16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

16:08 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 2.5%, בזן יורדת 3.4%

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לבייב חוטף: אגוד קובעים 'תשואת חסר' למניית אפריקה - "סיכון משמעותי"

המלצה שלילית חריפה בתגובה לדוחות הכספיים - המנייה והאג"ח נחתכות. מה הופך את המלצת אגוד לנדירה?
 |  46
המלצה דובית
Share
בנק אגוד מספק היום המלצה שלילית חריפה על מניית אפריקה (-7.69%) אפריקה 20.4 -7.69% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:22.1 פתיחה:20.8 גבוה:21.9 נמוך:19.6 תמורה:881,948 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , זאת בתגובה לדוחות הכספיים שפורסמו ביום חמישי האחרון. האנליסט בני דקל מספק למניה המלצת '
תשואת חסר
תשואת חסר
המניה צפויה לתת תשואת חסר על תשואת השוק ב- 12 החודשים הקרובים
' ללא
מחיר יעד
מחיר יעד
מחיר הנקבע על ידי אנליסט לשערה של מניה בעוד תקופה מסויימת. בדרך כלל התקופה הינה ל-12 חודשים. בעבודתו מעריך האנליסט את שוויה של החברה, ועל ידי חילוק השווי בהון המניות נגזר מחיר היעד. לצפיה בריכוז המלצות ומחירי יעד של אנליסטים
- המלצה שהיא נדירה בשוק ההון.


דקל סבור כי לאפריקה ישראל יש פער של 697 מיליון שקל כדי לשלם את התחייבויותיה בשנת 2017. גם שנת 2016 לא צפויה להיות קלה עבור החברה - וחברת אפריקה נכסים (-0.24%) אפריקה נכסים 8,654 -0.24% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה נכסים בסיס:8,675 פתיחה:8,669 גבוה:8,710 נמוך:8,500 תמורה:551,348 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות תאלץ למכור את קניון קוטרוצ'ן ותפעל לחלק
דיבידנד
דיבידנד
חלוקת רווחים לבעלי המניות בחברה על פי שעור האחזקה היחסי שלהם מסך כל מניות החברה. לצפיה בתחזית אירועים – חלוקת דיבידנד
ענק בהיקף של 800 מיליון שקל בשנת 2016.

הדבר החיובי שלדקל היה לומר על אפריקה ישראל הוא כי גיוס האג"ח האחרון ייאפשר לחברה לעמוד בהתחייבויותיה עד סוף 2016. עם זאת, דקל מביע חשש כי המקור העיקרי להחזר החובות - חברת אפי פיתוח לא תצליח לממש את נכסיה בעקבות היחלשות הכלכלה הרוסית וההרעה בשוק הנדל"ן.

המהלך של דקל בא לאחר שבשנה וחצי האחרונות סיקר את המניה ללא המלצה. מחיר היעד האחרון של דקל למניה עמד על 10.5 שקלים למניה, אך ברור כי ההמלצה השלילית מעידה כי דקל צופה ירידה לעומת מחיר המניה הבוקר שעמד על 5.699 שקלים למניה.

היום מאבדת המניה למעלה מ-3% מערכה. איגרות החוב של הקבוצה יורדות למעלה מ-4% והן נסחרות בתשואה ברוטו לפידיון של כ-10%. המשמעות היא כי נכון להיום שוק החוב סגור בפני חברת האחזקות של לבייב.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

46 תגובות ב-40 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
40 setey 28/01/2015 20:21 afrika
kike
39 אריאל שרון 04/12/2014 11:31 הרכבת יצאה לדרך
היעד פריצה של 1000 נק
38 משקיע פראייר 02/12/2014 13:36 פראייר רק פעם אחת הכל חרטה כאן
אני שמח שלא חזרתי לאפריקה, אידיבי..... הפסדים יהיו, אבל צריך לחתוך בעודם קטנים.
ארגיב 02/12/2014 13:56 פרייר או לא אתה תדע רק בפרספקטיבה של זמן
אם אתה משקיע יומי מקומך לא פה.לקטוע הפסדים בזמן - זה נכון רק שים לב שהנייר לא יברח לך.
37 ארדואן רג'יב 01/12/2014 13:34 אפריקה עוד מעט סוף לדשדוש
ההיפוך עוד יבוא.עכשיו כשהיא למטה ורמת הציפיות כל כך נמוכות, כל ידיעה תקפיץ את המניה.והאמת אין סיבה ביחס לנכסי החברה לכל הירידות
36 ארדואן רג'יב 01/12/2014 13:34 אפריקה עוד מעט סוף לדשדוש
ההיפוך עוד יבוא.עכשיו כשהיא למטה ורמת הציפיות כל כך נמוכות, כל ידיעה תקפיץ את המניה.והאמת אין סיבה ביחס לנכסי החברה לכל הירידות
35 בן בן 01/12/2014 11:42 היום - סוף לירידות
זה מצחיק שחברת אפריקה עטירת הנכסים והמפעלים נסחרת בשווי פחות ממניה קיקיונית במדדי היתר ות.א 75. זה נראה כמו התסריט של טאואר. כולם הספידו אותה ותראו עעשיו
34 --- 01/12/2014 09:54 והיום בגלובס- מחיר אפריקה לא מוצדק
ותודה לעדר
33 אריאל שרון 01/12/2014 08:59 בנק איגוד - התחזית שלכם שווה ל .... כבר ראינו בעבר
כבר ראינו בעבר את התחזיות המעוותות שלכם.לכל ציבור המשקיעים:זה הסימן להיפוך המגמה.כאשר חברה טיפשה כמו בנק איגוד מוציאה תחזית כזו על חברה שרק הולכת ומשתפרת.חברה שעד לפני 4 שנים ציפו ממנה שתימחק.חברה שהבעלים שלה מגלה אחריות ומכניס את היד עמוק לכיס הפרטי, לא יתן לה ליפול.חברה שמצליחה למרות המצב הגאופוליטי ברוסיה ליצר רווחים- תארו לכם שהחרמות על רוסיה יפסקו לאיזה גבהים אפריקה תגיע ושלא יהיה לכם אשליה המערב לא יבודדו את רוסיה מכל העולם כדי שלא תחבור לסין ויחד הם יהווה איום עולמי.מתי שהו רוסיה תוחזר לברית המדינות המתועשות.אפריקה תמשיך במגמת שיפור ובעתיד המניה עוד תתהפך.אל תחששו ממימוש קצר זה או אחר - ז פשוט ניעור של ידיים חלשות.מי שישרוד את כל המהמורות של הטיפשויות של בנק איגוד ודומיו משוט ישלש את כספו ויותר.סובלנות הוא שם המשחק.
32 מיקי 30/11/2014 23:13 כל מה שאמר היה הפוך....כנראה שמשהוא מסריח פה .
מישהוא מבקש סחורה בזול לפני פריצה
31 האמיתי 30/11/2014 21:30 לעילאי
חבוב אין לך חיים מה יש להגיב כל הזמן
עילאי 01/12/2014 09:01 יא קוקס אני 20 שעות ביממה בבורסות זאת העבודה שלי הבנת
קוקסי או צריך הסבר יותר מפורט
30 עילאי 30/11/2014 18:48 לגורביץ
נמאסת עלי
29 מומחה 30/11/2014 16:50 די כבר.. עם 800 מיליון נזיל אפשר לאסוף הרבה אג"ח זבל
ראו הוזהרתם! המניה תעלה בחדות
28 עילאי 30/11/2014 16:37 אם יהיה 420 יהיה גם 280 בלאט אני מוכן לאסיפה (ל"ת)
ארטיום 01/12/2014 10:07 אתה מוכן לאסיפת ועד (ל"ת)
27 ניר 30/11/2014 16:21 בגלובס אפילו לא מתייחסים אליו (ל"ת)
26 עילאי 30/11/2014 16:11 שאלה לאחת שמבינה האם את אנה מהאח הגדול כי הגיעה אליי
אינפורמציה שזו את חחחחחח אבל זה סוד האם גם יפה וגם משקיעה
25 עילאי 30/11/2014 15:25 יש מצב ל 200 פלוס מינוס אבל מישהו פה יקבל תביעה ממני
אם לבייב שקר ומצבה של החברה חרבנה הוא יקבל תביעה ואם דקל שקר בהמלצה אזי הוא יקבל תביעה מישהו פה ילך איתי לבית משפט
24 עילאי 30/11/2014 15:22 מישהו יקבל תביעה ממני או לבייב או דקל אני מחכה לראות מה
יקרה במניה
23 תודה דקל 30/11/2014 15:19 הזדמנות אחרונה
בעקבות המלצת דקל הגדלתי פוזיציה
22 בנק אגוד 30/11/2014 15:19 בנק תת רמה (ל"ת)
21 ערן 30/11/2014 15:19 זה אנליסט זה? המליץ על בבילון ממש לפני ההתרסקות
תבדקו בגוגל על האיש. הכל הפוך ממה שאמר!! בבילון. פריון נטוורקס. בקיצור הנבואה ניתנה לשוטים.
20 הגולש 30/11/2014 15:10 ההמלצתו האחרונה היתה 1050 והמניה דוקא ירדה חזק
כעת מחיר היעד שלו הוא למטה - סביר שהמנהיה תעלה (-:
19 שנים באפריקה 30/11/2014 15:03 לא יעזור כלום אפריקה בדרך ל420 תכנסו ותבינו...
אפריקה תרד לשער 420 אגורות ואז תתחיל לתקן מעלה באגרסיביות. אני שנים קונה ומוכר את המניה הזו, צרחך לדעת למכור כי המגמה יותר חזקה מהעובדות...
18 עילאי 30/11/2014 15:02 זה נראה לי שיתוף פעולה בין הממליץ לבין לבייב הוא נוכל ל
א קטן
17 עילאי 30/11/2014 15:00 נו איפה ההיצעים יא גבר טפו ביז מנסים להשחיל משקיעים בכל
מצב
16 עילאי 30/11/2014 14:58 תמכור נראה אותך גבר למה לפרסם כתבות נו יא גבר אני פה
מחכה לך בפינה כל 50 נקודות משער 470 אני קונה 3 מיליון לתיקים שלי גבר אה נראה אותך
15 כלכלן 30/11/2014 14:55 לפני שנה וחצי לא המליץ שלילית ,במחיר נוכחי כן??
אפריקה קנייה פראית
14 יצחק 30/11/2014 14:51 עמידה בהתחיביות
כתב נכבד כמה חברות אתה מכיר בענף הנדלן שיכולות לעמוד בהתחיביות עד סוף 2016 כפי שאתה כותב וקובע לעניות דעתי לפי קביעתך אפריקה היא אחת החברות הכי חזקות בתחום הנדלן ולגבי שנת 2017 רק אלוהים יודע מה יהיה
13 עילאי 30/11/2014 14:47 נו אגוד תמכרו מה קרה המניה נתקעה נוכלים (ל"ת)
12 baba 30/11/2014 14:41 אגוד בהפסדים בעצמו. אנליסט אללק.
אפריקה חזקה.
11 פאסימי 30/11/2014 14:34 דקל מסקר שנה את המניה
ולא העריך את השינוי החיובי בזמן, ולכן ממליץ על סיכון משמעותי - המניה בדרך למעלה תתעורר דקל ומקצועית רצוי שתבדוק יותר טוב נתונים לפני שאתה ממליץ.
10 עילאי 30/11/2014 14:30 לא סתם המלצה לחסר ושיא ההפחדה היא בלי מחיר יעד נוכלים (ל"ת)
9 אפריקאי 30/11/2014 14:29 לא יאומן!!!!!!
חבר'ה, מוזר תזמון ההמלצה השלילית בדיוק בתיקון כלפי מעלה. שום דבר שבני דקל אומר לא חדש.
לובנגולו מלך זולו 30/11/2014 19:30 אבמבבו אינגולבו אבריקה בבמבולו
המבין יבין במבולו
8 PSD 30/11/2014 14:21 במילים אחרות - לא הספקנו עדיין לקנות נא עצרו את הרכבת (ל"ת)
7 נפט ב- 66 דולר- 30/11/2014 14:20 נפט ב- 66 דולר הבחור צודק פגיעה בכלכלה הרוסית (ל"ת)
פגיעה בכלכלה הרוסיץ 30/11/2014 15:20 הנפט זה משחק מדינות בסוף הנפט יעלה (ל"ת)
6 לנהוג הפוך ! 30/11/2014 14:18 תגובה לכתבה
למשקיעים אל תפלו למלכודות של "המומחים" , נהגו תמיד הפוך מהמלצותיהם ורק תרויחו!
5 sdsd 30/11/2014 14:09 מה יהיה עם אפריקה? לפני 2008 המניה הייתה שווה כ80000!!! (ל"ת)
4 יניב 30/11/2014 14:05 המלצה בדיעבד
ההמלצה כעת היא לאחר שהמניה התרסקה בעשרות אחוזים בשבועות האחרונים. כרגע הפוך. תמכור על השמועה תקנה על העובדה, והאנליסט הנכבד דקל ממחזר ידיעות.
3 שי 30/11/2014 14:01 עוד אנלי אחד
ב10.5 היה טוב עכשיו ב5 לא טוב היום תאסוף סחורה מחר יבוא אנלי אחר ויכתוב אפריקה הזדמנות קנייה והמניה תעלה 20 אחוז ביומיים רמאים כולם חחחחחחחחחחחח
2 אלון 30/11/2014 13:57 מחפשים דרך לסגור השורט...חחח
מי שפראייר...שימכור... אנליסט ידוע מכובד ומוכר... חרא עליכם...נוכלים... שורטיסטים ..לכו חפשו...ופראיירים..תמכרו...ציטוט "בשנה וחצי האחרונות סיקר את המניה ללא המלצה. מחיר היעד האחרון של דקל למניה עמד על 10.5 שקלים למניה" - וואלה קלעת בומבה !!!!
1 הצייד 30/11/2014 13:41 מדובר בהזדמנות - כשכולם בורחים זה הזמן לצלול
עכשיו הסוחרים הממולחים אוספים אפריקה ואפריקה אג"ח - בתשואה מדהימה!! 10% שנתי. רוסיה לעולם לא תקרוס והכל נובה מבהלה מיותרת בתקשורת. יש פה כסף על הריצפה!! וזה בלי קשר לפוטין.
אלי אביטל 30/11/2014 15:17 תודה דקל
יש הזדמנות אחרונה לרכוש הגדלתי פוזיציה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש