נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.6% לשיא חדש, גבעות צללה 30% ל-1 אג'

שיא רודף שיא - והמעו"ף נושק ל-1,500 נקודות (מלמטה). מדד ת"א 75 עלה ב-1.2%. בשוק המניות: קומפיוג'ן טסה 17%, ביוליין ב-29%
עליות בשוק ההון, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים כאשר מדד המעו"ף טיפס לשיא חדש - 1,494 נקודות. את הדלק לשוק סיפק נתון התעסוקה בארה"ב ביום שישי שהיה חזק מאוד ועקף בהרבה את התחזיות.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.14% מדד ת"א 35 1,533.68 +0.14% מדד ת"א 35 בסיס:1,531.46 פתיחה:1,536.88 גבוה:1,537.96 נמוך:1,530.01 תמורה:772,526,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.6% לרמה של 1,494 נקודות - שיא כל הזמנים, מדד ת"א 75 הוסיף 1.2% לערכו ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-693 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית קומפיוג'ן שזינקה ב-17%, כלל ביוטכנולוגיה עלתה ב-8% וקבוצת דלק שירדה ב-1.8%. עוד נציין את גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-28% על רקע הדרמה שסיפקה בסוף השבוע והבוקר למשקיעים ביחס להישארותה במדדי הבורסה. בכך חזרו יחידות ההשתתפות למחיר המינימלי האפשרי בבורסה - אגורה אחת.

321 אלף משרות חדשות נוספו למשק האמריקני בחודש נובמבר, זאת מול צפי לתוספת של 243 אלף בלבד. מדובר בנתון המשרות החזק מאז ינואר 2012. שיעור האבטלה (שמקורו בסקר אחר) נותר ללא שינוי ברמה של 5.8%, שפל של שש שנים.

מחזור המסחר בוול סטריט ביום המסחר האחרון הסתכם ב-6.2 מיליארד מניות, נמוך ב-8.5% מהמחזור היומי בשלושת החודשים האחרונים. בת"א המחזור היה גבוה והסתכם ב-1.5 מיליארד שקלים (כולל המחזור בפקיעה החודשית).

מחיר הנפט איבד 1.8% ביום שישי למחיר של 65.6 דולר לחביות והדבר לחץ מטה את מניות האנרגיה. מדד מניות האנרגיה ב-S&P500 איבד 1.2%. נובל אנרג'י ירד 1.9% ל-50.5 דולר בלבד (מינוס 30% בחצי שנה). הדבר עלול ללחוץ על מניות הגז הגדולות בת"א. רציו יהש -0.22% רציו יהש 227.8 -0.22% רציו יהש בסיס:228.3 פתיחה:229.1 גבוה:229.1 נמוך:226 תמורה:8,532,289 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 9% בשבוע החולף (וזה כולל זינוק של 4.5% ביום המסחר האחרון) לרמה של 41.5 אגורות.

מניות במרכז

שותפות הנפט גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין על רקע הדרמה בסוף השבוע. ביום חמישי הבורסה החליטה לגרוע את המניה מהמדדים המובילים. בגבעות - הוחלט לזמן אסיפה למיזוג מניות ועל כן הבורסה החליטה להמתין עם גריעתה של המניה מן המדדים. מאוחר יותר דווח על מינוי מנכל חדש - אבי מעוז .

חברת ביולייט +0.27% ביולייט 1,460 +0.27% ביולייט בסיס:1,456 פתיחה:1,456 גבוה:1,460 נמוך:1,459 תמורה:11,532 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה היום כי חברת הבת איי אופטימי חתמה על הסכם בלעדי להפצת מוצר ה-IOptimate שלה בהונג קונג ובמקאו.

חברת אורביט +2.42% אורביט 1,186 +2.42% אורביט בסיס:1,158 פתיחה:1,158 גבוה:1,219 נמוך:1,174 תמורה:475,603 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עסקה באסיה בהיקף כספי של 3.2 מיליון שקל. החברה תספק מערכת טלמטריה לניסויי טיסה.

חברת שיכון ובינוי -0.42% שיכון ובינוי 844.4 -0.42% שיכון ובינוי בסיס:848 פתיחה:847.4 גבוה:848 נמוך:837.9 תמורה:2,656,183 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הסכם לביצוע פרוייקט קבלני בניגריה בהיקף כספי של 400 מיליון דולר. ההסכם יתפרס על פני ארבע שנים.

מניית ביוליין +0.74% ביוליין 370 +0.74% ביוליין בסיס:367.3 פתיחה:367.3 גבוה:389 נמוך:363.6 תמורה:1,073,340 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת בשיעור חד לאחר שהחברה הציגה בכנס רפואי בסן פרנציסקו ביום שישי האחרון ולקראת כנס משקיעים בניו-יורק ביום שישי הקרוב.

תגובות לכתבה(151):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 92.
    מע"מ 0 היתה תוכנית גרועה..
    ייאי 09/12/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שביבי תמך בה משיקולים פוליטיים.עתה יסתערו אנשים על דירות ורק חברות כשיכון ובינוי ומזרחי משכנתאות יעשו קופה.
    סגור
  • 91.
    עילעי
    לוזון 08/12/2014 06:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנוח יום אחד נסתדר לבד
    סגור
  • 90.
    אגורה אחת היא ערך מוגזם ל"גבעות עולם" (ל"ת)
    חברה של רמאים .... 07/12/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    אחלה בורסה
    לימור 07/12/2014 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלקים כסף בחינם הכי כיף בעולם. חזק ואמץ תמשיכו ככה
    סגור
  • 88.
    מיטרוניקס פרצה ולפני הודעה חשובה!! (ל"ת)
    7% דיבידנד 07/12/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    לאנליסט עממי
    עילאי 07/12/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 24
    הרבה חכמים כמוך מכרו את הבית והגיעו לפת לחם
    סגור
  • כמוך בקיצור אומלל וממורמר (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לעילאי: אתה מתבטא ביתר שחצנות, קצת צניעות לא יזיק לך! (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/12/2014 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 86.
    ראו תגובה 46 שלי, שנכתב לפני תחילת המסחר. (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/12/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מתלהב (ל"ת)
    אז 07/12/2014 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 85.
    גבעות-לפני שבוע קפצה 13 אחוז עשו מלכודת
    ראל000000000 07/12/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל מתוכנן שם כולל הרשות (לא הפלסטינית)לניירות ערך יש פה דבר שלא ייעשה .איילנד הרמאי הראשי טוביה לא נחשב הוא בא לפה רק לרמות .והשאר זה כנופיה לדעתי שגנבה בשיטתיות מעל 200 מיליון שקל .אין נפט שם ואם יש הוא לא שווא אפילו שאיבה ..
    סגור
  • 84.
    גם נותנת דיבידנד וגם נסחרת בשפל . (ל"ת)
    מנדלסון 07/12/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 83.
    מחר יום בשורה ותשלום.
    שלום 07/12/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    287 5
    יגזר ממתמטיקה על כל ניספחיה. מרכיביה וניגזרותיה...כלכלה על כל ניספחיה.מרכיביה וניגזרותיה. פסיכולוגיה ופילוסופיה. מדעי ההתנהגות. אמונה והתגשמות. ידע והבנה. תורות שונות ומשונות ממרחבי הזמן והגלובוס. למביני עניין..יש לשים לב היטב ולהתעמק בדברים שעלולים או עשויים להתרחש מחר ואף בקרוב...שלום וערב טוב.
    סגור
  • מידי פעם בתחום השכלתי שהוא מהנדס אווירונאוטיקה וחלל
    סטיבן 07/12/2014 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וכן בונה אתרים בכייף. והתעניינותי בפסיכולוגיה ותופעות חריגות..אני נתקל בדברים משונים ומנסה לבדקם..כמו כמות תגובות ותגובות משנה חריגות ועד אבמים וכדומה. בביקורי האחרון בנאס"א הודגם לנו על ידי מחשביהם שהם יחודיים ואין בנמצא ב"עולם הרגיל". רק שם ראיתי יצירת מאות סימונים כמו כאן שלא הבהירו לי אם הם פרי מחשביהם או בינה מלכותית שהם הגיעו לרמה הגבוהה ביותר..ועוד מאות תופעות משונות שמחשבים ראשיים של מוסדות או בנקים ומכונות מצוטטות וכל אלו משחק שעשועים ליד מה שראיתי שם.קשה לי להסביר לעצמי התופעות..אבל..אט אט..במאמצי על אני רק מתקרב למה שאני מבין שזה הדרך לפתרונות והדרך עוד ארוכה. תודה למתעניינים ומקווה שלא שיעממתי אותכם.
    סגור
  • 82.
    איזה עליות מניה או שתיים עולות והשאר צריכות לעלות
    עליות 07/12/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    20- 30% כדי למזער נזקים. הכל התרסק ב 50% תבדקו אותי
    סגור
  • כמה שאתה צודק בגלל זה אני קורא למניות פה ובעולם קזינו
    עילאי 07/12/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואנחנו המהמרים במשחק
    סגור
  • 81.
    הבורסה בשיא , כל הכבוד ליאיר לפיד (ל"ת)
    ירון 07/12/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 80.
    עוד יפתיעו את כולם בבום ענק (ל"ת)
    דסקש ואפריקה 07/12/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אופס טעות מה יפתיעו מה בחובות חלס עם הפנטזיות גם ככה
    עילאי 07/12/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הבורסה פה פנטזיה שכחתם את 2000 מהר שכחתם
    סגור
  • 79.
    בורסה בשיא, כלכלה בשיא, לא להחליף את השילטון (ל"ת)
    עמית 07/12/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 78.
    התנגדות ניפרצת 1240 ומשם השמיים הם הגבול עד 1700 (ל"ת)
    קמטק מחזור יפה 07/12/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 77.
    הקונים באיםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    קמטק 07/12/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 76.
    לעילאי
    לימור 07/12/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 16
    מסכימה איתך בכל מילה אתה אחד ויחיד שמעתי שביבי יתיעץ איתך לפני שהוא זרק את האפס מהממשלה זה נכון אם כן שאפו זה הדבר הכי טוב שהוא עשה בשנתים האחרונות ואני מקוה שגם אחרון תמסור לו שנמאס ממנו רוצים מישהו אחר
    סגור
  • 75.
    למבין ענין
    עילאי 07/12/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 27
    אם הית מבין לא היתי מגיב כאן היחיד שמבין כאן זה אני עילאי. תכניסו לכם לראש עילאי זה בכמה רמות מעל כולם
    סגור
  • לעילאי
    מנחם 07/12/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח שאתה מבין היום קבעת שכיל תעלה 5-6% אז איפה אתה והקביעה הנחרצת שכיל תעלה בסוף היום בטוח 5-6% אז לידיעתך כיל גמרה ב 0.7% הכי גבוה היום היה 1.4% שזה 2651 ובסיום גמרה 2631 אז לך לקבוע עלויות ומגמות במקום אחר בבקשה ממך
    סגור
  • 74.
    לא מאפשרים לי לגייס הון!!!!חוסר צדק!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 07/12/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 73.
    כיל
    עילאי 07/12/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 17
    תזנק בנעילה בין 6 ל-8 %
    סגור
  • חח קשקשן (ל"ת)
    אז 07/12/2014 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לעילאי עכשיו תכתוב שתגובה 73 זה מתחזה כיל גמרה 0.6% (ל"ת)
    מנחם 07/12/2014 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מניות
    דוד 07/12/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יבטלו את שישנסקי
    סגור
  • חלף עם הרוח (ל"ת)
    שישנסקי ולפיד 07/12/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 72.
    איזה בורסה אלוהים מתוך אלפי מניות אולי 100 כלכליות כל
    עילאי 07/12/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 11
    השאר קזינו יאלללההה להמר בעיקר הביומד שם 99 אחוז מהניות בסוף יהיו שלדים אל תשכחו את שנת 2000 עם המסיבה בהיי טק מאז 90 אחוז מהמניות נמחקו
    סגור
  • 71.
    מי מתרסקת? חידון התנך העולמי...ממש (ל"ת)
    חח 07/12/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 70.
    רק במדינת השחיטות הגדולה חוגגים התפרקות ממשלה בראלי (ל"ת)
    איזה חגיגותתתתתת !! 07/12/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • די כול היום לחפש תירוצים
    עמית 07/12/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 8
    הכלכלה טובה , עובדה לראיה הבורסה כל הזמן. שוברת שיא חדש.
    סגור
  • אחי זה רובוט תבין פקוגות ומחירים שמחשב פועל הכל חרטה
    עילאי 07/12/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 29
    ברטה מה שלא היה קורה זה היה ככה גם אם היה מגהההה פגוע הרובוט היה מוריד ומעלה אחי פשוט אנחנו מהמרים נקודה לפי כלכלה אמיתית 90 אחוז מהמניות פה שוות 0
    סגור
  • 69.
    שוק הזוי פשוט הזוי (ל"ת)
    רון 07/12/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • אוהב את כל אלה שאומרים שהשוק הזוי, כלכלה 10
    ירון 07/12/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה ימשיך רק לעלות , תתחילו להפנים
    סגור
  • 68.
    בנק לאומי
    לאומי 07/12/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משהו יודע לומר מה הסיבה שרק בנק לאומי יורד כל הזמן ?
    סגור
  • הסיבה שהוא יורד זה הקנס שהם צריכים לשלם לארהב (ל"ת)
    בנק לאומי 07/12/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 67.
    הבורסה הולכת לטוס 1600 (ל"ת)
    ביבי 07/12/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 66.
    אל על
    עילאי 07/12/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 21
    היום דישדוש מחר פריצה
    סגור
  • מאיפה הבטחון שלך? (ל"ת)
    מחר 07/12/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    כיל
    עילאי 07/12/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    5 8
    הולכת לזנק היום 6%
    סגור
  • כן בטח, היית רוצה!!!
    מבין עניין 07/12/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 9
    על מה בדיוק תזנק?
    סגור
  • פיטורי יהיר לפיד סיבה מספקת לזינוק בכיל ומבטח שמיר (ל"ת)
    כיל 07/12/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 64.
    ומה עם ביולין?
    אבי 07/12/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה 20% ואף מילה בסקירה?
    סגור
  • נו באמת מה עם ביוליין חובות אחי זה מה עם ביוליין (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 63.
    יעד הבא במעוף 1560 (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 62.
    הבורסה ל1510 (ל"ת)
    ביבי 07/12/2014 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 61.
    אין ספק שהנפט שווה הרבה יותר מכה הבאה שתבוא למעלה
    עילאי 07/12/2014 11:14
    הגב לתגובה זו
    11 32
    תהיה כואבת אנחנו נתגעגע לשער 100 דולר ו 160 דולר אני רואה את הנפט בשערים 280 עד 320 דולר לחבית השאלה מתי ומאיזה שער לפי דעתי המשבר הבא יבוא משוק האנרגיה וזה משבר בלי פתרון באנרגיה שבנגוד למשבר האשראי לא ניתן להדפיס נפט מה שעשו במשבר האשראי הוא הדפסה של ניירות כסף אמנם אבל בשורה התחתונה ניירות נייר ניתן להדפיס דבר נוסף הדיפלציה ביפן נמשכת כבר שנים רבות עשורים אני חושב שכלכלת העולם לא שמה לב לדיפלציה ביפן והתעלמה בפתרונות בזמן המודל היפני לדיפלציה מראה שכנראה כלכלת העולם באותו הכוון ואז אוי ואבוי לנו ולבורסות מצד שני עליה במחירי הנפט יביאו לעליות מחירים אבל לא בקצב שיספיק לאינפלציה נורמלית משום שעליית מחירי הנפט תהיה איטית ותימרח על פני שנים מה שאומר שתהיה עליית מחירים איטית מאוד ולא מטאורית בשורה התחתונה ההמראה בבורסות העולם שלפי דעתי לא באה לסיומה תגיע לשערים שאנחנו בעוד 20 שנה לא נראה שערים אלו זה קרה בעבר ביפן הניקקי המריא ולא ראה את השיא כבר 20 שנה אני מקווה שאני טועה אבל אין סיכוי שהנפט לא יגיע ל 280 ל פ ח ו ת מה שאומר שכל השקעה בטוחה היום לטווח ארוך היא במניות הנפט מומלץ בארהב
    סגור
  • 60.
    היעד 1300 (ל"ת)
    קמטק מעל 1216 07/12/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 59.
    כל יום מנפחים לנו את הפנסיות בעוד כסף, תודה לבורסה
    ירון 07/12/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    2 10
    שימו כסף בבורסה רק שם אפשר להרויח.
    סגור
  • ולהפסיד לכל מרוויח יש מפסיד חוק הכסף (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 24
    סגור
  • שטויות , הכסף מתנפח מי מפסיד?
    ירון 07/12/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו בנדלן שהמחירים עולים זה רק שווה יותר, אין מפסידים
    סגור
  • המצאת חוק חדש ומעניין אין מפסידים מאוד מעניין עם ידע
    עילאי 07/12/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 12
    כזה צא מהבורסה מהר לפני תשים את הבית
    סגור
  • 58.
    אל על
    כחול 07/12/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להערכתי שווה פי כמה לא ברור למה זוחלת ולא טסה למעלה?
    סגור
  • אל על לא מצליחה לטפס עם דולר חזק ונפט בשפל ככה שברגע
    שלמה מעוז 07/12/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 12
    שהנפט יתחיל לעלות והדולר יעצר אל על תתרסק לכן שורט על המניה
    סגור
  • אל על שווה שער 400 עד 800 ואנחנו מראה שערים אלו אבלללל
    עילאי 07/12/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 41
    תהליך של שנים למי שיש תוכנית עבודה להשקעה לטווח ארוך יבוא על שכרו
    סגור
  • פה צודק דווקא שלמה מעוז
    מנשה 07/12/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גם אפריקה תגיע פעם ל3000 מתי שהנפיקו זכויות ואופציות אבל עד אז הרבה יקרה מי יודע אף אחד אז כאן ועכשיו אל על תתמתן ותרד אז עילאי אל תהיה בטוח על זה שתעלה ותעלה לכן שלמה הגיוני בקטע הזה
    סגור
  • שלמה מעוז מסיק מסקנה שגויה הפעם. קודם שרמי לוי
    אל על 07/12/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יגיע ל 12000. אז אאמין לו לגבי אל על
    סגור
  • אנחנו מחפשים משהו ארוך טווח הדוח הבא של אל על בומבה
    עילאי 07/12/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 16
    לנצל לפחות את עליית הדולר והכנסות שיא של אל על בשנים האחרונות אז יאלללהההה סבוב באל על
    סגור
  • לעילאי ירידת הדלק עובדת גם לחברות נוספות לא רק אלעל
    אפריים 07/12/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לכן אל על לא יכולה לבנות על הוזלת הדלק כי גם ישראייר וגם ארקיע נהנות ממחיר דלק מופחת אז אם אלעל לא יצמצמו עלויות והוצאות הם יפלו כפרי בשל לחב טורקיות ונוספות
    סגור
  • 57.
    אמרתי שאני חושב שתהיה עלייה ל 1700 האמת היה לי קשה
    עילאי 07/12/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 16
    להאמין אבל השיטה מנצחת ההיגיון בבורסות מאז עידן הרובוטים לא קיים אין הגיון רק טרוף ורק הלא יאמן גם לטובה וגם לרעה
    סגור
  • 56.
    לכל משקיעי אפריקה זהירות בקניות לא להתמלאות להשאיר תמיד
    עילאי 07/12/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 14
    רזברבות לקניה באם תיחתך
    סגור
  • אפריקה הולכת לזנק
    עלי 07/12/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אני מריח את זה...
    סגור
  • ממש לפני זינוק מדשדשת הרבה בשערים אלו..בהצלחה! (ל"ת)
    אפריקה 07/12/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • אני קונה שם באגרסיביות אבל תמיד מוכן שירד לכוון ה 200
    עילאי 07/12/2014 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 16
    אסור להיות אופטימיים בנייר הזה תמיד תמיד להיות מוכנים ולא לתת צאנס לשורטיסטים לפתוח אותנו רק בחוכמה נגרום להם נזק
    סגור
  • 55.
    אל על אמורה השבוע להיות כוכבת באם לא אני בבעיה חח זמנית (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 54.
    וואי וואי שוב הפוטים נגמרים הם צועקים עד מתייייייי (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 53.
    רמי לוי
    עילאי 07/12/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 15
    הדרך למעלה סלולה
    סגור
  • היום יום האקס מחר ירידות (ל"ת)
    רמי לוי 07/12/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם כבר שוק המזון אז רק מניית שופרסל שכבר נפלה חזק תתקן
    שלמה מעוז 07/12/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רמי לוי ימשיך ליפול עד שער 8000 במיוחד אחרי העלאת שכר מינימום וכניסת כחלון לממשלה
    סגור
  • 52.
    סוף סוף מאוזן עם טאואר (ל"ת)
    טשלן 07/12/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • רק עכשיו? איזה מזל שהצלחתי לצאת מטאואר עם רווח
    טאואר 07/12/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדהים!!!!!!!!
    סגור
  • 51.
    הבורסה מחליפה קידומת ל 1500 (ל"ת)
    קדימה 07/12/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 50.
    אתמול הורידו דירוג לאיטליה- מחר יורדים חזק (ל"ת)
    יודע 07/12/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • וואלה באמת מה אני ברומא ולא ידעתי חחחחח מעניין (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • גם אני הייתי ברומא (ל"ת)
    גברת אור 07/12/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    וזה רק ימשיך וימשיך לעלות הבורסה.
    ירון 07/12/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיא רודף שיא , ומתלוננים שהכלכלה לא טובה, מספיק עם הקיטורים
    סגור
  • 48.
    אין על הבורסה שלנו, כלכלה מעולה לכול הבכיינים
    ירון 07/12/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שנים הבורסה רק עולה, וכל יום מתלוננים שאין כסף . שיקחו משם קצת מיסים ואז לכל העם יהיה כסף.
    סגור
  • 47.
    הבורסה ל1500 (ל"ת)
    יאלה 07/12/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 46.
    המעוף יעבור היום את 1490, אבל מתחת ל- 95. שבוע טוב! (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/12/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 45.
    הבורסה הישראלית הולכת לדשדש תקופה ארוכה
    ירושלמי 07/12/2014 09:12
    הגב לתגובה זו
    24 5
    הבורסה הישראלית הולכת לדשדש תקופה ארוכה, כי: צ פויה עליה של ימין, חוסר אמון של העולם הפיננסי בישראל, עליית הדולר, עליית הריבית באמריקה ובישראל, משבר חברתי קשה (חלוקת החברה הישראלית לחילונים ולחרדים, אי-שיוויון גובר, ירידת מוחות מהארץ ), ביטול חוקים חשובים, סכסוך מתגבר עם הערבים בישראל ובשטחים, הפנית משאבים עצומים להתנחלויות, פגיעה בחינוך. יש עוד! אז למה האופטימיות ?
    סגור
  • כבר עלתה מאמצע נובמבר ב 5%
    אידיוט... אנחנו בראל 07/12/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הבורסה לא מדשדשת סוף סוף אחרי שלוש שנים של מוות קליני בניירותראלי סוף שנה
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    עילאי 07/12/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • ירושלמי
    שרון ב 07/12/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הדשא של השכן תמיד ירוק יותר. כדאי שתבדוק את הנתונים בישראל לעומת אירופה המערבית וארה"ב. אין בכלל מה להשוות, אך אנחנו הפכנו את הקיטורים והאומללות לדרגת אומנות. בעשירייה הראשונה בעולם במדד באיכות החיים; בעשירייה השנייה במדד רווחה כלכלית; ובחמישייה הראשונה במדד התפתחות טכנולוגית. ועוד ועוד. די, נמאס מהקיטורים. גם אתה, אני מוכן להתערב, אינך מסכן.
    סגור
  • ישראל מקום ראשון מהסוף בכל תחום. מדינה שעומדת
    מקום ראשון 07/12/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על כרעי תרנגולת ולא יעזור לאף אחד בסוף הבלון יתפוצץ חצי מהעם מסכן והחצי השני מסודר.
    סגור
  • 44.
    הבורסה השבוע שוברת שיאים (ל"ת)
    דוד 07/12/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 43.
    הבורסה היום אחוז למעלה (ל"ת)
    צדי 07/12/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 42.
    הבורסה תעלה חזק היום (ל"ת)
    אבי 07/12/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 41.
    הבורסה תחליף היום קידומת ל 1500 (ל"ת)
    מני 07/12/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 40.
    טבע
    עילאי 07/12/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 17
    דישדוש קל
    סגור
  • לעילאי אולי תתן לנו יום אחד רק יום אחד מנוחה ממך אנא תן (ל"ת)
    משה 07/12/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 39.
    אופקו
    עילאי 07/12/2014 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 16
    הולכת לצלול
    סגור
  • לעילאי קראנו הבנו אתה הצודק הכל יכול אבל די כבר נמאס (ל"ת)
    משה 07/12/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 38.
    כיל
    עילאי 07/12/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    8 17
    הולכת לטוס השבוע
    סגור
  • 37.
    כן פייט + מזור רובוטיק
    ראם 07/12/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני עליות , לעקוב , לא המלצה.
    סגור
  • 36.
    בגז יש מחיר ריצפה שצמוד רק לדולר והגיעו לזה
    זליק 07/12/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפי השמועות
    סגור
  • יש מצב אבל במניות התגובה היא לגרפים שבנה הרובוט אל
    עילאי 07/12/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 8
    תתפלא אם תראה מחיר גז עולה והמניות יורדות
    סגור
  • 35.
    ביוליין מתנה לחנוכה
    אברהם 07/12/2014 08:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תודה לקב"ה
    סגור
  • הזדמנות
    nnn 07/12/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הזדמנות אחרונה לעלות לרכבת הרים בקרוב תשמעו חדשות טובות. אני אכפיל את הכסף
    סגור
  • 34.
    קומפיוגן
    יוסף 07/12/2014 08:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתחילה מומנטום כמו כן פייט ניראית מצויין להמשך בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 33.
    כשהנפט עלה זה לא השפיע אז למה ההטעיה עכשוו (ל"ת)
    ראיל 07/12/2014 08:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    די בושה לצהובון ..לגז יש מחיר בסיס שלא צמוד לכלום רק $ (ל"ת)
    $$ 07/12/2014 07:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    הסכם גז עם טורקיה
    Turkish PM calls for 07/12/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    Turkish PM calls for deal with Greek Cypriots over energy deposits
    סגור
  • 30.
    אתה צריך לעשות הקבלה בין ביזפורטל לגלובס
    קורה בקפה 07/12/2014 07:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    פינק אתה צריך לשאול את עצמך כל בוקר מדוע ברקת הפסיק לכתוב הקבלה שלך בגזיות שלנו למחירי האנרגיה אינה נכונה לחלוטין האם ההקלה שלך מכוונת ????? האם אתה עובד עם בעלי עניין ???? האם השורטיסטים עובדים איתך יחד ואתה עוזר להם בכתבות ?? לסיכום 90 אחוז מהכתבות שלך בסקטור הגז מצוצות מהאצבע ומכוונות
    סגור
  • 100% (ל"ת)
    שקליק4 07/12/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    Turkish PM calls for deal with Greek Cypriots over ener
    74 07/12/2014 07:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Turkish PM calls for deal with Greek Cypriots over energy deposits
    סגור
  • 28.
    אין קשר כי נובל מחזיקה בבארות נפט ואבנר רק גז (ל"ת)
    מF 07/12/2014 07:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    ברציו
    מאיר 07/12/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה ביזפורטל לא מציין הפסייד במניות הגז...במיוחד ברציו כ...40% וזאת למרות הירידות במחירי הנפט .
    סגור
  • צהובון זה הכל (ל"ת)
    צהטוב 07/12/2014 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    נובל מוכרת נפט ואין מה להשוות...יא אהבלים כמו זר (ל"ת)
    78 07/12/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    אתם מטעים תמימים...נובל מוכרת נפט ואין קשר לאבנר שבגז
    מאיהלי 07/12/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סלבד.
    סגור
  • 24.
    למחיר הגז יש בסיס שלא צמוד לברנט...ובכלל המחיר באיזור
    כהן 07/12/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כ 10$ באירופה...אז השטויות האלו?
    סגור
  • 23.
    ירדו = שלי יחימוביץ שמחה (ל"ת)
    מניות הגז 07/12/2014 06:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    מחר כנראה עליות של 0.4 (ל"ת)
    אמיר 07/12/2014 01:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    מעניין שמי שחוזרת עם פער של 0.3 - טבע היא
    קובי 06/12/2014 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזכרת . אבל טאואר שחוזרת עם פער חיובי של יותר מ 3% כלל לא מוזכרת . יופי של סקירה .
    סגור
  • 20.
    מחר ירידות לאזור ה80
    שחקן 06/12/2014 20:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בדוק חברים
    סגור
  • 19.
    מה עם גיוס הון ליופיטר שוקי הון? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/12/2014 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ורציו
    בקרוב ממש 06/12/2014 18:16
    הגב לתגובה זו
    2 8
    תזכרו שאמרתי רציו טטוס ממקורב , שבוע טוב
    סגור
  • בחמישי בבוקר הייתי בבנק ודיברתי אם יועץ
    אחי 07/12/2014 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההשקעות שאמר לי שהוא יודע במפורש שגופים גדולים קונים את רציו בכמויות !!! היום אני מחזק את רציו בהצלחה משה
    סגור
  • 17.
    מי שקנה בחמישי יהיה מאושר (ל"ת)
    קמטק מחר חגיגה 06/12/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    כן פייט +מזור רובוטיקה
    ראם 06/12/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא המלצה אבל כדאי לשים לב לביצועים מהשבוע
    סגור
  • 15.
    ומתי אני אגייס הון? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/12/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    למה בניתם בית בורסה חדש שאתם אפילו לא מאפשרים לגייס הון
    יופיטר שוקי הון 06/12/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה עם גיוס הון ליופיטר שוקי הון? למה אתם מתעללים בי?
    סגור
  • 13.
    החלפה קידומת מחר ל 1500 (ל"ת)
    מני 06/12/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 12.
    עליות חזקות מחר (ל"ת)
    יוסי 06/12/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 11.
    הבורסה הולכת לעוף מחר 1500 (ל"ת)
    אבי 06/12/2014 17:37
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 10.
    ביו ליין חוזרת עם 35 אחוז מדוע לא מציינים זאת בכתבה (ל"ת)
    ציון 06/12/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • פפפ
    nnn 07/12/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן שהיא תחזור לימים הטובים
    סגור
  • צודק, אבל הפער 21% (ל"ת)
    יואב 06/12/2014 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ביוליין
    יניב 06/12/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות מ 35 אחוז איך הגעת לזה?
    סגור
  • 9.
    מדד המעוף יום א בין 0.3-.05% המשך מומנטום ....
    זכרוני 06/12/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    9 5
    תעודות הסל העוקבות אחרי המדדים והחברות הגדולות בארה"ב ובמיוחד אירופה ביום א' חגיגה ...חגיגה . שבוע טוב לכל בית ישראל
    סגור
  • 8.
    מחר 1490 על הבוקר ויגיע גם כנראה ל1495 (ל"ת)
    שבי 06/12/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 7.
    טאואר
    נועםדבורה 06/12/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
    14 7
    נראה לי טאואר שלי תגיע לשער פלאי פלאים חולה עליכם שורטיסטיםיקרים מקווה שהפסדתם את מלוא אחזקתכם בטאואר המשיכו כך זה העונש שלכם אחרי חמש שנים היא בקרוב חוזרת לשער 8-10 אלף ומשם יקח עוד זמן אבל נראה אותה עוד גבוה מזה בהצלחה ושבוע טוב
    סגור
  • לנועם דבורה - צודק
    זה יקרה גם באפריקה 06/12/2014 21:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למשקיעי השורט באפריקה , יקרה מה שקרה בטאואר , ובעוד זמן לא רב! ,שבוע טוב ומבורך לכל עם ישראל!
    סגור
  • השורטיסטים באפריקה אותו דבר יפסידו את כספם בקרוב
    אפריקאי 06/12/2014 21:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ברגע שיסתדרו הדברים ברוסיה עניין של שבועות לדעתי השורטסקוויז באפריקה יהיה אלים במיוחד אין באמור המלצה דעתי בלבד
    סגור
  • בקרוב צניחה חופשית (ל"ת)
    טאואר 06/12/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 6.
    אבג
    ?? 06/12/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ב
    סגור
  • 5.
    איתות סרק! בשבת הבורסה סגורה
    קליפ 06/12/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ביז נוכלים....מפיצים איתותי שווא
    סגור
  • 4.
    ל-1
    אבי 06/12/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ביוליין!!
    סגור
  • 3.
    ל-1
    אבי 06/12/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ביוליין!!
    סגור
  • מחר השוק יהיה יציב אבל נתוני התעסוקה בחול זה רק פיתוי ע
    שמעון 06/12/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יכשו הפד יעלה את הריבית יש לו את כל הכלים בלי לספור אף אחד ומכאן המפולת תתחיל במדדים בחול בי
    סגור
  • 2.
    מהו הצפי לשוק האגח למחר???.שבת שלום (ל"ת)
    יוסי 06/12/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • ירידות (ל"ת)
    יוני 06/12/2014 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחר עליות ובשעה 11 ירידות
    שמעון 06/12/2014 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות סקוור הנפט מפולת פריגו 080 מניות הבנקים ירדו גם 045
    סגור
  • 1.
    ואיזה מניה חוזרת עם פער יותר גדול מ 15%???? (ל"ת)
    חידון התנך 06/12/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • אתה צודק (ל"ת)
    רבינוביץ׳ 06/12/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה סודי (; (ל"ת)
    אלון 06/12/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • קומפיוגן