13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: מדד המעו"ף שמר על יציבות, מניית דסק"ש זינקה 13.1%

באירופה המדדים מאבדים עד 1.7% ובוול סטריט המסחר נפתח בירידות. אחרי הדוחות ל-Q3: סלקום ירדה 2.7% ופרטנר 1.6%
 |  56
מגמה מעורבת
Share
יום מסחר תנודתי בבורסה בת"א ננעל במגמה מעורבת, זאת בזמן שבאירופה ירידות השערים מחריפות והדאקס מאבד כבר 1.6%. בוול סטריט המסחר נפתח בירידות של עד 0.4%. דיסקונט השקעות (+0.77%) דיסקונט השקעות 1,310 +0.77% 14:01 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט השקעות בסיס:1,300 פתיחה:1,300 גבוה:1,311 נמוך:1,296 תמורה:724,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 13.1% אחרי יומיים של נפילות. סלקום (-0.03%) סלקום 3,299 -0.03% 14:07 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,300 פתיחה:3,282 גבוה:3,302 נמוך:3,282 תמורה:484,197 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו פרטנר (-0.22%) פרטנר 1,798 -0.22% 13:40 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,802 פתיחה:1,786 גבוה:1,803 נמוך:1,786 תמורה:493,506 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אבדו גובה אחרי פרסום הדו"חות הבוקר.


מדד ת"א 35 (+0.14%) מדד ת"א 35 1,407.54 +0.14% 14:29 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:188,374,951 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה 0.02% לרמה של 1,444.95 נק' (אחרי שכבר ירד 0.38%), מדד ת"א 75 ירד 0.78% (אחרי שמוקדם יותר טיפס ב-0.5%) ומדד הבנקים הוסיף 0.37%. מחזור המסחר הסתכם ב-981 מיליון שקל.

אתמול בת"א

נזכיר כי אתמול איבד המעו"ף גובה וסגר בירידות של 0.5% (1,444.68 נק') בלחץ מדד הבנקים שצלל 2.3%. הירידות היו בניגוד למגמה בעולם, הדאקס סגר אמש בעלייה של 0.18%.

מניות במרכז ענקית הדשנים כיל (-0.43%) כיל 1,374 -0.43% 14:02 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,380 פתיחה:1,377 גבוה:1,382 נמוך:1,371 תמורה:4,038,616 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות חברה בת של חברה לישראל (-2.21%) חברה לישראל 58,500 -2.21% 14:08 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:59,820 פתיחה:59,820 גבוה:59,820 נמוך:58,400 תמורה:2,042,515 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פרסמה אמש את התוצאות לסיכום הרבעון השלישי של השנה. הרווח הנקי זינק ב-181% ל-180 מיליון דולר.התחרות בשוק התקשורת רותחת, אך החברות בתחום מצליחות להישאר רווחיות בזכות התייעלות והפחתת הוצאות מימון - בטח שלא הודות לגידול בהכנסות. אחרי פלאפון (שדיווחה ביום שני), פרסמה הבוקר חברת פרטנר (-0.22%) פרטנר 1,798 -0.22% 13:40 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,802 פתיחה:1,786 גבוה:1,803 נמוך:1,786 תמורה:493,506 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות את התוצאות לסיכום הרבעון השלישי של השנה.

חברת סלקום (-0.03%) סלקום 3,299 -0.03% 14:07 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,300 פתיחה:3,282 גבוה:3,302 נמוך:3,282 תמורה:484,197 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מקבוצת IDB איבדה 19 אלף מנויים ברבעון השלישי והרווח טיפס ל-74 מיליון שקל - צפו בדוחות הכספיים.

שוק תחרותי נוסף עם שולי רווח הולכים ויורדים שוק הקמעונאות. אתמול פרסמה חברת שופרסל (+1.12%) שופרסל 2,160 +1.12% 14:08 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שופרסל בסיס:2,136 פתיחה:2,136 גבוה:2,160 נמוך:2,134 תמורה:1,679,771 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות את התוצאות לסיכום הרבעון השלישי של השנה והציגה הפסד של 24 מיליון שקל. המניה ירדה אתמול ב-3.02%.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

56 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 טל 12/11/2014 17:46 הגנבים מוכרים אופציה קול ד לדוגמא בשווי 9500 ב 7500
מורידים ממוצע בבסיס עושים קומבינות כל יום מי יכול לקבל אופציה 1380 דצמבר ששווה 7000 במחיר 4800ל יום ועוד 10 יחידות יש כל יום כאלה מקרים אופציה 1540 פוט נמכרה פחות אלפיים
34 ניתנה הוראה להגביר 12/11/2014 17:18 מכירת כמויות גדולות של מניות בעיקר בדאקס
יותר מאוחר תהיה התמקדות בארה"ב.
33 אפל בדרך ליעד 12/11/2014 17:05 113 לא לפספס (ל"ת)
32 רו" ח גבסו 12/11/2014 16:31 ראו את י "ט חשון בכל הדברים שנאמרו וניכתבו
ע"י פרופ. אבירם. במקומות השונים שהם נמצאים כמו אונ' הרווארד. פרינסטון. ייל.. ותיראו דברים מדהימים. לא יאומן...
31 יוסף 12/11/2014 16:22 גורביץ התותח
גורביץ אמר לרוץ לקנות פרטנר שהיא היתה ב30 שקל . מי ששמע לו עשה הרבה כסף
אלמוני 13/11/2014 04:28 אתה הולך על אחד מה השאר הוא לא נביא (ל"ת)
30 נו מר קורנפלד - איפה 12/11/2014 16:08 אתה כשצריך אותך בדחיפות? מדוע אינך יוצא בכתבת הסבר לגבי
הדליפה בגבעות? למה שהמשקיעים ימשיכו לסבול סתם בגלל הודעות מעורפלות ולא הוגנות של הנהלת גבעות! האם זה נראה לך הוגן שיטעו בצורה כזו חמורה את הציבור והמניה תצנח בגלל דיווח לקוי ומטעה???? רשויות החוק ממשיכות כנראה לישון בעמידה כי מה איכפת להם בעצם אם זה אינו נוגע לכיסם! אבל אתה בתור כתב הגון וישר שהעלת את הכתבה על גבעות, האם אינך רואה מחובתך לבקש הסברה מלאה מהחברה ולעזור לציבור? אנא ממך פעל מהר כי המניה ממש נשחטת ללא שום הצדקה וספקולנטים נוכלים משתלטים על הנייר במחירים אפסיים!
נסראלללה 12/11/2014 17:13 גבעות שחטה אותי
70 אחוז למטה והיד עוד נטויה.
נסראללה 12/11/2014 19:16 גם אותי גבעות שחטה
הגבעות הפכו למישור והמנהלים התעשרו מכספנו.
א 12/11/2014 16:26 אני מבין את סיבלך והרגשת המצוקה ש"סידרו אותך"..
אבל..מה אתה רוצה מקורנפלד? סמוך עליו שהוא עתונאי משובח וכל דבר שימצא מתאים לכלל הקוראים. הוא ידע איך לפעול. הצעתי לך חבר: אם עברו עליך עבירה של חטא עוון או פשע או עברות אחרות למיניהן.. .פנה לבתי המשפט הטובים של מדינתנו והם יעשו צדק.
ל-א 12/11/2014 19:22 אתה טועה ומטעה ומנסה לסובב אותנו בכחש! שים לב למה שכתבת
א. אף אחד לא כתב כאן מילה אחת רעה על קורנפלד, ועוד ההיפך אפילו ממה שכתבת כי בסך הכל אני כקורא רואה כאן רק מילות טובות עליו. ב. מה אתה ״חופר״ בשכל על פניה לבתי משפט וכדומה ( בדומה למספר אנשים שתולים בפורומים של גבעות שאינני בטוח כלל שאינך נמנה על אחד מהם)! ג. כל אדם בר דעת ומבין רואה בעליל כי ההודעה האחרונה שיצאה מטעם הנהלת החברה הטעתה את המשקיעים בבירור וגרמה במישרין לקריסה בשער הנייר. ד. לאור כל האמור הרשות לני״ע והנהלת הבורסה היו חייבות כבר לפעול מיידית בנושא ולא לאפשר את העוולה שבוצעה כאן למשקיעים.
29 ראל00000000 12/11/2014 16:01 גבעות בקר מה מזכיר שחיטה זה מה שעשה טוביה
למשקיעי גבעות בחסות האלוף איילנד החמדן ששבר את התיקו
לראל, אתה זקוק כאמור 12/11/2014 16:25 לקבל טיפול דחוף! השטויות שהינך כותב באופן אובססיבי
במשך תקופה מאד ארוכה עוברות כבר כל גבול!
ראל0000000 12/11/2014 19:26 אל תעיין בהודעות שלי אתה לא חייב אני ימליץ עליך
לטיפול במשחטה של גבעות (בעבר הייתה מחלבה)סתם לידע אותך איש רגוע
ראל0000000 12/11/2014 19:24 חחחחחחחח לצחוק?איש רגוע (ל"ת)
28 טאואר דוחות 12/11/2014 15:51 צריכות לצאת כל יום הצלחות (ל"ת)
27 יעקב 12/11/2014 15:38 שימו לב לעסקאות הקטנות באפריקה..מורידים בכוונה (ל"ת)
26 כיל 12/11/2014 15:30 תמשיך להתייעל ולפטר עובדים .כדי להקדים תרופה למכת
שישנסקי. לפיד הפר הבטחה לכיל אחרי שהסכימו לשלם את קציר המלח והובטח להם שהמס לא יעלה. לפיד נטפל לכיל משיקולי פופוליזים. חבל שהוא לא בודק את ממגורות החיטה שניתנו ע"י בן גוריון לאדם שכבר מת עד שנת 2022. ומשלמים להם הרבה כסף. למה הוא לא מפר הבטחה לבעל הממגורה שמת? כי שלי יחימוביץ לא יודעת מזה?
25 ירון 12/11/2014 15:28 מישהו יודע למה קמהדע יורדת ?? (ל"ת)
24 אפריקאי 12/11/2014 14:23 לא מאמין יותר
הפעם לא אצא פראייר כמו בעבר. הכנתי ימבה מזומנים. ואם אפריקה תוכיח את עצמה ותגלה רתינות ותגיע לשער פי 40 כמו שהייתה פעם. אז אשקיע את כספי באפריקה . לפני שהיא עולה וטסה לפי 40 מהיום אני לא פראייר ולא נוגע בה. שיחפסו את החברים שלהם שיקנו בשערים המצחיקים של היום רק שתבוא לפי 40 והיא הייתה שם אני נכנס בכל הכח ומראה לכולם איזה תותח אני. בכפול 20 מהיום אני לא מתקרב
23 שלי 12/11/2014 14:10 איזה מנוולים הכרישים
מחזיקים את הבורסה בשיניים ולא נותנים לה לטוס.לפי חשבוני המדוייק הבורסה בתל אביב צריכה לעמוד על 2676 נקודות עד סוף השנה. בעוד שנסדק ימריא עד 1378.89 נקודות וגרמניה תטוס עד 2121.56 נקודות עד סוף השנה. תרשמו ותזכרו מי אמר את זה כאן ראשונה
22 יעקב 12/11/2014 13:34 אפריקה במחיר הזוי...נראה מתי יתחילו לאסוף (ל"ת)
21 קורא 12/11/2014 13:18 יאללה עליות!! לתת בראש ולתקן את אתמול ההזוי!!! דיו (ל"ת)
20 קורא בעיתון 12/11/2014 12:52 על איזה דליפה מדובר בבאר של גבעות? מה דולף משם - מים?
חול? אויר? בוץ? טיט? נפט? גז? מלט? הבנתי שההודעה היא על תקלת דליפה, אך אם יש למשל דליפה של נפט בבאר הרי שמדובר כאן בבוננזה משמעית מאד למרות הדליפה? ואם הדליפה היא של דברים אחרים הרי שזה סימן גרוע לבאר! ובכן מה קורה כאן? למה יוצאים לציבור בהודעות מעורפלות ומטעות שכאלה? הרי מילה אחת לפה ולשם יכולה להפוך את שער הנייר מלמטה למעלה וההיפך! איפה הרשות לני״ע והנהלת הבורסה במקרה זה? ולמה לא ניתן עד כה שום הסבר והבהרה מטעם השותפות?
19 עוף החול 12/11/2014 12:49 איך נדפקנו עם אפריקה הזאת
מניה זבל
יעקב 12/11/2014 15:37 סבלנות חבר יהיה בסדר (ל"ת)
18 יעקב 12/11/2014 11:38 מישהו יודע מה קורה באפריקה ? (ל"ת)
כנראה .רוצים למחוק 12/11/2014 13:17 את האופציה שלה (ל"ת)
מציאות 12/11/2014 12:42 תשובה ליעקב
מה שקורה באפריקה מאוד פשוט , סוחרי השורט חוגגים ! ,מאחל להם שירה להם מה שקרה במניית טאואר , שאר המשקיעים ייאלצו להמתין לפירסום לפירסום הדוחות ( מאמין שיהיו דוחות טובים) ,ומקווה שהחל מהשנה הבאה החברת תחזור למדיניות של חלוקת דיוידנדים,והשערים יחזרו להיות ריאליים ! , נכון להיום השער של אפריקה נמוך בצורה הזוייה! , יום טוב לכולם!
עוף החול 12/11/2014 12:37 אני חושב שרוצים להוציא אותה ממדד נדלן 15 (ל"ת)
17 למר תומר קורנפלד 12/11/2014 11:25 היקר! כפי שנכתב להלן בתגובה מס׳ 15, מצטרף לבקשה כי
תוציא כתבה בדחיפות על הנושא של גבעות. אכן אני רואה כי נעשה עוול גדול למשקיעים כתוצאה מהודעת החברה לבורסה שגרמה לשחיקה נוספת בשער המניה. נוסח ההודעה כפשוטו וכמשמעותו, ניתן להבנה בעיקר בצד השלילי החמור, כאשר למעשה הוא יכול להתפרש גם באופן חיובי לו היה מוסבר בו על דליפת נפט למשל. ההודעה ניתנת להסבר בשתי פנים ולאור העובדה שהחברה בחרה לתת לציבור רק את הפן השלילי של התקלה עצמה, אני רואה את ההודעה שלהם בחומרה רבה כי זו הטעיה ממשית של הציבור וגם היא נעשתה בשוגג! בכל מקרה, הנושא חייב להיפתר באופן דחוף. בתודה מראש, משקיע חושב שאיכפת לו מהכלל.
16 ראל0000000 12/11/2014 10:51 גבעות בעצם גוויות טוביה הטובח כשבא לארץ הקודש
הוא חיפש לשחוט יהודים ( את כספם שלא יובן לא נכון "חייב לרשום")ראה אחד בשם בקר אמר זה נשמע טוב בקר שחיטה הוא הבין אצל הנוצרים שהיהודים שוחטים בקר אז עשה קובינהאיתו ושאר הכנופיה והבין שמדינת ישראל מדינת צבא הביא את האלוף ( פרשן צוק איתן לצד האויבים )התיקו המפורסם ופה היצטרף למלכת שחיטת המשקיעים .ופה הגשים את חלום הרבי .אבל הוא הלך לסנטה קלאוס וכך נישחטו משקיעים בשיטת הסלאמה .בעין פקוחה של הרשעות לניירות ערך
לראל, די כבר! חלאס! 12/11/2014 12:17 תפסיק כבר להשמיץ להכפיש ולקלל! נמאס לנו כבר מהכתיבות
המגעילות שלך! הכתיבות שלך רק מביאות מנחוס על הנייר ופוגעות ברגשות של כולם! מבקשים מהנהלת בוספורטל לחסום כתיבות מגעילות שכאלה ולמחוק אותם מהאתר.
15 קריאה ובקשה פומבית 12/11/2014 10:48 למר תומר קורנפלד, הכתב הנכבד של בביזפורטל - פרסם נא
כתבה מיידית על העוול הרב שנגרם בשלושת הימים האחרונים (כולל היום) למשקיעים בנייר גבעות עולם. כפי שידוע לך בוודאי, הנהלת השותפות יצאה בהודעה לציבור על דליפה בבאר שמשמעותה תקלה. מאידך, היא לא הבהירה כלל בהודעתה על איזו דליפה מדובר, דבר שיכול מאד להשפיע על שער הנייר ואפילו בצורה אפוקליפטית כפי שראינו ביומיים האחרונים. יש הבדל רב ושוני למשמעות בין דליפת נפט או גז, שאז היא יכולה להיות טובה לשער הנייר ולהצביע על פוטנציאל גבוה של שפיעת נפט כביכול, וכפי שגם קרה במהלך קידוח מגד 6, לבין דליפת מים או חול, אוויר וכדומה שאז המשמעות שונה לחלוטין וגורמת כמובן לקריסה בשער הנייר. לאור ההודעה המטעה של השותפות, הינך מתבקש לברר את העניין ולצאת בכתבה דחופה לציבור לתיקון העוול הרב שנגרם להם ע״י הנהלת השותפות וגם אם זה נעשה בשגגה.
14 abc 12/11/2014 10:29 פלאפון סלקום ופרטנר חברות עושקות
טוב מאוד שלקוחות עוזבים אותם והמניות יורגות אולי ככה הם ילמדו להפסיק לרמוס את הלקוחות שלהם
13 נתן 12/11/2014 10:26 טאואר
מישהו יודע מתי מפרסמים דוחות
יניב 12/11/2014 13:36 מחר בבוקר (ל"ת)
12 טל 12/11/2014 10:24 בורסה גמורה (ל"ת)
11 חיים 12/11/2014 10:07 אורמת
לא רוצים מניות. תנו לנו כסף
10 להנהלת הבורסה 12/11/2014 10:05 והרשות לני״ע - לגבי הודעת הדליפה בגבעות מאתמול של
השותפות, יש הבדל משמעותי ורב לגבי מהות הדליפה. מנוסח ההודעה היה ברור ומובן כי מדובר בתקלת דליפה אשר במהותה מהווה הודעה שלילית. אך מאידך קיים שוני רב והשפעה מהותית על שער הנייר אם מדובר על דליפת נפט/גז שאז הדבר מראה על ממצאים חיוביים בבאר ועל שפיעת נפט כביכול שיש בבאר, דבר שיכול לגרום לעליה משמעותית בשער הנייר, לבין נוסח ההודעה פשוטה כמשמעה שמדובר בדליפה שמשמעותה לחץ אויר. דליפת מים, חול וכדומה. לאור ההודעה המטעה מאד של השותפות שיצאה אתמול לבורסה, המסחר בנייר זה אינו חוקי ולא תקין כלל וצריך לתקן מיידית את הנזקים שנגרמו למשקיעים.
9 משקיע פרטי בגבעות 12/11/2014 09:29 קריאה פומבית לרשויות ולהנהלת הבורסה להפסיק מיידית את
המסחר בגבעות עד לקבלת הבהרות מהנהלת השותפות לגבי הדליפה. כמו כן בקשה ודרישה לבטל רטרואקטיבית את כל העסקות שבוצעו בנייר ביומיים האחרונים! זוהי פשוט שערוריה לדעתי שיצאה הודעה מטעה לציבור מטעם השותפות. מנוסח ההודעה האחרון שיצא מטעמם צויין על דליפה שניתן להבין מכך קרוב לוודאי כי מדובר בדליפת מים או אולי אוויר? דיווח מטעה שכזה בוודאי גורם לצניחה בשער הנייר וזה אכן מה שקרה גם בפועל והדבר אינו חוקי לחלוטין וגרם לגזל המשקיעים בנייר! כאמור לעיל, ההודעה מטעה מאד, מה עוד שייתכן כי מדובר בכלל בדליפת גז, או נפט, או אולי אפילו פטרוליום משובח כהמשך לשפיעת הנפט שפרצה במהלך קידוח מגד 6. לסיכום: זוהי קריאה דחופה לתיקון העוול לציבור. תודה. אחד מהמשקיעים בנייר
דרושה חקירה ובירור 12/11/2014 09:54 מיידיים על איזו דליפה התכוונה החברה? מים, חול, לחץ,
אוויר, טיט, תערובת בוץ עם נפט, נפט טהור, בוץ??????????? לא חוקי בכלל להמשיך ולנהל מסחר בנייר עד לקבלת הסבר והבהרה נאותים מהנהלת החברה. כמו כן, צריך לבטל לאלתר את כל העסקאות שהיו ביומיים האחרונים.
8 אנליסט עממי 12/11/2014 09:06 הניקיי היפני עלה ב- 0.4% ולא 1.3% כפי שכתוב. תעדכנו
היום לא תהיינה פתעות במעוף, הדישדוש יימשך, כמה עשיריות אחוז למעלה או למטה. בסוף המסחר המעוף יצמד למסחר בוולסטריט אבל רק אם יש שם ירידות. ברוב המקרים ארה"ב מתחיל באדום ונגמר בירוק והמעוף לוקח רק את האדום. אין פלא שיש פער אדיר בייננו לבין המערב. בדקו וראו שזה נכון.
7 זקן חכם 12/11/2014 09:00 כבר אין מספיק קונים
המדדים בארהב ואירופה מדשדשים. אין קונים חדשים כי כולם מבינים שזה גל העליות האחרון. אבל אין מוכרים כי עד כה מי שמכר הפסיד ואין היכן להשקיע כי הריבית נמוכה. אבל בקרוב יתחילו למכור כי אין קונים חדשים ומתחילה צפייה לעליית רבית בארהב. משקיע חכם יצומצם אחזקות כבר היום.
6 רן 12/11/2014 08:57 דסקש חייבת להגיע לשער 900-950
אם האופציה מתאפסת על אדמה אז שווי הנכסים שלה בניכוי מזומן וחוב גוזר למניה שער 840 !!!!!!!!!!!! תבדקו לבד
5 חמד 12/11/2014 08:57 לכותב המאמר בעיתונכם
אתם שואלים אותי או את רותי או יוסי או ורד או שי אם המעוף יתקן? ואני עונה לכם. בטח יתקן . למה שלא יתקן? את מה יתקן? הא . עכשיו הבנתי. כוונתכם שיתקן את העליות שעלה כל כך הרבה שנים ככה בפארש? אז בטח ובטח יתקן. אני לא יודע אם יתקן היום את כל הדרך שעשה על פארש. אבל חלק בטוח שיתקן כבר היום כנראה ואת השאר בהמשך. אם התכוונתם אם יתקן את תקרת הזכוכית הקריסטלית בבית האופרה של מילנו. אז כאן איני (לא עיני מההסתדרות.כאן זה איני עם א) אז כנראה לא יתקן את הנזק שעשה לתקרה. ודבר נוסף. הכותרת הראשית מצאה באמת בדבר הגדול ביותר בבורסה, דסקש, שתרכז עניין. את מי מעניין הפגר הזה. מילא תירשמו על כיל על בלל על שופרסל אבל דווקא דסקש מצאתם.אז כבר הייתם יכולים להתעניין בלוי אופ 2 שכבר נסחרת ב 19000 שקל שווי. באמת קיים דבר כזה וזה מעניין את כולם
א100 12/11/2014 11:04 חמד חמדנו אהובנו היקר. סוחר ענק בשוק
שיודע תמיד מתי לקנות ולמכור..ממש איש ענק עם ידע עצום בשוק וסחורתו. אנו מבקרים את חמד חמדנו כפעם פעמיים בשבוע וכן את שאר הסוחרים בשוק הכרמל...אנו באים בשעות המוקדמות של הבוקר על מנת להתענג על יופי סחורתו של חמד חמדנו. הצבעים. הריחות. הטעם. הססגוניות. האווירה..ממש פסטיבל אמיתי. ועל הכל מנצח חמד חמדנו שהינו סוחר ענק בשוק ויודע בדיוק מתי ואיך לקנות ולמכור...והולך לאחר חצות להביא מהעמק את הסחורה המשובחת ביותר שגודלה בתנאים אופטימלים בלי טיפת ריסוס ותוספות מזיקות. חמד חמדנו גם יודע למכור את סחורתו ברווח רב..ולמרות זאת ..ממש זיל הזול אצל חמד חמדנו..שלא לדבר שהוא מפריש הרבה מעשרות מרווחיו לטובת ניזקקים..וממש מסתפק במועט. אז..חמד חמדנו וחברנו ואיש סודנו שאפשר לסמוך עליו תמיד...אוהבים ומעריצים אותך..הג'מעה.
א 100 12/11/2014 14:50 הופתעתי לטלפונים והשאלות של אנשים היום איך אני מהלל
את חמד שזה אחמד או מוחמד. אז ככה : חמד זה בחור יהודי וישראלי טהור וכורדי אוטנטי במוצאו וחמוד ומתוק ונפלא בתכונותיו. ודבר שני: אני מכבד כל אדם באשר הוא...עד לרגע שהוא פוגע בי..משפחתי..חבריי..עם ישראל וארצנו..ואז.....יום טוב.
חמד 12/11/2014 14:38 לאיציק
שמע. היום שיגעתם אותנו עם הבלאגנים שלכם בשוק. איפה אספתם את כל הברסלבים האלו שהרימו לנו פה בשוק שעתיים של שירה וריקודים. חשבתי שיהיה בלאגן אבל בסוף באו באותו זמן מאות אנשים והעלו את מחזור המכירות פי 4 כשרצו להשתתף בחינגה.. וואלה איציק. אתם משוגעים על כל הראש. אבל האנשים שאני והסוחרים הכי אוהבים בעולם..גדול..גדול..
איציק 12/11/2014 19:43 ברסלב
תבוא לאומן אין על רבינו בעולם
4 דסקש 12/11/2014 08:57 אין סיבה לנפילה כזאת. אדמה חברה מרויחה. משרתים את
בעלי השורט. בורסת הנוכלים
3 רציו מה ? 12/11/2014 08:44 היו בשורות טובות ומאז לא מפסיקה לרדת למה? (ל"ת)
2 בני 12/11/2014 08:39 מניות הבנקים
מה קורה למניות לאומי והפועלים רק יורדים האם יש טעם להחזיק בהם האם הם יתאוששו בזמן הקרוב מחכה לתשובה תודה
אנליסט עממי 12/11/2014 09:12 אני חושב שהבנקים לא ירדו עוד והסיכוי לעלות הוא גבוה.
אלא אם יקרה משהו מהותי כלכלי או בטחוני. אני הייתי מחזיק את הבנקים, הרי הבנקים זה מכונת כסף ותמיד מרווחים. הם לא תעשיה או חברה שעלולים להפסיד. לדעתי הירידות נבעו מווסות מדד המעוף ע"י המוסדיים.
מניות הבנקים 12/11/2014 08:58 הבנקים פושטים רגל. (ל"ת)
1 אחד 12/11/2014 08:34 אני קניתי אידיבי אג"ח ט בחודש הבא cash back 3.5% (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש