי שכן בנק ישראל לא יכול להשפיע על הדולר רק כשכלכלת ארה״ב תתחזק הדולר יעלה. אז צדקתי אבל טעיתי בנק ישראל לא ניסה להשפיע הוא פשוט קנה דולרים כשהם היו בריצפה... כסף על הריצפה.
עכשיו אתה מבין? 22/12/2014 11:17 ב"י קנה את הדולרים במחירי שיא= הפסד (ל"ת)
16 ר 19/12/2014 16:53 אין שום רע בצבירת רזרבות מט"ח גבוהות במדינה כמו שלנו. (ל"ת)
עכשיו הבנת? 22/12/2014 11:18 זה כסף של המדינה, יכלו להשתמש בו לחינוך לרווחה לבריאות (ל"ת)
15 הוא משוחת חבל"ז 19/12/2014 16:20 לין-ביכלר חברת העבדים זה שלו (ל"ת)
כוזרי 20/12/2014 15:56 לין .......לין
בתור כוזרי אני לא מבין אותך - למה אתה מנסה להתבלט - הרי אתה לא הפתרון - אתה הבעיה
14 הורידו בשבילכם ריבית 19/12/2014 15:29 קרעו את כולם.דיור. פנסיות
אגח קונצרני מסוכן .בועות פישמן אפריקה וכו מליארדים נשפכים בגלל הריבית הנמוכה והכל בגלל הלחץ שלכם על הנגידה האפסוסה כמו הריבית.
13 גדעון 19/12/2014 14:27 רכישת הדולרים -מהלך חכם
חוסנה של מדינת ישראל תלוי במטבע קשה פנוי שאינו חלק מהתקציב,, אם רוסיה הייתה דואגת שהתקציב שלה יהיה רק מכספי התוצרת המקומית וכספי מכירת הנפט לא היו חלק מהתקציב לא ניתן היה לאיים עליה כלכלית בסנקציות,, כי מדינה עם משאבי טבע אינסופיים אשר יבולה לספק את צרכיה ועם מטבע קשה פנוי בלתי ניתנת לסנקציות, רק אם כל העולם יהיה מלוכד נגדה שזה בלתי אפשרי,
12 משקיע ותיק בשוק ההון 19/12/2014 14:19 לאוריאל לין - הנגידה הנוכחית פולת נכון בשוק המט"ח.
שיפרה את רווחי היצואנים ויצרה רווחים לבנק ישראל ולמדינה.
11 אלכנדר 19/12/2014 14:19 נציג המגזר הספקולנטים
זה טוב לאם ישראל כאשר סוחרים הספקולנטים מפסידים כסף. כול הכבוד לבנק ישראל !!!
10 לתועלת עצמית 19/12/2014 14:10 ניצול ציני של התקשורת (ל"ת)
9 מוטי 19/12/2014 13:52 הוא נשמע כמו אחד שעלה לארץ אתמול. איזה שטויות במיץ (ל"ת)
8 סנאית 19/12/2014 13:39 היבואניים גרמו לאבטלה ועכשיו בוכים (ל"ת)
7 ירמיהו 19/12/2014 13:31 מה יקרה בעוד 18 חודש כאשר 1$= 6שקלים (ל"ת)
6 איציק 19/12/2014 13:23 הפסדנו ???? הבן אדם שתוי (ל"ת)
5 דור 19/12/2014 12:52 כשהחתול סורס הוא החל קרירה ביעוץ מיני לאחרים (ל"ת)
4 יש רווח עצום מההתערב 19/12/2014 12:11 או שלין לא שפוי או לא ישר והגון (ל"ת)
3 אחד 19/12/2014 12:09 נפוח מעצמו כרגיל (ל"ת)
2 מיכאל בוטסיניק 19/12/2014 11:54 הפסדים??? קנו דולרים בזול, עכשיו אפשר למכור אותם ביוקר. (ל"ת)
שמואל ברגר 19/12/2014 13:50 הדולר לא יציב מספיק בשביל זה
אם הם ימכרו כמויות משמעותיות, הדולר יקרוס חזרה.
יש לכם זיכרון קצר 22/12/2014 11:32 קנו ביוקר ולכן הפסדנו (ל"ת)
1 בא 19/12/2014 11:46 חוץ מבעית הקמת פלסטן ,יש כאן עוד כמה בעיות כנראה .זה
מה שאתה אומר אדון מושחת או שאתה סתם בא לבלבל במוח .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש