ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה חיובית בבורסה: מדד המעו"ף הוסיף 0.4%, בזק זינקה 2.1%

מדד ת"א 75 עלה 0.2%. רציו זינקה 4.5%, רמי לוי עלתה 2.2% ומזור רובוטיקה 5.6%. מנגד מניית פרוטרום ירדה 2.7% ושופרסל 2.5%
 |  125
שיא חדש
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בעליות שערים שהתמתנו בעקבות נאום נשיא ה-ECB מריו דראגי. דראגי מטלטל את השווקים: מדדי המניות קפצו וכעת עברו לנפילות . בצהרי היום לפני הנאום של דראגי עלה מדד המעו"ף ב-0.8%.


מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה ב-0.4% ל-1,485.23 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף ב-0.2% ומדד הבנקים התחזק ב-0.2%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם בכ-1.5 מיליארד שקל. בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-0.5%.

בשוק המניות - בזק (-0.48%) בזק 536.9 -0.48% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:539.5 פתיחה:540 גבוה:542 נמוך:535 תמורה:33,529,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {אבנר יהש} ו- דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הובילו את העליות במעו"ף.

שני האירועים המרכזיים של היום מעבר לים. הראשון - ההכרזה על גובה הריבית במשק בגוש האירו; השני - מסיבת עיתונאים שערך מאריו דראגי, נשיא ה-ECB, ושם הוא התייחס לכלכלה.

בישראל: ריח הבחירות שבאוויר משפיע על שוק המט"ח ולא על הבורסה. היומיים האחרונים בבורסה בתל אביב הוכיחו כי למרות שהכלכלה תקועה ולמרות העלות התקציבית של הבחירות - המדדים יודעים לטפס ולא מתרגשים מהדרמה הפוליטית יתר על המידה.מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,479 נקודות, זאת לאחר שאתמול טיפס ב-0.3%. מדד ת"א 75 בלט אתמול עם זינוק של 1.6% כאשר מנגד, מניות הבנקים נחלשו ב-0.3%. מחזור המסחר אתמול בבורסה היה גבוה מהממוצע והסתכם ב-1.34 מיליארד שקל. המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק המסחר ננעל במגמה חיובית, זאת על רקע התחזקותו של הדולר בעולם. בורסת סין זינקה 4.3%, מדד ההאנג סנג הוסיף 1.7%% בורסת יפן התחזקה ב-0.9% ובדרום קוריאה נרשמו עליות שערים של 0.9%.

אתמול ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים מתונות. המדדים המובילים ננעלו בעליות שערים של עד 0.4%. החוזים העתידיים לקראת פתיחת המסחר בארה"ב נסחרים כעת ביציבות. אחר הצהריים נפתח המסחר בוול-סטריט במגמה מעורבת עם נטיה לירידות שערים.

מניות במרכז

מניית טאואר (+2.25%) טאואר 12,280 +2.25% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:12,010 פתיחה:12,010 גבוה:12,320 נמוך:12,010 תמורה:30,238,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה לרכז מחזורי מסחר גבוהים ולבלוט לחיוב במסחר. אתמול טיפסה המניה ב-5% במחזור ה-10 בגודלו בבורסה - 27 מיליון שקל. בכך, השלימה המניה מהלך עליות מטאורי של 170% בתוך שנה. מחזורי מסחר גבוהים נרשמו גם באיגרות החוב להמרה של החברה {טאואר אג ו}.

אכזבה למניית מדיוי (-13.04%) מדיוי 1,000 -13.04% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מדיוי בסיס:1,150 פתיחה:1,000 גבוה:1,000 נמוך:1,000 תמורה:29,500 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . חברת מדעי החיים גייסה אתמול 1.7 מיליון שקל ממשקיעים, כך נודע ל-Bizportal - נמוך בהרבה מהתכנון המקורי לגייס סכום של 6 מיליון שקל. הגיוס בוצע לפי מחיר של 70 אגורות כאשר המשקיעים יקבלו שתי סדרות של כתבי אופציה הניתנות להמרה למניות.

מי שכן הצליחה לגייס אתמול סכום כספי משמעותי היא השלד הבורסאי פנינסולה (-2.53%) פנינסולה 208.3 -2.53% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פנינסולה בסיס:213.7 פתיחה:213.7 גבוה:215 נמוך:205.7 תמורה:200,482 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אשר אמור לקלוט לתוכו פעילות של ניכיון צ'קים של חברה בשם פנינסולה. הגיוס שבוצע אתמול היה אחד מהתנאים המתלים להשלמת העסקה וכעת ניכר כי העסקה סגורה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

125 תגובות ב-73 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
73 רציו 04/12/2014 21:29 רציו תעשה את התשואה הגדולה ביותר ב 2015 -2016 בבורסה
וכעת היא ברף התחתון שלה לתקופה. כל בר דעת מחזיק לפחות 20 % מהתיק שלו במניה
72 עילאי 04/12/2014 19:41 למתחזה
דיברתי עם ביז שבוע הבא חוסמים אותך
עילאי 04/12/2014 20:09 חחחחחחחחחחחחחחחח וואלה אז חסימה נעימה לך (ל"ת)
71 עילאי 04/12/2014 19:39 טאואר אהובתי
הגעת לסוף דרכך מכאן את יכולה רק לרדת נאלץ למכור מחכה לך למטה בשער3000 אבל תודה על הכל בזכותך החלפתי את הפאסט
עילאי 04/12/2014 23:32 נובוריש מ43 ו 9 לך ללמוד בורסה לפני שאתיחס במשהו אליך (ל"ת)
עילאי 04/12/2014 19:47 אני מתחיל לחבר 1 ועוד 1 ואני יודע מי את הלך לך בטאואר
יפה לך מה עכשיו נתפסת עם הלמטה לא יהיה חמודה
מוטי 04/12/2014 23:21 אם חשבת שזאת אחת שמבינה אז אתה בור ועם הארץ (ל"ת)
מוטי 04/12/2014 23:21 אם חשבת שזאת אחת שמבינה אז אתה בור ועם הארץ (ל"ת)
70 דנה 04/12/2014 19:35 לעילאי
תתחדש מאמי
69 עילאי 04/12/2014 19:33 ראלי ברור
ימותו הקנאים .רק אפריקה ורמי לוי
68 עילאי 04/12/2014 19:32 הודעה
הזמנתי BNW x6 מכרתי את הפסאט
עילאי 04/12/2014 19:37 חחחחחח אני חוגג את העליות בארהב אל תפריע לי (ל"ת)
67 עילאי 04/12/2014 19:30 כיל
שבוע הבא תגיע ל-2800 תרד קצת ואז בטיסה ישירה ל3300 לא לפספס .הותיקים מבינכם יודעים שעילאי אומר זה ברזל
66 עילאי 04/12/2014 19:25 נו איפה כל החוגגים שראו חצי אחוז למטה בארהב חחחחח עולה
עולה עולה נשיר ביחד גדול וקטן
65 עילאי 04/12/2014 19:00 נתתי לכם מניה אש CHCI בארהב תעקבו לוזרים תעקבו (ל"ת)
64 עילאי 04/12/2014 18:12 האמת הבורסה האמריקאית והדקס דומים בגרף לדולר בארץ
יש מצב שהתחלנו מפולת אולי אבל אם כן יהיו לכך סימנים אודיע לכם בהמשך לוזרים
63 אני 04/12/2014 18:03 צמיחה שמבוססת על עליה בשוק הדיור
תכלס , לא משנה לי ששוק הדיור ימשיך לעלות . ברצינות. רוב 'הצמיחה' במשק מבוססת על זה. גם לכל חברי הכנסת המכובדים לא משנה. האמינו לי. בחנו את הדברים במבחן התוצאה.
62 תחתי האידיוט 04/12/2014 17:56 מיתגלה במערומיו
אבל סילחו לו הוא חולה וכאן עוד כעסו על יופיטר שלדעתי הוא נשמה אדירה ונסיך איראני אמיתי. אנא יופיטר חזור ובגדול.. נוכחותך ודבריך החכמים חסרים. אפשר שאם איש אהוב כמוך יהיה איתנו ירגיע אותנו קצת מהקרציה המחרבשת ומתקשקשת שנחתה עלינו לאחרונה וכמובן שאי אפשר להזכיר את שמו של תחתי אבל הוא ממודר מעצם פיקודו על אריות הים וה סי אי אי וה ק.ג.ב וצהל והשבכ אבל הואכ למעשה בכלל שב"ח(שוהה בלתי חוקי) ואני גם חושבת שהוא לא משחק מספיק עם הכפתור כיוון שנוזל הזרע העוד. עלה למוחו ותפס מקום שהיה פנוי
עילאי 04/12/2014 18:08 נו זה היה ברור לי תת רמה של שיח אולי הוא בכלל חולה (ל"ת)
61 עילאי 04/12/2014 17:44 משום מה יש לי הרגשה שאתה מירושלים ערס מצוי שפה בוטה
ולא אינגלנטית ויותר מזה בטח גם עובד מדינה ויודע מה יש לי הרגשה שאני מכיר אותך היכול להיות דבר כזה
60 עילאי 04/12/2014 17:15 יש רק אחד
תיזהרו מהמתחזים אלי קקות טוסו לאפריקה אבל רק עם אל על
עילאי 04/12/2014 17:40 וואי איזה עלוב נפש כמה טחנו לך בעליות נראה לי הלכת למטה
ואתה מת מעצבים וקנאה כלפיי תבין גבר אני ואתה לא אותה רמה אני מישהו עשיר ואתה דלפון ומסכן ומחפש צומי ואני ההיפך אני אוהב עליות ומניות ובינתיים אני מרוויח ואתה עמוק בקקה
מנשה 04/12/2014 21:04 בטח בטח אתה הכי הכי מה נאמר אתה סתם בררררררררברן (ל"ת)
59 קמטק 04/12/2014 16:49 הודעה בקרוב על עיסקה ענקית בתחום מדפסות תלת מימד (ל"ת)
58 עילאי 04/12/2014 16:09 שוב התרגיל הידוע פחד גבהים דוחפים עוד אנשים לתעודות סל
של שורט שוב דוחפים למכור חוזים שוב ושוב ושוב לפי דעתי עד לא נראה 1700 במעוף אין מפולת
אתה מקשקש 04/12/2014 16:43 ומתחרבש
ו....אתה מייעץ עכשיו לבנק אוף אמריקה...אחרי שדחית את גלובס וביז?
מנשה 04/12/2014 21:06 למה להתיחס אליו בכלל הוא כל יכול ושם את כולנו הכיס הקטן (ל"ת)
עילאי 04/12/2014 17:21 איזה קנאה אתה אוכל את עצמך אה שטויות יעבור לך רק אל
תסבול יותר מדי מקנאה בסוף מרוב קנאה תקבל סכרת
מנשה 04/12/2014 21:07 אין קנאה יש לי רק רחמנות וחבל שלא טיפלת בעצמך בזמן חבל (ל"ת)
57 ליכוד 04/12/2014 16:02 ביבי ידאג שהבורסה תעלה חזק (ל"ת)
56 עילאי 04/12/2014 15:56 האם המעוף יתן לנו עוד או סיים לעלות זאת השאלה והכוונה
יתן לעלות ל 1700 פלוס או זהו זהו השיא ותתחיל התפנית למטה לכוון ה 350
עליבות 04/12/2014 16:44 נוראה
בהתגלמותה
מנשה 04/12/2014 21:08 בטח בטח אולי 1800 או 1900 למה לא חרבשן עלוב ומושתן (ל"ת)
55 עילאי 04/12/2014 15:52 לא קל למוכר באפריקה בכלל לא קל אולי יש מישהו מפריע לו
מעניין מי זה מפריע לו באפריקה להוריד אם השורטיסט ימשיך הקונה יתן לו לרדת 100 נקודות שוב יתחיל לקנות ממנו משמע שער 420 הקונה יחכה לו אלא אם כן השורטיסט ירים ידיים
54 לעילאי 04/12/2014 15:42 אהבתי את תגובה 31. אני מציעה לך לגזור ולשמור .
איך אבחנו אותך כל כך טוב? ותשתדל להיות יציב ועקבי במיוחד עם אפריקה.
לעילעי או תחתי 04/12/2014 16:48 מה פרוש
אני מציעה? הכוונה שאתה מציעה לאחת ש חברות..או הכוונה שאתה מודה שאתה לא מציאה גדולה ואפילו קטנה
עילאי 04/12/2014 16:18 יש פה מישהו מתחזה לרוב זה מצחיק אותי ובעניין העקביות
אני עקבי באפריקה אמרתי ואני אומר שוב אני לא מהמר אבל יש לי שערים באפריקה שאני קונה קבוע אני מאמין ששער 1400 1200 אני אראה במקודם או במאוחר לכן אני משער 520 קונה אני מקווה שאני שהיא לא תגיע לאן שאני חושב אבל אם תגיע למטה זה 420 ואם לא תעצר גם שם אזי 280 260 זה השער הבא אני קונה בשערים שציינתי בידיעה ששער 1200 1400 אראה ושם אני אשב לי עם עוגה וקפה וימכור עם חיוך על הפנים אשמח אם תודיעי לי במה לא הייתי עקבי
53 עילאי 04/12/2014 15:38 מזל טוב לכל המשקיעים הדקס פרץ כמו שאמרתי הדרך סלולה
למעלה ל 12000
לעילעי או תחתי 04/12/2014 16:52 ופרצת ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה
אתה גם יפה וגם אופה וגם דיסלקט לא מאובחן חראם עליך
עילאי 04/12/2014 19:32 אם אתה בשורט חבל כי מחר תשיר במקום פרצת הפסדת (ל"ת)
צביקה 04/12/2014 16:20 מה זה פרץ
צולל צלילה חופשית חח
עילאי 04/12/2014 19:33 חמוד לכל שבת מוצאי שבת מה נסגרה הבורסה בוא נראה מחר
שבוע הבא זה יהיה כואב מה זה כואב חבל עלייך אם אתה בשורט צא ממנו אחי
עילאי 04/12/2014 17:59 מה קרה כל המחפשי מפולת ראו ירידות טיפה ישר מבסוטים שכחו
כמה טחנו אותם ועוד יטחנו אותם זה עוד תרגיל מאותם התרגילים של הנה התחילה המפולת שבוע הבא נדבר ב 1500 פלוס במעוף ואז תתחבאו שוב ותעשו לי אדומים
52 א 04/12/2014 15:31 יעלה..יוריד..יזיז את הגבינה..ירחיב 5 אצבעות פתיחה..
יסגור..הכל כמו כוסות רוח למת. אירופה על סף שואה כלכלית. ארה"ב. רוסיה. מזרח כולם באותה סירה שוקעת. ואנחנו...במצב קטסטרופלי..אבל..נישרוד כל אויב וקם להשמידנו וכל רע...עם ישראל בארצו לנצח בעזרת האל ובחורינו הטובים...
א 100 04/12/2014 16:14 במלוא הצניעות והענווה הראויה..
פרופ' אבירם שלנו הוזעק הבוקר לאירופה ע"מ להשתתף במפגש חרום של 36 כלכלנים מהבכירים בעולם ע"מ להוציא מכתב חריף למר דראגי. נושא המכתב(גם ניפגשו עימו): והיה אם יעשה את השטות של הרחבה או כל תרגיל אחר..הרי הוא יואשם בדירדור אירופה למצב שטרם עמדה בו מבלי יכולץת להתרומם חזרה. והיה ולא יכריז על דברים אלו..יש סיכוי(גם כן קלוש לשיקום) מה שכן..תוקם ועדה עמאחת ולא תלויה באף גוף זה או אחר..אשר תורכב מאותם שלושים ושישה.."שתישבור את הראש" ותוציא תוכנית הצלה שלא כמו שהיו עד כה בארה"ב ויפן. העצות יונחו על שולחן ראשי הממשלות. שרי האוצר והנגידים בגוש. כמובן שלא תהיה מחייבת..אך אני משוכנע שדרכם תצליח לחלץ את העגלה. אותה הצעה הונחה ע"י החבורה בישיבותיה עם החבר פישר הלשעבר שלנו..אך נידחתה..היום יודעים שצדקו היועצים. ישראל שלנו תקבל בקרובטיפול איכותי מעשרה חברים ישראלים בכירים שיובלו(כנראה)גם ע"י אבירם שלנו.
א 100 04/12/2014 17:00 שלושה תיקונים.
צ"ל: יכולת. עמאחת מיותר במקומו. בקרוב טיפול. אבירם שלי מוסר מאי שם שאירופה עושה סימנים לא טובים בבורסות.
51 אלעד 04/12/2014 15:25 ביבי רוצה בורסה חזקה לקראת בחירות , החברה " יסדרו לו... (ל"ת)
50 אלעד 04/12/2014 15:24 האמא של השורט סקוויז מגיע.... (ל"ת)
עילאי 04/12/2014 16:00 יש מצב חזק לשורט סקוויז כן (ל"ת)
49 אלעד 04/12/2014 15:23 עושים פוטש לשורטיסטים והוא הולךלהיות פוטש חזק וכואב (ל"ת)
עילאי 04/12/2014 15:48 חחחחחחחחחחחחחח תתפלא פותחי השורטים הם הקונים רק מה
הם פותחים ועולים פותחים ועולים פותחים ועולים עד הם בונים ממוצע גבוה בשורטים ולבסוףףףף בוםםםם למטה והצבור הושחל בעליות שיטה פשוטה אחי רק להיות חכם רק חכם יבין את השיטה
48 יוסי 04/12/2014 15:13 לפי מחזור הבורסה הולכת לטוס (ל"ת)
47 אהרון 04/12/2014 15:10 מניית גלוב - מישהו יודע ?
מה קורה עם המניה ?
עילאי 04/12/2014 15:39 מפתה לקנות אבל במגמה ברורה לרדת חבל על הזמן (ל"ת)
46 יוסי 04/12/2014 15:05 המעוף יעבור את 1500 בהליכה (ל"ת)
45 אסיה פיתוח 04/12/2014 14:52 היום שלה מגיע לאט ובטוח..הצלחות לסבלנים!!! (ל"ת)
44 עילאי 04/12/2014 14:43 עוד המלצה למניה בארהב עם הסמבול OCLS הסבר כנסו
מדובר בחברה קוטנה עם שווי שוק של 13 מיליון דולר היא בהחלט עונה על הציפיות בדוחותיה היא עוסקת בתחום הביומד והיא בהחלט חברה עם אפשרות לאפסייד של 1000 עד 1500 אחוז לטווח הארוך
43 עצה טובה למשקיעים 04/12/2014 14:43 קראו בעיון תגובה 9 ותיישמו הלכה למעשה מבלי להתפתות לשום
שטות. אני שב ומדגיש בפניכם שלא לסמוך על אף אחד שכותב באתרים וגם לא על אנליסטים. חלק מהאנליסטים אינם אובייקטיביים כלל ולפעמים ממליצים מתוך פוזיציות שלהם. לסיכום, תשתדלו לקבל ייעוץ בבנקים ואך ורק מיועצי השקעות שיש להם תעודת הסמכה. זה חייב להיות תלוי על הקיר בבנק. ושוב, עדיף לקבל ייעוץ אפילו משניים או שלושה יועצים טובים בבנקים ולעשות קורלציה ביניהם. כמובן שחייבים לפזר את ההשקעה ולא לשים את כל הביצים בסל אחד. בברכה, ממני מגיב מס׳9 פנסיונר צעיר.
מנשה 04/12/2014 21:28 למנהל לשעבר
אמש כתבת נכון שלא לקחת ברצינות אותו אחד שמחרבש ומברבר ומחפש תשומת לב לכן היום בתגובה 9 המשכת להזהיר ולהתריע שלא לתת במה ולהשתכנע מכמה טוקבקיסטים משועממים שכל היום ללא הפסקה מקשקשים ומחרבשים את המח שכך וכך כדאי או לא כדאי כל טוב לך ועצתך נכונה ומדוייקת ערב טוב
42 עילאי 04/12/2014 14:35 יש לי המלצה למניה שיש לה עתיד עם אלפי אחוזים בארהב כנסו
חברה שהסמבול שלה CHCI נסחרת בשווי שוק של 22 מיליון דולר החברה בתנופה תחתית המניה היה 0.12 סנט כיום נסחרת ב 1.1 דולר למניה אין ספק שהודעותיה של החברה עולים בקנה אחד עם הטפוס של המניה החברה הודיעה לא מזמן על תוכנית של BUY BACK של 3 מיליון מניות כאשר מונפק רק 9 מיליון מניות החברה אני רואה את הנדלן בארהב מתקרר מעט אבל אני צופה עלייה בטווח של שנים ולא חודשים בענף הנדלן בארהב כאשר שוק המניות יהיה חלש וריבית 0 אין ספק שההשקעה הכי טובה בארהב תהיה נדלן לכן יש סיכוי שחברות הנדלן יעלו גם בשוק יורד משום שהרבה כסף יוסט ממניות לנדלן בכל אופן זו מניה עם עתיד מאוד גדול ואני רואה שם אפסייד ל 8 עד 10 דולר לפחות
41 עילאי 04/12/2014 14:27 ניתן לדעת מתחזה אליי לפי משהו מסוים פוסט שלי מעולם לא
לא פשוט הוא בדרך כלל בא עם הסבר אז לכל המתחזים חחחח אתם מצחיקים אותי ודווקא נחמד לי לטקבק עם מתחזים זה אומר שאני טובבבבבבב במקצוע
40 עילאי 04/12/2014 14:16 לדנה
תודה
39 דנה 04/12/2014 14:15 לעילאי
אוהבת אותך
38 עילאי 04/12/2014 14:14 ממליץ על שורט על הזהב דרכו מטה סלולה עד מחיר 600 דולר
לפחות והיורו אך היורו הוא הולך לפחות ל 1 מול 1 דולר יורו ואף פחות
37 עילאי 04/12/2014 14:14 תחזית
לא נוהג להשתחצן אבל בדרך כלל קולע בול
36 עילאי 04/12/2014 14:11 ביומד
שימו לב חוזר למומנטום
35 עילאי 04/12/2014 13:42 השוק
עד סוף השנה כל מה שזז יעלה אז חברה קדימה תקנו הכל מכל הבא ליד
34 קמטק אולי זה היום של 04/12/2014 12:54 יותר קונים ממוכרים פששששש (ל"ת)
33 קמטק אולי זה היום של 04/12/2014 12:53 נראה רק מחזור גדול יתן לה פושש עד 1400 או הודעה טובה (ל"ת)
32 ליהיא 04/12/2014 12:51 יאיר
אפילו אני אומרת שאתה אפס
31 לביז וקו מנחה 04/12/2014 12:47 האם נכונה השמועה שעילאי מפיץ שהוצע לו להיות
יושב ראש מועצת המנהלים שלכם? והפרשן והיועץ הראשי. איני חושב שבחירתכם(אם אכן דיבר אמת ואני חושב שלא)לאדם נחמד אבל לא יציב(התנסחות סופר עדינה) ואדם שפשט רגל ב2008 והשאיר הרבה יתומים ואלמנות. לא מכובד שאתר ברמתכם הגבוהה יחשבו אפילו על כיוון זה. כיום הוא מתחזק את אתרכם ב7000 תגובות ביום ש99 אחוז זה פיטפוטי ביצים. אגב: מישהו שאלו אמש איך קמים מברוך כמו שעבר. ענה הבחור שיש לו נכס מניב.ואז חשבתי שגם אם יש באמת נכס כזה ונותן לו 20000 שקל בחודש. אחאי קקניית שמלות מלמלה וגרביונים לא נשאר הרבה ובטח לא לגלגל סכומים שהוא מקריץ. אגב אניח חושב שהשמלות עבורו כי אני חושב שהוא אשה טובת לב שמתחזה לבחור מסכן.
עילאי 04/12/2014 13:36 אגב בעניין ביז אני ממש לא מעוניין לעבוד בשבילם הם קטנים
עליי אני לא מחזיק לא מיוסי פינק ולא מגורביץ אני הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהם בכלל בכללי אין בארץ מישהו שיכול להתמודד מולי בידע בהבנה של השיטה שהתפתחה בשנים האחרונות
עילאי 04/12/2014 13:25 תודה תודה על המחמאות אגב גודל הכלכלי שלי הוא גדול מאוד
יחסית למשקיעים אני מדבר בעשרות מיליונים שיהיה לך בהצלחה ואגב הקנאה לא בריאה זה מביא בעיות בריאות חחח
עילאי 04/12/2014 13:50 אגב מעולם לא הפסדתי לאנשים ואגב יש והיה לי הרבה נדלן
הנכסים האלה הרימו אותי לשמיים ואני בגג העולם 2008 היה בדיחה בשבילי בדיעבד משום שדירה שהיתה שווה 250 אלף היום 1 מיליון משמע בסהכ משבר המניות ב 2008 הביא לי עושר חחחח אמנם לא מתוכנן אבל אלוהים שבשמיים שלח לי ברכה ואמר עילאי אל תדאג הפסדת במניות אבל אני מכין לך הפתעה ואז הנדלן זנק ולא מכרתי מצד שני הבנקים פתחו בפניי שערים להלוואות גדולות ושוב נכנסתי לבורסה ומאז חגיגה המניות חזרו ועלו פי 30 ופי 20 ופי 40 והנדלן אייי איי אייי נדלן כמעט בסיום מכירה בשיאאאאאאאאאאאאאא איזה עילאי אני אה גבר או לא גבר
לתחתאי 04/12/2014 17:12 לך עם המחלה שלך עד הסוף
זה מביא צחוקים משהו. וחוץ.. היושב במרומים אמר לך..? טירוף ומחלת נפש אפשר לטפל ולמזער נזקים. לדעתי אתה מסוכן אף לעצמך. גורביץ בליגה העולמית בין 1 ל 1000.. אני מעריך 907...אתה במינוס 56787658976 שלא נימדד ברצינות כי זה קשה.
מנשה 04/12/2014 21:11 חבל חבל שאתה מתיחס לשחצן גס רוח וחולה נפש חבל על זמנך (ל"ת)
30 אבי 04/12/2014 12:12 יש לי קולים ואני חוגג (ל"ת)
עילאי 04/12/2014 13:27 חחחחח לבריאות שיעלה כמה שיותר (ל"ת)
29 יאלה 04/12/2014 12:11 הבורסה ל 1500 (ל"ת)
עילאי 04/12/2014 13:28 כבר לפני שבועיים אמרתי שהמעוף יתחיל לנוע קדימה (ל"ת)
28 עילאי 04/12/2014 11:53 וואי וואי מה עושים לפוטיסטים הם בטח שואלים עדדדד מתייי (ל"ת)
27 עילאי 04/12/2014 11:34 אל על
זה טאואר הבאה
26 עילאי 04/12/2014 11:33 אפריקה
לא מוכרים לעולם נשארים עמוק בקקה
עלוב 04/12/2014 13:17 לעילאי
גם אם תתפגר לא נמכור לך אפילו יחידה אחת ! שוריסט עלוב!
עילאי 04/12/2014 14:04 אני קונה באפריקה איך שורט אני שם עד שער 200 קונה
כל היצע מי שגגבר שימכור אגב קונה בחוכמה ולא בהתנפלות לאט לאט גם אם 470 היתה תחתית סבבה אני גם מבסוט יש מספיק אבל אם לא היתה תחתית גם סבבה יש מזונים לקנות עודדד הרבה מה שאני יודע שער 1400 אני יראה באפריקה אז מה איכפת לנצל את השורטיסטים כי מי שמוכר באפריקה זה רק הרובוט של השורטיסטים צבור בחיים לא ימכור כי לא נשאר לו מה למכור השאירו לו 1 אחוז מהכסף מה ימכור אוויר חחח
25 עילאי 04/12/2014 11:17 טאואר
עשתה את שלה. מתחילים למכור .עוברים לרמי לוי כשיגיע ל-120000 קונים והרבה מוכרים ב-18000
24 עילאי 04/12/2014 11:15 הקוקס
תיזהרו ממנו
23 עילאי 04/12/2014 11:14 כיל
קניה חזקה .מוכרים ב-2800
22 עילאי 04/12/2014 11:14 אידיבי האם אלשטיין יהיה הכוכב הבא בישראל על פניו עושה
רושם של איש עסקים ממולח הוא יכול להביא בישראל מכה של כמה מיליארדים טובים אני הייתי ממליץ לקנות מניות אידיבי באיטיות לא לעשות אול אין מראש
21 עילאי 04/12/2014 11:13 רדהיל
עולה על הרדאר שלנו עד סוף החודש650
20 עילאי 04/12/2014 11:02 הדקס מתקשה לשבור שיא זה מדאיג אותי מאודדדדדדדדדד (ל"ת)
19 mel 04/12/2014 10:59 רציו
רבותי,כל אלה שמכרו רציו פחדנים... רציו בצורה לינארית תגיע ל 75 בדוק!!!
18 שאלה לרציונאלי 04/12/2014 10:55 אם אני מאמין שרציו תתקן ותעלה חזק במיוחד בשנה
הקרובה , האם אופציה 14 תגיב בהתאם ? אודה לתשובה מיקצועית תודה אלי
עילאי 04/12/2014 11:11 רד מכל מה שקשור באופציות זה אבוד מראש אבל אם אתה מאמין
במניה למה שלא תקנה במניה ולא באופציה המניה היא לעדדדדד אופציה היא זמנית תחשוב על זה
אחי קודם כל תודה 04/12/2014 11:48 על שענית לי. אבל אני מבקש להבין יותר ,אני יושב במניה
עם כל החסכונות שלי . חבר שלי יושב באופציה 14 ואומר לי שאם המניה שאני מאד מאמין בא , תעלה חזק בשנה הקרובה אז אופציה 14 שפוקעת ב2017 תעלה פי כמה האם יש משהו בדבריו תודה
אחי קודם כל תודה 04/12/2014 11:47 על שענית לי. אבל אני מבקש להבין יותר ,אני יושב במניה
עם כל החסכונות שלי . חבר שלי יושב באופציה 14 ואומר לי שאם המניה שאני מאד מאמין בא , תעלה חזק בשנה הקרובה אז אופציה 14 שפוקעת ב2017 תעלה פי כמה האם יש משהו בדבריו תודה
עילאי 04/12/2014 12:25 תוספת המימוש שם 86 ואני לא הייתי עושה טעות איומה שכזאת
וקונה את האופציה אני 20 שנה בבורסה ומעולם לא ראיתי אופציה מתממשת וגם אם כן יש לך הפרש ענקי כרגע בין מחיר מימוש האופציה לבין המניה הפרש של למעלה מ 100 אחוז אז למה לא להיות חכם ולקנות במניה החוכמה היא שם המשחק בבורסה ההימור נועד לכשלון לכן אני חוזר ואומר קניית המניה היא עדיפההההה בהרבה יותר להערכתי האופציה הזאת תהיה 0 כקודמתה ראה אופציה 13 של רציו אגב בהצלחה
תודה רבה אחי 04/12/2014 13:35 עזרת לי .יום טוב .אני מחזק היום במנייה (ל"ת)
17 עילאי 04/12/2014 10:55 לכל האדומים שתוקפים את הפוסטים שלי אני גבררררררר וצדקתי
חחחחחח לוזרים תמשיכו לקנות שורטים ולחפש מפולת חחחחחחח איזה לוזרים אתם וואי וואי מה תעשו כשהדאו גונס יהיה בשער 21000 ומעוף ב 1700 אני מבין את הכעס שלכם אבל לא נורא יש מפסיד ויש מרוויח שזה אני ואתם תמשיכו ללחוץ לי אדומים זה טוב ככה אני יודע שאני ירוויח ביום שלא תלחצו לי אדומים אני אבין שאני צריך לעבור לשורטים יא לוזרים
16 עילאי 04/12/2014 10:42 העולם יהיה בבעיה רק במצב אחד שאר המצבים פתירים ראו
את טסלה בארהב עולה בלי סוף זה הבעיה של העולם אנרגיה חלופית אם וכאשר תהיה אנרגיה חלופית לכל תעשייה שאר הבעיות זה צחוק כל מפולת ידפיסו ויקנו ידפיסו ויקנו הבנו את הפטנט החדש שפתחו אמה מה הם לא יודעים איך להתמודד עם הנפט ומחיריו שאמורים להמריא כל עשור בעשרות ואולי במאות אחוזים
15 עילאי 04/12/2014 10:31 למוכר היקר באפריקה אולי אתה תנצח אותי כרגע בטווח הארוך
אני אמשיך לקנות ואני מצוייד מה זה מצוייד מצוייד ברמה שאתה תהיה בשוק אני אסבול תקופה מסויימת אבל שתבוא לקנות את השורט אני לא ימכור לך גרוש גרוש אחד לפני 1400
14 עילאי 04/12/2014 10:14 רבותיי אל על בשווי שוק מצחיק מצחיק מצחיק היא בדרכה
לשערים מפחידים שיימשך כמה שנים אני רואה את אל על מגיעה לשערים 180 210 בתור התחלה משם נבחן את פעילותה וכן יש פוטנציאל לשערים של 580 520 בעתיד הרחוק רחוק לכן מי שקונה כיום 10000 מניות ושוכח מהם יכול למצוא עצמו עם 50 אלף שח מ 6 אלף שח תחשבו על זה
13 רוזו 04/12/2014 10:13 קבוצת דורי
קבוצת גזית היא בעלת השליטה בקבוצת דורי ותומכת בה ככל שנדרש ללא הגבלה . גזית השקיעה בקבוצת דורי סכומים גדולים מאד כדי לכסות את כל ההפסדים של קבוצת דורי עד היום שנגרמו בגלל טעויות שנעשו בעבר . לאחר הפחתת כל ההפסדים הגדולים הנ"ל מההון העצמי של קבוצת דורי, ולאחר שגזית השקיעה בקבוצת דורי את הסכומים הגדולים שנדרשו כדי לכסות את כל ההפסדים הנ"ל – לאחר כל הפעולות הנ"ל מסתכם ההון העצמי של קבוצת דורי ב – 260 מיליון ₪ והיא נסחרת בבורסה בשווי של 97 מיליון ₪. לקבוצה יש פרוייקטים טובים רבים, וכעת לאחר שגזית כיסתה את כל הפסדי העבר הגדולים של קבוצת דורי - הקבוצה תראה רווחים משמעותיים ברבעון הרביעי הנוכחי ובשנת 2015 . על כן המחיר הנוכחי שבו החברה נסחרת בבורסה הוא נמוך מאד והוא מחיר חסר גדול מאד .
12 גיל 04/12/2014 10:04 פקיעה שבועית
1483.34
11 רוזן 04/12/2014 09:47 דיסקונט השקעות
על פי הדו"חות הכספיים של החברה שפורסמו לפני כמה ימים סה"כ הנכסים השוטפים של החברה הוא 12995 מיליארד ₪ וסך ההתחייבויות השוטפות של החברה הוא 8358 מיליארד ₪. סה"כ ההון העצמי של בעלי המניות של החברה לאחר שהפחיתו ממנו 700 מיליון ₪ בגין ירידת ערך ההשקעה באדמה - הוא 1906 מיליארד ₪ ושווי השוק שבו החברה נסחרת בבורסה הוא 837 מיליארד ₪ בלבד . ההפחתה של 700 מיליון ₪ נעשתה בגלל ביטול ההנפקה של חב' אדמה וגם מטעמי זהירות ושמרנות חשבונאיים - ויתכן מאד שיתברר בהמשך שההפחתה כולה או חלקה היתה מיותרת . ברבעון הרביעי הנוכחי נראה רווחים מהחברות המוחזקות כולל מחברת אדמה ולא יהיו יותר הפחתות כיון שהם כבר נעשו ברבעון השלישי . על כן המחיר שבו החברה נסחרת כיום בבורסה הוא מחיר נמוך מאד והוא מחיר חסר גדול מאד .
10 כל האתרים 04/12/2014 09:24 בארץ ובעולם מציינים היום ובעתיד עליות..עליות..עליות..
קיים אתר אחד ויחיד בעולם שרק 1000 איש יכולים להיכנס אליו ולשזוף עיניהם בכתוב. האתר מאובטח ברמה אולטימטיבית ואף האקרינג לא מצליח לפרוץ אליו..ויש הרבה נסיונות תקיפה שלא צולחים ולא יצלחו. זהו אתר יחודי ולעומתי שהולך נגד הזרם. הוא מזהיר ברמה של 99.27% דיוק על יתכנות להיפוך מגמה שיבוא באחת ובצורה קטלנית. עד היום הוא לא כשל ב12 שנות קיומו. הוא בנוי 50אחוז על תוכנות יחודיות שהמצוטטות זה משחק זעטוטים כנגדו... 50 אחוז הנותרים הוא פרי עבודת מדענים מהשורה הראשונה בעולם בהרבה תחומים. אני מאמין שגם הפעם תחזיותיו מתגשמות.
9 אזהרה למשקיעים 04/12/2014 09:14 התרשמתי כי יש הרבה טוקביסטים שהם סוחרי יום ממולחים,
רמאים ונוכלים שמנסים להפיל אתכם בפח ולגזול את כספכם. אני מציע לכל משקיע שלא להיות מושפע כהוא זה מאף טוקביסט לא באתר זה ולא באתרים אחרים. אותו דבר גם לגבי הפורומים השונים. הרבה נוכלים ורמאים כאמור, שורצים גם בהם ומנסים כל הזמן לעשות קופה על חשבונכם ולגזול את מיטב חסכונותיכם. בתור מנהל לשעבר בבנק גדול וכמבין משהו בשוק ההון, אני מציע בזה לכל המשקיעים לקבל ייעוץ אך ורק מיועצי השקעות מוסמכים עם תעודת ייעוץ בבנקים השונים, ורק כאלה שנראים לכם אמינים. כמו כן לא יזיק לקבל ייעוץ משני יועצים מוסמכים שונים ואך ורק מהבנקים. תשתדלו לפזר את השקעותיכם. באהבה מיהודי פנסיונר צעיר וכל טוב לכם.
עילאי 04/12/2014 23:29 אזהרה שמזברה ברברה אתה נובוריש ללא תקנה אבל דלפון (ל"ת)
8 עילאי 04/12/2014 09:09 בוקר טוב ומזל טוב על השיא החדש בארהב כפי שאמרתי השיאים
עוד לפנינו בקצור מזל טוב
7 קראתי הבוקר 04/12/2014 09:06 בשני אתרים המובילים בעולם: אקונומיסט . וול סטריט ג'ורנל
כתבות קשות על עתיד לא ורוד הצפוי לעולמנו...אלו הם אתרים שקוראים אותם מאות מליוני אנשים בעולם. האתרים מנסים להתעלם מרעשי רקע של עליות במצב בלתי אפשרי והגיוני במצב העולם. אף מביאים מספר דוגמאות מהיסטוריה שבם(לאחר מעשה) אנשים ישאלו: איך זה לא ידענו? לא ראינו.. לא שמענו.. אתרים אלו נחותים מעט מביז שלנו..אך מספרים שמבינים נכונה דבר או שניים..
עילאי 04/12/2014 10:26 מסכים איתם במאה אחוז אבל חייב לבוא בום למעלה לפני ואני
חושב ורואה את האס אנד פי בעתיד בשערים אלוהים ישמור אולי אפילו פחות מהפולת הקודמת
6 אסיה 04/12/2014 09:00 אסיה בעליות חזקות...אולי גם פה ? (ל"ת)
5 מני 04/12/2014 08:58 לא לשכוח שאנחנו בחודש דצמבר
מסורתית חודש חזק ולכן ....צפוי לנו חודש טוב הלוואי....אני מאוד אופטימי
4 קובי 04/12/2014 08:54 טאואר הסיבה סגירה של עסקה ענקית
ענין של זמן עד לפרסום לדעתי כל יום. מנגד לא לשכוח שאם נבדוק את שער המניה מלפני הספליט.נראה שער של 370.בשנת 2009 שער המניה עמד על 700.ואם נסתכל לשנת 2003 המניה הייתה ב3000. נכון שבוצעו דילולים אבל שער המניה נמוך מאוד. אפשר לראות זאת לפי שווי החברה. אני בכל אופן מהמשקיעים לטווח ארוך וכרגע מופסד עוד כ20 אחוז .אילו שרכשו בשנה הזאת אין ספק מורווחים. דוגמא טובה זאת מנית אפריקה. כל מי שמושקע כרגע מופסד לא נשאר למניה הרבה לרדת. וברגע שתתחיל לעלות יש משקעים שיקח להם הרבה אחוזים כדי לעבור לרווח
3 אתר אתרוש אתרנו 04/12/2014 08:38 צא ולמד
שהארביטראז' האמיתי לפי שער ה$ האמיתי שיתפרסם בצהריים הינו שלילי. האם הגיע לאוזנכם השמועה על היות מדינתנו באחד המצבים הקשים מעולם..המדיניים..כלכליים..ביטחוניים ואף קיומיים לא עלינו..מקרים שכבר היו בעבר אולם לא ברמה של היום. או אז..האם יש מקום לעליות בבורסה לאור הנ"ל..האם הבורסה כה טיפשה וסתומה ועוברת את המסילה דווקא כשהקטר הענק עומד לרטשה? ובנימה יותר אופטימית..בוקר טוב וכמו שאומרים במחוזותינו: יהיה בסדר. נ.ב:אין ממשלה בקרוב ואין דין ודיין..האם קל הדבר בעינכם? אנו עומדים להכנס לאחד ממערכות בבחירות הקשות מעודנו...הקל הדבר בעינכם..אתר אתרוש אתרובסקי?
אלי 04/12/2014 08:56 התפלספות מיותרת...תסתכל על העולם
זה פחות או יותר מה שיקרה פה....
לאלי 04/12/2014 11:04 כמדומני מאנשי שלמה מעוז
שאל את שלמה על כל הגיבורים: קרן רונית. מניות הבנקים. מנדלוביץ הגדול ז"ל. דנקנר. בן דב. לבייב. זיסר..וקצרה היריעה.כולם הבינו שאין בילתם..וכיום נילחמים נגד הנושים שבאים לקחת את האחוזה ואת הריהוט ואת התחתונים. אז. אלי יקירי..הכן לעצמך הגנות מהסוג המשובח ביותר והשתדל לא להיכנס לנישה של אלו שחשבו שעולם כמינהגו נוהג ואי אפשר אחרת.
2 יופיטר שוקי הון 04/12/2014 08:34 לא מאפשרים לגייס הון! (ל"ת)
1 מוטי 04/12/2014 07:47 תודה
...ותודה לכל ה"מבינים" שבשבועות האחרונים הזהירו ויעצו לנו לברוח מהבורסה כי המפולת בפתח. ואני מתכוון גם לגולשים.
קובי 04/12/2014 09:40 לפני חודש אמרתי שגל העליות ימשיך אבל
חכה ותראה מפבואר מרץ איזה נפילות יהיו המצב בעולם בטטה והממשלות מנסים בכל הכח להחזיק ולהרים את הבורסות אבל כמה כבר יהיה אפשר הזמן יעשה את שלו ונדע ובהצלחה לכולם.
עילאי 04/12/2014 09:23 אני אמרתי שהשוק יגיע ל 1700 אבל הוא לא לבעלי לב חלש
ורצוי מי שמפחד שיעבור להשקיע דרך קרנות או יצא לגמרי משום שהשוק לא יתן מכות למעלה ונשאר לו לא הרבה לעלות אבל צפיתי שיגיע לכוון ה 1700 בדקס אמרתי 12000 וכולם פה תקפו אותי
לעילאי 04/12/2014 10:57 אז אמרת..
להגיד לא עולה כסף ובריאות..מכסימום מיתבזים או מבויישים.
עילאי 04/12/2014 11:42 אחי היקר לא קרה כלום מה אתה נלחץ או שקנית שורט פי 3 (ל"ת)
למוטי החביב 04/12/2014 08:26 איזה כייף זה גלישת גלים בים סוער.
רק שלצערנו גולשים לא מנוסים ושאננים מתנפצים על סלעי החוף האימתניים. יש לציין שגולש מנוסה שעבר כבר אי אלו תאונות גלישת גלים..ברמה מסויימת יורד מהגלישה המסוכנת. הכוונה גלובה גלים וקירבה לסלעים שלפעמים אף ניצבים במקומות שקשה לאתרם. אז שמור על עצמך בחור. אז אל תודה למבינים שכבר חוו תאונות קלות למזלם והחליטו לא לגלוש ברמת סיכון שמסר החזאי ברדיו.
מוטי 04/12/2014 10:03 ושוב תודה
כגולש גלים ותיק הגעתי למסקנות ש: 1. לאורך זמן שוק המניות נותן את התשואות הטובות יותר. 2. לא ניתן לתזמן את השוק וכניסות ויציאות מרובות לא מביאות הצלחות. 3. שבריבית אפסית אין אלטרנטיבות טובות.4. שהתחליפים גרועים .שווקי האגח מדינה + קונצרני במקרה הטוב בתשואה אפסית ובגרוע שליליים.אז לדעתי ללכת על חברות מבוססות וריווחיות ולא על מניות חלום.5.לכל עליה יש ירידה ולהיפך וכל אחד יעשה לפי יכולתו וראות עיניו. בהצלחה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש