18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א סגרה בגבוה יומי: כיל איבדה 2.3%, רציו צללה עוד 4.4%

מדד המעו"ף ומדד ת"א 75 סגרו בירידה מינורית של 0.02% לאחר שלאורך היום נסחרו בירידות של עד 0.4%
 |  75
לא מתרגשים מהבחירות
Share
הדרמה הפוליטית של היממה האחרונה נחתה בבורסה. הפיצוץ בפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד מגבירות את הסיכויים כי ישראל הולכת לקלפי. בתגובה - המדדים המובילים בבורסה בתל אביב נסחרו לאורך מרבית היום בירידות שערים של עד 0.4%, אך לקראת הסיום התמתנה המגמה ומדד המעו"ף סגר בגבוה יומי.


בסיכום יומי, מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ומדד ת"א 75 ירדו ב-0.02% כל אחד, מדד הבנקים איבד 0.8%. מחזור המסחר בבורסה היה גבוה מהרגיל והסתכם ב-1.26 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטה לשלילה מניית כיל (-1.3%) כיל 1,362 -1.3% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,380 פתיחה:1,377 גבוה:1,382 נמוך:1,362 תמורה:7,242,901 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שירדה ב-2.3% במחזור הגבוה בשוק - זאת על רקע הדיווחים על כוונתה של פוטאש למכור את החזקתה בחברה. עוד נציין את רציו יהש (-1.08%) רציו יהש 229.1 -1.08% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.6 פתיחה:230 גבוה:231.5 נמוך:228.4 תמורה:1,478,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצללה עוד 4.4% ואת {אידיבי פתוח} שמצאה היום שפל חדש עם ירידה של 6.9%. בצד החיובי - בלטה היום בזק (-0.91%) בזק 532 -0.91% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:536.9 פתיחה:534.2 גבוה:535 נמוך:530.6 תמורה:15,408,356 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם עלייה של 1.7% ומניית נייס (-0.71%) נייס 29,480 -0.71% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נייס בסיס:29,690 פתיחה:29,530 גבוה:29,710 נמוך:29,230 תמורה:4,937,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהתחזקה ב-1.6%.

ג'רי קוטישטנו מנהל השקעות ראשי קופות גמל, על הקדמת הבחירות: "הנושא הכי חשוב זה שמירה על גירעון ואני רואה פאן חיובי כי ניכנס לתקציב אוטומטי של 1/12 כיוון שהתקציב לשנת 2015 לא עבר. לכן לא צפויות חריגות משמעותיות בצד ההוצאות. הסיכון לגירעון נשאר בצד ההכנסות ממיסים שעלולות לקטון כתוצאה מהאטה. השפעה על שוק המניות מינורית או בכלל לא קיימת כי משקיעים זרים מסתכלים על ישראל כדמוקרטיה יציבה ובחירות מקדימות אינן חריגות. אין ציפייה לשינוי גם אחרי הבחירות לטוב ולרע".

שוקי ההון בעולם בעת נעילת המסחר בתל אביב, בבורסת אירופה נרשמת מגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. הדאקס הגרמני אמנם נחלש ב-0.3% אך בבריטניה מתחזק מדד הפוטסי ב-1% ובצרפת נרשמות עליות שערים של 0.2%. המסחר במזרח הרחוק ננעל בעליות שערים: הבורסה בשנחאי זינקה 3.1%,
מדד ההאנג סנג שבהונג קונג התחזק ב-1.2% והניקיי עלה ב-0.4%.

המסחר בניו-יורק ננעל אמש (ב') במגמה שלילית: הדאו ג'ונס ירד 0.29%, ה-s&p 500 נחלש 0.7% והנאסד"ק השיל 1.35%.

מחיר הנפט עלה אמש ב-4.5% ל-69 דולר לחבית. מחיר אונקיית זהב זינק ב-3.6% ל-1,212 דולרים.

החוזים העתידיים מצביעים על פתיחת מסחר חיובית בוול-סטריט.

מניות במרכז

מניות הנפט והגז המשיכו להגיב לחולשה במחיר הנפט בעולם. ברקע - בנק לאומי חותך את מחירי היעד לסקטור הגז: "הפגיעה החמורה היא ברציו"

כן פייט ביופרמה (+5.54%) כן פייט ביופרמה 247.7 +5.54% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כן פייט ביופרמה בסיס:234.7 פתיחה:235 גבוה:250.2 נמוך:235 תמורה:237,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה אתמול על ממצאים חדשים בארה"ב - "הוכח שהחומר הפעיל בתרופות מונע משמעותית כאב נוירופתי".

חברת אלגומייזר (+0.07%) אלגומייזר 403.7 +0.07% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלגומייזר בסיס:403.4 פתיחה:403.4 גבוה:420 נמוך:392.1 תמורה:71,542 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה היום כי קיבלה פטור מתשלום עבור התקשרויות מול שרתי גוגל. המהלך יחסוך לחברה הוצאות שנתיות בהיקף של 360,000 דולר בשנה. בנוסף, עדכנה החברה על נתונים ראשונים מעודדים על ביצועי תוכנת האלגומייזר אצל לקוחותיה הראשונים.

מניית איסתא (+0.61%) איסתא 7,042 +0.61% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי איסתא בסיס:6,999 פתיחה:6,950 גבוה:7,150 נמוך:6,950 תמורה:197,517 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עולה לאחר שהמנכ"ל הפגין אמון בחברה ורכש מניות בהיקף של 17.5 מיליון שקל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-46 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
46 אמיר 02/12/2014 20:35 שוב חוזר הניגון
מתחילים בירידות או בעליות ומסיימים בשיעור זניח משער הבסיס , הבורסה בארץ מתה ! מחר ירידות 0.01% ויסגור בעליות של 0.02%
45 יואב 02/12/2014 19:53 ראו את הדולר טס. מי שמבין שהזרים בורחים (ל"ת)
עילאי 02/12/2014 21:24 כן זה נכון אבל השוק עוד לא גמר לעלות (ל"ת)
44 שלומי 02/12/2014 18:57 ראיתם מה קרה בניסקו תעשיות איזה מחזור ענק בעלי עניין
קונים ללא רחמנות כל כמות, החברה מרויחה מצויין דוחות מעולים כמעט כל המזומנים שלה נמצאים בדולר נסחרת בחצי מחיר ושלא תגידו שלא ידעתם ניפגש עוד שנה או בהצעת רכש או במחיר כפול.
43 ראל0000000 02/12/2014 18:24 גבעות כמה זמן לוקח ללמוד עברית שאלה לטוביה החולב
הבן אדם אבו זקן כבר 20 שנה יודע להגיד רק שבת .מה ניתן להבין פה (לדעתי סנטא קלאוס)
כתבו לך כבר בתגובה 02/12/2014 19:28 11 שאתה זקוק לטיפול פסיכולוגי דחוף! למה אתה מחכה? (ל"ת)
ראל0000000 02/12/2014 21:12 מחכה שתצא (ל"ת)
42 כרמית 02/12/2014 17:01 ל א100
1)מסרתי בדיוק את המסר והוספתי הדגשים של אבירם שהגיע כרגע למשרד. 2)בסל' אי אפשר להשיגך אז עניתי כאן. אבירם טוען שבטיסה בקו שלך כרגע..לפעמים המחשב או הסל' מאבד קשר. 3)שמור על עצמך אחינו.
41 טל 02/12/2014 16:50 ת"א בוחרת באדום? בוחרים בשבילה (ל"ת)
40 iz 02/12/2014 16:28 Carmit
16&17 MUST DO IT NOW the lady comes very soon
39 כיל 02/12/2014 16:09 מעניין שהשמועה על כיל לא התפרסמה באתרים כלכליים
דומים. מי היה מעוניין בירידה של כיל? כיל צפויה לרכז ביקושים לעדכון מדדים. וזאת כנראה הזדמנות לקנות בזול באמצעות שמועה.
לא ברור! 02/12/2014 17:39 מחר יום ה-X! (ל"ת)
38 עילאי 02/12/2014 15:44 כיל
השמים הם הגבול
מנשה 02/12/2014 16:46 לעילאי : למה לזרוק בכל מחיר את כן-פייט למה מה קרה שם (ל"ת)
עילאי הקשקשן 02/12/2014 16:00 בבוקר כתבת זורקים אופקו קונים כיל אתה מקשקש
בלי סוף. מזל שאף אחד לא מתייחס אליך כבר . למדו מהר מאוד שאתה לא מבדיל בין ימין לשמאל.
עף על עצמו 02/12/2014 17:23 לל
לל
37 ליאור 02/12/2014 15:24 קנו אלוני חץ-רווח בטוח,כנ"ל טאואר-לא דסקש,ולא פועלים. (ל"ת)
36 לפיד וביבי 02/12/2014 15:16 ערכו סיור בבית ספר וראו כסאות שבורים וכתות מוזנחות
ואמרו למנהל מצטערים אין כסף. אחכ הגיעו לאוניברסיטה וראו כסאות שבורים ומעבדות מוזנחות ואמרו מצטערים אין כסף אחכ נסעו לבקר בבית כלא וראו מיטות שבורות, קירות מתקלפים שירותים מעופשים ואוכל דל. מיד אמר ראש הממשלה לשר האוצר תעביר להם כל סכום שיבקשו לשיפור המצב. שאל שר האוצר החביב למה . ענה לו ראש הממשלה בבית ספר כבר היינו באוניברסיטה כבר היינו (חוץ מלפיד) אבל לבית סוהר יש סיכוי שכולנו נגיע
35 חיים 02/12/2014 15:13 היום לא יתנו לשוק לעלות (ל"ת)
34 אפריקה 02/12/2014 15:10 לזכור להיות שם שזה יבוא היעד 680 (ל"ת)
33 רדהיל 02/12/2014 14:37 הודעה במאיה
חברת רדהיל (344?1.09%?) ביופארמה הודיעה היום (ג’) כי היא תספק חסות לוועידת הקהילה הישראלית ל-IBD (מחלות מעיים דלקתיות) שתתקיים ב-9 דצמבר 2014 במלון דן בתל-אביב. כנס החוג הישראלי ל-IBD נועד לקדם שיתופי פעולה ויוזמות מחקר בתחום האבחון והטיפול במחלות מעיים דלקתיות. אל תפספסו הזדמנות לקבל החזר ממס הכנסה - הבדיקה חינם! כחלק מהתערוכה הנלווית, תציג רדהיל את תכנית הדגל שלה לטיפול ב-IBD, את ה-RHB-104 לטיפול במחלת קרוהן, ואת המחקר הקליני שלב III המתנהל בימים אלה ל-RHB-104 בארה"ב, בקנדה ובישראל.
32 עילאי 02/12/2014 14:25 אזהרת רוח
עילאי הקוקס חזר מאפריקה
31 רוזן 02/12/2014 14:20 קבוצת דורי
קבוצת גזית היא בעלת השליטה בקבוצת דורי ותומכת בה ככל שנדרש ללא הגבלה . גזית השקיעה בקבוצת דורי סכומים גדולים מאד כדי לכסות את כל ההפסדים הגדולים של קבוצת דורי עד היום שנגרמו בגלל טעויות שנעשו בעבר . לאחר הפחתת כל ההפסדים הגדולים הנ"ל מההון העצמי של קבוצת דורי, ולאחר שגזית השקיעה בקבוצת דורי את הסכומים הגדולים שנדרשו כדי לכסות את כל ההפסדים הנ"ל – לאחר כל הפעולות הנ"ל מסתכם ההון העצמי של קבוצת דורי ב – 260 מיליון ₪ והיא נסחרת בשווי שוק של 95 מיליון ₪. לקבוצה יש פרוייקטים טובים רבים, וכעת לאחר שגזית כיסתה את כל הפסדי העבר הגדולים של קבוצת דורי - הקבוצה תראה רווחים משמעותיים ברבעון הקרוב ובמהלך שנת 2015 . על כן , המנייה נסחרת במחיר חסר גדול מאד .
30 עילאי 02/12/2014 14:12 מכירה דחופה לכן פייט דחוףףף בלונג שער 150 ראו הוזהרתם (ל"ת)
29 עילאי 02/12/2014 14:00 או אה שער הדולר מתפוצץ שימו לב לאל על רבותיי ההכנסות
יקפצו פלאים יהיה הכנסות שיא של השנים האחרונות בדוחות הבאים שער הדולר יביאו לאל על רק טוב
28 רוזן 02/12/2014 13:44 דיסקונט השקעות
על פי הדו"חות הכספיים של החברה שפורסמו אתמול סה"כ הנכסים השוטפים של החברה הוא 12995 מיליארד ₪ וסך ההתחייבויות השוטפות של החברה הוא 8358 מיליארד ₪. סה"כ ההון העצמי של בעלי המניות של החברה לאחר שהפחיתו ממנו 700 מיליון ₪ בגין ירידת ערך ההשקעה באדמה - הוא 1906 מיליארד ₪ ושווי השוק שבו דיסקונט השקעות נסחרת בבורסה הוא 818 מיליון ₪ בלבד . ההפחתה של 700 מיליון ₪ נעשתה בגלל ביטול ההנפקה של חב' אדמה וגם מטעמי זהירות ושמרנות חשבונאיים ויתכן שבעתיד יתברר שההפחתה כולה או חלקה היתה מיותרת . ברבעון הבא נראה רווחים מהחברות המוחזקות כולל מחברת אדמה ולא יהיו יותר הפחתות . על כן , המנייה נסחרת במחיר חסר גדול מאד .
עילאי 02/12/2014 14:14 החשוב שלך נכון מאוד אבל אתה יודע שאין שום ערך לחישוב
הזה עם הרובוטים והמכונות שיש לצערי בבורסות לא רק בישראל אלא בכל העולם
27 עילאי 02/12/2014 13:38 הראלי בארהב קיבל ברקס קטן השיא עוד לפנינו במהלך 2015 (ל"ת)
26 עילאי 02/12/2014 13:27 אפריקה לא תעלה לפני חודש מאי יוני 2015 עד אז אולי 280
אפריקה נראית כמו מניה מתה אך זה לא נכון כוחות רבים משפיעים על שער המניה ביניהם שורטיסטים כגון אגוד שהם בשורט ענק שם פשוט ענק אפריקה בחודש מאי 2015 אמורה לפרוע אגח אם וכאשר הפרעון יהיה כמתוכנן אזי המניה עלולה לפרוץ 700 אחוז בחשוב מהיר זה אומר שאפריקה עלולה להגיע לשערים מפחידים כמו 280 אולי אף פחות
25 עילאי 02/12/2014 13:18 הקוקס עוד מטקבק בשמי יפה לך קוקסי שמת ליפסטיק היום (ל"ת)
24 ליהי אחות שלעילאי 02/12/2014 12:37 לפיד
מאפס בא ולאפס ישוב
23 עילאי 02/12/2014 12:26 אמרתי לכם שימו לב לאלגומייזר וסקירה למה אל על זולהההה
הכנסות אל על יקפצו באופן חד הדולר קפץ וזה יקפיץ את ההכנסות מאידך הוצאות רובן גם לפי דולר אבל ערך הירידה בנפט לעומת ערך הדולר יוצר הפרש של 25 אחוז משמע אל על כל ירידה לשם עלייה
22 עילאי 02/12/2014 12:15 הודעה
היום זה לא אני זה המזויף זהירות מכיל ומאופקו רק אפריקה
21 חיים 02/12/2014 11:46 מלחמות בין הנהלת דיסקונט והועד ממש שקוף האתר מת (ל"ת)
20 גל 02/12/2014 11:42 במקום מהנדסים בנק דיסקונט נותן לחובבים לטפל באתר
התוצאה ידועה כל שני וחמישי האתר מת
19 תמים 02/12/2014 11:36 מה עם הבנקים ?
לקראת סוף השנה. אין תשואות ? מה לא הרוויחו מספיק מהעמלות ?
18 עילאי 02/12/2014 10:49 אופקו
זורקים הכל קונים כיל
הבנאי 02/12/2014 11:19 נכנסתי חזק לכיל
אבל משום מה לא מגיבה ציפיתי שאחרי כזה רוח אדיר ואחרי הנפקה מוצלחת היא תעוף בהצלחה
לבנאי המסכן 02/12/2014 16:03 התרסק לך ב 5%??? (ל"ת)
ומי 02/12/2014 11:06 זרקה אותך? (ל"ת)
17 חמד חמדני 02/12/2014 10:37 אני מממשיך עוד קצת
אתמול ראינו שהאחים כתבו כאן לא טוב שלוש פעמים וכתבו משהו מוזר מתרחש באוויר והתקשרנו לשאול ואמרו לנו(זה היה עוד בבוקר לפני וול) ואמרו תעקבו בדריכות מה קורה היום ובהמשך..גם אמרו להיות עם היד על הדופק בנושא בחירות ואנו כולנו ליכודניקים שרופים ואף חברי מרכז ליכוד ואנו מודאגים על מה שקורה במדינה ובחירות לא חסר לנו. אחד החברה הביא דיבור עם לפיד לשאול מה הבלאגן. הוא היה חבר טוב של טומי אביו ומכיר אותו מאז נולד ואף היה סנדקו
א100 02/12/2014 13:11 לחמד חמדני חמודי החמוד והחבר הנאמן..
1)למה אין בארץ עוד 100 כמוך? היינו מתחילים להראות טוב יותר. 2)לא טוב לא טוב אמרת וגם משהו מוזר באוויר..נכון. ניכתב. 3)היום קבל יקירי את Gone with the wind אולי רמז? סרט וספר אחד מהענקים שקמו. כתבה מרגרט מיטשל. ביים לסרט ויקטור פלמינג. בהשתתפות קלארק גייבל ווויאן לי. בי יקירי.
הסנדק 02/12/2014 11:03 ככה נראית המדינה . כולם חברים וכולם סנדקים
בושה
במדינה שלך 02/12/2014 13:00 לא קיים המושג
רעות. חברות. אהבה. נתינה. סנדק לתינוק .מה יש אצלכם רק רוע ועוול ועוד מריעין בישין למינייהם. כאן אנו בארץ חמדת אבות...
16 חמד חמודי משוק הכרמל 02/12/2014 10:28 רציתי לספר לכם כמו שאני עושה מידי פעם.
האחים שלנו האהובים באים לבקר מידי פעם וכל פעם הפרופסורים והדוקטורים שאנו אוהבים אותם המון באים ומרעידים לנו את השוק עם איזה צחוקים אחרים. ושכחתי להזכיר שלפעמים עוזרים לנו מוקדם בבוקר להביא ולסדר הסחורה. פעם שעברה הביאו ברסלבים שהטריפו כאן העניינים בריקודים ושירה. היום הביאו(לא יודע איך השיגו זאת)איזה 10 כבשים שהסתובבו לנו בין הרגליים עם הרועה שלהם והביאו אחלא צחוקים וכל השוק בא לראות ולקנות
מחמדי 02/12/2014 15:17 אני אביא לך זאבים (ל"ת)
15 רמי 02/12/2014 10:05 ימשיכו לסחוט אותכם בשוק סתם עוד סיבה להרוג אותכם (ל"ת)
לרמי 02/12/2014 11:44 הקם להרגך
השכם להורגו
14 המלצה קניה חזקה 02/12/2014 10:03 MRA חברת מחקר , 15$ לכן פייט פי 4 !!!!
אתמול מחזור 60 מיליון בחול
13 פסימיסט 02/12/2014 09:47 לצערי ירידות של מעל 1%
חבל. אני מושקע חזק בקולים
12 מניות הגז 02/12/2014 09:31 שלי יחימוביץ והרצוג מפנטזים על ממשלה חלופית
שלי צריכה להשלים את הנזקים לענף הגז.
11 ראל00000000 02/12/2014 09:26 גבעות לרגל סיום השנה הנוצרית טוביה המחופש לרב
הולך לחגוג עם אחיו הזקן זה של סנטא קלאוס הוא יעדר עד סיום שנתו הנוצרית ואז יחזור לחלוב אם לא הוא יטבח אותנו .כמובן הכל בחסות האלוף שובר שיויון איילנד
לראל 02/12/2014 13:12 אתה זקוק לטיפול פסיכולוגי דחוף! (ל"ת)
10 שבי 02/12/2014 09:25 יתחיל עליות ורק אחר כ ירידות (ל"ת)
9 אלון 02/12/2014 08:35 הכותרת מטעה-יהיו עליות
הודעה על בחירות מביאה עליות.
8 חברים 02/12/2014 08:28 לא יכול להיות שהבורסה תיפול כי פו ארץ הקודש (ל"ת)
7 חברים 02/12/2014 08:27 פו זה ארץ הקודש כול שנה בחירות והבורסה רק עולה (ל"ת)
לחברים 02/12/2014 11:41 מה הקשר
לפו הדוב?
ידידים 02/12/2014 09:39 פו זה ארץ זבת דבש (ל"ת)
6 אלי 02/12/2014 08:24 חורבן ישראל = ביבי בנט והחרדים בממשלה הבאה (ל"ת)
תוציא בבקשה את 02/12/2014 09:45 החרדים וגם אחרים מהמשוואה שכתבת! למה אתה כל כך שונא?
קח לתשומת ליבך את מה שכתבו חז״ל בגמרא: גדולה שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר משנאת אומות העולם לעם ישראל. ובכן דע לך שהגויים יותר שונאים יהודים, אז למה לך לכתוב כאלה דברים רעים? אם יהודי אתה, זה לא מתאים לך!
אלי 02/12/2014 10:34 אני יהודי ישראלי ראלי אבל אתה דפוק ללא תקנה (ל"ת)
מיהודי מסורתי 02/12/2014 13:24 לא מספיק שיש לנו מספיק שונאי ישראל מבחוץ? בשביל מה יש
גם את כל שנאת הפנים הזאת? כל אלה ששונאים דתיים וחרדים הם אלה הערב רב שבגללם עם ישראל סבל בכל הדורות! כתוב במפורש בזוהר הקדוש וגם הגאון מווילנא אומר שכל הצרות של עם ישראל בכל הדורות היו והינם בגלל הערב רב! עם ישראל סבל כבר מספיק! די כבר ערב רב! רדו וסורו כבר מעלינו! איננו רוצים יותר צרות ורעות! וגם כתוב בגמרא שגדולה שנאת חינם של עמי ארצות לתמידי חכמים יותר משנאת אומות העולם לישראל.
5 גאון 02/12/2014 08:17 עליות
הבורסה צריכה לטוס למעלה אחרי שלפיד המזיק מתחיל להעלם. רק נזק הוא עשה. שר האוצר בממשלה הבאה שבה ביבי יהיה ראש ממשלה הוא.................כחלון. זה הניתוח שלי והוא מדויק. ביבי יקבל 36 מנדטים בנט 22 .
תסמונת דאון 02/12/2014 09:42 לפיד אולי יעלם אבל הנזק נשאר. ביבי לא יבטל את
כל ההכנסות שסידר לו לפיד.ביבי יבטל מס על דירה שניה? או יבטל את שישנסקי?????
כחלון 02/12/2014 09:39 בחיים לא יהיה ראש ממשלה. (ל"ת)
לכחלון 02/12/2014 11:39 אז אולי יהיה ראש ממשלה במתים אחרי 120 שלו.
נמתין.
4 אבי 02/12/2014 08:12 בורסה
היום עליות בורסה אוהבת בחירות,ביז-פתאום שכחתם את העליות באסיה.......נו די.
3 אנליסט עממי 02/12/2014 08:12 בחירות והשפעתה על הבורסה
עפ"י ההיסטוריה שלנו, תקופת בחירות טובה לבורסה היות ואין זעזועים והסוחרים אופטימיים מאבטחות של הפוליטיקאים או מתקווה של הקמת ממשלה טובה יותר. לדעתי, כך יהיה גם הפעם וכמובן הדבר תלוי גם בשווקים בחו"ל, בהנחה שלא יהיו זעזועים קשים. אני מניח שעד יוני 2015 יערכו הבחירות ולכן נראה עליות בחצי השנה הקרובה. מומלץ להשקיע במניות התעשיה והפיננסים או מדד ת"א 25 או 75 או 100. לגבי היום, קשה לחזות מה יקרה, כי מצד אחד הדואליות בפער שלילי אבל הבחירות כנראה בפתח - לדעתי נראה היום ירידות של מס' נקודות והמדד לא ירד מתחת ל- 1470. יום טוב ומוצלח לכולם!
לאנליסט 02/12/2014 11:37 תגיד לי בבקשה
לפוליטיקאים החרדים גם כן יש מאבטחות? יא וויאלי..אני מקווה שהם קיבלו אישור מהרבנים להעסיק מאבטחות. וגם ראיתי שהמאבטחות הולכות עם לבוש אלגנטי וצמוד שמדגיש כל חלק בגופן היפה. הפוליטיקאים עלולים לחשוב מחשבות חטא.
אנליסט עממי 02/12/2014 15:37 לא צריך ללעוג בציניות כאשר נופלת טעות סופר. תהיה בריא! (ל"ת)
אנליסטית בשקל 02/12/2014 09:38 התיאוריה שלך כבר לא רלוונטית. הבורסה שלנו מושפעת
אך ורק מארה"ב. לא ברור לי איזה הבטחות יש לפוליטיקאים שיתנו תקווה לבורסה או לסוחרים. לפיד "התקווה" רק פגע בבורסה במניות כיל ומבטח שמיר לדוגמא. גם התקווה להחלפת השלטון ע"י הרצוג תביא את הקומוניזים במלוא תפארתו (כמעט) פגיעה במניות הגז. המלחמות והתביעות עדיין לא תמו. יש עדיין עתירה בבית משפט נגד יצוא הגז. גם כיל והנדלן יסבלו. לפיד גם נתן מכה למשקיעי הנדלן ע"י מס על דירה שניה. שיכלול את כל עם ישראל. (שעדיין לא הבין זאת). אז אין שום תקווה. יש פה חוסר מנהיגות ופופוליזים.
אנליסט עממי 02/12/2014 11:48 ראה כתבת ביזפורטל בעניין זה שנכתב לאחר התגובה שלי (ל"ת)
2 לעילאי 02/12/2014 07:57 אין כמוך . אתה סמל לחוסר היציבות (גם כלכלית)
קשקשן בלתי נלאה. חכם חלם
1 גז בלוף 02/12/2014 07:54 שיגעתם את הציבר עם מניות הגז . אתמול זה היה מתקפת
האקרים גויסו כל "המבינים" להסביר לנו למכור ואחר שעה לקנות בושה . לא קונה שום מניות גז.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש