ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה מעורבת בת"א: בזק זינקה ב-3.4%, מניות הנפט צללו בחדות

מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.2% ומדד ת"א 75 נחלש ב-0.2%. בשלב הנעילה התרחש עדכון המדדים של MSCI
 |  100
דשדוש מתמשך
Share
הבורסה בתל אביב ממשיכה להיסחר בתנודתיות אפסית, ככל הנראה בעקבות הקרבה לפקיעת אופציות המעו"ף שתתרחש ביום חמישי הקרוב בבוקר. מחזור המסחר היום היה גבוה מהרגיל - זאת בשל עדכון המדדים של MSCI אשר ריכז מחזור חריג של 460 מיליון שקל.


בסיכום יומי, הבורסה ננעלה במגמה מעורבת, מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה ב-0.2% ל-1,447 נקודות, מדד ת"א 75 השיל 0.2% ומדד הבנקים טיפס ב-0.7%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם היום ב-1.85 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית בזק (-0.48%) בזק 536.9 -0.48% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:539.5 פתיחה:540 גבוה:542 נמוך:535 תמורה:33,529,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עם זינוק של 3.4%. מנגד, מניות הנפט והגז איבדו כ-2% בממוצע. {אבנר יהש} נפלה ב-3.7% ו דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות איבדה 3.1%. עוד נציין במסחר את אפריקה (-23%) אפריקה 22.1 -23% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:28.7 פתיחה:28 גבוה:31.5 נמוך:16.2 תמורה:5,920,595 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהתאוששה מהנפילות של הימים האחרונים וזינקה ב-8.4% ואת בריינסוויי (+0.06%) בריינסוויי 1,681 +0.06% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בריינסוויי בסיס:1,680 פתיחה:1,680 גבוה:1,688 נמוך:1,670 תמורה:181,551 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שבלטה לחיוב עם זינוק של 3.6% אחרי הדוחות.

שוקי ההון בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר הבוקר בעליות שערים נאות. הדאקס הגרמני מתחזק ב-0.8%, הקאק הצרפתי מוסיף 0.3% ובבריטניה נרשמות עליות שערים בשיעור של 0.1%. המסחר במזרח הרחוק מתנהל הבוקר במגמה מעורבת: הבורסה בשנחאי שבסין מוסיפה 0.7%, הניקיי שביפו מתחזק ב-0.4% ואילו ההאנג סנג שבהונג קונג נחלש ב-0.1% הכך גם הקוספי שבדרום קוריאה. הבורסות בוול-סטריט ננעלו אתמול בעליות שערים קלות: מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.04%, מדד ה-s&p 500 טיפס 0.29% והנאסד"ק עלה 0.89%.

מניות במרכז

מניית טאואר (+2.25%) טאואר 12,280 +2.25% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:12,010 פתיחה:12,010 גבוה:12,320 נמוך:12,010 תמורה:30,238,089 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות לא עוצרת - יצרנית חברת השבבים זינקה ב-7.5% במחזור חריג יחסית של כ-58 מיליון שקל. עוד על טאואר - זו כנראה הסיבה לראלי בטאואר לקראת סגירת המסחר

מניית טבע (+4.77%) טבע 4,414 +4.77% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,213 פתיחה:4,465 גבוה:4,482 נמוך:4,382 תמורה:58,828,873 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה ביותר מ-60% מתחילת השנה והוסיפה לשווי החברה עוד 80 מיליארד שקל. במחלקת הברוקראז' של בנק ירושלים מסבירים מה צפוי לתרופת הדגל של טבע בקרוב.

הבנקים צלחו היטב את "צוק איתן", ההאטה במשק והסתבכויות עם רשויות המס בארה"ב, אך המניות שלהן הניבו למשקיעים תשואה שלילית מתחילת השנה. פועלים (+0.17%) פועלים 2,345 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,341 פתיחה:2,341 גבוה:2,364 נמוך:2,334 תמורה:57,547,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו- לאומי (-0.21%) לאומי 1,885 -0.21% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,889 פתיחה:1,890 גבוה:1,896 נמוך:1,872 תמורה:68,453,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פרסמו אתמול דוחות טובים לרבעון השלישי, אך פועלים ירדה 1.6% ולאומי עלתה רק 0.9%.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

100 תגובות ב-57 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
57 אילן 26/11/2014 06:03 כבר לפני שבועיים ראינו , פקיעה 1445 (ל"ת)
ירון 26/11/2014 09:06 פקיעה גבוהה בסביבות 1460 ומעלה (ל"ת)
56 עילאי 25/11/2014 20:50 איזו קנייה בארהב APT בשער 2.9 אייל תלמד אחי (ל"ת)
55 עילאי 25/11/2014 20:38 לאוהבי סיכונים עקבו אחר מניה בארהב עם הסמבול APT (ל"ת)
54 עילאי 25/11/2014 20:12 אתם רוצים להגיד לי שבשישי גורביץ יראה את הפנים שלו אחרי
הכשלון הטוטאלי אם הוא מראה עצמו אני חושב שהבנאדם אבד בושה אני לא מאמין שהוא יראה פניו אני מחכה בקוצר רוח לשישי
53 לעילאי 25/11/2014 19:19 טבע
תן תחזית בבקשה
עילאי 25/11/2014 19:37 משום שטבע לא מעניינית אותי אני ממש לא יודע ולא אגיד רק
בשביל להגיד אמרתי או לא אמרתי בשביל זה יש פה מנתח טכני מהולל בשם גורביץ הוא טוען שהוא יודע לנבא הכלללללללל לפי השיטה הטכנית ואני לא כמוהו או כמו אחרים שרלטנים אני סוקר מניות ושווקים שמעניינים אותי ואם אינני טועה ההזוי גורביץ התחיל לנבא גם בנפט הוא לא סגור על עצמו חחחחחח תנסה אצלו אולי יחזה לך את טבע בכל אופן בהצלחה ידידי
52 חיים 25/11/2014 18:01 אני מקווה שמחר נעלה ל 1470 (ל"ת)
מוקי 25/11/2014 22:18 נקווה לשורט סקוויז נמאס מהדשדוש (ל"ת)
51 טל 25/11/2014 17:44 ראיתם את הגלום? (ל"ת)
50 עילאי 25/11/2014 17:28 עוד פעם השחילו אותי באפריקה חחחח נמאס לי ממנה למרות
שאני מרווח עליה יפה
לעילאי 25/11/2014 17:46 אפריקקה זה מסחטת כספים. בעליה הנוכחית
לבייב מכר מניות . הוא צריך לשלם משכורת לבת שלו שבע"ה תתחתן בקניון עם פוטין
עילאי 25/11/2014 18:42 אני בכלל לא מופסד בה להיפך הרווחתי בה המון בשני הצדדים
גם בשואט וגם בתיקונים למעלה אבל חלס נמאס שיתנו לה אוויר לעלות בלי תיקונים קטנים
49 א 25/11/2014 17:27 לעילאי
אתה נשמה גדולה..אבל נסיונך האדיר בשוק כולל הנפילה שסיפרת ב 2008 לא לימדוך דבר ..וחבל. מאחל לך אושר ובריאות.
לעילאי 25/11/2014 17:44 א צודק- לא למדת לקח. יש לך נטיה להמר . אחכ אתה מאשים
אחרים שהשחילו אותך. השוק מסוכן
עילאי 25/11/2014 18:40 א, בשום פוסט שלי לא האשמתי ב,השוק מסוכן תמיד מה חדש פה (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 18:37 חחחחחח השוק מסוכן תמיד נו ו (ל"ת)
48 לעילאי 25/11/2014 17:07 אז מה אתה אומר
טוחנים לנו תצורה? (נראה לי שהתכוונתי לאת הצורה אבל אני לא יודע איך מוחקים את תצורה. בכל מקרה הבנתם? מישהו יכול להגיד לי איך מוחקים אם יש טעות? ובכלל אפשר למחוק? אז מה אעשה עם התצורה הזה ועכשיו תיצחקו עלי רצח
עילאי 25/11/2014 17:54 גורביץ וחבריו רדו ממני עשיתי צחוק מההזוי גורביץ ותחזיות (ל"ת)
47 ראל000000000 25/11/2014 16:57 גבעות -שיר ערש לכנופית גבעות ולאלוף
שלום קוראים לי טוביה ואני ראש כנופית גבעות ואני חי בישראל ומיניתי אלוף שחי בשני עולמות (חי מפנסיה צבאית ומפרשן אובייקטיבי מלחמת צהל)הם יודעים שהם חלאות אבל כספי היהודים חשובים יותר
46 ME 25/11/2014 16:31 NO
MORE
45 אברטון קליפורניה 25/11/2014 16:30 אצלנו כאן לא קונים את הנתונים שפורסמו גם היום.
וגם אם נכון(מה שלא) אז אנחנו ממש חוששים כאן...ערב טוב.
44 גורביץ 25/11/2014 16:28 עילאי
אני גורביץ סליחה עילאי האמיתי
מה הולך פה 25/11/2014 16:45 מי נגד מי
העם דורש צדק חברתי והסבר..
עילאי 25/11/2014 17:10 חחחחחחח עצוב מאוד הזוי ישאר הזוי (ל"ת)
43 א 25/11/2014 16:27 לא פייר ירידות
ובטח לא מעכשיו והלאה ובטח לא חזקות שיפיל את כל מה שבנינו ויתפוס אותנו לא מוכנים. ובמדינת היהודים הכי חכמים.
42 עילאי 25/11/2014 16:05 אפריקה אפריקה אפריקה אני רועדדד ממנה אין מתנות אצל
הרובוטים מה הם מתכננים DAMMET
41 מבטח שמיר 25/11/2014 15:55 בקרוב בשורות טובות גם דיבידנד וגם רווח הון אדיר (ל"ת)
40 עילאי 25/11/2014 15:41 שימו לב אירופה משתוללת אמרתי כבר בבוקר שזה יקרה אבל
יש פה הרבה שגחכו אין פלא גם אני לא האמנתי שזה אפשרי אבל ההודעה מיום שישי הכניסה בי דרייב שזה יקרה
צח 25/11/2014 16:19 אירופה משתוללת? כדור או זריקת הרגעה יועילו.
בדוק את אירופה המורחבת ואפילו ישראל. רובה לא משתוללת וסתם לדוגמא: נורבגיה. אנגליה. דנמרק. אוסטריה. פולין. הולנד. צרפת. יוון. טורקיה. והיום מקבלים בראש אבל לא בכיוון שאתה כתבת.
עילאי 25/11/2014 17:12 תדובתך הספיקה לי להבין שמדובר באנלפבית טורקיה לא בארופה
יא הזוי לך לך ללמוד לפחות דיאוגרפיה בורסה זה יותר מדי בשבילך
39 אבי 25/11/2014 15:22 פרויקטים ברוסיה
יכול להיות שקיבלה פרויקטים ברוסיה שעליהם אנחנו עוד לא יודעים אבל מישהו כן חחח
הסיבה 25/11/2014 15:56 פוטין מתחתן עם הבת של לבייב (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 16:28 אני יודע שכולם בדעה שרוסיה כבר נמחקה מהמפה אבל חברה
תהיו רציינים מדובר במעצמה אז בוא נרגיע עם ההתרסקות של רוסיה וכו
38 עילאי 25/11/2014 15:21 האם מדובר בשינוי אמיתי אפריקה או לא אין ספק שנכנסו
קונים האם המוסדים החלו לאסוף ולסמוך על לבייב האם הם הולכים לתקוע אותנו שנים האם לבייב קונה יש הרבה שאלות מה שאני יודע שאני פרייאר תפסתי ב 470 הכי נמוך ולא קניתי באגרסיביות שם אבל אני מגדיל נכנע לרגש ולא לשכל שאומר זהירות
37 sdsd 25/11/2014 15:00 כולם מדברים על אפריקה שהולכת להמריא !!!!!
מישהו יכול לסביר אם קרה משהו רציני בחברה?
עילאי 25/11/2014 15:23 זה תוצאה של המחיר הנמוך כביכול אבל אולי כן הגיע הזמן
שגם אפריקה תעלה פי 3 כמו כל השחוטות או שאנחנו רק בתקון ומכינים לנו עוד חתוך השאלה קשה אבל אני מהמר כרגע לפי הרגש וקונה
36 רציו 25/11/2014 14:57 התנהגות מוזרה האם משהו יודע מה קורה ? (ל"ת)
מקצועי 25/11/2014 19:44 מוסד מעורב
מישהו החליט למכור כמות ענקית של מניות אבנר ורציו וגרם לנפילת השוק כמעט ב-5%. לאזרח הקטן אין שליטה על המוסדיים. אתה יכול להיות מושקע ב-חצי מיליון , פתאום יבוא מוסד שמחזיק סחורה בהיקף פי מאה משלך ויכול לנדנד את השוק לשלילה או לחיוב, הפעם הנבלה שהרויח מספיק מאבנר ורציו דפק את כל הקטנים. אל דאגה בשוק המניות הסבלנות משתלמת.
היועצים 25/11/2014 15:10 איפה היועצים הכלכלים שצריכים אותם? (ל"ת)
35 החברה לישראל 25/11/2014 14:57 צריכה לעלות במקום לרדת (ל"ת)
34 עילאי 25/11/2014 14:23 ביזפורטל היקרים אינכם חייבים לסנן וזה עצוב שאתם מתנהגים
בצורה קומוניסטית הכל בגלל שהוצאתי את גורביץ קטן זה ברור לי אבל החזרה שלי מחול לארץ לא תמנע ממני להוכיח שיש אנשים ברברנים שרק זוכים לבמות באפס ידע אגב אני קבלתי הצעה מזמןןןןןןןןןן לפרשן אצלכם וסירבתי אני לא מוכן לשתף פעולה באתר שכל מטרתו למכור למשקיעים תמיד סיבות בדיעבד למה ולמה ולמה מעניין המבין יבין אגב שוב הדקס מוסר דש לגורביץ המנתח הטכני המהולל שלכם
לעילאי 25/11/2014 15:51 וסתם מתוך סקרנות
היכן היית בחו"ל וכמה זמן ומה עשית שם? ואם היה שם טוב ומתאים למה שבת? לא שאני מתנגד לשיבתך..אבל בקצרה ספר מה קרה כי אתה בכלל אדם מסקרן והייתי מוכן להבין מי עומד אחרי הדמות..
עילאי 25/11/2014 16:18 חיי האישים אינו מעניין אף אחד משום שאני לא פחדן אספר
המשבר של 2008 בשוק ההון גרם לי לנפילה רצינית דבר גרר דבר ומצאתי עצמי באירופה וחזרתי לארץ מסיבות אישיות בלי שום קשר לטוב או פחות טוב ומי שעומד מאחורי הדמות של עילאי זה בחור שמגיל 15 התעניין בבבורסה ומגיל 16 השקיע בסהכ אני חושב שאני בנאדם חיובי ואמין חחחחח ואגב כל מה שאני מטקבק פה זה דעתי האישית ואיני סותם פיות או אומר שאני נביא כמו אחרים שטוענים פה למשל המנתח הטכני פה טוען שהוא נביא ומביןןןןןן גדוללללל מה שאני לא טוען מה שכן כיף לי לטקבק ולהגיב לאינטליגנטים שבינינו ובהצלחה לכולםםםם
33 דודו 25/11/2014 14:01 חלאס עם הדשדוש מה עם שורט סקוויז? (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 14:58 חחחחחחח יבוא לא יבוא יבוא לא יבוא זאת השאלה (ל"ת)
32 רציו 25/11/2014 13:56 מה קורה ברציו (ל"ת)
31 רציו 25/11/2014 13:36 מה קורה ברציו
כל יום יורדת יש משהו רע בדרך?
mel 25/11/2014 15:11 רציו
בדרך ל 24
30 עילאי 25/11/2014 13:33 הבסר קצר למה אירופה ממריאה ותמריא עוד הרבהההה
ביום שישי האחרון הודיע הבנק המרכזי האירופאי על הזרמת 1 טריליון יורו בקניית נכסים לא מגובים אין ספק שזהו נפוח אבל אנחנו בתור סוחרים צריכים להרוויח בשורה התחתונה מה יקרה לאחר הנפוח זה תלוי בנו אם נצא או לא בכל אופן שימו לב לעליות המיניריות בארהב לעומת ארהב שם נגמרה התוכנית אי לכך אני צופה דקס בתור התחלה 12000 ואילו בארהב 5 אחוז לכל היותר אך אין ספק זוהי תחילה של עלייה מחודשת באירופה
עילאי המשועמם 25/11/2014 14:37 תפסיק להטעות משקיעים
הבנק המרכזי האירופי נקט בצעד דרסטי כי אירופה במצב קשה מאוד. התגובה של השוק למהלך הוא עניין של ימים בודדים עד שהמצב הקשה יחזור להציף את השווקים. להזכירך במשבר של 2008, הנגיד האמריקאי כל שבועיים הוריד את הריבית והשווקים קפצו ליומיים שלושה ולאחר מכן ירדו עוד 10%. כנ"ל לגבי תוכנית רכישת הנכסים מגובי משכנתאות. המשקיעים מבינים שככל שהבנקים המסחריים נוקטים בצעדים דרסטיים יותר ככה המצב של הכלכלות גרוע יותר.
עילאי 25/11/2014 15:01 להטעות אני בחיים לא אני נותן תחזית שלי (ל"ת)
עיליוש 25/11/2014 14:20 כבר התראינו למעלה..
היכן קראת טריליון יורו? ואם כן..האם יש ברשותם מספיק ניירמחיתחת לצורך ההדפסות? עיליוש..דאקס בתור התחלה כמעט 25% מעכשיו? אז מה בתור סוף ? שער 123000? עילאי יקירי..תן ברקסים..חבל להפסיד כל או אפילו חלק ממה שאני מאמין שהרווחת. עשה חייל איש נחמד.
עילאי 25/11/2014 14:59 כן כן כן טריליון יורו וכן כן כן 12000 דקס בתור התחלה (ל"ת)
29 לעילאי 25/11/2014 13:26 דש
מזקן חרמן
לשניצל 25/11/2014 14:18 ביומד
תתרחק מהמניות האלו חרא של מניות לא ישאר לך אפילו לנקניק
עילאי 25/11/2014 13:52 מסור לו חזרה (ל"ת)
28 שניצל 25/11/2014 13:18 כן פייט
אכן אכזבה פעמיים בעבר, אבל זה חלק מהמשחק בתחום הזה... שוב הם מתקרבים לרגע האמת (רבעון ראשון 2015) עם הניסוי בפסוריאזיס, הצלחה מובהקת בניסוי הזה ודברים יראו אחרת לא רק בכן פייט אלא בביומד המקומי בכלל... לא מחזיק, אבל עוקב מקרוב.
27 אישימוטו 25/11/2014 13:12 סין
השווקים נפתחו למשקיע חוץ. לבעלי סבלנות , דרך תעודות סל , או קרנות תשואה מובטחת לשנה הקרובה. לשיקול דעתכם.
26 מפציץ 25/11/2014 13:06 מה קורה בארית תעשיות ?
עיסקאות חדשות ?
25 אבי 25/11/2014 12:58 תראו את הדאקס ותבינו איזה נוכלים יש פה (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 13:17 האם זה אותו הדקס שגורביץ הבטיח לנו מ 8800 שירד חחח
אם כבר בנוכלים עסקינן יש אנשים פה בביז עם במה שנותנים להם שהשחילו את האנשים בשורטים על הדקס ב 8800 אני במקומם לוקח אותם ישר לבית משפט עם כל האותיות הקטנות
24 עילאי 25/11/2014 12:54 מודה לא התאפקתי הגדלתי באפריקה אבל הסכנה של 400 לא
עברה למזלי תפסתי גם ב 470
23 ניר 25/11/2014 12:49 בטח מדשדש איך ימחקו את כל האופציות? (ל"ת)
22 חיים 25/11/2014 12:41 כל חודש אותו סיפור והרשות שותקת כמובן (ל"ת)
21 טל 25/11/2014 12:39 מלחמה בין שני גופים אחד מושך מטה ואחד מעלה (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 13:43 שום גוף אינו נגד כולם יד אחד לקחת לנו את הכסף זה למה
אני לא יקנה בחייםםםםםםםםםםם יותר אופציות מעוף הם מוכרים לנו אשליות של להתעשר ברגע עם פרמיות מטורפות ואילו בשוק המניות אני קונה רק מה שאני חושב ששווה ואגב בכל מנוהל עי רובוט אחד של הגופים שאתה קורא להם גופים זה רקבון לא גופים
20 א 25/11/2014 12:39 כן פייט ביופרמה ל16..אפשר אסבר
אני לא מבינה איך קונים כאן ומוכרים בוול....אפשר אסבר בבקשה תודה
19 ארי 25/11/2014 12:03 הפכו את כיל ל-אי די בי -דיסקונט- בבילון- אדמה טיפשים (ל"ת)
18 אחד שמבין 25/11/2014 11:51 ירידות חדות בפתח
נראה שגוף ענק הולך לצאת מהשוק בפקיעה ומצטייד בכמויות פוטים עצומות.
עילאי 25/11/2014 12:11 מי שלח אותך גורביץ חחחחחחחח (ל"ת)
אחד שמבין 25/11/2014 12:25 קונים פוטים
כשתראה את כמויות הפוטים שקונים בשוק תבין.
ירון 25/11/2014 13:36 תקנו הרבה פוטים בבקשה, שיהיה לי בתיאבון
חכו לפקיעה וניראה
מושון 25/11/2014 13:08 כיצד קונים פוטים ? תוכל להרחיב קצת בנושא (ל"ת)
למושון 25/11/2014 13:59 אל תגע באופציות (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 12:48 תבין אח שליייייי הכל רובוטים כמויות ממויות עזוב אותך (ל"ת)
17 עילאי 25/11/2014 11:37 אם אפריקה רוצה לא לחזור אי פעם למחיר שהיתה היא חייבת
לעבור במהלך שבוע הבא בשער 500 לכן סבלנות היא שם המשחק לא לתת צאנס לשורטיסטים שוב פעם הזדמנות לצחוק עליכם חכו לשורטיסטים במהלך שבוע הבא
16 גבי 25/11/2014 11:14 כן פייט לא להתעסק בבורסה בארץ - רק בחו"ל טיפ.
המניה מרכזת מחזורים עצומים ולא סוגרת פערים בשער תמיד כאן נמוכה בעליות ובירידות יורדת יותר מהארבטירז לקנות כאן בזול ולמכור בחו"ל בשער גבוה - למרות העמלות הגבוהות זה משתלם הפער מגיע בקלות 7 אחוז לרעה בארץ אם מקזזים בסביבות 1.5 אחוז עדיין נשאר רווח מצויין כך אני פועלים הגופים הגדולים ועוד שחקנים ..אני פועל כך והרווחים מצויינים !!! כל יום עושים עליה סיבובים ...
15 כן פייט 25/11/2014 11:04 כן פייט ..משחקים איתה כאן ..יו...יו...מחבואים ותופסת ..
השער נקבע בחו"ל ! שם מרכזת מחזורים של 90 מילון ש"ח בממוצע בשבוע האחרון מידי יום - יורדת יותר מהארביטרז סתם כך ...... שם היא תעלה ומי שמכר היום יקנה בעליות זה עדר של טיפשים ............
14 עילאי 25/11/2014 10:48 אני רוצה להסב תשומת ליבכם למניות הבנקים באירופה רמת
מחירים מצחיקה בין אם יבואו ירידות ובים אם עליות יש במניות הבנקים האירופים פוטנציאל עצום לטווח הארוך
לעילאי החביב 25/11/2014 11:50 תודה על הסבת תשומת ליבי לדברים שכתבת..
אבל...המרחק בין דבריך לבין המצב האמיתי של הבנקים(ולא רק באירופה)הוא אדיר. דבריך נאמרו מתוך מחשבה לכופף את המציאות לצרכים שלך..אבל ממש..ממש רחוקים מן הנכון. ואני מוסיף..זה לא רק הבנקים..זה גם המדינות שהם פועלים בם. לסיכום: אני די מסמפט את כתיבותיך..למרות שאיני מסכים עם רובם. הססגוניות והצבע שלך מוסיפים רבות למקום זה. עלה והצלח.
עילאי 25/11/2014 12:15 תודה על התגובה המעניינית והמאוד אינטלגנטית שאיני זוכה
לה פה הרבה ולענייניו יש מומנטם של הזרמת נזילות לשווקים לכן אני בתור סוחר מניות הנתונים פחות חשובים לי אלה נתונים שבעתיד יתנו אותותם כרגע יש מצב להרוויח אז למה לחשוב מה יקרה בעתיד הרחוק הרי זה כאן ועכשיו אני למדתי לצערי בדרך הקשה שמי שחושב על העתיד הרחוק תמיד מקבל בראש לכן אני אומר הממשלות רוצות לנפח אז למה לא נפחו אני איתכם ביינתיים
לעילאי הנכבד 25/11/2014 12:55 ואני ממשיך
הזרמות הנזילות שנערכו ע"י ארה"ב היו צפויים שלא להצליח(ע"י טובי הכלכלנים) ואכן..חוץ מניפוח של מאזנים ובועה ענקית. שום דבר הגיוני וטוב לא קרה. יפן ואירופה שמנסים לחכות את " ההצלחה " האמריקאית ..ינחלו כשלון חרוץ שרק ירע מצבם. לגבי דבריך..אתה משחק על זמן שאול ..שגם הוא כבר לא קיים. אז היזהר בתהליכים שאתה מבצע. בשנה האחרונה נערכו על ידי 25 אוניברסיטאות מובילות בעולם מבחני לחץ אמיתיים ואימתניים ל 250 בנקים ברחבי תבל..אף לא בנק אחד התקרב לרף התחתון הרצוי. היום אנו יודעים שמבחני הלחץ שנערכו על ידי ממשלות..היו פיקציה אדירה ושקר ענק וסינוור עיני משקיעים תמימים. לא היה בהם קורטוב של אמת. המשך לעניין אותנו בדבריך המשובחים..למרות שציינתי שאיני מסכים עם רובם.. עלה והצלח באשר תלך.
13 בני 25/11/2014 10:46 בזן
אתמול עבר חוק בזן בכנסת בקריאה 3 .האם זו לא בשורה טובה ומשמעותית לבזן.?
12 ראציונאלי 25/11/2014 10:32 מאמינה איפה אתם? שוחטים את ליויתן ורציו למה? (ל"ת)
11 רציו 25/11/2014 10:31 מה קורה לה? (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 12:00 עכשיו תחכו לגילוי הבא אם יבוא בכלל אי פעם אחרת לא נעים
לי להגיד אבל כל השקעה תהפוך ל 0 אלא אם כן רציו תסב רווחים להשקעה בחברות שאינן קשורות לחיפושי נפט וגז
10 עילאי 25/11/2014 10:30 אפריקה מגלה סימני חיים מוקדם לחגוג אבל בהחלט באו קונים
אני חודשים אמרתי שאפריקה חייבת לגעת בשערים 470 עד 400 השאלה הגדולה אם מכת המחץ של השורטיסטים היתה 470 או שהם ינסו להוריד ל 400 בשביל לייאש את המשקיעים אני ב 470 קניתי כמות משמעותית אך ברוב טיפשותי לא הוספתח ב 490 480 אי לכך הייתי ממליץ לחכות לאלה שלא קנו אבל מי שבפנים מומלץ להגדיל הרי לא משנה למי שבפנים איזה שער תחתית תהיה רק לצבור עד למכה של 1200
9 daniel 25/11/2014 10:07 לויתן
מה יהיה. האם הנהלת רציו לא תעשה כלום עבור המשקיעים?
8 יורי 25/11/2014 09:58 אפריקה מתעוררת משנתה בשעה טובה...
שפל היסטורי....לדעתי מחיר מציאה...
7 כנראה שליוייתן 25/11/2014 09:48 הוא באמת 1 באפריל הכי גדול שהיה פה. לא הגיוני
שתעשייה ששווה מיליארדים המניות שלה כל הזמן יורדות,או שבאמת זה היה 1 באפריל ואין כלום.
6 עילת העילות 25/11/2014 09:39 וסיבת כל הסיבות
היום יהיה עליות מטורפות וגם אם חלילה לא תמיד תזכרו שכל ירידה לצורך עליה ואין עוד מלבדו יתברך
5 סתם אחד 25/11/2014 09:35 שחקני מעוף שימו לב
תיזהרו מכותרות לא מדויקות של עדכון המדדים. המניות שצפויות לקבל ביקושים חזקים הם לא חלק מנכס הבסיס היום ולכן המעוף יושפע היום רק מצד המכירות על המניות שייגרעו מהמדד. במילים אחרות ושכל אחד יעשה מה הוא מבין - ירידות היום, עליות מחר.
4 עילאי 25/11/2014 09:21 המשך מגמת העליות בעולם ברורה לכן שוב אני ממליץ השקעה
ברמות האלה לא לסכן כסף בהשקעה ישירה במניות אלא דרך קרנות הנאמנות שהן יותר סולידיות
3 אני 25/11/2014 08:36 תגידו,האידיוט הזה מאמין במה שהוא מדבר? (ל"ת)
2 אייל 25/11/2014 08:10 היום...ירידות של אחוז
זו דעתי בלבד
ירון 25/11/2014 09:23 עליה של 0.34 בדוק (ל"ת)
עילאי 25/11/2014 09:40 עליה של 0,34 זה הממוצע של הימים האחרונים אבל לא נראה לי (ל"ת)
1 אנליסט עממי 25/11/2014 08:05 רק בישראל
בנק שמציג ברבעון את הרווחים הכי גדולים וגידול של 15% ברווח, יורדת ב- 1.6% וזאת לאחר ירידות של יותר מ- 5% בימים שלפני פירסום הדו"ח הרבעוני. מי שלא הבין, מדובר על בנק פועלים. מה שקרה אתמול היה מאד מוזר ואולי יש לכך שני הסברים: 1) המניה מנופחת מדי, אבל לא מיד אחרי דוחות כה טובים צריך לחתוך אותה. 2) וויסות של השחקנים בהתקרב הפקיעה החודשית ביום חמישי הקרוב, וזה סביר יותר. יום מוצלח לכולם!
עילאי 25/11/2014 11:27 למה לא באת בתלונות כשפועלים עלתה מאות אחוזים תמיד קל
להתלונן גם בעולם מניות שמדווחות דוח מעולה ויותר טוב משל פועלים יוצאים למימוש רווחים פועלים ושאר המניות בפרשת דרכים וזה הגיוני למה שקורה לה ולשאר המניות בהצלחה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש