ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה חיובית בת"א: מדד המעו"ף הוסיף 0.21%, בזק ירדה 0.8%

מדד ת"א 75 עלה 0.15%. בשוק המניות: מניית מזרחי-טפחות זינקה 1.6% לאחר פרסום תוצאות טובות לסיכום הרבעון השלישי
סוחר שמח, צילום: 93931715_c
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו במגמה חיובית לאחר שמרבית שעות היום היו בטריטוריה שלילית - מדד המעו"ף אפילו ירד בבוקר 0.3%, אך סיים בעלייה של 0.21%. ברקע הפיגוע הקשה בירושלים - בו מחבלים חדרו לבית כנסת והתוצאה היא 4 הרוגים . השינוי בת"א הגיע אחר הצהריים לאחר פתיחת מסחר חיובית בוול-סטריט.

מדד ת"א 35 +0.53% מדד ת"א 35 1,417.31 +0.53% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,418.35 נמוך:1,407.83 תמורה:839,477,743 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.21% לרמה של 1,450.43 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 0.15% ואילו מדד הבנקים ירד 0.16%. מחזור המסחר 1.067 מיליארד שקל.

שוקי ההון בעולם

בוול סטריט ננעל אמש המסחר במגמה מעורבת אבל טבע ופריגו (המניות הכבדות ביותר בת"א עם משקל משותף של 22.5% במעו"ף) חזרו עם פערי ארביטראז' שליליים והדבר העיב בפתיחה.

מגמה מעורבת באסיה: מדד הניקיי שביפן זינק ב-2.2%, הבורסה בשנחאי ירדה 0.71% ומדד ההאנג סנג שבהונג קונג נחלש ב-1.13%.

אתמול סגר מדד המעו"ף בעלייה של 0.08% לרמה של 1,447 נקודות . מתחילת החודש המדד טיפס 1.6%.

מניות במרכז

מניית מזרחי טפחות -0.83% מזרחי טפחות 6,302 -0.83% מזרחי טפחות בסיס:6,355 פתיחה:6,317 גבוה:6,343 נמוך:6,265 תמורה:19,578,350 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-1.6%. הבנק השלישי בגודלו בישראל לפי שווי שוק והראשון מבחינת היקף המשכנתאות - פרסם הבוקר את תוצאותיו הכספיות לרבעון השלישי של 2014.

מניית פרוטרום +3.5% פרוטרום 28,400 +3.5% פרוטרום בסיס:27,440 פתיחה:27,780 גבוה:28,400 נמוך:26,900 תמורה:117,172,950 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רוכזה מחזורי מסחר גבוהים לקראת כניסה למדד המעו"ף. הבוקר חשפנו את הסיבה לזינוק במניה אתמול במחזור חריג של 11.5 מיליון שקל - צפו בהמלצת קניה עם פרמיה של יותר מ-20%.

בזק -2.29% בזק 513 -2.29% בזק בסיס:525 פתיחה:523 גבוה:525 נמוך:510 תמורה:59,765,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.8% במחזור הגדול בבורסה לאחר ששר התקשורת החליט ביומו האחרון לקדם את ה"שוק הסיטונאי". משרד התקשורת החליט לפתוח את התחרות על התשתית הקווית-אינטרנט, טלפון וטלוויזיה.
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    ראה שמחר ישתחרר הפקק של ת"א ונראה ראלי חזק (ל"ת)
    ירוקי 18/11/2014 17:35
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 16.
    טעות סופרים בנספח לתגובה 8.
    משטרת המחשבות אורוול 18/11/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ...במקום : "יהיה גרוע מאד" צריך להיות כתוב : יהיה גרוע מאד מאד..
    סגור
  • אם זיהיתי נכון..אז..פרופסור יקר ואיש נחמד.
    מעריץ אלמוני מסורבון 18/11/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מדוע אתה פסימי? ראה שאפילו ברגע זה המדדים בארצות הברית טסים. לילה טוב ושקט לכם שם בארץ.
    סגור
  • 15.
    בקרוב דוחות שמועות הפתעות שער מצחיק היעד 25 (ל"ת)
    ביו לייט לשים לב 18/11/2014 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 14.
    אני בחוץ !כל עוד שוקי ההון גבוהים כל כך! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 18/11/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • שנתיים שלוש יקח לך להיות בחוץ (ל"ת)
    מסכן 18/11/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • המניות הגיעו לפסגות הרים ללא חמצן!!!!!!היא המציאות (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 18/11/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 13.
    מה קורה בכלכלית ירושלים?
    קובי 18/11/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 7
    המניה יורדת כבר תקופה ארוכה ללא הסבר מישהו יודע משהו?
    סגור
  • 12.
    המלצה חמה - לברוח!
    שורט באפריקה 18/11/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    14 5
    למשקיעי השורט באפריקה , הצינור שתקבלו יהיה כאין וכאפס לעומת הצינור שקיבלתם בטאואר ! ,ולהערכתי זה יקרה בעתיד הלא רחוק !
    סגור
  • 11.
    ופה חולמים על מי?????? (ל"ת)
    אירופה בעליות חזקות 18/11/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • טען עוד
  • לצערי...
    תשובה ל 11 18/11/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    16 0
    חולמים על הקדושים שהלכו מאיתנו בזמן תפילת שחרית...חשבת על זה במקרה? או שזה לא בספקטרום שלך? נ.ב: למה שישה סימני שאלה?
    סגור
  • רק שאין קשר בין דם לבורסה (ל"ת)
    כואבת ועצובה 18/11/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 10.
    אפריקה - כל מוכי אפריקה כנסו
    אנונימי 18/11/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    14 32
    גם אותי היכו באפריקה שוק על ירך ! מופסד הרבה כסף ונמכרה בהפסד עצום . לא ראיתי יום נחת מהמניה בקווה להחזיר רק את ההפסד עדיין לא משהו רווחי רק הפסד לצמצם ! המניה פשוט גרועה מאוד " מניה זבל אמיתי " וחברה גרועה בהפסדים והלוואות מכאן ומשם ומכל דיכפין בריביות גבוהות ורצחניות רק בכדי לשרוד תקופת מה ועוד תקופה ...נוסיף לזה את המצב הבעייתי ברוסיה שהולכת למשבר כלכלי חמור בדרך - שם עיקר פעילות "אפי פיתוח " מוצר הדגל של החברה (בא לבכות ) "מוצר הדגל " עם הפסדים מתמשכים בקניונים ובנדלן . על המניה הזו ישנם שורטים ארוכים ושורטים לסוחרי יום כל יום נלכדים משקיעים חדשים שמתפתים לקנות בנייר ותמיד מפסידים תקופה ארוכה מאוד הנייר תחת שורטים מסיבי . מתחילה בעליה וגומרת ברידות ניכרות . בעליות אין הרבה קונים אבל ברירידות 2.5 או 4 אחוז מופיעים קונים בהמונים לקנות (סוחרי השורטים מתכסים ) וחוזר חלילה שוב ושוב כל יום תקופה ארוכה מאוד כנראה שהם יודעים דבר או שניים שאנחנו המשקיעים ההגונים ותמימים לא יודעים ולא מפנימים (אני אחד מאלה ) זה ללכת עם הראש בקיר פשוט חברה גרועה מאוד .וזבל אמיתי !!!
    סגור
  • מזל שחברת אפריקה ניפטרה מהשקעך
    לאנונימי 18/11/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    8 17
    מזל גדול לחברת אפריקה שניפטרה מהשקעתך!
    סגור
  • חברת אפריקה מחפשים...כנס
    אנונימי 18/11/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    13 10
    חברת אפריקה והשורטיסטים...מחפשים פראייר כמוך טיפש שאיו מבין כלום ! נבער .. בכדי לנקות אותו מהכסף..ולשלוח אותו עם התחתונים בלבד לבקש עזרה לכסות את ההפסדים. איש נבער . בינתיים מופסד הפסד גדול על המניה לפחות עשרות אחוזים (כרגע היא בנמוך שלה הכי נמוך ) כך שבכדי שתחזיר הפסד צריכה לעלות פי 3 או 4 !!!!!! דבר שלא יהיה ב6 שנים הקרובות אם לא ימחקו את אפריקה עד אז מההלוואות והחובות תתחיל להתפלל או תמכור בהפסד ותציל את הגרושים שנותרו לך (כמה אגורות למסטיק )
    סגור
  • 9.
    דוחות בפתח ויש שמועות שהם מצויינות..הצלחות (ל"ת)
    ביו לייט 18/11/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    7 16
    סגור
  • 8.
    הדשדוש שולט (ל"ת)
    טל 18/11/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    8 27
    סגור
  • אנשים אופטימים לא מאמינים לך צובעים אצבע אדומה
    לטל 18/11/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 18
    חיים באספמיה
    סגור
  • מזה תקופה די ארוכה(חודשים) חשבתי שהמצב יהיה גרוע..
    משטרת המחשבות אורוול 18/11/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    66 10
    בחודש האחרון...אני מבין שהמצב יהיה גרוע מאד...
    סגור
  • לטל
    שאלה 18/11/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תגיד לי. יש לו שרביט של מלך לדישדוש?
    סגור
  • ברור שיש לו שרביט עד הפקיעה זה מה שנראה
    טל 18/11/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    9 11
    כל חודש אותו סיפור מכוונים את המעו"ף ל 1440 ואז נמחקים כל הנגזרים מה לא ברור אם זה לא נשלט אז מה זה בדיוק?
    סגור
  • 7.
    השורטיסטים יעשו טוב לאפריקה וטאואר (ל"ת)
    אנליסט 18/11/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    17 18
    סגור
  • 6.
    שיהודים נרצחים
    האמיתי 18/11/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    16 4
    אם היה מתנחל נכנס למסגד והורג כמה מתפללים היינו רואים פה 5 אחוז למטה דם יהודים הפקר ומגעילים שחקני המעוף שהורגים יהודים אל תצפו לכלום יהיה זכרם ברוך של הנרצחים
    סגור
  • ת נ צ ב ה
    עמי 18/11/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    השם ינקום דמם
    סגור
  • מה אתה מערבב כסף ודם? מה הקשר?!
    אסף 18/11/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 10
    הפסדת כסף , תעשה את זה בכבוד או שלא תתעסק בזה.לידיעתך שיש פיגועים לא עלינו הבורסה יורדת בצורה חדה ומהירה.
    סגור
  • 5.
    טאואר צפויה לדשדש אבל יש עסקה גדולה בקנה
    מושון 18/11/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    8 7
    עניין של זמן עד לפרסום זה יקרה השנה אני ערוך לראלי סוף שנה במניה .צופה שער של כ6000.דהינו 300 מלפני הספליט ואני עדין מופסד.
    סגור
  • 4.
    צפי לעליות חדות באפריקה
    מושון 18/11/2014 08:56
    הגב לתגובה זו
    12 8
    יש איסוף מסיבי של מניות אפריקה מחוץ לבורסה ידוע לי על שלוש חברות השקעות שקונות כמויות גדלות של מניות כנראה שהם יודעים משהו
    סגור
  • עוד מנוולים שמרמים את המערכת . (ל"ת)
    מחוץ לבורסה 18/11/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 44
    סגור
  • מושון זה אתר כלכלי התבלבלת חחחח (ל"ת)
    למושון 18/11/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • חחחחח למה מחוץ לבורסה יש בבורסה טונות חרטטן (ל"ת)
    עילאי 18/11/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 3.
    המשך שחיקה של פוטים וקולים (ל"ת)
    ארי 18/11/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
    7 11
    סגור
  • 2.
    פה לא יכולים לסבול שטאואר עולה .חזירי בר (ל"ת)
    טאואר 18/11/2014 08:01
    הגב לתגובה זו
    8 15
    סגור
  • הדולר עולה וגם טאואר היום תעלה אל תדאג (ל"ת)
    טאואריסט 18/11/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    12 50
    סגור
  • 1.
    כולם?
    רואי 18/11/2014 07:43
    הגב לתגובה זו
    9 8
    אני לא ממתין למזרחי,אז למה לכתוב כולם?
    סגור
  • זה המוסדיים ושחקני המעוף שקובעים לנו מה ירד ומה יעלה (ל"ת)
    כולם 18/11/2014 08:03
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור